Mercedes 190D
1987
Novērtējums: 8
Kaa ikdienas mashina ir MB 190D. Aprikota ar 2 litru dizeljmotoru. Jaudas nav daudz - 72 zirgi. Tachu taa kaa visvairak sanak vazaaties pa pilseetu, ar to pilniibaa pietiek, jo komplektaa ar 4- atrumu kaarbu var panaakt tiiri labu dinamiku.
Tie kas rakstiis komentus ka es ir stulbs, lai pameginot jaudigu mashinu.. nevajag : ) ir man bijusi arii mashina ar paari pa 200 Zs, bet ne tam shinii gadijumaa ir noziime.
Principaa autinsh ir labs. Hadene forsha, bedres ipashi nejuut, neluust arii nekas - braucu pusgadu. Pec pirkshanas tika nomainitas bukses dazhas, stures pirksti un kardana mufta. tas arii shobriid viss. vakar tika izieta TA ar nulliteem.
Motoram arii nekaadu probleemu nav, zaagjeeju tikai.
Pats galvenais kas shai mashiinai ir - ekonomisks motors protams. Eed 5-7 litrus dizelja. Vairak arii var izdabuut, bet nu tad kaartigi jaavelk.
Ariii vizuaali shis auto ir ljoti labs - baltaa kraasaa, vasaras sezonai ir smuki borbet lietie diski, aizmuguree sarkani toneetaas lampas, priekshaa baltie pagriezieni un niknaas uzacis uz lampaam. nu smuki nu, it seviskji kad nomazgaats un spiid un laistaas : )
principaa nesteidzigi iet uz pardoshanu, lai apgreidotos uz MB 300 TD. Taa kaa ja kaadam ir interese, mailojiet.
kristapz
@ 21.novembris 2002 0:00
Mercedes 450SEL (W116)
1974
Novērtējums: 10
Antikvārs aparāts. Auto nopirku ar domu to atjaunot, taču pagaidām "rokas nav aizgājušas". kamēr braucu ar to, auto turējās uz goda. Tiklīdz to noliku "atpūsties" (sāku pamatā lietot citu auto), tā sākās visādas problēmas. Pašlaik auto vairs nav braucams un tas gaida manu apņēmību tam pieķerties un uzcelt to līdz "odziņai".
Vienīgais auto, kurš man tiešām patīk ir šis. Auto apgādāts ar visām (tajā laikā pieejamajām) ekstrām - el. logi. el. lūka, kondicionieris, elektriniskā iešprice (nevis mono), stūres un bremžu pastiprinātājs, ādas salons (ar sēdekļu apsildi), protams automātiskā kārba ar standarta un sprota režīmiem un 4,5 L (V8) dzinējs. Braukšana ar to tīrais baudījums. Motora jauda pietika, lai varētu skrieties ar "streetreiseriem", atstājot tos aiz sevis. Salons ērts un pārdomāts, kā tas pienākas S klases MB. Ātrumu nejūt vispār, jo lielajā auto jūties stabili un droši. Šis tas, protams tika pielabots, bet visas vajadzīgās detaļas varēju šrotos saganīt. No lietām ko vajadzēja pirkt jaunas, gan nācās pastaigāt pa vekaliem cītīgāk, jo ne visur spēja piedāvāt vajadzīgo. Tā arī neatradu galvas blīves par sakarīgu cenu (ne par 80Ls gabalā), kuru dēļ auto pašlaik netiek lietots.
Mīnusi - vienīgais mīnuss, kas saskatāms šim auto ir laika zoba radītie defekti, kurus esmu apņēmies novērst un protams, prasās ABS, bet tālajā 1974 tāda extra nebija pieejama. Jā, nu patēriņš arī nav mazs - ~ 18l/100km, bet tas ir tā vērts.
Ja kādam ir kāda pieredze šāda, vai cita veca auto uzcelšanā, būšu priecīgs saņemt ieteikumus, meistaru rekomendācijas un citu informāciju, kas man varētu noderēt.
Wampirius
@ 20.novembris 2002 0:00
Mercedes 260E
1988
Novērtējums: 9
Nu jau kādu pusgadu braucu ar MB260E un varu teikt tikai to labāko. Motors ir 2,6 šprice, ap 160ZS, uzrāviens līdz 100 km/h ap 9 sek., kas šitajai lielajai govij ir ideāli. Degvielas patēriņš ir ap 12- 15l pa Rīgu, ārpus Rīgas, ja brauc ap 110 km/h, ap 7l uz 100km!!! Kārba ir manuālā 5pakāpju, no ekstrām ir ABS, koka apdare, elektriskie logi, el. lūka, el. spoguli, centrālā atslēga, lietie diski (16"), ādas salons, regulējams lukturu augstums, protams signalizācija, imobilaizers un marķējums, kā arī tonētie logi. Muzons ir parasts 200o. gada modeļa PIONEER CD, salonā ir arī gan priekšējais, gan pakaļējais roku paliktnis. Mašīnu nopirku vasarā, pa Latviju tā jau bija braukāta kādu laiku, bet ar tikko izietu TA. Nācās nedaudz paregulēt šprici, nomainīt aķi, riepas, pakaļējās šaras, samazināju priekšā atsperu garumu, vēl šadi tādi mazi remontiņi, bet visumā mašīna iet kā pulkstenis, pat nezinu kāpēc aizmugurē ir avārijas zīme, jo uz ceļa palikt man liekās ir maz iespēju!!! Nesen vienīgi nomainiju priekšējos bremžu diskus, tagad ir jauni MINTEX. Mašīna iet vienkārši ideāli, bedres vispār nejūt, max ātrums, ko esmu braucis 210km/h, bet varēja vēl! Vispār DIEVINU MERCEDES!!!!!!!!!!
mercedes_cienitajs
@ 18.novembris 2002 0:00
Mercedes 190
1990
Novērtējums: 8
Tā ir sanācis, ka nu jau pusgadu braucu ar MB 190. Motorītis ir mazākais 1.8, manuālā kārba 4. No ekstrām ir stūres pastiprinātājs, elektriskā lūka, elektriskie un apsildāmie spoguļi, lukturu augstuma regulators un elektriskie priekšējie logi, centrālā atslēga, papildus pats ieliku CD čeindžeri, KENWOOD maģi un pionierus elipses skaļruņus aizmugurējā plauktā. Visumā auto bij atnācis ļoti labs no Vācijas, ar mazu noskrējienu, bet bukti aizmugurējās durviis. (pat servisos brīnijās par perfekto stāvokli). Apskati izgāju pa nullēm. Visā visumā par auto varu teikt gandrīz tikai labu. Ritošā daļa klusa, braucot pa bruģi nekādu emociju, jaušams, ka kautkur apakšā hadene dara savu darbu. (ritošajai nekas nav mainiits). Gaita ir mieriiga un līgana. Sēdekļi kā jau meršiem nedaudz pacieti, bet nav izsēdēti un nav nodeldēti. Salons arī vizuāli apmierinošs, darbojas visi slēdži un visas lampiņas. No mīnusiem varētu minēt to, ka šis mazais motoriņš patērē diezgan daudz degvielas, bet tas laikam ir 5- tā ātruma trūkums.
exciter
@ 16.novembris 2002 0:00
Mercedes 190
1989
Novērtējums: 7
Agrāk "Fanoju" par BMW, lîdz beidzot sapratu ka tas tomēr nav priekš manis. Tātad mans mîlulis ir Mercedes- Benz 190. "Lielākais", bet ne jaudîgākais no savas saimes. 2.6.
Priekš 1989. gada ir samērā dzudz ekstras - Elektriskie logi, elektriskā lûka, centrālā atslēga, stûres pastiprinātājs, ABS, ASD*, ārējās temperatûras rādîtājs, pusādas salons, Recaro. (* - elektroniskais diferenciāļa bloíētājs)
Degvielas patēriņš - ~11.5 - 14 litri uz 100 km.
Pie mînusiem varu arî pieskaitît, ka nav Airbag, Kondicionieris. Piekare ir ļoti "patîkama" un bedres praktiski nejût, vadāmîba arî ir ļoti laba. (SPORTLINE)
Par nākotnes plāniem - pa ziemu tiks mainîts motors, konkrētāk 3.0 litru 200 z/s jaudîgs motors.
Pastnieks
@ 14.novembris 2002 0:00
Mercedes 190
1990
Novērtējums: 7
1,8 benzîna dzinējs, ēd vidēji 10l uz100km, pilsētā 12-13l uz 100 km, maksimālais ātrums 180 km/h. Manuālā 4 pakāpju ātrumkārba.
Aprîkojums: stûres pastiprinātājs, ABS, el. lûka, el. apsildāmi un regulējami spoguļi. Radio - kasetes. Nav kondicionētāja. Nav drošîbas spilvenu. Nav el. stikla pacēlāju.
Mazākais motors no 190. saimes (lielākais ir 2,6). Laba ritošā daļa un piekare. Bedres jût maz. Kā visi merši - viegli vadāms, piemēram, noparkoties vai apgriezties uz ielas ir daudz vieglāk nekā ar, piemēram, Renault Megane. Kluss. Elektriski apsildāmie spoguļi ziemā un lietainā laikā sniedz daudz labāku nredzamîbu par parastiem.
Aizmugures pasaþieriem nav kur izstiept kājas. Bagāþnieks, kaut liels ietilpîbā, tomēr ir neērts, jo vāks nav zemais, lîdz ar to grûti ielikt lielākas mantas.
Guntiss
@ 14.novembris 2002 0:00