Audi 100(C4-kuzova tips)
1990
Novērtējums: 7
Tika iegaadaats 2 gadi atpakalj, kaa atziimeeja CSDD darbiniece ess esot sev nopircis daavanu jo bija 23. februaaris.
Taatad Audi 100 ar 2.0 motoru maksaaja 4050 dolaarus, tika nokauleeti 500 dolaari. Iesaku reaali auto izveeleeties janvaarii, februaarii kad auto tirgotaaji ir gatavi nepleest 9 aadas, jo tirguu relatiivs klusums. Gribu atziimeet ka 2 gadu laikaa cenas zinjaa gandriiz nekas nav mainiijies, tas tomeer par kaut ko liecina.
Uzreiz peec 89 gada audi 100 tiku pamaniijis daudzas izmainjas, kaut liekas nu ir it kaa viss taapat. Beidzot tika novaakts muuziigi tekosais(paarsvaraa) hidrauliskais bremzju+stuures suuknis, kaut arii peedeejiem vinjs jau bija sauss tomeer"grusa(bumbieris)" veel aizvien ir vaajaa vieta.
Driiz vien tika uzlikta gaazes iekaarta ar kuru nebiju liidz galam apmierinaats 1,5 gadus! liidz servisaa deglava60 ielaa.. tika atrasti defekti inzektor sisteemaa.1. Atrada ka gar sprauslaam velk gaisu2. nestraadaa gaisa meeriitaajs.
Gaisa meeriitaajam bija miris potenciometrs.
Gaisa meeriitaajs(lietots) un labs meistars daargs prieks un drosji ka visiem auto.
Un kopjs taa mirklja gaazes iekaarta straadaa ne sliktaak kaa benziina iekaarta. uz "aci" nejuut atskiriibu nekaadu!
un co no 3.0 tagad ir ap 0.3! un landa ir 1.0! autonekad"neskauda", kaa min taa iet.
peec gaisa meeriitaaja reaminaacijas ziemaa videejais gaazes pateerinjs ir ap 10/100 km, tas ir par 1,5/100 mazaak.
Prasiijis ir standart apkopi, ko neaprakstiisju.
Aprakstiisju triis Audi izstraadaataas "nejauciibas"
1. noleemu nomainiit aizmugres amortizatorus, priekseejos bremzju diskus un uzlikas. Un tanii dienaa palika caurs apkures redators!!!! nu nebiju gaidiijis so cuuciibu, kas izraadiijaas VW un Audi standart nelaime... Uzskatu par konstrukcijas defektu, jo nav tas VAZ markas auto kur tas ir ok.
2. Gaisa meeriitaaja potenciometrs- un ar to vainotaa gaazes iekaarta. Jauna nopeerkama visa"galva" kas maksaa ap 340 ls.... lietota 45ls!
3. 16 februaaris riits(peec 15.02.03 kas zin sapratiis).
Palaizjam bez probleemaam... un paraadas skanja it kaa udens kraans butu atgriezts. Izspieda eljas bliiv gredzenu starp bloku un eljas dzeseesanas kontuuru. Nesen mainiitaa sinteetika Total 5w-40 uz asfalta zem masiinas apmeeram 2 litri(motoraa eljas tilpums 3 litri). Paldies V8 kas sveetdienas dienaa izglaaba, jo auto bij ljoti nepieciesams.
Masiina labaaka par mainis aprakstiito Audi 100 89 ar 2.3 motoru un gaazes iekaartu, bet so negaidiito "defektu deelj" noveerteeju ar 7 punktiem, kaut vareetu likt vismaz 8.
Eljas bliivgredzenu izspieda, jo no vecumu bij palicis par"koku" un saplaisaajis, nebija vainiiga ne elja ne aukstums -15(nav tas pat aukstums). labi ka tas nenotika 15.02: ) kauns pa visu giimi butu bijis.
ursis
@ 17.februāris 2003 0:00
Audi 100, 2.3e
1990
Novērtējums: 8
Autiņš ir sedans. Braucu 4 gadus. Nu es nezinu kā lielākā daļa brauc, ka apgalvo tur visādus mistiskus 50, 100 latus mēnesī remontā. Mnam autiņam sākumā bija jāsataisa ūdens sūknis un daži ātrumkārbas gultņi jānomaina, tas bija remonts ap 160 latiem (precīzi jau neatceros kā nekā 4 gadi) nu faktiski tas arī lielākais tēriņš. Tagad vispār labi, ja kādi 10-20 lati mēnesī kaut kam jaatdod. Es vienkārši brīnos par tiem 50, 100 latiem, jo tad jau loģiski, ka var sākt domāt labāk par līzingu un ņemt nullīti kādu japāni vai francūzi. Nu protams 100 lati nekas īpašs nesanāks kādi 150 vai visi 200 būs jāatdod. Runājot par patēriņu varu teikt tā vasarā vidējais ir ap 8.5, ziemā 10 litri stabili'. Tas nav auto, lai visu dienu brauktu, tomēr tas ir auto atbrauc noliec un vakarā kaut kur aizvālē un tad brīvdienās ārpus Rīgas, bet kopumā es noteikti rekomendēju izvēlēties šādu auto. Ļoti lēta apkope un patēriņš arī tīri ekonomisks. Jā, droši vien jautājums būs cik tad es gadā nobraucu - daudz nē 20-25 tūkstošus.
Taupigais
@ 21.janvāris 2003 0:00
Audi 100
1989
Novērtējums: 9
Audi 100 , mana pirmā mašīnīte, kas nebija MADE IN USSR.
Sākumā par to kas neattiecas uz auto. Pārdeva kā 1990 gada modeli... bija 1989. Toreiz nesapratu ka mainīts motors, jo bija no vecā modeļa 2.3 (motora kods KU), par ko sākotnēji pārdzīvoju. Vecais motors pierādīja sevi tikai no viss labākās puses, vēl jo vairāk kad tika uzstādīta"Tartarini"Itāļu gāzes iekārta. Šis bija otrais auto ar gāzes iekārtu. Pirmais auto ar gāzes iekārtu bija VAZ 2106- par ko ir raksts par pieredzi. Visiem gāzes skeptiķiem saku ar gāzi problēmu nebija nekādu!!! viens vienīgs pluss, jo īpaši naudas izteiksmē. Paspēju nobraukt 1,5 gadus un nācās pārdot... un ne auto vainas dēļ, nopirka to draugs.. un auto ripoja uzticīgi arī viņam.
Nopērkot tika nomainītas "siksnas", visas eļļas, tosols. Nodilušas bija pakaļējās bremžu uzlikas, kā arī nomainīti pievada putekļu gumijas. Šai cienījamā vecuma modelim eļļas patēriņš bija 1,5 litri/15000km. Kompresija pa cilindriem ideāla. Benzīnu vidēji "ēda"8.5/100, gāzi 11/100. Pār gāzi runājot varētu būt mazāk... tik iestājas domāšana ka nu var "mizot", jo gāze tā pat lētucis: ).
Salīdzinoši varu teikt ka nākošajam īpašniekam gāzes patēriņš bija jau vismaz 13/100.. tā ka viss atkarīgs no braukšanas stila... un protams dēļ "labi"organizētās satiksmes. Ļoti patika stabilitāte, labā caurgājamība, lētā ekspluatācija. Vienīgais mīnuss, kay arī tā nedrīkst teikt: )))apmēram pēc 10 gadu ekspluatācijas.. audim kā arī vw.. vājā vieta ir aizmugures bremžu suporti- diska bremzēm... jo ieēdas rokas bremžu"karodiņš"kurš konstruktīvi nav optimāli novietots- salīdzinot ar citiem modeļiem. Auto uzticams lieku 9 balles.. un tikai aizmugurējo bremžu suportu dēļ... un teikšu kad tika pārjaukti suporti, momainīti visi blīvslēgi.. problēmu vairs nebija.
Ursis
@ 16.janvāris 2003 0:00
Audi 90 Q
1986
Novērtējums: 9
Kaadus gadus atpakaļ nopirku 90 4X4 , uz to brīdi tā bija mana sapņu mašīna , piepildijās . Nācās gan nomainīt lielāko daļu ritošās , bet tad braucu kādu laiku un baudīju dzīvi. Vasarā , lielā karstumā un degviealassprauslas defekta dēļ sadega 3cilindrs , nolēmu motoru neremontēt un nopirku 2,2 Turbo , uzliku lielo sajūgu , pārtaisīju purnu un šadus tādus sīkums , divus gadus vistiešakajā vārda nozīmē mašīnu lauzu , no rītiem neslidīju pa asfaltu laidu plakaniski un vienīgais , kas izbeidzās bija motors un pārnesumkārba , 9 balles par to ka tas bija manas vainas dēļ , jo nenosekoju eļļas līmenim motorā un aprāva klaņa gultni (asā līkumā) , bet kopumā ļoti izturīga mašina un kalpo labi ! (tikai žēl ka Latvijā tādu ir palicis maz )
E.N.G.
@ 15.janvāris 2003 0:00
Audi 90
1989
Novērtējums: 9
Manuprāt šie burbuļi(80-90) ir diezgan laba izvēle starp lietotajiem autiņiem. Ja vien protās atrast pieteikami uzturētu.
Pie audi nonācu pavisam negaidot, meklējot otro ģimenes auto sievai. Vispār nonācu pie secinājuma, ja pērk pallietotu (pie 10 g. vecuma auto), tad labāk jāpērk kādus no nosacīti biezā gala (Audi, Saab, BMW ... ), ja vien negrib samierināties ar visādiem sīkumiem, kas varbūt neattiecas uz braukšanu, bet vienmēr par sevi atgādina - rūsa vietā un nevietā, īsti nestrādājošas bagažnieka vāku atslēgas u. tml. Kaut gan arī protams Audi var nopirkt tādu kuram viss bruuk nost.
Man vienkārši bija nepieciešams tāds vagens, kuram ir vēlme kaut ko likt iekšā (ls). Ja autiņam ir kaut kāda kritiskā masa ar tiem iepriekšminētajiem sīkumiem, tad autiņu ātri vien nolaiž, jo kāda jēga tur ko labot, ja tāpat viss tik uz punkiem turas.
Sīnī gadījumā šis vecais A90 mani pārsteidza ar labo skaņas izolāciju un labi strādājošām durvīm un protams labo dinamiku. Salīdzinājumam 98 gada micuka lancers ir daudz trokšņaināks, pie 220 tk jau sāk visādas aizmgurējās haubes atslēgas nīkt ārā u. tml. Un vispār varēja just, ka tas ir daudz pamatīgāk nostrādāts autiņš.
Eļļu neēd. Tā bija problēma maniem iepriekšējiem lietotajiem vageniem. Pieņemu, ka tas varētu būt raksturīgāk 80 ar 1.8 motoriiti, jo kā vaagens salīdzinoši pasmags.
Nobeidzās temperatūras mērītājs dzesēšanai, kas bija jānomaina.
Peerkot redzeeju pēc krāsojuma, ka dauziits, bet tā kā škirbas bisas bija simetriskas un nekur nevilka, tad noriskēju.
Pirmajā brīdī izskatās ar mazu ietilpību, bet nemaz tik traki nav. Nevaru piekrist, ka aizmugurē sēdošajiem nav vietas. Bagažnieks arī patiesībā ir lielāks kā izskatās.
Sags
@ 8.janvāris 2003 0:00
Audi coupe s2
1990
Novērtējums: 8
Savu "iodi" nopirku sa gada vasara. Tatad braucu jau 6 menesi. Kopejais vertejums ir pozitivs, kaut gan nav izpalicis bez problemam. Pirmais krenkis atgadijas sadi- es ta kartigi stiepu un peksni masina apklusa. Kompis saka radit visu uzreiz, gan benzina trukumu, gan ellas spiediena zudumu. Vispar piksteja ka traks. Beigas izradijas ka braucot atkodas imobilaizers, kaut kur nosledza elektribu un motoram strauji samazinoties apgriezieniem, saluza sadalitajs. Nakosa kibele, tagad "patruboks" tek. Bet tas jau ir sikums. Manam kupejniekam ir 2,2 l turbo motors ar 240 zs(ta rakstits gramatina), un visas parejas extras iznemot kondicionieri. Samaksaju 5100 $. Masinai ir BBS 17 collu diski ar 235mm platam 35mm zemam riepam. Vispar brauksanas bauda attaisno izdotos lidzeklus uz benzinu un visim parejiem sikumiem. Piedodiet ka nav mikstinajumu zimju, jo rakstu no arzemem.
Rincis
@ 30.novembris 2002 0:00
Audi 200 Avant tq 20v
1988
Novērtējums: 10
Nu šitā chip- tūnētā raķete tika iegādāta 1996 gadā par 7500$. Šis tumši zaļais 200nieks bij tikko no Vācijas atdzīts, bet ar diezgan spēcīgi dauzītu priekšējo kreiso stūri. Tepat bij uzķīlēts, un sanāca tā ka izdevās iemainīt Audi 80 1.8S(89. gada) pret šo auto ar piemaksu 4000$, laikam... tq un 20v runāja paši par sevi... Pārsēžoties tādā no pilnīgi plika Audi 80 1.8S, sajūta bija fantastiska.
Auto bija aprīkots ar ļoti daudz dažādām ekstrām. Visi elektro logi, spoguļi, lūka, priekšējie sēdekļi(turklāt apsildāmi). Ļoti plašs, skaists un ērts melnas ādas/samta salons ar koka apdari. Apsildāma stūre(!). Kruīzkontrole. Infokompis, borta kompis, Klimatkontrolem, ABS, diff- bloķis utt..... un protams galvenā ekstra - turbo un quattro, kā arī 20v+chip tuning! : )
Auto dinamikas ziņā bij baigs zvērs. Pēc chip- tuning, jauda šim 2.2 20v turbomotorītim bij 280Zs, un rāviens ar bij zvērīgs. Bij mēģināts uz hronometra mērīt, sanāca laikam 6.1, vai 6.2 sek līdz 100km/h. Stabilitāte ar bija izcila. Izskatījās tas auto arī ideāli, neskatoties uz to ka bij dauzīts diezgan stipri.
Patēriņš priekš tādas dinamikas nebij no trakākajiem. Pilsētā bij no 13 līdz pat 25(gonkojot), bet pārsteigums bija pa šoseju, dažreiz kompis pie v=90km/h pat uzdrošinājās parādīt patēriņu 6.8(!) litri! Jāieliek tik kruīzā uz to ātrumu un bij baigie brīnumi pašiem un apkārtējiem, ka tāds zvērs tik maz grib ēst... Bet nu uz 90 jau reti turējās tas auto, parasti lēnāk par 140 negribēja braukt. Rekords bij ~230km/h@~5000rpm uz Jelgavenes, tātad rezerve vēl bij, bet ātrāk pa Latvijas ceļiem jo sevišķi tai laikā negribējās skrieties, jo varēja slikti beigties.
Problēmas radās divus gadus vēlāk, kad šim auto sāka brukt viss pēc kārtas(iepriekšējais saimnieks nebij žēlojis, jo Latvijā 2 gadu laikaa tas auto tika pabraukts tikai ~10-15tkm. ) elektronikā, ritošajā utt. Nojuka kruīzkontrole. Borta kompis niķojās un visi datčiki viņam juka nost. Bez tam arī stūres pastūzis sāka sulot. Līdz ar to baigās summas remontā aizgāja. Jo daļas šim auto ir ļoti dārgas(vismaz tad bija). Piemēram tur kaukāda 10 cm gara šļauciņa maksā ~50Ls... Datčiks kas borta kompim dod ziņu par bremžu kluču nolietojumu akal 50Ls. Kruīzkontroles savešana kārtībā - 150Ls. Kaukas vēl iekš ABS nojuka un akal remonti, remonti... biedēja arī tas ka tas Audi vilka uz kreiso pusi, dēļ sliktās pieredzes ar Audi 80 1.8S, kuru jau aprakstīju.
Beigu beigās auto tika pārdots par ~4000$ pēc 2 gadu lietošanas.
Bet nu vispārināsim +/- :
+quattro
+dinamika
+gaita
+komforts(tai skaitā fakts, ka neviena detaļiņa salonā negrabēja, un skaņas izolācija bija ļoti laba)
+salona izpildījums un panelis.
+Avants(nu tas gan tikai prieksh manis pluss, jo vienkārši patīk Avanti)
+daudzās ekstras
+par spīti sportiskumam, ļoti laba caurejamība.
+praktiskums(jo ir ļooooti daudz vietas salonā).
- remontu izmaksas(vismaz 2-3X dārgāk kā manam tagadējam Audi 100 Avant 2.3E)
- bieži nāk stipri nojāti, kā man gadījās... : (
- auto ļoti maz padodas vizuālajam tūningam(bet motorītī gan var izvērsties : ) )
- jāpērk kopā ar antiradaru, jo auto mierīgai braukšanai neder : )
Kā plusu būtu minējis arī degvielas patēriņu, bet tad jau par mani te pasmietos. Taču jāsaka, ka viņš neēda diezko vairāk par manu tagadējo Audi 100 Avant 2.3E ar priekšu velkošo(pa pilsētu gan ēda krietni vairāk, tač 200tais nav pilsētai). Īstenībā nožēloju ļoti, ka iegādājos priekšu velkošo un vēl 100to ar maz ekstriņām, par kuru apraksts arī drīz tiks nopublicēts... Bet nu, ar tiem 200 tq 20v ir tā - vienreiz izbrauci un saprati ka nekam citam nav vērtības uz pasaules(izņemot Ford Capri), un nu jau zinu, ka mēģināšu no 100tā kratīties vaļā nākamgad un iegādāt vietā tādu pašu 200to avantu kā bij, tik šoreiz centīšos būt uzmanīgāks pērkot un nenopirkt nojātu.
Slēdziens : IZBRAUC AR TĀDU UN SAPRATĪSI PAR KO IET RUNA! : ) Bet ja nopietni, tad auto ir ideāls, ja vien netiek lietots katru dienu vizināties pa Rīgas centru, jo sastrēgumos tik liesi zupu iekšā un gribēesies visus stāvošos kaut pa trotuāru apbraukt un izrādīt zirdziņu daudzumu uz katra krusta. Katrā ziņā nav pilsētas auto. Ideāli doties nelielos izbraukumos un ceļojumos ar tādu, jo ideāli turas i uz šosejas, i uz gruntenes, i visur citur arī. Ideāls arī lai palielinātu peļņu CP, jo atkārtoju, ka lēni pabraukt ir praktiski neiespējami. Priekš manis tas bija ideāls auto, tikai nepaveicās ar šī auto tehnisko stāvokli, bet tā nav auto vaina, bet gan iepriekšējā saimnieka nolaidības vaina...
NightWing
@ 22.novembris 2002 0:00
Audi 80 1.8S
1989
Novērtējums: 5
Bij reiz senčiem burbulis Audi 80 1.8S (ar monošprici). Iegādāts tika ~1994. gadā. Nobraukumu nu vairs neatceros. Pirka viņi to auto pilnīgi bez pieredzes par ārzemju auto un visu ar to saistīto. Pirms tam šiem bij bijis tikai VAZ 21063. Nu nopirka to Audi par diezgan papraavu summinju... Nezin kaadu iemeslu deelj izveeleejaas tieši šo vārgo Audi versiju 1.8S, bet laikam pie vainas bij "speciālistu" ieteikumi ka monošpricei izmaxas lētākas kā indžektoram.
Tas viss tā, taču auto bij diezgan spēcīgi sists labais priekšējais stūris un auto itin spēcīgi vilka uz labo pusi dēļ lonžerona defekta. Līdz vienā jaukā dienā uz Pērnavas ielas autinjam tas ritenis paspruka vaļā un ieskrēja arkā. Dažus mēnešus pēc tam auto tika iemainiits(pret 200to Audi: ) ). Dažādos remontos(pārsvarā gan saistībā ar tieši to priekšējo stūri) tika ieguldīts ap 500-1000Ls... : (
Benžu ar nemaz tik maz netērēja, kā varētu vēlēties no 1.8 motorīša, pa pilsētu ap 10-11l, pa šoseju ap 8l.... jauda šim auto bij ļoti maza, lai neteiktu vairāk, kaugan sencim pietika, jo viņš pārāk nemēdza trakot pa ceļu.
Tagad +/- par šo auto
+ Nebij rūsējis
+ Panelis tīri labi iepatikās.
- Manuprāt salons un bagāžnieks daudz par mazu. Itsevišķi neērta sēdēšana manuprāt aizmugurējos sēdekļos, bet tas viss jau jāskatās pēc katra individuālajām vēlmēm.
- Vārgs un paskaļš motorītis.
- Konkrētais modelis bij vispār bez jebkādām ekstrām. Šķiet tikai ka st. pastiprinātājs bija un mehāniskā lūka.
Katrā gadījumā man, kā lielās klases auto cienītājam, konkrēti šis Audi modelis ir iesēdies atmiņā kā ļoti nepraktisks un prasts auto...
NightWing
@ 21.novembris 2002 0:00
Audi b4
1992
Novērtējums: 8
sakariigs vaagis visumaa. 2.0 i. Probleemas: lambda zonde, termodeveejs, pakalas bukses laiku pa laikam meedz atnirgties. bet sakariiga tacka, jaudas pietiek cik negrib. nesen uzliku ralla riepas un tad var nesties nepajokam. manam exstru nekaadu iipaso nav abs, stuures pastuuzis. ripo labi suudzeeties nevar
audi
@ 19.novembris 2002 0:00
Audi 80, 1.8S
1987
Novērtējums: 3
LAMATA. tas taa, iisumaa.
Tika iegaadaata laikam 1996. g. un nopaardota 2001. ap sho laiku. Par pashu mashiinu - vieniigaa extra bija automaats, kas iisteniibaa bija nevis ekstra, bet nelaime. Pilniigi nekaadas elektronikas, nebija pat stuures pastiprinaataajs!
Ta nu luuk. Tai laikaa dabuujaam jamo pa baigi labo cenu - 3300 USD, jo vinjai bija sistas abas durvis vadiitaaja pusee. Peec kaada gada saaka naakt bagaazhniekaa uudens. Tas, maita, izruuseeja. Ritoshaa dalja bija nu taada, kaucik normaala, tieshi neatceros cik dauc naudas aizgaaja remontaa ritoshajai daljai, bet nu vispaar reekjinaajaam, ka tie pashi 3k $ pa to laiku remontos aizgaaja.
Tas automaats. Uzraaviens saakuma bija 13 sek liidz 100, beigaas kaadas 16. % gadu laikaa kaarbai bija 2 kapitaalie remonti un veel arii shaadi taadi mazaaki.
Pateerinjsh - pa shoseju braucot, vareeja nodziit liidz 8 litriem, bet normaali pa pilseetu kaadi 10-12. Ziemaa visi 15. !!! Un mashiina tika reguleeta un viss kas dariits, bet nu anyway.
Veel bija nelaime taada ka jamais eljlju riktiigi eeda. Nav ne jausmas, kur taa eljlja palika, bet nu pus litrs uz 1k km aizgaaja.
Lai arii daudzi saka ka salons shiem audi esot paknaps, es taa gan iisti neteiktu, jo man tur bija eerti kaa priekshaa, taa arii aizmuguree (augums - 1.88m)
Bagazhnieks visai normaals, jo rezerves ritenis bija saanaa. Cik es zinu, tad shiem Audi veelaak to riteni lika uz griidas, taadaa gadienaa bagazhnieks stipri zaudeeja.
minusus neuzskaitiishu (skatiit augstaak)
plusi - khe, automaats. Ljooti labi tureejaas uz celja. tieshaam labi. Salons plashs.
Ta nu pagaajshgad ap shito laiku notika 1 prieciigs notikums un mashiina tika atdota ieksh Adam auto pa 750 $. Notikums tieshaam bij prieciigs.
Ja Tu, pashreizeejais v. n. CN 766 iipashniek (- iece) lasi sho raxtu, ta Teu sveiciens un laba veeleejumi! Viss buus kaartiibaa!! : ))
Kaneelis
@ 18.novembris 2002 0:00