Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan Sunny 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Nopirku augusta sākumā Rumbulaa pa 950Ls, tikko izgaajis TO, tķipa bez blatiem iziets. Jau mainīta gandrīz visa priekšējā ritošā - granātas, piļņiki utt. Iemesls - gumijas sažūšana un putekļi

ĒD AP 6,5/100km (diizelis 2.0l)
nobrauciens ap 300 tūkstošiem.

Ja neskaita remontos ieguldītos 200 LS (tīri loģisks pasākums - pēc nopirkšanas - > remonts) esmu apmierināts
Mr. Osis @ 12.oktobris 2005 0:00
Nissan maxima j30 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
liels sedans ar daudz ekstrām plašs, ērts ādas salons. diezgan sprigans 3.0 170 zs motors ar apetīti vidēji 9-10 l. vienmēr lec no pusapgrieziena, arī kaut nedēļu nostāvējis -20grādos. ellu neēd.
nissaniem laikam ģenerators ir problēma- savu mainīju 2x (40ls) trešajā reizē pa rokai trāpijās ford siera ģenerators kuru bez problēmām pez pārtaisīšanas pieliku klāt. iešprices inžektori jūtūigi pret sliktas kvalitātes benzīnu un tad ir jāmaina inžektori ap 30ls gab., bet ieliku gāzi un tagad tie iet krietni ilgāk!: ) mainīju pusasis lietotas par 20ls gab. 2x jauna maksāja 37ls bet tā bija tikai modeļiem bez abs. pēc gada mainīju priekšējās četras bukses 2x12ls + 2x24ls aizmugurējās bukses šķiet mūžīgas. šur tur rūsa ja pērk maximu jāskatās vai nav caurumi aiz aizmugurējo sēdekļu atzveltnēm!
braucu ar maximu jau 3,5 gadus. esmu nobraucis ap 130000km. visā visumā esmu apmierināts ar šo auto. ja kaut kas interesē jautājiet!: )
rencikz @ 22.jūlijs 2005 0:00
Nissan Primera SLX 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [21]
Lai izbeigtu spekulaacijas par to, pie kuras klases primeeru pieskaitiit, jaa, taa laika primeera patiesi ir kompaktklases auto. Par to liecina gan salona, gan pasha auto izmeeri, gan citas paziimes. Auto ir shaurs un iiss. Peec izmeeriem ljooti liidziigs manam ieprieksheejam siermobiilim (sedanam).

Vispaareejs apraksts:
Man ir hatchbacks ar 2.0 16V Twin Cam karburatormotoru (SR20DI - 115Zs (droshi vien jauniibaa)). Nu ko es varu pateikt... autinjsh it kaa celj labi (uz shosejas apdzenot 3jaa robaa pavisam jauki), laikam pateicoties nevisai garajai kaarbai, bet GT motoru gribeetos, kas maksaa kopaa ar kaarbu saakot no kaadiem 1000$ + shippings no amerikas, bet gan jau var dabuut kaadu sistu sedan- GT tepat pie mums vai lietuvaa. ABS nav. Nav arii kondicionieris. Pateerinjsh... nu neko dizhi daudz neteereee... vareetu buut tie pashi 10-11l/100km pilseetaa, uz shtraases bik mazaak... kaadi 8l. Prieksheejie seedeklji ir pietiekami eerti, aizmuguree gan gandriiz kaa uz taburetes seedeet. It kaa ir paredzeeta lukturu augstuma korekcija, bet kaads ir "iesuucis naasiis" to izpildoshos elektromotorinjus, kas netiks mekleeti vietaa, jo ir diezgan daargs prieks. Ar svaigiem amortizatoriem autinjsh visticamaak turas pie celja ljoooti ok, bet, ja amortinji nolietojas, tad vareetu buut labaak. Pirmajaa aatrumaa iesleegties, ja reiz mashiina ripo un no aatruma ir iznjemts, var tikai tad, ja gandriiz pavisam apstaajas, kas dazhreiz kaitina, jo it kaa veel par agru likt 2jaa "robaa", lai dinamiski turpinaatu braukt. Logu tiiriitaajiem ir mainaams tiiriishanas intervaals, kas paliidz pielaagoties dajebkaadas intensivitaates lietum (laikam ierasts japaanju autinjiem). Virsbuuve nav cinkota : (, shur tur metaas burbuliishi, lielaa meeraa pateicoties tam, ka autinjsh ir bijis bik sists. Motoram ir kjeede, ko nevar no aarpuses apskatiit, bet kas, pats par sevi, nav slikts fakts.

Par "shaizeem"...
Skanjas izolaacija salonam ir, lai neteiktu vairaak, suudiiga. Motoraa nav nepatiikami klausiities, jo virs 3000apgr./min motors saak duukt arvien patiikamaak, bet gaitas trokshnjos nav patiikami klausiities. Ir plaans uzlabot audio un skanjas izolaaciju (labpraat uzklausiitu kaada viedokli vai, veel labaak, pieredzi izolaacijas jautaajumaa), lai brauciens kljuutu komfortablaaks. : ) Par pagrieziena raadiusu arii laikam jaapiekriit, parkoties gan tas netraucee, bet ja vajag iegriezt vaartos, tad laikam var pamaniit. Ieprieksheejais saimnieks nolauzis antenu, kas hatchbackiem ir specifiska un laikam jaacaurumo virsbuuve citaa vietaa, lai uzliktu kaut kaadu universaalo antenu. Vai arii jaanomontee kaadai primeerai, kam antena veel saglabaajusies. : )

Par servisiem...
Auto nopirku pagaajshajaa rudenii. Visu ziemu nobraucu tikai ar prieksheejaam bremzeem. Uz skati vajadzeeja "restaureet" aizmugureejaas bremzes (ietverot kolodkas, remkomplektu vienai pusei, vienu 'darba cilindru', un veel mosh kaut ko). Noklaajaas vadiitaaja durviim centraalaas atsleegas vadiitaaja durvju motorinjsh. Veel naacaas iejaukties tuvo gaismu sheemaa, jo tuvo gaismu sleedzis it kaa defaulti caur sevi laida tuvo gaismu straavu, kas kauseeja sleedzi un lika tam beigt funkcioneet. Tika iemonteets relejs. Tas viss kopaa 130Ls.
Taas bija visas investiicijas, kas bija nepiecieshamas TA izieshanai ar pirmo reizi.
Eljlja (noname pussinteetika) + filtrs = 10Ls
Vaarstu vaaka bliivi veel neesmu nomainiijis, bet nopirku par 8Ls Autofavoriitaa, jo vecaa bik "punkjojaas".
Veel ir kaut kas miseejies ar ventilatora mehaanismu - pirmajaa "aatrumaa" nepuush.
Saacis grabeet prieksheejaa stabilizatora stienja zaldaatinjsh.

Secinaajumi:
Vienkaarshs, uzticams auto par vienkaarsha auto cenu. Buutu dereejusi cinkota virsbuuve, tad vareetu domaat par sho auto naakotnee, bet citaadi... ja kaads veelas taadu pirkt (students, pensionaars vai laukjis... ), mieriigi to veel var dariit. Kaadu laiku veel kalpos.

Lietoju apmeeram pus gadu.
Nopirku par 1200Ls (kopaa ar abu sezonu riepaam + diskiem)
Ljoti iespeejams, ka nedaudz paarmaksaaju, bet kas izdariits, izdariits.
White_Trash @ 8.maijs 2005 0:00
Nissan Micra 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Ideāls auto, kurš apgāž priekštatu par mazu, neveiklu sieviešu "bulciņu" iesācējam. 1.3 16V motors spēj panākt reti veiksmīgu uzrāvienu un jaudu bez motora "mocīšanās", mašīna ir diezgan stabila lielā ātrumā, to nepūš nost no šosejas. Ārzemēs šim auto pat ir speciāla rallija klase kopā ar Opel Corsa. Pietiekami klusa saldzinot ar citiem mazulīšiem. Lieli logi nodrošina labu pārksatāmību, salonā patiešām ir plašuma sajūta. Lielisks dizains, īpaši salonā, kurš savu aktualitāti nav zaudējis arī šodien - mašīna salīdzinot ar daudzām citām neizskatās vecmodīga. Mīnusi - dārgas un dažkārt nepieejamas detaļas. Diezgan cieta piekare, mūsu bedrēs var zobus izsist. Gada laikā nomainīju iepriekšēja saimnieka sabojāto gaisa plūsmas mērītāju (Lietuvas šrotā - 40Ls, jauns Nissa centrā - 550Ls), amortizatorus - 70Ls, laboju iepriekšjā saimnieka sacūkoto ātrumkasti (60Ls), sajūgu (100Ls). Tehniskā apskate ar 1. reizi jau otro gadu. Motors ļoti jūtīgs pret sliktu degvielu un raustās pie mazākā piejaukuma. Mazs, simbolisks bagažnieks. Ja jāpārvadā vairāk lietas, vienīgā izeja ir atgāzt pakaļējos sēdekļus, toties tie ir dalāmi! Mašīna ir viegli manevrējma uz slidena ceļa pat nemācētājam, viegla caurgājība uz slikta seguma. Ļoti komfortabla sajūta salonā un viegla braukšana, mazs degvielas patēriņš (5-6L uz 100km). Protams manai mašīni ir daudzas netipiskas ekstras šai mašīnai un specpasūtījuma orģinālās detaļas, bet arī bez tām šī mašīna varētu būt lieliska. Ne velti šis auto 1993. gadā bija Eiropas auto Nr.1. Eiropā Nissan Micra ir katrs piektais autiņš, nesaprotu kāpēc Latvijā tie ir tik reti sastopami un pret tiem meistari izturas tik skeptiski. Noticiet - tam nav iemesla.
skurstenis @ 19.marts 2005 0:00
Nissan Almera '04 2004 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Sveiki, pastāstīšu par automašīnu, kuru saņēmu darba vajadzībām, lai aizbrauktu no Rīgas uz Ventspili un atpakaļ. Ņemot vērā, ka auto izmantoju tikai kādas 6 stundas, tad plašāku informāciju nācās pameklēt Norde auto un Motorcentrs mājas lapā...

Tātad, vispārējā informācija:
Svars (pašmasa): 1200 kg;
Virsbūves tips: hatchback;
Dzinēja tilpums (cerams, ka nekļūdos): 1,8l DOCH benzīns (Elektroniskā, tiešā aizdedze; Daudzkanālu iesmidzināšana)
Papildus pamanīju: elektriskie pr. logi; kondicionieris; disku bremzes, stūres pastiprinātājs, 5 durvis, priekšējo riteņu piedziņa; ABS (bremzes tiešām labas); centrālā atslēga; laba salona apsilde; CD + FM/AM; smuka antena uz jumta; tahometrs!!! : D : ); āra temperatūras rādītājs; pr. sēdekļu apsilde; putekļu filtrs; SRS gaisa spilveni priekšā sēdošiem. Hmmm... sanāca diezgan daudz... + elektriskie spoguļi.

Pirmais priekšstats:

Gandrīz jauns auto! Odometrā 8500 km. Viss kā pienākas jaunam auto - grab maz (vai arī negrab), jauks gaiši pelēks bumbulītis. Ņiprs motors - patiešām ņipri gāja. Salonā tomēr plastmasiņas (vai tad nevarēja būt mīkstas, melnā krāsā un rievotas? Līdzinātos kaut kādai ādai. Vai arī pārvilkt ar drēbi? kura nosmērēsies? Nezinu, ja ņem vērā, ka šis auto nav konkurents luksus un brendu markām - pilnīgi normāli, ka tur ir tieši plastmasa). Krēslā ieriktēties bija mazliet grūti, drīz sāka sāpēt mugura jostas vietas rajonā(man 190 cm). Sēdekļa regulēšana uzlabojumus nedod...

Motors

Motors, ņemot vērā savu kubatūru - pietiekoši jaudīgs. Dinamisks - labs uzrāviens arī diapazonā no 1000 - 3000 apgriezieniem (kaut vai ar piekto gaņģi)... Vairāk par 4000 nespiedu - nebija vajadzības. Pie 3000 automašīnas ātrums ir tieši 100 km/h (ar piekto gaņģi). Ja nepieciešams apdzīt - nav problēmu (Interesanti, kas notiktu ja auto brauktu 4 cilvēki?)... Automašīna ir stabila arī pie ātruma 120 un vairāk. Apdzenot uz 140 vari justies pietiekoši pārliecināts. Manam paziņam šāda 90- desmitajos gados ražota almera ar 1,6l iet uz 180 km/h. Spriediet paši, cik ātru LIDO šis ņiprulis. Degvielas patēriņš apmēram 20 –25l Turp un atpakaļ.

Gaitas īpašības un piekare

Kaut kā īsti nesanāca smuki uzsākt braukt, pārslēdzot gaņģus, kā atlaid to gāzes pedāli - apgriezieni krītas un atlaižot sajūgu sanāk noraustīties. Normāliem auto, pēc sajūga izspiešanas, apgriezieni pieaug, atlaižot sajūgu motora apgriezieni nav paspējuši nokristies un iegūstam vienmērīgu paātrinājumu. Tātad - nedaudz jāiepraktizējas, lai būtu vienmērīga gaita. Piekare ir pilnīgi apmierinoša - īpaši neizceļas graboņa. Amortizācija normāla (E34 tā ir labāka). Pa sniegoto ceļu sānslīdi savākt ļoti vienkārši, labi vadās. Braukt pa sliktu bruģi gan nebija patīkami, palika žēl. Pa sniegu vadāmība arī laba – nav raksturīgi, ka priekšējie riteņi izslīdētu un auto kļūdu grūti vadāms...

Salons un citi iespaidi

Sēdekli atpakaļceļā beidzot neregulēju - bija tīri ok. Jocīgi bija saules sargi - noliecot tas bija kādi 3cm no manas galvas. Protams, kad pieliecos, galva saņēma triecienu no saules sarga! : ) Salonā ir daudz kabatiņu. Sākumā problēmas ar orientāciju - nevaru saprast kur ieliku savu mobīlo telefonu, kurš tik izmisīgi zvana. Iebūvēts radio - lai samazinātu noziedznieku kāri uz to (tikuntā viņus zog ārā). Skan pārliecinoši, līdz tam brīdim, kad uzgriez stipri skaļāk... Nepatika pedāļi: sajūgs ļoti īss... sorry, bet pāris reizes neapzināti tas auto nospolēja... Bremzes labas. Akseleratora pedālis stingrs. Pēc garā brauciena mazliet nogura kājas (pedāļi!). Vēl bija problēmas tanī, ka labās kājas celis visu laiku atspiedās pret cieto plastmasu - tas nav patīkami. Raksturīgi, ka braucot pa netīru ceļu aizmugurējais stikls ļoti ātri palika netīrs. Aerodinamika arī laba – sniega pārsliņas pārslīd pāri auto, bet pie loga nepieķeras... Nogurums pēc 6 stundu braukšanas praktiski nebija.

Principā normāls auto savai cenai... Priekš sievietes labu labais - mazs, četras durvis, pietiekami labi aprīkots un vienkāršs...

Ja man būtu 13.000 eiras - sev labāk pirktu kārtīgu auto, kaut vai BMW nevis spoži krāsotu aziātisku brīnumu! : ) Taču uzņēmuma vajadzībām šāds auto būtu ļoti labs, ja nemaldos, tad motorcentrs tieši tagad piedāvā šim modelim bezmaksas garantijas apkopi trīs gadus... izdevīgi ne?! : ) Fotogrāfijas pievienoju no motorcentrs mājas lapas... Nu gan garš raksts!

P. S. 7 Tādēļ, ka pa tādu naudu var nopirkt daudz "krutākus" auto, tikai lietotus...
Ksneps @ 1.marts 2005 0:00
Nissan Primera 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Pirms dažām dienām manā rīcībā nonāca Nissan Primera. pirms tam agrāk nebija nācies saskarties ar japāņu mašīnām tādēļ uz Nissaniņu skatījos ar skepsi, tācu pēc pāris kopīgi pavadītām dienām, manas domas virzās tik uz labo pusi, tādēļ nolēmu uzrakstīt tādu kā isu auto tesiņu par šo mašīnīti.
Nissan ir aprīkots ar 1.6 l, 16v motorīti, kura max jauda ir 96zs pie 6000 apgr. Motoriņš priekš samērā vieglās virsbūves ir diezgan jaudīgs un sniedz "brauktprieku" pie dažādiem ātrumiem un motora apgriezieniem. Motors ir ļoti elastīgs un 5 robā var ērti pārvietoties arī uz 70 km/h, taču patiesai bauda nākas motoriņu griezt virs 4500 apg/min, kad parādās īstais rūciens, tādēļ braucot pa šoseju jāielāgo, ka pie strauja apdzīšanas manevra ir nepieciešams pārslēgties 2 robus zemāk. Braucot pa šoseju reržīmā 110- 140 mašīna patērē 7l/100 km. Braucot pa pilsētu sanāk aptuveni 8l/100 km.
Salons nissanam ir samērā ērts, pat garam vadītājam kā man - 195 cm, ir iespējams ērti iekārtoties pie stūresrata. Visi mēraparāti ir ērti pārlūkojami un naktī labi izskatās gaiši zilais paņeļa apgaismojums. No ekstrām jāpiemin tādas lietas, kā elektriskie spoguļi, stūres pastiprinātājs, stūres lifts, lukturu augstuma elektrokrektors un centrālā atslēga. Lai gan mašīnas virsbūves tips ir sedans, taču ir iespējams nolcīt aizmugurējos sēdekļus šādā veidā iegūstot papildus kravas telpu.
Par vadību runājot jāātzīmē, ka mašīna lieliski turās uz ceļa, taču stūre varētu būt informatīvāka un kādu brītiņu ir jāpierod pie tās. "Kleber" ziemas riepas nodrošina lielisku saķeri ar ceļu arī uz apledojuša ceļa un mitrā laikā var justies droši uz šosejas pat braucot ar ātrumu 150 km/h.
Pagaidām par mašīnu var teikt tikai to labāko, arī rūsa to pagaidām nav skārusi, domāju ka šis ir lielisks auto par samērā zemu cenu studentam vai kādai zemnieku ģimenei.
Šobrīd dotais auto ir pārdošanā par 1500 eur. Sīkāka informācija pa talr. 6779052
 
Sandis_UR @ 5.janvāris 2005 0:00
Nissan Patrol 1986 Novērtējums: 3 Komentāri [8]
3,3 turbodīzelis. Pirku lai būtu ko lauzt. Rūsē bundža. Izturīga ritošā daļa. Motors - riktīgi nobraukts, taču problēmas ar piestartēšanu aukstumā nav (vēl jau gan nav bijis aukstums tā ap -20... ) Motors dabīgi rij eļļu + vēl tā gāžas ārā, jāmaina vārstu vāka blīve. Baig ērti braukt tālus gabalus, viegli vadāms, salons.. nu diezgan ērts. Caurgājamība ļoti laba. (dabīgi tā arī ir atkarīga no pumpas starp beņķi un stūri: ) Ir braukts mežā, dubļos, pa dziļu sniegu, ledu.

Patēriņš pilsētā pie formulas 4x4 ap 15 - 18 litri, ārpilsētā līdz 11 litriem.





 
uupizz @ 2.decembris 2004 0:00
Nissan Primera 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [34]
Nissan Primera 2.0 dīzelis - autiņš tiem, kas vēlas ātri braukt un ekonomēt.
Protams - ar parasto dīzeli no vietas neuzsprāgsi līdz simtam dažās ekundēs, bet, ieskrienoties ārpus pilsētas, visi pilsētas raustītāji- gāzētāji paliek ēnā. Jo mašīna labi turās uz ceļa un uz 150 var braukt bez bēdas. izpiesis esmu 190.
No rītiem braucot uz darbu, kā es saku - "darba ātrums" - ir 130 km/h, bet nekad neesmu sarēķinājis degvielas patēriņu vairāk par 6 l uz 100 km.

Esmu dzirdējis cilvēkus runājam, ka šīm primerām ir izturīgi motori, ko es varu arī apstiprināt, jo vairāk nekā 2 gadu laikā nav bijis nekādu problēmu. Turklāt to nopirku dauzītu, jo motora pārsegam abos sānos ir ieloki, kas liecinot, ka tas bijis saliekts - tātad ar priekšu kaut kur ietorpedēts: )

Motorā pirmo gadu lēju Schell Helix Ultra, bet beigās konstatēju, ka tas tomēr ir nedaudz par dārgu, tāpēc pārgāju uz Schell Helix Diesel. Braucu ap 10 000 km līdz katrai eļļas maiņai un šā ceļa laikā uzleju ap 100-200 ml eļļu.

Mīts ir tas, ka tiek daudzināta dārgā ekspluatācija. Piem., Bosch filtru pērku par 4,5 Ls, tāpat arī degvielas filtrs nav nekāds dārgais - vienreiz mainīju un secināju, ka lētāks par audi 100 filtru (jo tāda mašīna ir brālim).
Pa diviem gadiem esmu nobraucis 100 000 km. Esmu nomainījis bremžu klučus, dažādas bukses, vienu stūres pirkstu un priekšējos amortizatorus. Tie maksāja 28,5 gabalā (Kajaba) - padārgi laikam ir, bet es nesūdzos: )
Pašlaik taisos nomainīt abas zobsiksnas, kas bez darba maksā 15 Ls (abas), kā arī priekšējam ritenim tā saucamo plauktu - tas gan bleķo 35 Ls. Golfiem esot kudiiii lētāk: ) Bet es saku, ka tādēļ golfu nemainitu pret nisanīti - tā viņu sauc mana draudzene: ))

Un vēl - viena hroniska slimība gan laikam ir, kā man ir stāstījuši "Spečuki" - ventilācijas sistēmai strādā tikai 4. ātrums, un pie vainas ir shēma, kura lietota maksā ap 15 Ls. Ā - un vēl - 2 gadu laikā esmu nomainījis 3 sajūga troses, jo tās, laikam kaut kur berzējoties, trūkst. Un šis prieks kopā ar darbu maksā ap 10 - 15 Ls. Kā kurā servisā: )

Salons ir ļoti patīkams - ergonomisks un ērts. Labi strādā elektriskie logu pacēlēji. Esmu novērojis, ka šī vecuma audi, ja tādi ir, kustās tā, it kā ceeltu pāris tonnas... :)

Plusi:
1)Mazs degvielas patēriņš;
2)labas gaitas īpašības;
3)izturīgs un kluss motors (ņemot vērā, ka mašīna ir 92. g. ), lec kā kumeļš pat pie -25 grādiem;
4)samērā liels bagāžnieks priekš sedana.

Mīnusi:
1)liels apgriziena rādiuss - sagādās galvassāpes jebkuram, kurš gribēs ātri apmest uz ceļa ripā: );
2)nestabila elektroinstalācija - kontakti apkusuši no sliktu savienojumu vietām, tāpēc samērā bieži sanāk nomainīt kādu lampiņu. Taču iespējams, ka iepriekšējie saimnieki kaut ko salaiduši dēlī... ; Esmu dzirdējis, ka neiesaka šim modelim likt āķi, jo piekabes papildagaismojums var būt nopietns pārbaudījums: )
3)grūti trāpīt piektajā robā, jo kārbas tiešām laikam nav tās labākās, kā jau teikts citos komentāros, bet ārā gan nelec (varbūt - vēl nelec: )) )
rt25 @ 29.jūnijs 2004 0:00
Nissan Laurel 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
ESMU LAUREL FANS.. .. man tagad ir 88. gada laurel, bet ieprieksh braucu ar 84. gada izlaidumu. par auto tieshaam nevaru suudzeeties. tieshi tagad mainu prieksheejo logu. tas man izmaxaaja 84 latus.. nu protams, ka golfam ir leetaaks. tachu logs ir jauns. es neteiktu, ka laurelim rezerves daljas buutu nikni daargas.. un vispaar.. laurelis nau no mashiinaam kuraas daudz jaaliek iekshaa.. vinjas vienkaarshi neluuzt. es uz 30 000 km. nomainiiju ellju un prieksheejos bremzju kluchus.. visu shai mashiinai var dabuut.. .. juus laikam neticeesiet, ja teikshu, ka Iecavaa (tas ir taads pagastinjsh starp riigu un bausku) ir triis 1984. gada mashiinas.. viena no taam veeljoprojaam pieder man un es taisos to sist gaisaa ( jaapaarkraaso tikai purns) .. manam braalim arii bija laurelis. Iecavaair arii 3 jaunie kantainie laurelji, kas naak no 1984-1988. gadam. viens no tiem ir mans, bet otrs manas mammas. veel 2 taadi pashi ir redzeeti arii jelgavaa.. starp citu... manam teevam ir autoserviss un visas daljas pa normaalaam cenaam var dabuut no somijas. arii noliktavaa staav filtri, apores, stuures pirksti, kalotkas u. c. tas taadeelj, ka arii diviem servisa darbiniekiem ir vecie laurelji.. jums droshi vien izklausiisies neticami, bet taa nu tas ir.. ak jaa.. ir tomeer viena lieta... gaisafiltru laurelim nepiedaavaa ne bosch, ne mann filter, ne framm.. tas gan jaasuuta no japaanas.. bet mums arii tie ir kaadi 2 veel noliktavaa meetaajas.. buutu ljoti patiikami aprunaaties ar laurel iipashniekiem .. bija jau taada doma dibinaat LAUREL KLUBU, bet likaas, ka nebuus pietiekami daudz shiis mashiinas iipashnieku.. nu tas taa, bet pavisam noteikti zinu , ka mana naakamaa mashiina buus NISSAN LAUREL.. ljoti beediigi, ka nav redzeets neviens jaunais laurelis- 90- to gadu.. bet vinji ir!! (eksistee) vismaz katalogos un krievijaa. ljoti priecaashos aprunaaties vai uzklausiit kaada shii speekrata iipashnieka domas vai probleemas.. un sniegt dazjaadus risinaajumus.. negribeetu lieliities, bet sho mashiinu es paarzinu labi. Didzis t.6139968 [email protected] lv
Didzis @ 6.aprīlis 2004 0:00
Nissan Terrano II 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Terrano II, 1996. gada. 2,7 turbodizelis

Ar masinu esmu apmierinats - nemot vera ka brauksana sanak 70% sosejas un aptuveni 30% mezi , takas, kalni un bezceli.
Pilseta ir normali vadama - parredzamiba ka jau dzipam un ja virsu stav normalas riepas (275/70 R15 Michelins) tad likumos un asos pagriezienos iet ne par matu sliktak ka vieglais.
Rezerves dalas gan dargas - bet jamekle lietotas vai ari pa citiem veikaliem var dabut par normalu cenu.
Problemas kadas man ir - bremzesanas sistemai laiz gaisu kaut kads gaisa kompresors vai kas tamlidzigs - pasutot jaunu nak komplekta ar bunduli bremzu pastiprinataja un maksa kaut kur ap Ls 400 laikam (lietotu nevar nekur Riga dabut).
Izputejs izpuvis - bet tas japerk lietots.
Par ritoso dalu - nomainiju paris gumijas un atrestaureju centralo stures stieni un tagat pec 6 menesiem nekas nav nobiris.
Motors - tas ir labais. Iet loti labi, raviens ir pamatigs, gan pilseta ar vinu pedejais nepaliksi gan ari necelos jauda pietiek pilniba. Max atrums ko no vina var dabut ara - lidz 150 km/h.
Kuzovu esmu pacelis uz augsu - lidz sim ne mezos ne ari uz balkiem vispar nav neko keris.
Bezceliem cauri iet labi - vienigais jarekinas ka visi bamperi ir plastmasas un ja bus kads lielaks celms vai sakne var atstat kadu plastmasu tur.
neitralais @ 5.februāris 2004 0:00
1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti