Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan sunny 1.6 1991 Novērtējums: 3 Komentāri [2]
Sveiki.
Nopirku nissan sunny 1991 gada 1.6 motors 16 valve pa 300E.
Sakiet ludzu varbut ka jus varetu man palidzes un zzinat kas pa vainu ir.
Taka visi raksa ka vini visi edot 5l uz 100 a bet manejaisjs eed 5l uz 50km.
Kur varetu but vaina kapec ta ed? Domaju ka veretu but beikt degvielas suknis. Pirms nopirku man ari nebija salikti vakuma trubas virsu, ka zinu tas ari ietekme paterinu ja nav pareizi salikt.
Un vel man ir loti daudz pakapies ellas limen loti daudz pa normu, domaju ka varetu but beigts grezeni kur ietek bendzins ieksa .
Tonny @ 17.oktobris 2014 0:00
Nissan Primera P11 1998 Novērtējums: 7 Komentēt
Tātad. Auto sudraba krāsā, hečbeks, aprīkojums elegance ( elektro spoguļi, lietie diski, stikli, AC, ABS, stūres pastiprinātājs). Vārdu sakot, minimālais nepieciešamais komplekts ciešamai braukšanai.
Motors benzīns, 1,6 16v 100zs un pamaz Nm. Vienīgais pozitīvais: ļoti vienmērīgs cēliens (0-100 km/h 12 sek) un patēriņs ap 7-8l uz simtu. Tā kā mašīna tika iecerēta kā ikdienas lētais transportlīdzeklis posmos A- B- A, tika uzstādīta gāzes iekārta par 400 Ls. Patēriņš naudas izteiksmē uz gāzes 3,5-4,0 ls/100km. + mēnesī kādi 10 l benzīna.
Pirku leišu placī Rumbulā, 2000e ar reģistrāciju. Bijis bliezts, purns jauns, riepas stīvas (ilgi stāvējis). Nu ko, lonžeroniem krāsa vecā, paņēmu, jo budžets bija tieši 2000e.
Remonti pa gadu: nosvilusi ventilatora pretestību plate 10ls, aizmugurējie amortizatori ar darbu 60 ls, gaisa mērītājs 28 ls. Viss. Nobraukums pa gadu 40 000, jo auto tiek lietots kā plānots, visur, kur vajag braukt nesasvīstot par izmaksām.
Iekšā salienam knapi ar sievu un 3 sīkie.
Braukšanas īpašības: tā kā man šis ir 3. nissan, tad visiem vainas ir līdzīgas: skaļa kārba, milzīgs pagrieziena rādiuss, stūre pati neatgriežas viduspunktā to atlaižot. Kā jau japānim paskaļš salons, bet ciešamības robežās. Piekare mūsu bedres pacieš ciešami, uzliku šaurākas un augstākas riepas, kas arī uzlabo pārvietošanos pa mūsu ceļiem. Bremzes kā jau japāņiem labas. Šo gadu Nissan ir ļoti izturīgi, detaļas ir. viegli pieejamas, maksā ciešami. Vārdu sakot: darba zirgs, kurā nav kauns pārvietoties.
 
mincis @ 10.aprīlis 2012 0:00
Nissan Note 1.6 Tekna 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Par šo modeli līdz šim nav bijuši apraksti, tāpēc pievienoju savu stāstu par šo ģimenes auto, kas tika iegādāts Latvijā jauns no salona 2006. gada maijā vai aprīlī. Konkrētais auto visopār ir pirmais Latvijā esošais Nissan Note, kas bija 2006. gada autoexotika auto un piedalījās arī Igaunijas auto izstādē. Pats auto atceļoja no Somijas. Kā jau izstādes auto, tas bija maksimāli aprīkots ar visām pieejamajām ekstrām šim modelim, kā arī bija papildināts ar tuninga aprīkojumu: lukturu uzlikas, apdarināti sliekšņi, riteņu arkām papildus plastmasas, aizmugurē spoilers, sānu logiem arī uzlikas pret vēju, iespējams bija arī vēl kaut kas. Gimenē šis ir pirnais japāņu auto. Ievadā tas arī viss.

Tagad vairāk par lietošanu. Auto jau ir noripojis 5 gadus pa Latvijas ceļiem, kopumā nobraucis 160 000 km. Ikdienā borta dators rāda, ka patēriņš ir 6.6 litri, bet nu ar pilnu bāku var nobraukt tikai 550km, jo bākas izmērs ir tikai 35 litri un praktiski auto brauc pusi pa Rīgu un pusi pa šoseju. Auto dinamika apmierina, 115zs, vienīgi prasās arī 6 ātrumu, jo pat pie 90km/h ir lieli apgriezieni - aptuveni 3000. Kā arī ar tik mazu bāku nepietiek, lai pietiktu ar vienu uzpildi visai nedēļai. Braukšanas komforta ziņā salons ir plašs, pietiek vietas 5 pieaugušajiem, augsti griesti, vidējs bāgāžas nodalījums. Lielāki braucieni ir nogurdinoši, jo sēdekļi neregulējas augstumā, trūkst sānu noturības, aizmugurē sēdošos žņaudz siksnas un stāvie sēdekļi liek biežāk piestāt ceļmalā lai iztukšotu urīnpūsli. Braucot pa bruģi ir neizturama skaņa, tāda kā dīzeļlokomotīvju mašīntelpā. Arī grants ceļu trepīti piekare liek stipri manīt. Auto gaita ir stabila, pacieta. Bremzes ir nepiedodami vājas, iekāpjot Notē pēc šāda paša vecuma Ford Focus vai Hyundai i30, liekas ka bremzes vispār ir atteikušas, prasās pēc visu četru riteņu disku bremzēm. Sajūga pedālis ir pasmags, savukārt gāzes pedālis ir nesalīdzināmi viegls, tādēļ ir jāpierod, lai auto nespolētu vai neraustītos pārslēdzot ātrumus. Ātrumkārba aŗī varēja slēgties labāk - precīzāk un vieglāk. Elekrtiskie logi strādā anarhiski, spoguļu apsilde strādā tikai kombinācijā ar aizmugurējā loga apsildi. Pat lietojot auto 5 gadus, nevaru pierast, ka degvielas bāka jāatver no salona.

Nedaudz par auto uzturēšanu. Auto apkopes ir jāveic ik pa 25 000km, kas ir diezgan reti, bet dārgi. Siksna šim auto nav jāmaina, jo ir ķēde, kas diezgan ātri sāka čīkstēt, ko novērsa par garantijas remontu, bet ik pa laikam skaņa liek manīt arī tagad. Motortelpā viss ir ļoti saspiests, nepārdomāti maza atvere ir logu tīrītāju šķidruma uzpildei, kā arī tā atrodas virs ģeneratora un iepriekš pieminētās motora ķēdes. Logu tīrāmais škidrums ietilpst laikam 7 litri, nu 5 litru kanniņas ielejas visa.

Kas visbiežāk sabojājas? Visvairāk kaitina sīkumi, piemēram, priekšējo gaismu spuldzes izdeg vismaz reizi pusgadā. Salona klimata kontrole varētu būt labāka, bez ieslēgta kondicioniera gaisa nav vispār, diezgan svīst logi. Šobrīd kaut kas notika ar ventilatoru un tas reizēm neieslēdzas ne par ko, reizēm ieslēdzas un atslēdzas uz tramvaju sliedēm. Lietus sensors arī reizēm nepamatoti ieslēdzas vai atkal nestrādā. Izpūtējs ir kļuvis skaļš, vairākas reizes ir noplīsuši sarūsējušie izpūtēja stiprinājumi.
Šogad auto neizgāja tehnisko apskati, jo bija jālabo piekare, kas ir ļoti dārgi, jo atsevišķi bukses utt. nemaina, bet maina visus mezglus. Piemēram priekšējais tilts maksā Ls 300. Pat garantijas laikā pie 90 000 km tika mainīti plaukti. Plaukti ir nomaiminīti jau otro reizi pie 150 000 km. Nesen konstatēju ka ir salūzusi atspere aizmugurējam tiltam, ko nepamanīja TA. Pie remontiem vēl jāpieskaita arī bremžu diski un kluči, kas jau vienu reizi ir nomainīti, bet šādam nobraukuma tas ir adekvāti. Pieļauju, ka kaut ko būšu aizmirsis piebilst.

Kopsavilkums:
+ plašs salons
+ labi izgaismo ceļu
+ liels apkopes intervāls
+ nav jāmaina ķēde

- dārgs remonts
- vājas bremzes
- maza degvielas bāka
- pēc 150 000 km birst nost piekare, visu laiku kaut kas atkal grab.
- vāji strādā salona apsilde un klimatkontroles kondicionieris.
- ātrumkārbas slēgšanās

Kopumā auto ir nokaitinājis, lai arī ceļa malā nav atstājis. Ja nebūtu dārgs remonts, tad vērtējums būtu augstāks.


!!!Papildināts teksts pēc ''bracus'' komentāra:

Pievienoju detaļu cenas, detaļu numurus skatieties 1. attēlā.

Detaļa 54400M maksā Ls 300, kuru it kā jāmaina, jo ar sarkaniem apļiem apvilktās detaļas atsevišķi nemainās, ir iepresētas/iekausētas tiltā. Bet Krievijas forumos izlasīju, ka daži pērk analogu Renault Scenic detaļu un presē to iekšā.

Detaļa 54500 jeb plaukts maksā Ls 70-150

Pārējās detaļas nav dārgākas par 20Ls

Vēl piebildīšu, ka braukšana ir daudz komfortablāka un klusāka ar R15 diskiem, nevis R16 diskiem un zemā profila riepām. Degvielas bāka lai arī rakstās 46 litri, tomēr nobraucot ar iedegošos benzīna rādītāja lampiņu pat 120km joprojām nesanāk ieliet vairāk par 35-37 litriem, pielejot pilnu bāku borta dators rāda, ka ir atlikuši 550km. Degvielas lampiņa iedegas, kad borta dators rāda, ka degviela pietiks 63-67km. Iespējam tās visas vienkārši ir tikai borta datora kļūdas. Tomēr ir pierasts pie vācu auto 70 litrīgajām bākām.
 
note @ 5.jūlijs 2011 0:00
Nissan Almera 2001 Novērtējums: 8 Komentēt
Auto tiek lietots 3 gadus, braucu katru dienu un jau savācies uz spidometra 195 000. Meklējots mašīnu noteicošā bija tā cena orienējos ap 3000 Ls. Tajā laikā par tādu naudu varēja dabūt diezgan pabrauktu audi.
Izvērtējot cilvēku atsauksmes pārsvarā no krievijas saitiem apstājos pie almeras. Auto ir no vācijas komplektācijā multi stūre, kondicionieris, ABS, elektriskie spoguļi, automātski regulējamās lampas, visi 4 stikla pacēlāji, lietie diski. Pirmo tehnisko apsati izgāju bez neviena punkta. Otra tehniskā priekšējais balsts jāmaina 150 Ls. Trešā tehniskā, atsaites satbilizātoru vadītāja pusē 7 Ls
Izmaksas OCTA - 90 Ls, pateicoties Latvijas ceļiem nomainīju priekšējo gūltni 60 Ls, izdega paneļa lampiņa pie reizes nomainīju visas ( 3 Ls gab) ar salona filtru ieskaitot kopā 50 Ls. Sāka krist iekšā priekšējais stikls ielīmēšana 10 Ls. Regulari mainu filtrus, eļļu, pildos tikai Nestē. Pats veicu visas tehniskās apkopes, iesaku katram nopirkt mašīnas tehnisko rokas grāmatu un viss būs ok.

+ Ļoti kvlitatīva paneļa apdare.
+ Degvielas patriņš uz šosejas 5 l. pilsēta 7l.
+ Dinamiska dīzelis 2.2
+ Neviens radinieks nebāžas virsū lai palīdzu atvest un aizvest visādas mantas.
+ Ziemā pielec no pirmā grieziena.
+ Manevrētspējīgs.
+ Nav KASKO riska grupā.

- Mazs salons, augums 1,96, bet pieradu un ir ok.
- Smags motrs tāpēc liela slodze uz priekšējo tiltu.
- Dārgas detaļas, bet ar to jārēķinās.

Mašīnu cenšos uzpasēt lai vienmēr tā ir tirgus kārtībā. Ja gribi braukt tad vienmēr jārēķinās ar izdevumiem, es domāju šis nav sliktākis variants, atbilstoša kvalitāte par atbilstošu cenu.
Viktors @ 19.novembris 2009 0:00
Nissan Almera 1.6 1997 Novērtējums: 9 Komentēt
Nesen nomainīju savu Nissan Sunny 1.4 pret nedaudz jaunāku modeli. Šis ir indžektors. Priecē mazāks degvielas patēriņš 6-6.5 litri/100 km. Iepriekšējam 6.5-7 litri/ 100 km. Nedaudz uzlabots dizains, nedaudz lielāks komforts. Klusāks motors, klusāka braukšana (nejūt bedres). Sannijs bija pacietāks. Visā visumā saturs ļoti līdzīgs, bet uzlabots kā iepriekšējam modelim, vairak vietas aizmugurējiem. Žiperīgāks. Kā pluss minams stūres pastiprinātājs, kas Sannijam nebija (toties liekas, ka Sannijs nedaudz stabilāk turējās uz ceļa). Visumā kvalitāte tāda paša kā iepriekšējam, kas liecina, ka mašīna būs izturīga un maz remontējama. Tika nomainīts pie 175 000 km sajūgu disku komplekts, kas ir normāli šīm mašīnītem pie 175000-200000 km. Visumā laba mašīnīte ar nelielām izmaksām ekspluatācijā.

P. S. Nobraukts nedaudz vairāk kā gadu - aptuveni 14000km. pārmetināta apakša, nomainītas amortizatoru gumijas, nomainītas bremžu trubiņas (sarūsējušas). viss kopā ap 200 Ls. Pārējam gan nav nekādas vainas.
P. S. Nobraukts vēl viens gads: 10 000 km. Vienīgā problēma tā ir rūsa. Pārmetināta apakša, nomainītas degvielas caurulītes un eļļas karters. Ja nebūtu rūsas, tad būtu viss ok.
 
Rons @ 31.oktobris 2009 0:00
Nissan QASHQAI 2007 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
2.0 benzīns, CVT, 4x4, gandrīz pilnā komplektācija (nav atpakaļskata kameras un navigācijas, bet vai to vajag par 2000 EUR?), 3 mēneši kā no salona, tātad - ir ar ko padalīties.
Testa brauciens pa gludajām Rīgas ielām - forši, izņemot motora rēkoņu pie paātrinājumiem. Sieva baigi safanojās un tika pieņemts lēmums nomainīt 3 g. v. Honda Jazz (arī ar CVT) uz šo. Pasūtīju aprīlī, atnāca novembrī. Pa to laiku izlasīju kaudzi ar atsauksmēm un testiem - it kā neko.

Tātad, plusi:
- ērts un ergonomisks salons, viss savās vietās, stūres un sēdekļu regulēšana - ok, bet tas viss - 4 cilvēkiem (ne 5- iem), kvalitatīva apdare un montāža,
- xenona gaismas, autom. stikla tīrīšana, pašaptumšojošs spogulis, duālais klimats, audiosistēma, bluetooth, parkošanās sensori un citas fīčas reāli strādā un palīdz dzīvot,
- pietiekošs klīrenss un noturība pagriezienos,
- 4x4 uz slidena ceļa.

Un tagad MĪNUSI:
- CVT. Kurš man var pateikt, kādi ir tā plusi? Ja Jazz CVT pie rēcoša motora 1.4 ltr cēla, tad šis tikai rēc. Lai dabūtu kaut cik normālu paātrinājumu, motors jāuzdzen līdz 3500 apgriezieniem, tad jānomet zem 2000, tad ĻOTI prātīgi, kā neiroķirurgam, jāspiež gāze un jānoķer moments, kad CVT un motora algoritms šancē. Nedod dievs nenoķert, jāsāk viss no gala. Kaut cik vēl to var izdarīt pie riktīgi iesiluša motora, ja tas ir pavēss var necensties - neizdosies, tā arī jābrauc 5 km ar 3500 apgriezieniem. Iespējams - līdz ar to benzīna patēriņš nav mazais - 7-8 štrāse, 11-13 pilsēta.
- hadene. Nav problēmu uz PILNĪGI GLUDA asfalta. Tikko sākās kaut mazākie ielāpi un stiķi, jušaka tāda, ka brauc ar
20 g. v. Golf (golfisti - pieodiet!). Nē - salona apdare klusē kā mersī, bet hadene kļūst neciešami skaļa. Tāda juška, ka ir beigti amīši un šarnīri, autiņš paliek drebelīgs. Man kaut ko borēja par konstruktīvām īpatnībām, sak, aizm. amīši novietoti slīpi, lai palielinātu vietu bagāžniekā. Sorry, bet uz kā rēķina!!! Diskomforts ir sūrākais, man čomi, pabraukuši arī autā - kā kaut ko tādu var izražot 21. gs. Var būt priekšpiedziņai tāda trobeļa nav, nezinu, bet par šo esmu dikti neapmierināts. Braucot pāri "guļošajiem policijas darbiniekiem", sajūta, ka uz brīdi attaisās aizm. vāks. Nu jā - ripuļi R17, bet gumija pietiekami augsta - 60/225.
- 4x4 bezceļā. Hadenes gājieni ir ļoti īsi. Tas, protams notur autiņu straujos pagriezienos, bet pilnīgi garām apvidū, pat vieglā. Hadene mokās, liekās, ka tūlīt visu izraus ārā,
- pie lieliem ātrumiem paliek ļoti stingrs stūres pastiprinātājs, sākumā besīja, pēc tam pieradu.

REZUMĒ
Šis ir tīri pilsētas autiņš (tā arī tiek pozicionēts). Par cik klīrenss augsts, jāizvērtē 4x4 vajadzība. Dīzelis netiek piedāvāts ar CVT vai automātu, bet tas bija "žeļeznijs" nosacījums no sievas puses, tātad - izvēles nav. Pirms pieņemat lēmumu par pirkšanu, iztestējiet uz sūdīgām ielām ar ielāpiem, akām utt. Ja apmierina - uz priekšu! Paldies dievam, sieva šo visu augstāk rakstīto nejūt, viņai ir citi vērtību kritēriji (un tā arī labāk). Apmierināta viņa ir par 99% un tas ir galvenais. Laimīgu ceļu!!!
klifans @ 25.janvāris 2008 0:00
Nissan Patrol 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [17]
Tātad Nissan Patrol 2000. gada 3.0D tika iegādāts septembrī, lai brauktu ar to uz laukiem (~50km pa draņķīgu balto ceļu). Mašīna ir iegādāta kā trešā mašīna, kas paredzēta tikai šāda veida izbraucieniem. Braukšana ar šādu izstrādājumu ir samērā interesanta, jo nav pierasts pie tik lielas un augstas mašīnas. Nevar pierast pie zvārošanās līkumos, dažreiz, nenovērtējot ātrumu līkumos, nedaudz izslīd priekšējie rati. Manuālī minēts, ka virs 130km/h nedrīkst braukt. Patiesībā jau pie 120 sajūta ir dīvaina. Turbīna ierubās tikai pie 2800 rpm, kas arī ir aptuveni 120 km/h.

Plusi:
* biezi bleķi, samērā kvalitatīvs krāsojums
* gara riteņu bāze nodrošina stabilu braukšanu pa zemes ceļiem pat bez 4x4
* visi dod ceļu : )
* izcili labi sānu skata spoguļi
* labas gaismas, diemžēl gan nav miglinieki

Mīnusi:
* dīzelis ir tikai ar 4 cilindriem, samērā traktorīgs
* salons prasts kā zirga deķis, pat stūre no plastmasas
* aizmugurējās durvis, uz kurā stāv rezerves ritenis ir drusku nosēdušās (dēļ riteņa svara) un būs jāpiergulē
* ziemā pārsvarā jābrauc ar RWD, jo 4x4 drīkst slēgt tikai uz zemes ceļa vai sniegā/dubļos

Kas izdarīts pēc iegādes:
* pārkrāsots kapots, jo bija iesists ar akmentiņiem
* ielikta papildus signalizācija
* jaunas m+s riepas
* gumijas tepiķīši oriģinālie
* par iepriekšējā saimnieka kasko uzlikts jauns priekšējais stikls

Ko vēl gribās izdarīt:
* uzčipot uz 180+ hp
* ielikt migliniekus
 
kliks @ 12.novembris 2007 0:00
Nissan 100nx 1993 Novērtējums: 2 Komentāri [2]
sveiki!2005. gada ziemā iepirku sev šādu interesantu auto, cena 1100eur, likās, nu tik varēs baudīt vasaras priekus, nostāvēja ziemu garāžā, pavasarī piestartēju, itkā viss o. k., ģenerators atteica, izrādās šīem auto tā esot, kondensāts uzkrājoties un spoles sadeg. šrotā cenas no 30 līdz 50 ls. uzliku, braucu tālāk, kādu lietainu rītu iesēžoties auto jutu, ka zem manis krēsls slapjš... katru reizi attaisot un aiztaisot abas durvis ūdens sūcas cituviet(logi bez ailēm)... par detaļu cenām- ļoti dažādi, bet piem. radiators manam derēja no primeras. priekšas lukturis šrotā no 40 -65ls, priekšas bamperis no 60 - 110ls.
no stūrēšanas viedokļa ļoti patīkami un viegli vadāms, viss slēdzas un regulējas ideāli, sajūtas ar noņemtu jumtu vienkārši vajag reiz izmēģināt... bet par sevi neļauj aizmirst dažādu mezglu atteikumi, piem, apsildes krāsniņas regulatori, durvju logs pasažiera pusē pusatvērtā veidā grab, pusass miroņgalva(25ls), priekšas amortizatori, punktu visam manā gadījumā pielika grīdas rūsēšana, kura pirmajā skatē bija labā stāvoklī, bet nākamo neizgāju, jo visā garumā bija pavērusies... rezultātā atdevu par 250 ls .
andz @ 26.oktobris 2007 0:00
Nissan QASHQAI 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [43]
Tātad NISSAN QASHQAI-2007. g. ražots(IAUTO nepiedāvā 2007., tāpēc jāliek 2006. ) Dzinējs 1,5 dCi-106ZS. Priekšējā piedziņa, 6 pārnesumu manuālā kārba. Aprīkojums ACENTA. Tiem , kuriem interesē aprīkojums- var apskatīties nissan . lv. vai motorcentrs. lv(tur arī iegādājos). Īsāk sakot varu pateikt , kas nav aprīkojumā:
ādas salons,
elektrobeņķi,
NAVI, TV
priekšējais parkings.
Ar automašīnām neesmu uz JŪS- uzskatu, ka ir diezgan liela pieredze ar tiem lietotajiem lūžņiem , ko līdz šim esmu pircis un priecājies. Kādas 10 mašīnas ir bijušas- kā pēdejās varu nosaukt Omegas B 1994. 2,0 16v benzīns, 1996. 2,5tds un BMW 5. sēr. ( E39) 1997. 2,5tds un 2001. (no M- pack trūka tikai buferi un orģ. balstiekārta) 3,0 benzīns( 231ZS). Tātad kaut kāda saprašana kā mašinai "jāiet" un kā tajā jājūtas - ir.
Apnika naudu grūst dažādos neparedzētos remontos un gaidīt atkal nākošos- īsāk sakot- nācu pie secinājuma , ka pirkšu pilnīgi jaunu auto. Mans sapnis ir un laikam būs BMW X5( jaunais 2007. g modelis), vēl acis metu uz Audi Q7, bet apskatoties cenu bija skaidrs, ka tos man neredzēt kā savas ausis ( neesmu miljonārs kā mūsu nabaga deputātiņi : ): ) ) Vispār runājot par auto kā tādu - gribējās kaut ko augstāku, resp., džipveidīgu, lai normāli var izbraukt mūsu "labi" tīrītos ziemas ceļus, lai var piebraukt pie lielveikala nomales kaut ko nenoraujot no apakšas, lai var normāli piebraukt divreiz gadā pie ezera pa izdangātu ceļu utml.
Pats nezinu kā, bet internetā "uzdūros" QASHQAI modelim. Atklāti runājot, līdz šim japāņi nav interesējuši( vienbrīd bija doma par IMPREZU TURBO)- biju vācu auto fans. Vizuāli iepatīkās. Apskatot cenu lapu un aprīkojuma variantus bija skaidrs- tā ir mana izvēle. Vēl viens iemesls kāpēc izvēlējos QASHQAI ir ekonomiskais 1,5dCi dīzelis. Tagad pēc nobrauktajiem 4700 km varu pateikt , ka kompis rāda vidēji 5,1-5,2l uz 100km(tas ir 30% Rīgas pilsētas režīms un 70% šoseja Rīga - Ventspils) Cik patēriņš ir tikai pilsētā - nezinu, varu minēt ap 6,2 l uz 100km. Braucot 90km/h -4,3-4,5l, bet kādu brīdi "turot" 140km/h ap 5,6-5,8l uz 100km. Tātad ekonomiska mašīnīte- noteikti pateicoties arī 6. pārnesumam. Ekonomiskums apvienots ar labu griezi- ceļ labāk nekā mani iepriekšējie 2,5tds'i OMEGĀ un E39- tajā.
Salons ļoti simpātisks( protams, subjektīvs mans uzskats), nav raksturīgā japāņu cietās plastmasas lētuma, panelis tik tiešām izskatās no bagātīga mīksta materiāla un tāds arī ir. Visas pogas pa rokai , pārdomāti izvietotas. Ir pilnīgi pietiekoša lieluma "bardačoks"(izskatās lielāks nekā ir), ir lielas durvju kabatas , zem elkoņbalsta liela izmēra tilpne, kur var no sievas noslēpt litru šņabi : ): ) . Sēdēšana pie stūres ērta, beņķis ērts, ļoti mīksts - patīkami sēdēt. Aiz manis( mans augums 1,90m) sēdošajiem aizmugurējā sēdeklī vieta atradīsies pietiekami. Bagāžnieka lielums pietiekams, ir speciāla lence ugunsdzēšamā aparāta novietošanai. Mīnuss- nav āķu, kur nostiept elastīgās gumijas saiņu novietošanai.
Auto gaita - paklausīga , mīksta . Sīkbedrainie Latvijas ceļi tiek pārverēti bez īpašas graboņas un asām balstiekārtas svārstībām. Mīnus- lielākas bedres un nelidzenumus ļoti labi dzird salonā - atskan dīvainu "būkšķu"veidā. Izteikti ātri var just akvaplanēšanas robežu- varētu būt jau ap 100 km/h( protams zinu , ka tā var teorētiski var sākties jau pie 60km/h). Iepriekšējiem auto neko tādu nejutu. Tātad lietus laikā - lēnāk par tiltu!

KOPSAVILKUMS

Plusi:
ļoti labs aprīkojums par šo cenu (20900 eiro)
ekonomisks dīzeļmotors
augsts klīrenss- 20 cm
kvalitatīva materiāla ĒRTS salons
liela izmēra atpakaļskata spoguļi
kvalitatīva 6 CD mūzikas iekārta
patīkama vadāmība
labas bremzes
Kasko cena gadā 940 eiro( PAREX)

Mīnusi:
pārvarot dziļākus nelīdzenumus- trokšņaina balstiekārta
"īss" 1. pārnesums
varētu būt mīkstāks aizmugurējais sēdeklis(īpaši "piekasoties")
tā īsti nav kur likt kreiso kāju, arī saliekta tā atduras pie durvju roktura ( pie mana 1,90m auguma- sieva par šo punktu nesūdzas)
bagāzniekā nav āķu priekš elastīgajām saitēm saiņu noturēšanai
tā īsti nav kur nolikt mobīlo telefonu( priekš tā kalpo glāžu turētāji)
jāatmet pīpēšana( ACENTA aprīkojumā nav pelnutrauka- īsti nezinu vai var arī pasūtīt- AUTOBILD rakstīja, ka var), šo punktu varēju rakstīt arī pie plusiem : ): )


Kopējā atzīme 9, man šis auto patīk! 10 nelieku, jo nekas nav ideāls!
Gaidu viedokļus un vērtējumu par šo auto. Visiem- laimīgu ceļu!













 
xxx @ 21.jūlijs 2007 0:00
Nissan Primera 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [9]
Pēc ilgākas izpētes biju nolēmis iegādāties ekonomisku un ne pārāk dārgu auto. Izvēle krita šoreiz uz japāņu auto. Līdz tam biju braucis ar pensijā laižamu Audi 80. Zinātāji teica, ka laba izvēle ir Nissan Primera, īpaši 90. gadu izlaiduma - pietiekoši moderni (dzinējs) un kvalitatīvi. Paveicās atrast no Vācijas nesen ieklīdušu eksemplāru, lai arī ne pirmā svaiguma, toties lieliski uzturētu. Ja neņem vērā dažas dabīgas nelielu traumu pēdas un vienu otru sīkumu, ko novērst nebija lielas pūles, var uzskatīt par veiksmīgu atradumu. Galvenie labumi - pēc lietpratēju slēdziena - nav sists. Korpusam neatradām kaut cik vērā ņemamu rūsas perēkli. Motors - 1.6l benzīna 16 vārstu DOHC, rūpīgi kopts, par ko liecina tā tehniskais stāvoklis un labās darba spējas. Nu jau gandrīz divus mēnešus esmu ar šo mašīnu ikdienā braucis, tāpēc gribu padalīties savos iespaidos.
Vispirms jāpiekrīt vairumam iAuto lasītāju vērtējumam - ekonomiska, stabila un lieliski vadāma mašīna. Ar benzīna patēriņu 6 - 8 l/100km tā patīkami iepriecina, ievērojami samazinot manus ikdienas izdevumus. Tā kā neesmu "šosejas huligāns", šīs mašīnas dinamiskās īpašības mani pilnībā apmierina. Īpaši iepriecināja fakts, ka pat pilna ar pasažieriem, mašīna joprojām ir strauja un nav jūtams jaudas trūkums pat braucot pret kalnu. Neraugoties uz cienījamo vecumu autiņam pārsteidzoši labi saglabājusies piekare (diez, kas būs pēc gada braukšanas pa "lieliskajiem" Latvijas ceļiem!). Tas īpaši iepriecina līkumotā ceļā, kur var braukt stabili. Lieliska vadāmība, pat ar ātrumu 150 km/h uz šosejas ir stabils un precīzi klausa stūrei. Braucot pa grunts ceļu ar mainīgu seguma stāvokli (slapja grants, dubļi, peļķes) nav jāuztraucās par mētāšanos. Stūrei klausa pārsteidzoši labi. Bremzes, lai arī liekas no sākuma tādas kā mīkstas, nospiežot straujāk strādā efektīgi. Nomainīju eļļu, tā kā bija sintētiskā, tādu pat arī lēju, filtru. Nekur nav redzama eļļas noplūde, līmenis pagaidām nemaz nav krities. Pozitīva pazīme, vieš pārliecību par labu motora tehnisko stāvokli.
Salons. Lai arī nav praktiski nekādu ekstru, kā, piemēram, elektrisko logu pacēlāju, mani apmierina pilnīgi arī pieticīgais aprīkojums - stūres lifts un vienīgais gaisa spilvens vadītājam. Vairāk esmu iepriecināts par salona apdari - tā ir simpātiska - plastmasa nav ne cieta ne gluda, sēdekļu un durvju apdares velūrs tīrs, lieliski saglabāts. Braucot nav novērojama grabēšana, pat pa grants ceļiem. Labi blīvētas durvis, nav "putekļu sūcējs". Iepriecina plašais un tīrais bagāžas nodalījums. Pretēji manām šaubām arī aizmugurē sēdošajiem ir ērta braukšana, pat gana lieliem cilvēkiem. Vadītāja vieta pēc mana atzinuma ir patīkami ērta, brīvi iespējams tikt klāt visam. Nevaru neko teikt par oriģinālo stereoiekārtu, jo tā bija aizceļojusi nezināmā virzienā. Salīdzinoši lēti ticis pie Blaupunkt magnetolas un izurbies cauri iepriekšējā īpašnieka samudžinātajai vadu un skaļruņu sistēmai, sakārtoju to pa prātam un šobrīd ar skanējumu esmu apmierināts. Oriģinālā izbīdāmā antena bija sliktas uzturēšanas dēļ zaudējusi darba spējas, pamesta un netika izmantota. Nebija vajadzīgas lielas pūles lai to atjaunotu. Pēc tam atlika vienīgi atbrīvoties no salonā ietūcītajiem 10 metriem izolētā kapara vada, kam pēc iepriekšējā īpašnieka domām bija jākalpo par antenu (!).

Secinājumi:
Auto šobrīd pilnībā atbilst savam uzdevumam - labs un ekonomisks transporta līdzeklis ikdienas braucieniem pa tādiem ceļiem, kādi ir mūsu laukos. Pietiekoši dinamisks un ekonomisks arī braukšanai pilsētā. Lai arī pietiekoši ietilpīgs četru pieaugušu cilvēku braukšanai, nav lieks benzīna šķiedējs arī braucot vienam. Pēc izskata neizlec pārējo šobrīd lietoto mašīnu raibumā, drīzāk paliek neievērots. Lai arī ne pirmā svaiguma, tā tehniskais stāvoklis vieš pārliecību par tā uzticamu kalpošanu ne vienu vien vēl gadu. Šobrīd vēl nav pieredzes ar rezerves daļu iegādi, bet mierinājumu sniedz informācija no zinātājiem, ka bieži remonti šim auto nav nepieciešami, tad arī augstākas cenas uz detaļām nebiedē šobrīd.
chinins @ 7.maijs 2007 0:00
1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti