Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Zafira B / 2.2 Direct 2008 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Autiņu braucu no nulles, tā ka pa šiem vairāk kā trīs gadiem vērtējums par auto no pirmajiem iespaidiem ir noformējies un uzskatāms par konsekventu. Jāteic, ka Opel nav tā marka, kuras dēļ būtu plēšams krekls, tā drīzāk ir autiņš, no kura negaidi papildus pievienoto vērtību un lielu patikšanu, bet gan prognozējamu performanci, tiesa gan, ne bez pārsteigumiem.
Tātad Opel Zafira, modelis B, 2.2 benzīns, komplektācija pēc pilnas programmas.
+ nekāds spridzeklis, protams, nav un nav arī jābūt, bet savi 150 zirgi ir gana pietiekami;
+ taisīts uz Astras platformas, gaita stabila, par īpaši komfortablu nenosauki, bet nav arī pārlieku cieta, pa grantenieku arī normāli;
+ motors nav pārlieku ēdelīgs, pa šoseju zem 8l, pilsētā ap 9l;
+ bleķi diezgan izturīgi, bamperi ok, pāris reižu piedalījos CSN, pašam tik drusku krāsas švīka uz bampera, savukārt BMW nācās mainīt spārnu;
+ salons augsts, gara auguma keksiem vietas gana.

- Adam auto sucks, it īpaši pēc Bensona, kas, manuprāt, bija uz to brīdi vislabākais dīleris;
- autiņā komfortabli jutīsies 4 pieaugušie, aizmugurējās 6. un 7. vieta tikai radiem no Korejas;
- vienu reizi nācās izmantot arī ieskrūvējamo āķi, lai autiņu maķenīt uzvilktu stikla kalnā ziemā, stiprinājums, kas ieskrūvējās apmēram 1.5mm caurulē, izrāvās kā burkāns no dobes, Adam auto, protams, vainu neatzina, remonts 80 Ls. Gandrīz divtonnīgam autiņam tāds puņķains risinājums ir vairāk kā nenopietns;
- bezīna sūknis nokārās akurāt 1 mēnesi pēc garantijas beigām, remonts 400 LVL + 2 nedēļas, kcuf;
- ja šito skatās kā ģimenes vāģi un aizmugurē plāno vest sīci, gaita būs sīcim pārāk cieta, priekšējie neko nejutīs, bet es pats, ja pohains braucu aizmugurē, jūtos nelabi : )
- salona apdare un ergonomika uz dizaina balvu nevelk, konstruktoram laikam bija slikta diena, vai arī aizkavējās pusdienās, un pa to laiku kāds zemisks kolēģis kā nu mācēja... lai gan viss ir piestiprināts labi, negrab un reizinātājos nedalās.

Rezumējot - normāls vāģis, ar savām utīm, bet kopumā ir pievīlis tikai 3 reizes, tātad pa reizei uz gadu. Ikdienā lietojot, vidējais aritmētiskais ir pieņemams.
Smouks @ 12.decembris 2011 0:00
Opel Vectra-A 1996 Novērtējums: 2 Komentēt
Labvakar vēlējos mazliet padalīties info par šo tā saucamo auto. Šis man bija kā pirmais, neko tādu nenovēlu nevienam laikam (mosk biku parspileju bet ta ir mana subjektiva pieredze ar so auto). sakuma jau protams sajusma un prieks un voov un ka tik ripo utml... nebija japaiet ilgam laikam ka prieks pazuda
1. Izskatās viņš ne pēc kā...
2. skaļš un grab utt... atgadījas ka pat nebija iespejams sadzirdet to ka atluzis aizmugureja amartina stiprinajums.. tikai pec ligosanas sapratu...
3. vinam nebija neviena , pilnigi neviena, pat ne kondiska, pasizgriezta luka, jega nekada.
4. vajas gaismas, nakti bail braukt.
5. it ka plusu varetu mineta letas daljas , tikai vienigi jega no ta nekada, jo neparspilejot katru nedelu kaut ko laboju un neviss aiz neko darit, bet tadas vitalas lietas...
6. Vnk neiesaku pirkt, jo cilveks kam auto pardevu, par luznu cenu (250ls). tur ieguldijis ir ap 800ls. skrobe uz mani vinam nav , jo luznu cena.
Butu bijis daudz laimigaks par kadu 3 golf, bet tas man bija ka parsteigums...
kristaps @ 15.novembris 2011 0:00
BMW 316 coupe 1994 Novērtējums: 6 Komentāri [1]
Šis ir raksts ir par E36. Jasaka noperkot viņu (pareizāk sakot samainot no volvo v40) stava sajusma nebiju, bet tagad pec 8men braukasanas ir pienacis laiks pirmajam apkopem un salidzinot ar iepriekshejiem auto (opel vectra A un Volvo V40) Esmu vairak ka iepriecinats, apkopes izmaksa apm 3reiz letak. neka volvo un kadas 4mazak jadara neka opelim... :D) Neilgi pec iegadašanās aprīkoju auto ar gāzi (gāzi ar iešprici un uz katru cilindru 560ls ) tad auto kļuva arī ekonomisks, ko pirms tam gan teikt nevareja, Benzīnu viņš rija kādus 10-12l/100pilsētā(Liepājā ne Rīgā) un šoseja gan bija maz 6,5-7,5. Ka brauc. nu nomainiju Lambdas zondi , gaisa meritaju , benzina filtru, vienu lielo buksi, tgd vel janomaina atsaite šofera pusē, stavaboli un saļņiks, izklausās daudz, bet tā cena par to ir vnk smieklīga, ā vel arī priekšējos bremžu diskus un rūsu vēl ņēmu nost, tik daudz tas viss salcās kopā jo iepriekšējais saimnieks bija taupījis uz daļām nu tur piem, tie bremžu diski pirkti lietuvā hz kādi utml...
+Komforts salonā, salīdzinot ar opeli vai volvo super, vietas pat ir vairak +vel roku balstu un magis ar usb un perfekto skana.
+mazie eksplotācijas izdevumi.


- aizmugures piedziņa, ziemā sūdīgi varētu būt.
- pašvaks dzinējs tas 1.6, to gan viegli risināt iegādājoties lielāku, es gan neietektu ņemt 6cilindru dzinējus, eksplutācijas izmaksas palielinās. (nu piem kaut vai svečvadi.


Kopējais rezumē labs pirmais auto studentam (man pašam ar tik 21).
kristaps @ 15.novembris 2011 0:00
Audi a6 2000 Novērtējums: 1 Komentāri [1]
chau! gribēju uzzināt jūsu viedokli.. par audi a6 avant 2.5tdi 6ātrumu mehaniska atrumkarba,... vinjam arii ir tā aluminija piekare?.. un vispār kopumā kādi plusi/mīnusi???? kā ziemā lec un kādas izmaksas par apkopēm ? gribētos dzirdeet viedokli no tiem kas tiešām ir saskarushies ar saadu modeli .
zintis @ 13.novembris 2011 0:00
Honda FR-V 2,2 cdti 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Ģimenē tika iepirkts FR- V ar LV tirgū neeksistējošo 2,2 turbo dīzeli. Visādi citādi patīkams auto taču diemžēl arī Hondai gadās neveiksmīgi izstrādājumi (ne šī mašīna kopumā bet atsevišķi tās mezgli). Uz odometra 132000, tikko nomainīts kloķvārpstas skriemelis ( ~ 300 Ls), tas kā tagad daudziem auto ietver sevī gumijas demferi pa vidu starp centrālo un ārējo daļu, un laika gaitā gumija nolietojas un pasākums vairs īsti labi kopā neturas.
Neesmu atradis kas par nelaimi īsti un patreiz servisi arī nespēj uzminēt - labajā pusē pa mūsu izcilajiem ceļiem ir iemeties čīkstulis. Iespējams ka augšējais amortizatora atbalsta gultnis bet tikpat labi kāda cita gumijas- metāla daļa kas ir sākusi streikot. Īsti vēl neesmu sapratis kas par vainu bet stūres pastiprinātāja sūknis sācis taisīt jokus - mēdz reāli smaga stūre palikt, ar abām rokām nevar pagriezt - bija zems šķidruma līmenis ( tā skatoties aukstam pēc rekomendācijām - itkā viss norma virs MIN atzīmes, bet tikko aukstu piedarbina - tā momentāni zem MIN) - tika papildināts, bet problēma nepazuda, tikai palika retāka, cerams ka tur nav jāveic kaut kāds īpašas maģiskas procedūras gadījumos ja tiešām iekļūst gaiss, dīlera verdikts - ka visdrīzāk tomēr sūknis beidzas, lai gan nekādu aizdomīgu skaņu no tā nav.
Kopsummā no aprakstītā - skriemeļa problēma 2.2 cdti dzinējiem ir raksturīga pilnīgi visiem modeļiem, pārējās 2 lietas tik atzītas par neraksturīgu problēmu, lai gan esot bijis gadījums kad LV tirgus FR- V ( tātad ar benžas dzinēju) kaut kādas problēmas ar pastiprinātāja drošības vai spiediena vārstiem.

Citādi no lietošanas viedokļa ļoti ērts, sēdekļus smuki var salocīt izveidojot guļvietas, ja līdz 180 cm garums tad aizmugures beņķus nolocot, ja kā man 185 cm , tad ērtāk ir nolaist priekšas beņķu atzveltnes horizontāli (beņķis max uz priekšu jāaizbīda) un tad var šādi gulēt. Tiesa ar kājām sanāk "spert" pa stūri - garākajam jāizvēlas blakussēdētāja vieta. ;)

Viena "pusnelaime" - ļoti zema priekša, nu tā rupji teiktu ka klīrenss ap 10 cm - nav īpaši domāts nobraukt no asfalta. Tiesa piekare ir ļoti cieta ( bet ne nekomfortabla), pa "līdzenajiem" ceļiem daudzi auto ar lielāku klīrensu apakšu rīvē, bet šis nē. Protams sniegos - šīm ir lielākas problēmas. Avensis salīdzinoši tādā ziņā bezmaz visurgājējs.
wala @ 12.oktobris 2011 0:00
Toyota avensis 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Ir viens jautājums par avensi ar 1,8 motoru - uzsākot braukt un laižot vaļā sajūgu, dažreiz dzirdama tāds kā kauciens. Ne vienmēr, bet ir viena vieta (ap pus pedāli kur paturot un paralēli nedaudz uzgāzējot dzirdams tas kauciens- čīkstiens - kas tur var būt par vainu?
Pitt @ 16.augusts 2011 0:00
Subaru Legacy 2.0 2005 Novērtējums: 8 Komentēt
Nesen tiku pie cita nedaudz svaigāka auto, 2005 gada Subaru Legacy 2.0 AWD 4- AT sedana. Pirmie iespaidi visumā pozitīvi. Auto ripo visai ņipri , kā nekā 165Zs zem haubes. Stabili turās līkumos, to jūt pat ar mugurkaulu ka smaguma centrs auto ir zemāks nekā normālam vidusmēra autiņam. Patēriņš vidēji 7,8-8,6 l/100km atkarībā kur un kā brauc. Protams ja vairāk mīcās pa pilsētas centru un labā kāja nenormāli smaga varētu dabūt visus 12. Salons salīdzinoši ērts, ja augums nav virs 2m. Pie stūres laba erganomika, viss ir labi pārredzams un aizsniedzams. Arī ilgāku laiku braucot nenogurst, protams ja ir kruīzs, šamējam tāds ir. Salons negrab un nečīkst, kautgan varētu būt labāka skaņas izolācija diezgan labi dzirdams ceļa troksnis. Vēlviens mīnus ko gribētu atzīmēt ir 4- pakāpju tomāta darbība kas neļauj mierīgi braukt pilsētas plūsmā. Ja gribi turēties līdzi , dzinējs kā likums iegriežas līdz 4,5 tūkstošiem līdz pārslēdzas uz nākamo robu, nedod dievs esi gāzi nospiedis pāri 60% tad tas pārmetīsies tikai pie 6. Pie vainas laikam sportiskie gēni. Vēl nedaudz kaitina process kad uzliekot kruīza atmiņā iestatīto ātrumu pirms tas ir sasniegts automāts par obligātu uzskatīs pārmest robu zemāk un dzinējs iedot mizā, kaut pietrūka tikai 5 km/h. Tomēr neskatoties uz šīm mazajām nebūšanām uzskatu ka auto ir izdevies OK, +u ir vairāk kā - usu.
 
achi @ 12.jūlijs 2011 0:00
Nissan Note 1.6 Tekna 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Par šo modeli līdz šim nav bijuši apraksti, tāpēc pievienoju savu stāstu par šo ģimenes auto, kas tika iegādāts Latvijā jauns no salona 2006. gada maijā vai aprīlī. Konkrētais auto visopār ir pirmais Latvijā esošais Nissan Note, kas bija 2006. gada autoexotika auto un piedalījās arī Igaunijas auto izstādē. Pats auto atceļoja no Somijas. Kā jau izstādes auto, tas bija maksimāli aprīkots ar visām pieejamajām ekstrām šim modelim, kā arī bija papildināts ar tuninga aprīkojumu: lukturu uzlikas, apdarināti sliekšņi, riteņu arkām papildus plastmasas, aizmugurē spoilers, sānu logiem arī uzlikas pret vēju, iespējams bija arī vēl kaut kas. Gimenē šis ir pirnais japāņu auto. Ievadā tas arī viss.

Tagad vairāk par lietošanu. Auto jau ir noripojis 5 gadus pa Latvijas ceļiem, kopumā nobraucis 160 000 km. Ikdienā borta dators rāda, ka patēriņš ir 6.6 litri, bet nu ar pilnu bāku var nobraukt tikai 550km, jo bākas izmērs ir tikai 35 litri un praktiski auto brauc pusi pa Rīgu un pusi pa šoseju. Auto dinamika apmierina, 115zs, vienīgi prasās arī 6 ātrumu, jo pat pie 90km/h ir lieli apgriezieni - aptuveni 3000. Kā arī ar tik mazu bāku nepietiek, lai pietiktu ar vienu uzpildi visai nedēļai. Braukšanas komforta ziņā salons ir plašs, pietiek vietas 5 pieaugušajiem, augsti griesti, vidējs bāgāžas nodalījums. Lielāki braucieni ir nogurdinoši, jo sēdekļi neregulējas augstumā, trūkst sānu noturības, aizmugurē sēdošos žņaudz siksnas un stāvie sēdekļi liek biežāk piestāt ceļmalā lai iztukšotu urīnpūsli. Braucot pa bruģi ir neizturama skaņa, tāda kā dīzeļlokomotīvju mašīntelpā. Arī grants ceļu trepīti piekare liek stipri manīt. Auto gaita ir stabila, pacieta. Bremzes ir nepiedodami vājas, iekāpjot Notē pēc šāda paša vecuma Ford Focus vai Hyundai i30, liekas ka bremzes vispār ir atteikušas, prasās pēc visu četru riteņu disku bremzēm. Sajūga pedālis ir pasmags, savukārt gāzes pedālis ir nesalīdzināmi viegls, tādēļ ir jāpierod, lai auto nespolētu vai neraustītos pārslēdzot ātrumus. Ātrumkārba aŗī varēja slēgties labāk - precīzāk un vieglāk. Elekrtiskie logi strādā anarhiski, spoguļu apsilde strādā tikai kombinācijā ar aizmugurējā loga apsildi. Pat lietojot auto 5 gadus, nevaru pierast, ka degvielas bāka jāatver no salona.

Nedaudz par auto uzturēšanu. Auto apkopes ir jāveic ik pa 25 000km, kas ir diezgan reti, bet dārgi. Siksna šim auto nav jāmaina, jo ir ķēde, kas diezgan ātri sāka čīkstēt, ko novērsa par garantijas remontu, bet ik pa laikam skaņa liek manīt arī tagad. Motortelpā viss ir ļoti saspiests, nepārdomāti maza atvere ir logu tīrītāju šķidruma uzpildei, kā arī tā atrodas virs ģeneratora un iepriekš pieminētās motora ķēdes. Logu tīrāmais škidrums ietilpst laikam 7 litri, nu 5 litru kanniņas ielejas visa.

Kas visbiežāk sabojājas? Visvairāk kaitina sīkumi, piemēram, priekšējo gaismu spuldzes izdeg vismaz reizi pusgadā. Salona klimata kontrole varētu būt labāka, bez ieslēgta kondicioniera gaisa nav vispār, diezgan svīst logi. Šobrīd kaut kas notika ar ventilatoru un tas reizēm neieslēdzas ne par ko, reizēm ieslēdzas un atslēdzas uz tramvaju sliedēm. Lietus sensors arī reizēm nepamatoti ieslēdzas vai atkal nestrādā. Izpūtējs ir kļuvis skaļš, vairākas reizes ir noplīsuši sarūsējušie izpūtēja stiprinājumi.
Šogad auto neizgāja tehnisko apskati, jo bija jālabo piekare, kas ir ļoti dārgi, jo atsevišķi bukses utt. nemaina, bet maina visus mezglus. Piemēram priekšējais tilts maksā Ls 300. Pat garantijas laikā pie 90 000 km tika mainīti plaukti. Plaukti ir nomaiminīti jau otro reizi pie 150 000 km. Nesen konstatēju ka ir salūzusi atspere aizmugurējam tiltam, ko nepamanīja TA. Pie remontiem vēl jāpieskaita arī bremžu diski un kluči, kas jau vienu reizi ir nomainīti, bet šādam nobraukuma tas ir adekvāti. Pieļauju, ka kaut ko būšu aizmirsis piebilst.

Kopsavilkums:
+ plašs salons
+ labi izgaismo ceļu
+ liels apkopes intervāls
+ nav jāmaina ķēde

- dārgs remonts
- vājas bremzes
- maza degvielas bāka
- pēc 150 000 km birst nost piekare, visu laiku kaut kas atkal grab.
- vāji strādā salona apsilde un klimatkontroles kondicionieris.
- ātrumkārbas slēgšanās

Kopumā auto ir nokaitinājis, lai arī ceļa malā nav atstājis. Ja nebūtu dārgs remonts, tad vērtējums būtu augstāks.


!!!Papildināts teksts pēc ''bracus'' komentāra:

Pievienoju detaļu cenas, detaļu numurus skatieties 1. attēlā.

Detaļa 54400M maksā Ls 300, kuru it kā jāmaina, jo ar sarkaniem apļiem apvilktās detaļas atsevišķi nemainās, ir iepresētas/iekausētas tiltā. Bet Krievijas forumos izlasīju, ka daži pērk analogu Renault Scenic detaļu un presē to iekšā.

Detaļa 54500 jeb plaukts maksā Ls 70-150

Pārējās detaļas nav dārgākas par 20Ls

Vēl piebildīšu, ka braukšana ir daudz komfortablāka un klusāka ar R15 diskiem, nevis R16 diskiem un zemā profila riepām. Degvielas bāka lai arī rakstās 46 litri, tomēr nobraucot ar iedegošos benzīna rādītāja lampiņu pat 120km joprojām nesanāk ieliet vairāk par 35-37 litriem, pielejot pilnu bāku borta dators rāda, ka ir atlikuši 550km. Degvielas lampiņa iedegas, kad borta dators rāda, ka degviela pietiks 63-67km. Iespējam tās visas vienkārši ir tikai borta datora kļūdas. Tomēr ir pierasts pie vācu auto 70 litrīgajām bākām.
 
note @ 5.jūlijs 2011 0:00
Volkswagen Golf 4 V5 1999 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
gribetu vairak zinat par so modeli vinam ir 2L benzina dzinejs un automats varbut ir kads kas var pastastit vairak par so modeli man piedavaja iegadaties sadu auto vinam ir bijusi 2 saimnieki un latvija ar vinu ir maz braukts tacu pajautajot daziem draugiem vini teica ka ar ritoso bus problemas jo visa ritosa dala ir nestabila salidzinosi ar krietni vecakiem modeliem no golfa turklat automatiska karba. paterins ari esot diezgan ieverojami liels zinot ka benzina cenas aug tad vel nevaru izlemt vai iegadaties vai ne cena itka apmierina ari sists vins nav nezinu ka man rikoties varbut ir kads kas var izstastit kautko vairak par so modeli
Baucha @ 4.jūnijs 2011 0:00
Opel Omega Caravan 2.5 2004 Novērtējums: 8 Komentēt
Man ir bijušas jau vairākas Omegas. Šobrīs 2004. gada Omega Caravan 2,5 dīzelis. Par Omegām varu teikt tikai labus vārdus. Tikai ir kāda sīka problēma, ko esmu novērojis. Bukšķi/trokšņi mašīnas aizmugurējā daļā braucot pa bedrēm un šūpām. Kā lielāks svars mašīnā, jo troksnis pastiprinās. Bukses jaunas. Šādus pašu trokšņus esmu novērojis arī iepriekšējām Omegām. Vai kādam ir līdzīga problēma? Kas tā par vainu?
Rudis @ 18.maijs 2011 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti