Mazda 323F Exclusive
2003
Novērtējums: 9
Mazda 323F Exclusive 1.6l benzīna dzinējs. Degvielas patēriņš: pilsēta-9l, ārpus-7l. Mašīnu iegādājos no salona 2003. gadā un sapratu, ka tā ir mīlestība no pirma acu skata. Ideāla mašīna 3 cilvēku ģimenei, jo ir ņipra un dinamiska uz ielas. Lai gan, ja sakāp mašīnā 5 pieaugušie, tad atsperes ir zemē. Problēmu nav bijis, jo esmu mašinu uzmanijis un attiecos pret to kā pret ģimenes locekli, tāpēc ari nekad uz ceļa neesmu palicis. Nupat tikai nomainiju akumulatoru, jo vecais negribēja pildīt īsti savas funkcijas. Rūsējusi nav. Pa šiem gadiem esmu tikai mainījis eļļu, filtrus. Esmu tikai par jaunas mašīnas iegādi no salona, kaut arī sanāk vairāk maksāt, toties leju tikai benzīnu un nezinu nekādu rūpju. Maija beigās to laidīšu tautās, jo pārsēdīšos Mazda 6 GT Sportwagon. Kaut arī Mazdas ir pilnas ielas, stavu un krītu par par šo mašīnu.
marinero
@ 4.maijs 2007 0:00
Mazda 323F Exclusive
2003
Novērtējums: 9
Mazda 323F Exclusive 1.6l benzīna dzinējs. Degvielas patēriņš: pilsēta-9l, ārpus-7l. Mašīnu iegādājos no salona 2003. gadā un sapratu, ka tā ir mīlestība no pirma acu skata. Ideāla mašīna 3 cilvēku ģimenei, jo ir ņipra un dinamiska uz ielas. Lai gan, ja sakāp mašīnā 5 pieaugušie, tad atsperes ir zemē. Problēmu nav bijis, jo esmu mašinu uzmanijis un attiecos pret to kā pret ģimenes locekli, tāpēc ari nekad uz ceļa neesmu palicis. Nupat tikai nomainiju akumulatoru, jo vecais negribēja pildīt īsti savas funkcijas. Rūsējusi nav. Pa šiem gadiem esmu tikai mainījis eļļu, filtrus. Esmu tikai par jaunas mašīnas iegādi no salona, kaut arī sanāk vairāk maksāt, toties leju tikai benzīnu un nezinu nekādu rūpju. Maija beigās to laidīšu tautās, jo pārsēdīšos Mazda 6 GT Sportwagon. Kaut arī Mazdas ir pilnas ielas, stavu un krītu par par šo mašīnu.
marinero
@ 4.maijs 2007 0:00
Mazda 5
2006
Novērtējums: 8
Es skatos, ka vēl nav neviena raksta par M5 modeli. Pāros vārdos par iegādi: Diemžēl Mazdai, ka arī citiem laikam, ir problēmas ar mašīnas klātēsošanu, arī Somu noliktavā nebija, tad vajadzēja pasūtīt un gaidīt 4 mēnešus (labi ka piegādes datums bija ieturēts norunātos ierobežos).
Par izvēli nešaubos jo skatījos visas markas tamlīdzīgus modeļus (2006 vasarā), man šķiet Mazdai bija vislabākais radītājs kvalitāte/komforts/cena.
Nu ļoti patīk:
- slīdošais durvis;
- sēdēšanas ērtums (salīdzinot ar zemām auto - sedaniem);
- ērti izvietots ātrumu pārslēdzējs, otras sēdekļu rindas variācijas;
- arī gribu ieteikt visiem bluetoth handsfree - es paņemu "Parrot 3200LS" - ērti un skaisti - nav jābāzt mobilais kaut kur;
- 3- ā rindā vairāk vietas nekā citiem tamlīdzīgiem (piem. Opel Zafirai);
Minusi - īstenība par 3 mēnešiem vēl maz pamanīju. Bet tomēr līkas ka:
- otras rindas sēdekļu bīdīšanas spējai vajadzēja būt lielākai;
- nav 2- ai un 3- ai rindai logiem ventilācijas –aizsvīst;
- bagāžnieka atdalītājs ir jāizņem ja izmanto trešo rindu sēd. - jo nav vietas kur ielikt;
- galvas atbalstītājs - nemaināms leņķis;
- skaņas izolācija slikta – dzinēja darbība, īpaši tas ir jūtami uz šoseja, jo piekto ātrumu jau gribas ieslēgt pie 2000 ap./min - 60 km/h - tad 90 km/h vairāk par 3000 apg./min skaļums ir jūtams;
- skaņas izolācija slikta - tagad ziemas laikā dzirdams ka čikst plastmasas daļas kaut kur aizmugurē plus amortizatori vai atsperes skāņa;
- žēl ka Eiropā vispār nav pieejams automāts;
- man ir ieinstalēti aizmugures attāluma radītājs – kad ārā bija –20C, viens no tiem četriem laikam bija aizsals, tad kļūdaini radīja ka limits jau sasniegts kaut vai vispar objekta neviena nebija;
Rakstu vairāk mīnusus jo plusi ir zināmi un vieglāk pamanāmi nekā mīnusi, un cilvēku, kurš vēlas iegādāties tāda tipa auto, jau grūti pārliecināt par pretējo.
Jurijs
@ 27.februāris 2007 0:00
Mazda 323F
1995
Novērtējums: 8
Auto iegādāju 2006 gada pavasarī, starp daudziem citiem tieši šo sudrabpelēko mazdiņu ar 1.5 litru benzīna motorīti izvēlējos galvenokārt dizaina un salīdzinoši labā tehniskā stāvokļa dēļ. Odometra rādījums pirkšanas brīdī 140 000 km, šobrīd nobraukti nedaudz virs 20 000. Priecē tas, ka mazais motoriņš spēj dot pietiekami lielu jaudu, apmierina arī vadāmība. Traucē, tas, ka gara man, kā gara auguma cilvēkam ir grūti iekāpt, jo ir maz vietas, kā arī izbrīna plānie dzelži. Cena bija 3000 eiro, jāpiebilst, ka auto aprīkots ar elektriskiem priekšējiem logu pacēlājiem, elektrisko lūku un 15 collu lietajiem diskiem, no kuriem divus rudenī paspēju salocīt kādā dziļākā bedrē : ). Ar autiņu kopumāesmu apmierināts.
Līdz šim mainīts: viens priekšējais gultnis+aizmugurējie bremžu loki (kopā ar darbu Ls 55), vēl arī viena pusass gumija, logu slotiņas un eļļa.
Varbūt kāds var pateikt, vai trūkstot zobsiksnai šādam 16 vārstu DOHC dzinējam lokās vārsti vai notiek kaut kas tamlīdzīgs.
Rakaris
@ 21.februāris 2007 0:00
Mazda 626
1994
Novērtējums: 7
taa neko taa ir man otraa masiina pagaidaam man patiik nomainiiju zobsiksnu, rievsiksnu divus rulliisus un atsperi96lsar darbu. aizmugurei izvirpoja bremzu disku nomainiija kalodkas un klucus ar darbu 48 prieksas kalodkas23. peec bockas salons liekas milziigs. pagaidaam neko sliktu nevaru pateikt man patiik un pagaidaam par citu pat nedomaaju un negridu
arturs
@ 23.janvāris 2007 0:00
Mazda 626
1990
Novērtējums: 6
Lēnam turpinu savu auto aprakstu, : ) šoriez pastastīsu par Mazdu 626.
Tātad tā, tažota 1990 gadā, motors 2.2 Automāts to visu vel papildināja gāzes iekārta diemžēl neoriginālā, kas arī sagādāja galvassāpes. Auto tika iepirkts par saprātīgu cenu, ka jau visām mazdām labs salona aprīkojums, visi logi un spoguļi elektro, viss labā kartībā un viss darbojās. Tas bija mans pirmais auto ar automāta kārbu.... un es jums teikšu kungi.... pirmais un pēdējais, vairs es uz to neprakstīšos... : ) man patīk pašam kontrolēt situāciju. Neuzticos es automātiem, it īpaši pēc situācijas kad aprāgsts zem motora pārsega gaisa filtrs, un tad tas auto paliek stāvot uz vietas, tas mani nemaz nedarija laimīgu : ) Ka jau minēju mans pirmais auto bija Golf II, kurš man kalpoja ļoti uzticīgi un ar kuru es nekad neesmu palicis uz ceļa, salīdzinājuma ar mazdu... dabuju pastāvēt ceļa malā 3 reizes : ( Visi jau saka ka mazda tāds tautas vāģis jau vien ir, nu bet ka nu kuram.... detaļu izmaksas ir diezgan augstas tādas cenas un klases automobīļiem. Pēc gaisa filtra jokiem dabuju meklēt jaunu gaisa filtra plastmasas bunduli, kurš kā izrādās maksā ap 20 Ls, tāds sūda plastmass, u vel pie tam esot baigākais defecīts 2.2 motoram, par laimi piemekleju no kāda 2.0. Kau6t kā es te izplūdu savās bēdās : )
Labāk par plusiem un mīnusiem:
+ Ekstras, el logi, el stikli, salons, ļoti ērti sēdekļi
+ Bāgāžnieka apjoms milzīgs
- Rūsē šausmīgi, manejais bija viss vienā rūsā, it īpaši no lejas, tā mazdam ir ļoti vājā vieta, ja pērkat tad obligāti lieniet zem mašīnas un izpētiet
- Elektronikas pilns, bet ģenerators vājš, ar savu mūziku no golfa : ) sabojāju arī mazdas ģeneratoru, kuru jau par kapejkam nevar tik viegli dabūt : )
- Neoriģinālā un veca gāzes iekārta rada ļoti lielas galvassāpes.
Tātad secinājumi dārgie lasītāji: Diezgan normals auto, ar saviem tarakāniem, tie jau nu ir visiem, šim ir rūsa. Vel aizmirsu pieminēt degvielas patēriņu Gāzes 4Ls uz 100Km, tā tas bija kad gāze maksāja 30 santīmus, cik tagad nezinu, ja kādam interese rēķiniet paši : )
bitner
@ 17.janvāris 2007 0:00
Mazda 626 2.0 karb.
1989
Novērtējums: 9
Nopirku to pirms pusgada, so to jau nacas nomainit- radiatoru-55Ls, zobsiksnu, galvasblivi-60Ls, termostatu-5Ls, aizmugurejos amortizatorus ar balstiem-120ls, akumulatoru-27ls, nu pec sitadas atjaunosanas braucu bez problemam, neskatoties ka izmantoju gazi, uzraviens labs, kloki bembistiem esmu ielicis ne reizi vien, atrums ari pilnigi pietiekams musu sosejam, uz spidometra 160 km/h, bet pedalis nav grida, viss jau butu labi, bet pilsetas rezima- sastregumos karst motors- iesakiet ko darit?
+erta, daudz vietas, var naksnot
+viegli vadama
+pats var saremontet
- ruse
romans
@ 6.janvāris 2007 0:00
Mazda 626GE
1992
Novērtējums: 7
Iegādājos Mazdu 626 2.0 16v 92. g. Beigas...
Jaudu gaidīju no viņas nedaudz Lielāku, bij nedaudz pašvaks cēliens, bet iespējams vaidzēja tik izskalot dzinēju un nedaudz uzprišināt viņu, bij nedaudz nolaists, eļļu ar spieda vietām.. Bet visā visumā gāja pieklājīgi: ) degvielas patēriņš man likās mazs, Ielēju ~33l un braucu nedēļas nogalē Rīga- Straupe, Straupe- cēsis- Rīga + Pietika degviela braukāt uz darbu un šur tur pa vakariem līdz nākamās nedēļas brīvdienām.. Precīzu patēriņu nepētīju.
Iepriekš bij 1.8 16v Dochinieks Escorts, tur lai kaut kur izkustētu no mājas bij kaut kas nedaudz jāielej. ietilpīgs, vieta šoferim, blakussēdētājam un ja vaig arī aizmugurē var sēdēt mierīgi un diezgan ērti: )
Salons, hmm, nedaudz grab bagāžnieka plasmasas u. c. detaļas, nau kā 2 Golfam, bet graboņa ir un Panelis manuprāt atbaidoš.. Kad pieradu likās +\- , bet sākumā riebās pat skatīties..
Ilgi Nebraucu ar viņu ~2mēn jo Smagais izskrēja priekšā, bet ne reizi nepaliku uz ceļa un nereizi nebiju servisā ar viņu bijis, ar escortu ar tā paša gadu, katru otro ned tur pavadīju, kko nedaudz, bet tomēr vaidzēja čibināt + 2x nobeidzās, ka ne uz priekšu ne atpakaļ..
Mazdai stāvēja 15' lietie, bij paaugsta, bet uz ceļu turējās labi.. Detaļas gan nav visur, optiku sanāca pirkt, pie paziņām priekšējo labo lampu paņēm pa 30ls ķīniešu, spīdēja ar kā ķiniešu acis: D 3 apmainīju visas tādas, Šrotos nekur nebij, rumbulā dabūju pa 30ls lietotu aplauzti kronšteini nedaudz, bet citas izvēles nebij..
Gadījās pa lētu naudu 700ls, jau pagaajis laiciņš skatos vēl cenas 1500-2000Eiro pa tādu.. Būtu vēlreiz iespēja iegādāties kaut ~1000ls, 100% Ņemtu: )
Īsumā:
+Ērts, Pietiek vietas arii aizmugurē
+Ekonomisks
+Izskats normāls
- Grab Salons
- Atbaidoš Panelis
- Detaļas nav katrā veikalā
Livo
@ 4.janvāris 2007 0:00
Mazda 626 2.5i V6
1994
Novērtējums: 7
Tā kā nav šeit neviena apraksta par Mazda 626 2.5i V6, tad pastāstīšu par savējo. Braucu jau pusgadu, nopirku par tā brīža tirgus cenu. Auto bijis labi kopts līdz iepriekšējam saimniekam latvietim, kurš bija tikai jājis un pamanījies sasist no aizmugures, saremontēts nekvalitatīvi. Auto teh. pasē pirmā reģistrācija ir 01.1995, tomēr spriežot pēc šasijas nr ražots pirms 08.1994. Ekstras ir viss ko var iedomāties tā gada, tās klases auto: elektr. logi, el. spoguļi, el. regulējams vadītāja sēdeklis, el. lūka, ir kondicionieris, kruīze, miglas lampas, lukturu augstuma korektors, ABS, lietie diski, apsildāmi spoguļi (kopā ar aizmug. logu), ieliku signalizāciju un briestu labam audio, par laimi visas ekstras strādā. Vizuāli auto no 2.0 atškiras ar dekoratīviem sliekšņiem un dubulto izpūtēja galu. Par dzinēju esmu sajūsmā, griežas ļoti labi. Tāds pats tiek uzstādīts arī Probe un MX-6, kā arī MX-3 ar tādu pašu V6 bloku, bet 2.0 tilpumu, tomēr kā jau lielākajai daļai Mazdu 2.0i un 2.5i grab hidrokompensatori, tur līdz tikai laba (dārga) 5W30 eļļa, Motul gadījumā 8100 Eco- nergy 5W30. Patēriņs uz šosejas + ~10% pilsēta ir 8.5 l/100km, pilsēta 11.5. Ceļojuma apstākļos var dabūt pat 6.5 taču tas ir Lietuva/Polija/Slovākija izbraucot bāku un tai laikā 2reiz apstājoties. Mainīti visi filtri, tehniskie šķidrumi, visi bremžu kluči, pusass gals, lodbalsts, izpūtēja aizmugurējā daļa, sveces, visas stabiliz. atsaites, kas ir vājā vieta un netur vairāk kā 30 tūkst. km, kā arī pielaboti visādi sīkumi. Par to gan TA vīriem nebija ko aizrādīt un lapā nav nevienas piezīmes. Pozitīvais auto viennozīmīgi ir dzinējs un aprīkojums, patīk arī plašie spoguļi bez aklās zonas un ērtā vadītāja vieta, aizmugurē gan vietas ir mazāk kā iepriekšējai 626 paaudzei, tomēr arī 5atā ir ērti. Kaitina sliktā laikā vienmēr netīrais vadītāja sāna logs un stūres iekārta sākot ar milzīgo stūres ratu un beidzot ar vadāmību. Gribētos garāku kārbu, galveno pārvadu vai 6 robu, jo pie 90 km/h, tahometrs rāda 2500 rpm, lai gan jaudas pietiek atliektiem galiem. Atzīmi lieku 7, jo ir jau jaunāki un labāki auto kā piem. Mazda6 MPS.
falks
@ 14.decembris 2006 0:00
Mazda 626
1988
Novērtējums: 8
Bija man Mazdiņa.1988. gada 2.0i, hečbeks. Īstenībā remontēt es viņu dabūju tik, cik es viņai pati nodarīju savas neuzmanības dēļ, protams, neskaitot eļļas maiņas u. c. lietas, kas ir obligātās. Uzticama mašīna, pacietīga gan uz mazāku eļļas līmeni, gan sliktāku benzīnu, protams, nezinu, kas būtu, ja vienmēr pildītu tikai taja'''tankā''. Maz visādu knibuļu salonā, bet pietiekoši.3 gadu laikā nomainīju priekšējos riteņu gultņus, termostatu. Ar izpūtēju gāja visādi. Salonā paskaļa- kā jau Mazda(tā par viņām saka). Pārdevu, bet - godīgi- bieži atceros.
Vitucis
@ 6.decembris 2006 0:00