Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Jeep Grand Cherokee 4,0 1994 Novērtējums: 9 Komentēt
Nu tā, pēc SAAB un neilgas Nivas ekspluatācijas atradu , kā es smējos, kompromisa variantu- sābiski zaļā krāsā arī ar gāzi un benžu, sev piemērotu džipu. Kā man patīk, ka ar patiesu prieku varu izteikt šos vārdus, jo smieklīgi izklausās ļautiņu teiktais - BMW vai Hondas džips, vai, piemēram, Meresedes džips, smieklīgi, tas tāpat, kā čukčām visa radioaparatūra ir Spīdolas, vai dažiem no mums visi kopētāji ir Xeroksi... )))
Ar šo mašīnu ir ļoti viegli un ... ļoti grūti braukt.
ĀRKĀRTĪGI labas manevrētspējas, šķiet, ka autiņš var apgriezties ap savu asi, neraugoties uz minivena izmēriem, bet ar to viss nebeidzas. Braucot pa šoseju nācās pierast pie tā, ka autiņš skaisti "peld". Tā, kā man ir neliela kravas auto vadīšanas pieredze, tad sajūtas atgādināja, kā tu cilvēks mēgini uz šosejas noturēt GAZ 62 ar būdu... ))) Tas nozīmē, ka vadot šo auto nevar snaust, visu laiku, tas prasa nelielu "piestūrēšanu"...
Īstenībā par to atgādina arī uzlīme uz saulessarga- atgādinajums, ka ŠIS autiņš vadās pilnīgi savādāk, kā citi. kad pirku autiņu neko nezināju par n- tajām ātrumkastes versijām. Protams, zināju, ka eksistē 2x4 un 4x4 versijas. 2x4 speciali radīts snobiskiem šikot kāriem amīšiem, kam 4x4 nav nepieciešams pēc definīcijas (arī cenas ziņā), bet patīk zīmēties ar džipisku autiņu. bet to, ka arī 4x4 ir n- tās versijas biju par slinku, lai skaidrotu. Arī iAuto tik sīkas detaļas neatradu. Izrādās biju ticis par 2100 eiro pie autiņa, kam ir tikai 4x4 par time un 4x4 low, bet nav īsta 4x4 saslēguma. tas nozīmē, ka ziemā, izslīdot priekšai, tā nepieslēdzas, autiņš uz slidena ceļa uzvedas kā parasts kravas autiņš ar pakaļējo piedziņu. Secinajums vajag labas (ĻOTI LABAS!) riepas. Pretājā gadījumā nāksies tāpat kā man pirmajā ziemā braukt ar labajiem ratiem pa kupenām, lai būtu 4x4 saslēgums. Sāpīga pieredze. Ja vēl piesummē to, ka autiņš arī ziemā, protams, peld, riepas šim autiņam ir nepieciešamas tiešām ekselentas< tas laikam ir dārgākais ieguldījums, jo neko citu autiņš negrib.
Galēji ekonomisks, braucot ar gāzi!!! Ne vairāk kā 20 l gāzes uz 100 km, t. i., aptuveni 7,5 Ls uz 100 km ar 4,0 litru motoru! Benzīnu gan dampis ēd daudz! pat neesmu skaitījis cik, jo benzīnu izmantoju tikai iedarbinot un gadījumos, kad beigusies gāze. Pie tam uz gāzi motorītis strādā klusāk un vienmērīgāk. 80 l balons, kas novietots bagāzniekā dod iespēju nobraukt 400 kilometrus- precīzi, ka nomērīts. rezerves tupeles nav, tapat nav arī domkrata. Vienu reizi nācās lūgt talkā autoevakuatoru, jo čalis, kam autiņš bija piederējis bija pats ķimerējies ap elektroniku tadejādi salaidis grīstē peislēdzot disku atstkaņotāju. Vēlāk elektriķis Atlas motorā(labākais serviss!) teica, ka labi, ka nenodegu. Viss beidzās labi.
Tādejādi autiņš iegādāts 2006. gadā, kalpojis man godam, bijis izīrēts firmai, tāpēc atkal sevi atpelnījis.
Šogad atkal pēc 9 mēnešu dīkstāves atkal iedarbināts (biju domājis, ka jau norakstīšu) un nu turpina ripot pa laukiem darba vajadzībās.
Nu re, mana koncepcija, ka nepieciešami vismaz trīs dažādi autiņi katrs savai vajadzīvai attaisnojas!
Laikam jau būs jāmeklē cits SUV vai džips, ja šī remonts iznāks padārgi. Minivens pagaidam ripo, citu nemeklēšu. Varbūt vienīgi jāsāk lūkoties pēc kāda cita sedana, jo pa pilsētu braukat ar džipu laikam nav īsti pareizi, bet kas to zina- bedres ir TĀDAS un ziema iespējams atkal nabadzības dēļ būs ar netīrītām ielām, ka var nākties atmest domu par sedaniem.
Lielgabals @ 31.oktobris 2010 0:00
Jeep SRT 8 2008 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Šāda auto izvēle ir diezgan dīvaina. Jo Jeep ir pēc definīcijas visurlīdējs !
Ar šo godīgi no ceļa nobraukt nevar. Spoileris ir ļoti zems.
Es šo dīvaino izvēli veicu pusotra gada ilgos meklējumos. Izbraucu ar visu veidu bobikiem, ko Latvijā pārdod. Izvēlē 2 svarīgi iemesli.
Šeit ir Latvija. Es domāju ceļus. It kā asfaltētos ceļus. Peļķes, bedres, ūdens līdz ku…, briesmas uz katra krustojuma, braucēju drošība, labi pārskatāms ceļš.
Otrs. Motors. Ritošā. Bremzes. Bauda.
Kas ar savu auto brauc no punkta A uz B – NEKAD tādu nepirks un tālāk var nelasīt.
Jo atkal būs dziesma – benzīns ! riepas ! uzturēšana !

Ja Tev nav naudas – kāda ir atšķirība CIK Tev nav 10 LVL vai 1000 LVL ???

Aprakstīt vai ieteikt kādam – trakam jā !

Pozitīvās īpašības
a) Benzīnu šī auto motors garšīgi izdarbina. Tas neizsmirdina bezjēdzīgi degvielu, kā mazie motori
b) platie riteņi ar 270 km/h uz ceļa turas kā zirga buča pie asfalta. Tātad drošs auto un stabils
c) Nopietnos līkumos ar lielu (apm. 220 – 270 km/h) ātrumu auto ir kā piesiets pie ceļa – pat nesasveras
d) Ja Tev tāds ir - TU esi viens no tiem nedaudzajiem ~ 1 100 – 1 600 Latvijas iedzīvotājiem, kam ir dota iespēja braukt ar tādas jaudas auto !
e) Ja tādu nopirksi – Tu būsi trešais Latvijā, kam tāds ir !!!
f) Bremzes teicamas. Brembo – keramika

- Ne tik labi
a) Apgriešanās. Rādiuss ļoti liels. Riteņi, 270 priekšā, izgriežas maz.
b) Diezgan cieta piekare, sevišķi, ja jālieto PadLatvijas izjātos ceļus. Pretēji tam Eiropas bāni ir kā desmaize.
c) Sūdus no lauka vest nederēs. Lauku darbiem un saimniecībā arī.
d) Tikai tad, kad varēsi pabraukt 3 mēnešus un vairāk sapratīsi, kas ir īsta Automašīna ar Lielo burtu
 
glock @ 8.jūnijs 2010 0:00
Jeep grand cherokee 1995 Novērtējums: 6 Komentāri [8]
Normaals auto, (4.0i, gaazes i arii )braucu jau paaris gadus. Braukssanas prieks videejs , bisski kaitina tas ljumii ljummii citaadi nekas. Reizeem prasaas manuaalaa kaarba. Patiik dzineejs , skrien itin labi, taccu sso autinnu par sporta nosaukt nevar. Pie luksafora "miikstos BMW"atstaaj parasti raudaat.

+ augsts kliirens;labi paarskataams celjss;briiviibas sajuuta- braucu tur kur gribu un kad gribu, netraucee ne sniegs, ne lietus u. t. t. ;ljoti vienkaarssa uzbuuve gan dzineejam, gan ritossai;nav iipassi jaaremontee;nav daargs eksploataacijaa;stabiils;
- saliidzinossi daargas riepas; mazliet palielinaats pteerinnss, ja saliidzina ar vieglo grabuli;pec taada gruuti iekaapt vieglajaa pinas kaajas;

zxcg @ 12.jūnijs 2009 0:00
Jeep Wrangler 2000 Novērtējums: 10 Komentāri [6]
Jeep Wrangler 4.0L automāts ( 2000 g. ). Par šādu auto sapņoju jau sen! Te vienu vakaru sēžu ss. lv un redzu savu wrangler 2000g. ar 38000 km nobraukumu. Uzzvanu saimniekam un jautāju vai nobraukums patiess, tas saka kad 100% oriģināls. Ok, iekāpu auto un braucu pakaļ, autiņš tiešām labs - nopirku. Pārkāpjot no BMW diezgan grūti bija pirmā momentā pierast pie wrangler komforta, bet dienu no dienas auto iepatīkas vairāk un vairāk! Šo auto izmantoju kā pirmo auto ar sievas auto braucu tikkai garos gabalus. Ja kādam šāda mašīna ir sapnis vai nepiepildīts sapnis iesaku iegādāties, bet ir jāsadzīvo ar dažiem mīnusiem kādi ir Bobika tipa mašīnām:
1) Degvielas patēriņš - pilsēta 20 - 22 L / 100 km.
Bet to kaifu ko ķer no tā auto var ar to sadzīvot.
2) Auto domāts braukt vai nu pilsētā vai bez ceļā.
3) Braucot uz 90 km un ātrāk vējš pūš pa visām šķirbām.
4) Ātri braucot stingri jātur stūre, saspringti visu laiku brauc
5) Neviena ekstra izņemot stūres pastiprinātāju.
Bet plusi ir 100 reizes vairāk kā mīnusi:
* auto izskats ( eksotika ), braucot 90% cilvēku atgriež galvu paskatās vai nofotografē, vai vienkārši uzsit klaču par auto.
* cabrio - jeep - fantastika!!
* automāts - super, ja nēsi 4x4 vai 5x5 klubā.
* tā nav mašīna, bet sieviete, uz kuru prieks skatīties un turēt savā tuvumā.
* diskomforts pēc pāris mēnešiem pārvēršas komfortā.
* problēmas nav nekādas, remonti nekādi nopietni nav vajadzīgi nu jāpiebilst nobraukums mazs.
* esmu braucis uz 177 km / h.

Auto tiešām labs!!!
 
US @ 10.jūlijs 2008 0:00
Jeep Cherokee 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Tagad par manu lepnumu –Jeep Cherokee Laredo. Laredo nozīmē, ka būs visas ekstras t. i. kondiška, gaišs ādas salons, Momo koka stūre utt. Manam brīnumam stāv virsū gāzes iekārta (visi mēs saprotam ka tā mašīna ēd daudz)... es par cik no bērnības braucu ar mašīnām uz gāzi varu pat aukstā laikā uzsākt ar gāzi, jo uz benzīnu nestrādā. Tapēc arī cena bija ... nepieklājīgi maza priekš 1991g džipa -1500Eur un mašīna nav rūsējusi (lasīju, ka cinkojot), nekas negrab un negaudo un nerīvējas. Man ir paveicies! (fu_k you haters)
A rūc kā... 6cilindri rindā- internetā atradu frāzi: „Izturīgākais motors Detroitā”, cik saprotu 20th ct 60to beigās uzrasēts, bet ir arī 2000ā gada mašīnās. Maksimālo ātrumu džipiem nav stils uzņemt, tāpēc to varu tikai minēt, bet uzceļ normāli ar automātu. Kungi, es nebiju domājis, ka auto var pacelt tā pašapziņu, laimi un prieku vienlaicīgi kā šis džips. Pildu tik gāzi un braucu kā lielais, pat kašķi prasās meklēt, piemēram braucot atpakaļgaitā man caur tumšajiem stikliem ir slinkums redzēt, tapēc braucu paļaujoties uz Dieva žēlastību un OCTA polisi.
Pilnpiedziņa ir un strādā : 242 Select- track , esmu lasījis ka tāda pati esot gan Hammeram gan RAM , īpatnība tāda ka Part time ir pa vidu starp Rear drive un 4WD, taču Part time paredzēts uz īsu brīdi ieslēgties uz slidenas augsnes un man no viņa izslēdzas negribīgi ar krakšķi tikai. Ir, protams, ari Low rage. Es tik ieslēdzu lai pa šķidro pagalmu pārbrauktu. Atrumkārba ir automāts+ gāze +slidens pagrieziens=riebīga sajūta. Es pārliecinos, ka ar automātu nav droša braukšana, jo pagriezienā atlaižam gāzi un izlec no roba, bet kurš gonščiks brauc līkumu neitrālaja? Plus bremžu uguņi uz slidenā man laikam deg aizmugurē pastāvīgi. Bet kamēr bremzes labas un TA vēl ir... es tik braucu kā ķēniņš: D
Iekšā bija saglabājušās 4 oriģinālās tumbas, kas tika pievienotas mafonam 2 minūšu laikā un skaņa sabalansēta un pietiekoša. Tāka tagad tikai uz priekšu un ar dziesmu: D
P. S. Labākas mašīnas nav!
 
Agaga @ 9.februāris 2008 0:00
Jeep Compas 2006 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Gadījās man uz nedēļas nogali dabūt lietošanā šādu 2007. gada februārī ražotu auto. Tas, protams, nav gana ilgs laiks vispusīgam novērtējumam, tomēr viedoklis man ir radies.
Dizains šim auto ir tipiski Jeepisks, tik šķiet, šis ir pats mazākais Jeeps. Atveru durvis un iekšā mani pārsteidz viens milzīgs plastmasas klucis. Es saprotu, ka plastmasa ir lētāka un izdevīgāka par citiem materiāliem, taču visam ir arī robeža, par ko piemirsuši kompasa veidotāji. Bet nu Dievs ar izskatu - auto domāts lai ar to brauktu!
Mans augums ir nepilni 2m un vadītāja vietā es iesēžos bez problēmam, tiesa sajūtas ir kā tādā sporta auto kokpitā. Ikdienas braukšanai man vadītāja zona šķiet pārlieku šaura, bet citādi nekas netraucē ātri pierast pie konkrētā Jeepa īpatnībām. Te nu jāsāk stāstīt par pašu braukšanu - lai arī sēdi kokpitā, šis nav sporta auto! 2.4 litru benzīdzinējs ar automātu ļauj iekļauties plūsmā pilsētā un mierīgi braukt pa lielceļiem, taču straujš paātrinājums nav kompasa stihija un reizēm tas pamatīgi tracina. Piemērs, braucu ar ātrumu 100 km/h, gribu apdzīt priekšā braucošo auto, spiežu gāzi grīdā un kas notiek? motors ierēcās kā zāģis, tahometra bulta aizsniedz sarkano zonu, benzīna līmeņa rādītājs burtiski krītas acīmredzami, ejam garām priekšējai mašīnai lēni, lēni : ) Ok nav traģiski, bet nu pirms apdzīšanas ir dikti labi jāpārdomā vai to var darīt.
No lielceļa nobraucu mežā - poligona smiltis, lielas peļķes, izdangāts dubļains ceļš. Nav problēmu! ieslēdzam 4x4 un Compas nevienu brīdi neliek vilties un šaubīties par iespējamo iznākumu. Tiesa kritisko robežu es nemeklēju.
Rezumējot - ja kāds vēlas auto ikdienas braukšanai pa pilsētu un lielceļu - tas NAV Compas. Taču, ja bieži nākas būt laukos, kur ceļi ir slikti, ziemā tos netīra un kādreiz jābrauc zvejā vai medībās (bagāžnieks gan ir visnotaļ mazs) un pietiek naudas šādam auto - uz priekšu.

(foto - reklāmas materiāli)

 
Ku-Kū @ 8.septembris 2007 0:00
Jeep Cherokee 2.5CRD 2002 Novērtējums: 5 Komentāri [5]
Buutu loti prieciigs un pateiciigs, ja kaads zinaataajs aprakstiitu un pastaastiitu siis masiinas plusus un miinusus, jo veelos vinu iegaadaaties!Pagaidaam mana izveele balstaas uz auto izskatu, sameeraa nelielo degvielas pateerinu, uz to, ka vareesu blokeet tiltus, kad pats gribeesu, nevis, kad elektronika izdomaas(vismaz es taa ceru!), nu buutu labi apmeeram eksplutaacijas izmaksas arii zinaat!
Skudra @ 29.aprīlis 2007 0:00
Jeep grand cherokee 1994 Novērtējums: 2 Komentāri [9]
Domaju, nopirksu sievai auto, lai drosi varetu braukt, pa ziemu domaju sis bus labs, ka tad! Ar tadu hlamu vel nebiju braucis, lumigs, shupigs. Baigi stulbi vispar sanaca, iesedos, pabraucu bis, it ka normali, likas. Un iekritu, nopirku, un jau pec 2 stundam brauksanas sapratu , ka tas ir pilnigs vaks, sieva iesedas pabrauca- ari viena stresa(ieprieksh brauca ar bmw). Ko lai saka uznaca, kaut kads islaicigs prata aptumsojums shto li? Nezinu jaliek pardoshana, varbut auto ir labs, bet ne prieksh manis
Linc @ 11.novembris 2006 0:00
Jeep Grand Cheroke Limited 1997 Novērtējums: 10 Komentāri [2]

Idiaals auto. Lido ar 120-140 km st bez kaadaam probleemaam. EUR variants. Vieniigi jaapierod ka ssuupojaas. Benziins 10-15l uz 100 km. Kaa jau 4l motors automaats. Visu laiku domaaju par Jeep, bet tagat nopirku un nenozzeeloju. Vienkaarssi idiaals auto. Vieglie nestaav blakus. Bija Audi A6 kurss arii idiaals, bet dzzips ir superiigaaks ne tapeec ka dzips, bet konforts, paaredzamiiba un drossiibas sajuuta.
Uldis @ 18.marts 2006 0:00
Jeep Grand Cherokee Limited 1993 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Sagribejas niknu Dzipu, nopirku nu biju loti patikami parsteikts! Jeep 5.2 V8 ar gazes iekartu iet vienkarsi zveera!Uz siguldas cela ispiedu pilnu spidometru (180km/h)bez nekadam problemam! Kalna rapjas perfekti Ādažu poligona tiku visur kur gribeju un bez problemam! Ekstras ir sakot ar el. logiem beidzot ar kondicionieri! Adas salons komforts ir milzigs brauksanu varetu salidzinat ar sedesanu divana pie TV! Kad pirku konsultejos ar pieredzejusiem mehanikiem, vini teica ka labak sito modeli, jo jaunakais (apalais) modelis nau tik labi izdevies, jo netur atrumkarba un ir daudz neizturigaks!Atliek vien piekrist!!! Vizualais skats mani pilniba apmierina drusku dugas apkart un ir OK! Braukaju jau apm. 6 menesus vienigais ko taisiju ir pecku jo pazuda siltums (15 ls) Kaut kas ar kontaktiem! Un savirzi (8ls) skatoties prieksejam riepam vareja redzet kad ed ieksmalas! Parejais viss turas! daudzus biede lielais motors nu nau tik traki ja esi gatavs uz tadam ekstram ar narmalu brauksanu sanak apm. 7ls uz 100km! Es vinu tirgoju jo kritas ienakumi un tie 7ls ir pa daudz bet uzskatu ka daudzi vel varetu pavilkt! Kopsuma + un -
+ liels erts
+izturigs
+Iespadigi izskatas
+problemas ar jaudas trukumu nau
+Prieks dzipa atri iet 180km/h
+daudz ekstru
utt
- vienigais ka ka minusu varu pierakstit tas ir Tie 7ls uz 100km apm 20l gazes

Ja kads izdoma iegadaties, sis zvers tiek pardots Skatieties reklamas! UN PAT NEDOMAJIET PIESIETIES PIE PAREIZRAKSTIBAS, man nau laika spaidit garumzimes un komatus : )
 
flins @ 14.marts 2006 0:00
1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti