Volkswagen T4 Caravelle
2000
Novērtējums: 7
Tātad. Pavasarī līdz ar kārtējo ģimenes pieaugumu, tās locekļu skaits sasniedza 6, 4 no kuriem tagad ir bērni. Līdz ar to nācās ieplānot transportlīdzekļa ar 6+ vietām un liela bagāžas nodalījuma iegādi. Doma jau sen bija par VW T4 ar 9 sēdvietām un benzīna dzinēju. Tā kā darba darīšanās esmu Zviedrijā vismaz 1x nedēļā, nolēmu auto meklēt tur. Kāpēc? Tāpēc, ka Zviedrijā netin auto spidometrus, un nodokļu politikas dēļ, auto ar benzīna dzinējiem ir nospiedošā vairākumā. Rezultātā pēc 30 min apskates kādā sniegotā vakarā 2000. gada T4 Caravelle ar 2,5 (115 Ps, 200 Nm) nonāca manā īpašumā. Apskambāts, ar kādu rūsas pleķīti, uzlauztām durvīm, un pusnobrukušu automātisko kārbu. Nācās atdot 1000 Eur par pirkumu. LV standarta procedūras: logu tonēšana, automāta remonts, siksnas, abas pusasis un lodveida balsti, eļlas, piekrāsošana un salona tīrīšana. Visam pa virsu gāzes iekārta. Kopējās izmaksas kā busam ar piezīmi tikko no Vācijas, bet ar 100% nobraukumu un absolūtu skaidrību par tehnisko stāvokli. Nobraukums iegādes brīdī 280 t km. Ekspluatācijas izdevumus sastāda gāze: ap 5,5 Ls/100 km, vai 6,0 Ls kopā ar benzīnu. Dinamika priekš busa ekselenta, 13 sek/100 km/h. Kārba īsa: 100 km/h 3000 rpm, 110 km/h 3200 utt. Motors ir ļoti kluss un darbojas ļoti vienmērīgi, tāpēc līdz 130 km/h neērtības nerada vispār. Auto ir garā bāze, AC, 2 pečkas.
mincis
@ 13.septembris 2013 0:00
Chevrolet Epica
2008
Novērtējums: 5
Pirku praktiski jaunu. Nobraukums bija 9000km. Manā īpašumā ir četrus gadus. Ir jābraukā cauri visai Eiropai, radi tur dzīvo. Patlaban 67 000km uz spidometra. Labās īpašības ir tās, ka ir ekonomisks, 2.0l, benzīns. Plašs, ērts, salons. Interjers paprasts. Jāuzskata, kā vienkārša strādnieka ģimenes auto. Dinamika pietiekoša, varētu būt labāka, tomēr, tajā pašā laikā īpatnēja. Pie maziem apgriezieniem pārāk vājš griezes moments, pie 3000, jau parādās, vismaz kaut kāds. Vislabāk iet, ātrumu diapazonā no 110 - 190km, st., precīzāk, no 130 - 170km/st., kaut kur tā. Ļoti stabils uz Vācijas autobāņiem, uz lielajiem ātrumiem vadāmība ļoti uzticama, bremzes, ABS, tur viss kārtībā! Pie maziem ātrumiem, kā Latvijā, ar tādu nav ko darīt. Tur - nepareiza izvēle. Ātrumi slēdzās pagrūti. Dabūt atpakaļgaitā - problēma! Tā saucamie gearbox linkages, troses, respektīvi, netur, gali pie ātrumkārbas jūk ārā. Pavisam vienkāršu ātrumkārbas trošu komplekts nepamatoti dārgs. Smags, klumsīgs, priekšas piekare grab, tas ir internetā, visi sūdzās, bet neviens nezina, kas tas ir. Ticamākais, muļķīga konstrukcijas vaina. Vairs jau neražo. Nevar teikt, ka būtu izdevies auto. Var teikt, ka kaut kāds General Motors un Daewoo sadarbības eksperiments uz lētumu. No prestiža tur, absolūti nekā, neskatoties uz pilno aprīkojumu un ādas sēdekļiem. Strādnieku kastai - labs gana. Tomēr vienmēr var atrast labāku.
Aldis
@ 28.jūnijs 2013 0:00
Renault 19
1991
Novērtējums: 8
man renault 19 91 gada chamade versija ! kas vareetu buut pie vainas pirms ziemas viss gaaja tagad neiet !! vai pastaav iespeejamiiba ka pie vainas vareetu buut taa saucamaa 'sekretka' man tur kautkaada staav virsuu kur jaapieskaras 2viem dzelziisiem lai pielaistu ??!! un vai taa arii vareetu buut signalizaacijas vaina ??
Renitis
@ 14.aprīlis 2013 0:00
Ford Focus
2001
Novērtējums: 3
HELP! Ford Focus 2001 1.6 benzīns CO un HC krietni virs normas
Ford Focus 2001 1.6 benzīns CO un HC krietni virs normas!
Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze, varbūt ir ko ieteikt ko darīt šajā situācijā?!
Ar šo mašīnu man pirmā apskate, un vismazāk, ko biju gaidījusi, bija atgāzes krietni virs normas, CO – 1.28 (no 2001. g, pieļaujamā norma 0.3 !!! un HC - 401 (pieļaujams līdz 100)!!!
1) (diagnostikā parādīja motora temperatūru -18 C) Nomainīts motora temperatūras devējs.
2) (jau citā diagnostikā parāda, ka katalizātors beigts) Ok, nomainīts, protams, ne oriģināls, bet funkcionē)
3) nomainīts gaisa filtrs
Atkal apskatē - ja vēl CO tukšgaitā iekļaujas normā, tad pie apgriezieniem vairs ne, un HC - zemāk ir, bet tāpat 300 jau tukšgaitā, pie apgriezieniem - vairāk!
4) nomainīti blīvslēgi !!!
5) nomainīts eļļas filtrs
6) nomainīta eļļa
Diagnostika rāda, ka Lambda Zonda OK.
Aizbraucu uz Ford Centru - lai izmēra atgāzes:
• tukšgaitā: CO- 0.07 HC - 159
• pie apgriezieniem: CO- 1.27 HC- 450 (BET rādītāji lēkājot: dažu brīdi ļoti augsts, dažu - pat tā kā uz normas pusi)
Versija, ka "sušķi" sakrājušies izpūtējā, - viens cilvēks ieteica ~ 100 km nobraukt ar palielinātiem apgriezieniem, respektīvi, ārpus pilsētas - ar 4. ātrumu, lai patīra izpūtēju ārā (tā arī izdarīju Jelgava - Rīga, Rīga - Jelgava visu laiku ar pazeminātiem ātrumiem: pa pilsētu - 3. ārpus 4. ātrums) Cerēdama, ka būs ok, BET !!!
Eju atkal apskati:
1) pārbauda atkal atgāzes
tukšgaita : CO 1.12; HC - 361
iespējams otrādāk, nu jau viss ir sajucis
apgriezieni: CO – 0.67; HC - 389
2) palūdzu lai otrreiz pārbauda atgāzes, pārbauda jau pie cita aparāta.
tukšgaita: CO – 0.99; HC - 182
iespējams otrādāk, nu jau viss ir sajucis
apgriezieni: 0.493; HC - 465
Lieki piebilst, atkal slimības lapa un nezinu un neviens vairs nevar ieteikt ko vairs labot bez motora maiņas.
Kāpēc katrā vietā rāda citādāk ?!?! Tik ļoti atšķirīgi rādītāji katrā vietā?!!?
Šobrīd man prātā tikai 2 versijas - VAI NU MAINĪT MOTORU, VAI MAŠĪNU.
Iesakiet lūdzu, ja ir ideja, kas vēl varētu būt par ķibeli !?
Ps, ceru, ka pietika izturība izlasīt blondīnes garo sirdssāpi !!! : (
fifijux
@ 27.februāris 2013 0:00
Volvo 440
1990
Novērtējums: 4
Pie mašīnas tiku nejauši, sākās traģikomiski, otrajā diena vairs nevarēja iedarbināt, bija nobeidzies ievilcējs. Un tas ir tikai sākums, aķi izrija, uzliku no traktora masas slēdzi un tad bija jāatceras atslēgt, masa, rūsa uzglūnēja, bet kādu laiku izlīdzējos ar flakoniem, tīri labi līdzēja, tad nobeidzās gultnis, aizmugurējās atsperes neko neturēja, saliku no astras, piekarē visu laiku, kas atgadijās, sākumā ziemā bija ļoti silta, bet tad bija jābrauc pufaikā un cimdos, gāja samēra neslikti, kad jau gāja. pa dubļiem peldēja arī labi, gaismas ļoti labas, ērti priekšējie sēdekļi, detālu cenas, kā jaunam volvo, kārba niķojās nevarēma ielikt pirmajā, supporti ķērās, vispār drūmi gāja, ar tagadējo mašīnu esmu krietni apmierinātāks, lieki piebilst, ka volvo tika atdots lūžņos, bet pats motors tāds interesants un ņiprs, vienīgi nu ļoti nestabila
abz
@ 14.janvāris 2013 0:00
Mazda +2348076265980
1970
Novērtējums: 5
Pieejamu aizdevumu izsaku MARK Moris, mēs piedāvājam visa veida aizdevumus uzņēmējdarbības vai pakalpojumu aizdevums.
Mūsu minimon likme ir no $ 5000 USD uz mazimon likmi $ 200,000,000 USD vai eiro, POUNS.
ja Jums ir interese pieteikties ar jums,
Pilns nosaukums ================
Summas, kas nepieciešamas kā aizdevums ======
Valsts =======
Deration ========
Lai aizdevums =====
Sekss =========
Maretal startus =====
Valsts ======
Personiskā tālruņa numurs ====
Vai jūs pieteikties līdz =======
E- pasts: markmorisfinancialhome@hotmail. com
Finanzas izpilddirektors / oficial de Prestamo.
(C) 2012 MARK MORIS Financeiro ® Mājas.
Mr Mark Moris
@ 4.janvāris 2013 0:00
Honda Shuttle
1996
Novērtējums: 7
Sanāca tā ka tiku pie hondas, vispār jau sākumā skatoties placī nebija ne jausmas, kas tas ir par zvēru, bet pameklējot mātē google radās skaidrība, ka tas ir amerikā populārs minivens, ar jāpāņu radurakstiem. Konkrētais tumši zils ar automātisko kārbu un 2.2 benzīna motoru, jā rīma jau ir, kādi 11 litri sanāk vidēji. Bet jau ir nobraukts nekādu lieku remontdarbu nav, tikai apkopes, bet padārgas sanāk, jo nav jau audi, kam tirgū visu var nopirkt, bet tas tā. tad jāsāk ar pozitīvo, lec ziemā izcili, laba caurgājaība, visas nepieciešamās elektro funkcijas, plašs un ietilpīgs salons, sešas vietas, ziemā momentāli piesilst, arī nepaliek neieraudzīts, labas gaismas, lieli spoguļi
Mīnusi ēdelība, rūsai patīk pieķerties rūsai, izmēri piecus metrus garš, automāts tikai ar četriem ātrumiem, motoram patīk eļļa, ka sāks plīst būs padārgi,
bet kopumā atbilstošs cenai un gadam, varbūt paskaļš, bet uzticams
zz
@ 3.janvāris 2013 0:00
Opel combo
1998
Novērtējums: 5
palīdziet saprast, kā atbloķēt signalizāciju!! viss bija labi līdz necentāmies sataisīt avārijas signālu. sanāca viss ok , bet tad notikās kautkas nelāgs ar pulti- mašīnu vairs nevar palait. kreisajā paneļa pusē tagad mirgo sarkana lampiņa un līdz ar to nestrādā benzīna sūknis.
ilva
@ 5.septembris 2012 0:00
Opel combo
1998
Novērtējums: 5
palīdziet saprast, kā atbloķēt signalizāciju!! viss bija labi līdz necentāmies sataisīt avārijas signālu. sanāca viss ok , bet tad notikās kautkas nelāgs ar pulti- mašīnu vairs nevar palait. kreisajā paneļa pusē tagad mirgo sarkana lampiņa un līdz ar to nestrādā benzīna sūknis.
ilva
@ 5.septembris 2012 0:00
Audi a3
2003
Novērtējums: 9
iet runa par audi a3 2.0 tdi.2003 gada
kads sis audi ir?kadi plusi kadi minusi?
un gribeju noskaidrot, spiezot gazes pedali, kaut kas minimali gaudo?kas tas vareetu but?
kur var dabuut salona sikas detalas
piem.
lampas kur sledz ieksa, nodrupusi krasa.
un vel. vakara aizsledzu masinu, bet iznakot no rita pulkstenis neradija ka jarada, bet ar 4 stundu kavesanos, un auto magnetola bija aizblokejusies?
paldies
edgars
@ 26.augusts 2012 0:00