Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes C280 Sport edition AMG Rims like 97 98 N/R 1996 Novērtējums: 10 Komentēt
Bija iespēja pirkt auto ASV. TAd kad vinju nopirku bija nobraucis sis auto 82000 miles. Motors ljoti njiprs 6 cilindru 2.8 L. auto izlaiduma gads 1996. Cena bija 3750 $PAr mašīnu neko sliktu nevaru pateik. tagad esmu nobraucis apmē 12 t. km. No remontiem nekas nav dariits. Bet braucot pa bedreem bija tads krakshkjis labajaa puse droshiibas pec vedu pie daktera un vinjs saka ka tur viens gudrinieks amortizatoru nemaceejies ilikt un bija jaaliek savadaak kaa bija ieligts. Pagaiudaam neko vairaak nevaru pastaastiit no tehniskas puses. SAlons kluse bet nejau tas pats lielaakais. aizmuguree kajam vietas pamaz. bet taa klusa un dinamiska braukshana.
 
mersis @ 14.oktobris 2006 0:00
Mercedes 240d 1982 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Vēlos jums pastāstīt par savu, pēc kārtas, otro mercedes benz auto. Par pirmo varat palasīt šajā pat sadaļā.
Var teikt, ka šo auto saliku ar rokām pats. Kopumā no trim. Iegādājos kaut kad februārī ar 2,8 litru benzīna dvēselīti ar 6 cilindriem rindā un automātu. Motors bija gaužām sliktā stāvoklī, bet vēl griezās. TA nebija ieta divus gadus. Acīm redzot, vēl ilgāk netika mainīta eļļa un tosola vietā liets ūdens. Vēl aprīkojumā bija automātiskā ātrumkārba un elektriska lūka. Viss.
Tajā laikā man vēl bija iepriekšējais auto- W123 240d.
Nolēmu, ka vajag benzīna vietā ielikt dīzeli. Tas arī tika darīts. Īrēju garāžau ar bedri un elektrību. Peč darba gāju un skrūvēju. Nekādas dižās pieredzes man nebija, tikai aptuveni teorētiski priekšstati par to, kā kam ir jādarbojas. Likās, ka nemaz tik grūti nebūs, jo visi caurumi virsbūvē ir paredzēti utt.
Izrādijās viss daudz savādāk. Nācās nomainīt pilnīgi visu elektroinstalāciju, kardānu un ātrumkārbas kronšteinu, kā arī sviru un ātrumkārbu un kloķi. Izlēmu atstāt automātu. Tas bija tāds neliels sapnis : )
Pagāja aptuveni pus gads, un rezultāts ir sekojošs:
2,4 dīzeļdzinējs, visi elketriski logi, elektriska lūka, MB TEX salons, elkoņbalsts, lukturu korekcija no salona un citi bāzes versijā ietilpstoši nieciņi.
Nedaudz par + un -
+ dzinējs- konstruēts, ja nemaldos, 1974. gadā. Šis konkrētais ir 1982. gada, tātad ar 72 zs. Godīgi sakot- esmu sajūsmā, ka tik veca konstrukcija var būt tik izturīga. Pagājušajā vasarā tika veikts remonts. Tātad- dznējam vēl 5 gadi stabili klāt pie dzīves.
+ salons- nenormāli ērts. Kaut arī gaišs, netīrumus neuzsūc, jo ir apšūts ar MB TEX materiālu. Tas ir ādas aizvietotājs (nejaukt ar dermantīnu, tās ir divas dažādas lietas). Ārkārtīgi viegli tīrās. Šis salons bija novārtijies pa garāžām un nosmērēts ar eļļām. Nu netīrs pēc velna. Ar CIF visu dabūju tīru. Ideāli!
+ gaita- kā jau mercedes. Līgana un pārliecinoša. pilnībā neatkarīga piekare gan priekšā, gan aizmugurē. Komplektā ar gāzes amortizātoriem, nav nekādas bēdas.

- rūsa- tā ir visur un nekur vienlaicīgi. Tur kur viņa ir- tur arī būs nākamgad. Tur kur viņas nav- nākamgad būs! Tā viņš ir un tā tam būs būt : (
- respekts uz ceļa. Nu neciena. TA skatās šķibāma cīm, policija arī, kaut gan šad tad atbrīvo no sodiem : )

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar auto. Nekļūdijos izvēlē pirmo reizi un arī tagad nenožēloju pus gadu pavadītu garāžā.
P. S. auto netiek pārdots.
 
Richy @ 27.augusts 2006 0:00
Mercedes G 350 TD 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Braucu ar 96 gada G mersi 3,5l dizeli
Citi smaida baigi kantains , kaste utt , bet par gaumi nestriidaas jo man pasam isti nepatik tas jaunais stils noapalots un nolaiziits nu nepatiik !
Par to naudu ko samaksaju par ''kasti'' vareja ari nopirkt gandriz jaunu kadu no apalajiem dzipiem bet nu izvele ir izvele . Pietam ''kastei'' ir gandriz vis ko var veleties ada , kodicionieris, automats, el. logi, sedeklu apsilde, el. sedekli, autonoma apkure, visadas logu un spogulu apsildes, parkosanas sensori, labi nopakots salons neskatoties uz anti airodinamisko formu veja snakona minimali dzirdama kas ir patikami parsteidzos moments . ir papildus laba audio un dvd instalacija, kas liek justies vel labak .
Brauksana petiekosi dinamiska nemot vera lielo pasmasu gandriz 3 tonnas (brunutransportieris) . Sava pieklajiga svara delj auto iegust diezgan mikstu un patikamu gaitu , to labi jut ari nobraucot no asfalta .
Minuss ir 4pakapju automats kuram ir isi robi , jau pie 60 km/h vins iesledz 4to parnesunu ,
un vairak par 155 km/h vins nekust ,
Nu bet degvielas apetite nav maza soseja 12
pilseta 18 bezcels 40 litri
apmeram uz 100km
Bet par piekari runajot tur nav ko piebilst , taa ir paredzeta un sakotneji razota militarajam vajadzibam taka nav komentu!
 
GURU @ 18.janvāris 2006 0:00
Mercedes 240D_w123 1977 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Taatad, vasaraa piepildiiju kaadu sen lolotu sapni- iegaadaajos veco "Gurķi"- Mercedess Benz ar 2,4 litru diizeljdzineeju pa veseliem 250 ls.

Pirmie iespaidi vienkaarshi unikaali! Izbraucu uz šosejas un viss- esmu karalis savaa kuģī! Salons plašs, stūre lielāka nekā Gazikam, motors arii diezgan labi dzirdams. Liidz kaadiem 80 km/h jaudas taa kaa par maz, bet liels bija izbriins par to, kas notikaas peec tam- braucu uz 90km/h, pa priekshu draugs ar savu mashiiniiti, izdomaaju prikola peec jamo apdziit- neticeesiet, bet vienaa acumirklii jau spidometra bultinja uzlekusi uz 110km/h! Tas nu mani paarsteidza ljooti negaidiiti, bet patiikami. Brauciens pa granteetu celju tika samaitaats tikai prieksheejaa amortizatora grabeeshanas deelj, vecais saimnieks jau piekodinaaja, ka to vajadzeetu samainiit. Bet nu biju laimiigs taapat, jo sen veeleejos mashiinu ar aizmugures piedzinju.

Degvielas patēriņš samērā normāls: 7- 8,5 litri vienalga vai pins, vai tukshs, vai pilseeta, vai shoseja! tas, laikam, 4 aatrumu kaarbas deelj, bet, taa kaa braucu tikai ar kreiso degvielu, tad pateerinjsh vareetu buut pat lielaaks un tas man nemaz neliktu shaubiities par ekonomiju naudas izteiksmee!

Nedaudz par visu pārējo. Pečka darbojas ideaali, uzsilst ljoti aatri, durvju rokturi un slēdzenes neaizsalst, pielaist var -10 graadu salaa, tikai tad ir nedaudz ilgaak jaapasilda sveces un "jaapazaaģē" starteris, lilaaka sala liidz shim veel muusupusee shoziem nav bijis! Bet par salu neuztraucos, jo degviela- kreisaa ir taa saucamaa sepereetaa!

Un veel, ja jums kaadreiz naakas braukt ar shaadu mashiiniiti, tad nemeegjiniet ar visu speeku motoru iedarbinaat ar atsleegas paliidziibu, driizaak salauziisiet to! Kreisajaa pusee stuurei ir taads klokjiitis, kuru nedaudz pavelkot, saakaas svechu uzsildiishana, bet, pavelkot nedaudz stipraak, saak darboties starteris! Taa luuk!

Tad nu par remontiem- visu nepiecieshamo veicu pats saviem speekiem teeva garaazhaa, taapeec nav sirdsapzinjas paarmetumi, ka buutu servisaa samaksaajis par daudz =) iisteniibaa taa ir mana sirdslieta, patiikaas man sho un to paskruuveet. Esmu nomainiijis stuures pirkstus kreisajaa puse (iisais-4ls, garais-10ls), tad arii staavaabolu labajaa pusee (26ls), kaa arii majatnjiku (iisti neatceros, bet kaadi 8 ls vareetu buut), bremzhu disku labajaa pusee aizmuguree, tas bija noluuzis (5ls shrotaa), un labajaa pusee vienreiz taa strauaak sabremzeejos pie gaajeeju paarejas un priekshaa labajaa pusee arii notruuka bremzhu disks (kopaa ar stupicu- 10ls shrotaa) un tad veel iegaadaajos spoguli, jo stiklinjsh bija sasists!
Kopaa skaitot jau sanaak tiiri normaala summinja, bet, lai izietu TA, tas viss bija nepiecieshams.

Un beigaas veel sanaaca taa, ka iekaartojos uz laiku darbaa, kur bija vajadziiga pasha automashiina un tad nu jamais man paarveertaas par darba zirdzinju! Bet tas labi, sevi atpelniit arii vajag!

Tad veel atceros vienu gadiijumu, kad braucaam ar draugiem pa Riigu (pats esmu no Liepaajas), spiezhot bremzes, taas kjuva arvien vaajaakas un vaajaakas, un, bremzeejot, mersiiti baigi vilka uz labo pusi! Tad, Riigas- Liepaajas celja kaadaa 50- tajaa kilometraa pie Pienavas saaka kautkas dikti chiiksteet un grabeet un klaudzeet! Apstaajos un ieraudziiju, ka ir izjucis gultnis priekshas labajam ritenim. Nu neko, taa kaa evakuators liidz maajaam izmaksaatu automashiinas cenu, izdomaaju turpinaat leenaam un praatiigi celju, blakusseedeetaajam liku paarseesties uz aizmuguri, lai prieksha buutu vieglaaka un taa ar 40- 70 km/h devos maajup! un viss izdevaas! Beigaas sapratu, ka gultnis bija izjucis deelj beigtaas amortizatora bukses (taas pashas, kuru vecais saimnieks piekodinaaja, lai samainu. ) Amortinju jau biju iegaadaajies (5 ls shrotee) vajadzeeja tikai buksi uzlikt jaunu- noslinkoju un luuk- rezultaats: sabeigta stupica un gultnis. Tagad auto staav garaazhaa, kad atradiishu stupicu, tad uzlikshu un baudiishu ziemas priekus!

Jaa un starp citu, baigi kontroleejams autinjsh gan pa ledu braucot, gan arii pa sniegu, aizmuguri var slidinaat uz vienu pusi cik ilgi patiikaas, kad ir veeleeshanaas uz otru pusi saslidinaat, atliek tikai ar kreiso kaaju stingraak uzsist pa bremzi un pagriezt stuuri preteejaa virzienaa, kad saansliide ir saakusies =) dikti jau nu man patiik taa ampeleeties. Ir veelviena lieta, taa kaa ir garaa 4 aatrumu kaarba, tad, bremzeejot ar paarnesumiem, straujaak atlaizhot sajuugu, rodas saansliide. Taa dazhreiz pabiedeeju kaadu agresiivaaku vadiitaaju, kas pirms liikuma vai pagrieziena pielien baigi tuvu pie aizmugures taadeejaadi apzhilbinot mani caur spoguljiem! Bet nedomaajiet, ka esmu kaarteejais biistamais brauceejs, taa tas nav, vienkaarshi nevaru iztureet, ja kaads nerespektee vecaaku automobiili!

Nu jaa un taas sajuutas iekshaa ir neaprakstaamas, kad garais mersis saak sliideet plakaniski liikumaa, iipashi labas atsauksmes parasti ir no aizmuguree seedoshiem! =)
Varbuut teiksiet, ka esmu veel beerns un speeleejos ar auto, bet nekaads viirs jau arii neesmu=), uzskatu, ka automashiinu ir jaamaak paarvaldiit un izjust, taapeec arii censhos peec iespeejas vairaak izbaudiit sliides un ekstremaalas situaacijas.

Laikam par daudz jau iegrimu braukshanaa, bet nu taads ir tas mersiitis, tik patiikams, ka negribaas shkjirties ne uz briidi, labi, centiishos visu neizstaastiit, lai jums buutu ko pajautaat un pakomenteet, un paoponeet, un pastriideeties!

Veerteejums ir 8 tikai un vieniigi saruuseejushaas virsbuuves deelj! Paareejais mani tiktaal apmierina, ka nevaru beigt priecaaties! =)
 
nk86 @ 5.janvāris 2006 0:00
Mercedes E 220 CE 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Auto nolūkots un nopirkts pirms pusgada Vācijā, pēc ilgiem un laiku prasošiem meklējumiem. Tā kā uzturos Vācijā, pie reizes diezgan bieži braukājot no vienas pilsētas uz otru, vienmēr atvēlēju naudu un laiku auto pārdošanas sludinājumiem un intereses gadījumā arī kandidātu apmeklējumiem. Kā jau dzīvē bieži notiek, reiz garām braucot, nejauši nolēmu iegriezties pēc sludinājuma, kam iekš www. mobile. de nebija ievietotas pat nevienas bildes. Redzētais subjekts, vienīgais gados tiešām vecais īpašnieks, viņa jaunā CL kupeja, kas bija iemesls šā auto pārdošanai, paša auto detalizētāks apskats, kopīgi izdzertā tēja un Scheckheft grāmatiņas izstudēšana man lika pēc tam 2 nedēļas mocīties un domāt, bet pēc vēl pāris manas cenu kategorijas modeļu aplūkošanas vairs neizturēju, zvanīju, rezervēju, izgājām Untersuchungu vietējā MB pārstāvī un sākām rakstīt pārdošanas - pirkšanas līgumu! Kopskaitā apskatīju 17 šos auto 6 mēnešu laikā.

Šim konkrētajam modelim ir 2,2 L dzinējs ar 16 vārstiem un elektronisko špricīti, rezultāts ir 150 zirgspēki, kas pagaidām it kā pietiek un patēriņš ar nav tik milzonīgs, kā mani reiz baidīja cilvēki, vidējais sanāk ap 9 l/100km, ir paciešami.

No ekstrām šim auto ir minami: kondicionieris, 4 x elektriskie logi, elektriskie spoguļi, 5 pakāpju automātiskā kārba, sēdekļu apsilde, heckrollo, tahometrs, Sportline sēdekļi, drošības jostu padevēji, kuri strādā ( parasti tā ir šo kupeju slimība) un vēl šādas tādas pašsaprotamas lietas Mersedesam kā ABS un SRS Airbagi, nesen ieinstalēju navigāciju.

Kas pa šo laiku darīts: Optika- iegādājos pilno Avantgarde versijas radiatora pārsega resti un 17 collu AMG Style II lietos diskus, 225/45 riepas Continental Sport Contact 2.
Secinājums: dēļ šim modelim raksturīgās mīkstās piekares tiek aizmirstas visādas runas par šādu lieto disku negatīvu atsaukšanos uz braukšanas komfortu, arī bijušajā Austrumvācijā ir pietiekami daudz bedraini ceļi.

Braucās ar šo auto ļoti viegli un mierīgi, nu labi, šim īpatnim ir raksturīga tāda strauja gāze un tie paši nedaudzie zirdziņi uzreiz grib lekt, ja neuzmanās ( varbūt jāpieregulē) neskatoties uz to, ka šis automāts startē normāli no 2. ātruma. Bedres un ceļu nelīdzenumi tiek „aprīti“ šā auto piekarē un ātrumu sāku just pietuvojoties tikai180 km/h ātruma atzīmei. Varbūt pie vainas bānis, lielāks un platāks kā Latvijas ceļi.

.

Modeļa plusi: stils, joprojām pievērš cilvēku uzmanību, lai arī nav tas jaunākais modelis, normāls patēriņš priekš Mercedes kupejas, jaudas un degvielas patēriņa attiecība, ērts, mīksts, patīkami braukt, pagaidām neprasa nekādus remontus vai citus neparedzētus izdevumus. Salīdzinoši vēl vienkāršs un uzticams.

Modeļa mīnusi: pagaidām pie mīnusiem pieskaitīšu dzinēju, nevis jaudas dēļ, bet tā dēļ, ka tas nav tik mierīgs un stabils ar saviem 4 stobriņiem kā teiksim 6nieks. Bet tas jau laikam ir loģiski un normāli. Cits nekas pagaidām tāds nav bijis, bet kas ir 6 mēneši, lai kaut ko galīgu spriestu par šo modeli, jāpagaida, jābrauc tālāk un tad redzēs

Mīnusi un plusi reizē - kupeja. Šis vārds izsaka visu, resp., aizmugurējās vietas pasažieriem, tur diezgan šauri kājām, ja es braucot pats gribu tā kārtīgi savās garās kājas izstiept, bet citādi es neteiktu , ka aizmugurē ir neērti. Un ir vairāk noņemšanās, laižot ārā pasažierus no aizmugures. Bet kamēr nav ģimenes, bērnu utt., šādi apstākļi īpaši neuztrauc.
 
SuperZigis @ 20.novembris 2005 0:00
Mercedes 207D 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
Tālajā 1994 gadā mana fātera firmiņai radās vajadzība pēc ietilpīga auto, vēlams busiņa. Tika apskatīti daži Rumbulā pieejami eksemplāri, bet sirds alka pēc kaut kā 'tikko no'. Tāpēc ar pazīstama darboņa palīdzību Dānijā tika iepirkts minētā modeļa ātrās palīdzības busiņš. Nogādāja viņu uz Klaipēdas ostu. Braucām pakaļ. Pirmais iespaids bija - baigais dzelzis! Jūzeri pirms tam viņu katru gadu bija dzinuši uz obligātās marinēšanas tūri, un līdz ar to viņam rūsas nebija principā, bet pustonna piķa klāja visu apakšu. Nobraukums bija 270 kkm.
Sākās rūgtā ikdiena. A/m kalpoja visdazādākajiem mērķiem. Tika vesta maize, un arī dažreiz atkritumi.
!995 gadā ar to, kā kempingvāģi, braucām uz Netes ra;lliju Somijā, tas bij vēl toreiz, kad uz Somiju vīzu vajadzēja. somijā arī tad šis izstrādāja pirmo joku - izbeidzās lādēšana. Ar viltību izdevās šamējo piespiest lādēt.
Tālāk mūsu ceļi šķīrās līdz pat 2003. gadam, kad pēkšņi izbeidzās auto, ar kuru bija paredzēts braukt uz Ladogas bezceļu sacensībām, kā tehnisko a/m, domāju. Nācās zvanīt fāteram, un prasīt, vai autoparkā kaut kas derīgs nav aizķēries. Viņš piedāvāja šo pašu busiņu, kas līdz tam laikam jau bija paguvis saskriet 800000 km, tiesa gan, ar nopietnu ķirurģisku iejaukšanos, jo kāds no šoferīšiem bija iebraucis ar šo grāvī tieši tajā vietā, kur atradās betona caurteka...
Tā arī aizlīgoju līdz un aiz Pēterburgai un atpakaļ, ka nemetas!
Vēl pašlaik šis autiņš tiek lietots saimniecībā, un pašlaik tam jāsvin milijonais kilometrs!
Vobšem īstais darba zirgs, un saku ar pilnu pārliecību, ka tādas automašīnas vairs uz pasaules neražo!
smaidiigais @ 16.novembris 2005 0:00
Mercedes 260E 1988 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Nopirku 1998. gadaa, no viena pensha Vaacijaa. Bija 2x sasitis pakaljeejo spaarnu, nabags laikam negribeeja vairs taisiit. Jaapieziimee, pirmajaa gadaa es arii 2x sasitu pakaljeejos spaarnus, kameer pieradu pie gabariitiem (pirms tam braucu ar VW Polo). Mahsiina karalis, vienmeer straadaa, nav to siiko nepatiikamo atteikumu, kas citiem vagjiem. Pa visiem 7 gadiem mainiits tika suuknis un radiators (ieleeju Rumbulaa iegaadaatu tosolu, bet nezinaaju, ka maneejam ir alumiinija radiators), stabilizatora stienja bukses, paarlasiiju pakaljseejo tilta gumijas, varbuut veel dazhi siikumi bet kopumaa tas ir tas.
Plusi:
1) mersis arii aafrikaa... (fundamentaali buuveets)
2) pateerisnh peec graamatas - 8.2 l/100km ssoseja, 12l pilseeta
3) Izcils komforts un ritoshaa
Miinusi:
1) 6cilindru diibelis rij elju (1 l uz 5000 km)
2) vecu viiru aparaats - lieli gaajieni pedaaljiem, lieli gaajieni atrumklokjim, gari robi, nu galiigi nav pilseetnieks.
3) staavbremze tika regulaari sajaata, jo pie taas motoraa jaudas nejuut, ka ir uz bremzes. Priekshpiedzinjas auto vismaz uzreiz saak knaabaat shaados gadiijumos.

Paarseedos uz Audi C4 - nu stipri vieglaak pa pilseetu braukt. Protams, nav tas komforts un ritoshaa audi stipri prastaaka, kas arii izpauzzas vadaamiibaa.

Kopumaa - ja ir iespeeja pirkt, tad rekomendeeju.
edmundo @ 11.septembris 2005 0:00
Mercedes 190D 1985 Novērtējums: 10 Komentāri [16]
Nopirku sho auto pirms 3 gadiem, braucu uz nebedu. Kopuma ir nobraukts ap 150 t. km, ja ne vairak. Par to dizelja paterinju, sorry, nepiekritu. Man ir 8-10 litri uz 100 km videjais. Iet labi, var daudziem benzinniekiekiem ielikt ieksha. 5-7 litri - murgs. Es ari neesmu vienigais MB braucejs, ir ari draugi. Bet, vechi, ja jus bruacat ar MB, Volvo vai BMW, rekinaties ludzu. Ta tomer ir klase. Braukt ir patiesham labi. Golfisti lai neiebilst. Daljas mainitas ir maz, jo auto ir IZTURIGS ari pa LATVIJAS cerljiem. Tas nav joks. Labi, ja pattrapas kads eksemplars kam ir kas janomaina, nomainiet un brauciet uz nebedu. Vienigie izdevumi, ko es daru, ir: visvisadas spuldzites, vacinji, spoileri un ta talak, ka ari galvassapes, lai neviens neizdaera to pirms manis. Vairak ko piebilst man nav.
Ja jums ir iespeja ieliet par kadu litru vairak degvielas, tad droshi izvelaties MB. Ka to izdarija ari mani draugi. Par saviem vardiem pilnuiba atbildu, variet prasit ari maniem draugiem. Teiksim, Myth, kursh ari mana iespaida pargaja uz MB, un nemaz tads nobedajies neizskatas.
Superchorts @ 7.aprīlis 2005 0:00
Mercedes E200 W124 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Nju taa liekas laiks ieraxtīt kādu rindinju par savu auto.
Lietoju jau pusgadu, nopirkts tika ar tikko izietu TA, OCTA uz 6 mēnešiem un visādiem prichendāļiem, kaa ziemas riepas signalizācija.. :) Pirku no radiem tapēc arī nebaidījos , ka iegrābšos un vismaz zināju kaadi cilvēki lietojuši. Mašīnīte Latvijā kopš 2000. gada apkopes tika veikts pedantiski bez ekonomijas.
Pēc manas iepriekšējā mašīnas Ford Scorpio pārsēsties MB bija patīkami, kluss, komfortabls, kaut arī ekstrās reizes 3 plikāks. Sākumā nevarēju pierast pie ekstru trūkuma, tagad vismaz ziemā to nejūtu.
No ekstrām ir tā ka irABS, el. lūka, spogulis, centrālā atslēga.
Dzinējs 2.0l bendzīns, ātrumkārba ir 4 –pakāpju nava iipashi pateicīga uz trases, jo pie ātruma virs 100 km/h dzinējs sāk dzirdēties salonā, nedaudz, bet tomēr bendzīna patēriņš pieaug. Tākā dzīvojos pa pilsētu un centru īpaši šo trūkumu neizjūtu. Degvielas patēriņš ziemā tagad sanaak uz 12l pa pilsētu un ap 9l ārpilsētā.
Salons pietiekoši ērts vismaz man priekšā, aizmugurē tomēr vietas varētu būt vairāk, vizmaz pēc Scorpio ta liekas. J
Par defektiem un remontiem nav īpaši ko pateikt, tikko nomainīju eļļu ar filtriem, bija ieplīsis termostata vāciņš maksāja 7.80ls to var neuzskatīt par defektu, vienkārši padevās J
Pienācis laiks mainīt priekšējos diskus pie reizes arī bremžu uzlikas, jāpieskaita tomēr pie apkopes. Biju pārsteigts kad pec skorpja ventilējamiem diskiem šie izrādījās parastie. Ok viens + lētāki J.
Galvenais, ka paspēju piefiksēt - šī mašīna kalpos godam un es nebūšu vīlies.

Veixmi.
 
deadtet @ 11.marts 2005 0:00
Mercedes w123 300D 1981 Novērtējums: 8 Komentāri [14]
Par šī auto īpašnieku es kļuvu pagaišgad vasarā, kad tēvs bij nolēmis ņemt jaunāku un lielāku mercedesu. Manās rokās viņš nonāca jau diezan labās rokās. Vislielākā problēma ar tik vecu MB ir tas ka viņš to vien dara kā rūsē! Bet vispārējais turas godam. Šinī MB man patīk tas ja vienreiz kārtīgi sataisi tad bez raizēm vari braukt veselu gadu un varbūt pat vairāk! Detaļas ir samērā viegli dabūnamas jaunas un lietotas.
Vislielākais plus, kas šim MB ir viņa lielais salons un komfortablā braukšana! Braucot ar MB jūtos kā kuģī, bet tas nenozīmē, ka viņš nevar normāli uzņemt ātrumu. Kaut arī viņš ir liels pēc gabarītiem viņš ir pietiekami manevrēt spējīgs! Man patīk šī MB stūres pastiprinātājs pat nokalpojot 24 gadus tas darbojas nevainojami! Stūri grozot rodas tāda sajūta, ka stūre nebūtu nemaz pievienota. Šim MB ir tik daudz + ka es pat visu nevaru aprakstīt tad tas man aizņemtu daudz laika!
Tagad kad viņš ir nonacis manas rokās tiek piestrādāts pie vizuālā kā arī tiek uzlabota ritošā daļa. Patēriņs šim mercedesam ir vidēji 9l uz 100km ziemā bišķi vairāk! Ritošā ir ļoti izturīga ilgkalpojoša.
 
Holokous @ 9.marts 2005 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti