Pēc Audi 80 1,8 benzīnieka beidzot tiku pie kārotā Audi A4 2001 gada 2.0 benzīnieka sedana. Auto tikko no Vācijas no auto plača. Nobraukums 171 000 km. Cena 4750 euro. : Stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, 5 pakāpju mehāniskā kārba, elektriskie logi, sēdekļu apside, SRS, AIRBAG, Klimatkontrole, miglas lukturi, ESP, Audio ABS. Tonēti spoguļlogi, lietie orģinālie diksi. Bez bortdatora.
Manā lietošanā pagaidām sesto mēnesi. Nobraukti 5000.
Bez auto cenas tūlīt sekoja zobsiksnas nomaiņa un ūdensūkņa maiņa . Izmaksas 241,89 euro. Eļlas maiņa ar filtriem 42.23 euro. Tad vajadzēja slepeno slēdzi izmaksas 42,69 euro. Rati bija vasaras 16 collu ar lietiem diskiem un tādi pašvaki. Nācās nopirkt jaunas abu sezonu riepas 184Ls.
Nu auto uz pārdošanas brīdi bija tā sapucēts, ka viņs nebija tīrs, bet sterils : ) Spīdēja un vizēja saulītē jo bija bijusi tikko dziļa pulēšana. Biju starā. Bet diemžēl prieki bija īsi. Nebija ne 150 km nobraukti, ka auto atteicās darboties. Aizvilkām uz placi. Nākošā dienā pielec it kā nekas nebūtu. Bet atkal pie pirmā motora izslēgšanas iedarbināt vairs neizdodas. Izrādās benzīna sūknim oglītes sadegušas. Jauns sūknis šādam modelim 270 euro. Nu paldies dievam latviešu dižajiem garažas meistariem kuri remontē šīs markas sūkņus. Izdevās iemainīt savu veco neejošo pret tādu pašu atjaunotu par 35Ls. Protams tas viss laika jautājums un remontā auto nostāvēja 5 dienas. Nu punķi un asaras, Vecajam labajam audi 80 benzīna sūknis galīgi jauns maksā tikai 15Ls un nomainīt to var momentāli jo atrodas blakus motoram. Šim modelim sūknis atrodas benzīna bākā, bet bāka bagažnieka grīdā. Tad nu tagad braucu ar lielām bailēm, ka tik atkal kas nenotiek. Tad nepagāja ne nedēļa aizdomīgi baukški no labā rata. Aizvedu uz servisu paskatīties . Izrādās viens alumīnija šarnīrs pagalam. Ņēma un nomainīja 40Ls.
Tad nu līdz šim brīdim vairs nav plīsis. Izskatās jau kā puķe un bauda braukt ir diezgan laba. Krēsli ērti. Uzrāviens pietiekošs. Degvielas patēriņš ja brauc normāli uz 90 km/h kādi 7-8l sanāk.
Ziemā patikās ABS darbība kura vecajam Audi 80 nebija. Kad darbojas jūtu mazu vibrāciju bremžu pedālī un redzu izsaukuma zīmītes parādīšanos displejā. Nu nav vairs jāstrādā pašai ar kājām : )
Kas nepatīk :
1. Sedans ar diezgan pacietu gaitu
2. Pārāk daudz cietas plastmasas salona apdarē
3. Motors manām ausīm liekas diezgan paskaļš pie lielākiem apgriezieniem.
4. Alūminija šarnīri kuri laikam ir mūsu ceļiem neizturīgi.
Kas patīk:
1. Ļoti labi slēdzas manuālā ātrumkārba
2. Stabila gaita , dinamisks
3. Ārēji ļoti glīts tāds cienīgs skats
4. Plašāks ērtāks salons kā Audi 80
5. Ļoti ērti anatomiski pareizi veidoti sēdekļi.
Vispār pēc Audi 80 kuram jau bija 24 gadi šis izskatās un rada sajūtu, ka braucu ar galīgi jaunu auto. Ir vērts pamēģināt tiem kam patīk sedani.