Mercedes S65 AMG
2002
Novērtējums: 10
Kad man palika 18, draugs solījās uzdāvināt īpašu dāvanu - auto. Uzreiz jāsaka, ka sākumā man šī mašīna nemaz nepatika. Autoskolā mācījos braukt ar mazu VW Golf, tāpēc Mercedes man šķita ārķatīgi liels uz neveikls. Kad pirmo reizi iesēdos pie stūres, es nevarēju aizsniegt pedāļus (esmu maza auguma). Izrādījās, ka sēdekļu pozīcijas regulē ar pogām uz durvīm, tās ir sēdekļu formā un prot atcerēies manus uzstādījumus. Nākamais, kas mani pārsteidza šajā auto, ir tā neskaitāmie displeji: viens viduskonsolē, viens griestos un divi priekšējo sēdekļu atzveltnēs. Man nav skaidrs, ko ar to visu iesākt, jo auto taču nav kinoteātris.
Par braukšanu varu teikt - tā ir ideāla. Salīdzinot ar Golf, šeit nav jāpārslēdz ātrumi! Agrāk es nezināju, ka ir arī automātiskās kārbas. tikai iedarbini auto un piespied gāzes pedāli, un viss - auto brauc!
Es esmu vēl nepieredzējusi braucēja, tāpēc nekad nebraucu ātrāk par 80 km/h. Tas ir ieprogrammēts borta datorā, tāpēc ātrāk pabraukt nemaz nevar. Taču maksimālais ātrums uz spidometra ir 360 km/h - nesaprotu, kāpēc ielas automašīnām vajadzīgs tik liels ātrums, jo ar tādu taču tāpat nedrīkst braukt.
Man vienmēr jūk pogas uz stūres un datora vadība, tāpēc es tās nemaz neizmantoju. Patiesība es neprotu pat ieslēgt radio, kur nu vēl izmantot elektronikas smalkumus. Toties šim modelim ir ļoti ērts kosmētikas spogulītis ar apgaismojumu!
Kopumā varu teikt - izcils auto cilvekiem, kuri prot braukt. Auto ir aprīkots ar V12 biturbo dzinēju ar ~700 zs jaudu, kas ļauj ar to braukt visai ekstremāli. Taču arī braucot ar ātrumu 60 km/h no tik jaudīga dzināja ir savs labums - to praktiski nedzird (salīdzinot ar vecu Golf).
Par salomu. Manurāt tas ir pārāk tumšs, gribētos maigākus toņus un arī gaišākus stiklus.
Ieva
@ 25.decembris 2003 0:00
Mercedes 190
1984
Novērtējums: 1
SŪDS , Pēdejais SŪDS. Tas nav mersis bet parodija. Rūsē un lūzt. Kārbā prasās 5 robs, bet hadene ir tāda, ka labāk to nemaz nesākt remontēt. Aizmugurējai piekarei 22 bukses, kas regulāri jāuzmana. Aizugurējie riteņi spītīgi negrib būt taisni un visu laiku sagāžas kā veca sēta. Bagāžas nodalījums domāts jefiņiem, kas neko lielāku par sporta somu līdz nevadā, jo sēdekļus nolocīt nav paredzēts. Esu remontējis visu bremžu sistēmu, jo trubiņas ir no rūsējoša metāla, nevis kā normālām mašīnām no nerūsējoša. Var būt problēmas ar elektrību un stūres sistēmu.
Toties motors ir uz goda. Man ir 2,0 l bendzīna dzinējs, kas pilsētā vairāk par 10 litriem neēd, bet uz štrāses var iekļauties pat 7,5 litros. Ielej rudenī eļļu un uz gadu aizmirsti.
Nu bet ja kādam patīk mersis, kas principā nav īsts mersis, lai droši pērk 190 (var ari manējo). Cīņa ar kaitinošiem sīkumiem (starters pēkšņi negriež, ģenerators nelāde, pečka negrib pūst) ir garantēta.
pesimists
@ 15.oktobris 2003 0:00
Mercedes 123W 3.0 D
1980
Novērtējums: 7
Nu ta ir mana pašreizēja a/m. Nopirku pirms pusotra gada pa 700$, loti jau nu an gribējās tieši šo autiņu. Protams bija nepieciešami metālistu pakalpojumi, mašīna tika sametināta nemitīga manis uzraudzība. Es laikam meistariem jau biju apnicis, bet tomēr gribējās, lai es par metināšanau varētu uz kādu laiku aizmirst. Tā nu dzelži bija kārtībā, kaut ko nokrāsoju un sāku ķerties pie ritošās. Kāds bija mans pārsteigums, kad uzzināju, ka jamaina tikai akortizātorus. Asmerā nopirku gāziniekus un mašīna palika klusa un līgana. Tagad par motoriņu 3 l dīzelis, ta nav joku lieta un vēl automātiskā ātrumkārba. Nu ko lai saka, pēc remontiem knapi iedarbināju. melni dūmi pa gaisu utt. Aizvedu spraulas pie zinātajiem, tie itkā pacēla visām spiedienu līdz 125 atm. Divas dienas nobraucu normāli, bet tagd gan ir galīgā d... ā. Arī ar kvēlsvecēm laikam viss nav kārtībā. Tie tad laikam arī būs pēdējie izdevumi, jo skati kaut kāda veidā izdevās iziet. Tas mersītis prasa un prasa naudiņu, bet braukt ar viņu ir patiesa bauda. Pat skriet nekur negribās. Nezinu, varbūt esmu nedaudz dīvains, bet šķirties no viņa negribās, it sevišķi, kad jau tik daudz izdarīts. varbūt kāds var šo to ieteikt par sprauslām un kvēlsvecēm, kaut kā negribās izgāst tos 100 LVL.
Nuris
@ 6.oktobris 2003 0:00
Mercedes W124 250D
1990
Novērtējums: 8
Šis ir jau mans otrais Mersis (iepriekšējais bija W124 200TD '86), tā kā mani droši var pieskaitīt pie Mercedes- Benz piekritējiem.
Iepriekšējo nācās pārdot rūsas dēļ, kas, diemžēl, vajā meršus pēc noteikta vecuma sasniegšanas, kā arī mainījās dzivesveids, vairs nebija nepieciešams vadāt lielas kravas. Jā, un vēl, 2 litru dīzelītis bija diezgan kūtrs tik lielai mašīnai.
Manam auto, kā jau noprotat, ir 2.5l dīzeļdzinējs un 5 ātrumu manuālā transmisija. Nedaudz jau tomēr pasteidzos ar tieši šī eksemplāra iegādi, jo bija atstāts paliels iepriekšējā saimnieka "mantojums" - burtiskā nozīmē salauzta lūka (ārprātā neērts un diezgan dārgs remonts), abi prikšējie lodveida balsti (laikam tā viņus sauca), kardāna gumijas, stabilizatora bukses, salauzta priekšējā atspere, centrālās atslēgas neliels remonts, neliels caurums priekšējā lukturī, sabuktēta radiatora reste, tekoši reduktora, kloķvārpstas un ātrumkārbas blīvslēgi, liekas, ka drīz būs jāmaina priekšējie bremžu diski. Bet riebīgākais, ko nepamānīju no sākuma, ir vietā pēc avārijas nedabūta stoika - sākot pie ātruma 60km/h vadītāja durvis sāk jautri svilpot.
Nu bet runājot par pašu motoru (tpu, tpu, tpu) - iet kā pulkstenis, melnus dūmus vispār neesmu redzējis izpūtēja galā. Ātrumi slēdzas viegli un precīzi. Uz ceļa vēl nekad nav mani atstājis. Man Mersedesos patīk tas, ka pie katra defekta nav jāskrien uz servisu, daudz ko tomēr var izdarīts pats, jo remonti, ja vien pa rokai ir laba remontu grāmata un labs padomdevējs, nav ļoti, ļoti sarežģīti. Un par tām detaļām, kuras esmu nomainījis, varu aizmirst, ar nosacījumu, ka šīs detaļas nav no "lētā gala".
Nepatīk man vadītāja sēdpozīcija, jo esmu garš augumā un, ja kājas jūtas ērti, stūre ir jau par tālu. Dinamika mani pilnībā apmierina, jo braukšana pārsvarā sanāk pa zemes ceļiem un mazas nozīmes un sliktas kvalitātes asfaltētiem ceļiem. Gaitas īpašības ir līganas un prognozējamas, tāpēc ziemā vienīgās problēmas ar aizmugures piedziņu sagādā
braukšanas uzsākšana uz sasodīti traki slidenas ceļa virsmas, bet to var atrisināt uzsākot ar otro vai trešo pārnesumu. Daiļā dzimuma pārstāve iesākumā baidījās ar tik "lielu" auto braukt, bet kad redzēja un sajuta un noprovēja, ka ar šito var apgriezties, kur viņas Audi 80 nevar (vainīgs stūres pastiprinātāja trūkums), viedoklis diametrāli mainījās gluži predtējā virzienā.
Tā lūk!
Gigii
@ 22.aprīlis 2003 0:00
Mercedes 300D W124
1985
Novērtējums: 10
Nu tad tā. Auto iegādājos kaut kad pagājušajā pavasarī. Meklēju dikti ilgi, gandrīz jau biju zudējis cerības, bet paveicās. Pirms iegādes bija vairākas prasības, pirmkārt, bez ekstrām, nu vismaz maksimāli maz, OK tas vēl būtu sīkums, otrkārt ar manuālo kārbu, 5pakāpju.. Un te nu sākās problēmas, jo atomobiļi ar tik lieliem dzinējiem parsti tomēr nāk ar automātiem, vot, a tos pakaļ met.. Un galvenā prasība bija nenokauts motors, jo, kā zināms friči arī nav dumji, ja daudz jābrauc, tad ņem dīzeli, un tad mauc kamēr zaļš gar acīm.. Nu tad to visu sasummējot kopā parādījās visai pesimistiska aina. Katru dienu lūrēju netā vai tik nav kaut kas jauns parādījies, visus iespējamos variantus jau biju apbraukājis, bet bez rezultātiem. Vienam motors "rukšķ"(raksturīgā skaņa MB dīzeļiem, kad jau sen ir laiks mainīt dzinēja ķedi un zobratus), otram bomži uz pakaļējā vāka uzmetuši katlu ar griķiem no trešā stāva, trešajam "žena dura, bja, tramvaj ņeviģela" rezultātā priekšējais spārns nomīcīts.. utt., utjpr.... Vēl viena problēma bija tāda, ka dārgāk par 3300$ pacelt nevarēju, bet nu nospīdēja. Atradu vienu baltu gulbi, kaut gan sākumā nodomāju, ka tik taksis nav bijis, bet nebija.. Nu saimnieks teica, ka no Beļģijas, viens īpašnieks, pensionārs 1925. gadā dzimis utt. Nu es, protams, "noticēju", saku laižam uz servisu pie vīriem dīzelistiem, palūrēt, kas lācītim vēderā. Šis uz mani nolūrēja, kā Ļeņins uz kapitālismu, bet piekrita. Aizbraucām uz servi un ko domājies, gandrīz paģibu. Viss bija pilnīgi ideāli, dzinēju testēja 2h, rāva ārā visas forsunkas (pie cik atmosfērām veras vaļā, jo ir noteikti rādītāji pēc rūpnīcas datiem jaunām un tādām, kuras būtu jau laiks mainīt, reāli tas būtu jādar apmēram pie katriem 100000), katru atsevišķi pārbaudīja ar spiedienu, kartera atgāzu tilpumu mērīja (gredzenu nodiluma rādītājs, ja liels atgāzu tilpums, laiks remontam. Tur bija kaut kādas normas, no galvas neatceros), nu un protams kompresiju, kas arī bija ideāla.. Nu finālā onka no servisa paziņoja, ka izmantotais dzinēja resurss ir tikai 1/3, un, ka tik vecu MB dīzeli un tik labā stāvoklī viņš redzot tikai otro reizi ... Bet bija jau spidometra tuvu 300000!!!!!!! Nu biju kaut kad bērnībā dzirdējis, ka MB dīzeļiem pie normālas apkopes un ekspluatācijas dod 1000000, bet īsti neticēju.. Priecīgs biju bez gala, sapiķoju un auto bija mans.
Tagad ir jau pagājuši 8 mēneši, kopējās remontu izmaksas ir kādi 300Ls pa visu šo laiku, bet braucu es tā kārtīgi, daudzuma ziņā.. Galvenās izmaksas sastāda tomēr ritošās daļas remonts, nācās nomainīt amortizatorus priekšējos, iepriekšējie bija galīgi veci. Jāsaka tā, ka 18 gadus vecam auto tas ir maz, jo lielākā daļa detaļu, kas ir mainītas ir mainītas tāpēc (g. k. bukses ritošajā daļā), ka gumija jau palikusi veca un polimerizējusies, līdz ar to cieta. Nopietnu defektu nav bijis, tfu, tfu, tfu, pār kreiso plecu. Visā visumā detaļas nav nemaz dārgas, pie tam viņas bieži nevajag mainīt. Ja MB kaut kas ir nomainīts, par to var aizmirst, ar noteikumu, ka detaļas ir orģinālas. Tādas var iegādāties firmā MB Bus uz Graudu ielas pretī Autofavorītam.
Kopumā ņemot auto nostrādāts perfekti, gan tehniski, gan arī salons, esmu ļoti apmierināts esmu ar savu gulbi. Vēl kas, degvielas patēriņš ir ievērības cienīgs. Pa pilsētu ap 9l , bet pa šoseju jej bogu neticēsiet 6-7. Goda vārds, Rīga - Tallina 40l (vasarā). Nu asinssuns nekāds baigais nav uz 3,0l tikai 109 Zs.. Bet ar trešo robu var uzsākt, bet labāk nevajag : ) Leca šoziem pie visiem megamīnusiem kā pulkstenis. Uzsilst salons ārprātīgi ātri, pats biju reāli uz pauzes par šo novērojumu, bet tas laikam ir raksturīgs visiem MB. Nu varētu vēl slavēt un slavēt, bet lai nu paliek, jāsaka, ka tomēr ar savu dizainu tas īpaši neizceļas, tāds robusts, varētu pat teikt, ka pamatīgs klucis, viss tāds liels un nopietns. Auto ir ljoti megauzticams, un drošs, visu cieņu MB inženieriem.. Tikai faniem domāta un nosvērtiem cilvēkiem, jo salauzt tādu auto ir viegli. Ja gribas ko asāku, benzīna dzinēju palete ir ļoti plaša... Tas nav auto sekunžu skaitīšanai līdz simtam, vai rekordu stādīšanā, kurš uz sausa asfalta uzgriezīs vairāk "saules". Auto ir ļoti piemērots gariem ceļa posmiem un mierīgiem braucējiem, tā lūk... Absolūta klasika, āmen..
Dīzelists
@ 16.marts 2003 0:00
Mercedes 508
1991
Novērtējums: 7
Kops bernu dienam biju sapnojis braukt ar lielu mersedesu, kuram butu liels mnotors un melni stikli. Un ta nu beidzot izdevas piepildit lielako bernibas sapni un braukt ar lielu mersi, ar lielu motoru, diemzel bez melniem stikliem, bet to jau vareja pieciest. Vasara kadu menesi gadijas pastradat ar Mercedes 508 kravinieku. Motora tilpumu isti neatceros, bet zirgi ir 80 un, tonnas ir 5. Busins ar garo virsbuvi tipiskais Fasistu pasta vagis dzeltenaja krasa. Par vinju varu pateikt visu to labako sudzibu nav nekadu, lai gan autinjam nekadu ekstru nebija iznjemot stures pastiprinataju, lai gan musdienas ta nav ekstra, bet smagajam pastuzis noder vairak neka kadam vieglajam. Dzive ir sanacis braukt ar 508, 1984 gada, bez stures pastiprinataja un piekrautu lidz malam, lufte sturei milziga, bet lai apgrieztu autinju uz vietas ar kajam bija jaatsperas pret gridu un riktigi jagriez baranka, lidz slapjai mugurai. Par laimi man nebija jastrada ar to veco mersiti, bet gan ar jaunako. Mersitis bija gan rijigs mazliet uz vissu gan uz dizeli, gan ari uz ellu, bet viss bija normas uz 500 km, aizgaja kads litrs ellas, varbut vairak vai mazak konkreti vairs neatceros. Pecka ari bija mazliet pasvaka, bet vasara mani tas isti neuztrauca. Motors bija niprs uz grantenes vareja kartigi bert akmenus gravmalas. Lielakais minus ko saskatiju bija atrumkarba, bet ta ir veco mersisu slimiba, parejot no 3 uz 2 gangi nevareja dabut roba. Dazreiz ari uzsakot gaitu 2 robs leca ara. Mersitis gan nebija nekads atrais, laikam vainiga bija isa karba, bet 85 man gan spidometrs radija. Ja vinjs gan meloja par desmit km/h patiesiba bija 95. Diemzel nevienam neiesaku meginat sada veida mersisus dzit lidz galam, jo var sakt tecet salniki. Ieprieksejais masinas soferis to izbaudija un ari pec manas brauksanas uz ritenju diskiem saka paradities ella. Viens no lielakajiem plusiem ir vadamiba un pagrieziena radiuss. Mersedesi ir ideali pilsetas smagie, ar iveco neiegriezisi tur, kur bez problemam iegriezisi mersiti. Nekadu lielu problemu vai defektu saja masina nesaskatiju, vienigais kravas telpa pasazieri nejutisies seviski erti it sevisko braucot pa granteni. Visiem, kuriem ir nepieciesams smagais iesaku mesedes, gan lielakus gan mazakus. Cilveki esiet paratigi, neperciet nekadus dzivibai bistramus zilus un gazeles, perciet Mersedesus!!!
Sandis_UR
@ 28.janvāris 2003 0:00
Mercedes 300TD, W124
1991
Novērtējums: 8
Auto tika speciali pasutits (jo ir iespeja iegadaties kreiso (kreisa nevis kvalitates zina, bet izcelsmes zina ;)) saljarku par smiekla naudu) un ari attiecigi parbaudits nelohaina servisa attieciba uz sisanu dzineja stavokli u. t. t.
Tatad dzineja jauda 147ZS, kas savienojuma ar traktora cienigu griezes momentu nodrosina pieklajigu dinamiku neatkarigi no ta cik cilvji ir auto, cik smagi tas ir piekrauts un vai brauc kalna vai no kalna.
Ekstras - visas, bez izvirtibam: automats, air condition, el. logi, el. pr. sedeklu apsilde, air bag (only vodjilam), samta salons. ABS W124 naca standarta.
Tad nu mani iespaidi pec pusotra gada juzosanas. Pa celu iet ka lokomative pa sliedem, pie tam neatkarigi kads ir cela segums - laba trase, zemes cels vai brugis. Max. speed kads ir braukts - nedaudz zem 200km/h (ar dizeli!!!). Paterins pilseta 12-14l uz 100km, uz trases 8-10l uz 100km. Kluss, salona var pusbalsi sarunaties pie 150km/h. Liels, aizmugure puslidz erti var iesesties tris mani nevajie draugi ziemas drebes, bagaznieka vieta vel vismaz diviem nedraugiem : ). Ziema silts (salons pie -15 uzsilst 3min laika). Gaita loooti komfortabla, bet ari likumos neizraisa juras slimibu - tiesi laika! Dross - esmu pagajuso ziemu izbraucis Chehiju, Slovakiju, Austriju, Sveici ari seit tiek braukts uz nebedu nereizi auto nav pievilis! APK atrumus parsledz nesteidzigi, bet bez ravieniem.
Tad nu pie teh. lietam. Par motoru man naf ko teikt, jo haube ir verta vala lai nomainitu izejvielas - ellu, filtrus, papildinatu antifrizu.
Ka jau testejot pirms pirksanas auto man servisa teiza ieguldijumus prasis ritosa, bet salidzinosi prieks sis klases auto biju domajis, ka sanaks dargak. Tatad: priekseja piekare tika mainiti lodveida balsti Ls8, katrs. Aizmugure ir 5as sviras uz katru riteni, pa diviem sail. blokiem uz katru sviru - kopa ~Ls150. Nacionalo autocelu ipatnibu del nakas mainit katru gadu. Stures pievada paredzets amortizators, kurs padara komfortablaku 'sturesanas procesu', bet turpreti ja tas ir bojats, tad arda nost stures sistemu. Ta dempfera nomaina izmaksaja Ls20. Samera atri nolietojas kardana muftas. Kad jutu vibraciju un savadu troksni - uz servisu. Muftu nomaina 2X Ls18. Luk kas nu tiesam sokeja bija izdevumi kas radas kad vienrokainais pirats (loga tiritajs) pateica 'chau'. No vecuma un netirumiem tas sakuma saka stradat raustoties, pec ~menesa motorins slodzi neiztur un viena nejauka un dikteni lietaina diena saka: 'uzredzesanos'. Visa mehanisma parjauksana ar izmazgasanu, vismaz man, nepalidzeja, nacas pirkt jaunu. Motorins izmaksaja ~Ls 100, lietots mehanisms ~Ls50.
Tatad resume: ka jebkurs auto japarbauda pirms pirksanas un diagnostikai naudu taupa tikai lohi...
Dalas daudz letakas neka analogiem japaniem, prestizs turpreti krietni lielaks. Vispar ar auto esmu apmierinats.
SkyBoy
@ 17.decembris 2002 0:00
Mercedes E 300,w124,benzīns
1988
Novērtējums: 8
Viens mašīnu dzinējs solījās man atvest Mersi no Vācijas, paziņa. Tādu arī tieši gribēju tikai varbūt ar mazāku motoru bet tagad priecājos ka ir 3 l un ne mazāk.
Pirmkārt viņš mani piečakarēja ar to ka mašīna bija sista, es to nepamanīju, plus vēl km skaitītājs griezts atpakaļ jo sabojājās pēc kāda laika visa km skaitīšana. Vēl viena lieta ko man arī gudrinieki teica pirms auto pirkšanas no Vācijas, lai nepērkot mašīnu ar āķi aizmugurē, tas varot atsaukties uz motoru, kas arī notika jo pē 3 gadu mocīšanās pa Rīgas ceļiem tikko uztaisīju kapitālo remontu motoram. (ja meistari nepiečakarēja!)Jā un vēl mašīna bija ar īsajām atsperēm kuras pēc kartera pārsišanas nomainīju uz augstākām jo ja mašīna bija vairāk kā 2 cilvēki ta dibens pa ceļu strīķējās. Daudz kas tika mainīts laika gaitā .
+ komforts iekšā atrodoties, normāli var sasēeties 4 pasažieri plus vadītājs protams
+ laba salona izolācija + automāts + ja mašīna ir labā tehniskā kārtībā iet pāri visiem caurumiem un bruģiem
- ēd bendzīnu padaudz - palieli gabarīti - amortizātori mainīti jau vairākas reizes - vadītāja pusē slapjšs apakšā zem paklāja ari visi ūdens novadošie caurumi bija jau pāris reizes jātīra
Bet principā kūlīga mašīna.
MB
@ 16.decembris 2002 0:00
Mercedes W123
1983
Novērtējums: 8
Nopirku Vācijā, nejauši. Savulaik kalpojusi MB administrācijai un tikusi labi kopta. Nu jau braucu ar to sešus gadus un nenožēloju. Laikam uzticamākas mašīnas par mersi neatrast. Ir bijuši sīki un nopietnāki remonti, bet pārsvarā tikai nomainīts tas, kas ar laiku nolietojas. Četru cilindru motors ar iešprici, 2.3 litri. Varbūt uzrāviens no vietas nav tik ātrs, bet uz šosejas lieliska. Aprīkojums bez sevišķām extrām, kuras reizēm pietrūkst, bet principā var arī iztikt. Galvenais ir plašais salons, kurā tu jūties brīvi. Vienvārdu sakot vienkārša un droša mašīna, kura tevi kritiskos brīžos nepievils.
Alis
@ 2.decembris 2002 0:00
Mercedes 250D
1991
Novērtējums: 7
Gadu atpakaļ nomainīju BMW 524 TD pret Mersi. Nepatīk- stipri zems, pavājas gaismas, ļoti vienkāršs aprīkojums. Remontos esmu izdevis 500 Ls. no tiem 320 izpūtējs, 50 Ls logu tīrītāju remonts, 45 ls kardāna gumijas u. c. - filtri, eļlas ( nobraucu 50 t. km). Nepatīk, ka nevar nolocīt aizmugurējos sēdekļus. Nesen sabojājās lūka, nerāda āra t.
Patīk- ekonomisks- 7,5\100, kluss, ceļā nekad nav pievīlis, biju Vācijā, Norvēģijā, Francijā. Ja nežēlo riepām- iet ļoti stabili.
Vajadzēja pirkt ar automātisko kārbu, jo uzrāviens tāpat ir diezgan kūtrs. Pa štrāsi esmu braucis 175. Skrējējs es neesmu tādēļ jauda mani pilnīgi apmierina. Un tomēr vecais Bembis man bija mīļāks...
Gribētu ko citu, bet ko - vēl nezinu. Ļoti baidos iepirkties!
nafs
@ 24.novembris 2002 0:00