Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 3 GT 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Jau pašā pirmsākumā zināju, ka tieši Mazda 3 būs mans nākošais auto, ņemot vērā tieši acij tik ļoti tīkamo interjeru un eksterjeru. Salasoties dažnedažādus testus un atsauksmes, pie dīlera tika pasūtīts auto Mazda 3 GT 2.0 sedans ar Sport Aero paku, kurš patīk labāk par garo variantu, bet nu par gaumi nestrīdās... Tika apskatīti vēl tādi varianti kā Citroen C4, kas starp paziņām izceļas ar elektronikas problēmām, Ford Focus, kurš tomēr nesaistīja dizaina ziņā un uz kura platformas tiek būvēta arī pati Mazda 3. Ņemot vērā Mazda uzticamību, paliku viennozīmīgi par šo auto. Nupat nobraukti 20000km un veikta pirmā apkope. Citādi par servisu nav pat bijusi nepieciešamība domāt. Bildes fočētas ar telefonu, tāpēc kvalitāte nav tā labākā, ak jā… vasarā vienīgi tika notonēti stikli, kas šeit nav redzams. Nedaudz sīkāk par auto:

6 "robu" manuāls - strādā perfekti, ātrumus pārslēgt viegli un ātri, jo "īsā kārba". Šīs litrāžas modeli ar automātu nav iespējams dabūt un man to arī nevajadzēja.

Klimata kontrole - strādā ļoti labi, patīk, ka vasaras sezonā, kad salons piekarsis, iedarbinot auto automātiski palaižas iekšējā gaisa cirkulācija un, salonam atdziestot, automātiski pārslēdzas uz ārējo. Līdz ar to karstais gaiss ātri tiek "izpumpēts" ārā. Ja ar šo, liekas, varētu nepietikt, pirms durvju atslēgšanas atliek pāris sekundes paturēt nospiestu atslēgšanas pogu uz signalizāciajs pults un visi logi smuki nolaidīsies lejā. Pretēja reakcija paturot aizslēgšanas pogu. Tajā pašā momentā, ņemot vērā faktu, ka auto tiek iedarbināts bez atslēgas (Keyless - ir kredītkartes izmēra karte kabatā), meklē nu kabatā to pulti, lai nospiestu attiecīgo pogu. Arī bagāžnieku iespējams atvērt, nospiežot attiecīgu pogu uz pults, taču lai aizvērtu, jāsastopas ar tādu nepatīkamu pārsteigumu kā – nav roktura. Respektīvi, jebkurā gadījumā būs jāsasmērē roka, ja vien auto nav tikko mazgāts. Arī atpakaļgaitas viena labā lamp air par maz, lai apgaismotu ceļu pilnībā, taču šajā gadījumā par palīgu nāk parkošanās sensori.

Xenon - redzamība, salīdzinot ar iepriekšējo auto bez xenon, jūtami labāka. Par to gan jāmaksā ar logu šķidruma patēriņu, jo tas tiek smidzināts automātiski - pietiek vien mazliet uzsmidzināt uz loga, kad 4x vairāk tiks lukturiem. Mēdz gadīties pat tādi laika apstākļi, ka, lai veiktu maršrutu Jelgava- Rīga- Jelgava tiek patērēts viss apmēram 3l lielā "bačoka" mazgāšanas šķidrums.

Āda (opcija par +600 LVL) - izskats elegants, viegli kopjams, ziemā, protams, sēžamvieta tiek pasaldēta, taču te lieti noder priekšējo sēdekļu apsilde (diemžēl viena pozīcija - "ON" vai "OFF"). Pēc nobrauktajiem 20000km vadītāja sēdeklis izskatās nedaudz izsēdēts. Nav iespējami elektriski regulējams krēsls un līdz ar to, nav arī atmiņas funkcijas. To vēl var pieciest, taču krīt uz nerviem krēsla čīkstoņa (tāda skaņa it kā atsperes čīkstētu). Nu nav gluži tā, ka visu laiku, taču attiecīgās pozīcijās un gaisa temperatūras iedarbībā čīkst un viss… Te lieti noder BOSE audio ar 7 skaļruņiem, kas šo manai ausij netīkamo skaņu apslāpē.

BOSE audio – standarta 7 skaļruņi (pa divi priekšējās durvīs, pa divi aizmugurējās, pa pīkstulim priekšējā “stoikā” un subwoofers zem vadītāja krēsla) lai arī nav zemē metama sistēma un kādam ar to arī pilnīgi pietiktos, manā gadījumā basu bija par maz un tūlīt pat tika iegādāts subwoofers, kas nu piedrebina pietiekami.

Ņemot vērā faktu, ka Mazda 3 jau tā izceļas ar savu slikto skaņas izolāciju, līdz ar šī subwoofera piepirkumu tūlītēji prasijās arī pēc skaņas un vibro izolācijas. Tas tad arī sekmīgi tika veikts salonam un bagāžniekam. Protams palika labāk. Taču tas tik un tā nedod vēlamo rezultātu, jo, braucot >90km/h var dzirdēt vēju šalcam, ņemot vērā cieto (var pat teikt- sportisko) regulējumu, tiek rūpīgi sajusti visi ceļu nelīdzenumi kā ar R17 vasaras riepām, tā arī ar R16 ziemenēm.

Nav ļaunuma bez labuma... Cietā hadene ar R17 vasarā un precīzā, teleskopiskā stūre, kas tiek regulēta četros virzienos (reti kuram kompaktklases auto ir tāda fīča) padara auto vadību perfektu uz asfaltēta ceļa. Līkumos auto gluži vai pieplok ceļam, saglabājot komfortu sēdekļos un nešļūkājot tajos no viena sāna uz otru.

2.0 litrīgais motorelis ar saviem 150ZS un 187Nm griežas pietiekami labi, lai braucot 6 ātrumā uz 100km/h ar diviem cilvēkiem salonā, bez problēmām apdzītu kādu uz 90 braucošu auto. Pie 120 dzinēja elastība ļoti laba, atliek piespiest “gāzes” pedāli, kā jau 160-170 bez problēmām, tajā pašā laikā saglabājot auto perfektās vadāmības sajūtu. Protams, ka brīžiem varētu vēlēties vēl lielāku jaudu, taču ņemot vērā patēriņu, kurš manuprāt ir ļoti labs - vidēji 8l vasaras un 8,5l ziemas sezonas laikā – var iztikt.

Par spīti Latvijas ceļiem un visādiem citādiem papildinājumiem, salonā nav jaušama kādas plastmasas detaļas grabēšana, par ko biju noraizējies pirms šī auto iegādes. Par salonu runājot... priekšējie pasažieri var justies ļoti ērti, paneļa izgaismojums iepriecina it sevišķi automātiski pielāgojot paneļa apgaismojumu tumšā laikā. Šoferim ar 185cm augumu, aizmugurē bez problēmām var pievienoties vēl divi tādi paši (ja vien var ielīst pa šaurajām durvīm), ja trīs, tad jau vidū sēdošajam var rasties neliela diskomforta sajūta, taču visā visumā pietiekoši ietillpīgs auto, vēl jo vairāk man kā cilvēkam, kuram pārsvarā sanāk braukt divatā ar savu otru pusīti.

Protams neiztikt arī bez tādām ekstrām kā el. logi, el. spoguļi (gan žēl, ka nav elektriski nolocāmi), spoguļu apsilde (ziemā ļoti ātri atkausē), lietus sensors, ABS, EBD, DSC (diži lielas jēgas gan no tā nav, taču vietām noder gan), multistūre ar audio vadību, kruīzkontroli, īsi sakot viss kā nākas.
Tagad tik atliek nobraukt nākošos 20000km, jo pa šo laiku daudz kas var mainīties.

Rezumējums lielos vilcienos:

+ dizains
+ jauda
+ keyless entry
+ perfekta vadāmība
+ ļoti labas bremzes

- jauda
- skaņas izolācija
- jūt katru ceļa nelīdzenumu
- bagāžniekam nav roktura tā aizvēršanai.
- viegli nodauzīt virsbūves krāsojumu


Katrā ziņā esmu ļoooti apmierināts ar šo auto.
Lieku 8, jo ir dažas lietas, kurus varētu pielikt, jo nekad nav tik labi, lai nebūtu vēl labāk, taču jāņem vērā, ka šis ir kompaktklases auto.

EDIT 1 (10.03.2009. ):
Tātad turpinājums manam stāstam:
Patreiz kā nobraukti 52000 km. Uz 20000km un 40000km tika izietas apkopes - pie dīlera attiecīgi apm. 90LVL un 140LVL. Neņemot vērā šīs apkopes, nekādus papildus ieguldījumus/ maiņas nav bijis nepieciešams veikt. Vienīgi nupat uz 50000 km "izbeidzās" priekšējie bremžu kluči un, beidzoties ziemai, būs jānomaina logu slotiņas. Par klučiem pie dīlera prasīja 80LVL, taču caur saviem cilvēkiem atradu lētākus un, šķiet, arī labākus - Ferodo Premium. Man izmaksāja 38LVL un bremzē labāk par stock. Slotiņas pie dīlera 40LVL, bet ja pameklē, iespējams iegādāties arī pa 20-25LVL.
Laikam beidzot auto arī iebraucies un uz šosejas kruizējot uz 105km/h, uz kompja patēriņš 6.5l/100km, reizēm mēdz pat būt visi 6.0. Līdz ar 55l bāku, mazo patēriņu un darbu Rīgā, visu nedēļu bez bēdu var nobraukt ar vienu bāku (apm.550km).
Pirmo reizi, kad gāju skati (ap 30000km), viss pa nullēm un nekādu problēmu. Vasarā iešu otrreiz - redzēs kāda aina tad pavērsies.

Joprojām esmu ļoti apmierināts ar šo auto un, ja neskaita nelielus skrāpējumus virsbūvē, kurus KASKO veiksmīgi nosedzis, kā arī nu jau pieradušo prātu un vēlmi pēc kaut kā žiperīgāka (piemēram MPS) - auto vienkārši super! ;)

EDIT 2 (30.08.2009. ):
Nu jau noripināti nedaudz pāri 60000km. TA gāju maija beigās - atkal pa “nullēm”. Pāris dienas atpakaļ veicu 60000km apkopi. Tagadējais Mazda serviss Baltic Motors (pēc reorganizācijas Inchcape sameties kopā ar Ford), neko sliktu nevaru teikt. – atsūta sms ar atgādinājumu par apkopi, viss solīdi un ērti, tik tajā viņu stāvvietā, kur nolikt auto, gan pamaz vietas. Apkopes izmaksas – 84 LVL. Papildus tam pa garantiju nomainīti aizmugurējie stabilizatori (ja pareizi atceros), priekšējais amortizatora atbalsta gultnis un abi priekšējie bremžu diski, jo bija nedaudz savērpušies. Citu problēmu pagaidām nav bijis.
Un jau atkal jāsaka, ka joprojām esmu apmierināts ar auto, neskaitot tās pāris lietas, kuras esmu pieminējis jau iepriekš. ;)


EDIT 3 (30.04.2010. ) :
Pēdējā laikā tā mazāk sanācis ripināt, nobraukums 70000km. Šoziem sals un sniegs deva uz pilnu klapi, taču visos -25 grādos tā negribīgi, bet tomēr ar kādu trešo griezienu tomēr leca. Vienu ļoti aukstu dienu braucot panelī iedegās ABS+DSC+(!) lampiņa, respektīvi jebkādas palīgsistēmas vispār nedarbojās. Pēc manuāļa teikts, ka auto ar steigu jānogādā servisā, taču sazvanoties ar dīleri tika nonākts pie secinājuma, ka varētu būt pie vainas lielais aukstums n- to dienu garumā. Otrajā dienā viss atkal bija normāli, taču kļūdu tā arī nenolasīja un nu nezinu, kas īsti tur bija par vainu.
Pienāca vasara, nomainīti vasaras riteņi. Tad arī uzradās šādi tādi ieguldījumi ārpus garantijas rāmjiem. Nekas traks, bet aizmugurējās savirzes dēļ pakaļējiem riteņiem “noēda” iekšmalas tik tālu, ka pamanīju to tikai tad, kad riepas sāka laist nost gaisu, jo iekšmalās jau sāka līst ārā kordi. Nu neko darīt, atrasts tuvākais serviss un uz sitiena kaut kādas riepas sadabūtas, lai vismaz uz priekšu var tikt. Izmaksas – 50 LVL par abām Pirelli P6000. Otrs - jau otro reizi 10000km laikā tiks mainīti priekšējie bremžu diski (atkal pa garantiju) + uzlikti jauni bremžu kluči (šoreiz dabūju Pagid klučus pa 28 LVL komplektu). Redzēs kā šāda kombinācija sastrādāsies, jo aizdomas, ka tie Ferodo pie iepriekšējo disku savērpšanas vainas vai nu arī vienkārši ziemas aukstums sabeidza. Vēl pa garantiju priekšā nomainītas bukses ar plauktu, noregulēta savirze un auto sagatavots TA.
TA izieta bez aizrādījumiem.
Ak jā, ja pēc ziemas vairs nestrādā lukturu apsmidzinātāji, pārbaudiet drošinātājus, jo aukstuma dēļ, ja aizsalst smidzinātāji, to mēdz izsist.
 
mariZ @ 7.janvāris 2008 0:00
Mazda Xedos 6 1.6 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Gribu pastāstīt par auto, kas bija manā īpašumā kādu laiku atpakaļ – Mazda Xedos6 1.6L 1994 g.

Tātad – biju izlēmis pirkt Xedos6 (ļoooti patika). Atradu pazīstamu pārdevēju un nopirku – biški purnā sistu eksemplāru ķiršu sarkanā krāsā pa lētu naudu. Pie tam ar 1.6L bīdeli. Bez kondiškas, kožas... pārējais viss it kā bija.
Pirmais aplauziens bija, ka priekšējos lukturus lētāk par 200Ls nav iespējams nopirkt (jauni > 400Ls). Nespēju saprast, kā lietoti X6 lukturi var maksāt 10x dārgāk par 323F līdzīgas uzbūves lukturiem! Beigās, negribēdams attiecīgo summu maksāt par lukturiem no vietējiem „biznesmeņiem”, nopirku Lietuvā angļu lukturus par ~100Ls. Tā kā pirms tam biju izpētījis, ar ko atšķiras Eiropas lukturi no angļu, tad pastāstīju to meistariem un šie par 20Ls man angļu lampas pārtaisīja par Eiropas lampām.
Nākamais bija salocītais kapots, bet to, ar lielu čīkstēšanu, meistars godam atjaunoja. Ar brīdinājumu aizvērt maigi (lai plaisas neparādās, jo baigi plāns dzelzis esot).

Nu beidzot mašīna bija vizuālā kārtībā. Sāku braukāt. Pirmais nomainīju visus 4 stabilizatoru stieņu galus, jeb zaldātiņus (kas no stāvēšanas bij ierūsējuši – katrs kādi 5Ls). Nākamais bij izpūtējs – no katalizatora līdz aizmugurējam galam - ~80Ls (Berģu izpūtēju centrā ar 2 g. garantiju). Tad sāka bramzes "mest". Nomainīju priekšējos bremžu diskus (katrs 12Ls). Palīdzēja. Uz īsu brīdi... Pēc tam gudri meistari ieteica nomainīt pakaļējos diskus (~10Ls) – nepalīdzēja. Sapratu, ka priekšējie diski bija sliktas kvalitātes, uzliku labākus (18Ls/gab). Sākumā bij ok. Pēc brīža atkal met...  Tā arī atstāju līdz pārdošanai, jo nespēju saprast, kur vaina (par laimi/nelaimi nošķīlu to skaistuli).
1,6 motors varētu likties par švaku. Daudzi tā arī saka. Bet 1400 kg mašīnai 115 Zs bīdelis točna nav par švaku. Jāmāk tik turēt abarotus. ;)
Karoče 2,5 gados nobraucu ~70000 km. Nomainīju: visus 4 bremžu diskus (bez rezultātiem), visus 4 zaldātiņus stabilizatoriem, piļņikus amortizatoriem (lai nejāj amīšus), abas šaras, vienu stūres pirkstu..... un viss. Pērkot krakšķeja viena no miroņgalvām (neko neiesāku, jo piļņiks bija ok). Pēc 2,5 gadu lietošanas biku vairāk krakšķēja, bet vēl turējās. Pie tam auto tika nežēlīgi pa granti ekspluatēts. Un parādīja sevi kā ideāls braucamais – labi turējās uz grants un vispār uz nelīdzena seguma – laikam dēļ daudzsviru pakaļējās piekares...
Patēriņš no 7l/100km pa šoseju, līdz 9,5L pa pilsētu ziemā (ar spolēšanu utt).
Komforts – ļoti labs: riepas nedzird, vēju arī, motoru ne tik – labi nopakota mašīna. Šofera krēsls varēj būt ērtāks – ar plašāku regulēšanas diapazonu. Bet visā visumā ok. Panelis sākumā liekas jocīgs, bet lietošanā un pārredzamībā ļoooti ērts! Vispār salonam nav kur piesieties.
Hadene pārsvarā no 626 Mazdas – tātad lēta. Un pamanījušies uztaisīt krietni klusāku, kā 626.
Nu un dizains – ļooooti smuka mašīna padevusies! Tā kā manai bija smuki AEZ ļitaki, tad vispār skatu nevarēj atraut!  Bij pat kārdinājums nākamo mašinu pirkt to pašu X6 tikai jaunāku un jaudīgāku.  Atturēja tikai tā problēma dabūt kuzova rezerves daļas. Un vēlme braukt ar jaunākas paaudzes mašīnu. Tāpēc nākamā mašina bij 2001. gada Impreza. : )
3A3 @ 7.decembris 2007 0:00
Mazda 323 1.5 DOHC 16V 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Vārdu sakot, iegādājos šito trīsdurvnieku par izdevīgu naudiņu bez apskates. Priekš 89. gada, es uzskatu, dizaina lidojums. Gan no ārpuses, gan iekšpuses(BG virsbūve, GT spoileri) - kūļ. Galvenais, kāpēc ķēru ciet - motors. Žiperīgs un ekonomisks. Tos 5,5l uz simts(ārpus pilsētas) naftas magnāti, man liekas, ir gatavi tiesā sūdzēt.
Protams šovs sākās, kad sāku apskati iet... sliekšņi un pakaļējie lonžeroni rūsai bija iegaršojušies vislabāk. Citādi neko, bet nu virsbūvītei ir jāseko. Lielākais "ups" ir ar rezerves daļām. Nedēļas divas mani nepameta sajūta, ka esmu iegādājies ferrari... regulārs bija skats, kad rezerves daļu servisos vecim rokās trīs katalogi un kompis ar vispasaules detaļu tīklu... nevarēju tos savus aizmugures lielos bremžu diskus atrast, tāpat ar "ručņika" trosēm, vēl pāris finķikļuškas - nu rets modelītis. Protams vajadzēja tikai rakt, tepat iekš Rīgas atradu.
(+) Ērts, izskatīgs, laba vadāmība, labs aprīkojums, sabalansēta piekare, ekonomisks, var arī iedot "ručkā".
(- ) Sarežģīts, šrotos maz, padārgas šādas tādas detaļas
easyrider @ 21.novembris 2007 0:00
Mazda MX-6 2.0 16V 1993 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Sveicināti! Atvainojos uzreiz, ja pamanīsiet rakstīšanas kļūdas, jo esmu krievs. : )

Lieta ir tāda. Nopirku par 800 latiem divas nedeļas atpakaļ šo auto. Nopirku, 6 mēnešus garāžā nostāvētu auto. Protams, bez tehniskās apskates.. Bet, mašīna iedarbinājās viegli! Un tad varēja klausīties defektus: izputējs cauršs, motora telpā arī skaņa divaina.. brauc viņš pietiekami labi, bet jau no sākuma nevarēju saprast, kāpē viņu sauc par komfortāblu? Man liekas, ka manam eksemplāram stāv sēdinātās atsperes, jo viņš atkārto katru ceļa negludumu. Motors parastais divnieks.. Degvielas patēriņš pagaidam ir ap 10 litriem braucot 80% pilsētā un 20% ārpus. Pērkot šo mazdu biju sagatovots, jo zināju, ka viņai ir 626. mazdas piekare un dzinējs, ta kā ar detaļām problēmu nebūs.
Pagaidam mašīnai ir uzlikts jauns vidējais posms izpūtējām (30 lati ar darbu) un mašīna kļuva klusākā. Dzinējā nomainīts stūres hidropastiprinātāja sūknis (20 lati no šrota, liku pats), ja tā gultņi radīja traku troksni. Nomainīti priekšējie kluči (8 lati, iepirkšanas cena).
Lai izietu tehnisku apskāti vajadzīgi nieka 30 lati. Auto patīk, jo ir vairāki patīkami sīkumi ar kuriem viņš priecā mani. : ) Piem. : sporta sēdekļi (nu ļoti ērti), ērts salons diviem cilvēkiem (ergonomika).

Kopumā:

+: detaļas no 626 mazdas
+: izskats un markas rētums
+: dinamika

- : trokšņa līmenis salonā
- : virsbūves detaļas grūti atrast(ja esi normāls braucējs, tad nav jāraizējās)

Stāstiet par saviem MX-6 piedzīvojumiem.. : )
 
DenBass @ 19.novembris 2007 0:00
Mazda mazda 2 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Tā skatos ka nav nevienas atsauksmes par šo auto... daudzi ganjau nezin kas tā pa mašīnu, vismaz visi mani paziņas pirmoreiz pa tādu dzirdēja. Mašinu lietošanā dabūju šī gada jūnijā kā darba auto. Protams ka no sākuma šķobijos, jo tā tak ir sieviešu mašīna un kādu nedēļu nevarēju ar to samierināties....
Tā īsi par tehnisko pusi: kas nezin tad šī mazda2 ir uz ford fiesta bāzes tas nozīmē ka viss kas ir apakšā ir no ford... motors, kārba, izpūtējs pat bāka karoč viss. Auto modifikācija skaitās 1.6sport, motorīts griežas un velna paraušanu ja brauc divatā tad jaudas ir pietiekami priekš tāda motora/masas attiecības. Tas sport nozīmē tikai to ka ir maximāli aprīkots salons(pa to vēlāk), ļitaki 15 collu ar 195/50 gumijām miglinieki un vēl daži štunti... ja kas ļoti labas gaismas(protams nav xenon!!!) stajankā var ielīst gandrīz jebkurā. Remonti ir bijuši 2 pa šo laiku: 1. bija nobeidzies katalizātors to pa garantiju nomainija un iečekoja ka beikts arī izpūtējs( no katalizātora sabirušas zarazas un grab... ) un ūdens sūknis biki sulo, vēl ielika jaunu salona gaisa filtru un uz weekendu iedeva jauno mazda 6 patestēt, jo nebija iekļāvušies remontam paredzētajostermiņos 2. ok otrs remonts lieta tāda ka garantija beidzās 25 augustā, bet detaļas atnak septembra sākumā neko šie visu sataisa pa garantiju.
Tagad pa salonu: salīdzinot ar fiestu mazda vnk iekabina jo salons ir ok. Ir visi el. logi, el. spoguļi(apsildāmi), ādas stūre ar maģa kontroli, kondiška, automātiskās gaismas, mēraparāti ir ļoti uzskatāmi izvietoti(lieli un uzskatāmi) tas viss ir ok, bet beņķi ir pasūdīgi toč domāti maziem cilvēkiem, bet kapēc kad es (1.75m) sēžu man atālums no galvas līdz griestiem ir 17cm??? nav kur atbalstīt labo roku garos braucienos. Par brīnumu aizmugurē arī var kāds sēdēt tikai jāpaceļ pagalovņiki, citādi tie spiež muguru. Ļoti labi ka ir pilns ar visādām kabatiņām sīkumiem.
Kopumā ņemot īsts pilsētas auto, bet ja brauc garāki gabali tad jābrauc uz 100, jo pie 120/130 ir jāliek austiņas vai arī maģi uz pilno. Par patēriņu ir tā- ja brauc prātīgi tad kādi 6l uz simtu pilsēta/ārpus, ja brauc ne pārāk prātīgi un ar ieslēgtu kondišku(uz pilno) tad kādus 9l var izkūpināt. Lieku atzīmi 8, jo tā ir darba mašīna, bet sev tādu es nepirktu!
Jogis @ 4.oktobris 2007 0:00
Mazda 626 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Pavizinājos, tiesa tikai vienu dienu. 2.0 motors 16V DOHC. par motoru iebildumu nekādu. Dinamisks un ekonomisks, viegli vadāms, informatīva stūre un bremzes. Zem jebkuras kritikas ātrumkāŗbas(mehānika) pārslēgšanas mehānisms, tā it kā pārslēgšanas mehānismā būtu kāds sabēris smiltis- smagi bet precīzi slēdzas.
Vadītāj vieta apsolūti neergonomiska un neciešama, tiesa esmu gara auguma.

Visu laiku lasīti komentāri kas šo auto salīdzina ar AUDI - A4, B4(80). Mazda zaudē visās pozīcijās. Te pat nepieminu skaņas izolāciju, kas MAZDAI manā uztverē ir pietiekoša.
deksters @ 28.septembris 2007 0:00
Mazda 3 2006 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
1.6 motors, kondiška un dažas citas fīčas, bet nekas daudz. Norullēts ir 1 gads nedaudz virs 40000km, izieta skate ar dažiem vieniniekiem. Kopumā pozitīva mašīna.

Kas patīk:

tīri patīkama piekare - vidēji cieta, labi turas uz ceļa,

motora jauda atbilstoša tilpumam, vienīgais virs 100km/h diezgan augsti apgriezieni - liekas, ka motoram nedaudz grūti

Panelis stilīgs neona zils ar sarkanu, priecē acis tumsā katrā ziņā nestāv blakus zaļai klasikai.

Ādas stūre ir laba lieta.

Dizains gaumes lieta, bet man tīri labi patīk.

Kas nepatīk:

Sēdvieta, garos braucienos jūtas mugura un nevar īsti atrast savu pozīciju (ir bijusi ērtāka mašīna).

Tas ka špricējot logu šķidrumu vienmēr tiek arī mazgāti priekšējie lukturi - logu šķidrums beidzas viens divi un šito fīču vai nu jāatslēdz pavisam vai jāsamierinās. Focusiem tikai nakts režīmā lukturu mazgātājs sāk darboties, bet te laikam par to nepadomāja.

Domāju, ka savā klasē kā tīri neko autiņš, platforma tā pati, kas Focusam, bet tas man liekas krienti bezpersoniskāks it īpaši iekšpusē. Ar Corollu arī ir braukts (ne ar pašu jaunāko) nu arī tā īsti neuzrunāja.

Tas īsumā viss, mašinā ir OK, bet piesieties var.



kontradmiral @ 6.septembris 2007 0:00
Mazda 6 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Auto ir 2005. gada 23. decembra : ) - praktiski 2006. gada.
Pirms iegādāties protams iesaku painteresēties pie zinošiem cilvēkiem un vēlams kas strādā dīlera servisā (jebkura auto meklējumos, jo katram ir + un - )
Pret mazdām visu laiku esu bijis ļoti skeptisks. Likās pārāk jau tāds sievišķīgs dizains, pat tehniskām īpašībām diez ko arī nebiju pārliecināts, bet tā kā sievukam tika meklēts jauns auto nejauši uzgāju šo Mazdu. Painteresējos pie paziņām un izrādās viens labi pazīstams cilvēks strādā Aura auto, pakonsultējos - secinājums:
- vēlams pēc facelifta (uzlabota skaņas izolācija), vēlams ar 2,0 motoru (1,8 pa īsu bet 2,3 pārāk smaģnējs, rijīgs un tieksme uz eļlas ēšanu), vēlams arī bez xenona (mēdzot bieži plīst) a pārējais - it kā labi auto.

Tā nu sanāca, ka noskatītais auto iepriekšminētam atbilda:
- 2005. gada beigas (23. decembris) - jau pēc facelifta
- 2,0 litru dzinējs
- 6. ātrumu manuālā kārba
- bez xenona
- vidējā komplektācija (ādas apdare šur tur : ), klima ... ).
Apkopes ik pa 20tkm, 100tkm garantija (jau noripojis 40tkm, vēl nekādu sūdzību).
Salons smuks (smukāks kā pirmajiem modeļiem) ādas apdare stūrei, ātrumkloķim un visādiem štruntiem, 6. ātrumi dod savu, ekonomisks (vidēji jauktā režīmā ~ 8l/100km)
Visa vadība uz stūres, klima uttt.. kas jau japānim ir samērā pierasta lieta (standarts)
Biju patīkami pārsteigts gan par degvielas patēŗīņu gan par auto ietilpību - bagāžnieks zvērā liels un kas interesantākais - atmetās aizmugurējie sēdēkļi un veidojās milzīgs plašums (gandrīz gluda grīda) vienā nelielā ceļojumā pat nolēmām necelt telti un ar sievuku un sīci pārgulējām salonā (atmetām beņķi, saklājām segas un uz priekšu) - Auto ir SEDANS un es vidēja auguma - 182cm - visiem vietas pietikās.
Vēl vajadzētu uzlikt jumta bagāžnieku - tad gan jādodas tālākos braucienos! : )
Katrā ziņā neko sliktu nevaru teikt = labs, komfortabls un pat smuks auto, par ļoti pieņemamu cenu. (pat man kā Mazdas skeptiķim šis auto ir pieņemams)
Uz doto mirkli pat īsti nav nekas kas nepatīk vai neapmierinātu.
Ne pa velti pēdējos AutoBild testos Mazda kāpj uz augšu : ) par to prieks : )
Esu braucis ar daudziem auto (Audi, BMW, Opel, Ford, WV, Toyota, Mercedes un tagad Mazda) - ja runa ir par cenas/kvalitātes/apmierinātības/ieguvumu salīdzināšanu - pašubrīd priekšroka ir minētajai Mazdai.
Lai arī citi japāņi varbūt ir it kā nedaudz 'teorētiski' labāki (Teorētiski Toyota kotējās, bet faktiski neko īpašu neesu izjutis ar to braucot, tikai to, ka tā ir dārgāka) Bet vācu auto ir komfortabli (braukt bauda ar Mercede vai BMW, bet standartā tas ir pliks kā žurka un ja to apkarina ar normālām šī laikmeta lietiņām - zvērīgi dārgs)
Tas nu ir aptuveni mans sakāmais : )
Ideāla nekā nav - tādēļ 9 : )

Cerams manas domas ir kaut cik izprotamas, ņemiet par labu!

Sory, foto nav diez ko smuks (auto netīrs : ) ) bet priekštatam būs ok
 
Cunca @ 8.augusts 2007 0:00
Mazda Xedos 9 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
Pirms 3 mēnešiem iegādājos šo japāņu limuzīnu. Iepriekš braucu ar Mazda 626 kupeju, taču neērtības sagādāja auto ar divām durvīm.
Braucot ar xedosu ir pavisam atšķirīgas sajūtas nekā ar kupeju. Šis ir liels šoseju kuģis ar teicamu balstiekārtu diezgan elastīgu dzinēju un labām bremzēm.
Konkrētajam auto ir 2.0l v6 dzinējs ar 24 vārstiem un mehāniskā 5 pārnesumu ātrumkārba. Motors "kož" labi, bet pimērotāks būtu jaudīgākais 2.5 litru motors. Pārnesumi strādā precīzi un ir labi sabalansēti. Degvielas patēriņš šim auto ar 1410kg pašmasu nepieklājīgi zems. Uz šosejas ap 6,5 l/100km, bet pilsētā ap 8l/10km. Vidējo dators rēķina 7,5 l/100km.
Salons plašs, sēdekļi ar velūra pārklājumu viegli kopjami. Priekšējais panelis skaistākais, ko esmu redzējis(par gaumi nestrīdas)un visi slēdži ir ērti aizsniedzami.
Aprīkojums šada vecuma auto ir pats labākais. Elektriski logi, lūka, regulējams sēdeklis un lukturi. Elektriski apsildāmi un regulējami spoguļi, automātiskā antena, parking sensors, borta dators, klimata kontrole, kruīza kontrole, stūres lifts un pastiprinātājs. Faktiski viss, ko vien sirds var vēlēties. Bagāžnieks sekls toties plašs.
Cena arī par šo šoseju kuģi- pieņemama 2500 eiro.
Kā jau katram auto, arī šim ir savi trukumi.
- ļoti zems, jāskatās kur var iebraukt, kur ne,
- grūti atrast detaļas(vietējā tirgū),
- sarežģita balstiekārta, taču funkcionāla.
Pārējie visi ir tikai pluspunkti. Japāņiem savā laikā ir izdevies uzbūvēt labu un ļoti skaistu , kas atšķiras no citiem, auto.
 
Janka @ 15.jūnijs 2007 0:00
Mazda 323 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Nu tad tā. Trīsdurvju hečbeks, 1,6 16vārstu SOHC dzinējs. Mans pirmais (mammas žiguli un opeli nepieminēsim) auto. Iegādāts 2003. g. par 1700 eiro no vienas vācietes, kas pati ar šo auto bija atrullējusi no fāterlandes (un jau piereģistrējusi mašīnu Latvijā), lai apprecētos ar latviešu čali. Romantika.
Uz spidometra bija ap 177 000, un tā kā vāciete bija manu draugu paziņa, tas tad arī bija reālais skaitlis. Auto nebija sists, ja neskaita dažas skrambas uz bampera un kreisā pakaļējā spārna, visnotaļ labā kārtībā, oriģinālais manuālis un servisa grāmata komplektā. Un visai labs CD atskaņotājs. Elektriskā lūka, logi gan jāskrūvē pašam, kā arī spoguļi - bet tiem ir ļoti foršas sviriņas, nemaz nav grūti regulēt. Riteņi - 13'', kas, protams, nav kruta, taču izmaksu ziņā - izdevīgi.
Uzrāviens gana normāls, nav jau nekāds poršs, bet pilsētā var iztikt. Istais spēks parādās virs 4000 apgriezieniem. Ēd vidēji 7l uz 100km. (ZS - laikam 90. ) Virs 120 km/h gan paliek rijīgāks. Samērā stabils, ir braukts pa Pleskavenes risēm spēcīgā lietū, kad viss pludo, uz 130, - iet kā pa sliedēm. Virs 150 gan parādās drusku neomulīga sajūta. Vāciete teica, ka pa bāni esot braukājusi ar 170 - var jau būt. Oficiāli skaitās, ka mašīna iet līdz 186 km/h. Pašmasa - 1050 kg, kas spēcīgā sānvējā, vienatnē braucot, ir jūtams.
Ļoti forši stūrējas. Stūre asa, informatīva, ar šo auto ērti manevrēt pa joslām, parkoties. Salīdzinot ar 98. g. Hondu Civic vai 95. g. VW Polo, stūre ir daudz foršāka. Sajūgs un bremze - pēc braukšanas ar BMW vai to pašu VW Polo īsu brīdi šķiet, ka pedāļi ir ļoti jūtīgi. Katrā ziņā tie vairāk domāti maigām dāmu kājiņām nevis brutāliem večiem kirzas zābakos: )
Sēdekļi man (165 cm) šķiet gana ērti, bet garāka auguma cilvēki ir žēlojušies, ka mugura sāp. Esmu nobraukusi dienā arī 700 km, un nekas. Aizmugurē vietas mazāk, taču trīs rumpīšus iebāzt var. Bagāžnieks pietiekami liels, lai ievietotu četrus cementa maisus. Ir vests arī ledusskapis (atlokot pakaļējos sēdekļus), rakstāmgalds (izjaukts, protams).
Tūliņ pēc iegādes pārkrāsoju apskrambātos bamperus un kreiso pakaļspārnu, nomainīju piļņikus, eļļu. Tad ilgi nevajadzēja darīt neko, līdz pēc gada sāka izpausties LV ceļu graujošā iedarbība. Nācās mainīt priekšējo granātu vispirms vienā, tada arī otrā pusē. Kopumā pa šiem gadiem pamazām piekarei nomainīts: granātas - pat divreiz, lodbalsti, amortizatori (visi), kolodkas, stupica.
Mainīts izpūtējs (vienreiz visā garumā, otrreiz viens posms. ) Protams, kārtējās eļļas maiņas. Vienreiz mainītas sveces (2004./2005g. ziemā), pirms 2005./2006. g. ziemas baigā sala profilaktiski ielikts jauns akumulators. Bet tad -30 grādos leca ar pirmo griezienu. Ko nevarēja teikt par daudzu kaimiņu jaunākajiem un krutākajiem auto.
Braukts tiek teju katru dienu. Un katru dienu jāforsē t. s mazā Brīvības iela.
Pagājušajā rudenī beidzot iestājās tāds kritiskais brīdis - sajūgs bija beidzot nokauts, radiators arī sācis tecēt. Pārdot? Notestēju pāris nākamās mašīnas kandidātu... Apsvēru izmaksas jaunam gecam uz līzingu... nē, nafig barot augļotājus un jāties ar garantijas servisiem. Varbūt to pašu 98. g. Hondu 1,5l, kura ir, protams, stipri klusāka, taču uzrāviens ir apmēram tāds pats, ja ne mazāks (ZS laikam skaitās drusku vairāk, bet bundža smagāka)? VW Polo 95. g. ar 1,4 motoru? - ai nē, tikai ne VW Polo - ļurīgs, bez uzrāviena, stūre mīksta, pedāļi cieti. Un vispār - jābrauc katru dienu un daudz, bet laika nodarboties ar auto pirkšanu/pārdošanu nav.
Ak, labāk zināms ļaunums. Izlēmu tomēr remontēties. Jauns radiators Vagonu ielas GRS (vai kā to kantori sauc) Ls 96 (ar darbu), remonts veikts dienas laikā. Jauns sajūgs (arī Vagonu ielā, kantorī ar incanto nosaukumu Auto Maģija) - Ls 150 (ar darbu). Arī šis remonts veikts dienas laikā. Vēl tika nomainīta zobsiksna ar ruļļiem. Kopš tā brīža darīts nekas nav, bet nupat tehnisko apskati izgāju ar pirmo piegājienu. Korozija gan beidzot, pēc četrām Rīgas ziemām, ir sākusi savu ļauno darbu, bet pie tā TA vecis nepiesējās.
Kopumā nepatīkamu pārsteigumu nav bijis. Vecs ir vecs, jāseko līdzi. Mēdz bieži izdegt tuvās gaismas, tā esot mazdām raksturīga kaite. Rēķinu, ka vēl kādu gadu izvilks. Ejiet ieskrieties, jauno auto tirgotāji, nākamā arī lietota mazda (jaunāka gadagājuma, protams).

Rezumē: auto praktiskai latviešu studentei, kam pofig par prestižu, bet svarīgi, lai auto nepieviļ.

+ forši stūrējas
+ stabila
+ nav jābaidās, ka nozags
+ laba pārredzamība, forši sānu spoguļi
+ starp citu, man ir KASKO. Ls 40 par gadu. Nupat iekasēju no šiem Ls 80, ko piekrāsot vienas stulbas kaimiņienes noskrambāto spārnu.

- skaļa, grab drausmīgi. taču labums no tā ir tāds, ka uzreiz var dzirdēt visas aizdomīgās skaņās piekarē.
- ziemā baigi salst ciet durvis. jāuzmana, jāsmērē ar silikoniem
- tuvās gaismas lampas bieži izdeg
foibbe @ 6.jūnijs 2007 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Lasītākie raksti

Jaunie raksti