Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota supra 1987 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
supra autinsh tieshaam labs, taadas domas man bija kad pagaajushaas vasaras saakumaa iegaadaajos supru. par jaudas truukumu suudzeeties nevar, degvielas pateerinsh aptuveni 15litri(kaa brauc) nu bet taadas mashiinas nepeerk lai leeni brauktu!nobraucu visu vasaru un ritoshajai nedariiju pilniigi neko, jo tas nebija nepiecieshams. viens taads miinuss tas kad brauc ar nonjemtu jumtu var just ka locaas kuuzavs, nu bet pa muusu ielaam braucot ar gandriiz visiem kabrio to var maniit! par shaaleem gan taisniiba!vasaras beigaas apraavu shaales paintereseejos cik tas maksaa un sapratu ka tik ljoti man taa mashiina laikam nepatiik , un arii taadu naudu negribeeju vinjaa vairs likt iekshaa aptuveni 500LS tikai par shaaleem! un galu galaa atdevu mashiinu shrotee!!! bet nu jau atkal naak vasara un atkal saaku apsveert domu ka vajadzeetu pamekleet kautkur vaacijaa kaadu labu supru! patreiz paarvietojos ar 735!
 
supra @ 27.februāris 2005 0:00
Toyota SUPRA 3.0i Turbo 1990 Novērtējums: 9 Komentāri [17]
Nopirku ļoti nolaistā stāvoklī, ja gribās šādu auto jārēķinās ar to, ka viņas nav bijušas "mācītāju" un "bibliotekāru" īpašumā. Tās, kas ir Latvijā nopērkamas savā vairumā ir nokautas. Toyota Supra meklēju ilgi un beigās atradu šo eksemplāru briesmīgā stāvoklī. ~1,5 gadi pagāja kamēr savedu kārtībā.
Toyota Supra ir viena no japāņu sportisko auto leģendām. 3- litrīgais motors, ja par to labi rūpējas un apzinās tā raksturīgākās problēmas, spēj atalgot īpašnieku ar ievērojami lielāku jaudu par standarta 237- iem zirgspēkiem.
Iegādājoties Supru, nepaslinkojiet vismaz atbrīvot ieplūdi/izplūdi un paaugstināt turbinas spiedienu - nenožēlosiet.
Mašīna ir smaga un paliela, drīzāk klasificējama kā GT klases auto. 4 gan vietas ir tikai uz papīra, aizmugurē sēdēt var tikai ļoti neliela auguma cilvēki. Tachu kad izbrauc uz labas kvalitaates asfalta, par aizmugurēsēdošajiem parasti aizmirstas. "Iet" mašīna ļoti labi. Grūti apvaldīt smaidu, kad pie ~2K RPM atveras turbīna. Apetīte ir atbilstoša, kaut vidēji sanāk tikai nedaudz ēdelīgāka par bezturbīnas supru. Mašina labi turās uz ceļa. Stūre nav pārāk mīksta un ļoti informatīva. Neskatoties uz pakaļējo piedziņu un palielo jaudu, mašīna ir braucama arī ziemā. Pašbloķējošais pakaļējais diferenciālis palīdz izbraukt no piesnigušām stāvvietām. Nopērkam labas riepas un viss būs kārtībā arī ziemā.
Dizains ir klasisks 80- to "kantainums", kas tagad pamazām sāk atgriezties jaunajos modeļos. Cilvēki, kas trešās paaudzes Supru nav agrāk redzējuši, to no pirmā acu uzmetiena sajauc ar 850- to bmw.
Piekare ir izturīga, ja to saved kārtībā. Masīvie lodšarnīri un pamatīgā izmēra bukses ir domātas lielām pārslodzēm. Arī elektronika nav kaprīza. Viss atkarīgs no mašīnas "nobrauktuma". Salons priekšāsēdošajiem ir ērts un ergonomisks. Nenogurstu arī garos pārbraucienos. Trokšņu līmenis salonā arī ir salīdzinoši neliels.
Ja esat iecerējis iegādāties Toyota Supra, jārēķinās ar dārgiem remontiem un grūtībām atras detaļas. Ieteiktu tomēr pirkt turbo versiju, dinamikas ziņā starpība ir paliela. Ņemot vērā visus mašīnas plusus (un mīnusus) ir pārsteidzoši kādēļ to uz Latvijas ceļiem ir tik maz.
Tipiskākās problēmas nolietotiem eksemplāriem: nokauts motors (klaņu lufte, beigta galvas blīve), boost leak (plaisas ieplūdes sistēmā), bojāta turbīna, eļļas noplūdes no atrumkārbas, manuālajām kārbām bojāta sinhronizācija. Nekas no minētā protams nav traģiski - visu var salabot un nomainīt, ja vien velta tam pietiekami daudz laika, naudas un pacietības.

UPDATE 06.2009: Sen šitas rakstīts, 5 gadi atpakaļ. 80'to muskuļauto joprojām ir manā īpašumā. Pa šiem gadiem paralēli nomainīts pamatīgs autoparks, taču Supra ir palikusi. Pēdējos gados gan braukts ar viņu tiek maz un reti, žēl ikdienā izgrabināt pa mūsu bruģiem un ielāpbedrēm.
 
ActionMan @ 30.novembris 2004 0:00
Toyota Corolla 1978 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Mans pirmais auto. Peec formas liidzinaas Ford Capri. Baigaas formas: divdurvju gandriiz coupe. Veel ar pakaljas piedzinju. Motors 1.2 litri 73 ZS. Bet ja kaads zinaatu kaa veerpjas. Ideaalaas 4pakaapju kaarbas deelj vareeja stiept liidz ar Audi 1.8 un citiem. Max aatrums gan ko attiistiju bija kaadi 130. Bet iet arii aatraak.
Nopirku 2001gadaa pa 270 Ls, ar gaazes iekaartu (saka jau ka mazie motori ar gaazi neiet, bet shis laikam ir iznjeemums. Gluzhi preteeji - negaaja uz benziina) Rija konstanti 10 litri- pofig kaa brauc. Komplektaacijaa bija baigais Pionieris ar CD.
Pa gadu nobraucu kaadi 40 taukshkji. Mainiiju kalotkas. Dabuuju mainiit sajuuga diskus (peec tam kad 1m garaa strikjii 30km novilku 5. bembi), vienu paarluuzushu laagu)
Tachu beidzaas viss ar to ka nobirstot uudens suuknim izpuuta galvas bliivi. Nomainiiju pasha rokaam, tachu nepamaniiju, ka saveerpta galva) Un vispaar saakaas vispaar saakaas peedeejaa laikaa saakaas remonti katru otro dienu. Lai arii siikumi, bet jebkuru detalju dabuut bija gandriiz neiespeejami. Kad mekleeju suukni Wess Motors, shie pat nezinaaja, kas tas pa auto, jo nevienaa vinju datubaazee neeksistee (par vecu laikam)
Atminjas vislabaakaas. Ar sho auto vareeja braukt kaut pa mezhiem, kaut pa purviem - caurgaajamiiba nenormaala.
Tagad auto nonaacis sportistu rokaas. Ziemaa mochii pa treku un rauj pirmaas vietas, protams aiz kvatraam!
sipitis @ 29.oktobris 2004 0:00
Toyota corolla 1990 Novērtējums: 5 Komentāri [3]
Hmm iegaadaju sho mashiinu tikai vakar viss it kaa ok: )) 1,6 16V cik appeetijaas motors no Celikas skaisti un jauki, bet vai nu man liekas ka neiet, vai arii neiet vai nav gaads saskaaries ar shaadu probleemu teiksim taa izskruuveejot sveci ir dzirkstele taada ka maz neliekas ieskruuvee atpaklja un stobrs neiet bet pie 5000 aborotiem aiziet hmm ar comu ilgi stukojaam un nevaram izdomaat sveces ielikaam jaunas, arii neliidzeeja kompresija 9,5 izmeerijaam viss ir ok bet shis njem un neiet hmm labi buutu profaans kas neko nerubii bet taadu briinumu nebiju redzeejis.
vispaarejie iespaidi ir visnotalj pozitiivi
bet audi robi tocna sleedzaas labaak, bet tas jau ir atkariigs no taa kas ir braucis ar to auto, un cik izcakareejis visu.
klusa diezgan plash salons.
sieviete jau sajuusmaa bet pasham kautkaa pietruukst
laika vainiiga pabraukshana ar subaru : )) man tagad visas neiet: )))

McraE @ 15.oktobris 2004 0:00
Toyota Corolla 1.6 16V Liftback 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [6]
Toyota Corolla Liftback 1.6 16V, 1994. gads, Latvijā no 2000. g., tāpēc ritošo esmu salabojis pa jaunu.
Esmu ļoti apmierināts ar šo auto un piekrītu par rezerves daļu padārgumu, bet reto nepieciešamību tās mainīt! Ietilpība, labs CD audio, viegla braukšana arī sievietēm utt. Eļļu gan 1 l uz 10 tūkst. sanāk pieliet. Mans degvielas patēriņa rekords (Talsu braucieni uz 100-110 km/h, 2-3 cilvēki) ir palīšana zem 5.5 litriem, bet ziemā pilsētā ir 7-8 un pat 8.5l. Ņiprs ir šis vāģis tik tiešām, jo, lai arī nebūdams trakotājs, es bieži vien nokaunos par riepu nokaucināšanos pie luksofora... )

Ja tuvākajā laikā dabūšu darba auto, nāksies smagu sirdi pārdot - tikai labiem cilv. un tāpēc interesentus- LB fanus aicinu pieteikties: egilss@one. lv

egils
Egils @ 18.jūlijs 2004 0:00
Toyota Corolla 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [13]
1,3 (karburators), 12 vārsti, 5- durvju LIFTBACK.

Ar šo auto braucu tikai 5- to dienu un ar TOYOTA marku - pirmo reizi. Pirmie iespaidi...

Pozitīvie:

1) super stabila, neskatoties uz riepu izmēru 155/80/R13 (daudz stabilāka par visām, kādām 8, kas bijušas līdz šim)
2) precīze stūre
3) ērts, pietiekoši plašs salons, jo sevišķi - bagāžnieks ar pilnīgu brīvu izeju uz salona aizmuguri
4) ideāla pa grunts ceļu
5) laba caurgājamība (pa krietni dubļainu lauku ceļu)
6) klusa gaita
7) viss (sajūgs, ātrumi utt. ) slēdzās un spiežās, vienkāši smieklīgi, viegli un ērti. Atceroties vācu mašīnas - nedod Dievs vēl kādu reizi
8) patīkams dizains

Negatīvie:

1) paskaļš motors (pie ātruma vairāk kā 110 km/h)
2) kaut kur sulojās (līdz ar to zūd) eļļa - būs jamaina kāds blīvslēgs
3) pašlaik viss

Jautājumi:

1) kāds bendžuks šamējam īsti jālej? No sākuma ielēju 98, tad uz paneļa izlasīju - UNLEAD FUEL ONLY un pārgāju uz NESTES 95 Euro
2) pie mazajiem ātrumiem uz maziem apgriezieniem, dažreiz noraustās, piektajā iet ok?
3) benzīna patēriņš pa štrāsi, tieši - 7l, škiet ka bišķ pa daudz priekš šāda aparāta?

Par parējo citreiz, kad būšu vairāk norullējis
kaupeens @ 12.aprīlis 2004 0:00
Toyota Corolla 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Corolla 2003. g. 1.6 benz., 5d Hatchback, Linea Sol

Nekādu problēmu!

Plusi:
- laba dinamika, īpaši tad, ja braucu viens
- ergonomisks un atturīgs panelis ar borta kompi
- laba klimata ierīce
- stabila (nezinu, kā ir ar sūdīgām riepām)
- foršas gaismas
- ietilpīgāka nekā izskatās
- tiešām labs oriģinālais stereo ar 6 skaļruņiem

Mīnusi:
- nevar regulēt stūres attālumu
- pirmo nedēļu nevarēju pierast pie krēsla - sāpēja mugura
- nav lukturu mazgāšanas fīčas
- lielos ātrumos kļūst trokšņaina - jūtams, ka ir ekonomēts uz izolācijas materiāliem (tas, diemžēl, ir visu kompaktklases auto lāsts, varbūt izņemot A3 un A- klasi)

Tikko apritēja tieši gads, kopš mašīna tiek lietota. Nobraucot 31000 km, citus mīnusus konstatējis neesmu.

Tā kā pārsēdos no BMW 320, sākotnēji biju visai skeptisks, taču jāatzīst, ka performance pilsētā būtiski neatšķiras. Uz šosejas gan - pat ezim skaidrs, ka 1.6 dzinējs nespēj nodrošināt tādu dinamiku kā 2.0l 6- cil. Tajā pašā laikā, ja labi grib, var tīri priši pabraukt uz 170.
eg @ 4.februāris 2004 0:00
Toyota Starlet 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Toyota Starlet, ražots 1992. gadā. pašlaik 230000 nobraukti, kad nopirku pirms 3 gadiem - bija 160000. autiņš galigi mazinjš, manam ir 1.5l dīzelis, bet iet baigi labi, dažam labam benziniekam var iekabinat! tas dēļ mazā svara - pašmasa 775kg. ziemā lec bez problēmām līdz - 25grādiem. degvielas paterinjš šitai utei ir vienkārši patīkams - pilsetā ap 4.8l/100km, pa šoseju no 4l(90km/h) lidz 5.5l(>120km/h) un tas ir galigi necenšoties taupiit. vispār vinjai patīk braukt tā ap 100km/h, ja ātrāk - skaļš paliek. uz ceļa turas baigi labi priekš šitiem izmēriem. uzliku 195/50 r15 ritenjus un tagad pa likumainu celļu iet kā kartings!Bet vispar piekare vinjam diezgan cieta jau standartā, dažam labam var nepatikt, bet man patīk. Problēmas šitam autiņam ir ar detaļu iegādi, tās maksā sālīti un gadās ka jāpasūta, jo nav uz vietas, bet par laimi manam nekas pagaidām neplīst(tfu tfu tfu). vispār par izturību šitam autiņam varētu dot 10 balles no desmit. man šitajā laikā (3 gados) ir bijis janomaina tikai aizmugures amīši, viens mironis(pusass gals - tapēc ka aizmirsu laicīgi apmainīt aizsarggumiju), gaisa filtrs, viena kvēlsvece, zobsiksna un tas ar viss. kompresija kā jaunam! ā un vel aķīti nomainiju pret kartiga dīzeļa agregātu.
Kopumā esmu baigi apmierināts ar šito braucamo.
Mīnusi viņam ir tādi ka diezgan skaļs salons, piedevām aptaisīts ar lētu plastmasu, bet tas jau raksturīgi visiem maziem "japāņiem". Bet kopumā manuprāt vairāk ir plusu kā mīnusu.
jānis @ 8.decembris 2003 0:00
Toyota Corolla 1989 Novērtējums: 5 Komentāri [5]
1.3 (karbiķis) ar 2 durvīm. ko lai saka - mašīna ir reāla ilgdzīvotāja un neskatoties uz vairāk vai mazāk regulāriem crashiem turpina uzticami kalpot. pāris gadus apakaļ maksāja štuku piecsimt zaļos, tagad - visticamāk ka 600. jāatzīst ka naudu noēd nevāji. šogad priekš teķa remontējos par 150, tad pārplīsa radiators - 70, tad aķis izlaida garu - 25 un tas viss 2 mēnešu ietvaros. gazēt protams var (un pat nesmejaties), bet ir tāda fīča par ko mehāniķis pastāstīja - kad gāzē līdz galam, tad tur ir papildus podača un tad sāk ēst kā bolīds. man reāli mierīgi braucot ir 7-8, bet parasti - 10l pa pilsētu. nē nu autiņš ir tīri neko priekš strādājoša studenta
Dmz @ 22.novembris 2003 0:00
Toyota Camry 3,0 l. V6 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Mans Camry ir fantastisks ! Tā es arī raksturotu šo Toyotas modeli. Meklēju šo modeli par sakarīgu cenu vairāk kā pusgadu , un nu jau braucu gandrīz gadu, varu pateikt tikai pašu labāko dizains ir klasiskā sedana cienīgs un nav pārāk futūrisks kā jaunajam Camry. Droši vien arī tāpēc modelim mainotie iepriekšējais modelis , lietoto tirgu nav parādijies . Camry ASV ir viens no oficiālajiem FBI dienesta auto ! Iekšējā apdare varētu būt greznāka , instrumentu panelis vienkārš bez nekā lieka. Komforta līmenis ir ļoti labs , gan vadītājam gan pasažieriem. Gaitas īpašības lieliskas, mašīna ļoti stabila arī uz ledus. Degvielas patēriņš pieņemams- 3l., motoram apmēram 13-14l, pārāk netrakojot. Dinamika patīkama , jaudas rezerve ir liela. Dzinējam 195 000km. strādā kā ,, bite" pie šāda nobraukuma neviena eļļas mitruma pazīmes. Mašīna aprīkota ar visām nepieciešamjām ekstrām. Rezerves daļas Latvijā neželīgi dārgas - jāpērk Vācijā , tur cenas pieņemamas.
Axor @ 19.jūnijs 2003 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti