Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan sunny 1.6 1991 Novērtējums: 3 Komentāri [2]
Sveiki.
Nopirku nissan sunny 1991 gada 1.6 motors 16 valve pa 300E.
Sakiet ludzu varbut ka jus varetu man palidzes un zzinat kas pa vainu ir.
Taka visi raksa ka vini visi edot 5l uz 100 a bet manejaisjs eed 5l uz 50km.
Kur varetu but vaina kapec ta ed? Domaju ka veretu but beikt degvielas suknis. Pirms nopirku man ari nebija salikti vakuma trubas virsu, ka zinu tas ari ietekme paterinu ja nav pareizi salikt.
Un vel man ir loti daudz pakapies ellas limen loti daudz pa normu, domaju ka varetu but beigts grezeni kur ietek bendzins ieksa .
Tonny @ 17.oktobris 2014 0:00
Honda accord coupe 1994 Novērtējums: 9 Komentēt
Esmu loti apmierinats ar so auto. Priece izskats, dinamika un komforts. Cik noprotu accord kupejas daba ir reta paradiba, vismaz te Latvija- ar to vien var lepoties. Masina tik menesi ir pie manis, bet jau sniedz kaudzi pozitivus iespaidus. No minusiem drosvien var minet koroziju, lai gan ta ir salidzinosi maz... grida loti laba stavokli, par ko biju parsteigts. Auto iegadajos par 800 eiro, kas nav dargi prieks sada auto un ir uzmanibas verts. Pirmais iespaids bija fascinejos. Kad iekapu salona, tas mani radija iespaidu, ka sezu limuzina- diezgan plash salons un loti erti sedekli. Runajot par paterinu, pilseta bus kadi 9l, arpus 7l.. ja nav smaga kaja. Si man jau ir 14 masina un tadu gandarijumu man neviena nav sniegusi, ka honda kupeja.
 
raihins @ 7.oktobris 2014 0:00
Chrysler 300M 1999 Novērtējums: 9 Komentēt
Sanāca tā, ka pēc 10 gadu ilgas Pontiac Grand Am, V6, 3.1l 1994 lietošanas, iznāca lētāk paņemt citu lamatu, nekā remontēt veco. Rezultātā tiku pie 300M iz pērnā gadsimta beigām (1999. g, 3.5l, V6). Pirmais iespaids- kā jau amītis. Dīvāni lieli, ērti, mīksti. Apetīte kā jau 3.5l V6, nekādi pārsteigumi. Ar gāzi auto nav piesmiets, un diez vai tiks. Par tik cik tas ir tāds svētdienas vāģis, kurā var no darba nemotora bitītes atpūsties, tad pretenziju nav. Lietas kuras ir tizlas. Lai nomainītu tuvās/tālās gaismas spuldzi, puse auto priekša jānoārda. Tas ir reāli tizli. Lai aķim tiktu klāt, ritenis jānoskrūvē. Tas nudien nav forši. Kas ir forši? forši ir braukt, kad ausi priecē kvalitatīva infinity skaņrades iekārta, un nedzird dzinēja/riepu/vēja trokšņus. japp, tas ir forši. Jaunajā 300C nav tās sajūtas.
Tamdēļ, domāju, ka par to televizora cenu, par kādu šie sedani ir pieejami patreiz, tā ir feina izvēle. Alternatīva no citu marku ražotājiem, gaužām švaka. Pārsvarā kārtīgas grabažas.... Tamdēļ lieku 9.5!
 
McJanis @ 22.jūlijs 2014 0:00
Volvo v 70 xc awd 2000 Novērtējums: 8 Komentēt
mans tresais volvo(pirmais-760,6 cilindru dizelis ar 115 zs)(otrais-940 ar tadu pasu dzineju).
Pie plusiem varu pieskaitit- lielo bagaznieku, komfortablos benkus un bagatu aprikojumu. Specigs dzinejs un labs uzraviens jau no 1000 rpm. Ak ja, dzinejs-147kw,200zs, b5244t. 8sek lidz 100(testets). Paterins pa trasi 7-8,5(benzins, gaze), pilseta ,10,5-13. Starpcitu nejutu nekadu atskiribu gan jaudas un paterina zina ar gazi. Detalas nav dargas(pasutu interneta no zviedrijas).
Salons nez kapec negrab ka te citi rakstija. Aizmirsu pateikt ka sis v70 awd ir pirmas paaudzes modelis ar otras paaudzes dzineju.
Ka minusus varu minet ka kardana detalas atseviski nepiedava. Kardans un aizmugures amortizatori laikam ir pasas dargakas detalas saja auto. (500eur kardans un katrs amortizators pa 270eur gabala(nivomat)). Ir detalas kas ieliekamas no 850, s/c70 un nakosas paaudzes v 70.
Klusinam jau skatos uz xc70
ladzka @ 5.jūlijs 2014 0:00
Ford galaxsy giaci 2005 Novērtējums: 7 Komentēt
Sveiciens visiem autobraucējiem!
Vakar nopirku mašīnu ar dīzeļa dzinēju......
Ko varat ieteikt, lai pareizi to ekspluatēju. Agrāk visas mašīnas man bija benzīna.
Ko man jādara, lai pēc iespējas ilgāk mašīna nokalpotu un remontarbi būtu jāveic savlaicīgi un ar mazākiem ieguldījumiem?
inga @ 14.jūnijs 2014 0:00
Opel astra caravan 1999 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
iedegas visas lampinjas kuram jadeg lai iedarbinatu auto, bet auto nelec kas par vainu? Un plus centralka kko saka cakareties nesledzas kartigi vala un ciet, ludzu palidziet ja ir kads zinatajs kas par vainu varetu buuut, man ir teikusi ka ir problemas ar kontaktgrupu ka nelec vai taa vareetu buut
pirats @ 29.maijs 2014 0:00
Mercedes W140 Long S400 4,2 benzins 1991 Novērtējums: 10 Komentāri [5]
Sveiki lasītāji. Vēlējos jums šo to pastāstīt un tajā pašā laikā uzjautāt jūsu atsauksmes.
Esmu tāds kas 7 reizes nomēra pirms griež, un jo īpaši ja tas attiecas uz auto iegādi. LAi saprastu kādu auto es sev vēlētos vesela gada garumā ņēmu auto no auto nomām. Auto klāsts ar kuru ir braukt ir milzum liels, bet te pēkšņi es atdūros pret Mersedesu. Burtiski iemīlējos mašīnā. Tā komforta sajūta ko tev sniedz šis auto ir Vienkārši satriecoša. Braucot tajā tiešā vārda nozīmē Latvijas ceļi vairs neliekas tik slikti, jo tos vairs nejūt. Kā mercedes ir izdomājis auto piekari lai tik lielā mērā samazinātu jūtamību? : ).. Sapratu ka vēlos sev mersedesu. Un devos meklējumos uz Itāliju, kur strādā mans brālis auto jomā un zinu ka viņam var uzticēties. Un kopīgi atradām ļoti labu mersedesu. Saimnieks teica- daram tā, braucam uz jebkuru servisu, uzliekam galdā katrs labu naudas summu, un lai servisnieki izložņa visu auto no A- Z, vienalga cik ilgu laiku tas prasītu, un ja viņi atradīs kaut mazāko rūsas punktiņu, jūs ņemat manu naudu, ja neatradīs, jūs atdodat savu ko likāt galdā. Diemžēl neparakstījos uz to jo redzēju ka opis diezgan pārliecināts par to ko runā.. : ).. Tehniski, vizuāli - konfekte. Tika veiktas vairākas pārbaudes visai mašīnai, un viss ir 10/10 un nav jau brīnums noskrējiens - 120 212 ... un tas ir redzams sertificētā servisa vēsturē. Motors 4.2 benzīns un patēriņš pilnīgi apmierina. Atrāk par 90 tāpat nekur neskrienu, un mersedes nav domāts lai skrietu bet kruizētu vēsā mierā. : ).. Loti tāds smags, viegli vadāms un satriecoshi erts.. Man nav neviena slikt avārda ko pateikt! Viss strādā nevainojami, un esmu apmierināts ar savu pirkumu.
Tagad sakiet lūdzu tie kam ir bijusi saskarsme ar w140 s400 long 4.2 benzins.. kadi vini ir? Kadas ir jusu domas? Neesmu no tiem kas zelo naudu prieks auto, un vienmer lieku tikai labas un kvalitativas detalas, kā arī aprūpes veicu savlaicīgi.

Paldies, par jūsu laiku!
 
CoolSawas @ 17.maijs 2014 0:00
Moskvich AZLK 412 IE 1974 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Tajā tālajā 1983 vai 84 vecāki (es biju 12 vai 13 gadīgs knēvelis) bija nolēmuši pirkt auto - brīdi pirms tam bija realizēts M-401 piekrāta naudiņa. Fāters caur paziņām atrada auto - M412 ļoti interesantā stāvoklī. Īpašnieks bija atvaļināts pulkvedis vai puspulkvedis, kurš pašam nesaprotamu iemeslu dēļ (viņa vārdi) bija iegādājis autiņu jaunu 1974. gadā. Mašiņš bija nobraucis knapi 4000km un zaldātiņi to iekonservējuši kā NZ tanku - viss vāģis solidolā (ārpuse + motortelpa). Tā arī glabājās 10(!) gadus. Kā salons smarrržoja! Jau citur minētais aromāts: gumija+dermantīns+vēl kaut kas netverams=jauna mašīna. Kad mašīnu ar benzīnu un ziepēm nomazgāja, atklājās aina: patiesi pilnīgi jauns autišs. Fāters iztīrīja karbiķi, aizd. kontaktus, nomainīja eļļu, pielēja ūdeni, ielika aķi un pēc nelielas griešanas aizgāja kā bitīte. Par laika gaitā izkaltušiem blīvslēgiem uc nejautājiet - kaut kas jau tika mainīts, bet neatceros. Atceros, ka "IE" bija eksporta komplektācija, t. i. uz pakaļējās haubes "Moskvitch" latīņu burtiem, glauni brūna dermantīna beņķi un durvis, uzraksti pie krāsniņas kloķiem angliski, uz C statņa pie jumta stāvgaisma, kuru (labo vai kreiso - abas kopā ne) ieslēdza ar tumbleri zem paneļa kaut kur zem bardačoka. Uz riteņiem starp kolpaku un riepu uz diska tāda uzlika ar 6 stariem (vēlāk kādu brīdi nāca 2140, bet arī ne visiem). Riepas PROSTOR - RADIAL ar eupatnēju zīmējumu, tādu esmu redzējis tikai tikai eksporta mosīšiem. Mācījos braukt, man ļoti patika kā slēdzas pārnesumi - caur mīkstu kulisi, nevis kā VAZ - tā stīvi. Vēlāk lasīju S. Zasadas grāmatu "Drošs Ātrums" (vērtīga grāmata pakaļpiedziņas kaifotājiem - tagad pieejama digitāli) un liku uz grants ceļa slīdē. Atceros, ka gan uz grants, gan ledus bija viegli izlīdzināt pēc drifta. Te kāds kolēģis minēja lielu stūres brīvgaitu - reduktoram bija sazobes regulēšanas iespēja. Piekrītu, to un citas lietas var uzzināt, ja ir "INSTRUKCIJA POĻZOVATEĻJA". Atzīmi lieku no viedokļa motors + gaita + ērtība + salons + uzticamība, ņemot vērā, ka braucu ar jaunu mašīnu, kura tajā laikā tehniski neatšķīrās no esošā produkta 2140. Ko vēl teikt - patīkamas atmiņas. 90 to sākumā tika labi pārdots un vietā nāca Fiesta 1,0, bet tas jau ir cits stāsts.
treilis @ 5.maijs 2014 0:00
Seat Alhambra 1999 Novērtējums: 5 Komentāri [1]
Sveicināti, apm. septīto gadu braucu ar Alhamru 1.9TDi un pēdējā pusgada laikā parādījusies grūti nos- akāma slimība- automašīna var jebkurā laikā noslāpt, reizēm var braukāties nedēļu, divas un viss ir Ok, ziemā reiz 10 km laikā tā atgadījās reize 10, nākamajā dienā , atkal viss bija labi, viens labums ir ka uzreiz var iedarbināt, ja esmu apstājies uzreiz piešķiļas, ja ripoju tad arī, un vēl emu ievērojis ka nobraucot 30-50 km zūd jauda, tad daru tā, uz īsu brītiņu apstājos, mašinu noslāpēju un pēc tam atkal labi iet. Divas reizes tika pievienota pie kompjūtera, nekādu kļudu un vainu neatrada, tā nu turpinu braukt, liels stress ir kad jābrauc Rīgā uz tiltiem... Varbūt kādam kas līdzīgs ir bijis?
jancis100 @ 25.aprīlis 2014 0:00
Toyota Supra 3.0i Turbo 1990 Novērtējums: 9 Komentēt
Sveiki. īsumā pastāstīšu par šo auto.

manā īpašūmā šis konkrētais modelis ir vairāk kā gadu. nopirku pēc 8 gadu stāvēšanas, jo tika atdzīta no Vācijas bet netika braukta.

pirms manis jau bija sākta neliela atjaunošana lietām kuras pēc stāvēšanas vienkārši ir jātaisa, bet jāsaka ka ļoti labi tehniski saglabājusies. teikšu tā - man paveicās ka nebija bijusi braukta latvijā. kad visu saliku atpakaļ un veicu testa braucienu sajutu ka viņa tiešām ir radīta lai brauktu. tā ir Gran Turismo klases mašīna kas paredzēta ātriem braucieniem pa šoseju. ļoti klusa, dinamiska, stabila. šajā ziņā varu teikt tikai labāko.
vēl neesmnu paspējis ielīst dzinējā un atbrīvoties no draņķības kas tur sakrājusies un tā dēļ pilsētā man ir līdz 20L/100km patēriņš. šosejā līdz 10L/100km bet tas ir to vērts. ja viss būtu ok tad patēriņš pilsētā varētu būt pat 14/15L/100km. jāskatās kādēļ man tik augsts
plusi - pietiekama jauda, ļoti ērta, laba redzamība, respektabla uz ielas, ļooooti reta, redzēt tādu otru ir tik pat kā neiespējami, ar detaļām problēmas nav, viegli taisāma(visu daru pats). pie lielākiem atrumiem auto ir ļoti stabils un brauc kā vilciens.
mīnusi - degvielas patēriņš kā pirmais. pie šīm cenām tā ir kā ir. kā ikdienas auto vairs neizmantojum pus gadu braucu ikdienā, pietika : D. kā ikdienas auto šis noteikti nav, ja vien nav ļoti daudz jābraukā. var protams likt gāzi, bet tā katra paša izvēle. šis tas ir padārgs un ir jāgaida sūtīšana atsevišķām detaļām, ir jāvaktē dzinējs, ja ir oriģinālā galvas blīve tad obligāti ir jāmaina, tā ir vājā vieta. oriģinālais ādas salons ļoti plaisā. aizmugures arkām un rezerves rata vietā patīk rūsēt.
Man šis auto ļoti patīk. info par visu ko vien gribētu ar to iesākt ir PILNS internets. info IR. ir tikai jāgrib darīt, jo Latvijā nopērkamie parasti ir pabraukti bet cenas ir smieklīgas. Maltā par labu eksemplāru cenas ir līdz 10000eur. patīk cilvēku reakcija kad ierauga supru. bieži pienāk klāt un kaut ko prasa, skatās. patīkama sajūta.
1. bildē pēc 8 gadu stāvēšanas. cik sapratu zem debess stāvēja 2 gadus.
2. 7M dzinējs. labs ja seko līdzi.
3. nedaudz nosēdināju vēl labākai vadāmībai un izskatam.
P. S. pa retam te kādu video ielieku. meklēt youtube kanālu - InBoostWeTrust7MGTE
 
Janch @ 20.aprīlis 2014 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti