Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan sunny 1.4 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Nu īsti nevaru novertēt šo mašīnu, jo man tā ir pirmā, turklāt necik vēl ilgu laiku, bet nu daži plusi un mīnusi ir saskatāmi.
+ maz benzīna 'ēd' uz šosejas
- nenormāli daudz 'ēd' pa pilsētu, itsevišķi tagad - ziemā, bet nu iespējams tā tas ir visām lielākoties...
Uzrāviens tāds pavājš, bet nu tīri apmierinošs priekš 1.4 motora.
Remonti kopš nopirku (2003. gada septembris): ātrumkārba jau bija jānomaina pirmajā mēnesī - no 5. roba leca ārā (150Ls). Tad vēl ritens viens ķīlēja - nomainīja tos bremžu klučus. Tagad gatavojos nomainīt siltumvadīšanas salonā ierīci, jo tā strādāja jau nopērkot tikai 4. režīmā.
Pārējos nevajadzētu uzskaitīt, jo manas pašas vainas dēļ bija jāmaina plaukts un riepas, jo uzskrēju apmalei.
Eļļu neēd. Salons paskaļš...
Īstenībā jau rakstu, lai uzzinātu, kam - kādām detaļām jāpievērš uzmanība, kas jāmaina, kas jāapskata laikus, lai nesanāktu lielākas šaizes ar remontu.
ediana @ 30.janvāris 2004 0:00
Nissan Terrano I 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [21]
Runa ies par V6 3.0 benzina aparatu.

Komplektaacija:

Nissan Terrano 3.0 V6 SE
Inetaa salasijos, ka tas esot amerikaanju variants (SE) un par to saucoties arii PATHFINDER (bet varbuut kljuudos)

dzineejs: 3L 6cylindri
kaarba: manuaalaa 5robu
mono inzektors.

FREE RUNNING RUMBLE priekshaa - iisti veel tagad nesaprotu kas tas ir, bet tehnikis teica ka tas esot kruta, jo prieksheejais tilts atsleedzoties vispaar un tad vinjsh eed daudz mazaak degvielu tipa.

Extras: el, logi, el. spogulji, stuures lifc, kruiiza kontrole, centrala atclega.

Eed labi, bet tapeec iebaazu vinjam gaazi - tagad demokraatiski ~3ls z 100km iipashi par ekonomiju nedomaajot - gaazhot kak papala 1/2pilseeta 1/2 aarpus.

Auto stabils - sniegaa - labaak sleegt 4x4, savaadaak to govi neesaa riktiigi - kad 4x4 no probz.... vieniigi zheel veel, ka nav apriikots ar ABS (man patiktu)

Caurejamiiba lieliska - mezhi dublji sniegi - ideaali !!!
pilseetaa - nejuut atskiriibu vai esi uz trotuaara ar 1-2ritenjiem vai nee... daudz kur var aizbraukt pa taisno : )

Reaali tiec respekteets uz celja - ljoti biezhi nevietaa kaads tevi palaizh : )

Konforts - taads kaa neiipashi - dzhips i dzhips - un shitais nav parketadzhips - ar shito pa kruumiem nav kauns braukt : ) vieniigi patiikami kruiizkontrole : )
Aizmuguree - dafiga vietas kaajaam un reguleejami seedeklji. ir arii rocinjatbalsti katraa pusee.

skanjuliimenis mashiinaa protams augstaaks nekaa vieglajam, bet peectam nopakojot autinju (prieksh muzikas) viss ir kljuvis daudz civilaak. bet tas jau atkariigs no taa kaadas riepas. piedevaam ieliekot labu audio - netraucee : ))

Ar shito motoru - mieriigi iet tik cik spidometraa raada - 160KM/H es gan meeginu aatraak par 140km/h nebraukt...
bet vienreiz nomeeginaaju : ))

Man jau tas auto ir pusgadu (videeji dienaa paarvietojos 150km+ vienreiz biju uz holandi un atpakalj 5000), nopietni remonti nav bijushi, kaut ari kad nopirku superlabaa staavoklii nebija. Tehnikis priecaajaas ka tas auto esot vienkaarsh kaa kabata - nekaa sarezgiita - visam varot piekljuut, nav nekaa lieka. nu varbuut iznjemot mazinju kompiiti zem prieksheejaa benjka, kursh es nezinu ko dara.

esmu nomainijis pa pusgadu:

1) aizmugureejaas kalotkas 9Ls ar kapekaam +darbs
2)vienu bremzhu disku lietotu uzliku, jo jauns 37lsmaksaa - 3ls+darps
3) Pac vainiigs nolauzu priekshaa stabilizatoru - 15Ls+2.5ls darps

4) Aizmugureee amartizatorus (bija pumpejamie) kad zvaniju prasiju cik naak - teica 278991464k$ : )) leetaakie vinjam paredzeetie ko vareeju atrast 44ls gab BILSTEIN nepumpeejamie.... bet arii tas man likaas par saaliitu - uzliku no Volgas vai GAZELJ. samaksaaju 18Ls par abiem ar visaam gumijaam+5ls par uzlikshanu.

PERFECT FIT : )) straadaa mazliet cietaak, kaa originaalie.

vieniigi peec nedeeljas volgas amjiem nokrita taas ausis pie kaa skruuvee amiishus - sametinaaju - 2ls

iesaku pirms likt volgas amartizatorus - papildus piemetinaat taas ausis jau jauniem amjiem.... (kaa jau krievu tehnikai - jaunam jaauztaisa kapremonts un tad tik jaaliek virsuu)

Tek baaka (pa shuvi) bet man kautkaa vienalga - ieleju pa 3ls benzinu un paareejais uz gaazi notiek. (noriita pasildiishanai pietiek)

P. S. Baaka normaala shrotaa 30ls - slinkums likt...

5) nobalanseeju ritenjus, jo stuure jau raustijaas kad pirku - vairs neraustas. 4ls (bija izbalans 70g : )

6) Nu protams varbuut veel kautkaadi siikumi kaa elljas mainja etc,

7)Virsbuuve apruuseejusi esot visiem taada gada gaajuma Terrano. Ja zem aizmugures seedekljiem neesot caurumu - tad tas neesot terrano : ) staastija terrano shrotaa... galvenais lai raamis pie kuzava turoties : ) pagaidaam turas, bet pirms ziemas taaapat sametinaashu un apstradashu lai miers. tas man prieks izmaksaas 80ls (tur ir ko dariit)


tas arii buutiibaa viss par remontiem.
Paarsteidzoshi tas ka peec graamatas 3l dzineejam iet iekshaa 3.4l ellja : ) patiikami.

atgadijaas taa ka ~100 km nobraucu vispaar bez elljas... (saaka mazliet kautkas klabeet - pieleeju ellju viss savaas vietaas uzreiz nostaajaas... peec shii atgadijuma jau esmu nobraucis 7000 nekaada vaina - saakumaa takaa mazliet sabijos : )

Tas pac nesen bija ar tosolu - autinjsh pat seviski neprotestee, ja nav tosola iekshaa vispaar.... (tb sarkanajos nekaapa)

Vispaar man auto ljoti patiik... kad kautkas nokriit - pieliec klaat un brauc taalaak... :)

aa paceljam no Holandes autinajm nokrita polijaa izpuuteejs - to vieteejie pa 20ZL piemetinaaja un braucaam taalaak - tie vieniigie sliktie piedziivojumi shai celjojumaa : )

Tas iisumaa viss.

Lieku atziimi 9, jo konforts nav. paareejais ir uz 10 praktisks, nedaargs (tipa der volgas amji uc daljas), neluuzt, pietiekami aatrs un diezgan jaudiigs.

ja ir questioni mailojiet [email protected] lv
UGS
UGS @ 22.novembris 2003 0:00
Nissan Prairie Pro 1989 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Nu jau divus gadus vizinos ar "Nissan Prairie Pro" minivenu. Super auto!Īsts ģimenes auto. Ērta vadāmīma, labi turas uz ceļa, caurejamība ir laba, vienīgi iesākumā bija grūti pierast pie tā, ka ir lēnāks paātrinājums, nekā, teiksim, sportiskam golfiņam, bet nu tas ir novērsts, un 2i motoriņš strādā labi. No mīnusiem jāmin detaļu trūkums un dārdzība, jo šis modelis Latvijā ir samērā rets. Nepatīkami ir, ka autiņš labi padodas rūsai, iznāca pārmetināt abus sliekšņus. Bet tas arī īsteņībā ir vienīgais trūkums'. Ritošā daļa ir izturīga, auto ir kluss(nedaudz nācās nostiprināt plastmasa daļas salonā, lai negrab. )Baigais pluss stāvietās ir šī autiņa bīdāmās durvis, nav jāuztraucas, ka varētu apskādēt kādu blakus esošu auto. Elektronika ar ne reizi nav niķojusies, Ak, jā viens būtisks mīnuss tomēr ir - tuvās gaismas. Bez papildniekiem tumšā laikā ir švaki.
jrx @ 19.oktobris 2003 0:00
Nissan Altima 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [13]
Masina diezgan laba zskatas cool iet ari ka zirgs ar 3.5 l motoru bet vareja dabut ari 2.5. No statiem atvedu pirms menesa visiem draugiem uzreiz nomainijas priekstats par nissan.
Pozitivais apraksts:
1)100/km 12 litri.
2)Abgatads ar visadam amerikanu ekstram ka sedeklu apsilde, gaisa kondicjonetajs, adas salons, 6 cd magnetols un citas.
3)Nav parak darga ap $ 25 000 + $2000(cels).
4) Pagaidam Latvija pirma.
Negativas ipasibas:
1) slikti cilveki apskrape un pirmo reizi jau dabuju maksat 20 ls par labo durvju un bagaznieka parkrasosanu.
Janis @ 14.jūnijs 2003 0:00
Nissan Sunny 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [39]
Saulainais (1992. gada izlaidums) tika iegādāts 2,5 gadus atpakaļ kā negribēts bērns ģimenē, lai tikai būtu ar ko pārvietoties. Un kā tas notiek pasakās - krupis izrādījās princese. Toreizējam noskrējienam 195000km pievienoti vēl 90000km. Jāsaka, cepuri nost japāņiem. Patēriņš 5,7 - 6,0l/100 km, par cik dīzelis. Apskate izieta abas reizes no pirmā piegājiena un bez blatiem. Bez tekošajām servisa izmaksām tikai ģenerātors ir pievīlis. Tas maksāja 150 Ls par abām remonta reizēm. Ziemā nav bijis aukstuma, kurā motors "nepielektu". Eļļu need nemaz. Lietoju tikai Castrol GTD Magnetac. Ritošajai daļai nomainīta kreisās puses "granāta"un manas vainas pēc, jo putekļu aizsargs bija pušu. Pārējais OK. Ziemā krāsniņa nav no siltākajām. Braukšanas komforts varētu būt labāks, toties nekas nelūzt. Kas vēl? Pa kādai izdegušai spuldzītei un, un viss... Kopumā ņemot - labākais darba zirdziņš kādu var vēlēties ikdienas intensīvai lietošanai. Saulainais rullē !!!
SUNNY @ 14.aprīlis 2003 0:00
Nissan Sunny 1985 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Man ir 1985 gada sunny ar 1,5 benziina dzineeju. Virsbuuve B11 (Coupe). Pagajshgad peec tam kad vinju biju uzceelis no mironjiem nobraucu apmeram 30000 km.
Sheit varetu uzskaitiit apm. ko es pa sho laiku izdariiju neskaitot protams riepas, eljas, filtrus utml. :
Mainiiju prieksheejo stiklu (veikalaa nebija dabuujams - dabuuju svalkaa)
Mainiiju stuures reikas puteklu gumijas (6Ls vai 7Ls)
Mainiiju pakaljeejaas atsperes
vajadzeetu mainiit visus amortizatorus jo tie ir aizvesturiski un dargi: (
Salaboju radiatoru.
Vislielaakaas probleemas sagaadaaja sarezgitais karburators, kursh nemiileeja prastu degvielu, (ne jau par velti uz baakas vaacinja rakstiits 97SUPER), kuram dambeejaas ciet kanaalinji.
Pa shosi eed 5-6
Pa pilseetu 7-10 apmeram
0-100 12,5sek.
maks. aatr.175 kmh

Ar apskati probleemu nav: )

Man nepatiik ka salons ir skaljsh, seedekli, paredzeetas shauras riepas.

Patiik oranzjais spidometra izgaismojums, garie paarnesumi, saanu spogulji, caurejamiiba sliktos celjos, visu stiklu vieglais tonis no ruupniicas, pashmasa zem tonnas, ruusee daudz mazaak par shaada pasha gada vaacieshiem.

Mans veerteejums - loti laba mashiina shoferim iesaaceejam. Uzskatu ka auto tirgus veertiiba ir nepelniiti paaraak zema saliidzinot ar patieso. Taada pasha gada golfs kursh ir daargaax uzskatu ka nav tik veertiigs, kaa tirguu.

Mans ieteikums - nedauziet stiklus un ugunjus - paareejaas detaljas nav daargas un kalpos ilgi.
Axels83 @ 6.aprīlis 2003 0:00
Nissan micra 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
ideāls auto darbam ekonomisks 4.5-5.2l/100km
2002 gada nobraucu 120000km un nomainīju riepas un pakaļējos amortizatorus 80ls
iesaku visiem kam vajag mazu auto, ideals pilsetā.
mīnusi dārgas daļas , riteņi 12"" dārgāki par13"" 1 gab 35LS. vieta pietiek diviem un kravai ir vesta krava 800KG

orsi @ 15.februāris 2003 0:00
Nissan Laurel 1986 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Mans Nissan Laurel ir stablīls auto ar 2,8 L dīzeļmotoru. Piecpakāpju mehāniskā ātrumkāŗba Cilindru skaits - 6, kas padara šo mašinu ievērojami klusāku un nedrebošu kā citus lidzīga gada auto ar 4- triem cilindriem. Degvielas patēriņš 9- 10 l./100. aizmugurējā piedziņa. Šobrīd nobraukums 307 000 km. Visas 1986 gadam toreiz pieejamās ekstras, regulējami sēdekļi, gaismas, spoguļi , stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, ļoti laba izturība pret koroziju. Pats esmu divos gados nobraucis 20 000 km, gan uz darbu, gan atpūtā, liels bagāžnieks. pie mīnusiem- padārgas rezerves daļas, bet labi var aizstāt ar citu automašinu aprīkojumu, smaga, liels noslogojums stūres mehānismam un priekšējiem riteņiem, vairāk domāta asfaltam, jo aizmugurējais svara noslogojums mazs, tas traucē izbraukt grūtākas vietas, nobuksē. vai kādam vēl ir šāda tik laba mašina? zinu, ka Latvijā to ir maz, varbūt ir kaut kur pieejama literatūra par šoi modeli, gribētu satikt kādu braucēju ar līdzīgu auto pieredzes apmaiņai
remarks @ 12.februāris 2003 0:00
Nissan Sunny 1992 Novērtējums: 5 Komentāri [8]
Nja, ir taa kaa ir ar tiem sanijiem. Auto manaa iipashumaa ir 4 meeneshus un ja atklaati saka, tad ir radusies sajuuta, ka auto nav saremonteejams - liidzko ir noveersts viens defekts paraadaas naakoshais. Nomainiiju stabilizatora galu, jo tas nezhkjiisti klabeeja - LS 12. Pateicoties rekordaukstajai ziemai diizelja sveces vairs nespeeja sildiit mazais akjiitis, jauns- LS 40. Jaunais akjiitis nogrieza startera bendiksa galu LS- 45 (Starteris Hitachi, vispaar bija nereaali atrast). Paaris reizes ierakos dziljaakaas kupenaas- saaka nezheeliigi krakskjeet pusass LS- 28.
Mazliet kaut ko labu...... Labais protams ir 2.0 diizelis, jo raavienu taadai mazai mashiiniitei dod lielisku un ir arii diezgan ekonomisks 6.0l uz 100km. Ja ir normaals akumulators, tad arii pie -25 pieleca viegli. Nobraukums (tas kas ir uz spidometra) raada jau 250000 tkst, bet naf veerojama nekaada eljas eeshana vai kaadas citaadas motora beigu paziimes. Protams, var mineet arii to, ka auto tiek diezgan biezhi lietots un daudz braukts- videeji dienaa ap 200Km.
Veel ljoti diivaina ir origjinaalo Nissan lieto disku konstrukcija - ljoti plats un horizontaals ir to iekshdaljas leejums uz kura regulaari sakraajas daudz slapja sniega (meedz arii piesalt) un veidojas disbalanss, kas reaali krata stuuri.

OSIS @ 6.februāris 2003 0:00
Nissan Sunny 1983 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku 1998. gadā par 260 Ls un lietoju 3 gadus. Sunny biaj hečbeks, 1,7 dīzelis, degvielas patēriņš ap 5,5 l/100 km.
Pats pirku ārzemēs un nobraukums bija 253 000 km, bet pa trīs gadiem nobaucu līdz 360 000 km. Pa šiem trīs gadiem nomainīju bremžu klučus (ap 12 Ls) un rokas bremzes trosītes (ap 16 Ls), ģenerātoru (no šrota 85 Ls). Vairāk neko nedarīju, tikai braucu, bet kad gribēju nopirkt izputēju, tad nolēmu, ka labāk to atdot šrotā, jo izputējs sastāv no divām daļām, kur pirmā maksā ap 90 Ls, bet otrā ap 80 Ls. Mašīnas stāvoklis bija tāds, ka to varēja tikai izmest.
2001. gada vasarā pārdevu par 100$.

Pozitīvās īpašības:
1. Mazs degvielas patēriņš
2. Ļoti laba uzkare, bukses.
3. Izturīgs dzinējs.
Negatīvās īpašības:
1. Nenormāli dārgas rezerves daļas.
Zurels @ 8.janvāris 2003 0:00
1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti