Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan primera 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Nissan Primera universāls ar 2l dīzeļmotoru man pieder jau trīs gadus. Normāls darba vāģis, liels bagāžnieks, jumta sliedes. Pa šo laiku esmu nobraucis 75000 km. Vidējais d- d patēriņš ir 6,8 litri. Gadā autiņam tērēju ap 900 lati kopā. Uz spidometra tagad ir 225t. Pērn nomainīju galvas blīvi,3siksnas, blīvslēgus-100Ls ar darbu. Tagad vajadzētu uztaisīt profilaksi ģenerātoram un nopirkt izpūtējam gofru. Vairāk nekas nav lūzis. Par 3 gadiem 1reizi nomainīju pakaļējos bremžu klučus un 3reizes priekšejos. Kondicionierim šņāc gultnis. Varbūt, kāds zin, kur var normāli un nedārgi remontēt kondišku.
Mella @ 6.decembris 2002 0:00
Nissan 200sx 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Sveiki. Varu isuma pastastit savu divu gadu ekspluatacijas pieredzi ar NISSAN 200 SX 1990. g. izlaidums.
1. Rezerves daljas.
Visas biezhi mainamas un dilstoshas lietas - ellas un gaisa filtrs, bremzhu uzlikas ir pieejamas un maksa
ne vairak kaa jebkurai citai mashinai.
Tas pats ari sakams par zobsiksnu (tada pati ka audi 200)un kjilsiksnam - no taa nav ko baidities.
Problemas sakas, ja vajag kadu specifisku detalju, kurai nav analogu citu auto modeljiem, piemeram,
amortizatoru puteklju gumijas: 20, -LVL gab.,
priekshejas piekares svarsts ar lodbalstu - 100, - LVL
tadas var pasutit TBF- auto, ka orginalas detaljas, tadelj tas ir daudz dargak. Pedeja laika vairaki 200 SX ir auto kapsetaas, taadeelj dazhas lietas var dabut ari tur.
2. Galvenas izmaksas:
divu gadu laika nekadu lielu terinju nav bijis. Lielakie: tika nopirktas riepas (205/60 R15), nomainits akumulators, nomainita zobsiksna un kjilsiksnas (tadas ir 3). Ja perkamajai mshinai ir normalas riepas un akumulators, tad terinji ir mazaki un uz siksnam aizies kadi 30, - LVL.
Tika nomainitas priekshejas bremzhu uzlikas (~ 10, - LVL), amartizatoru puteklju gumijas. Pats galvenais 2 reiz gada (ik pec 7000) mainiju ellju, elljas un gaisa filtrus (~ 4, - LVL katrs), lai nerastos problemas ar turbinu.
200 SX izmantojama tikai sintetiska ellja, tadelj viena elljas mainja kopa ar filtru un darbu izmaksa aptuveni 18, - LVL.
Nekas cits mashinai nav darits, un jasaka, ka braucot ar sho mashinu, paliek iespaids, ka ta ir ljoti kvalitativi taisita, un papildus nav jasaspringst pie remonteshanas.
3. Defekti.
Priekshejie bremzhu diski nodilst aatri (tas ari atzimets Auto Bild testaa), tad saak raustiit stuuri, bet es tos veel nemainu, jo vibraacijas it kaa nav veel paaraak juutamas.
Stiklu piesalshana ziemaa, kas man ir beidzies ar abu durvju plastamasas rokturu aplaushanu. Vajag iesmeret gumijas, jo logiem nav ramju.
Udens iekljuushana salonaa - taa kaa logiem nav raamju, tad stipraa lietuu, manaa auto iesuucas uudens.
Ne elektronikas, ne motora defektu man nav bijis, bet braucu es no sirds.
4. Degvielas paterinjsh
Uz shosejas zem 10 l/100 atljautajaa aatrumaa. Pilseeta
visi 12+ (atkaribaa kaa griezh motoru). Ja apgriezienus tur pie 2000, tad var izvilkt lidz 10l/100km. Benzins - 95E! (nevis 98).
5. Braukshanas iipatniibas.
Braukshanas prieks ir neizmerojams - it sevishkji klasiskaas piedzinjas cieniitaajiem (ziemaa un lietuu jaabuut uzmaniigaakam, jo turbiinai "atveroties" liikuma, aizmugure aiziet pa priekshu). 220 km/h ir realitaate bez liekas piepuules. Praksee nomeeriits uzraaviens ~ 7.0 sek. - 100 km/h (peec pases - 7.5 sek. ), to gan var sasniegt tikai sausaa laikaa, jo pakaljeejie ritenji "miil" "izspoleet".
Ar turbiinu iesaku apieties uzmaniigi(nesleegt motoru uzreiz araa, negriezt aukstu motoru), jo tieshi turbinas defekts var sabojat visu prieku.
Jaasamierinaas arii ar shauriibu pakaljeejos seedekljos.
6. Kopsavilkums:
Ja Tu vari atljauties kadus 100, - LVL investeet vismaz divreiz gadaa, tad sho autinju noteikti ieteiktu. Neesmu nozhelojis, ka to iegadaajos ne vienu dienu.
Veelu veiksmi!






Rolando @ 16.novembris 2002 0:00
Nissan Terrano I 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Nissan Terano I , 1988 gada 2.4l
Labs, var pat teikt ka ļoti labs. Braucu jau 3 gadus, Nekādi nopietnie remonti nav bijuši nepieciešami. Bûtu vēlams labs meistars kurš spēj izdomāt kā un ko var aizvietot ar lîdzîgām detaļām jo oriìinālās ir neþēlîgi dārgas. Benzîna patēriņš lîdz 15l uz 100 km, var iekļauties arî 12l.
Ideāli izpauþas uz bezceļiem, meþā, dubļos un sniegā, šādos apstākļos braukšana ir bauda ar šo AUTO. Arî pilsētā ir ērtāk braukt jo neviens neiedomājas Tevi taranēt.
Man remonti ir izmaksājuši tik:
Priekšējās kalodkas un nomaiņa: 25Ls
Radiātors termomufta un to apmaiņa: 110Ls
Sajûga kurvis(lietots) un sajûga disks(jauns) ar maiņu: 100Ls
Vizuālajam skatam traucē tas ka labi rûsē bet, par cik auto ir uz rāmja tas dauz neko niespaido.
Ja kas interesē raxtiet.
KasparsF @ 14.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti