Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan Double cab 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Pievienojos nissan ĢIMENĪTEI pavisam nesen, vienkārši piegriezās musu klimatiskie apstākļi un ceļi. Tā kā pieder lauku fazenda, bez 4+4 neiztikt. Motoriņš ar samērā mazu noskrējienu, zem 100tūks. Tas priecē. Kā jau 2,5td dīzelīts mazliet paskaļš. Pie -20c no rīta silst lēnām, bet sākot kustību pēc 10min siltums parādās. Apsveru pat domu par dzinēja autonomo apsildi. Webasto piemēram. Sniega segas forsēšana notiek Piebalgas pusē. Klāt pievienoju piekabi"zubrjonok". Sniega sega irdena,35cm, sanesumos pat 50cm dažviet. Piekabite ar malkas bluķišiem piekrauta ar kaudzīti, līgani velkās auto nopakaļ. Pašam neticās, bet no meža esmu veiksmīgi ticis laukā.4H pat neieslēdzu!Iesēdināt būtu grūti, bet nekas nav neiespējams!TURPMĀK VEL.
 
MARIOZUMM @ 21.februāris 2007 0:00
Nissan Almera 1.6 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Autinu iepirku sievai 30 decembri 2006. gadaa, tikko no vaciesiem,12.96 gada, div durviim, pa 2900 eur, izskats looti patiik, bildi, ja sanaks , ieliksu, esmu iisteniibaa apmierinaats, pie sava auguma pie div metriem iisteniibaa saja autinaa juutos diezgan labi, par aizmuguresedosajiem gan to nevaretu teikt, bet tas nav miinus, samainiju ellas, filtrus, abas puses mirongalvas, nezinu vai mani piekasa servisa vai nee, bet pa to visu samaksaju pie 140 ls, protams magis un tumbas tika nomainits pret svaigu blaupunkt seriju(vismaz to dabuju pa normalu ciparu) kopa ar atlaidi 260 ls bez tumbam, jo vel nezinu cik dargas man ieliks, pienemsim 50 ls, pa darbu ap 70 ls, izskatas ka prieksejais stikls ar bus jamaina, jo no maza punktina sak iet plaisas, kas varetu pavilkt uz 80 ls
tad tas viss man pavelkaas uz 600 ls klaat pie masinas vertibas, ko es nekad muuzzaa nedabuusu atpakal, bet tas viss ir dzzimii
braukt patiik, liekas ka sezu mazaa spridzeklii
garaisk @ 9.janvāris 2007 0:00
Nissan Silvia S12 1985 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Tad nu taa, kaa redzu shis auto veel nav sheit aprunaats. Nopirku ar nokautu dzineeju, diezgan daudziem defektiem ritoshajaa daljaa un ar zvaigzniiti veejstiklaa, kas kaa izraadiijaas bija visgruutaak noveershams defekts. Vecajam dzineejam bija aprautas shaales, meeginaaju taas atrast bet tas ir bezceriigi, protams nissan centraa gan jau ka var pasuutiit par mega $$$ bet tas mani neintereseeja. Tad ss. lv tika atrasta taada pati 2.0 DOHC silvia ar sistu priekshu. Ar to sisto mashiinu bija ljoti paveicies jo ritoshaa tai bija tikko paarlasiita + praktiski jaunas ziemas riepas un motors arii bija diezgan labaa staavoklii. Par auto dinamiku, peec pases datiem ir jaabuut 146zs, max aatrums 205 km/h, ir meegjinaats dabuut aaraa maksimumu, silvijas motors paveeraas peec 4000rpm jeb pie 140km/h 5tajaa paarnesumaa un tad liidz apmeeram 180-190 km/h aatrumu uznjem ljoti aatri bet peec 190 sakas mociishana. Ar attaisiitaam "aciim" pavisam nedaudz pietruukst liidz 200 bet kad "acis" lejaa tad var dabuut nedaudz virs 200. Ljoti patikaas shii auto uzraaviens, tikliidz tahometraa 4k rpm tad taa patiikami iespiezh seedeklii un jo lielaaki rpm jo labaak ieskrienas un taa liidz pat 8500rpm(vispaar motors griezaas pilnu pulksteni-9k rpm) Dzineejs ljoti izturiigs, tika regulaari braukts uz augstiem apgriezieniem bet vinsh no taa nebaidiijaas. Ar virsbuuvi bija taa pashvakaak, buutu pie manis tikusi mazaak ruuseejusi... visas nesoshaas vietas jau bija ok, bet durviim apakshas jau bija stipri paruuseejushas, zem spoilera arii bija jau caurumi, vobshem bija ruuseejusi. Visumaa auto pat ljoti labs vieniigi gruuti daljas dabuut, bet ja dabuu labaa staavoklii tad taas daljas ir jaamaina reti jo taa mashiina ir reti izturiiga, maneejaa kaut arii bija 20 gadus veca bet uz celja nekad ar to neesmu palicis un zinu dazhus kas brauc ar taadaam silvijaam un negrib taas mainiit pret citaam pat jaunaakaam mashiinaam. A un aizmirsu degvielas pateerinju piemineet, ja bruc pa trasi ap 90 tad var iekljauties 8l/100km ja brauc ap 140 tad pateerinsh vareetu buut pie 20litriem, pilseetaa ir sanaacis pat 40l uz 100km visu laiku spiezhot griidaa, bet taa ir ar visiem auto- kaa brauc taa arii eed to benziinu.
 
tolstij @ 22.decembris 2006 0:00
Nissan Primera 1,6 GX 1997 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
Taatad. 1997. gada izlaiduma. Sedans, sudraba metaalika. GX ir otraa leetaakaa komplektaacija, ti.... stuures pastiprinaataajs, 1,6 16V DOHC motors ar daudzpunktu iesprici, elektriskie logi preikshaa, lukturu korektors, vertikalais stures lifts un viss.
Izskats...0. Visneieveerojamaakais un bezpersoniskaakais sedans ever. Absoluuta nulle.
Tehniskie dotumi:7. Bremzes ar barabaaniem no 100km/h pa meemajiem uz slapja asfalta..... riteni noblokeejas tikai peedeejos 2 metros. ABS nav. Motors 99bhp pie 6k rpm, 136 Nm/4000. liidz 100 12s. Motors atdziivoojaas tikai paari 4k rpm, paraadaas laba skanja.... un benziina tilpuma raadiitaajs kriitaas aciimredzami. Kaarbaa visi robi iisi....2600 rpm pie 100 km/h(visu laiku prasaas 6 aatrums). Piekare... par briinumu advanceeta, mashiina ir loooti paredzama, vadaas preciizi, lieliski slaapee neliidzenumus, videeji miiksta, labi tur lielus aatrumus, izdevusies.
Salons...... identisks vw passat, nepar lielu ne par mazu, diezgan eerts, vadiitaaja vieta man(191cm) neerta, nevar pietiekoshi kreeslu atbiidiit..
Iipatniibas vadiishanaa.
1. Motors shizofreenisks.... pirmaas 2 nedeeljas negadiijaas uzgriezt augstaak par 3,5 k, likaas pilniigi bezpersonisks... benziinu rij ap 7l, uz priekshu iet. Tad gadiijaas ar pirmo liidz 6.5k uzgriezt un ielikt otrajaa gaazi neatlaizot, aizgaaju ar kuupuushiem ritenjiem. Teshajjaa var atgriezt liidz 145...... stulbi izklausaas, bet sajuuta ir laba. Bremzes. Kad pirmoreizi vajadzeeja piebremzeet, paarbijos, pedaalis nomiits liidz pusei, nekaa. Minu veel vienu ceturtdalu, driizaak dzirdu nekaa juutu, ka kaut kas straadaa, panikaa ieminu atlikusho ceturtdalu, un mashiina no 60kmh sastinga gandriiz uz vietas. Bremzes ideaalas, bet vajag pieshauties.

Rezumee. Mashiina ar ko braukt iepirkties un uz darbu. Pilniigs personiibas truukums. Japaanju inzenieru saltais perfektums leetu lietu salikshaa par nesliktu un kvalitatiivu galaproduktu.

mincis @ 13.decembris 2006 0:00
Nissan Terrano I 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
Jau pāris gadus vizinos ar V6 3.0 benzīna modeli.

Kā jau pienākas 1992 gada autiņam - ar 5durvīm
Kārba - manuālā, 5 robi
Bremzes - disku, gan priekšā gan pakaļā

Visādi elektropribambasi (logi, spoguļi, kruīzkontrole) - kā jau variantam ar 3.0 V6 (dīzeļiem un mazajam 2,4 benzīnam visādu elektrolietu ir mazāk)

No lieliem remontiem - nācās nomainīt radiatoru (salodēšana palīdzēja uz nedēļu - apnika laistīties ar dzesēšanas škidrumu), samainītas priekšas piekaras bukses (nevajadzēja, nomainītas tikai profilaksei), visi amortiņi pārlikti uz KYB 55 sērijas gāzeniekiem + pakaļējās atsperes uzliktas no Jeep Cherokee priekšājām - garākas un cietākas par orģinālu.

Motors nav sagādājis nekādu pārsteigumu, arī visas elektrolietas strādā, tik kādu laiku jau sajūga izspiedējgultnis uzprasās uz maiņu - visu laiku atlieku jo jāceļ nost kārba kas nav īpaši viegla : )

Pagājušā ziemā pie -34 leca ideāli, bet lai ātrāk iesiltu nācās aizbāzt kartonu pirms radiatora - jāmaina termostats bet slinkums.. Toties vasarā temperatūru tur konstantu - nepārkarst nekad, pat braukājot pa kalniem (Horvātijā).

Pamatā braukāju brīvdienās uz laukiem un dažādos ceļojumos ap Latviju - pārgājamība ideāla, ietilpība priekš 4 cilvēku ilgākiem braucieniem ļoti OK.
Priecē ka pakaļējā sēdeklī sēdošie nav apdalīti - vietas pietiek. Tas ir svarīgi rullējot lielākus gabalus.
Izbraucieni pa pārplūdušām stigām un pār nelielām upītēm izdodas bez iespringuma - tik pašam ar galvu jādomā.

Rezerves daļas - ja negrib čakarēties ar biežu maiņu labāk pirkt orģinālās, tiesa - pa Latvijas dīleru prasītām cenām ātri var bankrotēt, toties ir jāzin viena viltība - auto ir 1:1 vienāds ar ASV tirgoto modeli PATHFINDER attiecīgā gada! Tātad - daļas var ērti iegādāt iekš e- bay vai pasūtīt no USA veikaliem. Turklāt dažādas "tuning" lietas ar var dabūt - poliuretāna bukšu komplektus, pastiprinātās atperes utt. par ļoti normālām cenām.

Degvielas patēriņš - pa šoseju ap 10,5l, pilsētā -15l. Vidējais man sanāk ap 12. Pie šobrīdējām degvielas cenām - nav maz. Problēmu var mazināt uzstādot gāzes iekārtu (diemžēl normāli strādājot tikai inžektoru variants - redzēšu, uzliks pēc pāris nedēļām) Toties ar gāzi izmaksas uz 100 km kā dīzeļgolfam : )
 
GG @ 24.augusts 2006 0:00
Nissan Sunny 1994 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Taatad.... atrodos emigraacijaa Iirijaa. Lai paplashinaatu savas iespeejas darba tirguu, tika iepirkts 1994 Nissan Sunny(turpmaak auto). Auto ievajadzeejaas steidziigi, lielas izveeles tuvaakajaa apkaartnee nebija, taapeec pirkums izmaksaaja 1000e, ar 2 gadu tehnisko apskati(NTC) un nomaksaatu nodokli par 3 meeneshiem(gadaa shai mashiinai 293e).
Tehniskie parametri: baazes versija, no ekstraam tikai vertikaalais stuures lifts, stuures pastiprinaataajs un gaisa recirkulaacija salonaa.
Motors 16v Twin Cam 1.4 l. Jauda 75zs tahometra sarkanajaa zonaa, griezes moments ap 143 n/m... arii pie lieliem apgriezieniem. Razotaaja noteiktais degvielas pateerins 90kmh-5.5l/100km, 120kmh- -6.5 l. (tahometra nav: ((((
Mashiina tika iegaadaata ar reaalu 220 000 km noskreejienu, katra riepa bija un ir ar savu brendu : ((
Izdevumi 9 meeneshu un 15k km laikaa ir ap 100e: ellas maina, gaisa filtra mainja, svecju un svecvadu mainja.
videejais degvielas paterinjsh gada aukstajaa periodaa 7,5l, vasaraa .... apm 6l/100km, pie dinamiskas braukshanas, jo mazjaudiigais dzineejs atdziivojas tikai pie augstiem apgriezieniem, nav nekas neparasts apdzenot pie 89kmh ielikt treshajaa aatrumaa un uzvilkt liidz 120kmh... viegli: )))
liidziigi uz shosejas.... pie 100kmh tiek iesleegts 4 paarnesums.
IIss rezumee...... mashiina ir nenokaujams darba zirgs(pie minimaalas nepiecieshamaas apkopes). Braukt var saliidzinoshi aatri un leeti. Kad izbeigsies tehniskaa apskate, mashiina beediigaa staavoklii esosho prieksheejo bukshu deelj izbeigs savu dziivi shrotaa.
Jociigi, bet shim auto ar prieksheejo piedzinju ir neatkariigaa aizmugureejaa piekare, kas uzlabo braukshanas komfortu pa nepaaraak gludajiem Iirijas celjiem.
IIsaak sakot: Looti uzticams, vienkaarsh un leets auto cilveekiem, kuriem vajag leetu un uzticamu auto.
mincis @ 10.jūnijs 2006 0:00
Nissan Almera '96 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Vēlos pastāstīt savu pieredzi par auto, kuru iegādājos pērn pirms Jāņiem. Almera ir ar 1.4 l 16 v motoru. Ekonomisks. Negribu jau savu auto paslavēt un teikt ka ljoti laba, kaut arī servisus nav bijusi vajadzība apmeklēt.
Latvijas ceļus iztur, tikai pacieta, kas mani tracina. Nobraukts jau nepilna gada laikā ir 45.000. Neesmu mainiijis ritoshai daljai veel pilniigi neko, jo pirms katras eljas mainjas izložņaaju apakshu un paarbaudu.
Esmu apmierināts ar orģinālo Clarion kasešnieku, kurš skan tīri labi, tikai aizmugurējās tumbas izģērbās, bija jānomaina. Eļļas zudums uz katriem 10. līdz 11.000 ir ap pus litru. Ziemā nestabils. Laidenai apdziišanai uzrāviens pietiekams, sportiskai ne, pietruukst Zs: ) Toties ekonomisks Vidēji 6.6l uz 100, jo braucot intensīvi pa Rīgu un ārpus tās(uz darbu)ar 45l bāku var nobraukt vidēji 650-700 km.
Apmierina arī zobsiksnas un rulīšhu mainja, jo ir ķēde.
Gribās tikai citu ar lielāku motoru, lai ir juut uzrāvienu, kad piespiež gāzes pedāli.
 
kalle @ 26.aprīlis 2006 0:00
Nissan Sunny 1.4 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Iegādājos šo mašīnu pilnīgi nejauši izvēloties starp pārējām pa 1500 Euro (kā kritēriji izvēlē kalpoja, lai būtu mazs degvielas patēriņš, viegla - mazs ceļa nodoklis, dizains nedaudz savadāks, bet neuzkrītošs, tikko no Vācijas). Nobraucis esmu 5000 km un nespēju nobrīnīties pie nobraukuma 160 000 km eļļu neēd vispār, vidējais degvielas patēriņš - 6,6l uz 100km. Ideāli. Mašīna iet klusi un viss ir ideālā kārtībā. Mašīna ir nedaudz cietāka, salīdzinot ar Audi 100, kas bija iepriekš, bet tagad esmu pieradis un to nejūtu. Salīdzinot ar iepriekš lietošanā esošajiem Ford Escort 1,6 dīzelis universālis un Audi 100 ar 1,8 un 2,3 l dzinējiem tehniskā ziņā ideāli, viss ritošā daļa un motors ideālā kārtībā. Īsts darba zirgs. Kā lasīju, tad motorā esošā dzelzs ķēde ir jāmaina tikai pie 300 000 km, bet eļļu sāk ēst tikai pie 250 000 km. Fantastiski, vispār nebiju domājis, ka tādas mašīnas taisa, biju tikai dzirdējis, bet neticēju. Varbūt kā trūkumi: paciets, bet negrab, Vēl kā plusu gribēju atzīmēt ātrumkārbu, pārslēdzas tik viegli un precīzi kā nevienai līdz šim brauktai.

P. S. Nu jau ir 2008. gads. Nobraukti kādi 30000 km. Remontēts tika tikai generators (kas izrādās ir vācu ražojums - Bosch, 60Ls), cits nekasvēl nav noticis. Izgāju tehnisko apskati pa nullēm. Laba, izturīga mašīna, kas neprasa lielus līdzekļus remontiem.

P. S. Ir 2009. gads. Nobraukts jau pie 50000km. Pārmetinātas aizmugurējās stoikas (izrūsējušas), kā arī apakša (200 Ls). Nomainīts sajūga diska komplekts ( 120 Ls). Pašlaik varu dot rezumē, ka aptuveni 30 % no nobrauktajiem km ir braukts pa neasfalta segumu, mašīna ir izmantota būvmateriālu pārvadāšanā būvējot māju un kaut kur uz 10000 nobrauktajiem km ir jāiegulda aptuveni 150 Ls, lai būtu tā, ka viss ir kārtībā (summā iekļauta eļļas maiņa, riepas, filtri utt., izņemot degvielu). Un tā braucu vēl joprojām un pagaidām it kā uz maiņu netaisos. Mašīnas cena gan no 1500 eiro nokritusies uz 500 - 700 eiro skatoties pēc reklāmas.
P. S. Tomēr 2009. g. jūnijā šķiros no mašīnas par labu jaunākajam Nissan Almeras modelim.
 
Rons @ 4.aprīlis 2006 0:00
Nissan almera tino 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
minivens 2.2 tiešās iesmidzināšanas dīzelīts nopirku tikko ievestu , un ar 10 000 noskrējienu problēmu nekādu pats izgāju tehnisko bez nevienas atzimes . viss cool daudz visādu kabatiņu smuks salons pagaidām arī diezgan kluss.
baigi labs uzrāviens -7 gadi braucu ar dīzeļiem bet no tik samērā neliela motora un vidēji liela auto ko tādu nebiju gaidījis man ir 112 zs motors , vēl šiem pašiem auto ir2.2 (tāds pats)bet ar 136 zs un 6- ātrumi (droši vien lido) iepatikās ļoti vēl neko sliktu nevaru pateikt jo braucu tikai nedēļu. ceļa pārredzamība ideāla , salonā vietas daudz aizmugurē gan varēja būt biki vairāk jo man augums 190cm un aiz manīm var sēdēt tikai bērni, degvielas patēriņš ap 6l/100km neticami mazs tādam auto
negatīvās īpašības :
panelis varēja būt no labāka materiāla
latvijā diezgan rets modelītis un tādēļ varētu būt problēmas ar rezerves daļām ( vēl nēesmu atradis papildeni kurai pirmajā dienā saplīsa stikliņš , jo lampiņa bija šķībi ielikta un uzkarsēja korpusu)
ģimenes vajadzībām ļoti labs auto ar lielu bagažnieku un ļoti daudz kabatiņām salonā apm 20 gb
lieku 7 jo kur tad lai paliek luksusa auto
tamtaram @ 16.februāris 2006 0:00
Nissan primera dizel 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [4]
Braukāju ar savu nissan dīzeli bez problēmām, bet pienāca laiks veikt ikgadējo tehnisko apskati. Priekšejais stikls bija ar plaisu. To nomainīju par Ls 71. Nomainīju pakaļējos bremžu klučus un abus bremžu cilindrus, jo atgaisošanas skrūves tā bija ierūsējuša, ka atskrūvēt nevarēja- nolūza. Klučus nopirku par Ls 13, cilindrus 2gb. par Ls20. Iebraucu autoservisā un par Ls2 pārbaudīju bremzes uz stenda, viss kārtībā. Tajā laikā darbojos netālu no Madonas un slinkums uz Rīgu bija braukt, turpat nolēmu arī veikt apskati. Samaksāju visas naudiņas, gandrīz Ls60 un un braucu baudīties. Pirmā gāzu pārbaude, vajag 2,5, sanāk 2,98, stūrei putekļu gumija pušu, priekšējam plauktam aizmugurējās bukses kustās, stabilizatoru gumijas izdilušas, no motora pil eļļa. Saņemu tehniskās apskates protokolu un braucu pirkt detaļas. Plaukta bukses 2gb. Ls9, 4 stabilizatora gumijas Ls 2, stūres gumija Ls3, jauns gaisa filtrs Ls6. Braucu turpat uz servisu Auto- A visu sataisīt. Visu nomainīja ātri un izmērīja motora atgāzes. Sanāca 0,7-0,9. Braucu priecīgs uz apskati, samaksāju Ls5,84, domāju nu jau gan uzlīme rotās manu jauno stiklu, bet kas tev deva. Atgāzes jau 3,58. Braucu dusmīgs uz servisu lamāties. Tur vēlreiz pamēra, 0,9 , bet es neticu, tad servisa priekšnieks sazvana VOLVO servisu Signāls. Aizbraucu tur, pamēra uz boš stenda 0,09 un iedod izdruku. Braucu uz servisu. Servisa šefs dusmīgs brauc uz apskates vietu, bet atbrauc vēl niknāks, jo uz izdruku apskates šefs Linards pat neesot apskatījies, tikai atkārtojis ka viņam aparāts esot sertificēts un pārējie savus aparātus varot izmest mizkastē. Ar aci var redzēt , ka melni dūmi gāzējot nenāk, dūmu nav vispār, mēram 0,5. Atkal maksāju apskates naudu un rezultātā 3,91. Sapratu, ka Madonā man apskati iziet neizdosies. Pēc pāris dienām gadījās būt Jelgavā. Drošibas dēļ iebraucu Autofanā, Ls4 un rādījums1,34, 2,34. Atkal maksāju Ls5,84 un beidzot 2,49. Apskate izieta un uzlīme rotā loga stiklu. Urrā, zurrā, tikai nevar saprast, kas ar tiem gāzu aparātiem notiek.
Riks 46 @ 29.oktobris 2005 0:00
1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti