Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A6 C4 2.5 TDI Quattro Avant 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Iegādājos autiņu pirms 2 gadiem. Komplektācijā kondicionieris, klimatkontrole, kruīzkontrole, 6 pak. manuālā kārba, 2,5 tdi quttro avants ar čipu (jauda 170 zirgi) Cena bija ap 2800ls. Braucu katru dienu pa ne pārāk labas kvalitātes ceļu. Pirmajā gadā arī veicām ģimenes eksursiju pa eiropu - autinš noturējās godam. Ļoti ērti sēdekļi - var braukt un braukt, super! Uz bāņa bez problēmām tur līdzi jaunajiem vāciešiem (190km/h vēl ar pietiekami lielu rezervi). Uz eiropas gludajiem ceļiem auto jūtas kā mājās, mūsu bedrītes tam šķiet tā kā par cietu.
Auto patēriņš vidēji 5-6l, ziemā izdevās dabūt 7l (pēc sniega lauka forsēšanas). Hadene elementāra un lēta (nav alumīnija stienīšu, kas parādās nākamās paaudzes c5), pa 2 gadiem nomainiju 1 stūres pirkstu, un pēc traumētas putekļugumijas arī gultni un granātu.
Auto ir ērts, ietilpīgs, ekonomisks, gana jaudīgs. 'Braukt un braukt, bet auto sāk ''morāli'' novecot..
Interesē viedoklis par Audi A6 c6 2.0 vai 2,7 un 3,0 dīzeļi. Kādas uzturēšanas izmaksas, degvielas patēriņš?
rudulis32 @ 19.augusts 2012 0:00
Skoda Superb 2008 Novērtējums: 3 Komentēt
Nu tā, sāksim ar to, ka autiņš tika pirkts jauns ar 1,8 turbo motoriņu, DSG7 kārbu un piebāzts līdz lūpai (Elegance +) komplektācijā. Sākumā viss bija baigi OK, žiperīgs un ērts auto. Pēc tam sākās, pēc 40 000km nobraukuma izbeidzās vācu brīnumainā DSG kārba, nenosakāms spēks lika pazust DRive funkcijai. Pec garantijas tika mainīti ntie mehatronic moduļi bet nekā, kārba kā neiet tā neiet. Pēc ilgas ņemšanās tika nomainīta visa kārba un laimīgā braukāšana varēja turpināties. Tā nu viss turpinājās līdz 70 000 nobraukumam, kad izrādījās, ka eļļas sūknis nedarbojas, pietam, visi mērinstrumenti un datu devēji, kā izlūki par to klusēja. Rezultātā motors izbeidzās bez iepriekšēja brīdinājuma atkal liekot man doties uz dīlera servisu. Te nu visi plātīja rokas un beidzās ar to, ka pēc 3 mēnešu cepšanās arī motors tika nomainīts. Visu mūžu esmu braucis ar veciem japāņiem un jāteic , ka neviens no vecajiem samurajiem man nav licis tā vilties. Tad nu es nolēmu no auto tikt vaļa. Tā arī notika, par laimi kāds krievijas vidusmēra pilsonis to nopirka, a es pa tām lāgām pārsēdos atpakaļ savā nissanā un bēdu nezinu. Tā lūk cienijamie lasītāji man gāja.
Ozy @ 3.augusts 2012 0:00
Rover 400 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Pirms 2 gadi iegadajos Rover 400 1,6 benzins 82 kW (111 zs) doch motorits! Adas salons, kondicionieris, koka apdarite, manuala karba, centrala atslega, elekt spoguli un logi.

2 gadus nobraucu vienigais ko nomainiju bija prieksejas bremzu uzlikas (7ls abas) tas bija galigi plikas, un skatoties ka sanak parvietoties labu laiku pa LV "labakajiem zeminiekiem" pa kuriem braucot ir jatur mute vala lai zobus neizdauza, tad par piekari esmu sajusma. Pirms otras skates nomainiju principa visas aizmugurejas bukses kopa 16 (uzliku poliuretana) bet beigtas bija tikai lielas (sailenbloki), un priekas stures pirksi 10 ls gabala un augsejos lodbalstus 10 ls gabala! Bet nelieku to letako, jo taisu prieks sevis.

Plusi

* izturiga piekare
* mazs paterins arpus pilsetas 5,9-7 pilseta kadi 7-8 braucot normali. Prieks benzinieka!
* letas rezervesdalas
* daudzas detalas der no Honda Civic

Minusi

* paskals salons, jo vaji izoletas ritenu arkas un labi dzirdami troksi no riepam un ap tam.
* vareja but vairak vietas salona, bet 4 cilvekiem ir OK

Principa esmu apmierinats ar autinu
 
Janis @ 21.jūlijs 2012 0:00
Opel Vectra 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Sveiki , nesen iegādājos Opelīti 1.8 16 v , nolēmu nomainīt zobsiksnu līdz ar to parazīt rullīšus un udens sukni , nomainīju visur atzīmes sakrita tā kā autodata uzrāda . Bet ir parādījies defekts Auto vairs nešķiļas klāt uz pirmo apgriezienu , starterim griezot tada sajuta tā kad dazreiz atsit . un ja pat auto pielec tad tas ir uz kādu 10 sekundi . Jau tika pārbaudīti Hollo deveji no sadalenes devēja nak signals, bet koloķvārpstas devejs (jauns) signalu nedod , ā pirms nomainiju hollo deveju iepriekšējam kā jau opelim vadu slimība , bija vadu apvalks sadrupis un bija visi 3 vadi saskārušies(vadības bloku ar skatījos - viss itkā uz aci vesels) Kas par vainu varētu būt ?
Andzhaa @ 13.jūlijs 2012 0:00
_cita_marka_ Logan 2006 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki! Mašīnu nevajag pirkt gudrāku nekā esi pats! Tas ir prātīgākais, ko šajā portālā kādreiz izlasīju un tāpēc, mana izvēle Dacia Logan 1,4 Mpi mono šprice. Sekoju šim modelim jau no projekta idejas brīža, kad franču inženieri nolēma radīt: lētu, izturīgu, viegli remontējamu, ekonomisku tautas auto ar pārbaudītiem Renault agregātiem. Nopirku auto Latvijas otrā malā un ceļā iztērēju , smieklus radošus, 15L E95, apmēram 50L tilpuma bākas līmeni nolasa digitālais displejs, ventilators jaudīgs ar recirkulāciju un labajām lūkām tipa Alfa Romeo, tikai ergonomikas problēma ar kloķiem –tie ir zem radio un ātrumkloķa, viss ir askētiski un citas liekas pumpas netraucē. Mašīnas cena bija par vienu skaitli īsāka nekā es biju cerējis piedzīvot un ar 8 mēnešu skati, tikai šipi bija riepu pārim jāizrauj un mazliet ar šķūningu jāpacīnās. Man pagalmā ir bijuši visi pasaules brendi, izņemot eksotiskos, un esmu secinājis, jo lepnāka pilnpiedziņas mašīna, jo ātrāk jābrauc un jo ātrāk AK salūzt , tad dzīve apstājas! Man kā inženierim klasika atkal ir arhaisms, tādēļ jaudu (55kW) turu ar stūri. Tādas elektronikas problēmas, kā VVF Mercedesam arī esmu piedzīvojis daudzos „nopakotos”auto. Te viss ir vienkārši kā Žigulī, pat gāzes iekārtu pratīšu uzstādīt bez citu padoma. Teicu, ka ir jauna skate tādēļ pēcpirkšanas remonts tik pat kā nav vajadzīgs, gultnis drusku gaudo un neesošo gaisafiltru aizstāju ar jaunu, vietējiem veikalniekiem par to 6Ls iedevu, - manu mašīnu par retumu nosauca : )
Īstenībā Dacia ir „dižpārdoklis” pat Rietumu valstīs, vācietis vispār atzīst ka nesaprot, kāpēc Vācijā vairs neražo tādas mašīnas, taksisti pēc 300tk slavē un pat serviss čukst, ka auto ir labāks par pašu Renault. Tas, ko saka puikas ar Iphone 4S kredītā paņemtu - mani vispār neinteresē, jo es velkot mājās apsteidzu šampanieša krāsas Porsche Cayenne. ! Bet vispār dinamika ir švaka.
Secinājums: šī ir mašīna tiem, kas prot skaitīt.
Vērtējums: 8, jo ergonomika pieklibo un bagāžniekā lampiņa neslēdzas ārā.
 
jonnyenglish @ 25.jūnijs 2012 0:00
Opel Vectra C 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Tā nu ir sanācis, ka meklējot jaunu braucamo, apstājāmies pie Opel Vectra C. Izvēle tika balstīta uz vairākiem faktoriem: ietilpīgs universāls, labi aprīkots, ne vecāks par 5-6 gadiem, vidējam Latvijas automehāniķim saprotams, atsauksmes no paziņām. Bija vēl arī citi konkurenti - Ford Mondeo, Škoda Octavia, VW Passat, Opel Zafira, SEAT Altea XL. Dziļāk neiedziļināšos kāpēc Vectra, jo tam vairs nav nozīmes, bet pārējiem kaut kas pietrūka, lai izvēlētos to.
Nu tātad tika iegādāta Opel Vectra Station Wagon (nezinu kāpēc nav vienkārši Caravan), 2006. gada pēc facelifta, 1.9CDTI ar 120zs, manuālā kārba. Ļoti labi aprīkots: pr/aizm. pārkinga sensori, 4x elektriskie logi, elektr. spoguļi, navigācija, apsild. sēdekļi, 2- zonu klimata kontrole, riepu spiediena kontrole, iebūvētie saules sargi aizm. durvīm, ādas salons, kruīzs. Principā līdz pilnīgai laimei pietrūkst tikai lietie diski, bet arī esošie metāla izskatās sasodīti labi, jo nav standarta pilnie, bet liela 5- staru zvaigzne ar ļoti labiem plastmasa uzlikām.
It kā noskrējis 137t km pa Šveices kalniem, nezinu vai ticēt vai nē, bet vizuāli tā varētu būt. Tehniski arī viss ir nevainojami, bet drošs paliek drošs pēc iegādes nomainīju zobsiksnu un pie reizes pēc nelielas pārbaudes arī termostatu, jo braucot motors neuzsila līdz 90, bet gan 85-87 grādiem, pēc maiņas liekas, ka motors uzsilst ātrāk, bet joprojām 90 ir sasniedzami ilgā braucienā vai sastrēgumā. Ar termostatu izrādījās, ka mans pieņēmums - vidējam Latvijas automehāniķim saprotams, ir izgāzies, jo it kā vienkārša maiņa ievilkās līdz 5h un motortelpas burtisku izjaukšanu, jo termostats atrodas motoram sānā, kur nevar piekļūt nedemontējot citus agregātus. Jāatzīst, ka motortelpa patiešām ir pārbāzta un ļoti pieblīvēta, manai iepriekšējai automašīnai Fiat Grande Punto tur varēja brīvi rakāties un skrūvēt. Zobsiksanas komplekts ar ūdenssūkni maksāja 100lvl + termostats 30lvl, dārgāks kā parasti, jo nāk kopā ar devējiem. Pilnīgi normālas cenas. Pats esmu nobraucis 3 nedēļas un kādus 3000km par šo laiku varu apgalvot, ka esmu stāvā sajūsmā par Vectru, jo ikdienas vidējais patēriņš ir 6.3l/100km (salīdzinot Fiats tērēja 6.0l/100km, bet ar 1.4l benzīna motoru) un šosejas ar kruīza kontroli un 6. pārnesumu sanāk ap 5l uz 100/km, salons ir plašs, aizmugurē var brīvi braukt pieci pieaugušie un pat ieliekot 2 bērnu sēdeklīšus, vidējā vieta ir pietiekami plaša, lai iesēstos pieaugušais. Bagāžas nodalījums ir milzīgs, ļoti dziļš, dziļāks kā V70. Uz ceļa turas labi, bet jūtams, ka mašīna sver vairāk par 2t un, ātrāk ejot līkumos, tā sazvalstās kā liela govs, bet taisnvirzienā auto peld līgani un patīkami absorbē ceļa nelīdzenumus. Dinamika ir laba un atbilstoša auto svaram, nav problēmu uz apdzīšanu. Vienīgi motors ir neelastīgs, jo ar 3. ātrumu var sākt braukt pie kādiem 40-45km/h, tas sanāk, ka katrs ielas pagrieziens jāizbrauc ar 2., Fiatam tādā ziņā bija elastīgāks, tur jau pie 30km/h varēji mierīgi bez grūtībām ar 3. pārnesumu braukt. No braukšanas komforta viedokļa man nav nekādu iebildumu, sākumā bija pagrūti saprast paneļa izkārtojumu un pogu funkcijas, bet tagad esmu jau piešāvies, bet nevarētu teikt, ka tā ir ļoti ērta. Piemēram, lai izvēlētos, lai gaiss pūš uz kājām vai loga, nākas ielīst iekšā borta datorā un ieklikšķināt vajadzīgo, nevar vienkārši pagriezt rullīti un viss, tas pats arī ar navigācijas uzstādījumiem, manuprāt diezgan neloģisks interfeiss. Bet kā jau teicu, līdz to saproti, pēc tam jau ir vienkārši.
Manuprāt Vectras, it sevišķi C ir pārāk nenovērtētas Latvijā, jo tās ir lētākas par analogiem (4500-6000LVL) un piedāvā ļoti labu komplektāciju, auto ļoti labi izskatās, tā dizains ir moderns, braukšanas kvalitāte ir laba, salons ir kvalitatīvi salikts.

kopsavilkums:
+ komplektācija;
+ auto cena;
+ plašs salons un bagāžnieks;
+ ekonomisks;
+ gaita

- borta datora, navigācijas un instrumentu paneļa vadība;
- neelastīgs motors;
- pārbāzta motortelpa, kas apgrūtina remontdarbus.

P. S. Sanāca, ka sieva apskādēja auto, rezultātā 3. mīnus izrādījās liktenīgs (beidzas pamperis, sākas radiators) un tika sasists radiators, visādi citādi auto būtu braucams līdz nelielajiem remonta darbiem. Tagad stāv servisā un gaida apdrošinātāju naudu, lai remontētos.

Ik pa laikam ielikšu papildinājumus.
 
aigi @ 20.jūnijs 2012 0:00
Hyundai Santa Fe 2 2007 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Sveiki,
Nav te neviena atsauksme par jauno, tas ir 2. paaudzes Santu Fe.
Īsumā 2007. gada dīzelis ar AT.
Pērkot galvenais bija cena+garantija 5 gadi, domāju, gan jau novilks to garantijas laiku.
Patiesībā esu pozitīvi pārsteigts. Mašīnas nobraukums jau tuvojas 300 000km. Dīvainākais ir tas, ka praktiski nekas šim auto neplīst, atskaitot kādu piekares buksi, ko mūsu ceļu īpatnības saskadē jebkuram auto.
tātad plusi:
zema cena,
lētas ekspluatācijas izmaksas,
neliels priekš 4x4 degvielas patēriņš,
liels ērts salons, vēl lielāks bagažnieks,
lielisks uz ceļa,
uzticams auto.
Mīnusi ?
tautā vēl nav novērtēts.
Korejietis @ 30.maijs 2012 0:00
Mitsubishi pajero 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
sveiki
jau vairak ka gadu braucu ar mitsubishi pajero 2.5td un nenozeloju, ieprieks man bija audi 80 b4 tad bmw525,524td 525tds un pedejais 530d
dzips ar loti labu caurejamibu ietilpigs.
masina ar kuru var iebraukt kur gribi. tagad ar 33colu riepam vispar var izbraukt tur kur agrak vajadzeja domat izies vai ne

pozitivas ipasibas
*diezgan ekonomiska masina pa trasi var ieklauties 10l tas ir uz 265/75r15 riepam bet tagad man ir uzliktas 33/12.5r15 general grabber at2 uz tam gan biku vairak rij ap 12 litriem+, -
*loti liels pluss ka ir super select razdatka un aizmugures tilta blokis
*razdatkas rezimus var slegt neapstajoties un kad izsledz nevajag atpakal gaita braukt, vienigi kad pazeminatos sledz vajag apstaties
*loti maz lust var teikt no TA lidz TA vispar naudu neieliku ne piekare ne motora
*2 akumulatori ziema loti labi iedarbinat pat pie -30 un lidz -5 var pat bez kvelsvecem iegriezt
*2 peckas ziema loti silti , un atri uzsilda masinas salonu
*uz cela turas loti labi vienigi ir sansveres nu bet tas ir daudziem dzipiem
*lampas loti labas gan tuvas gan talas
*7 vietas salona
*loti liels griezes moments motoram neskatoties ka maz zirgu ar 2. parnesumu var mierigi uzsakt no vietas
*liela baka
*nav habu nevajag kapt ara slegt
*diezgan letas detalas jo dazas ari no zigula der


negativas ipasibas
*loti patik RUSET gan ramim gan kuzavam pirms TA vajadzeja nopietnu remontu kurs ar nebija no letajiem: )
*2 akumulatori vajadzigi abi vienadi un ka zinams vini nav leti: )
*salons loti graboss, cietas plastmasas del
*man pajero ir ar visam elektro ekstram kas dazreiz nogluko
perkot vecu pajeru labak izveleties ar minimalam elektroekstram bus mazak galvassapju: )
man bija ta ka ieprieksejais saimnieks bija iejaucies un vienu dienu parstaja akus ladet sita ara drosinatajus vajadzeja apiet to visu un pa taisno partaisit
*protams cela nodoklis dargs 130ls 5durvigajam
*motoram biku pamaz jaudas 100zs ar lielajam riepam ziema dzila sniega pat ar pazeminatajiem jut slodzi motoram
*ekonomiskais atrums ir lidz 90km/h apgriezieni tahim ir 2800apgr/min
*gribetos 6 atrumu : ))
*max atrums 140km/h + -
*loti liels minuss ir bakas aizsargam. pirmkatrt tas ir loti plans un otrkart starp baku un aizsargu braucot tiek dubli un kad brauc pa bezceliem, kad atspiezas aizsargs pret baku tai ar smilts graudiniem izpez mazus cauruminus un rezultata degviela tek ara
*viens no diezgan lieliem minusiem ir lietotu riepu iegade piemeram 265/75 r15 ar rupju protektoru ir loti gruti atrast tapec vajag pirkt diskus uz r16
wolf @ 19.maijs 2012 0:00
Nissan Primera P11 1998 Novērtējums: 7 Komentēt
Tātad. Auto sudraba krāsā, hečbeks, aprīkojums elegance ( elektro spoguļi, lietie diski, stikli, AC, ABS, stūres pastiprinātājs). Vārdu sakot, minimālais nepieciešamais komplekts ciešamai braukšanai.
Motors benzīns, 1,6 16v 100zs un pamaz Nm. Vienīgais pozitīvais: ļoti vienmērīgs cēliens (0-100 km/h 12 sek) un patēriņs ap 7-8l uz simtu. Tā kā mašīna tika iecerēta kā ikdienas lētais transportlīdzeklis posmos A- B- A, tika uzstādīta gāzes iekārta par 400 Ls. Patēriņš naudas izteiksmē uz gāzes 3,5-4,0 ls/100km. + mēnesī kādi 10 l benzīna.
Pirku leišu placī Rumbulā, 2000e ar reģistrāciju. Bijis bliezts, purns jauns, riepas stīvas (ilgi stāvējis). Nu ko, lonžeroniem krāsa vecā, paņēmu, jo budžets bija tieši 2000e.
Remonti pa gadu: nosvilusi ventilatora pretestību plate 10ls, aizmugurējie amortizatori ar darbu 60 ls, gaisa mērītājs 28 ls. Viss. Nobraukums pa gadu 40 000, jo auto tiek lietots kā plānots, visur, kur vajag braukt nesasvīstot par izmaksām.
Iekšā salienam knapi ar sievu un 3 sīkie.
Braukšanas īpašības: tā kā man šis ir 3. nissan, tad visiem vainas ir līdzīgas: skaļa kārba, milzīgs pagrieziena rādiuss, stūre pati neatgriežas viduspunktā to atlaižot. Kā jau japānim paskaļš salons, bet ciešamības robežās. Piekare mūsu bedres pacieš ciešami, uzliku šaurākas un augstākas riepas, kas arī uzlabo pārvietošanos pa mūsu ceļiem. Bremzes kā jau japāņiem labas. Šo gadu Nissan ir ļoti izturīgi, detaļas ir. viegli pieejamas, maksā ciešami. Vārdu sakot: darba zirgs, kurā nav kauns pārvietoties.
 
mincis @ 10.aprīlis 2012 0:00
Lancia kappa 2.4tds 1995 Novērtējums: 8 Komentēt
Lancia Kappu iegādājos nejauši meklēju es opel omega un vienā auto placī bija šis itāļu brīnums.
Plusi.
Liels, plašs salons. Virsbūve cinkota. Vietas daudz arī aizmugurē sēdošajiem, ceļi nespiežas mugurā. Daudz ekstru. Elekt. Logi spoguļi, klimat kontrole, borta dators, lai arī italiski, bet ar google palīdzību sapratāmies. Braucot uz 120 km nejutu ka motors mocītos kas ir raksturīgi mazāku motoru mašīnām, kā man bija ar iepriekšējo auto Hondu civic 93. g 1.3. Salons kluss nekas negrab un vējš nešņāc ausī kad brauc ātrāk.
Mīnusi.
Jāatzīstas ka pirms iegādājos auto īpaši neiedziļinājos motora troksnī, kas beigās izradījas liela problēma. Problēma ar šo auto ir tā ka viņu nav daudz un ir reti sastopami it īpaši Latvijā. Izbraukāju kādus 4 servisus kamēr novērsa grabošos rulīšus. Lanciu nevar vest uz kuru katru servisu. Ir neliels čakar daļām bet ja zin kur meklēt tad ir ok cenas tādas pašas kā audi. Nomainīju rulīšus un ģenerātoru tas izmaksāja kādus 200ls bet īsti neatceros.
Ja vajag nosaukt mīnus ka tiešā veidā attiecas uz mašīnu tad jāsaka ka centrāla atslēga niķojās neslēdza visas durvis reizē bet to novērsu pa 20ls.
Kopvērtējums.
Labs itāļu premiul klases auto, liels komfortabls ar ekstrām pa lētu naudu. Šis auto ir labs variants tiem cilvēkie kam nepatīk vācu auto.
Ps . Lanciu pārdevu gadu atpakaļ jo vajadzēja naudu tagad braucu ar Audi b4 2.6 komforta ziņā lancia ir daudz labāka un rezerv daļad audi nav tās lētākas it īpaši orģinālās. Tagad sktos uz Lancia Kappa 2.4 jtd
 
Rolis @ 2.aprīlis 2012 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti