Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW 525 TD 1994 Novērtējums: 6 Komentāri [11]
Auto ieripināju savā garāžā šā gada Lieldienu rītā. Pirms tam braukāju ar Audi 90 (2,0 1990g). Tā bija tāda kā Lieldienu dāvana pašam no sevis. Nu tātad mans bmw ir aprīkots 2,5 litru Turbo dīzeli BEZ interkūlera (TDS), jauda ja nemaldos 115 zs ( Audi 90 arī bija 115 zs). Autņš man uzreiz vizuāli iepatikās, pirms tam kādu 1,5 mēnesi biju nesekmīgi izmeklējies autiņus, katram kāda probza bija, bet šitais bija kā puķīte citu vidū. Paņēmu pa 5000 eur, cena manuprāt ļoti normāla. Spidometrā rēgojas 175000 noskrējiens, tomēr reālais ir lielāks jo nejauši uzgāju "aizķērušos" eļas maiņas talonu, kurā vācietis rakstījis ka šā gada martā mainot eļļu bijis 235000 noskrējiens, nu tam es vairāk ticu. Plusi: Komforts klasi aukstāks kā audim, plašs, ekonomisks (vidēji 6,8l/100km un pa trasi lēnāk par 120 km/h nebraucu) labs cēliens priekš dīzeļa, iet klusu, meitenes mēdz vairāk atskatīties : ) un vispār brauciens tagad tiešām ir kā atpūta. Mīnusi protams netrūkst tās pašas tuvās gaismas galīgi garām, arī logu birstītes kaput, izpūtēja pēdēais bundulis var tik izmantots arī zivju zvejai, jo sarūsējis vienos caurumos, tad vēl turbīna pa gaisa trubu dzen aukšā eļļu, bet nenoīmīgā daudzumā - pāris piles pa nedēļu sanāk, dārga CASCO. Par detaļu cenām vēl neko nezinu, jo nekas nav jāmaina, visās pārbaudēs vis atzīts par labu esam un neprasās mainīt (tas neattciecas uz izpūtēju)
Kopumā ar autiņu esu vairāk kā apmierināts. Ieteiktu visiem kuri nebrauc piektienas vakarā uz dragiem pirkt šādu auto, nu varētu teiktu zelta vidus ceļš starp ekonomiju un normālu braukšanu. Es turpmāk pametu audi fanus un kļūstu par BMW cienītāju.
Ahh vēl viens mīnus - makšķerēt nedomā braukt ja jāforsē kāds pasūdīgs ceļš vai pļava - norakšanās garantēta. Bmw domāts asfaltam.
Ufo @ 1.jūlijs 2003 0:00
BMW 318i 1984 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
nu ko te var teikt, autiņš ir labs, bet šitam motoriņam nav tas riktīgais sakodiens. Kad brauc viens vēl neko, bet kad ar pasažieriem ir nokomplektēts pilns salons, tad uz štrāses ar apdzīšanu tā ir kā ir. Braucu 2- gadus un mainījis esmu tikai sveces, eļļu un filtrus, jā vēl stūres galus un aizmugurējās bukses, protams bremžu klučus. Bleķi ir diezgan normāli, tikai nedaudz sit burbulīšus uz aizmugurējām arkām, nāksies piešpahtelēt, ja turpināsu braukt, bet ir variants iegādāties 325- turbo dīzeli(E36) , varbūt kāds var padalīties ar piredzi, kas un kā.
mann @ 26.jūnijs 2003 0:00
BMW 530d 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Izskatot BMW sleju - vienā no komentāriem izskanēja doma - vai kāds var ielikt informāciju par 530d modeli ar patreizējo noskrējienu 125 000 km.... Pirms šī auto ikdienā lietoju AUDI 100 2.5 td 1993 gada izlaidums. Papildus visādas extras - automāts. Pabraucot kādu laiku, šis man bija pirmais automāts - sajūtas bija ekselentas - , lai man piedod CSDD, apzinīgākie auto listes pārstāvji, bet man, kā aktīvam darbonim, atbrīvojas rokas citu lietu darīšanai (MT lietošana, avīzes, kādu grāmatiņu pa ceļam pārskatīt... -))) Aktīvi darbinot turbīnu - vidējais patēriņš sasniedza 7,5 litrus/100. (Režīms pilsēta/ārpus 50/50%). Veicot EKO (braucot OPAPU stiliņā) testu - maršrutā Rīga - Daugavpils - Rīga patēriņš bija ap 5,1 l/100 km. Pats nebūtu ticējis, ka liels auto var ēst tik maz...
Tagad par Bemberīti.. -)) Bija izdevīgs piedāvājums - labi aprīkotam auto, steptronik/5 ātrumu automāts), dizelis, sedans... utt.
Jau gadus 10 pārvietojoties ar priekšu velkošo - likās, ka aizmugures piedziņa un ziema ir divas pilnīgi nesavienojamas lietas.. -)) Vai būs iespējams kā Celicai, ar kuru braucu ziemu iepriekš (ar labām ziemas riepām)- uz ceļa putra, pārmetot zemākajā robā ar taisnu kāju ( 90 -140 km/h) apiet priekšā braucošās mašīnu kolonnas bez mazākajām bažām, ka var samest... -))

Tātad par pozitīvajām lietām - pērkot auto, ko biju gaidījis/un kādus secinājumus varu minēt, jau lietojot minēto auto vairāk kā pusgadu, nobraucot ap 35 000 KM Eiropā (17 000 km) un Latvijā:
1. Dīzelis ekonomija/jā esmu pilnībā apmierināts:
- esmu iekļāvies vidēji 8 litros/100 (kopā pa visu lietošanas laiku)
- ir bijuši pilsētas periodi ziemā 11 - 13l/100km
- ir bijuši eko testi 500 - 1000 km garumā braucot uz 99 - )) ap 5.5 l/100 km
- ir bijis Vācijā bānis ap 700 km, pie vidējā ātruma 180 (no 160 - 235) ap 8l/100 km.
- pats lielākoties izmantoju sportisko režīma tipu, ja brauktu prātīgāk, domāju, ka 6,5 - 7 litros mierīgi iekļautos.
2. Labs dinamiskums un jauda ap 184 zirgi/pilnībā apmierina, izmantojot steptronic kārbu (saslēdzot zemākos pārnesumos - ideāli) Esmu pielicis āķi, velkot piekabi - īsti atšķirību nejūtu...
3. Zemas remontu izmaksas/mainīta eļļa, visi bremžu kluči/4 jaunas vasaras riepas. Pārējais viss strādā bez izmaiņām...
4. Ksenons/bez komentāriem
5. Parkings/grūti iedomāties pierast parkoties bez "pīkstieniem"... -))
6. Likās, ka būs ērts salons, lai es ar saviem 1.90 justos labi/tā arī ir - vadītāja sēdeklis pieregulējās lieliski, svarīgi, ka pagalvis noregulējas tā, ka braucot kakla skriemeļi atpūšas, nevis galva ir nedabiski atliekta atpakaļ un uz ceļu jāšķielē, kā tas ir bijis ar citiem auto (Fordam pat skrūvspīlēs liecu pagalvi pēc vajadzības... )... -)) Nobraucot 15 dienās 13 500 km pa Eiropu tas bija labs atspaids.
Protams, ka aizmugurē sēdošajam ir jāapgūst vingrotāja iemaņas, sēdot mazliet špagatā.. -)), bet pirku autiņu ne jau pasažieru vizināšanai.
Biju notestējis auto arī divatā nakšnojot vairākas naktis pēc kārtas.. -)) Nekādas problēmas...
Pakaļējie sēdekļi atlocāmi, ir vieta slēpju maisam..
7. Liela izturīga, droša mašīna/pilnībā aprīkots ar airbagiem - sadursmē nav nācies to pārbaudīt tfu - tfu.. -))
Nejauši izdevās apgāzt betona kluci (ap 50 cm augstu un kādus 50 - 70 kg smagu), Vācijas bendzīntankā (slinkums bija no rīta no iekšpuses notīrīt aizsvīdušo priekšējo stiklu..., skatījos caur nolaisto savu logu- ))) ar ātrumu 10 - 20 km/h. Uz mašīnas priekšējā bufera bija noskrāpēta krāsa - par 1 cm iedzīts iekšā... -))
8. Kruīzkontrole, ekonomiskākai un ērtākai braukšanai/vien s no lielākajiem ieguvumiem - tālajos braucienos nenogurst kāja, Latvijā pilsētās, apdzīvotās vietās uzlieku 59 un droši metos CP rokās... -))), tāpat arī ārpus apdzīvotām vietām + 9 km un domā par citām lietām... -)) Par ekonomiskumu - būs vien jāpiekrīt...
Uz stūres ērti izvietoti kruizkontroles taustiņi, itin bieži braucu izmantojot + un - taustiņus.
9. Labi turas uz ceļa visos gadalaikos/esmu izbraucis šo ziemu - daudz labākas sajūtas, nekā biju iztēlojies. Riepas bija bez radzēm - Eiropas prasības, vidējas kvalitātes. Pa apledojušu ceļu - 90 - 150 km/h taisnajos gabalos droši, līkumos pēc iespējām... -)) Galvenais izmantot centrbēdzes likumu - līkumā iebraukt tā. lai neradītu nevajadzīgu spriedzi autiņam... - )) Vienreiz pa Venstpils apledojušo šoseju, sniegputeņa laikā, Salas pagasta rajonā izdevās pazust no sekojošas CP ekipāžas (lai viņi piedod, bet nevēlējos pārpratuma dēl maksāt sodu.. -)) Tad sapratu, ka ziemā uzliekot labu protektoru vari braukt līdzīgi, kā ar priekšu velkošo. Grūtāk ir uzsākt, jo tikko viens no riteņiem sāk spolēt, ieslēdzas pretizslīdes mehānisms un motora apgriezieni krītas....
10. Kluss auto/motora troksnis praktiski vairāk dzirdams - tukšgaitā, salonā kluss. Itin bieži pasažieri, paziņas pat neizjūt, ka zem motora grab dīzelis... -)), šeit nedomāju savu omīti, bet cilvēkus, kas ikdienā pārvietojas ar auto... -))
11. Cena strauji nekrītas/izmantojot valūtas svārstības, neko īsti nezaudēšu... -))
12. Ziemā ar dzinēja palaišanu nav problēmu/ tā arī bija - pat skaudrajos - 30 līdz 35 grādos, arī, ja nebija darbināts auto vairākas dienas - kā bendzīniekam pagriez un pēc 2, 4 apgiezieniem auto lec un strādā kā pulkstenis. Pats lietoju tkai Shell. Neste tirgoto DD.
13. Dīzeļiem svarīga lieta motorsiksnas vietā ir ķēde/Audi savulaik plīsusī siksna ar visām izrietošajām sekām LS 200 apmērā.. Tiku cauri pa lēto...
14. Skaņa - motoram darbojoties turbo režīmā - tā ir vienkārši jāizjūt - ))

Par lietām. kas varbūt nav tik jaukas... :
1. Sāk grabēt durvis, braucot pa bruģi..., iespējams, ka liekot signalizāciju, nav kārtīgi nopakotas.
2. Paaugstinātā autozagļu interese/nodrošinājos ar KASKO..., līdz šim problēmu nav bijis, tfu- tfu - ))
3. Lielākas izmaksas CP/tā arī, ja kādreiz tiku sveikā ar brīdinājumu vai LS 2 - 5 -10, tad tagad jau vērtē vīru pēc cepures un ..... -)) Nesaprot, ka esmu tāds pats darbinieks kā viņi, tikai atškirībā no citiem autobraucējiem parēķinot krietni gados vecāka auto uzturēšanas izmaksas, daļēji sedzu līzingu, jeb kāpēc izmest LS 50 - 100 par remontiem utt. 10 - 15 gadus vecai a/m, ja var maksāt LS ap LS 20 apkopei un pārējo kā daļu no līzinga... -))

Jau iepriekš atvainojos, ja neesmu kādus tehniskos terminus minējis korekti, esmu ikdienas auto lietotājs... -)) Šī arī nav BMW pasūtīta reklāma.
Zinu to, ka lielākā daļa no mums, kas ilgus gadus izmantojuši priekšas velkošās - vēlas saglabāt komfortu, kustības drošību utt. citus labumus no ikdienas autobraukšanas...
Pats silti iesaku, ja ir doma mainīt auto uz BMW, tajā pašā laikā vēlas ekonomiskumu - 320d, 520d, 330d. 530d. visos pēdējo 3 -4 gadu vecos auto ir normāls aprīkojums, pretizslīdes funkcijas utt.... Lai Jums visiem jauki ripojās Juris.
Juris @ 28.maijs 2003 0:00
BMW 525i 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [35]
Šo auto iegādājos 2000. gada pavasarī vienā no Rīgas auto plačiem par 4000 $. Krāsa - tumši zila. Auto aprīkots ar 2,5. l. parasto 12. vārstu motoru, 4 ātrumu automātisko kārbu ar papildus sporta un ziemas režīmiem, airbagu, lūku, kruizkontroli, priekšējo sēdekļu roku atzveltnēm, klimatkontroli, gaišo salonu un platajām t. s. "415" (240 /45/15,5) riepām. No elektrības lietām - tikai elektro + apsildāmie spoguļi. Auto reāli izmantoju tikai vasaras sezonā - no aprīļa līdz oktobrim. Pārējā laikā braucu ar Ford skorpi. Sezonas rakstura izmentošanas dēļ, nobraukums triju gadu laikā nav pārsniedzis 20 000 KM. Auto nav apgrūtinājis ar remonta darbiem - nomainītas ir dažas detaļas priekšējā tiltā, pakaļējā tilta lielie "spilveni", bremžu kolodkas, izpūtēja pakaļējais bundulis, kartera vāka blīve. Kā būtiskākie defekti jamin centrālā drošinātāja stiprinājumu sakušana, tuvās gaismas releja kontaktu bojājumi (2 reizes). Motors, automāts, virsbūve, elektronika - 3 gadu laikā problēmas nav radījuši. Eļļa nezūd, nekur nekas nepil. Šogad, plānoju nomainīt abus priekšējos amortizatorus. KOMFORTS: auto vadība ļoti ērta, sēdekļi pacieti. Salons salīdzinoši pašaurs, brīvas vietas nav īpaši daudz. Ja nu vienīgi bagāžniekā. salona komforta ziņā Skorpis ir daudz pārāks. Degvielas patēriņš paliels: ārpilsētā ap 9-11litri, pilsētā ap 15 litri uz 100km. Mazāks tēriņš varbūt manāms garās tūrēs, kādās es nekad nebraucu.
plusi - ērta vadība, glīts ārējais dizains, klusa gaita.
mīnusi - liels degvielas tēriņš, ne pārāk ērts salons.

Vizuāli, manuprāt, joprojām visglītākā no visām BMW saimes mašīnām. "Graciozais BMW", kā e -34 modeli nosauv vācu žurnāls Autobild.
IkdienasViesis @ 7.aprīlis 2003 0:00
BMW 735 Automāts 1988 Novērtējums: 5 Komentāri [13]
Bija man 524td'88. Nofenderēja, nelieši. Pēc kāda laika (ar jaunu autiņu nebiju paspējis apgādāties) bija jābrauc uz radgabala bērēm dziļos laukos. Nu nebrauks takš ar sabtranu. Aizņemties ratus ar' nebija no kā. Rezultātā tika iznomāts BMW 735 ar automātisko kārbu. Pa pilsētas sastrēgumiem patīkami (ar automātu pirms tam nebiju braucis), uz šosejas sākas nepatīkamas emocijas. Automāts ir un paliek automāts- mēreni braucot, apgriezieni augšā! Un vari kārties nost. Ir bīmeriem nenovērtējami laba lieta- rādītājs, kurš uzrāda cik zupas tiek patērēts uz 100 Km. Tikai braucot uz augstiem apgriezieniem dara nervozu. Mēģinu manipulēt ar režīmiem- rezultāts vēl bēdīgāks! Taču tie vēl tikai ziediņi!
Īstie frukti sākās braucot sēru kavalkādē no mājām, kur notika izvadīšana, līdz kapiem. Distance ~12 Km. Ātrums 15-25 Kmh, kārba izmisīgi turas pie pirmā roba. Augšminētais datčiks "zaškaļivajet" (max. rādījums 35 l/100 Km). Mēģinu atpalikt no priekšā braucošā, tad ieskrienos, Urrā!!! 2. robs. Pāris sekundes un prieks noplok- automāts ar apmierinātu "žžžž- puk" atgriežas pie sev tīkamā pirmā roba...
Vēlāk parēķināju, ka šo 12 kiļu pieveikšanai tika patērēti 10 litri augstvērtīgā šķidruma!!!
Nenoliedzams pluss- salons!! Pat maksimāli atbīdot priekšējo beņķi, aizmugurē mierīgi ietilpst dūšīga lauku tante.
Mīnuss- bēru procesijām absolūti nepiemērots braucamais!!!
Dawsons @ 27.februāris 2003 0:00
BMW 328 E46 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [12]
Izdomaju pameginat BMW, lai redzetu par ko cilveki fano. Un jaatdzist , ka ir par ko fanot. Aprikojums sakot ar adas salona apdari u. t. t. Bet pac labakais motors - konkrets lidaparats. Piekare - perfekti turas uz cela. Man daudzi vaicaja kadel par tadu naudu nepirku jaunu auto no salona ? Tadel, ka pa to to naudu varetu nopirkt Mazda, Opel, Peugot, bet ne jau jaunu 328 BMW! Videjais pateris 10,5 l un tas ari atbilst razotaja noteiktajam. Tiri pilseta iet 15 l, jo sis ir automats ar steptronik. Manualas karbas pilseta patere 12 l , pec razotaja noteiktaa.
Nemaz neizjutu, ka tas ir automats. Mehaniskas karbas 328 lidz 100km/h ieskrienas tikai par 1sekundi ātrak.
Atsledzot DSC var konreti riepas dedzinat, stavot uz vietas !
Piekritu auto zurnalu viedokliem, ka BMW automati/stepronic pagaidam ir pats labakais inzenier risinajums pasaule.
Braucot ar so auto saprotu par ko esmu samaksajis.
Vilis @ 27.februāris 2003 0:00
BMW 528i 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [32]
Nu patīk man tie vācu auto! Ir man BMW (bīmers) 528 un ir arī šādas tādas problēmas. Bet ti ir nieki salīdzinājumā ar to kā bīmers griežas, kad iespied akseli grīdā. Tas ir forši! Super! Kad ir jauns tad 186 zirgi. Vecākam kādi 160.
Izvēlējos tapēc, ka bija laba virsbūve, cinkota(daļēji). Hadene diezgan nojāta. Recaro salons. Motors galīgi greizi saregulēts. Bet nu tiku cauri ar apm. 250 ls. Hadene tika atjaunota (bukses, ķegas, pirksti) , ko nevarēja tas tika nopirkts jauns. Priekšējās lampas bija saplaisājušas, šrotā nopirku mazlietotas HELLA lukturus par 5 LS gab. Vasaras sākuma aktīvi DRAGRACE un sajūgu nokāvu. SACHS sajūga disks un sajūga gultnis, kārbas gala saļņiks, motora gala saļņika nomaiņa kopa izmaksāja apm. 125 Ls. Bet DRAGĀ 2. vieta. Nevarēju nokost Golfu ar 2.8 litru motoru. Tomēr laikam Golfs vieglāks.
Bīmers eļļu uz 10000 km noēd apm 600-800 gr. No max līdz min ir apm 1 litrs, tā kā var secināt ka tas nav daudz. Motora remonti(6cilindri): dažu cauruļu nomaiņa(15 Ls), vārsta vāka blīvslēga nomaiņa+ vārstu regulēšana(6 Ls), ventilatora muftas uzpilde ar silikonu(15 Ls) (šo iesaku obligāti izdarīt, jo vasarā ilgāk darbojoties motoram var gadīties ka tas uzvārās). Vēl tika nomainītas sveces. Filtri.
Šis modelis vispār ļoti atšķiras no pimēram 85. gada tāda paša modeļa. Ļoti grūti dabūt detaļas, tiesi tādas kā vajaga. Laikam vācieši mēģinājuši eksperimentēt.
Degvielas patēriņš: pirms remontēju, normāli braucot bija no 10-14 litri/100km; pēc remontiem: uz 90 km/h
7 litri /100km, vidējais 9-10 litri.
voodoo @ 25.janvāris 2003 0:00
BMW 520i 12V 1989 Novērtējums: 6 Komentāri [10]
Ja godiigi, es jau nu neietektu pirkt bmw, it ipashi vecos gadus, tas ir kas vecaki par 10 gadiem. Jo es savu nopirku pa 2100$, bet gada laikaa jau par to samaksaaju (remontos un apkopees) veel tik pat daudz, t. i. 2000 $. ko esmu mainijas pat nevaru uzskaitiit (visi amartinji, karba, richagi, izputeejs, termomufta, tukshgaitas varsts, dazjadi salniki utt. ). liekas nereaali, bet vienkarshi mashina ir nobraukta un taa pamazaak saak jukt nost (es domaaju ritosho dalju). kaa arii rezerves daljas bmw ir 2 reizes dargakas par audi. Motors - super, vispaar nekadas vainas, regulari atvelku lidz 6000 ap/min. jo motors 2,0, bet rulle. ellju need vispaar no apkopes lidz apkopei. arii kuzovs nerusee tad kads nopirku arii pec gada bija. taa kaa secinajums veca mashina prasa savu, jo piekare ar laiku novecojas it seviski pa latvijas celjiem. protams ir cilveki, kas to piekari neremontee, un richagus nemaina, jo nekas jau nenotiks ja brauksi ar beigtu richagu (tadu ir 4. gab., ja kads nezin un katrs maksaa 45Ls), bet man nepatiik, ja iebraucu bedree un klab, jo uz asvalta nekaa nedzird. un veel kas bmw noteikti ir mikstaks par audi (pirms tam man bija audi). veel trukums bmw - sudigas tuvaas gaismas salidzinajumaa ar audi.
sane @ 22.janvāris 2003 0:00
BMW 525 24V 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Skaists, komfortabls kirshu sarkans auto... Motors 2.5 192Zs, pirmas dienas braucot likas, ka bikinj pa daudz jaudas, nekad nebiju regulari braucis ar tik jaudigu mashinu, pietam kurai ir autom. blokis. Esmu sajusma. Plusi mashinai: klusa (kamer nesak atviltk) komfortabla braukshana, viegli vadama, salons, arejais izskats utt. Kas personigi nepatik - sture, gruti nosakams attalums lidz aizmugure esosham objektam parkojoties. Labots nav nekas iznemot obligato(ellas...... ), tikai tapec, ka braucu nesen tikai kadus divus,5 men. Esmu izsecinajis, ka blokis ir loti laba lieta, esmu paspejis pabraukt pa sniegu un teikshu, ka vadamiba stipri atshkiras no auto bez shiis fiichas... Parejais kaa jau visiem BMW. Milu sho marku. Piemirsu vienu patikamu minusu: jamaina pakalejas riepas : )
Sadam @ 29.novembris 2002 0:00
BMW 318i 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [23]
Saucas man bija BMW. Ilgi sūri strādājot nolēmu beidzot nopirkt sev mašīnu tas bija BMW samaksaju par to pagajušā gadā 3950 $ , tas bija smuks sarkans tūnēts auto tikko no Vācijas auto man ļoti patika, uzreiz veicu apkopi nomainiju siksnas, hidrokompensatorus jo maita bavarietis bija to dzinis ar mineralo eļļu aptuveni lai butu normala braukšanas kartiba ar visu signalizāciju samaksāju ap 350 Ls nobraukaju ar to mēnesi un to nozaga, tad pec divam nedēļam pēc ilgas meklēšanas , kaulēšanās es to atpirku par 1200$, mašina man bija apdrošināta kasko bet secinot to ka uz naudu no apdrošinātājiem jagaida ilgi un pie tam pašrisks ir 15% tapēc ari bija lēmums atpirkt, piedavaju tu apdrošināšnas kompānijai bet tie atteicas maksāt izpirkumu, kad mašīnu dabūju aizvedu apdrošinātājiem aiz dusmām rādīju uz katra sīkākā defekta ko it ka būtu izdarijuši zagļi ta es vismaz atdabūju no viņiem 400Ls, nomainiju signalizāciju padariju visu lai šo mašinu nozagt vairs nevarētu, braucu cepuri kuldams kadus divus menešus tad Bembis sāka birt nomainiju priekšējo ritošo daļu amišus pec tam zondi, vel kautkas bija vel noplīsis vardu sakot auto saka birt un pamatīgi man tas ta nokaitinaja ka nolemu to pardot protams pardevu to par 3950$ un biju laimigs bet totals krievu bizness sanaca jo autiņā biju ieguldijis ap 2500$, vairs vecu BMW nepirkšu.
Degvielas patēriņš pilsētā vasarā 10 L , ziemā 12 L uz šosejas 8L, lai ko šai mašīnai nedarītu priekša stabili neturās uz sūdīga ceļa jūt ka mašina līgojas, pa labu vai vidēji labu šoseju turās ideāli maksimālais ko no tā esmu izspiedis 200 km/h no policijas mucis reizes 6 noķerts neesmu, minuss ka rūsē bagžnieka vāks un rijīgs priekš 1.8 motoriņa, ziemā bez problēmām ja labas riepas stāv var labi nesties jo viegli savākt nākamais ja man bus kadreiz BMW tad tas bus M3, es neesmu fans kaut kadām konkrētām mašīnām bet esmu sapratis ka ja pērk auto to var pirkt tikai jaunu nakamais mans auto ir Subaru Impreza(Turbo) bet par to citā lapā.
asais @ 26.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti