Audi 80
1989
Novērtējums: 8
Gribu pastāstīt par savu bijušo mašīnīti Audi 80, ja nebūtu sasitis tad labprāt braukātu ar viņu vēl šobrīd! Autiņu nopirku 2001. gada novembrī kā tikko ievestu no Šveices un braucu ar viņu līdz liktenīgajam 2003. gada 5. maijam. Auto bija aprīkots ar 2.0 iešprices motorīti (četrcilindru; 114 Zs jeb 83KW). Speciāli vēlējos lai būtu šāds motors un lai auto būtu aprīkots ar diska bremzēm. Tā kā auto nebija braukts pa Latviju un arī reģistrēts, tad man bija jāiet viņam arī tehniskā apskate. Lai to izzietu vajadzēja tikai nomainīt labā stūres plaukta bukses, kas man izmaksāja 7 LVL. Maiņu es veicu pats, tāpēc pa darbu nebija jāmaksā. Pie reizes nomainīju zobeni, rullīti, degvielas filtru, vārstu vāka blīvi un eļļu (izdevumi 35Ls). Motorītis viņam bija ideāls, jo pēc manām domām iepriekšējais saimnieks bija autiņu kopis, kā arī tas ka viņš tika ievests no Šveices, kur max. ātrums ir atļauts ne vairāk kā 100km/h, tādejādi nekad nav bijis griezts uz pilniem apgriezieniem. Tā es divus mēnešus laimīgs braucu līdz man sāka niķoties tukšgaitas apgriezieni- brīžiem augšā brīžiem lejā. Nekas cits neatlika kā doties uz diagnostiku, kurā man konstatēja kad ir sabojājies gaisa mērītāja potenciometrs. Lietotu es nevarēju atrast jo der tikai speciāli šim motoram paredzētais un auto kapsētās viņi nebija. Varēja, protams, pasūtīt jaunu bet tad tas man izmaksātu 250Ls. Un jēga nebija pirkt jaunu šāda gada mašīnai, kā arī viņa bojājums neietekmēja ne degvielas patēriņu ne motora jaudu, ne piestartēšanu. Tā es turpināju braukt ar bojātu gaisa mērītāja potenciometru. Pēc pusgada braukšanas nomainīju kreisā stūres plaukta bukses, kuras man izmaksāja 7 Ls, jo maiņu veicu pats. Pēc gada ejot skati nomainīju aizmugurējo kreiso buksi, kas arī bija lēta, tagad precīzi neatceros vairs cik viņa man maksāja. Vēl tika divreiz mainīta eļļa un tas ari tad ir viss kas bija darīts pusotra gada laikā!!! Iesaku arī citiem apsvērt iegādāties šādas markas auto: ))
Īsi uzskaitīšu pēc savām domām plusus un mīnusus:
Plusi:
- Ekonomiska (pa taisno 6.5l/100km ; pilsētā 10l/100km)
- Samērā dinamiska
- Lēta apkope un viegli taisāma
- Nerūsē
Mīnusi:
- Mēdz bojāties gaisa mērītāja potenciometrs(visiem Audi ar meh. iešprici)
- Zog
didzinators
@ 21.oktobris 2003 0:00
Audi coupe GT
1986
Novērtējums: 7
Nopirku es sho aparaatu nesen. Pagaajis ir mazliet vairaak nekaa meenesis. Bez elektronikas un vadinjiu - sleedzhu gljukiem, kuri iestaajas ieprieksheejaa saimnieka "tuninga" delj, taa arii neko veel neesmu remonteejis.
2.0 dzineejs, pieci cilindri, taa teikt - parasts audi. Braukt ir ljoti patiikami un viegli, vieniigais kas man nepatiik - cietais sajuuga pedaalis un gar spoguljiem gaudojoshais veejsh. bet taa jau laikam ir visaam kupejaam. Cenu, par kaadu es nopirku sho auto neteikshu. Kopumaaa - ljoti leeti.
Benziinu vinsh man arii nemaz tik daudz nerij, kaadus 10-11 litrus pa pilseetu un kaadus 8 litrus pa shoseju. Par cik gaazes pedaali spaidu bez kaadiem sirdsapzinjas paarmetumiem, tad pieljauju, ka tas ir normaali.
Kaa jau daudziem audi - tukshgaitas apgriezienu regulators arii shim ir ampoteets. neredzu iipashu atshkjiriibu benziina pateerinjaa zinjaa. liekas, vinsh tur arii vareetu nebuut...
Kopumaa esmu ljoti apmierinaats. Gribeeju auto, kuraa nebuutu jaagaazh liela nauda un ar kuru buutu patiikami braukt. Bet pats galvenais- paarsteidza sakariigais degvielas pateerinsh, jo biju sagatavojies uz kaadiem 15-16 litriem pa pilseetu.
shearer
@ 6.oktobris 2003 0:00
Audi A6 Avant
1996
Novērtējums: 7
Tā kā apnika diskutēt kurš labāks Passat vai Audi, nopirku 1996. gada Audi A6 Avant. Cena ap 7500 EUR, jo izvēlējos internetā, čalis atveda. Visu maksāju pats, muita minimālā, čalim 150 EUR par piegādi. Latvijā varēja dabūt lētāk tikai galīgi apbružātus nekoptus, nobrauktus vai pārmālētus, laukumos noturētus mēslus. Labs dīzelis cenu starpību nez vai atkalpos 2-3 gados, ko paredzu lietot šo auto. Tādēļ izvēlējos 2,6 l benzīnnieku, nobraukums 180 000, ir servisa grāmatiņa, Vācu apskates izdruka, neizdiluši un svaigi oriģinālie rūpnīcas paklājiņi, kuri Latvijā redzētajiem nebija vispār vai ļoti lietoti, nelietots pilnais oriģinālais rezerves ritenis (daži no svaiguma rādītājiem). Vizuāli labs, pilnībā nebojāts salons, normāla gaitas iekārta un transmisija. Uzreiz bija jātīra iesmidzināšanas iekārta, jo nestabila brīvgaita, pēc tīrīšanas OK, nedaudz samazinājās degvielas patēriņš, palielinājās kontakts starp motoru un akseleratora pedāli. Esmu nobraucis 10 000. Savu 1991. gada Passat Variant 2 l pārdevu nedēļas laikā, jo bija labs kad pirku un labi saglabāts (Latvijā 3 gadus, 100 000 km noskrējiens, pirms tam 170 000).
Audi plusi:
Labs mikroklimats, putekļu izolācija,
Krietni labākas gaismas,
Ļoti labi piemeklēta salonam oriģinālā automagnetola un skaļruņi,
Ļoti labi un ātri slēdzas ātrumi,
Mazliet labāka skaņas izolācija, labāk fiksējas aizmugures durvis,
Nedaudz mazāk jūt sīkus nelīdzenumus,
Braucot labāk izstiept un atbalstīt kreiso kāju, nedaudz lielāks atstatums starp priekšējiem sēdekļiem,
Mazliet labāks stūres pastiprinātājs,
Mazāk jūtamas motora un mašīnas vibrācijas,
Modernāks dizains, vairāk meiteņu atskatās ( strīdīgs jautājums).
Audi mīnusi:
Vidējais degvielas patēriņš pārsniedz solīto (Audi 11 l/100km, pret 8l Passat- kā solīts),
Neelastīgs motors (Passat labi ņēma no 2000 min-1, Audi tikai no 3500, kas nepiedodams lielam motoram, laikam taupa degvielu ekonomijai, bet tas vienalga neizdodas),
Daudz smagāks sajūga pedālis,
Sēdekļi neērtāki, īpaši aizmugurējie,
Sliktāk turas uz līkumota zemes ceļa (tur kur Passat varēja vālēt 130 km/h, ar Audi kļūst neomulīgi pie 100, jo laikam, lai nejustu sīkos nelīdzenumus uztaisīts pārāk mīksts sākotnējais gājiens, gaitas iekārtas bojājumus stends neuzrāda), zvalstās uz viļņaina asfalta,
Daudz sliktāk apgriezt, lai gan garums tikai 20 cm lielāks, garenbāze tikai 8 cm lielāka,
Garāks bremzēšanas ceļš nekā Passat,
Jūtams, ka auto ir zemāks,
Neērtākas vietas aizmugurē sēdošajiem, daži izmēri lielāki kā Passat, daži mazāki, tā kā kopumā pasažieru un kravas izmantojamā salona daļa nav lielāka.
Kopumā var teikt, ka Passat dod to ko sola un vēl vairāk, Audi vārds un slava sola daudz, bet realitātē tas ir pārāk maz un nebūtiski. Pēc pāris gadiem laikam būšu atkal Bišķi sists Pasātists.
biski sists pasatists
@ 1.septembris 2003 0:00
Audi 80
1989
Novērtējums: 7
Audi 2,0i 1989.
audi nopirku pirms apmēram gada. Pirms tam braucu ar Ford sierinieku. ko lai saka, šķiet esmu vareni iegrābies.
Nomainīju hidrokompensātorus, zobsiksnas spriegotāju un vēl dažus štruntus. Likās nu gan braukšu, bet nekā!
braucot šis gaitā pēkšņi noģībst. Izrādījās degvielas spiediena regulators nospraga. servisā saka, ka tas sērkociņ
kastītes lieluma kakucis jauns maksājot 160LS
Izdevās dabūt lietotu pa 10. karoče šis remonts plus lambda zondes maiņa plus citi sīkumi pavilka uz kādi 200LS
Pagāja daži mēneši un nācās remontēt ari piekari.
Pakaļējā tilta bukses, dzinēja paduškas, praktiski gandrīz visas iespējamās gumijas. Vēl125LS. Nomainīju arī priekšējos bremžu klučus un granātu piļņikus. Tuvākajā
nākotnē būs jāmaina arī kārba. troksnis no tās nāk neciešams. pakaļējo bremžu suportam noķīlējies rocenes
mehānisms. Spidometrs arī nedarbojas. Esmu pieradis noteikt ātrumu pēc tahometra. ir arī kaudze citu nepatīkamu
sīkumu.
Neiesaku pirkt autiņu Rumbulā.
Tomēr uzskatu, ka audi ir teicama mašina. Ar Fordu nevar salīdzināt. sierinieks noteikti bija komfortablāks, bet Audi ir AUDI. To vadot var gūt baudu. Pārējie rij putekļus.
Bljemba
@ 17.augusts 2003 0:00
Audi 100 Avant 1.8i
1989
Novērtējums: 8
GLIEMEZIS, bet eerts. Auto nopirku pirms pus gada, tiko no vaacijas-2200. EU. 1.8 inzektors+vecais labais 4 cilindru motors, el. logi, spoguli, luuka. Labaa staavoklii. Auto iet labi un liigani, loti eerts, bet uzraaviens loti svaks. Ja vajag kaadu apdziit tad nepieciesams ieskriesanaas laiks. Lai gan auto iet normaali, tomeer, tas mazais motors par mazu tai lielajai bundzjai. Un pateerins arii nav mazs. Videejais pateerins 8.9L(pilseeta+lauki). Lai gan aarpus pilseetas videeji braucu uz 110-120 tomeer vairaak par 9 litriem tas nerij. Ja brauc loti pieticiigi uz 90 tad rij 7.5-8L. Pilseetaa 10-11L.
Pagaidaam nomainiijis esmu tikai temperatuuras dacjiku(slaapa nost, aukstam motoram radija 150 graadus). Veel taadi siikumi, ka bija centraalai atleegai vads pushu, spidometrs raustiijaas raadio antena negaaja. Ak, jaa vins veel rija ellu, bet tagad nomainiiju varstu gumijas(remonts ap 20. Ls)
+/-
+Liels, eerts
+Cinkota virsbuuve
+Vecais labais 4 cilindru motors, leets eksplutaacijaa. Nav tik sarezgiits un daargs kaa 5 cilindru motors
- Relatiivi mazs uzraaviens
- Tik pat liels degvielas pateerins kaa lielam motoram.
Secinaajumi. Loti laba un eerta masiina, bet tomaar labaak pirkt ar lielo motori. Taa jau nevar teikt, ka vins ir galiigais GLIEMEZIS, uz prieksu jau kautkaa iet: )))
Sorry par miikstinaajumziimeem. Man nav uzinstaleets latviskotaajs.
Raptors
@ 28.jūlijs 2003 0:00
Audi 80
1987
Novērtējums: 7
Audi 80 1,6(benzīns), kuru par mazu naudu izdevās iegādāties no puslīdz pazīstama cilvēka. Labās īpašības ir: mazais dzinējs griežas pietiekami labi(ar passat 1,8 mono var ēsties un nezaudēt, galvenais, nekautrēties griezt dzinēju. ) Rezerves daļas maksā 10ls kilogramā(lēti), nav nekā sarežģīta, ja kautko jēdz, var arī pats saremontēt.
Nepatīk, ka aukstam dzinējam, grab kompensātori, hadene varēja būt mīkstāka.
Neizprotu, kā auto pa šosi var ēst 6.5l(vid.120 km\h), bet pa pilsētu knapi 10 litros ierakstos.
555
@ 11.jūlijs 2003 0:00
Audi A4
1994
Novērtējums: 10
Auto iepirkts 1999. gada decembrī, kad tas bija tikko atvests no Vācijas. Nobraukums pirkšanas brīdī 123 000 km (pašreiz 178 000). Pērkot auto, līdzi tika doti papīri par apskašu veikšanu no Vācijas, kas liek aizdomāties, ka tas varētu būt reālais nobraukums.
Motors 1,6 – nav jau nekāds lielceļu monstrs, bet man pilnībā pietiek. Tajā pašā laikā, ir gadījies atvilkt – uz 180 km/h gāja bez problēmām – vairāk negribējās mēģināt. Auto ir aprīkots ar tādām lietām kā elektriskajiem logiem un klimata kontroli, kas nav sevišķi bieži sastopama iezīme šī gadagājuma A4.
Pilsētā autiņš tērē apm. 9l/ 100 km, ārpus pilsētas – zem 7l/ 100 km. Patēriņš sevišķi neatšķiras, lietojot vai nelietojot klimata kontroli.
Auto gandrīz vispār neēd eļļu, arī citu šķidrumu zušana par laimi nav novērota.
Runājot par salonu, jāsaka, ka man ļoti patīk šis Audi dizains – sarkanais spidometrs, radio, klimats utt. Salonā pagaidām nekas negrab. Varēja būt nedaudz vairāk vietas aizmugurē sēdošajiem, bet, tā kā pašreiz braukāju viens vai divatā, tad sevišķi šo problēmu neuzskatu par aktuālu. Arī ārējais dizains man liekas ļoti pievilcīgs. Ne mazāk svarīgs fakts ir arī augsts braukšanas komforts.
Visu šo gadu laikā (tfu tfu tfu) īpašu problēmu nav bijis. Auto jau nopirkšanas brīdī bija ļoti labā stāvoklī. Kopš paša sākuma remontēts tikai Auto Rīgā, kur, lai arī šad tad noplēš divas ādas, tomēr strādā ļoti labi, un, ja kaut ko sataisa, tad uz ilgu laiku.
Slēdziens: esmu ar auto vairāk nekā ļoti apmierināts – grūti iedomāties, ka varētu tuvākajā laikā mainīt pret ko citu. Silti iesaku tādu iegādāties, ja ir doma par līdzīgas klases auto iegādi.
Isoquant
@ 9.jūlijs 2003 0:00
Audi 80 B4 1.9 TDi
1993
Novērtējums: 8
Nopirku mašīnu pirms jauna gada. Auto plači un Rumbula bija apsekoti 3. mēneši, kamēr atradam kaut ko braucošo. Markas bij tris, vai nu BMW 525tds, vai 325 td/tds, vai Audi 1.9 tdi. Apskatījam kaut kur pie 25 mašīnam, kas it kā atvēstas no Vācijas, neviena "braucamrīka" no tiem nebij. Vienā placī gan atradam divus BMW 525 tds touringus, bet vienam nebij tehniskas apskātes, un tas pārdēvējs nekādīgi negribēja to iziet, un mašīnai izskatījas bij problēmas ar ritošu daļu, otrais ar kaut kāds dīvains bij, vai nu sists, vai nobeigts dzinējs. Pēc ilgas meklēšanas atradam Audi
Cena bij pa augstu - 4200 usd, nositam līdz 3900.
Pēc pirkšanas uzreiz uz servisu, nomainījam visas sīksnas, eļļu, izrādījas ka jāmaina kvēlsveces, buksas, bremžu kluči un filtrus.
Pēc ilgas motora telpas apsekošanas izrādījas ka kreisā mala ir pārkrāsota un visticamāk bij sista. Priekšejie lukturi nav origināli, ražoti kaut kur Taivānā, un nekam neder
Noskrējens uz tablo 155000, bet gribētos ticēt ka reāli nav 355000
Dzinējs ir labs, bet ne vairāk, ka jau dīzelim, velk pie 2000-2500 apgr., tagad zem dzinēja galvas parādījas eļļas plankumi, laikam būs jāmaina blīve.
Ir kaut kāda problēma ar stūres iekārtu, mašīnu velk visu laiku uz kreisu pusi...
Ipriecina degvielas patēriņš- ja brauc vienmērīgi pie 90 km/h -4-4,5l/100km, ja atrāk pa 110 tad ne vairāk par 5,5l, pa pilsēti lēni gan nemaku braukt un patēriņš pie 6,5-7l.
Par rusu nav ne ziņas.
Vienīga lieta ko vajag tādai mašīnai laba apkope un specializēts serviss... Pagaidam pārdot netaisos, jo nedomāju ka par šo naudu var nopirkt ko labāku. Salīdzinājumā ar manu iepriekšējo vaģi Nissan Sunny 2.0 D 1993g - Audi ir absolūti cita klase un pie tam uz pusi letāks remontā...
Brabus
@ 28.jūnijs 2003 0:00
Audi Coupe
1983
Novērtējums: 7
Mana melna coupe tika iegadata pirms paris menesiem !Pirmstam bija 3 bmw tuninga lidz zobiem bet tagad coupe bez nekadiem tuninga elementiem (pagaidām)!neskatoties uz vecumu varu teikt ka sis tomēr ir sportisks auto! 2.2i motors mani+mašīnu(80kg +1050kg)ceļ labi! Ja gadās kads peinapuika ar mammas Mersi, Volvo vai Lexusu tad ir greeks vinu krustojuma neizdariit! censos negreekot : ) un ticiet vai ne SANAK! masinai top URkas ārējais tunings kurs leenām brauc no vacijas! MAN ir viens jautājums par motora ZIRGIEM Cik tad Isti ir audi 2.2i 5Cil motoram zirgi?ja kaads var pateikt tad Aiziet!
Xed
@ 19.jūnijs 2003 0:00
Audi 80 1.6D
1989
Novērtējums: 7
Gribēju pastāstīt par savu iepriekšējo autiņu - AUDI 80 1.6D. Nopirku to pirms 2.5 gadiem, Rumbulā par to samaksāju 2650$, kas tolaik nebija tā mazākā summa. Kopš tā brīža šo to arī nācās ieguldīt. Nobraukums (vismaz tas, kas bija uz spidometra pērkot - 192000 km, kad pārdevu - 300000 km). Tā kā braucis esmu diezgan intensīvi, īpaši nežēlojot ne auto, ne arī degvielu.
Pozītīvais:
1. Ļoti ekonomisks. Apmēram 6l/100km priekš šāda autiņa, manuprāt, ir ļoti maz.
2. Salīdzinoši lētas rezerves daļas, kas plaši pieejamas jebkurā autoveikalā.
3. Simpātisks salons, arī ērts (neesmu gara auguma). Nekas negrab.
4. Izdevies dizains - patīkama forma.
5. Noturīgs pret rūsēšanu.
Negatīvais:
1. Skaļš motors (varbūt saistīts ar to, ka bija padilis). Gan tukšgaitā, gan dodot virsū gāzi, trobele ne pa jokam.
2. Absolūts nīkulis. Ar šo (parasto) dīzeli nevelk nepavisam. Lai arī var ieskrieties līdz 150 km/h, lai apdzītu uz šosejas, iepriekš jāgatavojas izšķirošajam manevram kilometru iepriekš. Uzrāviens līdz simtam ~ 20 sekundes...
3. Vāja ritošā daļa - regulāri jāmaina bukses, šarnīri utt.
Kopsummā jau nevar sacīt, ka slikts braucamais. Iespējams, skaida jau bija noņemta iepriekš, jo nācās arī remontēt motora galvu (zuda tosols), regulāras sīkas problēmas ar elektroietaisēm, apkopes utt.
Tomēr ar visu to ziemā -30 grādos, kad autiņš stāvēja uz ielas, pielaidu pats saviem spēkiem un vēl citiem palīdzēju.
Lieku šim AUDI 7- nieku. Ne super, ne arī slikti. Tāds vidusmēra auto. Ja jālieto ļoti intensīvi, varu ieteikt. Taču jārēķinās ar to, ka šī tehnika, kas varbūt bija aktuāla agrāk, mūsdienās vairs nav konkurētspējīga.
Kasinsh
@ 16.jūnijs 2003 0:00