Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Chrysler 300M 1999 Novērtējums: 9 Komentēt
Sanāca tā, ka pēc 10 gadu ilgas Pontiac Grand Am, V6, 3.1l 1994 lietošanas, iznāca lētāk paņemt citu lamatu, nekā remontēt veco. Rezultātā tiku pie 300M iz pērnā gadsimta beigām (1999. g, 3.5l, V6). Pirmais iespaids- kā jau amītis. Dīvāni lieli, ērti, mīksti. Apetīte kā jau 3.5l V6, nekādi pārsteigumi. Ar gāzi auto nav piesmiets, un diez vai tiks. Par tik cik tas ir tāds svētdienas vāģis, kurā var no darba nemotora bitītes atpūsties, tad pretenziju nav. Lietas kuras ir tizlas. Lai nomainītu tuvās/tālās gaismas spuldzi, puse auto priekša jānoārda. Tas ir reāli tizli. Lai aķim tiktu klāt, ritenis jānoskrūvē. Tas nudien nav forši. Kas ir forši? forši ir braukt, kad ausi priecē kvalitatīva infinity skaņrades iekārta, un nedzird dzinēja/riepu/vēja trokšņus. japp, tas ir forši. Jaunajā 300C nav tās sajūtas.
Tamdēļ, domāju, ka par to televizora cenu, par kādu šie sedani ir pieejami patreiz, tā ir feina izvēle. Alternatīva no citu marku ražotājiem, gaužām švaka. Pārsvarā kārtīgas grabažas.... Tamdēļ lieku 9.5!
 
McJanis @ 22.jūlijs 2014 0:00
Chrysler 300c 2007 Novērtējums: 7 Komentēt
Kad šitas auto parādījās, uzreiz sapratu - baigi patīk! Vajag! Gāja laiks, bija citas vajadzības un "Chrysler 300c" arī nemaz nepietrūka, taču...... kā nu gadījās, kā ne, nokļuvu es Nigērijā un pirmais dienesta auto bija šī stāsta varonis.

Vizuāli man šī mašīna ļoti patīk joprojām - tāda liela, spēcīga, mazliet uzpūsta un pārliecinoša. Auto bija bezpersoniskā sudraba krāsā, kas man neizraisa ne sliktas, ne labas emocijas. Turklāt dāvinātam zirgam zobos neskatās....

Pirmā pieredze veidojās kā pasažierim, turklāt aizmugurē sēdošam, jo tā nu tas ir pieņemts, ka bosi sēž aizmugurē, kamēr šoferis stūrē. Viss ļoti labi un ērti.

Esmu ap 196 cm garumā un aizmugurējā beņķī reti kurā mašīnā jūtos tik labi. Protams, priekšā man sēdēja īsāki vīri un ja nu gadījās kāds "garais", tad ērtības mazliet saruka, bet kopumā - nekādu sūdzību. Auto darbojās klusi, audio sistēma darbojās skaļi.

Kad pienāca laiks pašam pārņemt kuģa vadību iezīmējās pāris mīnusiņi, kuri noteikti ietekmētu manu vēlmi par saviem līdzekļiem šādu auto iegādāties īpašumā.

Konkrētajam modelim zem kapota atrodas 2.7 litru dzinējs. Nezinu vai noguris (it kā nevajadzētu, jo rūca labi), bet, manuprāt, tam lielajam tankam biku par knapu. Strauji paātrināties ar autiņu nevarēja - tas gan ir relatīvs jēdziens, bet es to izjutu un gana bieži pasātrinājuma trūkums man traucēja baudīt braucienu.

Varbūt pat vēl lielāka problēma šim amerikāņu brīnumam ir pagriezina rādiuss. Tas ir nepiedodami liels un "U" veida pagriezienos nereti nākas braukāt turp un atpakaļ, kamēr ierasksties savā joslā..... Pie Nigērijas satiksmes īpatnībām tas ir ļoti pat apgrūtinoši un arī bīstami.

Kolēģis, kurš arī braukāja ar šo auto sūdzējās par šaurajiem sānu logiem, kas traucējot novērtēt situāciju uz ceļa, kaut gan es neko tādu īpašu neizjutu. Pieļauju, ka tas ir saistīts ar individuālu ieradumu un pieredzes īpatnibām.

Auto vidējais degvielas patēriņš bija 15 litri uz 100km, kas, manuprāt, tādam aparātam ir normāli.

Savukārt, pavisam nenormāli un nepiedodami ir nostrādāts interjers. Durvju apšuvums, plastmasas ap rādžiņu utt nāk vaļā. Auto nav vecs, bet tādi it kā mazi sīkumi dikti jau nu kaitina.

Auto ekspluatācijas laikā mums izdevās noorganizēt arī nelielu kraštestu. Kolēga sēdēja pie stūres un trakajā Nigērijas satiksmē, kur praktiski nav ceļa norāžu un zīmju (to ka šis ir vienvirziena ceļš cilvēki vienkārši zina, bet kā viņi to uzzināja grūti pateikt, jo zīmes nav... ), uz mirkli apjuka un apstājās ceļa vidū. Ilgi nebija jāgaida un šo iespēju izmantoja aizmugurē braucošā Toyota Carina.

Skaņa bija baisa, paldies drošības jostām es paliku savā beņķī un attiecīgi priekšējie stikli visi vesali. Kāpjam ārā. Vizuāli mūsu autiņam ir pakaļā mazliet nokasīta krāsa, buferī izsists neliels caurums un nedaudz locījuma pazīmes riteņu arkā.

Toyota izskatījās daudz iespaidīgāk. Priekšējā daļa bija kā tāda metāllūžņu kaudze no kuras tecēja visi iespējamie šķidrumi. Tāds liels bleķu murskulis. čalis ar pieri sadauzīja priekšējo stiklu un ar krītīm salauza stūri, taču pozitīvi ka spēja izdzīvot.

Tā vai citādi, bet šķīrāmies bez naida.

Vēlāk atklājās, ka mazliet pakaļa ir padzīta uz priekšu un attaisīt bagāžnieku prasa visnotaļ lielas piepūles, kuras vajag divkāršot lai to vēlāk dabūtu ciet.

Kopējais vērtējums - ja man kāds tādu auto dod braukāties, tad es to ņemu un nesūdzos. ja man pašam tāds auto jāpērk, tad tam ir jābūt ļoti lētam...
kraislerists @ 24.aprīlis 2011 0:00
Chrysler GGRAND VOYAGER 1996 Novērtējums: 8 Komentēt
sweiki amerikas auto fani un arii tie, kas biisatas no Taa! Lieta taad, ka savajadzejas lielaaku auto. taatad miniwens. warianti nebija daudz , nauda arii ne iipashi. saaku rakt un sapratu ka realii ir tikai paris varianti- vw sharans, kur ir dargs, ar saliidzinoshi maz extraam un piedevaam izskataas peec burkaandeguna, tad ford galaxy, kursh arii nav leets un pidevaam pliks taka celis. bendziinnieki izraadijaas leetaaki, bet mums intereseeja tikai dd. izpeetiju un sapratu, ka reali nav ko njemt, liidz peekshnji atceros, ka pastaav taada valsts kaa amerika. un tika pamanits vecais96" grand voyager. pirms pirkshanas izpeetiju visu ko vien vareju un sapratu, ka cilveeki neko labu nesaka, tieshi preteeji, bet vai mani tas apstaadinaaja? protams, ka nee, jo, kas neriskee, tas nebrauc ar GRAND. celjsh aa pi iistaa nonacam nav svariigs, jo pashi zinat, kur tas pareizaas vietas ir. bet fakts bija taads, ka vojazj taaveeja seetaa. liels , smuks un komfortabls. patraapijaas vojager club kaadreizeejaa mashiina, taatad normaalaa staavoklii. pirmais iespaids pozitiivs, peec nobrauktajiem 40000 km vel pozitivaks. taadu plashumu citaa mashiinaa gruuti atrast,7 vietas arii noderiigi, tagad ziemaa nedaudz ilgaak japasilda salons, bet par aukstumu vel neviensnav suudzeejies. dzineejs paskaljsh kameer auksts, bet salidzinoshi ekonomisks shoseja 7 pilseetaa nevairaak pa 10l dd. visaa shai laikaa ir tikai mainitas ellas un uzliktas ziemenes. bija joks ar uudenssuuknja spiegotaju, jauns maxaa 60 ls, bet uzliku no wecaa audi a6 un iet taka ar orgjinaalo, patiesiibaa nevienmeer vajag pirk original, biezji var atrast no citiem auto. par detlju cenaam vaeru pateikt, ka nav tik traki, vnk nevajag pirmajaaa bodee pirkt. plusi- plashums, ekonomisks, komfortabls taka ar divaanu brauc pat pa grunts celiem, daudzaas extras, diezgan dinamisks 180 mieriigi var uzraut. Miinusi, njemot veeraa plusus par vinjiem negribas runaat, bet nu tomeer- diizelja skanja kuru var noverst ieliekot labu muuziku, javaktee ella un dzeseeshanas skjidrumu liimenis, vietaam salons suudiigi nostraadaats, pashvaki bremzji un prieksheejie lukturi. Kopumaa ljoti labs auto un cilveekiem kuri domaa un skataas ieteiktu nebaidiities no granda. parsvaraa viss ko sliktu par sho modeli saka ir UUDENS! bet ja njemat, tad tikai grand wersiju, jo parastaa ir ar mazu bagazjnieku un kkaadu smiekliigi apcirstu izskatu. Ja sho auto kaadreiz nomainiishu, tad tikai uz jaunaaku modeli. laipni luudzam pulcinjaa!!!!
P. S. tas bija tikai subjektiivs viedoklis
driver @ 26.decembris 2009 0:00
Chrysler Voyager 3.3 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
1997 g. 3.3 l automāts, gāze. Mašīnīti sanāca iegādāties pavisam nejauši un maiņas ceļā, iepriekš bija paseklas ziņas par šā tipa minivenu, bet riskēju, jo tāpatās īstenībā nebija zaudēt ko. Tad lūk ko varu īsumā teikt:
- to ka sākumā likās ka 3,3 l pa daudz, nav tik traki un priekš šāda busa kā reize, plus 3,3 jau nāk ar "mūžīgo" ķēdi un motors praktiski nenokaujams (es te mēģinu salīdzināt ar 2,4 l, jo tādu bija sākumā gribējies un labi ka nepaņēmu)
- arī gribēju mehānisko kārbu, tipa vienkāršāka un čut mazāk rij, bet nu tagad nevaru iedomāties lai tādā komfortablā lainerī es čakarētos ar ātrumu slēdzelēšanu, visu kaifīgo noskaņu pārsistu : )
- neskatoties uz gadiem apakša nav rūsas, arī biju dzirdējis ka diezgan izturīga pret rūsu....
- griezes moments superīgs un un kas kas iekšas šim aparātam ir
- ar patēriņu ir tā ja gonko tad rij riktīgi, ja brauc diezgan mierīgi ta arī patēriņs burvīgs
- pa pilsētu kā kuru reizi gāzes sanāk no 15 līdz 18 l uz 100, bet pa trasi 11 l uz simtu, naudiņā apmēram 4 Ls uz simtiņu tas pats kas vieglais uz benžas, bet ko tu iegūsit komfortu, plašumu, stabilitāti uz ceļa;
Mašīna tiešām ir komfortabla, un zini ka powers zem kapota riktīgais ir,
mazliet par ķibilītēm ko nācās pamainīt:
- tā visa elektronika strādā kā vajag, līdz pēdējai pogai viss kā vajag, pat biju pabrīnījies ka lasot netā saka ka gļuko dažreiz elektronika, ilgi nebija jāpriecājas : ) dažreiz pēc lietus mašīnai bija "pazuduši pribori", sapratu ka tas ir saistīts ar mitrumu un ka kaut kur tipa oksidējas kontakti un tādēl šad tad pazūd bet kur..... tomēr sataisīju, izjaucu, noņēmu paneli, atradu aukstā lodējuma vietu, nu tagad viss čikeniekā...
- tehniskai skatei negatavoju, nolēmu lai norāda ko vajag un tad samainīšu:
- tātad vajadzēja samainīt šarnīrus, mainīju pats, jo cenšos detaļas pirkt kvalitatīvas, kas protams ir dārgākas un zinu ka neiemērēs ķinieti servisā, ja kas ir jaucis pats, ta teiks ka'šim autiņam šarnīri presējas iekšā, ta varu teikt ka mājas apstākļos presi arī var izgudrot bez galvas, zelta rokām un inženērisko domāšanu protams te neiztikt .....
uz tehnisko skati tas bija viss, a vēl piekasījās par miglas lukturiem, bet tas tā pupu mizas...
Nesen nomainīju sveces un svečvadus arī pats (ietaupīju uz darbu, toties paņēmu platīna sveces un jaunus svečvadus), bet nu te nācās paņemties, jo tās pēdējās kas zin nav tik vienkārši izdarīt (dzirdēju ka no apakšas cilvēki iz mainījuši ar lokano, bet es kaut kā neticu, bet kas viņu zin.. ), es biju skrūvējis visu augšu nost, padeves kolektoru, visas šlaukas un savienojumus.... nu tagad pavisam super skraida : )
Pirms ziemas vēl plānoju nomainīt stabilizatora bukses un bukses resorām, kā arī filtru un eļļu motoram.....
Laiks rādīs kas vēl būs maināms, bet tā pašam paložņājot un izpētot autiņu, tad varu teikt ka diezgan nopietns autiņš un ja nesāk niekoties ar ķīniešu detaļām un nesāk remontēt kaktu servisos, tad autiņš būs ļoti drošs un uzticams, un ja ņemot krīzes laiku kad nedomāju ka mūsu tā jau sliktais ceļu segums uzlabosies, tad dodu priekšroku autiņiem ar nopietnāku piekari....
Kopumā ļoti labs autiņš, un nokāpt no tā pat nedomāju, jau sāku mest aci uz jaunākiem modeļiem...
Papildinājums 2010/03:
janvārī notika šaize - salūza resora, varbūt kādam liksies neticami (pašam jau sākumā neticājās, nu kudi tāds riktīgs metāla gabals), bet fakts : ). izskaidroju to šādi, amīši tajos lielajos aukstumos (tad bija ap -25) nefunkcionēja ka nākas un sanāca mazliet palekties braucot pāri guļošam policistam (kaut kā taj drūmajā rītā laicīgi nepamanīju... ceļi netīrīti, putenis, rīta kafiju nepaguvu iestrebt : )..... ) + vēl ir tā saucamais metāla nogurums, vārdu sakot notika vairāku apstākļu sakritība.
Izdevumi : divi jauni amīši 50 Ls, resora lietota 20 Ls, mainīju pats, īstenībā nekā sarežģita nav, tikai ar lomiku otram jāpaspiež resoru pieskrūvēšanas brīdī....
nu mans tanks atkal gatavs cīņai : )
bet tā pa šo bargo ziemu, ne reizes nebija problēmu ar piešķiļšanu vai aizsalušo durvju problēmām, pečka teiktu viduvēja priekš īsiem gabaliem baigos aukstumos, bet uzliekot papildus radiatora aizsegu ir OK, ļoti patīk apsildāmie spoguļi un stiklu apsilde....
Pēteris @ 30.septembris 2009 0:00
Chrysler Grand Voyager 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Nu gandriz nevaru teikt ne viena slikta vardina ka par masinu. Labs un stingrs autins. Ka jau amerikanis. Ir savi munusi un plusi. Atkariba kads ir motors dizelis vai benzins. Dizelim lielakais minuss ir diemzel motors. Tam ieksa zem motora parsega slepjas 2.5 litru turbo dizelis ar interkuleru. Motors ir no Alfa Romeo. Razots italija. Man ka automehanikim zinot ta uzbuvi ir loti slikts vertejums par so motoru. Labak butu ielikusi kadu no Volkswagen dizeliti. Nu vel ir liela nozime kur tas ir razots. Eiropa vai amerika. Ja eiropa tad bus ar italu motoru. Ja amerika tad ar lielu motora litrazu. Sesu litru dizelis. Vel viens minuss ir lielakais stures rats. Sture tik griezas pusotra apgriezienu salidzinajuma ar kadu citu autinu. Parasti ir divi apgriezieni. Tas loti ietekme brauksanu. Vairak problemas ir ar apgriesanos sauras vietas. Griesanas radius ir 11 metri. Videjais radius citam masinam ir 5-6 metri. Degvielas paterins ir 10 litri uz 100 km. Nu no benzina versijam labakie ir 3.3 un 3.8 litru motori. Tiesa tie ir gan amerikanu, bet nu tehniskaja zina ir loti labi un klusi. Ar rezerves dalam ir grutibas. Ir tadas kuras pat pasutit nevar. Ekspluatacijas zina ir labaks par citiem modeliem. Audi, Volkswagen, Ford un citiem. Ir samera dargas detalas. Katra gadijuma atmaksajas tadu nemt, ja lieto saprata robezas. Mans vertejums ir 7-9 ballem. Atlkariba kads modelis. Bet labi visi.
 
Raivis-meistarins26 @ 5.oktobris 2008 0:00
Chrysler 300m 1999 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Teikšu kā ir, auto ir vienkārši super. Braukāju jau gadu un nekādu ekstra problēmu nav bijis. Lielākie izdevumi bija sākumā, tika nomainītas eļļas, škidrumi, siksnas, laicīgi ar atlaidēm piepirktas jaunas vasarenes. Vienīgais kas pa šo laiku ir noklājies: abi aizmugurējie elektriskie logi nobeidzās, labi ka aizvērtā veidā, līdz siltajam laikam piecietīšu: ), pazuda kruīzs: (tas biki nepatīkamāk, un tas arī būtu viss, mainu tik eļļu un aiziet(ik pēc 8000 km). Salons ir ļoti ietilpīgs, ērts, iet vienkārši lopā, uz šosejas pilnīgi bez kādiem pārstegumiem pie jebkura ātruma: )Degvielu ēd normāli: pilsētā(Rīgā)grūti iekļauties zem 16 l, bet uz šosi 8-10l kā nemetas. Pie mīnusiem varu pieskaitīt palielo troksni salonā braucōt lielākā ātrumā , durvju blīvgumijas arī diezgan viegli sačakarēt ziemā, ja laicīgi neapstrādā ar kādu smāķi: (Tas pagaidām itkā būtu viss, ja kautkas gadīsies , tfu tfu tfu , pierākstīšu: )
 
fronis @ 9.marts 2008 0:00
Chrysler Grand Vojager 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Sveiki ! Gribu pateikt pāris teikumus par Chrysler'a Grand`a Vojager'i 2.5. commonreila dīzeļmotora a/m.
Ilgi (ap 1 mēn. ) tā virspusēji iedziļinoties teh. u. c . parametros meklēju vāģi sev un savai mazskaitlīgajai ģimenei (sieva, dēls un suns), līdz stipri spontāni izlēmu, ka vajag Vojadžeri, pie tam Grand'u,. pie tam dīzeli. Jāsaka, ka līdz šim dīzeļi man (teh. nespeciālistam) bija izraisījuši mērenu riebumu (aizspiedumi) - pa daudz smird, pa daudz skaļi , nedroši ziemā u. tml. Kaut kā gadījās Rumbulas a/m tirdz. pleķī nopirkt ilgi neanalizējot no visiem aspektiem, patika un viss.
Atvedu mājās un sāku aptvert, kas tas ir pa zvēru. Viss tā skaisti sākās ar it kā standarta rituālu - zobsiksnas un ar to siatīto detaļu maiņa, šķidrumi, filtri u. tml., kopējā bilance tā ap Ls 400 uzreiz pa maku. Pienāca rudens, ziema - riepas Ls 200 tankš pa maku. Sāka salt, bet termostats kukū, Ls 200 pa maku (2 nedēļas jāgaida kad no Francijas atsūta + darbs uz Ls 80 ar kapeikām, jo izrādās pus motors jāizjauc, lai klāt tiek). Tagad braucot sāku just, ka ātrumkārba tāda pasmaga, pagrūti ielkt dažos pārnesumos, un spečuki saka - sajūgs kūkū drīz būs. Painteresējos par cipariņiem - Ls 300 -400 sajūga komplekts ar vismaz 2 nedēlu iepriekšpasūtīšanu + darbs servisā ap Ls 150 -200. Baidos domāt par to, ja kas vēl tai motorā iekšā nojukt var: (
+/-
+ braukt ir kaifs un bauda ikbrīdi (augsts, dinamisks, komfortabli)
- mazliet paskaļš dzinējs tomēr
+ ekonomisks dzinējs - ap 9 litri soļeraku ieēd tikai
- man jau šķiet, ka tomēr stipri padārgs expluatācijā kopumā
+ plašs salons, a/m vēsi velk dajebko, ko tajā sakrauj
- ja pats mazgā, šance uz stundu garantēta, kamēr kaut cik sakopj
+ ne katrs serviss spēj viņu teh. savākt
- diezgan strauji zūd tirgus vērtība
+ 100% der ceļojumiem
- 100% neder ikdienai pa pilsētu, un tomēr jāpēr nākošais auto, ar ko pa pilsētu braukt.
Secinājums: pirms pērc Granda Vojadžeri , 5 reizes pārskati ienākumus un sameklē drošu (profesionālu) servisu, un baudi brauktprieku nevis korķī stāvēšanas stresu.

vīlerdīlers @ 27.novembris 2007 0:00
Chrysler PT CRUISER 2.0aut 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Nu visumā teicams autiņš. Garšo gan- ~17l/100km Rīgas korķos. Tāda dīvaina braukšana, bet tomēr patīkama. Vispār tas ir sievas autiņš, bet tas jau ātrumu nemazina. Šī jau staro par to autiņu. Ja brauc pa šoseju tiešām nenogurst, ieliec kruīzā un tusē. Uz apdzīšanu gan tāds gauss. Pus gadu jau pabraucu, jāmaina eļļas, kaut kas ritošajā un motorā kaut kas gāzi piedodot čivina. Kāds zin kas tas var būt? Tumsā braucot pa šoseju gaismas arī paliek nedaudz tumšākas un tad atkal gaišākas. Nu, kādam ir ko ieteikt? Kur remontēties labāk?
Skaidrs ka auto nav jauns un nevar jau arī gribēt ideālu, tāpēc jāsataisa un uz PRIEKŠU!!!
 
Intars @ 4.oktobris 2007 0:00
Chrysler Town&Country 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Tātad, Chrysler Town&Country 2002(amerikānis)... Tā ir pilnība! 3,8 l, 218 zirgi, tomāts, noskrējiens 125 t/km(ne jūdzes), salons- pelēkas ādas beņķi, 7 vietas, priekšējie sēdekļi elektroniski regulējami, ar 2 iebūvētiem LCD monitoriem galvas atbalstos (vai kā tos vēl sauc) no otras puses, klimats- atsevišķs abiem priekšā sēdošajiem+atsevišķs aizmugurei, visādi turētāji, lādēšanas ierīču pieslēgums vismaz 3 gb., īsāk sakot- viss, ko izvirtis ceļotājs var vēlēties no auto! Krāsa bundžai tumši zaļa metālika, hromēti ļitoki. Mašīnai ceļā no ASV tika veikta eirosertifikācija Vācijā. Patēriņš uz 100 km: pilsēta 16l, šoseja 10l. Tas par pašu dzelzi. Ā, nu ja, cena arī atbilsoša- 15 ēriki.
Runājot par motivāciju, kādēļ inflācijas ierobežošanas kampaņas laikā jābrauc ar tādu monstrālu dampi- ja ģimenē ir 2+ bērni un arī sievasmāti šad tad vajag kautkur nogādāt ar komfortu+vēl zupu saliet var atļauties, likās dumji pat apsvērt citus variantus. Protams, ir arī dažādi eiropas/japāņu ekonomiskie nīkuļi, bet tas nav tas. Kurš šito dampi reizi mūžā pamēģinās, citos pat iekšā nekāps! Ir protams doma par gāzi, bet vēl jāapštuko visi +/-.
Šobrīd esmu nobraucis ~15t/km. Nomainīta eļļa, gaisa filtrs, kopā 40 Ls.
Iesaku visiem, tikai nevajag ņemt no leišiem dzītos, tie var izrādīties no 2 un vairākiem kopā stiķēti... Foto sekos...
hidrs @ 14.augusts 2007 0:00
Chrysler Voyager 3.3 V6 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Vnk. realizēju senu sapni - braukt ar minivenu(automātiskā kārba - pašsaprotama lieta, gāze - morālu apsvērumu pēc)! Baucu divas nedēļas!!! Pārsēžoties no vieglajiem, kuri ir bijuši līdz šim veseli 13gb, sajūta stipri atšķirīga- atpakaļ uz vieglo vairs negribas. iegādājoties šo auto tu saņem veselu extra porciju ar ērtībām. Braucot divas stundas no vietas nav pat nepieciešams mainīt pozu beņķī, redzamība palielinājusie divkārt, arī šoferim, kurš parasti tomēr redz bez ceļa maz ko. manā gadijumā salons ir ādas - plus ir tas ka āda ir viscaur caurumota, tas savukārt atvieglo elpošanu attiecīgajai vietai: ) ne krēsliem , ne prējām ar ādu pārvilktajām dedaļām nav ne mazākā defekta savā, tomēr senjora vecumā, atšķirībā no piem. tāda gada gājuma saab, ford, volvo utt!? Njā salons ir paskaļš ja brauc pa grambām, bet ar to jārēķinās ja brauc ar tādu bundžu. Nepatīk ka vidējie krāsli ir atsevišķie, it kā jau glauni, bet šķiet ka iekāpšanu abās rindās tas nedaudz sarežģī. Patēriņš ar gāzi braucot pa šoseju - 11Ls-275km, bet tas braucot divatā, kā būs ar pilnu busu, to uzrakstīšu kādu citu reizi! Pa pilsētu vajadzētu savaldīties, tad arī patēriņš būs ok. līdz 60km/h uzrāviens nejēdzīgi liels- tādēļ pilsētā gribas reizēm pamīcīt pedāli, bet sākot ar 70 līdz 100viss notiek maķenīt lēnāk. Šim auto, jau noskaidroju, ir tradicionāla kaite- priekšējie lukturi, tādēļ arī manējais ir nokrauts ar papildus apgaismojumu, kas ejot TA būs jālasa nost- čakars! eiropas standarta lukturus tā arī nav izdevies vēl sameklēt, amerikāņu variantu sviež pa dvacaru pakaļ, bet tie neder TA. ceru ka servisā tik drīz nebūs jāiegriežas, tādēļ par kaut kādām izmaksām vēl nerunāšu!
 
tempra @ 16.aprīlis 2007 0:00
1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti