Ievads:
Iegādājos šā gada februārī tā teikt pirmo automašīnu uz tiesībām ar, ko pagāzt kalnus un iztrakoties. Cena bija vienāda ar automašīnas stāvokli 350Ls, bet neskatoties uz to bija Tehniskā apskate un apdrošināšana (sēdies, lej un min).
Sajūtas:
Četrus gadus pirms vadītāja apliecības iegūšanas biju iesācis braukāt pa laukiem ar dažādiem pusdzīviem auto sākot ar ZAZ beidzot ar Honda un Passat un tā līdz tiesību iegūšanai biju krājis pieredzi ar cietām mašīnām bez stūres pastiprinātāja, sabojātām apsildes sistēmām ziemā un cietiem krēsliem. Šīs īpašības Mersis sevī nebija iekļāvis un bija vienkārši bauda, bedres nejūt, stūri grozi ar vienu pirkstu, un sēdi klubkrēslā. Vēl var pieminēt stabilo braukšanu, kas nav parasti manāma lielām mašīnām, kuras mīl planēt.
Tehnika:
Sākšu ar motora ēstgribu 10-11L/100km, kas kā skolniekam ir maka sāpes, jo naudas jau nav. Turpināšu ar nenojājamo ritošo daļu, tiešām visādi mocot, pārkraujot un savādāk apdraudot hadeni neko tā arī nenodaru tai, iespējams jau, ka kāda bukse ir izsista, bet tas uz visa fona ir sīkums 1Ls vērtībā. Vēl par motoru: diezgan nesen motors izpūta saļņiku un sāka spļaut eļļu nu neko, tā kā tas notika diezgan labu gabalu no civilizācijas, nācās braukt gandrīz bez eļļas un kā par brīnumu motora skaņa kad biju nonācis mājās nemainījas, nekas nekur neklaudzēja u. t. t pielēju eļļu un atkal varēju braukt. Veinīgā sāpe ir drausmigi cietušais izpūtējs, nabagam ir šuve pie šuves, bet šā vai tā krīt nost un deg uz velna paraušanu. Kuzava stāvoklis ir smagi bēdīgs, brīnos kā viņš man vēl nav salūzis.
Savilkums:
ir gan plusi, gan mīnusi, bet kopumā neskatoties uz neko Mercedes- Benz ir radījis automašīnu, kas nes savu vārdu pat tad kad tā ir derīga lūžņiem. Visu cieņu.
Šai mašīnai dodu 8 balles.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam