Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes A140 ELEGANCE 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Iegādājos savu MB februāra sākumā par 6800 EU. Bija vajadzīgs izmēros mazs, tomēr samērā ietilpīgs, ar labu pārredzamību un ne pārāk lielu dzinēju autiņš ģimenes vajadzībām (braukšana pārsvarā notiek pa pilsētu). Vidusceļu atradu šajā modelī. Vizuāli, kādam viņš var likties jocīgs, bet man tas uzreiz iepatikās. Tā tad aprīkojums: klimata kontrole, el./apsildāmie spoguļi, gaisa drošības spilveni (aš 4 gabali: )), el. logi (4 gab. )+aizmugurējo logu bloķēšana, centrālā atslēga utt. Nav visi "navaroti", bet tuvu tam. Latvijā nav ekspluatēts.
Tā tad plusi: Priekšējā piedziņa. Acīs nežilbina gaismu no pretīm braucošiem autiņiem. Lielajos lukturos uzreiz iestrādāti miglas lukturi. Tuvās gaismas ļoti labas. Ērts priekšējais panelis ar amizantu, bet ergonomisku formu. Ātri uzsilst ziemā. Priekšējie logu tīrītāji, tīrot stiklu aizķer ļoti lielu laukumu, jo no vidusdaļas grozās uz sāniem, kā miniveniem. Ļoti laba aizmugurējo beņķu transformēšanas sistēma. Tos var bīdīt uz priekšu (katrū bņķi atsevišķi), nolocīt atzveltnes, ar nolaistu atzeltni var pacelt beņķus vertikāli, izveidojot milzīgu bagāžas nodalījumu, bet ja arī tas ir par maz jūsu pārvadājumiem, tad var beņķus izņemt vispār un izņemt arī priekšējo pasažiera sēdekli. Runājot par standarta bagažnieka tilpumu, tas mani apmierina. Biju nedaudz izbrīnīts, kad izdevās tur iebakāk bērna ratiņus un vidēji lielu koferi + visādus sīkums, kur ir nepieciešami, braucot čiemos pie radiem. Patīkāms pielikums ir elektriskais pumpis, kurš nemanāmi noslēpts bagāžas nodalījumā, zem grīdas vāka. Strap citu zem vāka atrodas vieta rezerves ritenim, bet ritenis komplektā nenāk. To kmpensē speciāls balons ar kaut kādu ķimiju, kuru var iepūst ripā, ja tā ir caura un tā aizlīmē ciet. Paldies Dievam nēesmu vel pārbaudījis kā tas darbojas: )
Par braukšanas izjūtām: iet klusu, bez nekādām liekām skaņām (plastamsa negrab). Jūtama vāciešu kvalitāte. Gana stabils uz ceļa un uz slidenās virsmas, pateicoties pretslīdēšanas sistēmai un pretbuksēšanas sistēmai.
Augsat sēdēšana. Tas ir patīkami it sevišķi naktī uz šosejas. Gada nodoklis tikai 12Ls: )
Mīnusi: Autiņš protams nav ideāls, tāpēc mīnus eksistē.
samērā rijīgs. Pat grāmatiņā vācieši raksta, ka pa pilsētu 1.4L dzinējs rij 9.2l benzīnu. man rij ap 10l. Pa šoseju cita lieta - ap 6l (protams ja vis ir pareizi saregulēts, sveces, indukcijas spole un lembdazondes ir kārtībā). Man lembdazonde čakarējas un tāpēc patēriņš lielāks.
Aizmugurē trijiem pieaugušiem cilvēkiem būs pagrūti saspiesties, bet ne neiespējami: )
Detaļas protam nav no tām lētākām. Lembdazonde - ap 80Ls/oriģinālā Mercedes 120Ls. Nepērciet Domenikā, jo tur tas prieks maksā 164Ls. Dzinējs ir ultrakompakts: ) Piekļaušana dažādām dzinēja sastāvdaļām notiek "fig viņu zin caur kurieni". Piemēram lai nomainītu sveces jāceļ autiņš gaisā, jo tas ir iespējams caur apakšu (visērtāk).
Pagaidam nezinu vai tas ir mīnus vai plus, bet bagažnieks, spārni ir no plastmasas.
Priekš šī autiņa 14l dzinējs ir par vāju. Vajag būt uzmanīgam, kad apdzen uz šosejas kādu fūru. Skaņas izolācija varētu būt labāka. Baigi var dzirdēt vēju, kad nesās pa šoseju. Dzinējam izolācija arī nav nekāda dziža. Ko tur teikt A klases automobīlis, izolācija švakāka, detaļas izmēros mazākas: )

Pagaidām man šis aparāts patīk. Viņam ir savs stils.
olegsan @ 2.marts 2005 0:00
Mercedes A160 CDi 2001 Novērtējums: 5 Komentāri [14]
Tad nu tā, lai arī pats šo auto ikdienā lietoju reti - māsa saimniece : ) , tomēr uzskatu, ka būtu interesanti atklāt interesantumus šī auto ekspluatācijā.

Mercedes Benz A160 CDi, 2001. gada izlaidums, automāts. Melnā krāsā. Diemžēl visai pabružāts... Tika nopirkts pirms pusgada par 6800 euro ar PVN !!! Extras ir - elektrības, kondiška, SRS spilveni u. c.

Ļoti interesants aparāts, sākot jau ar to, ka sēdi diezgan augstu. Laba redzamība, fascinē lielie loga tīrītāji. No ārpuses izskatās mazāks nekā reāli ir, vismaz vidēja auguma cilvēkiem salonā vietas pietiekami.
Akumulators - zem blakussēdētāja grīdas. Starteris - automātisks, nedaudz pieskaries un tas pats griež. Kad apstājas (ja vēl nav pielaists), atkal jāpieskaras un starteris pats griezīs līdz zināmam momentam. Savādi...

Problēmas ar elektroniku - panelī deg gan ABS, gan SRS, gan ASR lampiņas. Tātad - nekas nestrādā : ( Diagnostikā tika ieteikts sākt ar elektroniskā vadības bloka nomaiņu ( no 200 ls), kas vēl nav izdarīts. Tipa, varot braukt tāpat.

Kondiška, protams, nestrādā : ( Iemesli vēl nav atklāti, jo var taču braukt tāpat...

Reizi mēnesī izdeg kāda no tuvās gaismas spuldzēm. Lai veiktu to nomaiņu, nākas pasmērēties, jo to var izdarīt tikai no riteņa arkas iekšpuses! ...

Par tehniskajām niansēm. 1.6 dīzelis, lai arī common rail tehnoloģija, tomēr ļoti kūtrs (varbūt tāpēc, ka ar automātu), un trakākais, ka ar kolosālu apetīti - 8 litri vidēji... Servisā, pērkot autiņu, sacīja, ka tas mezgls šancē godam...

Automāts slēdzas gludi. Cerams, ka vēl ilgi...

Pusgada laikā ir atteikušas bremzes plīsušu caurulīšu dēļ (ar darbu ~ 30 Ls), ģenerators (lietots 200 Ls) un vēl pāris sīkumu. Bet toties trīs staru zvaigzne uz stūres un radiatora restes...
- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mans viedoklis.

+ Mercedes Benz zīmols un aura : )
+ laba redzamība pilsētā
+ labs aprīkojums (ja viss strādā)

- skaļš salons ( ļoti dzirdams dzinējs, kā arī grab plastmasas)
- neekonomisks
- trūkst jaudas un griezes momenta
- ļoti dārgas detaļas, kas vairākumā gadījumu jāpasūta no DOMENIKS ...
- tomēr lūst regulāri
- eksluzīvs riepu izmērs - 155/80R15 ( šādu izmēru piedāvā atkal tikai DOMENIKS, nelielā pieprasījuma dēļ)

Tas nu būtu viss. Diemžēl bildītes nav, jo izskats kā jau BONA TAXI ... Melns, parasts...

NEIESAKĀMA IZVĒLE !!! Ir citi auto, kuros ieguldījums būs gudrāks.

Kasinsh @ 18.janvāris 2005 0:00
Mercedes 190E 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [16]
Mercedes- Benz 190E Sportline! Braucu ar šo autiņu jau 2 gadus! Nopirku no Vācijas! Ļoti labs auto! Nekādu extru nav, tikai: el. spoguļi ar apsildi, centr. atslēga, signalizācija, stereo PIONEER, apsildāmi priekšēja stikla apmazgātāji (bija, tagad uzliku ar zilām lampiņām), el. lūka, lietie diski, nu un laikam viss! Tūnings: melnie aizmugurējie lukturi HELLA, spoileri ZENDER (aizmugurē uz bagažnieka, un priekšā uz bampera), ādas stūre MOMO, sēdināts ar sporta atsperu palīdzību, izpūtējs REMUS. Ar laiku gribu drusku palielināt jaudu (uzlikt konisko gaisa filtru, noņemt katalizatoru utt. Arī uzlikšu neonu gan salonā, gan varbūt arī zem auto; salonā būs viss (nu gandrīz viss) no MOMO; arī gribu uzlikt tūnetus spoguļus ar pagrizienu rādītājiem u vēl daudz ko!
 
MBdriver @ 15.janvāris 2005 0:00
Mercedes w123 1982 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Sveicināti!
Vēlos pastāstīt par savu auto.
MB w123, 1982. gada izlaidums ar 2.4 dīzeli un manuālo kārbu.
Aprīkojumā ir gaišs pusādas salons, lūka, lukturu korekcija no salona,
viegli ietonēti aizmugurējie stikli (rūpnīcā). Stūres pastiprinātājs! Nu tas arī ir viss, ko derētu uzsvērt šiem auto.
Salons jau ir modernizēts. Šķiet, ka 1980. gadā bija kaut kāda modernizācija. Tad bija 1982. gadā, bet mans ir nedaudz pirms pēdējās modernizācijas.
Par tehnisko stāvokli:
Dzinējs ir padilis, diezgan dūmo, līdz ar to- rij eļļu. Nepatīkami, bet samierinos, jo eļļu pieliet varu un neesmu atradis vēl meistaru, kuram uzticētu līst dzinējā, lai nomainītu eļļas noņēmēj vāciņus (šķiet, ka tā tos sauc latviski).

Tomēr, mersis paliek mersis, jo sēdekļi ir tik ērti, kā nekur. Palaimējās neizsēdētus dabūt J
Garos ceļa gabalos nenogurstu vispār, tikai tik, cik no pašas stūrēšanas. Pilsētā jūtos kā zivs ūdenī, jo ir ļoti manevrētspējīgs. Laikam, tas ir dēļ lielā riteņu savērsuma, izgriežot stūri.
Degvielu ēd 7,4 litri uz šosejas un 9 litrus pilsētā. Ziemā uz šosejas ēd ap 8 litriem.
Tika mērīts vairākas reizes uz gariem ceļa gabaliem. Dīvaini, bet ar pilnu mašīnu pasažieriem, degvielas patēriņš uz šosejas nemainās.
Pagaidām tiek lēnā garā taisīta ejošā, kura ir nenormāli izturīga. Rudenī iekļuvu nelielā avārijā- rezultātā- dabūju mikrobuktīti priekšējam, kreisajam spārnam un 120 latus no apdrošinātājiem. J Buktīte ir galīgi neredzama, jo dzelži ir nenormāli biezi (pašmassa 1415 kg). Pat krāsa nenoskrāpējās. Lieka naudiņa noder vienmēr.
Tagad braukājos pa ziemu un baudu pakaļējās piedziņas priekus. Aizmugurē uzliku konkrētās ziemenes ar nenormālo protektoru. Tas palīdz. Biju ietesies sniegā līdz sliekšņiem. Drusku pamocījos, bet ārā tiku ar saviem spēkiem, bez rakņāšanās ar lāpstu. Neticēju, ka izbraukšu. Vienu reizi gan netiku niecīgā apledojušā kalniņā, jo ledus bija tieši zem vienas no riepām un tā tad arī aktīvi griezās.
Tāds tas mersis. Baigi foršs, jo saglabājis to laiku auru ar savu labo stāvokli, jo nav pārāk izrūsējis (cauri nav nekur), salons foršs, un tas taču ir mersis. Baigais kuģis, bet ērts pēc velna.

Par plusiem:
Ļoti izturīga ejošā,
Biezi dzelži,
Ļoti plašs salons,
Viegli un ērti noparkojams atpakaļgaitā,
Bez problēmām apēd kreiso saļarku,
Uz ceļiem rets, bet rezerves daļas nav deficītā,
MB dīzelis ir mūžīgais dzinējs
Par mīnusiem:
Nu, ar rūsu vajag pacīnīties,
Necieņa no apkārtējo puses (man pofig),
No vecuma trauslas skrūves, kuras remontējot mēdz nolūzt.

Rezultātā, tie, kas grib tādu pirkt – ļoti iesaku kā 1. mašīnu, kā lētu mašīnu ar dīzeli, kā arī kā oldtimer mašīnu.
Paldies par uzmanību
1. foto ir redzams reālais izskats, bet 2. foto ir redzams projekts, kurš, es ceru, tiks realizēts pēc apm. gada
Richy @ 29.decembris 2004 0:00
Mercedes 190D 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Pirms paaris meeneshiem nopirku mersi, neko daudz veel nevaru pateikt, vieniigi liekas kad paarmaksaaju-2550eiro. Visumaa taa nekas, eerta vadaamiiba, ljoti ekonomisks(uz shtraases 5l, pilseetaa6,5-7l), TA izgaaju uzreiz bez probleemaam, lai gan man liekas ka stuures pirksts biki ljurkaajaas, dzineeju TA viiri uzslaveeja, esot OK. Autinjam ir 4 pakaapju kaarba. Pirmais iespaids bij ka nu taads tantuka auto vien buus, bet nav tik traki, vajag tik gaazes pedaali taa drosmiigaak piespiest un iet tiiri njipri. Ruusa- jaa nedaudz ir shur tur vasaraa buus jaapiestraadaa, patiikama lieta- apsildaami spogulji, saloonaa nav smeekeets, var teikt saloons kaa jauns. Neviens laagaa nemaak paskaidrot ko noziimee AMG, paskaidrojiet man muljkim.. Ceru kad uztureeshanas un remontu izmaksas nebuus mistiskas jo nav jau tas autoo tik kruts. Ieprieksh braukaaju ar golfu-2, tagad saprotu kaadu naudu gaazu vinjam baakaa, pa riigu 10l vismaz, tikai nestaastat ka golfs 1,6l teeree 6-7l uz simta pa riigu- muljkiibas(bet vispaar labi autinji). Mersim uzliku jaunas riepas- iet kaa traktoors tik laapsu vien jaaliek un varees paliidzeet celju paarvaldei savaadaak skatos shie netiek galaa ar to sniegu..
Robijs @ 2.decembris 2004 0:00
Mercedes G 300d 1980 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
lasu visiem visaadas problemas : ) bet cik es varu teikt, tad tomeer mersis ir mersis un ja veel sakariiga stavoklii tad viss ir ok. Piemeeram es iegadaajos 80 gada G klases dzipu, isaa baaze. Varu teikt bilnigi atklati ka tie ir riktiigie dzelži un riktiiga hadene un par izturibu neneekaa suudzeties. Kas attiecaas uz remontdarbiem, tad tie ir minimaali un ja masiina netiek iipasi mociita t. i. katru dienu maucot pa karjeraam utt tad izdevumi vareetu buut nieciigi. Patiesiiba cepuri nost : )) pilseeta arii probleemu nekaadu, visi tev dod celu( nosaciiti) pateerins pa soseju ap 10l/100km. Man pat nebija zeel saguyldit piki un paartaisiit to, uzliku jauno purnu, aizmuguree jaunas lampas, jauni bamperi, nokraasota kirsu perlamutraa, karoce super. vieniiga masiina kuraa mana sieva juutas labi un paarliecinosa: )
kreic @ 31.jūlijs 2004 0:00
Mercedes 200 D (W124) 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Mans visu pirmais Mercedes- Benz, ko nopirku pēc studijām Vācijā no kādas padzīvojušas tantiņas, no sākuma gribēju pirkt pat 3. Golfu, taču vācu draugi mani pierunāja paņemt kaut ko citu, kā viņi teica - mašīnu, kas neplīst, ir ļoti solīda un respektējama un nenormāli izturīga - W 124 MB dīzelis... Noticēju viņiem un, ja godīgi, tad ticu vēl šodien... šo subject ņēmu dēļ noskrējiena, jo, kad ievedu Latvijā, noskrējiens bija 185 tk km (pārbaudīts), kopju un loloju jau 4 gadus, remontos ieguldīti ap 400 Ls(nomainīts starteris, aizdedzes atslēgas remonts, šarnīri, bukses). Laika gaitā ir braukts arī ar citiem MB, daudz jaudīgākiem (pēc kuriem šis liekas kā flegma : ) ), taču pārdod šo subject kaut kā roka neceļās- kādu laiku iedevu braukt tēvam, bet tagad vizinos atkal pats ar viņu... tā, vairāk par autiņu: lai gan ir mazs motors, un daudzi, kas, izdzirdot par divu litru dīzeli, saka, ka nefiga nevelkot - kļūdās... variants ar 4 pakāpju manuālo kārbu nav nemaz tik traks, bet ar automātu gan ir vakars... Pārliecina un patīk: degvielas ekonomija, vidējais ap 8 l/100 ( eksperiments tikai taisīts pagājušovasar Vācijā - ielējām 60 L un vālējām, kamēr bāka sausa- kopumā novālēju 846 km) un braukšanas komforts, auto izskats, stils, aura, prestižs. Kas nepatīk: mazais ekstru klāsts ( tikai el. lūka, centrālā, ABS, rokas paliktnis) un bundža - ik pa trīs gadi jātaisa kosmētiskais- šito Latvijas ceļu sāls idiotismu tā nepanes, daudz jau to rūsas vietiņu nav, bet tomēr čakars ar to ir. Tā kā 735. krāsa (Astralsilber) ir smuka krāsa- tad ir grēks kaut ko ielaist. Ir smukas, virsbūves krāsai piemeklētas hameleona un maza spoguļefekta stiklu pļonkas, pieklājīga mūzika salonā. Patlaban pārlasījām visu ritošo daļu, tikko nomainījām visas 24 sailentbukses aizmugurē, pārlasījām aizmugurējo tiltu un tūlīt arī priekšā visu taisīsim, jo esmu kaut kā drusku "pasists" uz to, ka manam auto ir jābūt ideālā kārtībā, citādi visu laiku domāju, ka kaut kas nav līdz galam izdarīts!
Visā visumā šos autiņus ļoti iesaku, tikai rūpīgi jāpēta, kad tādu pērk, nav pa šiem gadiem man ne reizi pievīlis, nekad neesmu stāvējis ceļa malā un gaidījis palīdzību. Par remontiem jāsaka, ka, ja kaut kas nav īsti kārtībā, tad vienalga ar šiem auto var braukt (tā ir w124 īpatnība), bet, ja ilgi brauksi, un neko nedarīsi- beigtā detaļa var "paķert" līdzi kādu citu detaļu, tas ir, atsaukties uz to, un tad jau remonts var sanākt sālīts...
Nonācis esmu pamazām pie slēdziena, lai gan ļoti negribīgi, ka laikam šitas būs jāsit tomēr gaisā kaut kad tuvākā nākotnē, jo nav jau nekas dižs uzpasēt un kopt parastu, tā teikt, sērijveida auto - cita lieta, ja tas ir kāds leģendārs modelis...
SuperZigis @ 12.jūnijs 2004 0:00
Mercedes 230E 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
ta nu sanaca, ka man sis auto pats atrada un izvelejas par savu saimnieku, man tik atlika to pieņemt, gadas ari ta ka vienkarsi tev piedava labu auto - ieprieks braucu ar BMW 520i
+ auto maz rusē
+ auto ir liels un ērts un mans ar visam tam auto iespejamam extram, bet bez ādas
+uzticams un ātrs, kluss, stabils, labi vadams
- ne parak izturīga stūres iekārta un hadene
- neizturīgi logu pacēlāji un el- antena
- degvielas patēriņš virs 11L/100km
- sarežģīta kārba
- rokas bremze uz pedālīša un jaatlaiž ar kloķīti, bet tas vel ok
Bet tie visi ir sīkumi, jo auto ir 10 reizes vairāk labākas īpšības, nekā sliktākas un remonti ar nav neko sarežģīti vai detaļas dārgas- vispār uzticams un labs auto!
Viestursss @ 6.aprīlis 2004 0:00
Mercedes 190 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Sveix visi Mersovodi : ))) Ta Mus sauc krievu valodaa!
es gan jau esmu ar Mersiem daudz areedis! bija man no sakumaa 190E 2.0, ar 4 robam 1984g. mashina nav no sliktakajam, bet pati galveena probleema tadai modelei ir RUSA! parejais gan hadene, gan ritosha dalja ir izturejushi 3 gadus pietiekoshi apsveicami. pa sho laiku protams nacas nomainit gan stabilizatora buksas, gan priekshejas sharas, gan aizmugurejos amishus! bet tas ir proporcionali noskrejenam. tagad pirms 3 meneshiem panjemu jaunaako brali 190 1.8e, ar 5 robam 1991gada, panjemu tikko no vacijas ar nelielu noskrejienu 160000 ar servisa gramatinju. Mashina ideaala! neko nevaru pateikt, vienkarshi komforta un klases apvienojums ;))) bet pateikt godiigi ir divas probleemas: 1) ed tas apmeeram 9litri pilseta un ap 8.5kombineeta. tas mani bishku sarugtinaja, gaidiju lielaku taupiibu. 2)saka chiksteet durvis, braucot pa bedrem, tas protams nav defekts, ir japieregule sledzha stiprinajumu, bet ta iar slimiba nr 1!!! man patik shi modele, nakamo pirkshu C- klass, ceru tas ur lidziigs: ))
Dixik @ 28.marts 2004 0:00
Mercedes W126 3.0D 1985 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nu ko? Braucu es ar taadu taa kaa hibriidu, S- klase un vecais(labais?) 3- litriigais 5- cilindru diizelis bez turbiinas no 123 kuzova. Nopirku pirms gada diezgan nojaataa staavokli, ta4u vairaak jau 126 kuz. deelj. Esmu shito auto fans. Saakumaa daudz dabuju salikt naudas visaadaas nedagelkaas kas mainot dzineeju bija atstaatas. Vispaar lai auto savestu kaut kaadaa jeegaa, laiku un naudu esmu sagruudis daudz. Ticiet man, ka vecu un nojaatu mersi njemt vajag tikai tad, ja stipri miilat sho mashiinu, jo kaut ari vecs, detaljas tam maksaa lopaa! Bet kad tas auto kaut kaadaa jeegaa ir dabuuts, tad ar to braucot visas izmaksas aizmirstas. Kaut ari vecss, tomeer S- klase, apkaart koks, stuure koka- kopaa kaads pus kubs koka sanaak: ))). Rij prieksh diesel jau padaudz- apm. 10l/100, bet tomeer tak nav benziins!!! No ekonomijas viedokla jau vispaar taads papadoss vie sanaak, bet par good feeling jau visur ir jaamaksaa, vai ne? : )))
mbZigis @ 16.janvāris 2004 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti