Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Ford Focus 2011 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Tika pirksts 2013. gadā, ar noskrienu 19 000 km. Bija gandrīz jauna auto stāvoklis (cena bija ap 6900 Ls).

Manuāla kārba, benzīna dzinējs 1.6, tagad stāv jauna auto gāzes iekārta, uzstādīta pie autogaz. lv.

Labs pilsētas auto, braukt pa autotrasi jau ir grūtāk, nav tomēr tik spēcīgs, kā arī uz trases (pie 130-150 km/h) "ēd" diezgan daudz (ar gāzi gan neesmu vēl ceļojusi). Tomēr pilsētā ir visai dinamisks auto.

Ietilpīgs bagāžas nodalījums, ērts salons.

Par šo laiku bija jāveic tikai apkopes.

Kopumā ar auto esmu apmierināta, pilnībā der manam vajadzībām.

Sorry, nesanāca piereģistrēties un atbildēt normāli. Pielaboju tekstu, pie 90 km/h ari viss ir kartībā. Es vairāk domāju par autobani.
Jeļena @ 9.decembris 2015 0:00
Ford Transit 2006 Novērtējums: 6 Komentēt
Mans raksts būs vairāk par negodīgo automašīnu pardevēju, kurš man pārdeva ļoti labu "Ford Transit 330M .... " Itkā auto tirgotājs uzticams uzņēmums "3 burit", bet tirgo ļoti negodīgi un par negodīgām naudām.

Meklēju sev samērā jaunu busu, lai varētu pelnīt naudu meklēju ilgi un cītīgi - biju apstājies uz Ford Transit - pārdevējs arī sludinājumā un dzīvē bija norādījis to, ka automašīna savu mūžu nav redzējusi nekādu slodzi, bet gan lolota un kopta. Izbraucu test drive itkā viss ok. Nobraukums arī daudz maz ticams 134k priekš 2007 gada itkā likās par maz, bet ja jau auto nav redzējis nekādu slodzi un lolots. Kā sludinājumā teikts "automašīna piederējusi mazam atslēdznieka uzņemuma, kurš auto izmantoja tikai lai norīta aizvestu instrumentus uz objektu, ir orģināls nobraukums visi papīri un apkopes veiktas laikā.. " Itkā izskatās uzticami un domāju ka jāņem jo nekur nebija buktes un cena arī itkā pieņemama.

Ok busu nopirku un sāku strādāt pēc mēneša tas sāk brukt un jukt kopā - nezināju kas par vainu. Sāku remontēt un tik ieguldīju un ieguldīju, laikam pusi no busa vērtības esmu jau ielicis iekšā, bet tas kaut kā nelīmējās kopā ar pārdevēja teikto. Ko nu vairs tur zvanīt un sūdzēties pats vien esmu vainīgs, ka nebiju kārtīgi sagatavojies pirms auto pirkšanas. Izlasīju pāris rakstus par autoDNA un nolēmu tur ierakstīt VIN numuru un bam! - autiņš nebija nekāds atslēdznieka transports, bet gan Beļģijas diezgan lielas firmas (nu cik sapratu pēc to logotipa). Bildēs uzrādijās cik ļoti viss bija nodauzīts no iekšas un āras - tur lološana nestāvēja pat tuvu. Vienkārši biju pārsteigts kā pārdevēji spēj melot pat nenosarkstot. Bet nu turpmāk visiem iesaku pārbaudīt automašīnas vēsturi, kur un kā vien var.
Bildēs ir sludinājuma bilde un auto izoles bide.
 
Karlis @ 1.jūnijs 2015 0:00
Ford galaxsy giaci 2005 Novērtējums: 7 Komentēt
Sveiciens visiem autobraucējiem!
Vakar nopirku mašīnu ar dīzeļa dzinēju......
Ko varat ieteikt, lai pareizi to ekspluatēju. Agrāk visas mašīnas man bija benzīna.
Ko man jādara, lai pēc iespējas ilgāk mašīna nokalpotu un remontarbi būtu jāveic savlaicīgi un ar mazākiem ieguldījumiem?
inga @ 14.jūnijs 2014 0:00
Ford fusion 2003 Novērtējums: 9 Komentēt
nopirku auto taurage lietuvā, vēl bija ar franču numuriem, atdzenot un izejot tehnisko auto iznāca daudz lētāks nekā pirkt latvijā, auto bija ideālā kārtībā, tehniskā izieta ar pirmo reizi, kaut biju pārliecināts ka kaut ko atradīs, auto ir dīzelis automāts, kaut arī priekšas paneļa interjers ir tāds paprasts tas neko nenozīmē salīdzinot ar degvielas patēriņu tagad ziemā kaut kur pieci ar pus litri un mazāk, klīrenss ir augsts kā mazam džipam, braukt ir ļoti patīkami, pagaidām tie ir tikai pirmie iespaidi, reddzēs kā būs vēlāk, šajā salā, iedarbinās ideāli, kārba slēdzas arī bez aizķeršanās
es @ 25.janvāris 2014 0:00
Ford Ranger (USA) 1999 Novērtējums: 7 Komentēt
Normāls auto konkrētajam mērķim - vajag kaut ko iemest un aizvest garumā līdz 3 metriem ( kuzavs ~ 1,9 m, ar nolaistu bortu kuru drīkst slogot ~2,5m, pārējais tīrā pārkare. ).
Kaut kad 2010 gadā iegādājos sev amerikāņu Ranger, dibenpiedziņas (RWD) ar 3 litru benzīndzinēju diezgna pabēdīgā stāvoklī, apskati jams nebija kādus gadus 4 redzējis.
Novēršot sākotnējos sešus CSDD aspkates 2 niekus - salāpīju bāku ( kaut kāds idiots bija izurbis bākā apakšā caurumu un iespraudis samorezu tajā - pilēja degviela), alumīnija kapots - sadauzīts, bremžu nevienmērīga darbība, un kaut kas vēl no šarnīriem bija izbeidzies, stabilizatora atsaitēm utml. Šo to salaboju savām rokām( bāka, satbilizatora atsaites - jo tās pa lielam ir ļoti garas skrūves ar gumijas starplikām), šo to sūtīju no USA no ebay. Sanāca diezgna lēti, izņemot kapotu - to neviens neņēmās sūtīt, tad nu taisīju no stiklaškiedras ( škiet 200 +Ls sanāca) pārējais - nu moš 100 Ls kopā.
Tā kā bišku nolažoju un ne visu uzreiz pārjaucu, vienā brīdī secināju ka no vecuma bremzū kluči sākuši lobīties un viens jau pinīgi pliks. Lai neieķīlētu jamo devos uz šrotu piemeklēt vai ir kas der no citiem Ford - atradu ka Explorerim tā pāsa gada gājuma - tadas pat, tad nu uzmetu uz fikso tās no šrota un pasūtīju jaunas, ko pēc ~ nedēļas arī uzliku.
Kaut kādus niekus vēl tur laboju, rocenes trosei uztaisīju papildus atsperes kas jamo atvelk atapakaļ. Uzliku 2 jaunas M+S riepas, iztaisnoju līko disku ( ja arī tāds man bija ticis no iepriekšējā saimnieka).
Braucu jorpojām. Lielāka ziepe bija ši gada rudens vētrā norāva kravas kastes vāku un uzmeta uz kabīnes- jumts mazliet dabūjis ciest, bet nu principā tīrie sīkumi. Tā nu rullējam.
wala @ 5.janvāris 2014 0:00
Ford Focus 2001 Novērtējums: 3 Komentāri [3]
HELP! Ford Focus 2001 1.6 benzīns CO un HC krietni virs normas
Ford Focus 2001 1.6 benzīns CO un HC krietni virs normas!
Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze, varbūt ir ko ieteikt ko darīt šajā situācijā?!
Ar šo mašīnu man pirmā apskate, un vismazāk, ko biju gaidījusi, bija atgāzes krietni virs normas, CO – 1.28 (no 2001. g, pieļaujamā norma 0.3 !!! un HC - 401 (pieļaujams līdz 100)!!!
1) (diagnostikā parādīja motora temperatūru -18 C) Nomainīts motora temperatūras devējs.
2) (jau citā diagnostikā parāda, ka katalizātors beigts) Ok, nomainīts, protams, ne oriģināls, bet funkcionē)
3) nomainīts gaisa filtrs
Atkal apskatē - ja vēl CO tukšgaitā iekļaujas normā, tad pie apgriezieniem vairs ne, un HC - zemāk ir, bet tāpat 300 jau tukšgaitā, pie apgriezieniem - vairāk!
4) nomainīti blīvslēgi !!!
5) nomainīts eļļas filtrs
6) nomainīta eļļa
Diagnostika rāda, ka Lambda Zonda OK.
Aizbraucu uz Ford Centru - lai izmēra atgāzes:
• tukšgaitā: CO- 0.07 HC - 159
• pie apgriezieniem: CO- 1.27 HC- 450 (BET rādītāji lēkājot: dažu brīdi ļoti augsts, dažu - pat tā kā uz normas pusi)
Versija, ka "sušķi" sakrājušies izpūtējā, - viens cilvēks ieteica ~ 100 km nobraukt ar palielinātiem apgriezieniem, respektīvi, ārpus pilsētas - ar 4. ātrumu, lai patīra izpūtēju ārā (tā arī izdarīju Jelgava - Rīga, Rīga - Jelgava visu laiku ar pazeminātiem ātrumiem: pa pilsētu - 3. ārpus 4. ātrums) Cerēdama, ka būs ok, BET !!!
Eju atkal apskati:
1) pārbauda atkal atgāzes
tukšgaita : CO 1.12; HC - 361
iespējams otrādāk, nu jau viss ir sajucis
apgriezieni: CO – 0.67; HC - 389
2) palūdzu lai otrreiz pārbauda atgāzes, pārbauda jau pie cita aparāta.
tukšgaita: CO – 0.99; HC - 182
iespējams otrādāk, nu jau viss ir sajucis
apgriezieni: 0.493; HC - 465
Lieki piebilst, atkal slimības lapa un nezinu un neviens vairs nevar ieteikt ko vairs labot bez motora maiņas.
Kāpēc katrā vietā rāda citādāk ?!?! Tik ļoti atšķirīgi rādītāji katrā vietā?!!?
Šobrīd man prātā tikai 2 versijas - VAI NU MAINĪT MOTORU, VAI MAŠĪNU.
Iesakiet lūdzu, ja ir ideja, kas vēl varētu būt par ķibeli !?
Ps, ceru, ka pietika izturība izlasīt blondīnes garo sirdssāpi !!! : (
fifijux @ 27.februāris 2013 0:00
Ford galaxy 1997 Novērtējums: 8 Komentēt
Savā laikā pilnīgi uz dullo, pēc bildītēm no privātpersonas mobile. de noskatīju sarkanu galaxy 2.3l bendzīns ar 107000 km nobraukumu un vācu tehnisko. Pēc nedēļas mašīna bija Rīgā. Protams, kā jau vāciešiem pienākas, ar melnu eļļu dzinējā un sliktām riepām, bet viss pārējais pilnīgi OK. Pati mašīna tipisks 90- to gadu vidus izstrādājums ar pabriesmīgu salona materiālu izvēli. Piemēram, krēslu un durvju apšuvuma drēbi noteikti ir palīdzējuši izvēlēties lēto poļu mēbeļu dizaineri. Nu labi, tas ir gaumes jautājums un 97. g. varbūt es domātu savādāk, bet tas, ka šī drēbe pilnīgi noteikti slikti tīrās ir neapstrīdams fakts. Nācās nopietni iepazīties ar plašo auto kosmētikas klāstu- putu airosoli, airosoli bez putām, dažādi šķidrumi u. c. Nav vērts, vislabāk tīrās ar parastajām šķidrajām ziepēm, beigās tikai kārtīgi jānosusina ar mikrošķiedras lupatiņu.
Tālāk- mazliet pozitīvāk. Salons tiešām negrab un es priekšā ieliku oriģinālos, gaišas ādas beņķus, kas viegli tīrās un izskatās glauni. Pārējie beņķi palika vecie, taču ja nepatīk viņus var izņemt laukā pa vienam un tad paliek ļoti daudz vietas bagāžai. Vispār jau šis koncepts izrādijās ļoti veiksmīgs un arī nākamaie galaxy, sharan, alahambra modeļi atšķirās tikai ar kosmētiskām izmaiņām- pamat virsbūve ir viena un vecā.
Runājot par motoriem- labākā izvēle protams ir vecais labais vw dīzelis, jo ekonomisks, taču neticu, ka tik vecam autiņam par saprātīgu naudu var tādu atrast. Optimālākais no bendzīniekiem manuprāt ir 2.3l (145ps), jo 2.0 (115ps) ir riktīgi vārgs, bet 2.8 ļoti ēdelīgs. Mana mīļākā tēma degvielas patēriņš. 2.3l motors ēd min. 8.5l (ļoti reti) braucot pa šoseju, bet caurmēra 9-10l, pilsētā 13-15l. 2.0l motora apetīte ir tāda pati. Tie ir cipari kas nav ņemti no mašīnas kompja, bet rēķinati, rakstot firmas ceļazīmes. Runājot par patēriņu pilsētā, tad tāds ir uzrādīts arī oriģinālajā grāmatā (14l) un tur nav ko brīnīties, jo mašīnas pašmasa ir ap 1700 kg. Ja nav naudiņas degvielai jāliek gāzi vai jāpērk dīzelis.
Ritošā daļa kopumā ir izturīga ja neskaita stabilizātoru atsaites un stūres stieņa galus Šīs detaļas var sanākt mainīt ļoti bieži taču tās nav dārgas un grūti nomaināmas.
Ir dzirdēts par problēmām ar automātiskajām ātrumkārbām, taču pats ar to nēesmu saskāries (man ir manuālā kārba).
Reizēm izlec pa kādam elektronikas defektam, bet tās vairāk ir vecuma un mūsu klimata vainas.
Vēl liels pluss - virsbūve ļoti izturīga pret rūsu, ja rūsē, tad vai nu autiņš sists vai gaužām nekopts.
Mīnuss - bundža ātri uzkarst un ātri atdziest. Domāju, ka pie vainas varētu būt lielais stiklojuma laukums, nevis sliktais pakojums.
Ar autiņu pats jau pārvietojos 6- to gadu. Kopumā pa Latviju nobraukti ap 120000km. Autiņam virsū stāv vēl oriģinālais sajūgs, izpūtējs, katalizātors, dzinējs nav aiztikts, divreiz mainīju visus amīšus, pa reizei visus bremžu diskus, daudz reižu stabilizātoru atsaites, divreiz stūres stieņa galus, vienreiz labo miroņgalvu. Tas lielos vilcienos arī viss. Atzīmi ieliku salīdzinot tā laika mašīnas, jo mūsdienu autiņi tomēr ir galvas tiesu pārāki. Tik veca mašīna tomēr ir baigā loterija, var paveikties var nepaveikties.
Paldies!
ezis @ 29.februāris 2012 0:00
Ford Mondeo CLX 1994 Novērtējums: 8 Komentēt
Labvakar.
Jau sen gribēju, beidzot saņēmos, gribētu padalīties pieredzē par savu pirmo un vēl joprojām vienīgo automašīnu - Ford Mondeo.
2007. gadā pēc ilgas un nokošas mācību vasaras, novembrī pavisam oficiāli noliku auto tiesības. Loģiski, jāpērk auto. Skatījos ss. lv jau gandriiz visu gadu un bez minstināšanās spēju pateikt gandrīz jebkura lietota auto cenu, plusus un mīnusus kategorijā 500-1500 LVL. Skatījos pētiju, beigās ar draudzenes, tagad jau sievas svētību, ka krāsa laba, paņēmu šo fordiņu. Pirmais iespaids: wow, beidzot. No tehnikas pilnīgi nekā nesajēdzu, tapēc visu darījumu noteica pirmais iespaids un īsais testa brauciens pa stāvlaukumu. Ņemu! Cena 700 Ls, 1.6 bendzīna motors, 90 Zs (vismaz kādreiz bija) hečbeks. Ekstras, kas tās tādas? Tādu šim auto nav. Viss manuāls, bāzes komplektācija.
Pirmajā mēnesī tika vests uz servisu, jo darba biedri saka, vajag dieagnostiku uztaisīt, nomainīt eļlu, zobsiksnu, visu kā nākas. To arī izdarām, zobsiksnas maiņa 150 Ls (!!!) kemi servisā. Vēl tiek taisītas bremzes, jo servisā saka ka sliktas. Ok, ja jāmaina tad jāmaina. Vēl 200 ls. No šodienas skatupunkta skatoties, skaidrs, ka tas viss bija lieki un daudz par daudz pārsālīti, bet kas izdarīts tas izdarīts. Tālāk jau braukšanas vaina. nākamā gada laikā pēc pirmā servisa nekas netika vairs mainīts, izņemot klasisko eļļas maiņu ik pa 10 000 km. Nākamajā ziemā tika nomainīts akumulators, agresīvi braucot sadauzīti diski, tie arī mainīti. 2009. gada pavasarī pārlūza atspere priekšā. Par cik naudas bija žēl ar tādu tika nobraukti divi mēneši, kamēr to nācās nomainīt, abas priekšā jaunas, kopā ar darbu 110 ls apmēram. 2009. gada rudenī fordiņš mani pirmo reizi pievīla esot ceļā, pie tirgus palikām pie krustojuma. Sajūga pedālis iekrita un tur arī palika. Aizvilku uz Dorfmana servisu pie liepājas ielas pārbrauktuves, tur saka ka jāmaina viss sajūgs ar kurvi, kopā 250 Ls. Es saku ka tādas naudas netaisos par šo auto izmest, un ka velku auto prom. Šis saka, ka vēl paskatīs, un pēc pusstundas zvana, ka meistari pajaukuši, un izrādās, jāmaina tikai sajūga dakša, 25 Ls ar darbu. Pēc šīs izrādes, man ir zobs un dorfmanu, tapēc tur vairs nerādos, auto tiek labots laukos pie vietēja zināma meistara. Ap to laiku kad sajūgs pievīla, starterim oglītes izbeidzās, nācās nomainīt. Startera bendikss - 50 Ls, pie tā paša dorfmana. Atkal braucu bez bēdu, līdz vienā skaistā septembra svētdienā iebraucu ponijam pakaļā. Hyundai pony, lai kāds nepārprot. Tas vē būtu sīkums bet pēc tab braucot tālāk pa šoseju kapots atvērās. Rezultāts: kapots jāmaina, priekšējais stikls jāmaina, jumts arī iedauzīts uz iekšu, viena luktura vispār nav, spārns arī ielocīts, bamperis saplēsts un rāmis ar radiatoru iedzīts centimetrus 5 uz iekšu. Bet šī vieta vēl bija par ātru lai beigtu šo stāstu un fordiņu nosūtītu pārstrādei. Tas tika salabots, un pēc nedēļas jau bija uz strīpas. Vienīgā izmaiņa, kapots bija mainījis krāsu un nu ir zaļš. Kopējās izmaksas laukos: lukturis ar visu pagriezienu 28 Ls, kapots, 32, priekšējais stikls 40, kopā ar visu darbu 150 ls. Šogad pirms tehniskās skates likās ka nu jau būssasniegts tas, ka remontēt nav vērts, bet uzmanīgi caurskatot 11 divnieku sarakstu tika konstatēts, ka principā nekā briesmīga nav, šur tur rūsa uz sliekšņiem, pirmo reiz 3 gadu laikā, kaut kādas lampiņas nedeg, viena bremžu šļauka, priekšējie bremžu kluči, kaut kāda atsaite, pāris bukses, caurs izpūtējs, saplēsts bamperis, jo pāris nedēļas pirms TA iebraucu kokā maigi un priekšā riepas nodilušas. Riepas dabuju pie kaut kādiem diletantiem, pa 12 gabalā divas, plus 6 ls par uzlikšanu. Pārējās detaļas izmaksāja 29 ls, pirktas veikalā pie vairoga tilta, metināšana kopā 25 ls, remonts, 45, tai skaitā bampera salīmēšana un sakausēšana un piekrāsošana. Un atkal turpinam braukt. Sākoties šai ziemai notika negaidītais, mašīna aizslēdzās kamēr tīriju tai apkārt sniegu un sildīju. 15 minūtēs tikai izsvērti visi plusi un mīnusi, pēc tam sameklēts āmurs un ziedots viens no pakaļējiem stikliem. Izmaksas - 7ls, ieliku pats. Izpūtējs ir atkal caurs, bet toties skaņa sportiska. Kopā šai laikā ir nobrauktas nepilnas 50 štukas, izietas 3 tehniskās apskates, pārdzīvotas divi oficiāli ceļu satiksmes negadījumi un vēl vairāki, kas nav fiksēti dokumentos, sodos samaksāti 80 ls, kā arī piedzīvoti ļoti daudz patīkamu brīžu.
Kopsavilkums:
Ford Mondeo, 1994 gads, 1.6 bendzīns, 90 Zs, melnā krāsā ar zaļu haubi, hečbeks.
Pieci plusi:
1. Mīksts, bet ļoti paklausīgs straujos līkumos, reti sastopama šī kombinācija.
2. Ietilpīgs, kaut arī universālis ir vēl krietni lielāks.
3. Ekonomisks. 6-20 L/100km, protams kā brauc, visumā esmu apmierināts.
4. Uzticams. Vienu reizi pievīla, paliekot pie krustojuma, un arī tad bija braucams, tik negribējās čakarēt.
5. Lēts ekspluatācijā. Detaļas lētas, remonti arī lēti ja vien neremontē pie žīdiem.

Pieci mīnusi:
1. Dinamika, tāda īpašība šim auto nepiemīt. 1.6 motorītis šai mašīnai ir daudz par vāju un mazu.
2. Salona apsildeNo darba līdz mājām ir 4-5 kilometri. Šoziem tā arī nav izdevies dabūt kaut mazliet siltuma salonā.
3. Vadītāja beņķis, 100 km es tajā nespēju nobraukt, pēc tam mugura sāp.
4. Elektriskās ekstras, jeb precīzāk to neesamība, lūka ir manuāla logi ir manuāli, labi ka vēl logi pašam nav jātīra.
5. Zems, nepatīk, bieži lien uz vēdera.

Apmēram tā. LAi arī ik pa laikam sagribās kaut ko jaunāku, ātrāku, smukāku, dārgāku, tomēr kaut kā nespēju atteikties no sava fordiņa. Pieradums vai hvz kas.
Paldies tiem kas visu šo penteri izlasīja līdz galam
 
Ivars @ 23.februāris 2011 0:00
Ford PUMA 1999 Novērtējums: 7 Komentēt
Šī mašīna mums jau pieder 6 gadus, sešu gadu laikā esam nomainījuši izpūtēja pēdējo bunduli, gultņus, sajūgu un plaukta bukses.. Vai tad tiešām tas ir daudz? +auto ir stabils +ērts +praktisks +vieta ir vairāk, nekā izskatās no ārpuses +auto dizains ir pārdomāts +un galvenais, ka autoveikalā jāiegriežas tikai, lai nomainitu tās lietas, kas nepieciešams apkopei. - ne visas detaļas var dabūt uzreiz, augstākais esmu gaidījusi 2 nedēļas pēc sajūga diska. - auto kapsētās nav Pumas un tādēļ nevar dabūt lietotas detaļas.
 
PUMA @ 23.decembris 2010 0:00
Ford Escort vagon 1,6 1998 Novērtējums: 8 Komentēt
Pēc Fiestas tajā pašā firmā tiku pie balta Eskorta universāla- mašīna man patiešām patīk- dizians labs un viss autiņā samērīgs. Protams, ka vecā Eskorta modeļa fani nav sajūsmā par jau samērā apaļīgajām formām (arī man patīk vecā Eskorta dizains)
Bet, ja saprot, ka veco vairs neatgriezt- autiņa dizains ir OK. Bagāžnieks liels, tajā vedu pat ķiegeļus, lielum lielu daudzumu ar grāmatām, pat lielo saliekamo dīvāngultu. Protams, ka tad gaitas īpašības krietni pasliktinājās, bet svarīgs taču ir rezultāts.
Remonti?
Neko īpašu vairs neatceros. Bukses- protams bukses. Cimperlīgs priekšējais tilts, bet tas jau ir sīkums. Autiņš izturīgs ekonomisks un ietilpīgs.
Vnk parasts autiņš parastiem ikdienas darbiem.
Lielgabals @ 6.novembris 2010 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Lasītākie raksti

Jaunie raksti