Audi B4 avant
1994
Novērtējums: 8
xexe Mana ipashuma 2002. gada decembri nonaca 1.9TDi Audi avnat dizelits. bija jau kadu laiku pieriebies braukt ar B4 2.8. Kaut ari tas bija vecaks extru bija vairak bet nu pagaidam nenozheloju!! : ) Sho es ieguvu forshas mainjas celja, piezvaniju pa SM reklamu un jau pec 4 dienam braucu ar citu autinju. Sanaca forsha mainja no 91. g 2.8 uz 94. g 1.9TDi. ja nebutu bijis es laikam veeel ljooti ilgi butu bracis ar to "zveeru". Protams jaudas zinja shis mashinas nestav ne tuvu bet daudz ko labu par to V6 motoru kas bija ieksha teikt nevaru , kaut ari ljooti miilu audi. Vienreiz izbeidzas zobsiksnas roliks un iebraucu auzas uz 150LS. pasaalj. bet tas ta ne pa teemu. : )Tikai luudzu nebljajiet par to ka kaa var nomainit taa mashinu. VAR UN VISS. labak es leju ieksha to dizeli neka "zveera"rikle 98 benzinu. Par sho dizeliti neko sliktu nevaru teikt. Atnacis bija no vacijs sist(pardeveji neko neteica) caur csdd uzzinaju ka istais noskrejien ir 280 tukst. a uz spidometra bija tikai 170. es dzkiem saku kads tolks no ta spidometra? shie atbild ka opishiem ta labak patiik. NU i POX ka patiik. Motora resurss ka neka ir pari pa 500000. neuzskatu ka amshina jeperk peec spidomatra. Pilnigas auzas. : ))
"Power is nothing without quattro" xexe pasham kaut ari nav. : ))
AudiRS6
@ 3.jūnijs 2003 0:00
Audi 100
1989
Novērtējums: 6
Iepirku šo Audi (2,3E, sudrabots, lietie diski, el. spoguļi, klimats) 2002. gada aprīlī, tā ka rullēju tagad drusku virs gada. Nopērkot spidometrs bija 198.000 tagad 235.000. Galvenais kritērijs kāpēc pirku šo, bija vēlēšanās pēc klimata, jo 2002. gada vasarā bija paredzēts braukt uz Ungāriju ar ģimeni, kas arī sekmīgi izdevās.
Ko esmu mainījis? Maz. Pat aizdomīgi maz. pats brīnos lasot citu pieredzi. PIRMAIS joks- kad pirku mašīnu Rumbulā, nosūtīju SMS uz CSDD. Atbilde šokēja- 7 saimnieki Latvijā 4 gadu laikā. Par cenu vienojāmais (ja pareizi atceros) ap 1950$. Taču citu variantu ar klimatkontroli un zem 2000$ nebija.
To ka kondicionieris nedarbojas sapratu tik, kad palika siltāks. tad arī pirmais remonts, kas neko neizmaksāja. Kā izrādās autiņam bojāti bija divi termorezistori, kas iemontēti zem haubes un nosaka ārējā gaisa temperatūru- rāda ārējā gaisa temp. mīnusos un dzesētājs neieslēdzas. Pats nodiagnosticēju, palasot citu Audi veču pieredzi krievijas Audi fanu serverī. Termorezistorus sūdainos izrāvu un ieliku parastu 1 kiloomu pretestību. Tagad rāda ārējā gaisa temp. mūžigi . +16 grādi un jau gadu viss ar klimatu kārtībā.
1. ekspluatācijas gada laikā nomainīju pečkas motoru, dzesētāja bačoku, temperatūras datčiku. tas kopā izmaksāja servisā 120 Ls.
Pirms mēneša nomainīju starteri (šrotā paņēmu 25 Ls). Kārba drusku gaudo, jau no pirkšanas, taču kad iepirku auto, ielēju jaunu minerālo kārbas eļļu- un pa šo gadu palikusi drusku klusāka.. :)). Servisā veči teica ka nav vērts kārbu mainīt- nez kādu iepirksi.. Jābraucot kamēr nojuks.
Vēl viens remonts- ziemā sāka drausmīgi rīt benzīnu, normāli bija 8-12/100 panesās pēkšņi 20/100. Servisā veči teica ka jāremontē "špricei galva"(?) ja pareizi sapratu- tāds apaļš- izskatās kā sudrabots zirneklis. Remonta cena bija 25 Ls- pēc tam viss OK- atkal jaukais patēriņs atpakaļ!!
Vēl remonts - benzīnsūknis piekakāts bija pēc ziemas- auto slāpa nost, tirinājās, neleca utt. Veči izņēma sūkni, nomainīja sietu un teica ka jāmazgā bāka. Sūkņa izņemšana, ielikšana un sieta maiņa- 20 ls.
Visdumjākais remonts bija kad pagājušogad Igaunijā sāķa šausmīgi klabēt priekšā- braucu igauņu servisā iekšā- veči teica ka vajag riteni pieskrūvēt!! Un visa vaina! Tā lūk braucu tagad ar 3 skrūvēm priekš. kreisajam ritenim, 4o norāvu braucot nepievilcis.
Nu lūk rezumē!!!
- -- 14 mēnešu laikā daži remonti par kopējo cenu 165 Ls.
Auto iet kā pulkstenis. izbraukta visa Eiropa un Baltijas valstis. Esmu jau 8ais saimnieks Latvijā. Drusku izrūsējusi augšējā mala pie priekšējā loga. Apskatē piekasījās par to ka (it kā) krāsoti pagriezienu lukturi. Neatšķiru- man rādās ka viss kārtībā ar lukturiem. Dzīšu atkārtoti uz citu apskates vietu.
Ceru, ka vēl gadu izdosies norullēt.
lācis
@ 2.jūnijs 2003 0:00
Audi 100(C4)
1991
Novērtējums: 7
Par masīnu jau ir apraksts, šeit ir izdevumu tāme. Daudziem tas liks aizdomāties vai ir ekonomiski ņemt aizdevumu jauna auto iegādei, mani aprēķini rāda, ka par pirmo iemaksu var nopirkt tīri labu auto.. un ikmēnesja līzinga maksājumi krietni pārsniedz auto uzturēšanas izdevumus(remontus).
Ja kāds šaubas par auto stāvokli, tad varu teikt ka neprasot ko citi saka, diezgan bieži ir teikts, ka mans auto ir pārsteidzosji labā stāvoklī. Šī izlaiduma gada auto jābūt - normaali.. stipri pajātam.
Iepirkts tika 23.02.01 ar spidometra rādījumu 199t. km.
2001 gads.
Visas siksnas bija nomainītas.
1. Tika nomainītas visas eļļas, filtri.
2. Nomainīti priekšējie amartizatori un to putekļu gumijas, kas arī ir vainģas pie amortizatoru bojā ejas. Amortizatori bija oriģinālie SACHS uzliku KYB.
3. Priekšējā pievada(šrusu)ārējās gumijas, ātrumkastes atbalsta gumija.
4. Reaktīvā stieņa(priekšas tiltam)gumijas.
5. Vārstu blīvslēgu nomaiņa, jo eļļas patēriņš bija 1l/1000km.
Pēc vārstu blīvslēgu nomaiņas eļļas patēriņš jau bija 3l/15000km . Kompresija pa cilindriem 13,5- praktiski vienāda.
Tika uzlikta gāzes iekārta- BRC.
Pirms tam benzņa patēriņš bija ne vairāk kā 8/100
Gāzei tas ir ne vairāk kā 10/100, ja nebūtu doma ka gāze tā jau lētucis būtu mazāk par 10.
Ar gāzes iekārtu sākotnēji bija probza ar tukšgaitas apgriezieniem- probzu likvidēja Emulators kompim...
2002 gads noskrējiens jau ap 225t. km
1. Atkārtota vārstu blīvslēgu nomaiņa un vārstu kompensatoru. Nepatika otrā cilndra piedeguši svece, gatavojos sliktākajam. Izrādās meistars nebija uzlicis vārstu blīvslēgu - tas brīvi klejoja pa vārstu stieni.... laps kas labi beidzas... un eļļas patēriņš tagad ap 0.5/15000t. km!
2. Stūres"reikas"gumijas maiņa- eļļas maiņa stūres pastiprinātājā- oriģinālo!
3. Aizmugures kreisā gultņa nomaiņa.
4. Priekšējo bremžu šļauku nomaiņa.
5. Pakaļējā bremžu suporta tīrīšana- manzešu nomaiņa.
6. Savirzes regulēšana.
7. Pie 238 t km nomainīti pakaļējie amortizatori- bija oriģinālie! Uzliku BOGE(nezinīšiem tas ir gandrīz tas pats SACHS)vecie amortizatori bij vēl ļoti labā stāvoklī- piesējos.
8.240t km priekšejo bremžu disku un bremžu uzliku nomaiņa- bremžu diski.. oriģinālie...
9. Nu un šeit sākās"ziepes"- plīsa apsildes radiators.. salons pilns ar tosola tvaikiem- izrādās VW, AUdi un OPEL slimība. Šeit galvenais atcerēties ka nedrīkst "glušīt"antifriza pievadu, tas ir jāsavieno ar tubiņas palīdzību- sekas motora "uzvārīšana".
10. pie 149 t km probza atkal ar tukšgaitu gan benzīna režimā, gan gāzes... vainoju gāzes iekārtu. Gāzes iekārta bez vainas- gaisa mērītājam izdila maiņpretestība. To nomainīt Bosch nepeļauj kau tas ir iespējams, jauna inžektora galva 340ls!!!!!!!! uzliku lietotu 45 ls +darbs.
un atkal viss kārtībā.
2003 154 t km(spidometra rādījums: )) X10=reālais
1. Aizmugures riteņa labā gultņa nomaiņa+bremžu diski+uzlikas.
bremžu diski.. oriģinālie...
2. Pēdējais noskrējiens ap 155 t km- priekšējā labā riteņa gulņa nomaiņa+sailent bloki+reaktīvā stieņa gumijas+amortizatori+atbalsta gumijas. Viss priekšējā tiltā.
Kyb bij vēlējies sākt radīt probzas, kaut arī viņi bij vēl labā stāvoklī- tie mani neapmierināja- uzliku SACHS.
Īsumā, kas pa šiem gadiem vēl ir iztērēts, bet var nedarīt: )
1. Logu tonēšana 45 ls
2. Ādas apvilkšana stūrei 45 ls.
3. Labas ziemas riepas 180 ls+diski 10X4(lietoti)
4. Dažadu dekoratīvo gumiju nomaiņa ap 60 ls
protams izdevumos signalizācija+kasko, kā nekā AUDI
Kontrolējot priekšējo amortizatoru putekļu gumijas.. parasti viņas vainģas amortizatoru nāvē.. un ja beigts amortizators tiek sasists viss.. ko var dabūt: (((
Atšķirību uz "aci"nejūtu gāze vai benzīns, ar benzīnu max ātrums lielāks.. ar gāzi max bijis 165km/h...
motors 2.0 85kw-115zs 4 cilindri"mazais motorītis, bet pierādījis tikai no labās puses, kaut esu 2.3 fans.6 cilindriniekiem ir probza- to arī rāda tirgus cena..
ursis
@ 1.jūnijs 2003 0:00
Audi a6 avant 2.5TDI (85kW)
1995
Novērtējums: 8
Auto iegadats tikko vel pat menesis nav. Ilgi domaju, jo tas mans pirmais dizelis. Pagaidam neko neparedzamu neesmu darijis tik cik obligatie terini signalizac. un siksnas mainitas. Bet nu viena lieta stav prieksa no ritiem kaut ka uz pirmo apgrizienu negrib lekt, viena servisa gan kvelsveces gan ka akjis lade skatija teica, ka viss labi. Patiesiba gribu kadu padomu, jo esmu dzirdejis par servisu Dizelcentrs R (kaut kur Bauskas iela) varbut tur braukt, bet nu te visadas runas par labiem sliktiem servisiem, a tas serviss cik esmu dzirdejis tiri dargs. Protams var jau teikt, ja jau tadu auto vari nopirkt, ko tur letu servisu meklet, bet no otras puses galvenais gribas sataisit to pieleksanu, bet ja vel dargi njem un finala rezultata nav, tad kada runa leti vai dargi.
Melngailis
@ 16.maijs 2003 0:00
Audi Coupe
1985
Novērtējums: 4
Par šo auto varētu teikt tā, neērta un grūti remontējama mašīna, ar priekš sava vecā gada padārgām deteļām. Man ir bijušas daudz mašīnas, bet man šķiet, ka šī ir pati nejēdzīgākā no visām. Nemaz nezināju , ka šādai vecai mašīnai ir lielas problēmas dabūt dzesēšanas radiatoru, kuru finālā biju spiests nopirkt jaunu (90Ls), jo lietotu dabūt labu ir nereāli. Pa zemes ceļu auto kratās, kaut gan bukses un amīši ir labi. Pa asfaltu iet normāli, bet tā pat jūt katru bedrīti un nelīdzenumu uz ceļa.
Mašīnas dinamiskumu arī var ļoti apšaubīt. Manējam ir 2.0L, it kā jau pietiek, bet Avantam ar2.3E motoru kloķi ielikt nevar. Tātad nekā sportiska tur nav!
Nedomājiet, ka mans vāģis ir nojāts, un ar beigtu motoru, tā nav. It kā viss ir ok!
Pozitīvu es šajā auto neko nesaskatu, un katru dienu nožēloju, to, ka iegādājos Coupi
Veris
@ 29.aprīlis 2003 0:00
Audi 100
1990
Novērtējums: 7
Tātad, pirms pus gada nopirku baltu cigāru (tiko no fāterlandes). Nolocīju 1900$, bez skates, ziemas riepām u. t. t. Komplektācija diezgan īpatnēja, 1.8i, el. logi, ABS, c. a., stūres past., lūka. Piesaistīja tas, ka bija mazais motors. Vieglāka priekša, vienkāršāks, ekonomiskāks. Patiesībā nekā tamlīdzīga - ziemā 12-13l , tagad drusku mazāk. Atgāzes ideālas, it kā viss kārtībā, bet tomēr tas rijīgums man nelika mierā. Braucu ekonomiski, bet ar bāku var novilkt tikai ap 650 km. Ok, tas vēl būtu paciešams, bet sākās ziepes. Starteris, galvas blīve, nosvilst abi logu pacēlāji, aķītis, kārbas gultņa maiņa, amīši, stūre uz labo pusi stīva, eļļas un visāda sīkā draza iet defoltā. Jā še Tev brālīt Vasarsvētki, turki Vācijā bija nabadziņu galīgi nojājuši. Sapņu auto sāka rādīt savu patieso seju. Ar augstām riepām sānsvere līkumos kā liellaivai. Likās jau ka švakāku mašīnu grūti iedomāties.
Pabraucu ar parastu dīzeļa bulku un bilde sāka palikt skaidrāka.
100 - tā tomēr ir mašīna; milzīgais salons, komforts, ar bulkas šaurību nav pat ko salīdzināt. Tas pats ir arī ar bagažnieku.
Hidrauliskais sajūgs, piekare daudz klusāka, uz gruntenes stabils, ziemā caurgājamība "lopā". Vienīgi tas ka vecmodīgais purns vienkārši tracina ar savu kokaino izteiksmi, kā arī bildi maitā neuzpūstās riteņu arkas. Manuprāt no pakaļas auto izskatās pat smuks.
Tagad kad aparāts ir saķīlēts, braukšana ar to beidzot sāk sniegt gandarījumu - bet diemžēl par vēlu, pārāk daudz nervu "blondais sapnis" jau ir prasījis.
Secinājumi: Tādai bundžai no mazās šprices nav nekāda jēga; ne ir ekonomija, ne stiepiens. Ja tas būtu dīzelis tad gan varētu viss izvērsties savādāk.
N-tony
@ 25.aprīlis 2003 0:00
Audi Coupe quattro
1990
Novērtējums: 7
Ar mašīnu neesmu apmierināts, jo pie masas 1280kg tai ir pa maz zirdziņu 136, bet mans braukšanas stils nav no "opīšu" paveida. Mašīna pirms pirkšanas bija slikti kopta.
Mašina ir ļoti piemērota daiļā dzimuma pārstāvēm un arī virsbūves forma ir skaista (labi padodas tjūningam). Liels pluss mašīnai ir Quattro piedziņa. Uz asflta viņa neko nedod, bet pa sniegu vai grunti labāka vadamība uzreiz ir pamanama.
Motortelpa vispar nekadu problemu nav tur viss strada OK
Auto patērē pa pilsētu kādus 13...14L/100 km(ne "opīšu" režīmā ), ārpus pilsētas pie ātruma 100 km/h aptuveni 9L/100km. Vismaz tādus datus izdod kompis.
Pozitīvais: auto ir izskatīgs, laikam ka ar cinkotu virsbūvi, viegli remontējams un daļa detāļu der no Typ85.
Ar šo auto braucu jau 2 mēnešus, pa šo laiku esmu nomainījis: oglītes ģenerātoram, priekšējus bremžu diskus un klučus, kondiškas motoru, sajūgu, tilta bukses bija nomainītas pirms pirkšanas, akkumulātoru (protams eļlas un citas regulāri maināmās lietiņas) var būt vēl kādu nieku. Tā kā variet paši parēķināt cik tas ir izsakot Ls.
Iesaku Quattro, bet jaudīgāku.
Audzhuks
@ 17.aprīlis 2003 0:00
Audi 80; 1,9E
1987
Novērtējums: 7
Pirms tam bija Opelj. Protams, ka Audi bija stipri labaaks. Kluss, miiksts. Ir problema ir ar atrumkarbu (defekts - aukstam motoram smagi sleedzas 1. atrums). Apkope sameeraa leeta. ~50-150 Ls gadaa. Pa 5 gadiem esmu mainiijis 1 rezi visus bremshu diskus, kluchus, ieksheejo pechku un prieksheejos amortizatorus. Ljoti labi pielec aukstaa laikaa- ar pus apgriezienu. Nupat juutu, ka autinjsh savu laiku nokalpojis. Pirkshu iespeejams 100 Audi.
Ufo
@ 10.marts 2003 0:00
Audi 100 2.3E
1989
Novērtējums: 9
Lietoju jau otro gadu. Dabūju pa 1800$. Uzreiz bija problēma ar ātrumkārbu. Ļoti gaudoja. Pāris dienas atpakaļ tik nomainīju. Vienīgi mainot servisā nolauza kronšteinu. Izrādījās retums. Pagaidām braucu ar metinātu. Nomainīju benzīna sūkni, jo lēju baltkrievu benzīnu(nevienam neiesaku to darīt) + 120Ls par dzinēja remontu. Tas viss benzīna dēļ. Mašīnā ļoti daudz vietas. Esmu 1,92m , tāpēc man tā ir ideāla. Ir klimata kontrole, kura nedzesē. Vajag remontēt. Ziemā dažreiz atsakās sildīt: ). Benzīna patēriņš ir ciešams - vasarā 8,5 - 10l. Ziemā lielāks, pat līdz 12l. Jaudas pietiek, bet gribētos vēl vairāk: ))). Ļoti stabila. Viegli braukāt stāvvietās. Žēl, ka nav el. stiklu, bet nekas var ciest.
Secinājums - Audi patīk vienīgi kvalitatīva degviela. Var būt problēmas ar ātrumkārbu, ar aizmugurējām bremzēm un rokas bremzi. Bet vispār Audi 100 RULLLZZZ! Ļoti gribētu Audi 100 C4!: )
Zena
@ 28.februāris 2003 0:00
Audi 100 avant 2.3E
1988
Novērtējums: 9
Pāris vārdu par manējo opīti. Iegādājos to kādu gadu atpakalj. Sācis ripot pa pasauli 1989. g. Ekstras laikam līdzīgas, kā lielākai daljai 100- to. Klimatkontrole, elektriskie spogulji, ABS. Gada laikā esmu noaminījis stūres reiku, eļļa vandījās ārā kāds litrs pa nedēļu. Motora bukses mainīju. Nesen ģeneratoram dabūju uztaisīt kap. remontu, jo tā it kā esot vājā vieta, jo ģen. atrodas pie ritenja lejā un visi sūdi trāpa virsu. Pēdējais darbinjsh ko izdarīju bija pečkas motora maiņa, vājprāts kaut kāds. Lai to nomainītu vai nu jānoārda panelis, vai jārauj ārā klimats, ko es arī izdarīju. Naudiskā izteiksmē tas man ir izmaksājis - reika ~ 40. -, ģen. - 25. -, bukses ~20. -, pečkas motors - 15. -. Es domāju, ka gada laikā tas nav nekas briesmīgs. Protams nerēķinu eļļas mainju utt. Nobraucis esmu ~25'000 km. Degvielas patēriņš vasarā 8,5/100 mērīts uz 1000 km gan pilsētā, gan uz šosejas. Ziemā aiziet 9.5-10/100 km, ja pasportoju pa ledu, tad aiziet vairāk protams. Nevarētu teikt, ka braucu baigi prātīgi, patīk pasportot, tāpēc domāju, ka Audi ir uzticams braucamais.
p. s. nerunājot par praktiskumu un ietilpību. Dīvānu tā mierīgi iekrauj bagāžā. Vāks vaļā un rulē.
kigas
@ 25.februāris 2003 0:00