Audi 200 Quattro
1988
Novērtējums: 7
nu ko cilveecinji, visas runas par audi 200T Quattro ir patiesas. protams, pats no saakuma neticeeju, bet kad 1.5 gadu atpakalj iegaadaajos savu braucamo, tad arii paarliecinaajos, ka 200nieki ir diezgan nikjiigi un patiik vinjiem staaveet ar kapotu valjaa. siikaak par auto: gads ir itkaa `88 bet skatoties peec koda ir `89, tas noziimee, kad paarejnieks, ar jaunaam ruchkaam un jauno paneli, tas dod lielu plusu, jo izskataas labaak par veco. motoreliitis man ir 1B, tas ir 200Zs, teikshu godiigi, saakumaa likaas kaa reiz, bet tagad jau vairs taa neliekas, par maz tai lielai bundzhai un quattro. ekstru ir pietiekami: el. logi, el. spogulji, klimatkontrole, abs, stuures pastiprinaatajs... dazhreiz shii el. paka ir kjimperliiga, tad nestraada kaads logu paceelaajs, tad spogulis piesaka streiku, bet ar to visu var viegli tikt galaa. kaadus ripuljus likt virsuu? es ieteiktu likt peec iespeejas lielaakus, protams, cik macinjsh ljauj. man personiigi vasaraa bija 16"nieki, un biju apmierinaats, jo kad uzliku ziemenes 15"niekus, pazuda labais raaviens, toties nospoleet var, vasaraa atkal likshu 16"niekus un braukshu atkal kaa cilveeks. taa par ritosho, nu it kaa jau paciest var, bet ir taa biki padilushas buksiites un taadeelj uz neliidzenu celju taads paskaljsh, bet tas atkal ir labojams. quattro nekad nav peiviilis, straadaa viss perfekti, tikai vienreiz paliku smiltiis, pasha stulbuma deelj. hmmmm, par benziina pateerinju, videejais vareetu buut apmeeram ap 10l/100, jo vienreiz paruleeju gan pa shosi , gan pa pilseetu un peec tam pareekjinaaju un taa vish sanaaca(braukshanas rezhiims nebija tas mieriigaakais, pa shosi ap 120-140 vienu briidi pat 180, a pilseetaa kaa jau pilseeta). bet vispaar man neapmierina benziina pateerinjsh, peedeeja laikaa palielinaajies. kaadas probleemas ir bijushas un ir: bija probleema ar indzhektoru, kura ir daljeeji atrisinaata, visu laiku griezhaas co uz augshu, tad veel briivgaitas vaarstulis ir piii, jaamaina, klimatkontrolei jauzpilda freons, jo bija nojuugusies, bet sataisiiju.....
nju ko, teikshu godigi, naudas izteiksmee ieguuldiits pa 1.5 gadu ir ap 500ls, un tur nav tuunings...
he heee, staastinjsh izskatas diezgan beediigs, bet iisteniibaa taa nav, jo esmu apmierinaats ar savu auto, un ja mainishu, tad tikai uz AUDI 200 20V quattro..
P. S. arii kuzavs ir liekts, baigais kresh ir bijis, tapeec arii nobraukums bija 180000, par ko daudzi shaubijaas, teiktdami, ka tas ir sagroziits, bet vinji kljuudaas, jo ljoti daudz detaljas staav virsuu kaa no ruupnicas..
Gazi
@ 17.novembris 2002 0:00
Audi Coupe GT
1983
Novērtējums: 8
Ar mašīnu esmu loti apmierināts, neskatoties ka tai ir automātiskā pārnesumu kārba, bet mans braukšanas stils nav no "opīšu" paveida. Jauda tai gan varētu būt lielāka, tai ir 2,0 L 5 cilindru dzinējs ar jaudu 105 ZS.
Mašina ir ļoti piemērota daiļā dzimuma pārstāvēm (zinu no pieredzes - mana draudzene un māsa no 4 pieejamajām mašīnām brauc tikai ar šo) un arī virsbūves forma ir skaista (labi padodas tjūningam). Ļoti viegli ir pārvietoties pa pilsētu sastrēgumu laikos, jo nav jākabina pa ātrumiem, iesļēdz "drive" un piespied tik bremzes pedāli, ja jāapstājas.
No trūkumiem varētu minēt to, ka auto salīdzinot ar tādu pašu, bet ar manuālo kārbu, būs lēnāks, nebūs tik ļoti sprigans uzrāvienos no vietas, arī degvielas patēriņš ir par kādu litru lielāks. Auto patērē pa pilsētu kādus 12,5...13L/100 km, ārpus pilsētas pie ātruma 100 km/h aptuveni 10L/100km.
Pozitīvais: auto ir izskatīgs, laikam ka ar cikotu virsbūvi, jo rūsa praktiski nav (ir 3 vietiņās, kur agrāk bija apskādēta virsbūve) neraugoties uz tā vecumu, ļoti viegli remontējams un daļas arī nav dārgas nēdz jaunas, nēdz lietotās.
Ar šo auto braucu jau 3 gadus (gadā nobraucu kādus 30 tkm) un pa šo laiku esmu nomainījis: oglītes ģenerātoram, izpūtēju, aizmugurējos bremžu lokus, "miroņgalvu", vienu reizi priekšējā tilta bukses, stūres šarnīrus, ātruma pārsl. trosīti un akumulātoru (protams eļlas un citas regulāri maināmās lietiņas) var būt vēl kādu nieku. Tā kā variet paši parēķināt cik tas ir izsakot Ls. Ar apskatēm ir bijis tā, ka auto to iziet uz otro piegājienu (vienmēr CO neatbilst normai - ir nedaudz par augstu) pirms apskates auto praktiski nesagatavoju, jo tā var uzzināt tā defektus.
Katrā ziņā braukt ar šo auto man ļoti patīk.
Aldens
@ 16.novembris 2002 0:00
Audi A6
1996
Novērtējums: 9
Stipri daudz nepateiksju, jo nobraucis esmu tikai 30 tuukst. km. Auto peerkot neko daudz nebija jeemaina, tikai standartu - siksnsas, sveces, filtrus, amortizatorus utml. Taatad peec 30 tuukst. km nobrauksjanas vajadzeeja mainiit pakaljeejaa ritens gultni, bremzju klucjus, termostatu un sailenblokus. Detaljaam cenas pieņemamas (7 gadus vecaakam volvo taas maksaaja daargaak un biezjaak bija jaamaina). Ar auto esmu apmierinaats, motors V6 30 vaarstu (193 zs) jaudas pagaidaam pietiek, galvenais ļoti viegli veikt apdzîsjanu un iet kā kugis. Mazu motoru auto ljoti juut starpiibu dinamikaa ja tajaa brauc 1 vai 5 cilveeki, bet sjim to juut maz. Salons kluss arii pa brugji braucot var sarunaaties un muuziku klausiities. Benziina pateerinjs atbilstoss: Pilseetaa 13...17 (atkariibaa no sastreegumiem), bet pa sjoseju leenaam braucot (~ 100km/h) 9 l/100km (jaatziimee, ka auto ir ar automaatisko kaarbu un klimata kontroli, kas arii palielina degvielas pateerinju).
sunis
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi 100 avant 2,0 5cil.
1989
Novērtējums: 9
Motors RT, 5 pakaapju paarnesumu kaarba( tikko nomainiita uz coupe kaarbu), noskreejiens 280 000, saakotnejais 178 000. Pietiekossi dinamiska pateerinnss vid. 8l/100km. Patiik klusaa gaita, lloti stabila uz cella, labs komforts, nekaa lieka. Vaajaas vietas kas raksturiigas paarejas 100: aatrumkaarba, pakalleejo brezzu regulaators, apsildes ventilaators, kontakti panelii. Gribu piebilst ka es esmu lloti sspliiniigs un mainu mezglus massiinai pie pirmaam nolietojuma paziimeem. Pa gadu nobraucu apm. 60 000 km. Ja mainiissu tad tikkai uz taadu passu quattro varbuut ar lielaaku dzineeju. LLoti patiik 5 cilindru audi dzineejs. Kam patiik braukt ar lielaam massiinam tad ssii buutu passaa laikaa. Ritossaa prieksss Latvijas celliem ir ideaala.
Fanats
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi 200 Quattro
1988
Novērtējums: 9
Nu vispār jau esmu ļoti, ļoti apmieināts ar šo mašînîti ar 2,3 turbo motorîti, kurai pašlaik jau ira ~270 000 noskrējiens un jau 3 gadus ir aprîkots ar gāzes iekārtu. Braukāju jau otro gadu un kā pozitîvās îpašîbas varu minēt plašo salonu, komfortu, ekstras, auto gaitu un vadîbu. Auto ir arî diezgan nasks. Vismaz 210km/h ir tîrais nieks. Degvielas vidējais patēriņš ir 12l/100km. ļoti vērtîga ir Q piedziņa gan ziemā, gan meþu ceļā. Kā negatîvo varu minēt, ka auto tehniski ir kaprîzs. Kad iet, tad iet, kad neiet tad grûti atrast vainu(bija problēmas ar tukšgaitas stabilizatoru). Motors (kods MC) ir ļoti labs un 165 zirgi strādā lieliski, it sevišíi, kad pie 3000 ieslēdzas turbînîte. Remonta izmaksas arî nav ļoti dārgas un ir ciešamas. Ja veic regulāru apkopi, tad nemaz tā jau neplîst viņš. 2 gados esmu mainîjis kolodkas, bremþu šlûtenes, eļās šļutenes, pečkas ventilatoru, tukšgaitas stabilizatoru, stûres stieņa pirkstu, bukses priekšā, virpojis bremþu diskus. Filtrus, siksnas un eļļas neskaitu, bet minēšu, ka filtri šim modelim ir padārgi. Vēl vajadzētu pārlasît aizmugures suporti un kaut kad drîzumā bûs vairāk manāma viena tipiska kaite, kā kolektora blîves maiņa. Gāzes iekārta nav sagādājusi nekādas problēmas un ir ļoti ieekonomē naudiņas. Ja mainîšu braucamo, tad tikai uz Audi 200 20v, jo jûtu, ka pašreizējam vai nu masa ir par lielu vai zirgi par maz. Auto tiek lielākoties braukts pa Rîgu un nedēļas nogalēs Latvijas ārēs.
Eiger
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi 80 quattro
1989
Novērtējums: 8
Audi 80 quattro 2.0i
Mans lolojums tika iegaadaats ssii gada februaari, tika pirkts no reklaamas pa 2400$. Auto nebija raukts Latvijaa vispaar, tikko bija atmuitots. Nobraukums bija 160000 km. Auto nav ipaasi aprikots ar ekstraam. Elektronikas vispaar nav. Ir toties luuka (mehaaniskaa), bet galvenais plus protams ir kvatra!!!
Iegaadaajoties sso auto, pirmais ko izdariiju - aizbraucu uz servi un parbaudiju ritosso, dzineeju un paareejos niekus. Servisaa noveerteeja lloti labi (pats biju izbriiniijies), bet kad vajadzeeja iet tehnisko "izkritu"- vasaras riepas, taure un pakallejie sailenbloki. Nogaidiiju meenesi (1. marta atlauts braukt ar vasaras riepaam), nomainiiju visus aizmugureejos sailenblokus, rezuultaata tehniskaajaa visas nuuliites. Tagad jau esmu nobraucis 40000 km un atkal jaamaina sailenblokigan priekssaa, gan pakallaa (pateicoties muusu labajiem celliem).
+ ekonomiska (uz sosejas 7-8l/100km, centraa 9-10l/100km, atkariibaa kaa brauc), cinkota virsbuuve, manevreetspeejiiga, stabila uz cella (kaa pieliimeeta) pateicoties 4X4.
- mazs bagazznieks, daarga eksplotaacija, zaglu iecieniita.
Bet Es zinu vienu, ja saaki braukt ar kvatru tad saslimsi ar to uz ilgu laiku ( man piekritiis daudzi kvatro piekriteeji).
Taads ir mana lolojuma staasts!!!
Audifans
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi Coupe 2.8 Q
1992
Novērtējums: 9
Teiksim taa, es jau par sho mashiinu esmu sajuusmaa. Personiigi man patiik vinju tjuunot. Teikshu kaa ir, vinjsh ir diezgan rijiigs benziina zinjaa. Pa pilseetu rij ~13l/100km, bet pa sshosi uz sotaku braucot ~10l/100km. Daudz! Tas man taads saapiigs temats ir, jo arii taa jauda nav tik liela kaa gribeetos, njemot veeraa ka ir 2.8 (175 ZS). Coupem tas ir negatiivi ka vinjas ir smagas pashas par sevi. Tas arii vieniigais miinus ir shajai mashiinai peec maniem uzskatiem. Bet to jau var labot. : )) Mashiina ja kas tik biezhi nepliist arii. Nu detaljas jau nav iipashi leetas, bet cieshami. Var jau buut ka man ir paveicies, bet es kad mashiinu dabuuju shogad pavasarii taa liidz shim liidzekljus remontaa neesmu ieguldiijis lielus, tikai vieniigi tjuunoshanaa. No remonta dariitsir tikai tas ko dara katrai mashiinai - elljas, sveces, siksnas utt. Taa kaa mana audi uztureeshana nav tik daarga. Turklaat pagaajusho nedeelju izgaaju diagnostiku Audi centraa un pateica ka viss ir OK.
P. S Visvairaak es juusmoju par savas mashiinas kraasu - hameleonu. : )
parastais
@ 14.novembris 2002 0:00
Audi Coupe
1989
Novērtējums: 8
Audi Coupe Quattro 2.3l 20V. Ar motoru shim auto nav nekadas problemas iet ka bitite. Motortelpa vispar nekadu problemu nav tur viss strada OK. Ritosha ir diezgan pashvaka. Shvakas ir bukses tas jamaina ik pec gada visas, bet ja ieliek pastiprinatas tad ir shtokos un iet ilgi, tik baigi ciets paliek. Vis vajakais punkts shim auto prieksh manis ir parnesumu karba. Visu laiku birst nost otrais robs (sak sist ara). Tur ar vajag izdomat kaut ko stipraku vai no veca Quattro likt virsu. Salons shim auto ir forshs tik aizmugure dikti zemi griesti. Visa kopuma auto ir lielisks. Viegli kontrolet auto vadama slide. Laba caurejamiba caur sniegiem un dubliem. Bishki varbut jaudas vareja but vairak nu kadi 220Hp, bet ari ar shiem pietiek uz grunts un sniega, tik pa asfaltu tads kutrs : ) (nespole visi 4). Benzina paterinsh man ir ap 10l/100km ja brauc ta pratigi : ). Iesaku visiem izveleties Quattro, jo izjutas kadas var iegut ar shadu auto nelidzinas nekam citam.
Q_F
@ 14.novembris 2002 0:00