Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Corsa 1.2 33 kW 1995 Novērtējums: 4 Komentāri [1]
Meklēju lētu un ekonomisku auto pilsētai, pa labu cenu uzradās nenojāta, bet pāris mēnešus pastāvējusi corsa, nolēmu, ka būs labāka izvēle kā twingo un to nopirku.
Stipri sen biju braucis ar korsu, bet laikam neesmu ļaunatminīgs, jo biju aizmirsis, cik briesmīgi ir ar to braukt : D Komforts 0 vai pat mīnusos : D
33 kW motors nebija tik gauss kā izklausās, tomēr ekonomisks tas auto ir tikai uz šosejas. Ziemā Rīgas sastrēgumos tāpat 10l un vairāk aiziet. Nobraucu pāris tūkstošos, ķēpa bija tikai pašā sākumā ar rūsu un EGR vārstu, pārējais bija ok. Uzturēšanā lētāku mašīnu neesmu redzējis, detaļas, šķiet, lētākas kā žigulim, tik rūsē gan nenormāli, īpaši pie aizmugurējām arkām.
peecis @ 1.aprīlis 2014 0:00
Audi A4 2,0 2001 Novērtējums: 8 Komentēt
Pēc Audi 80 1,8 benzīnieka beidzot tiku pie kārotā Audi A4 2001 gada 2.0 benzīnieka sedana. Auto tikko no Vācijas no auto plača. Nobraukums 171 000 km. Cena 4750 euro. : Stūres pastiprinātājs, centrālā atslēga, 5 pakāpju mehāniskā kārba, elektriskie logi, sēdekļu apside, SRS, AIRBAG, Klimatkontrole, miglas lukturi, ESP, Audio ABS. Tonēti spoguļlogi, lietie orģinālie diksi. Bez bortdatora.
Manā lietošanā pagaidām sesto mēnesi. Nobraukti 5000.
Bez auto cenas tūlīt sekoja zobsiksnas nomaiņa un ūdensūkņa maiņa . Izmaksas 241,89 euro. Eļlas maiņa ar filtriem 42.23 euro. Tad vajadzēja slepeno slēdzi izmaksas 42,69 euro. Rati bija vasaras 16 collu ar lietiem diskiem un tādi pašvaki. Nācās nopirkt jaunas abu sezonu riepas 184Ls.
Nu auto uz pārdošanas brīdi bija tā sapucēts, ka viņs nebija tīrs, bet sterils : ) Spīdēja un vizēja saulītē jo bija bijusi tikko dziļa pulēšana. Biju starā. Bet diemžēl prieki bija īsi. Nebija ne 150 km nobraukti, ka auto atteicās darboties. Aizvilkām uz placi. Nākošā dienā pielec it kā nekas nebūtu. Bet atkal pie pirmā motora izslēgšanas iedarbināt vairs neizdodas. Izrādās benzīna sūknim oglītes sadegušas. Jauns sūknis šādam modelim 270 euro. Nu paldies dievam latviešu dižajiem garažas meistariem kuri remontē šīs markas sūkņus. Izdevās iemainīt savu veco neejošo pret tādu pašu atjaunotu par 35Ls. Protams tas viss laika jautājums un remontā auto nostāvēja 5 dienas. Nu punķi un asaras, Vecajam labajam audi 80 benzīna sūknis galīgi jauns maksā tikai 15Ls un nomainīt to var momentāli jo atrodas blakus motoram. Šim modelim sūknis atrodas benzīna bākā, bet bāka bagažnieka grīdā. Tad nu tagad braucu ar lielām bailēm, ka tik atkal kas nenotiek. Tad nepagāja ne nedēļa aizdomīgi baukški no labā rata. Aizvedu uz servisu paskatīties . Izrādās viens alumīnija šarnīrs pagalam. Ņēma un nomainīja 40Ls.
Tad nu līdz šim brīdim vairs nav plīsis. Izskatās jau kā puķe un bauda braukt ir diezgan laba. Krēsli ērti. Uzrāviens pietiekošs. Degvielas patēriņš ja brauc normāli uz 90 km/h kādi 7-8l sanāk.
Ziemā patikās ABS darbība kura vecajam Audi 80 nebija. Kad darbojas jūtu mazu vibrāciju bremžu pedālī un redzu izsaukuma zīmītes parādīšanos displejā. Nu nav vairs jāstrādā pašai ar kājām : )
Kas nepatīk :
1. Sedans ar diezgan pacietu gaitu
2. Pārāk daudz cietas plastmasas salona apdarē
3. Motors manām ausīm liekas diezgan paskaļš pie lielākiem apgriezieniem.
4. Alūminija šarnīri kuri laikam ir mūsu ceļiem neizturīgi.
Kas patīk:
1. Ļoti labi slēdzas manuālā ātrumkārba
2. Stabila gaita , dinamisks
3. Ārēji ļoti glīts tāds cienīgs skats
4. Plašāks ērtāks salons kā Audi 80
5. Ļoti ērti anatomiski pareizi veidoti sēdekļi.
Vispār pēc Audi 80 kuram jau bija 24 gadi šis izskatās un rada sajūtu, ka braucu ar galīgi jaunu auto. Ir vērts pamēģināt tiem kam patīk sedani.
 
Zita @ 8.marts 2014 0:00
Peugeot 309 1985 Novērtējums: 4 Komentāri [2]
Mazs, pelēks hečbeks. Nopirku pirms gadiem 10 no kaimiņa par 400 USD. Motors 1,1 benzīns ar karburatoru, ap 50 Zs. Neiztrūka benzīna čoks un degvielas smarža salonā nedaudz. Bremzes kā jau frančiem, ļoti labas. Mazais motors dēļ īsās 4 ātrumu kārbas paātrināja mazo un vieglu auto ar pieņemamiem paātrinājumiem, pilsētai bija absolūti pietiekoši, tiesa pārsvarā izmantoju 2 un 3 ātrumus. Pierast pie mašīnas bija grūti: pedāļus varēja spaidīt ar vienas kājas pirkstiem, toties ātrumpārslēga gājieni un kloķa garums bija Kamaz cienīgi. Nedaudz piespiežot bremzes, lecu virsū uz stūres sākumā. Atsperojums mīksts, auto zems, īss un šaurs, pa Rīgu varēja braukt ātri un agresīvi. Augums man ir 191, tāpēc iekāpšana- izkāpšana, un sēdēšana bija diezgan klaustrofobiska. Sievai nepatika tas, ka ir čoks, jo auto kamēr uzsila, raustījās un šķaudīja. Pēc kādas reizes ar sasalstošu sniegu, kas pa vīkendu auto pārvērta ledus skulptūrā , pārstāja atvērties 2 durvis pa diagonāli, bet sieva turpināja masinu lietot un špļaudīties. Cik tērēja benzīnu, neatceros, nebija svarīgi tolaik. Populārākie vārdi šīs masīnas apzīmējumam sarunā ar sievu bija: pežulis vai kroplītis. Toties atmiņas interesantas un savdabīgas. Auto sabija manā īpašumā ap 4 mēnešiem. Jautāsiet kāpēc pirku? Vienkārši: draugam šausmīgi vajadzēja pārvietošanās līdzekli, tāpēc nopirku viņam, un kamēr viņš kasīja kopā naudu pirkumam(process ievilkās), auto palietoja sieva, kurai nesen parādījās tiesības, un braukt gribējās. Vis beidzās ar to, ka draugs auto savāca, gadu lamādamies laboja, un tad atdeva šŗotā. Sieva pārsēdās uz ideāli turētu Audi C4 100, 2,8 quattro ar pilno faršu un ādu, un aiz laimes apraudājās.
mincis @ 19.februāris 2014 0:00
Volvo 850 GLT 2,0 1994 Novērtējums: 7 Komentēt
Ar Opeļiem un Golfiem braukt noguru un gribējās kaut ko ērtāku- siltāku, tāpēc meklēju kādu Audi B4 vai A4. Bet par cik tuvākajā apkārtnē nekas prātīgs par 1100 eirām nebija, nejauši vienā placī uzgāju šim zviedru vectētiņam, kuram arī bija uzstādīta 4 paaudzes gāze. Tad nu iepirku. TAD BIJA ŠĀDA PROBLĒMA!!! Nesen braucu uz Madonu no Cēsīm un kādu brīdi pavilku ap 120-130 km/h. Nobraucu apmēram 70 km, sāka mirgot eļļas lampiņa. Apstājos pie benzīntanka un nopirku 1 litru. Par cik motors vēl bija silts un eļļa nebija nostājusies, izlikās, ka līmenis ir par zemu. Pielēju un braucu tālāk, bet lampiņa nenodzisa. Nobraucu vēl kādus 25 km un kad izkāpu no auto konstatēju, ka motorā nepatīkams troksnis it kā pa sauso. No darbojoša motoror noņēmu eļļas korķi un man likās ka tur tā sadalene ir par sausu- iekšā nav eļļas. Noslāpēju motoru. Tas atdzisa un pārbaudīju līmenis- tas bija virs normas. Tātad konstatēju, ka kaut kādas problēmas ar eļļošanu. Kad pēc apmēram 2-3st iedarbināju atkal un mēģināju braukt uz Cēsīm, nedz nepatīkamais troksnis bija izzudis un lampiņa nedega. Uz mājām aizbraucu ne tik ātri līdz 100km/h. Tagad tik tālu un ātru braucis vairs neesmu, bet tomēr palicis jautājums- KAS TAS TOMĒR BIJA!?!?!
 
komjauniets @ 1.februāris 2014 0:00
Volvo 850 GLT 2,0 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Ar Opeļiem un Golfiem braukt noguru un gribējās kaut ko ērtāku- siltāku, tāpēc meklēju kādu Audi B4 vai A4. Bet par cik tuvākajā apkārtnē nekas prātīgs par 1100 eirām nebija, nejauši vienā placī uzgāju šim zviedru vectētiņam, kuram arī bija uzstādīta 4 paaudzes gāze. Tad nu iepirku. TAD BIJA ŠĀDA PROBLĒMA!!! Nesen braucu uz Madonu no Cēsīm un kādu brīdi pavilku ap 120-130 km/h. Nobraucu apmēram 70 km, sāka mirgot eļļas lampiņa. Apstājos pie benzīntanka un nopirku 1 litru. Par cik motors vēl bija silts un eļļa nebija nostājusies, izlikās, ka līmenis ir par zemu. Pielēju un braucu tālāk, bet lampiņa nenodzisa. Nobraucu vēl kādus 25 km un kad izkāpu no auto konstatēju, ka motorā nepatīkams troksnis it kā pa sauso. No darbojoša motoror noņēmu eļļas korķi un man likās ka tur tā sadalene ir par sausu- iekšā nav eļļas. Noslāpēju motoru. Tas atdzisa un pārbaudīju līmenis- tas bija virs normas. Tātad konstatēju, ka kaut kādas problēmas ar eļļošanu. Kad pēc apmēram 2-3st iedarbināju atkal un mēģināju braukt uz Cēsīm, nedz nepatīkamais troksnis bija izzudis un lampiņa nedega. Uz mājām aizbraucu ne tik ātri līdz 100km/h. Tagad tik tālu un ātru braucis vairs neesmu, bet tomēr palicis jautājums- KAS TAS TOMĒR BIJA!?!?!
 
komjauniets @ 1.februāris 2014 0:00
Saab 9000CSE 1994 Novērtējums: 5 Komentēt
man butu viens jautajums varbut kads zina un var palidzet man tikt skaidriba lieta grozas ap Saab 9000 automatu . Masinai Problema ar Kondicionieri Nenak ieksa Siltais Gaiss ! Iznemu ara No ParzegaVentilatoru to parbaudiju tas viss strada ! ir problema kaut kur citur ari drosinatajus parbaudiju tie ari vesali Varbut Kads Var kaut ko ieteikt un Palidzet Sikak?
Marchello @ 30.janvāris 2014 0:00
Ford fusion 2003 Novērtējums: 9 Komentēt
nopirku auto taurage lietuvā, vēl bija ar franču numuriem, atdzenot un izejot tehnisko auto iznāca daudz lētāks nekā pirkt latvijā, auto bija ideālā kārtībā, tehniskā izieta ar pirmo reizi, kaut biju pārliecināts ka kaut ko atradīs, auto ir dīzelis automāts, kaut arī priekšas paneļa interjers ir tāds paprasts tas neko nenozīmē salīdzinot ar degvielas patēriņu tagad ziemā kaut kur pieci ar pus litri un mazāk, klīrenss ir augsts kā mazam džipam, braukt ir ļoti patīkami, pagaidām tie ir tikai pirmie iespaidi, reddzēs kā būs vēlāk, šajā salā, iedarbinās ideāli, kārba slēdzas arī bez aizķeršanās
es @ 25.janvāris 2014 0:00
Hyundai Matrix 2004 Novērtējums: 10 Komentāri [2]
Varbūt kāds man var palīdzēt ar padomu. Varbūt kāds ir saskāries ar līdzīgu situāciju mašīnai Hyndai Matrix. Nopirku Hyundai Matrix 1,5 crdi. Tai pat dienā mašīna salūza. Braucot mašīnai iedegas Check Engine lampiņa un mašīna noslāpst. Siltu piestartēt nav iespējams. Pagaidot kamēr motors atdziest motors pielec bet īpaši tālu aizbraukt nav iespējams. Auto jau mēnesi stāv autoservisā. Sākumā nomainija visus filtrus, restaurēja sprauslas, iztīrija bāku. Auto var piestartēt bet pie 3000 apgriezieniem auto slāpst. Pasūtīts ir degvielas sūknis, kurš atrodas bākā. Es ceru ka ar šo problēma tiks atrisināta. Vai kāds ir saskāries ar šādu lietu. Lasot forumos ir redzams, ka šāda veid mašīnai ir problēma ar spiediena padeves mērītāju. Uz doto brīdi jau ir ieguldīta laba summa, jo auto pārdevējs nebija godīgs un par auto tehniskā stāvokļa patiesumu neko nepateica. Par cik pats neorientējos auto un forumus lasu tikai pēc auto iegādes esmu iekritis. Būšu pateicīgs par kādu padomu.
gloc @ 13.janvāris 2014 0:00
Ford Ranger (USA) 1999 Novērtējums: 7 Komentēt
Normāls auto konkrētajam mērķim - vajag kaut ko iemest un aizvest garumā līdz 3 metriem ( kuzavs ~ 1,9 m, ar nolaistu bortu kuru drīkst slogot ~2,5m, pārējais tīrā pārkare. ).
Kaut kad 2010 gadā iegādājos sev amerikāņu Ranger, dibenpiedziņas (RWD) ar 3 litru benzīndzinēju diezgna pabēdīgā stāvoklī, apskati jams nebija kādus gadus 4 redzējis.
Novēršot sākotnējos sešus CSDD aspkates 2 niekus - salāpīju bāku ( kaut kāds idiots bija izurbis bākā apakšā caurumu un iespraudis samorezu tajā - pilēja degviela), alumīnija kapots - sadauzīts, bremžu nevienmērīga darbība, un kaut kas vēl no šarnīriem bija izbeidzies, stabilizatora atsaitēm utml. Šo to salaboju savām rokām( bāka, satbilizatora atsaites - jo tās pa lielam ir ļoti garas skrūves ar gumijas starplikām), šo to sūtīju no USA no ebay. Sanāca diezgna lēti, izņemot kapotu - to neviens neņēmās sūtīt, tad nu taisīju no stiklaškiedras ( škiet 200 +Ls sanāca) pārējais - nu moš 100 Ls kopā.
Tā kā bišku nolažoju un ne visu uzreiz pārjaucu, vienā brīdī secināju ka no vecuma bremzū kluči sākuši lobīties un viens jau pinīgi pliks. Lai neieķīlētu jamo devos uz šrotu piemeklēt vai ir kas der no citiem Ford - atradu ka Explorerim tā pāsa gada gājuma - tadas pat, tad nu uzmetu uz fikso tās no šrota un pasūtīju jaunas, ko pēc ~ nedēļas arī uzliku.
Kaut kādus niekus vēl tur laboju, rocenes trosei uztaisīju papildus atsperes kas jamo atvelk atapakaļ. Uzliku 2 jaunas M+S riepas, iztaisnoju līko disku ( ja arī tāds man bija ticis no iepriekšējā saimnieka).
Braucu jorpojām. Lielāka ziepe bija ši gada rudens vētrā norāva kravas kastes vāku un uzmeta uz kabīnes- jumts mazliet dabūjis ciest, bet nu principā tīrie sīkumi. Tā nu rullējam.
wala @ 5.janvāris 2014 0:00
Toyota Avensis 2008 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Toyota Avensis 2,0 D4D Wagon. Esmu nobraucis 112000km piecos gados.
Kopumā jāsaka ļoti praktisks un ērts auto.
Uzticamība ir līmenī - ja neskaita ritošās daļas sīkumus (mainīts viens gultnis, divas atsaišu bukses un visi bremžu kluči), tad plīsis ir tikai ģenerators (plaisa korpusā - acīmredzot, esmu ar karstu ģeneratoru spēcīgi iebraucis aukstā peļķē).
Kopējais vidējais patēriņš (mērīts ar pilnu bāku metodi) ir 5,9 l/100km. Vasarā tas ir ap 5 - 5,5; ziemā 6 - 7 (līdz 8 lielos mīnusos, braukājot mazus gabalus pa pilsētu). Korķos gan nesanāk bieži sēdēt.
Patīk 6 ātrumu manuālā kārba - ar 6. ātrumu braucot 110km/h motoram ir ap 2000 apgr./min, kas ir samērā kluss režīms. Skaņas izolācija ir laba - var klausīties mūziku, dzirdot arī nianses. Ļoti daudz izmantoju arī kruīza kontroli - īpaši ārpus pilsētas tas padara braukšanu ļoti ērtu.
Motora jauda pietiek, lai bez stresa varētu veikt apdzīšanu. Patīk arī, ka motoram ir laba jauda arī pie maziem apgriezieniem.
Labs ir auto izmērs - nolaižot sēdekļus bagāžniekā var pārlaist nakti tīri ērti (mans augums 187cm). Arī bez sēdekļu nolaišanas, bagāžnieks ir ļoti liels - var salikt visu, ko vajag un nevajag : )
Pie mīnusiem varētu minēt tikai to, ka auto varēja būt labāk nostrādāta priekšas apakšas plastmasas. Tā kā auto nav ļoti augsts, tad gadās ar priekšu uzbraukt uz apmalēm un apskādēt plastmasas. Bieži braucu pa meža ceļiem - izbraukt var, taču prasās pāris cm augstāka mašīna (diemžēl, Toyota nepiedāvā tādu variantu kā Škoda Octavia ar slikto ceļu paketi, kas ir ar 1,5 - 2cm augstāku piekari par standarta variantu).
Vēl gribu piebilst, ka jūtams, ka auto vēl ir liels resurss - nejūt, ka kaut kas sāktu iet uz beigām. Kad nomazgā auto un iztīra salonu - sajūta kā gandrīz jaunā auto, jo motora un piekares īpašības nav mainījušās un salonā nekas negrab. Kad auto bija 4,5 gadi, profilakses pēc apakšu apstrādāju pret rūsu - meistari teica, ka vēl nekur nebija sācis rūsēt.
Kopumā varu ieteikt kā uzticamu, praktisku un ērtu auto.
 
JJ @ 18.decembris 2013 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti