Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi a4 avant 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [26]
Audi A4 Avant 1.9 tdi . Super auto bet............... nopirku pavasarii to autinu, it kaa tikko no vaacijas, kaa patiesiibaa nezinu , bet pie....... isties tam auto nebija kur. Izgaaju e- n- tos testus dazaados servisos, visur tikai pozitiivi sleedzieni, iznemot audi centraa(auto riga) kur man uzskaitiija simtiem defektu, no seerijas- jums riepaas gaiss saskaabis. Viss it kaa ok, patiikama brauksana,110 zirgspeeki arii dod sevi maniit, videeji ap 6 litri degvielas pateerins, visur elektronika, viss eerti, lielisks ruupniicas audio, klimata kontrole u. t. t....... bet... pirms meenesa iebraucu servii piekari notesteet, kaut kas saaka grabeet,, taads auto, nu nesmuki ja taadam kaut kas grab,, un... sleedziens viens- cieniitais jums jaamaina praktiski visa piekare, izmaksas ap 950 Ls. Biju vienkaarsi autaa. Kops nopirku auto daudz neesmu nobraucis, kaadus 60-70 tuukstosus un jaamaina lielaakaa dala piekares. Saliidzinaajumam- man iepriekseejais auto bija ford scorpio 2.5 td, novilku ar to aptuveni 300 tukstosus, mainiiju tikai ellu un bremzu kalodkas, ellu mainiiju ne biezaak kaa reizi 40 tuukstosos, citi remonti nebija nepieciesami
alexxis @ 4.oktobris 2004 0:00
Audi 100 Avant quattro 1987 Novērtējums: 9 Komentāri [13]

Nu baigi labais autinjsh. Kaa jau Audjiks. Zheel, ka tika noshkjilts - viens Golfinjsh apdziishanas laikaa sadomaaja griezt iekshaa pa kreisi, kad bij blakus. Raav pa kreisi, bet neizgrieza, un uzmauca pa paaugstu apmali. Iedzina visu riteni iekshaa, noluuza viens tas tur, ar ko motors turaas pie virsbuuves, viss autinjsh deformeejaas.

Motors 2.2i R5 10v, 138 zirgi, garaa kaarba (otrais liidz 100 km/h), un galvenais - quattro. Nu tas ir kaifs ar taadu braukt - kaa vinjsh celj, kaa vinjsh iet pa grunteni un ziemu! Ja uzliek blokji, tad vispaar tanks - vienreiz brauca caur saputinaataam kupenaam, kuras sniedzas paari paar kapotu, mmierriigi bez spoleeshanas izgaaja cauri (peec tam vasaraa briiniijos, kaapeec prieksheejie miglinieki shkjiibi). Tikai nevajag braukt paaraak aatri, tad sniegu sadzen apakshaa, uzseezhas uz veedera, un tad gan vairs neko bez laapstas un laika nevar izdariit, jo visi rati gaisaa.

Gaaja vairaak kaa 180 km/h, vienkaarshi nespiedu. Eeda arii videeji kaadi 8 - 9 litri. Nopirku tikko no vaacijas un 3 gadus pa Latviju nobraukaaju bez remontiem. Tachu beigaas saaka birt viss peec kaartas. Bet ja visu laiku seko liidzi, tad veel vismaz tik pat nobrauktu. Taapeec gribeeju paardot, bet atceljaa no Rumbulas noshkjiilaas. Saku uzreiz, ka ar ritosho dalju nebija probleemu. Taa jau sotaki esot izturiigi, kur nu veel quattro, kas ir veel izturiigaaki.

Gove arii baigaa, pat trijataa visaa garumaa bez probleemaam guleejaam iekshaa, kad izlaizh kreeslus - plats, garsh.

Laikam taa ir, kad vienreiz izbrauc ar Audi, bet iistu Audi ar vairaak kaa 4 cil. un ideaalajaa variantaa quattro, tad taadu vien gribaas. Taa bija arii ar vienu chomu, kas izbrauca ar maneejo un arii taadu gribeeja. Peec shii autinja saaku fanot par Audjikiem.

Tagad gribeetos kaadu Kupeshku vai 90nieku kvatrikji ar 2.2i.

Jaa, starp citu, izbraucu ar radinieka Avantu 2.3E un secinaaju, ka tas taa neiet, kaa 2.2. It kaa jaudas vienaadas, bet nu galiigi nav tas. Nez vai vecie niknaaki?

Draugam cigaars 2.2i priekshu velkosho ar tresho kaucina, taa kaa beramais labs.

KXt @ 8.septembris 2004 0:00
Audi Audi 80 2,0 16v 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Ar so Audi braucu jau aptuveni kadu gadu. Ir braukts ari ar citiem auto tapec varu izteikt personigos secinajumus.
Vispirms jau par komfortu - patik ka salidzinajuma ar tada pasa gada citu marku autiniem sim audi negrab salons, ir pietiekami kluss (ja protams nerunajam par kadiem veciem lielizmera luksuskalases autiniem). Pie tam tiesi audim man nepatik kaut kas vaditaja sedvietas izvietojuma - ilgi sezot nogurst, ka ari nevaru pabraukt uz 90, ka kaju atslabina ta pedali spiez arvien grida. Citiem autiniem kaut ka vieglak braukt uz tiem 90. Nav daudz ekstru - el. logu utt, tacu vecajiem auto neuzskatu to par parak lielu trukumu jo nevar nekas saplist. Ir piedzivots kad ziema citam autinam attaisa elekrisko logu un tad tas noplist, ciet dabut nevar, vaks vienkarsi ja esi 100 km no majam.
Piekare - nu protams ka patikamak ir braukt ar tadu autinu kam ir neatkariga piekare, sim audi tada nav. Pie tam brauksana ir diezgan pacieta, kaut ari auto nav sedinats. Bukses un sarniri ta kartigi esmu apmainijis vienreiz, tacu jaatzime ka braucis esmu tikai kadu gadu.
Motors - 16 varstu motors iet labi, tomer lidz kadiem 2,5-3k apgriezieniem vel neko ipasu nejut. pec tam gan var just ka iedziedas. Detalas ir dargakas - zobene ar rulli ko mainiju bija kadas 2 reizes dargaka neka parastajiem modeliem. Vel par motoru - tads paskals tas ir, bet to var daleji noverst nomainot sadales varpstu kedi, biski klusaks palika. Nu vispar jasaka ka apkopes sis autins ir biski dargaks salidzinot ar kaudu parastu audi 80, tacu daudzas detalas ir tadas pasas.
Benzina paterins - arpus pilsetas uz 90 braucot ir kadi 7,5, un talak jo atrak jo vairak ed. uz 120 braucot man liekas varetu but kadi 8,5-9. pa pilsetu atkariba no noskanojuma iet kadi 9-11, ne parak trakojot un ari ne parak senojot.
Apnika rakstit.
+ letas rezerves dalas (iznemot motoru)
+ nerusejosa virsbuve
+ nav problemu servisos - neviens ne par ko nebrinas, tb mak sataisit, nevis ka ar kadu japani
+ kluss salons

- maz vietas bagaznieka (ari salons nav plass, tacu si jau nav ari kada lux klases automasina)
- neteiktu ari ka benzina paterins butu no mazakajiem, tomer visa visuma normals
- nav neatkariga piekare aizmugure, lidz ar to ir biski sliktakas sajutas salidzinot ar auto kam tada ir
- tauta runa ka zog sitos

Kopuma es par so auto liktu kadas 7 balles. Liekas ka ir pietiekami labs cilvekam kam vajag auto ar 4 durvim, saidzinosi letam apkopem un ja prasas reizi pa reizei iespiest pedali grida, jo motors cel labi. Tomer ja brauksanas stils pamata ir sportisks, domaju ka labak nemt citu auto - kvatru vai kadu sporta autinu jo tads likuma labak turetos uz cela.
dullais @ 2.augusts 2004 0:00
Audi 80 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Nu taa, gribeejaas padaliities pieredzee par manu Audi 80 diesel. Mashiiniitei nav nekaadas vainas, cinkotaa virsbuuve, taadeelj neruusee, baltaa kraasaa (mana miiljaakaa), nobraukums 150.000 km (nezinu vai pareizais, tachu motoru dabuuju nomainiit jau peec meenesha - izpuuta fortkameru). Visaa visumaa nesuudzos arii par ieksheejo apriikojumu (nav jau protams elektriskie logi un elektriskaa luuka, tachu parastaa luuka ir un es nesuudzos). Vietas salonaa arii ir daudz, man 2m chalim sanaak pie stuures seedeet gandriiz vai ar izstieptaam kaajaas, nevienaa citaa mashiinaa nav tik briivi, ja nu vieniigi iznjemot ZAZ 968M : ).
Kad mashiinu pirku, tad ieprieksh ar to bija braucis viens vecs viirinsh un kopis jau nu par visiem 100%. PAt magji ar cd bija ielicis un krutaas tumbas aizmuguree. Taa ka braucu un priecaajos. Protams reizeem jau tas diizelis uzdzen depresiju, tachu raaviens arii nav no tiem sliktaakajiem (vieniigi pirmais robs taads neatsauciigs). Taa ka shii pagaidaam ir labaakaa mashiina kas ir nokljuvusi manaa iipashumaa. Varbuut veel kaads vareetu padaliities pieredzee tieshi par sho modeli (veelams arii diizeli - kaadas vinjaiem ir raksturiigaakaas probleemas, ar ko jaareekinaas). Paldies !!!
Putnz @ 22.jūlijs 2004 0:00
Audi C4 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
rakstiisju iisi, lai piedod kritikji. taa nu sanaaca ka kaut kas iekoda un viena C4 vietaa ir cits C4, jeb Audi100.

Gribu teikt dazjus vaardus uz atvadaam. Nobraucu 3,5 gadus no tiem 3 ar gaazi. Probleemas bija visaadas par to jau rakstiiju ieprieksj.

gribu atziimeet fantastisko ilgmuuziibu motoram, jo objektiivi jaaveertee bija nobraucis jau ap 500.000 km!kompresija un eljas spiediens absoluuti bez probleemaam... pat sajuuga disks domaaju originaalais... nu nav tur neviens nagus baazis.

taatad kad nopirku uz odometra bija 200.000km reaali saliidzinot (neteiksju ar ko) tas skaitlis bija vismaz X 2!!!!

nu tad ieprieks mineetaas suudziibas, jeb aprakstus uzskatu par normaalaam... :)

taatad izturiigs, neruusee, eerts, elja nekur netek.... nepatika nabadziigais apriikojums. detaljas bez maz vai ieguustamas jebkuraa laikaa un vietaa un resurs nav nemaz tik mazs, ja njem veeraa patiesos noskreejienu.

vaacu masiiniiteem ir viens defekts ar reaalo noskreejienu aarkaartiigi gruuti ieguut... kaa rezultaataa zeelabas par vaajo izturiibu.. kaut gan varbuut vajadzeetu otraadaakk..
sisru(vulgaris) @ 22.jūlijs 2004 0:00
Audi 80 1987 Novērtējums: 10 Komentāri [20]
Divus gadus braucu ar savu pelēcīti. Braucu, braucu viss bija normāli. Līdz pienāca ziema ar salu un nevarēju pielaist. Izmocījos visādi un seināju, ka ziemas salā tā mašīnīte negrib klausīt (jāpiebilst, ka esmu sieviete). Kaut kā to ziemu nomocīju un beidzot pienāca silts laiks. Un ko domājiet, atkal nelec. Mocos tā un šitā un nekā. Beigās vīrs secināja, ka vainīga signalizācija. Izrāva ārā un gāja kā bitīte. Benzīns palika dārgs un secināju, ka vajag dīzeli. Nolēmu savu pelēcīti samainīt pret citu auto. Jāpiebilst, ka šō divu gadu laikā auto nebija remontēts. Manā skatījumā viņai nekas nekaitēja. Bet, kad aizbraucu uz Rīgu mainīt, auto placī beigās man pateica: "Nu vi i čmo pritašiļi!" Man jau likās ka auto ir ideāls, bet izrādījās:
1. motors ir 1.6 nevis kā es domāju līdz tam 1.8
2. abas pusasis beigtas (laikam jau tāpēc sagriežot stūri kaut kas tik nejauki grabēja)
3. bremzes nodilušas (lūk no kā tā šņirkstoņa bremzējot)
4. bremžu eļļa tek (tāpēc peļķes zem mašīnas)
5. priekšējais logs krīt ārā ( es itkā redzēju ka kaud kāda gumija tur karājās. Ņēmu ar "Momentu" līmēt, laikam nelīdzēja)
6. durvis atslēgt un atvērt var tikai no šofera puses
7. izpūtējs izdedzis un krīt nost (tāpēc es domāju, kāpēc citiem auto rūc klusāk)
8. jumta lūka nestrādā
9. un citādas lietas, kuru nosaukumus un nozīmi nesprotu
Šo auto mīlēju kā pašas vīru. Un nezin kāpēc auto placī negribēja ticēt, ka ar šo auto divus gadus ir braukusi tikai sieviete?
Starp citu, auto samainīju un tagad braucu ar sarkanu Ford Escort dīzeli.
Jāpiebilst ka neesmu blonda.
Magone @ 3.jūnijs 2004 0:00
Audi a6 avant 2.5TDI (85kW) 1995 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Minēto auto izmantoju gadu. Ar auto nobarukti 20,000 km gada laikā. Iegādei bija divi priekšnosacījumi, lai būtu universāls (pirms tam bija sedans un vecāks) un lai būtu klimatkontrole. Pārējās fīčas īpaši nesatrauc. Pirms iegādes izskatījos vairākus auto, cenas ziņā aptuveni līdzīgus Volvo 850, Mitsubishi Space wagon, Voyager, vienu sapratu uzreiz man tie busveidīgie neiet pie sirds (Zafira, Voyager, Space wagon), manuprāt neērta sēdēšana (mans augums 195 cm), faktiski tas pats bija ar Volvo nepieciešams par vēl vienu posmu krēslu atbīdīt lai būtu ērti, bet nevar, jo citādi es piebraukšu pie pašas malas aizmugures beņķim. 5 BMW ir ērts vadītājam, bet aizmugurē vietas mazāk nekā audi. Tā nu arī paliku pie audi. Protams vēl viena lieta, ka busveidīgajos parasti nav klimata, ja ir tad kondicionieris.
Par audi. Nopirku Rumbulā par 7.5EUR. Tā kā pirms tam bija 1990 gada sedans tad īpašu pārsteigumu nebija. Salons ļoti līdzīgs. Patīk kā strādā klimats. Pa šo laiku viens mazs remontiņš gan bija uz 20 latiem. Viens liels remonts motoram bija jo vienā cilindrā ap 50% enerģijas zuda, nebija kompresijas, tā kā mani satramoja, ka principā jau nekas, bet ziemā pie -20 varētu būt problēmas un es nedomāju braukt tikai vienu ziemu nolēmu rudenī motorīti paremontēt viss prieks sanāca uz 650 latiem, sālīti, bet nu kompresija tagad labāka nekā jaunai. It kā spidometrs rādīja pie iegādes, ka nobraukti 130,000 tie kas remontēja motoru visus 400,000 deva. Faktiski man tas motors labi nolietots. Sākumā izjutu jaudas trūkumu, jo iepriekš bija 2.3 benzīns masa arī mazāka tas gāja raitāk, šis ar 115zs, es viņu par traktorīti saucu. Lai arī ir lēns negrasos nekādus čipus likt, priekš kam kaut kādus 200 latus izlikt. Pārējie remonti ir samērā regulāri, bet audi pluss kopumā ir lēts remonts, es teitku, ka gada laikā varbūt 350 latu izlikts par papildu remontu (neskaitot motoru). Tā kā domāju ar šo auto vēl kādus trīs gadus braukt, domāju, ka motora remonts atmaksāsies. Patēriņs simpatizē ziemā bija 7.5-7.8 (80% pilsēta), tagad ir tuvāk pie 7.0 kā kuru reizi citreiz 7.3, ir bijis pat zem 7.0, bet tad protams bija vairāk ārpus pilsētas braukts. Kā vēl vienu mīnusu var minēt to, ka ziemā tomēr salons silst lēnām, šī ziema bija silta, bet ja būtu mēnesi -20 nu nezinu kā tad runātu. Dīzeļa vietā biju domājis 2.3 benzīnu ņemt, bet tāda motora a6 vairāk nav un vēl jo vairāk, kaut vai a100 94 gada tad dabūt tur klimatu vēl klāt bija nerealitāte. Priekš mana auguma ir vēl viena fīča, auto ir bez lūkas, tas ir forši, jo iepriekšējam bija lūka un tomēr tā traucēja (bet nu to sapratīs tikai gara auguma cilvēki). Nesen izgāju tehnisko, neko negatavojos, aizbraucu domādams, ja izm, etīs tad taisīsim ko liks, palaida cauri. Vienu gan es nesaprotu, kad mērīja atgāzes motoru grieza pamatīgi pie kādiem 5000, tādi melni dūmi griezās ka maz nelikās, beigās skatos protokolā puse no normas, es nezinu kā tad izskatās, ka ir norma, vispār neviens aizmugurē nevar pabraukt. Kopsavelkot - patīk salona izmērs, ekonomija, klimats (vasarā), nepatīk - iekritu uz remontu (motoram), lēns, ziemā lēni uzsilst salons.
Melngailis @ 24.maijs 2004 0:00
Audi 80 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [17]
Nopirkām ar 1.8l benz- motoru, kaut kādiem kreisajiem lietajiem diskiem R14 un tajā pašā dienā mainījām pakaļējā riteņa gultni . Pēc kāda laika izrādījas ka 1 disks ir ola, uzlikām parastos dzelzs diskus R15 par LS10 katru un lietotas riepas par 15 ls, mašīna patīkami pacēlās uz augšu par 5 centimetriem. ( rezerves ritenis bija lielais ar R15, arī spidometrs pieskaņots. Pēc pāris mēnešiem nomainījām kontaktoru. Patērējāmies un aizdzinām uz Audi centru uz diagnostiku un sajūga maiņu un uzzinājām, ka priekšējā piekare, amortiņi, utt. pārsvarā jāmaina, par ko bija aizdomas graboņas 'dēļ , jāmeklē arī tāds zvērs, kā karburatora droseļvārsta pozicionieris, kas vēl nav ielikts. tagad m, ašīnīte iet labi. 3 robs grīdā ir 160km/h, tas arī tiek izmantots apdzīšanai, mana otrā puse to ir iemanījusies. Nesen izmēģināju RAV metālkeramiku( www. RAV- tec. com) pirmo porciju, mašīna sākusi niknāk darboties, jūt labāk uzrāvienu, pēc instrukcijas pirms otrās apstrādes būs jāmēra kompresija un jāpārregulē aizdedze. Pašlaik ir doma par chip tuningu un fuelmax, kā arī šādu ta'du elektroniku. jādabū arī rem- komplekts karburatoram.
raimondsm @ 23.maijs 2004 0:00
Audi 100, 2,0 monoinžektors 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
Nabagu variants (pēc cenas). Pirku februārī, kā reize iepriekšējā naktī putināja, tāpēc nepamanīju nobrāzumus sānos. Uz spidometra 124000. Reāli domāju, ka labi ja 224000. Pēc CSDD īsziņu datiem ievesta Latvijā 3 gadus atpakaļ ar spidometru 70000, spriežot pēc numura apvalka pārdecis Volkswagen centrs. Kā patiesībā - velns viņu zina. Izrādījās, viens spogulis neregulējas, otrs pēc kāda laika novirzās no ieregulētā stāvokļa. Tā trosīšu sistēma ir galīgi stulbs izdomājums, ar "puļķīšiem" stipri vien labāk. Tomēr pērkot jālūko elektrificētais spoguļu variants. No elektrības tikai lūka. Es esmu vīlies Audi. Varbūt pie vainas tas, ka darbā braucu ar jaunām mašīnām. Pirmkārt - sēdekļi neērti. Kaut kā nepieguļ dibenam un mugurai. Salona plašums neļauj kreiso elkoni atbalstīt uz durvīm. Otrkārt - plastmasa grab kā negudra. Pēc apmēram 600 km bremzējot parādījās vibrācija stūres iekārtā. Servisā nomainīja kaut kādu piekares sailentbloku, jāatzīst, kļuva daudz labāk, taču uz 100km/h strauji bremzējot sīka vibrācija uz stūres rata tomēr jūtama. Pagaidām pieciešu. Kas attiecas uz motoru, tad salīdzināšanai izbraucu ar 2,3 inžektoru. Lielas atšķirības nejutu, varbūt nedaudz asāks bija. Uz trases 8 l/100km pietiek. Nenormāls brīvgājiens gāzes pedālim, taču tas laikam izdarīts ar nolūku, lai kaut kāds tur kompensators (absolūti nesapratu viņa vajadzību) sāktu mīkstināt inžektora sviriņas atpalaļgaitu tikai tad, kad inžektors ieņēmis tukšgaitas stāvokli un dzinējs ātrāk nomet apgriezienus.
Liels pluss protams virsbūve. To gan vācieši ir mācējuši uztaisīt.
Secinājums. Pēkot 100- ku nav ko žņaugties ar naudu. Tā mašīna ir to vērta. Ja nevari atļauties attiecīgo summu, pērc labāk Fordu vai Opeli. Bet lētu 100- ku galīgi pirkt nav jēgas, brauksi ar lielizmēra zārku.
tontons @ 28.aprīlis 2004 0:00
Audi Avant 2,6 1994 Novērtējums: 4 Komentāri [13]
Braucu ar priekšpiedziņas AUDI 100 Avant 2,6 motoru no 2003. gada 0ktobra. Nopirku Latvijā privāti no rokas pa 3000 eiro. Skaitās man darba mašīna. Citādi būtu ju pārdevis. Visādas ekstras +klimatkontrole, ko dikti gribēju un automāts. Uz sākumu likās, ka viss ir kārtībā. Benzīna patēriņš uz šosejas 12,5-13 l . Protams, jāņem vērā, ka braukt uz 100 ar šo mašīnu ir grūti- vismaz 120 km/h ir vieglāk turēt. Pa pilsētu - ir briesmīgi. Leju un leju to benzīnu. Subjektīvi liekās, ka brauc cik ekonomiski gribi - mazāk par 14l/uz 100 nesanāk nekādi. Starp citu, uz ceļa tas gan turās sūdīgi. Sākuma dikti mocījos, kamēr pieradu, ka līkumos jāuzmanās un jābūt gatavam, ka būs jākoriģē ar stūri nedaudz trajektorija, tagad jau esmu pieradis. Līdz tam braucu ar Renault Kangoo 1.4. (pat it kā kauns būtu salīdzināt?)- stabilitāte nesalīdzināma labāka līdz tiem 150 km/h līdz kuriem tas iet. Audim nomainīju 2 reizes amortizatorus likās, ka labāk turēsies uz ceļa ja būs jauni amortiņi. Nekā - tāpat pakaļa danco grants ceļu līkumos pat pie 50 - 60 km/h. Citi brauc un nejūt. Varbūt esmu dikti piekasīgs. Vienkārši ir ar ko salīdzināt. Beigās paliku pie tiem monro sensa flex(varētu būt, ka tā tos sauc). Bukses ir nomainītas. Vienīgais uz ko varu nogrūst nestabilitāti ir - riepas. Nopirku ar lietiem 15"diskiem - paliela izmēra(205 uz kaut ko ). Pa ziemu bija tērauda diski - stabilitāte protams bija krietni labāka, jo bija mazāka izmēra riepas (195.. )Vārdu sakot- ja gribat braukt un justies uz ceļa stabili - šitādu verķi nav ko ņemt. Pats izdomāju, ka tā varētu būt piekares vaina- Audi 100 laikam taču ir atkarīgā pakaļējā piekare, kamēr Renault ir torsionu tipa. Tāpēc - nevaru jau arī gribēt neiespējamo... Ak jā, vēl par tiem ekspluatācijas tēriņiem- tie ir baigi. It kā nekas nelūzt, bet uz šo brīdi jau ap 700 Ls. Uzskatu šo masīnu par dārgu ekspluatācijā. Neatbilstoši dārgu priekam, ko tā dod braucot. Protams, jāņem vērā, ka mašīnas es kopju. Visādas savērsuma regulēšanas, eļlas pieliešanas(neēd daudz, bet regulāri), mazgāšana apdrošināšana(uzreiz 100 Ls klāt gadā), tehniskās apkopes(veicu servisā, kas ir uz Skaistkalnes un Baldones ceļu krustojumā benzīntankā. ), tad riepu balansēšanas, stūres pirksti, gultņi, autokosmētika. Labi, ka remontus apmaksā darba vieta. Vēl par eļļas zudībām... Internetā lasīju, ka tā esot šim motoram norma, ja tas ir notecējis ar eļlu. Tā kā man sanāk pieliet apmēram 1l uz 4000 km, tad to uzskatu par normu šada gada mašīnai. Salons uz aci - ir liels, bet kad braucām uz Vāciju- nu aizmugurē gan ir neatbilstoši nēerti sēdēt. Pie tādiem lieliem gabarītiem vajadzēja būt stipri ērtāk(tas protams- subjektīvi).
Par to kas patika:
1)ātrums. Ātra mašīna. Vācijā braucot pa autobāni uz 210 km/h(pēc spidometra) tiešām bija patīkama sa'jūta.
2)Pa ziemu nekādas problēmas ar pielaišanu- iedomājos, ka mainīt akumulatoru gan būtu ķēpiga lieta, jo tas ir zem pakļējā sēdekļa. Ilgi sākumā meklēju motortelpā... Kamēr nepaskatījos grāmatiņā. Kaut kādas klemmes pievienošanas vietas jau ir zem motora pārsega.
3)Tā bija pirmā mašina man ar klimatkontroli(kas arī ēd baigo piķi - dzeses šķidrums, profilakse, 'sūknis- siksna)
Un vēl stipri manāms benzīna patēriņa pieaugums, ja tomēr to ieslēdz. Bet - par komfortu ir jāmaksā- šajā gadījumā ir par ko- patiešām.
4)Salīdzinot ar Renault Kangoo(nav patreiz nekā cita ar ko salidzināt- jo ar to arī braucu pārmaiņus)uz ceļa ir stipri lielāka cieņa un bijība, kas ne visai veselīgi ceļ pašapziņu. Sākumā dikti "iesita pa galvu", bet nu jau esmu savācies un izturos ar iepriekšējo cieņu pret citiem (lēnākiem)braucējiem. Pie tam gonkot - patiešām ir ļoti dārgs prieks benzīna ziņā....
5)Manāmi liels bagāžas nodalījums- arī ļoti ērts. Var iestumt arī 2m un garākus priekšmetus(ja aizbīda priekš. sēdekli līdz galam uz priekšu.
6)Patīk automāts- ātri pārslēdz var aroku slēgt. Bet, tāpat radīja nemieru, kamēr nepārbaudīju un nepielēju eļļu- tās tur arī bija visai maz). Problēma ir arī tā, ka nav ātrumkārbā eļļas mērīšanas tausta. Caurums, kur pieliet eļļu ir, bet tausta nav. Smuks, sarežģīti aiztaisāms vāciņš. Audi servisā izmērīja, pielēja 500 ml(!), tagad mēru ar drāti, ko pats "piegriezu" pēc servisa tasta izmēriem. Riskanti.

Mīnusi uzskaitījumā.
1)benzīna patēriņs ir tas, kas man visvairāk kaitina. Arī pie ekonomiskas braukšanas. var jau teikt, ka pie tāda tilpuma nevajag gribēt neiespējamo, bet mani tas kaitina. Teikšu savādāk - benzīna patēriņš neatbilst tam komfortam un braukšanas priekam ko šī mašīnas spēj dot. Piecietu arī lielāku patēriņu, braucot ar Saabu(iepriekšējā darba mašīna - 1995. g modelis), bet tur vismaz bija par ko !!!(laikam kļūšu šis markas piekritējs)
2)Tāda liela un luksus mašīna un tik sūdīga stabilitāte uz ceļa- to es nevaru piedot, jo to jūtu katru brīdi braucot pie stūres. Protams, modelis vecs - es to saprotu, bet tomēr..
3)Neatbilstoši neērts salons - tik lielai mašīnai. Īpaši aizmugurē sēdošiem. Tā kā ir jābrauc uz Vāciju vismaz 2 - 3 reizes gadā, tad arī pašam šajās reizēs iznāk pasēdēt aizmugurē.
4)Ja vēlās mašīnu kopt, nevis braukt kamēr kaut kas nolūzt, tad iznāk dārgi par to maksāt. Bet, ir labi, ka vienmēr ir pieejamas rezerves detaļas. Nezinu kāpēc - bet bieži iznāk blansēt riepas- tas ir tāpēc, ka braucot lielus gabalus, braucu ātri un jūt vismazāko riepu disbalansu jau 120 km/h.
5)Pie tāda motora tilpuma gaidīju vairāk paātrinājuma un jaudas. Varbūt tās ir tikai manas prasības. Bet man tas škiet liels mīnuss.

Uz doto brīdi viss. Ja kādam noder - man būs prieks. Pats domāju - sev un savai ģimenei nepirktu . Dārga. Visu laiku jāuzmana.
Par apkopēs un remontos izterēto naudu - varētu nopirkt uz līzingu jaunu.
kaamic @ 25.aprīlis 2004 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti