Peugeot 307 sw
2006
Novērtējums: 8
Š. g. jūlijā iegādājos peugeot 207sw - 2006. g., 2.0 dīzelis 136 z/s. Auto pārbaudīts visos iespējamos variantos, nomainītas eļļas, filtri. Auto pozitīvās īpašības - protams dizains, plašs salons, komplektācija, ļoti jaudīgs, īpaši labi apdzīt citas auto, ātri uzņem ātrumu, ļoti patīk panorāmas lūka, 7 vietīgs, sēdekļus var izņemt, tad milzīgs bagāžnieks.
Negatīvās puses - pagaidām nav konstatētas (arī diagnostika neuzrādīja un iepriekšējā TA perfekta), vienīgais varētu būt ziemā problēmas ar priekšējo bamperi braucot pa netīrīto ceļu, nedaudz par zemu mūsu ceļiem. Ļoti mīksti iet, iesaku citiem. Tā kā auto nesen pirkts, tad atzīmi nelieku 10, kas to lai zin, cerēsim uz to labāko.
Natālija
@ 6.augusts 2015 0:00
Peugeot 307 sw
2006
Novērtējums: 8
Š. g. jūlijā iegādājos peugeot 207sw - 2006. g., 2.0 dīzelis 136 z/s. Auto pārbaudīts visos iespējamos variantos, nomainītas eļļas, filtri. Auto pozitīvās īpašības - protams dizains, plašs salons, komplektācija, ļoti jaudīgs, īpaši labi apdzīt citas auto, ātri uzņem ātrumu, ļoti patīk panorāmas lūka, 7 vietīgs, sēdekļus var izņemt, tad milzīgs bagāžnieks.
Negatīvās puses - pagaidām nav konstatētas (arī diagnostika neuzrādīja un iepriekšējā TA perfekta), vienīgais varētu būt ziemā problēmas ar priekšējo bamperi braucot pa netīrīto ceļu, nedaudz par zemu mūsu ceļiem. Ļoti mīksti iet, iesaku citiem. Tā kā auto nesen pirkts, tad atzīmi nelieku 10, kas to lai zin, cerēsim uz to labāko.
Natālija
@ 6.augusts 2015 0:00
Peugeot 406
2000
Novērtējums: 8
Ērts un plašs salons (break versija), ekonomisks un ar rezervi ražots dīzelis, perfekta piekare nomierina ceļā. Daudzi skatās ar aizdomām uz šo franču mašīnām, tas pazemina cenu. Braucu gadu (apm. 20000 km) un kalpo labi, bet jāseko līdz tehniskajam (tas gan visām mašīnām)
Juris
@ 20.marts 2015 0:00
Peugeot 309
1985
Novērtējums: 4
Mazs, pelēks hečbeks. Nopirku pirms gadiem 10 no kaimiņa par 400 USD. Motors 1,1 benzīns ar karburatoru, ap 50 Zs. Neiztrūka benzīna čoks un degvielas smarža salonā nedaudz. Bremzes kā jau frančiem, ļoti labas. Mazais motors dēļ īsās 4 ātrumu kārbas paātrināja mazo un vieglu auto ar pieņemamiem paātrinājumiem, pilsētai bija absolūti pietiekoši, tiesa pārsvarā izmantoju 2 un 3 ātrumus. Pierast pie mašīnas bija grūti: pedāļus varēja spaidīt ar vienas kājas pirkstiem, toties ātrumpārslēga gājieni un kloķa garums bija Kamaz cienīgi. Nedaudz piespiežot bremzes, lecu virsū uz stūres sākumā. Atsperojums mīksts, auto zems, īss un šaurs, pa Rīgu varēja braukt ātri un agresīvi. Augums man ir 191, tāpēc iekāpšana- izkāpšana, un sēdēšana bija diezgan klaustrofobiska. Sievai nepatika tas, ka ir čoks, jo auto kamēr uzsila, raustījās un šķaudīja. Pēc kādas reizes ar sasalstošu sniegu, kas pa vīkendu auto pārvērta ledus skulptūrā , pārstāja atvērties 2 durvis pa diagonāli, bet sieva turpināja masinu lietot un špļaudīties. Cik tērēja benzīnu, neatceros, nebija svarīgi tolaik. Populārākie vārdi šīs masīnas apzīmējumam sarunā ar sievu bija: pežulis vai kroplītis. Toties atmiņas interesantas un savdabīgas. Auto sabija manā īpašumā ap 4 mēnešiem. Jautāsiet kāpēc pirku? Vienkārši: draugam šausmīgi vajadzēja pārvietošanās līdzekli, tāpēc nopirku viņam, un kamēr viņš kasīja kopā naudu pirkumam(process ievilkās), auto palietoja sieva, kurai nesen parādījās tiesības, un braukt gribējās. Vis beidzās ar to, ka draugs auto savāca, gadu lamādamies laboja, un tad atdeva šŗotā. Sieva pārsēdās uz ideāli turētu Audi C4 100, 2,8 quattro ar pilno faršu un ādu, un aiz laimes apraudājās.
mincis
@ 19.februāris 2014 0:00
Peugeot 106 XT 1.4
1992
Novērtējums: 7
Gribeju pastastit par pieredzi ko esmu guvis lietojot so auto, pec skata tads mazins krupitis ar 2vam durvim tam jumta luka org toneti logi atverami aizm sanlogi salidzinot ar savu otru auto bmw e36. Protams komforts un skanas izolacija noformejums salidzinot ar aukstakmineto auto nav ne tuvu idealam, bet kopuma nav iebildumu pret funkcionalitati... Pamata vienkarsam lietotajam kam neinterese kibinaties un skruvet neiteiktu so auto izveleties jo vairak par mazu izmeru un jestru gaitu neka tur nav : ))Par cik man patik knibinaties un stradaju par krasotaju servisa bija iespeja leti so auto iegadaties nemu ciet... nacas drusku metinat to visu veiksmigi izdariju nonemu moldingus uzrakstus, nokrasoju spilgti baltu. Dzinejs un atrumkarba nu dikti isa parsteidza visvairak 1,4l mono 75zs izpludi gan taisiju no nulles visa garumu tamdel dzinejs griezas loti viegli dinamika satriecosa manu e36 1,8l lidz 100tam parliecinosi apsteidz pie 120 tas skrejiens sak klut jau manami gausaks ista vide noteikti pilseta kur nervus nebojas un kauna nepaliksiet. Par remontiem to nav maz ikpa laikam kaut kas nikojas visu vairak jaseko lidz aizm torsiona tiltam tas ir jaskatas blivslegi un gultni... man nacas mainit to visu gultnus, blivslegus, asi visu to darot pasam salecas 80ls, detalas tikai pec pasutijuma piedavaja tikai shuman auto... Pamainiju bremzes prieksa sarnirus un st pirkstus atrumkocim pusas salniku kas kopuma nebija dargi. Dalas tikai pec pasutijuma... Elektronika kalpo godam, kas itka franciem esot problema???Piekare ir loti ok vadami preciza tad mazs kartings : ))VNK prieks braukt!!! Paterins gan varetu mazaks uz 100 apm 8l.
EDGARS
@ 26.decembris 2008 0:00
Peugeot HDI
2001
Novērtējums: 7
Labdien! Nesen nopirku Peugeot 307 hdi, 2001 gads. Uzreiz iekriitu uz augstspiediena sukni, nomainiju, ir ok! Pabraucu apmeram 1000 km. aizdzenu uz servisu lai nomaina ellu. Tagad pec kadiem 100 km, kad pielaidu masinu apgriezieni dzinejam ir ap 0.9, bet velak kad motora uzsilst lidz 1.1 un vairaak lidz pat 1.5. Var buut kads zina kas var buut par vainu! Kopuma braukt patiik, uz cela turas labi, bet mashinai neuzticos un viss!
DENFROST
@ 29.jūlijs 2008 0:00
Peugeot 207
2007
Novērtējums: 8
Hečbeks Benzīns 1.3l 75zirgi, 5pakāpju- manuālis , pagaidām nobraukums 15000km, vainu ne kādu.
+Smuks dizains
+Stabils līkumos,
+Patiešām viegla stūre, šķiet, ka divgadīgs bērns varētu pat stūrēt
+salīdzinot mazās klases mašīnas, priekšējiem cilvēkiem pietiekiemi daudz vietas, vairāk pat ne kā dažā labā vidējās klases mašinā.
+patīkams ātrumpārslēgs, viegli iet un labi iegulst rokā.
+Pilsētā, ja pierod pie robu pārslēgsānas un motora apgriezieniem, mašīna ir ļoti manevrīga. žiperīga.
+labi, plaši atpakaļskata spoguļi
- skaļš salons
- nepatīkama braukšana pa grunteni
- sēdeklis nav diez ko ērts uz tāliem pārbraucieniem
- nēerti sānu spoguļu regulēšana, jo sevisķi neveiksmīgi izvietots regulētājs blakussēdētaja pusē.
-75zirgiem švaki kaut kā pāriet no pirmā roba uz otro, trūkst jaudas. Jāsaka tā, ļoti jāpiedot gāze, lai normāli bez "piepūles" pārietu uz otro robu. Un otrajā robā, ripojot, bez maz vai jāpāriet atpakaļ uz pirmo, lai mašīnas motors "nepiepūlās".
- nēerti izvietots gaismas slēdzis, sākuma nepieradusām cilvēkam var slēdzot pagriezienu, netīšām izslēgt gaismas : D
Vēl viens ieteikums, lai arī ražotājs piedāvā nokomplektēt 207 ar 17 collu vieglmetāla diskiem- neiesaku. Mašīna paliek nestabila, itkā peld pa ceļa virsmu.
Secinājums, tipiska pilsētas mašīna, maziem pārbraucieniem
Bandinieks
@ 31.oktobris 2007 0:00
Peugeot 306 xs
2000
Novērtējums: 8
Pirms kāda laika tika iegādāts 306. pegijs... Šis autiņš ir ideāli piemērots sliktajām meitenēm... Tāpēc, ka viena tāda ar to brauc ikdienā un ir nenormālā starā... : D
Cipari runā paši par sevi 2.0i 130zs, pašmasa zem 1,2t... Vienvārdsakot maza raķete... Degvielas patēriņš ir atkarīgs no tā, kā spiež... Motors ir pietiekami jaudīgs, lai ar 5. ātrumu brauktu uz 50 tā kā var arī lēnām ripināties pa ielām uz benzīna tvaikiem : )... Vēl par braukšanu... Uz ceļa turas tiešām labi, bet mazie izmēri un masa dara savu... Visus ceļa lāpījumus un nelīdzenumus jūt... Spoguļi - sievietēm noteikti patiktu... Tādas mazas Šreka ausis... Tikai sānos aklais punkts...
Kārba nedaudz par īsu... 110km/h = 3000rpm...
Autiņš paredzēts lietošanai pilsētā, kam kalpo ideāli... Prasījās vienīgi būt nedaudz augstākam, jo ar apmalēm tā ir kā ir... Parkošanās lielveikalu stāvlaukumā vienkārša kā iebīdīt sērkociņu kastīti...
Vieta salonā - sieviešu auto... Ja vadītājs ir 180cm+ , tad ceļi sitas pret stūri... Pasažieri priekšā var sēdināt kaut 2m un jutīsies daudz maz ok... Ja sēdeklis atbīdīts atpakaļ, tad aizmugurē varbūt var iesēdināt bērnu... varbūt tomēr ne... nezinu...
Bagažnieks - sasodīti maziņš... vieta tikai iepirkumiem... To visu kompensē pa daļām atlokāmie beņķi... Tad bagāžas telpa kļūst tīri ok...
Remonti... Pērkot servisā uzreiz pateica, ka būs jātaisa apkope... Šomēnes tā ir izdarīta... Zobsiksna + rullīši, Ģeneratora siksna + rullīši, šādas tādas bukses., izravēta veca handsfree sistēma... viss kopā 297Ls... Siksnas maksāja ap 30Ls gabalā, rullīši 20-30Ls...
Pribambasi... Elektriskie logi priekšā, sēdekļu apsilde priekšā, lietus sensors ... un kārtīgs āķis pakaļā... Audio sūdīgs... pagaidām tikai 2 tumbiņas priekšā... Skaļi klausīties ir nežēlīgi pašam pret savām ausīm... Kā jau sieviešu auto pieklājas, arī vadītājai ir paredzēts spogulītis...
Uguņu kloķis... Manā uztverē diezgan ķēpīga gaismu slēgšana... Pagrieziena kloķim galā ir 2 rullīši, tad nu tos grozot var dabūt vajadzīgās gaismas... Draudzene dikti labi piešāvusies un viss ir ok... Tā paša pagrieziena kloķa galā ir poga, kas ir taures signāls... Par šito žetons... Viegli piespiest, stūri nav jālaiž vaļā, lai ar vienu roku spiestu tauri...
Rezumējums... Auto sievietei... Ja sieviete vērtētu, gan jau būtu likusi augstāk... Domāju, ka laba alternatīva Golfiem, maziem audi, maziem japāņiem...
Par vērtējumu... 8... No desmit viena balle nost par to, ka zema... Vēl viena balle nost par spoguļiem - tomēr par mazu... Nedaudz ierobežo iespējas fiksi ielekt joslā, kura kustas ātrāk...
Visādi citādi auto perfekti pilda tam paredzētās funkcijas - aizbraukt uz darbu, uz veikalu, pie vecākiem un izdarīt to ātri... Ārpus Rīgas tiek braukts ar Saabu...
iRAFAR
@ 21.septembris 2007 0:00
Peugeot 307
2003
Novērtējums: 7
Tika iegādāts Peugeot 307, 2003. gada 2,0HDI dīzelis 107Zs. Motors šai mašīnai pilnīgi pietiekoš, apdzenot nesagādā ne mazākas problēmas arī kalnainu rajonos. (Polijas Karpatos) Daudzi centās atrunāt, lai nepērkot, bet izskatās, ka lielāka daļa nezina, kas tā par mašīnu un visiem patīk būt gudriem, un dzīvot pēc “viena tante teica”. Auto īpašumā ir pussgadu, nobraukts pa šo laiku 15000km, tā kā pirmais iespaids ir. Par aprīkojumu, laikam ir viss, ieskaitot gaišu ādas salonu ar visu apsildi, vienīgais nav klimata kontroles un navigācijas. Degvielas patērinš pa pilsētu ap 6,5L/100km ārpus 5L/100km pie 110km/h. Braucot Vācija pa bāni 180km/h ap 8L/100km. Par piekari, uz ceļa turas idiāli, ir arī aprīkots ar ESP, piekare pacieta. Pagaidām remonti nav darīti un izskatas, ka tik ātri ari nebus, jo nekas nekur negrab. Vienīgais, kas rada jautājumus ir FAP filtrs, kuram bonusā nāk degvielas ķīmija, kas ir jāuzpilda. Neviens no autorizētajiem dīleriem nevar izskaidrot, kad jāuzpilda, jo pēdējais pildīšanas laiks nav zināms. Katram ir savi varianti, īsti nezinu, kam ticēt, tāpēc, ja kāds jau ir saskāries var būt var paskaidrot. Par elektroniku, tā laikam ir šīs sugas vajājāka vieta, nesen pazuda logu apsmidzināšanas funkcija, itkā slēdzis strāda, bet ūdeni nedod. Sūknis strāda, jo uz aizmuguri tiek padots ūdens. Nākamās brīvdienas vajadzētu novērst šo kaiti. Tas arī ir viss no elektronikas gļukiem. Tā kā uzskatu, ka Peugeot ne ar ko neatšķiras no citām automašīnām, viss atkarīgs no tā, kā mašīna tiek lietota un vai tā tiek uzturēta kārtībā. Un ja kāds vēlās tadu iegādāties, nevajag klausīt tiem, kas šo mašīnu nava redzējuši un tikai komentē.
Jarno
@ 6.augusts 2007 0:00
Peugeot 307
2003
Novērtējums: 6
Paldies par padomiem, bet nu kopuma izklausas visai depresivi... Vakar pat saku domat, varbut verts ielikt ss uz pardosanu: ) Vienigais mans mierinajums, ka vakar ieliekot komentu kludijos gada skaitlos, patiesiba mana Peugeot ir 2003 gada vidus, ta ka var jau but, ka tomer tie 60 000 km nebija sagroziti, jo auto nopirku no samera godiga izskata meitenes, kas teicas katru dienu uz darbu Riga ar to braukajusi, ta ka nobraukums izklausas visnotal ticams. Par briesmigu avariju ari negribas ticet, jo veci servisa pirms pirksanas skatijas un teica, ka sista neizskatas. Varbut ir vel kads veids ka tas spilvens var izsauties, kkada defekta pec? Pietam, kad mekleju masinu apskatiju vairakus saja kategorija ietilpstosus modelus - Honda Civic, Toyota Corolla, Mazda 323, Mercedes A, godigi sakot pa 7000 EUR sis masinas vareja dabut labi ja 2000 gada pie tam pec dizaina stipri vien neveiksmigakas. Tad nu nolemu nemt 2003. g. Peugeot, kam ir smuks dizains, izskatijas laba stavokli un mans plans bija 2 gadus ar to braukt, neiguldot ipasus lidzeklus... Katra zina 300 Ls par lentes mainu pec 4 menesiem manos planos neitilpa: )
Agnese
@ 12.jūlijs 2007 0:00