Audi coupe
1986
Novērtējums: 3
gadu atpakaļ meklēju autiņu ar gazi un nejauši nopirku kupeju ar gāzi. šis bija vienīgas sakarīgais auto cenā lidz 500 ls. Manējam ir 1,8litru motoritis ar 4cilindriem, tas pats kas volksim. Caurmēra iet normāli , bet reizem gribas nedaudz vairāk jaudas jo sevišķi ar 5 atrumu. Vel manejam ir tāda lieta ka pie 3100-4400 apgriezieniem ir baigais rāviens, skrējos ar audi avant 2,3 un lidz kamēr manējais sasniedza 3100 ar 2talāk3. u. t. t, gaja vienādi bet pec tam aizgāja garām tā ka avants atmeta ar roku un lidzigi ir bijis arī ar citiem autiņiem, ap karbuzi ir vadu mudžeklis , varbūt tur kas uzlabots. vienīgi man nepatik stabilitāte uz ceļa, taču to kompensē jauda. Ziemā ar sliktām riepām(4-5mmpriekšejās)neesmu nekur iesēdies. Salons pat šādā vecuma praktiski negrabun ir salīdzinoši klusa pat pie 130 var normāli sarunāties nepaceļot balsi, vienīgi salons tāds pamazs aizmugurē. mašīna ir viegli remontējama jo daru to pats, jo ir maz servisu kur to dara normāli. Vienīgi pats nemainīju tilta bukses aizmugurē un izpūtēju(2bukses14ls+20lsdarbs). vel nosprūda termostats un pārkarsa(arī savērpās galva)kopā ap 60ls(galva+termostats+blīve+atslēga(3ls))priekšejie bremžu diski(2gab-28ls)izputejs(2. posmi)45ls+5ls darbs, vel tīriju pakaļējos bremzes un roceni. teriņs degvielai ap 10litriem, ja prā'tigi brauc tad ap7,5(36litri uz 450km, māsa pierādija).
Mīnusi: nedaudz nestabils pēc120
paciets ass sajūgs
nedaudz trūkst jaudas
plusi: asas labas bremzes
lēta eksplutācija
kluss salons
vizuāli izskatīgs
titotito
@ 2.marts 2005 0:00
Audi coupe
1990
Novērtējums: 8
Nopirku savu coupi pagājuš gada rudenī.2400eiro.
nomainīju eļu siksnas un degvielas sūknīti, varēja vēl braukt, bet bepatīkama skaņa bija salonā.
nu ieliku muzoninu patr 500ls nu biki jau grabina. no sāuma biju nopircis aktīvo sbuferi bet tas manu muzikas skaļumu neturēja un sadega un tagad stāv 1kw pastūzis un 500 ww sabis. nu tagad var paklausīties savus grāvējus biķi skaļāk.
Viss tas būtu labi, ja novembrī nebūtu sasitis: (no mašinas purna palika tikai labais pagrieziens.
nu itkaa visu jau staisīja bet bij gr;uti atrast lukturus un migliniekus par pieņemamu cenu, bet nu salasīju pa visādiem šrotiem. un tagad vizinos krāsains, jo vēl nesmu pārkrāsojis.
autiņa plusi+labi izskatās
+viegli eksplotējams
+nav seviski dārgas detaļas
+cinkots kuzovs
+patīkami vadāms
+labs uzrāviens
autiņa minusi- bieži zūd miglinieki un lukturi: )
rihhters
@ 26.janvāris 2005 0:00
Audi 80
1991
Novērtējums: 6
Man patīk laba skanna............... un tas ir tikai pats saakums ssobriid meeginu ielikt priekssaa normaalas tumbas un tad vel likssu lielaas tumbas aizmuguree. Izpuuteejs remus bez rezinaatora ar taisno trubu, peec pustundas galva saap ja muzons nav iesleegts.
djgaca
@ 9.janvāris 2005 0:00
Audi 100
1991
Novērtējums: 8
nu taatad. Audi 100, 2,8i quatro, aadas salons, klimata kontrole, mehaaniskaa kaarba, normaala muzika ar cd mainiitaaju.
Paarseezjoties no VW passat palika mute valjaa, aizverot durvis, praktiski visi aarpasaules trokshnji paliek arrpusee: ))
Motoriic ar saviem pieticiigajiem 174 zs celj pilniigi pietiekoshi, bet truukst griezes momenta pie zemiem apgriezieneim, diezgan neerti sastreegumos. Degvielas pateerinsh protams liels, pilseta ap 13,5-14 l/100km, shoseja 90 liidz 130 apmeeram 9 l/100km. Peerkot nesadzirdeeju no salona chiikstoshu siksnu, un tikai vakar piefikseeju, ka peec nobrauktiem 30 km temperatuura tikai 60*C, tobish esmu ietraapijis arii uz termostata mainju. Peerkot tiku briidinaats, ka motors eed ellju, apm 0,5l uz 3000 km. Interesanti, vai tas ir jaataisa, vai var iztikt arii tikai ar pielieshanu?? Mashiinas amortizaacija ir loooti miiksta, tik miiksta, ka saaku intereseeties, cik maksaa attieciigaas markas gaazes amortizatori. tas nu iisumaa viss. veelaak buus veel.
P. S. braukt ar konkreeto mashiinu nenoliedzami ir bauda
mincis
@ 2.janvāris 2005 0:00
Audi 80quattro
1983
Novērtējums: 8
nesen pardevu savu audi, bija braukts kadu pus gadu, labi braukts, motors kalpoja godam kaut bija 2.0 , motora parsegu atveru reizi menesi, parbaudit eļļas līmeni, ka vienmer viss normā , ja nē nedaudz papildinaju, kalpoja godam, ieguldijumi minimali, braukajot ikdienaa lielakie terinji A98 , eda pareizak rija godam pats pat meginaju uzstadit rekordu cik maz var pa 5ls nobraukt paliku pie 40 km , pasmejos un leju atkal, bet tas ir to verts piecu cilindru rupjais tonis liek satrukties kad iespied labo pedali, protams defekti: kad nopirku ieguldiju labu naudinju ritošaja dalja bukses, piljņiki, gultņi utt. a un amartizatori protams, vardu sakot aizgaja nauda bet kad beidzot vareja atvilkt, nu isak sakot pec tam nakti nevareju gulet no iespaidiem, citi raxta ka nepatikot panelis un liekot no a90 , bet prieksh kam es ja tu perc typ'81 tatad tu perc klasiku ar savu auru, kam taja kas jamaina? tad jau uzreiz perc a90 un miers! es piemeram ilgi speciali mekleju veco quattro, nu ir taja aparata kas tads kas pievelk un nelaizh valja. kaut ka jau teicu nesen q pardevu, jo bij ideja pirkt citu marku ziniet ko teikshy- gribu nākamo, tiesham nu pievelk tas auto, ar cienju quattro ir topa aukshgalaa!
zviedrs
@ 28.decembris 2004 0:00
Audi coupe
1989
Novērtējums: 8
Savu cupe nopirku 3 menesus atpakalj...... Dabuju diezgan leti no vienas skukenes kaut ari ilgi mekleju (krasa+dzinejs=kirsu- zelta metalika un 2.3 dzinejs) nu ko varu pateikt - -- buksas nomajniju visas, bremzu diskus, nu protams visi prieki tiko nopirktajai masinai- pompa , spriegotajs , siksnas, ellu, nu bet tas ir normali.
Teiksu ta- ipasi erta(aizmugure vieta tikaj berniem) vinja nav, ietilpiga : -) varbut man gruti pierast pirms tam bija Audi 100 : -) bet tas ir Coupe , par tadam masinam amerikani saka ta - - ta ir briviba... sajutas patiesam tadas: -) nu kopsuma man paveicas skukis kurs brauca pirms mani remonteja ritigi vinjai remonts bija apmaksats (menedzeris) , vienigajs kas mani parsteidza to ka griesti karajas ka lupata - -atlimejas - - viena varda nedrikst kupejam griestus mazgat : -)
ko vel ? nekadus LUX nau, pat luka nau bet 89g masinaj jo mazak elektronikas jo mazak galvasapes.... kopsuma laba, viegli remontejama diezgan atra mans stav sporta klusinatajs no nerusejosaterauda + 10 zirgspeki truba no katra cilindra... nu un kautkads vel vaciesu tkunings- titana (varbut kljudos bet kautkas lidzigs materials) gredzeni dzinejam(kompresija ideala) . kam patik smukas, nedargas, uzticamas sporta masinas COUPE ir idealjnik ...
P. S atvanoiet par kludam : -) nu nau ta mana dzimta valoda...
HunterPro
@ 22.decembris 2004 0:00
Audi 90q
1985
Novērtējums: 9
Tālajā 1998. gadā pavasarī iegādāju šādu aparātu. Pirms tam labu laiku nobraukāju blakus draugam, kas nopirka šādu pašu modeli, pa ziemu. Sapratu, ka tas ir vienīgais autiņš, kas sniedz vislielāko baudu no braukšanas.
Diemžēl rudenī "mācoties" braukt mana quattro vairs nebija ceļama.
Kādu laiku pabraukāju ar visvisādiem auto, bet visu laiku nepameta doma - kur mana quattro. Uzlīst lietus vai sniegs, grants. Ārprāc. Nu kā var braukt ar šādu autiņu. Šeit es nenospolētu lieki, te es mierīgi izbrauktu, te man nebūtu jāuztracas par to ka velkošajiem ritenjiem pietrūktu saķeres ar segumu, šinī līkumā man nebūtu jāvelkas.
Tā nu nopirku atkal 2000. gadā sev veco 90 quattro. Tieši uz ziemu. Problēmas ar ātrumkārbu, piekare, motorīts. Visu savedu kārtībā. Vasarā jau spīdēja un laistījās. Motorīts griezās. Lēju eļļu. Braucu dažreiz gonkās. Pārsvarā pats trennējos. Vārdu sakot nomocīju tik tālu, ka vēl papildus sanāca 2x sasist priekšu. Pilnīgi stulbi un par to kurš vainīgs. Vai jālido pāri krustojumam kādam ķēmam ar avant vai naktī jānoliek autiņš uz sliden ceļa šķērsām niededzot avārijas gaismas - vismaz. Ar visām šīm likstām remonts katru reizi sanāca 150 Ls kopā ar sodiem. Pa to laiku paspēju iepirkt donoru, kas atviegloja detaļu meklēšanu un ātru uzstādīšanu.
Tagad autiņam piebeidzies ir motorīts. Nāksies pirkt citu. Gribās nopirkt ar šeibām un aizmirst to vārstu klaboņu.
Vairāk par quattro negribu runāt. Labāk paši pabrauciet ar veco quattro. Ar mehāniskajiem bloķiem. Ja vēl labas riepas. Khmm! Reti kurš paliek vienaldzīgs. ;)
+ quattro ar mehāniskajiem bloķiem
+ lētas izmaksas remontos, kas atsver degvielas patēriņu
+ visi ceļi vai neceļi ir praktiski izbraucami, ja tikai veic attiecīgos darbus pie piekares
+ praktiski nenobraucams motors
+ visu var sataisīt gandrīz pats
+ autiņš 90% vienmēr atvedīs mājās, lai arī kaut kas salūztu
+ detaļas piemērojamas no citu modeļu markām par lētākām naudiņām
- ja gribi braukt cool, jāiegādājas labas riepas
- durvju rokturi, slēdzenes uz ziemu vēlams saeļļot
- mēdz ziemā ieķerties bloķi
- salons prasās pēc nopietna tjūninga
- kļūst neizturami braukt ne ar quattro.
R3d2
@ 14.decembris 2004 0:00
Audi 80 2.0E
1987
Novērtējums: 7
Iegādājos nesen. Pirms 2 nedēļām. auto smuks, bet no OPEĻa iekāpjot baidē PATĒRIŅŠ!!! 10L. pilsētā nav iespējams noturēt pedāli. Pakaļa drusku bijusi bliesta. Salons super. dinamika uz 9 balli. Iet lopāa!!nu kā jau AUDI pie 3,5apg. sāk dziedāt tikai audi īstā skaņa(patīkami: -) ) . cena ap 800Ls: -)!! uz detaļām 1989 gads?!? Startera bendiks beikts, stūres pasiprinātājs nav, savirze šķība, un ar ātrumiem(jāmeklē ātrumi(kulise) un sajūgs- pašās beigās. Pēc savas analīzes gribās ielikt 9, jo buņdža cinkota, bet nē! Patēriņa dēļ 7.
Padoms:
pirksi ap 15 gadu auto, bez defektiem neiztikt. PĒRKIET JAUNAS!!!
Olafs
@ 16.novembris 2004 0:00
Audi 100turbo
1988
Novērtējums: 9
Auto tika iegādāts 1999 gadā par 3500eur. Auto bija bagātīgi aprīkots kondicionieris, ādas stūre centrālā atslēga, lietie diski u. c labas lietas kas auto padara izskatīgāku un labāku. Liekas auto nebija sists vai nojāts neskatoties uz 2.2l (virs 150zs) turbodzinēju un auto gāja labi bez lielākām problēmām bija riktīgs ģimenes auto ar ko varēja iebraukt kur vajadzēja un protams izbraukt arī!
Brauksana ar so auto sagādā baudu jo kādas citas emocijas var būt pēc brauksanas ar sādu motoru. Protams par jaudīgu auto ir arī jāmaksā 1- kārt pie degvielas patērina- 9l pa soseju 1-13l pa pilsētu.
Ķibles protams bija tacu tās nebija tik nopietnas lai nopeltu so auto.
+Īsts ģimenes auto
+plašs salons
+Labs motors
+Audi kvalitāte jo vienīgais kas grabēja bija lietussargs kas dauzijās pret aizmugurējo stiklu: ););): )
+Labs aprīkojums
+protams vel daudzas lietas ko var uzzināt iegadājoties
so auto
Pie mīnusiem neko īpasu pieskaitit nevar ja nu vienīgi lielo benzīna paterinu tacu cilvēki kas cer baigi taupit uz benzina paterinu pirks audi 80.
Varu drosi ieteikt iegādāties audi 100 tacu ir jābūt ļoti uzmanīgiem ka neiegrābjas kādā neejošā grauztā!
Matīss
@ 23.oktobris 2004 0:00
Audi 100 CD
1985
Novērtējums: 5
Braucu jau pusotru gadu ar Audi 100 cd 2,2(itkaa papiros rakstiis 2,3). Un sanaaca vienu dienu taa pareekinaat cik man sanaacis taas masiiniites pec teereties.
Lieta taada, ka dziivosana un braukasana parsvaraa ir Norveegijaa un taapeec arii taadas cenas saanak. Pirmos divus gadus nobraukaaju ar MB190 ar Lv nummuriem, tacu par divi gadi ilgaak nedriikst. Pieregristeet MB bija paaraak neizdeviigi, taapeec naacas pirkt masiiniiti te. Biju galiigs MB fans, tacu pakaleeja piedzinja siem laikapstaakliem ir paaaak nogurdinosi extreema, iipasi, ja daudz jaabrauc.
Traapiijas audi.
85gads. 190000km noskreejiens. Vizuaali protams nekas iipasi skaists, bet tehniski saglabats diezgan ok, taapeec ari tika panjemts.
Braukt sanaak apmeeram 40000km gadaa. Pagaidaam uz celja palicis neesmu. Remonteet censos Latvijaa, bet sanaak arii te Norgee. Tas nu ir pa daargo, jo oficiaali ap 80Ls stundaa : (
Brauksanas zinjaa tiiri apmierinosi. Masiina lai ari liela, bet vadas preciizi un ar savu svaru ir pietiekami stabila uz slidena cela. Diezgan viegli braukt garos gabalus. Ir sanaacis 600km bez apstaajs un mugura pat nesaap.
Tika ielikta gaazes iekaarta naudas taupiisanas noluukos. Protams, neapsaubaams ietaupiijums, bet nu jaareekina, ka tad nu 4 gadi un motors buus pensijaa. Tagad jau manaamas "gazes atstaataas peedas" : (
BeigaAs mazs paarskats par teerinjiem. Cenas paarveerstas latos un sis tas jau piemirsies, kas maksaats.
Masiinas cena-1200Ls
OCTA vienam gadam-1100Ls
Iipasnieka mainja-100Ls
Celu nodoklis gadaa-200Ls
Tehniskaa apskate-40Ls (ik peec diviem gadiem: )
Atkaartota apskate-15Ls
Gaazes iekaarta-260Ls
Priekseejais veejstikls + darbs 450Ls(stiklu naktii kaads idiots bija izsitis prieka peec).
Divas durvju atsleegas(klokji) 15ls
Cd speeleetajs 120Ls(Lv nozaga protams)
Dazaadi remonti Latvijaa:
amortinju maiinja,
izpuuteeja remonts
Rokasbremze jauna,
Saadas taadas gumijas
Filtri, elljas, siksnas
Sarniirs, savirze
Un veel saadi taadi siikmi
Aptuveni viss kopaa-300Ls veertiibaa.
Divi parkosanaas sodi-80Ls
Divi atrumsodi(foforadars)-200Ls,280Ls : (
Sanaak laikam ap 4000Ls pusotragada laikaa(ja pareizi saskaitiiju;)
Un tas viss veel par vecu masiinu! Ufff.. nav viegli buut studentam ;)
akmens
@ 16.oktobris 2004 0:00