Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Avensis 1.8 VVti 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [38]
Ilgi ar sevi cīnījos, taču gala rezultātā nonācu pie slēdziena - ģimenē vismaz vienam autiņam ir jābūt JAUNAM. Daudzi in dažādi iepriekš bijuši lietotie un mazlietotie braucamie, taču vēl neviens nav attaisnojis uz sevi liktās cerības ilgtermiņa ekspluatācijas periodā. Īpaši tas sakāms par 97. gada < ... izstrādājumiem - katra detaļa, kas salūst (un tās diemžēl lūst), maksā daudz lielāku naudas summu nekā vecajiem autiņiem, katrs elektronikas nieks nav sataisāms bez kompja diagnostikas (kas atkal maksā) utt. Kaut vai tie paši nelaimīgie gaisa masas mērītāji...
Gala rezultātā paskaitīju izdevumus un sapratu, ka ikmēneša izmaksas maniem līdz šim lietotajiem auto (kuriem tāpat jau tika maksāts līzings) gada periodā ir identiskas ar ikmēneša līzinga izmaksām par pilnīgi jaunu auto : ) Te arī pamatojums, kāpēc.

Izvērtējot esošo jaunu auto piedāvājumu vidējā klasē, nonācu pie secinājuma, ka jaunais VW Passat ir nereāli dārgs, Ford Mondeo gan dārgs, gan subjektīvi nepatīk šī marka pati par sevi, Opel biju nozvērējies nekad vairs nepirkt - no reālajiem variantiem atlika vien Mazda 6 un Toyota Avensis. Pēdējais gan nedaudz cenas ziņā kož, taču:
-3 gadu vai 100 000 km garantija, kas ietver pilnīgi visu (izņemot dabisko nolietojumu logu tīrītāju slotiņām, bremžu klučiem un spuldzītēm) - ne par ko man galva nesāpēs kādu laiku
- perfekta Toyota kvalitāte
- nostrādātais salons un skaņas izolācija
- izcili ekonomiskais dzinējs (ieteikumi no lietotājiem)
- ļoti atzīstams oficālā dīlera darbs ("Amserv Motors")
- sarunāta laba atlaide no regulārās cenas

Tas viss deva iemeslu izšķirties par labu Avensis.
Tātad 1.8 VVti dzinējs ar 129 zs, 5 ātrumu mehānisko ātrumkārbu un Line Sol komplektāciju:

Audio iekārta
Premium Sound sistēma ar kompaktdisku atskaņotāju un 8 skaļruņiem
Stereo vadības pogas uz stūres rata
Komforts
3 aizmugurējie galvas balsti
Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs
Pārnesumu pārslēga svira ar ādas apdari
Ādas stūres rats
Metāliska centrālā konsole
Elektriski regulējami aizmugurējie logi
Centrālās atslēgas tālvadība
Bezpakāpju priekšējo sēdekļu sildītāji
Sasverama un teleskopiska stūre
Ārpuse
4 kravas āķi
Virsbūves krāsas buferi un moldingi
Virsbūves krāsas durvju rokturi
Virsbūves krāsas priekšējais režģis un hromēts logotips
Priekšējie miglas lukturi
Priekšējo lukturu mazgātāji
Aizmugurējie miglas lukturi
Informācija
Pulkstenis un āra temperatūras displejs panelī
Regulējams paneļa apgaismojums
Priekšējās drošības jostas signālspuldze un skaņas signāls
Daudzfunkcionāls šķidro kristālu displejs
Nobraukuma rādītājs (2 kilometru skaitītāji)
Optitron mērierīces
Tahometrs
Drošība
Bremzes ar pretbloķēšanas sistēmu (ABS) un elektronisko bremzēšanas spēka sadali (EBD)
Vadītāja un pasažiera SRS drošības spilveni
Drošības spilvens vadītāja ceļu aizsardzībai
Priekšējie un aizmugurējie logu drošības spilveni
Priekšējie sānu drošības spilveni
Degvielas padeves pārtraukšana avārijas gadījumā
Stabilitātes kontroles sistēma (iesk. TRC un BA)
Elektrohromatisks atpakaļskata spogulis
Sēdekļi
Vertikāli regulējams vadītāja sēdeklis
Aizmugurējais sēdeklis ar sadalījumu 60:40
Aizmugurējā sēdekļa centra roku balsts
Drošība
Imobilizētājs
Nodalījums
Tasīšu turētājs panelī
Tasīšu turētāji aizmugurējā roku balstā
Apgaismots sīkpriekšmetu nodalījums
Aizslēdzams sīkpriekšmetu nodalījums
Kabatas sēdekļu atzveltnēs
Glabātuves aizmugurējās un priekšējā durvīs
Cits
Elektriskais stūres pastiprinātājs
Priekšējās un aizmugurējās disku bremzes
Elektriski priekšējie logi
Apgaismoti spogulīši
Integrēta antena (aizmugurējā logā)
ISOFIX bērnu sēdeklīša stiprinājumi (2 rindu, 2 gab. )
Aizslēdzams degvielas iepildes vietas vāciņš
Aizmugurējā stikla aizsvīduma likvidētājs ar taimeri
Aizmugurējā stikla intermitējošais tīrītājs ar mazgātāju
Ievelkami, apsildāmi elektriskie spoguļi
Tonēti stikli
Stikla tīrītāja lietus sensors
Koka durvju un paneļa elementi

Aprīkojums - izcils. Viss, ko sirds var vēlēties ikdienā lietojamam autiņam.
Dīleris uzsauca arī signalizāciju, dubļu sargus, gumijas paklājiņus, pats piepirku klāt AEZ lietos diskus (ja jau, tad jau). Tas viss izmaksāja 14940 LVL.
Autiņu saņēmu ar numuriem, TA, OCTA apdrošināšanas polisi un arī pilnu bāku : ) Sīkums, bet patīkami!
Protams, līzings arī tika noformēts uz vietas salonā. Tāpat Kasko apdrošināšana.

Tā kā esam aktīvu braucēju ģimene, pirmajā mēnesī būsim norullējuši 4000 km, zināma eiforija par jauno auto ir pagājusi, tagad secinājumi.

PLUSI.
1. Liels, ietilpīgs auto
2. Atzīta Toyota kvalitāte
3. Ļoti kluss salons un laba salona apdare
4. Ļoti elastīgs dzinējs (neizjūtu nepieciešamību griezt dzinēju virs 3000 apgriezieniem ikdienas satiksmē)
5. Ļoti ekonomisks auto (vidējais patēriņš gan pēc kompja, gan realitātē nepārsniedz 7.5 litrus, un braucam mēs gan pilsētā, gan ārpus tās - protams, uz 90 km/h patēriņš vispār 4.5 litri)
6. Labs komforta aprīkojums
7. Izskatās super : )

MĪNUSI.
1. Jauna auto Kasko apdrošināšanas summa - gandrīz 600 LVL gadā : (
2. Sēdekļu regulēšana taisīta pēc principa "uz priekšu, atpakaļ un uz augšu, uz leju"
3. Laba bāzes audiosistēma, taču bez MP3!
4. Nav jau arī nekāds spridzeklis...

Kopsummā esam ļoti apmierināti - auto ripo godam, domāju, ka problēmas mūs nesagaida (daudzu citu pieredze par to liecina).
Piebildīšu, ka līdz šim brīdim esmu bijis izteikts dīzeļu fans, taču izšķīros par labu ekonomiskam un jaunam benzīnniekam. Vai esmu apmierināts?
TAS NAV ĪSTAIS VĀRDS !!! : )
 
Kasinsh @ 15.maijs 2006 0:00
Toyota corolla 2001 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Apmēram pusgadu braucu ar Toyota Corolla 1,6 16 VVTI, sedans 2001. g., gadījās ķibela ar motoru, kā izrādījās rūpnīcas brāķis ap 70 t. km nobrauca un "noklājās" motors labi ka spēkā vēl bija garantija tādēļ Amserv bez problēmām defektu novērsa. Mašīnu izmantoju darba vajadzībām tādēļ braucu diezgan daudz mēnesī aptuveni 4500 - 5000 km. Pilsētā brukt ar šo auto ir labi; labs zrāviens, viegli vadāma, vipār izturīg auto (protams daudz, kas atkarīgs no vadītāja) , el. regulējami spoguļi ar apsildi, ziemā ritīga "fīč" apsilādmie sēdekļi, ar aizdedzi tuvās gaismas (labi nekad neizmirstas ieslēgt), ārpus pilsētas; līdz 160 km/h uz ceļa turas labi (ar nosacījumu ka riepas ir labas), degvielu tērē ap 6 - 9 ~ 7.5 l/100 km., tie vairāk tākā +, bet pie - sēdekļi nu galīgi neērti ilgāk par pusstundu nosēdēs ir grūti sāk sāpēt mugura atzveltnī varētu būt vairāk iespēju pieregulēt, nav pārdomāts sānu spoguļu lielums un izvietojums, laikam abi kopā, redz labi, tikai ātri "noķēzās" gan spoguļi, gan sānu stikli tieši vietā kur sanāk skatīties spogulī, salonā svīst aizmugurējie logi (ja ir vismaz viens pasažieris, filtr nav vainīgs), aizmugurē sēdošajiem ziemā salst kāsaj (domāju ka apsildes sistēm nav visai laba), šis konkrētais modelis tika ražots tikai gadu/puotra tādēļ rezerves daļas varētu būt diezgan padārgas, ne visas, "šrotos" arī nekā daudz nav (šobrīd meklēju motora pārsegu pagaidām bez rezultāta 2 mēnešus, ja kadam ir info pazvaniet 6408745, pie dīleriem izmaksas ap 600,00 Ls. nu padārgi "darba zirdžiņam").
Līdz šim aut mani nav pievīlis, bet arī sajūsmā neesmu.
Par citām remonta izmaksām pagaidām pateikt neko nevaru, jo garantijas izmaksas es neuzskaitīšu tās katrs pats var noskaidrot pie dīleriem. Iesaku pirkt šo auto, jā neplānojiet ar to brauks tālus pārbraucienus, nu minūtes 20 - 30 ne vairāk, mugura liks sevi manīt (kaut gan vienai manai paziņai (meitene) ir tieši tāds auto viņas augums ir ~ 163 cm. un ļoit slaida, varbūt tādēļ par ērtībām nav teikusi neko sliktu un vispār ir ļoti apnmierināta). Nē es neesmu nekāds lielai vecis normāla/standarta auguma 176 cm. 78~80 kg.
yhou @ 20.marts 2006 0:00
Toyota corolla 1991 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
1991 gads, 1.6 dzinejs 4EFE, automaats, tiek braukta amerikaa, pa cikaagu. iegadajos pirms 4 menesiem pa 900 dolariem ar 140 t judzu noskrejienu (pilsetas brauksana ir tehnikas lausana taka skrejiens ir liels), esmu nobraucis ap 10t km un nomainijis udenssukni 40dolari mainot pasam. pirms tam mainits generators un starteris. biezi un peksni pazud ella (pec garakiem parbraucieniem pa sosejam), klab pusass, AT tada svirkstosa skana paradijusies - juks nost laikam, laikam sakara ar minetajiem defektiem pie 60-70 km/h nelabi vibre AT un lidzarto visa korola.

vecas tojotas 85-93 gadu corolas/camry ir amerikas vienas no izturigakajam mazas klases (ir dzirdets ka motori kalpo lidz 300 haiveja judzem) , nabagu rajonos visvairak sito auto

uzravienos protams nevar meroties ar vietejiem SUV un citiem lielmotorniekiem, bet kad te degviela bija uzkapusi lidz 3,2 dolari par galonu (3,78 litri) saku just ka izvele ir pareiza par labu corolai (tagad gan benzins 87 unleaded maksa 2,4 dol/gal atkal)
ritosa laba, jo amerikas celji jau nu dikti labi nostradati parsvara (nerunaju par niknajiem melno neiborhudiem kur ielas ir loti sliktas)
pirms corolas piedereja CAMRY ko nopirku pa 500 dol no vieteja lietuvja ar 2.0motoru un 150t apmeram judzem , kuram bija manuala karba, slidos sajugs, saverpti bremzu rotori prieksa kas noveda pie "kautkaa" izdilsanas priekseja balstiekarta tada limeni ka bremzejot radas tadi ka sitieni (remontet cikaga kautko pa leto nav iespejams), tapec tika braukts lidz apstajas un pedejo apstasanos kamrijs uztaisija NY stata kalnos, ar skrapejosu skanu no dzineja un pa kautkurieni tekosu ara tosolu. (japiezime ka pirms tam bija avarija kur sasitu prieksu un radiatora ieleju udeni, taka laikam udens suknis kamrijiem udeni nepanes- neeljo) kamrijam pozitivais bija elektribas salonaa utt.
vel - cikaga/amerika auto stradnieku rajonos tiek nodziti specigi. latvija nevareju iedomaties ka tik daudzi vergu/melno rajonos brauc ar pussasistiem auto (principa lai brauktu laikam jabut tikai gaismam degosam un nummuram - ritigi vraki apkart brauka un daudzi tizli gajieni tur uz celjiem notiek biezi, tapec tas buktes katrai 3 masinai (debili pagriezieni bez virzienraditajiem utt, kurus parasti veic melnie)

sanaka ka labo tojotas var uzskatit motoru salidzinosi lielo resursu (plist viss kas cits bet motors nenobraucams) pietam amerikanu auto lidziga tilpuma motori iet uz pusi mazak (ne pavelti bankrote ta ford/gm industrija, vienigais kas veljoprojam pelna ir SUV un pikapi - tatad pussmagie)
gints @ 26.novembris 2005 0:00
Toyota Yaris D4D 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Nopirku šovasar ar 90k km noskrejienu (šobrīd noskrieti plusā 30k). Amservs izkratīja, izraustija, pateica labus vārdus un tā arī nopirku. Vispār biju iecerējis pirkt 206 Peugeot arī ar 1.4D dzinēju, bet nebija nopērkams (vienkārši iepriekšējais bija 206 ar 1.9D, biju pieradis). Jebkurā gadījumā izvēles kritērijs bija degvielas patēriņš ap 4L/100km un ne VW/Opel grupas pārstāvis. Tad nu izvēle sašaurinājās uz Fiestu, 206 un Yaris. Vinnēja Yaris.
Aprīkojums Terra, t. i., nav kondiconiera un audiovadības pogas uz stūres, kā arī stūre nav apvilkta ar ādu, viss cits ir tāds pats kā Sol versijai. Bet svarīgākais, kā jau minēju, bija patēriņš.

Salons- nekas īpašs, bet sēdekļi ērti, viss pārskatāms un nelūztošs. Salona materiāli tīrās ļoti labi un jūtami labāki par 206 tizli prasto plastmasu (tajā mašīnā tā arī nepieradu pie paneļa sliktā materiāla). Vadi aiz paneļa satīti kā nākas, nekas nekur negrab. Pats īpatnējākais ir akvārijs- spidometrs paneļa vidū, bet pieradu un ir labi. Galvenais, ka atkal varu regulēt tā apgaismojuma intensitāti, citādi, dienā ieslēdzot tuvos, spidometra cipari satumst (tas besīja 206, tur to nevarēja atslēgt). Vēsākā laikā svīst aizmugurējie logi, salona filtrs tur nav pie vainas, pārbaudīju. Arī siltums ipaši neiet uz aizmuguri, bet 206 bija vēl sliktāk.
Kas ļoti svarīgi, aizmugurējo sēdekli var bīdīt uz priekšu/atpakaļ, kas atrisina it kā mazā bagāžnieka problēmu. Jebkurā gadījumā salonā var pat lielo Snaiges ledusskapi iebāzt un neatstāt vaļā bagāžnieka vāku.
Tizlāks salona apgaismojums kā 206- plafons ir virs aizmugurējiem sēdekļiem un nav apgaismojuma bagāžniekā. Savukārt visādas kabatiņas utt ir ļoti parocīgas, sevišķi tās "nāsis" abpus viduskonsolei.
Salons klusāks kā parasti japāņiem, patīk dubultās gumijas durvīm, nepiedzen atslēgas ar netīrumiem kā 206 un opeļiem. Un durvis aizcērtas "mīksti un viegli", francūžiem tā nav, tiem ir prasts un spēcīgs "blaukt".

Ritošā- vienkārša un izturīga, vienīgi daļas remontos varētu būt dārgas (tā arī nav sanācis neko remontēt, 206 uz 100k km būtu jau priekšējā piekare nomainīta pilnībā). Bedres "rij" labi, bet ļoti pietrūkst 206 "asā" stūre, vadība tāda līgana, mīksta, grūtāk džigitēt, vairāk stūre jāgroza. Bet savukārt noparkoties nekādu bēdu, var ielīst jebkurā caurumā. Arī klīrens ir pietiekams, nav jābaidās uz apmalēm uzrauties. Bremzes ļoti labas, pagadījusies komplektācija ar visiem četriem bremžu diskiem, jo standartā aizmugurē ir trumuļi. Sajūsmu man izraisīja stabilizatoru atsaišu konstrukcija- stienītis ar paplāksnēm un gumijas rimbuļiem. Djoševo i serdito.

Motors- kluss un ceļ "lopā", vairs pidāri apdzenot nevar čakarēt (savādāk viņus nenosauksi). Filtri padārgi kā jau japāņiem (ir bijis arī mitsubishi), bet apkopes intervāls ir 15k, tāpēc neraudu. Prasa labu eļļu, lētās ātri izdeg, sanāk mainīt jau pēc 5k. Ieteicamāk Mobil vai Castrol no dārgā gala. Bet nav raksturīgās Toyotas eļļas ēšanas, pieliet uz 15k km nav nepieciešams, kas nevar nepriecēt.
Degvielas patēriņš ir 4-4.5L/100km, kas arī bija jāpierāda : ) Visādā ziņā līzingu atpelnu, ja salīdzina ar 206 1.9D 6.5L/100km.

Visādi citādi- auto kā auto. Gaismas vienīgi pašvakas, nācās uzlikt niknos HELLAS migliniekus, lampiņu maiņa šo problēmu nerisina, to jau pārbaudīju ar 206 (tam gaismas ir vispār katastrofa, pat ieliekot pilnīgi jaunas lampas, jo izdevās sasist priekšu).
Neveiksmīgas konstrukcijas spogulis, pārāk samazina attēlu un nav noliektā mala, kad var redzēt bez maz blakus braucošo, kā arī lietus laikā spogulis šļāc ūdeni uz sānu stikla vietā, kur jāskatās uz spoguli, līdz ar to neko neredz vispār. Tādā ziņā 206 spogulis bija izcils. Visu laiku nākas kontrolēt situāciju salona spogulī, pirmajā lietošanas nedēļā tikai veiksme glāba no muļķīgām sadursmēm. Tagad jau esmu piešāvies. Nav arī lietus rieva gar priekšēja stikla malām, tas neļauj lietus laikā pavērt sānu stiklus.

+izturība
+patēriņš
+salona iekārtojums un kvalitāte
+spridzīgais motors

- "miglainā" vadāmība
- salona ventilācija
- sliktas konstrukcijas sānu spoguļi
- detaļu dārdzība

Jebkurā gadījumā rekomendēju.
aviators @ 22.oktobris 2005 0:00
Toyota Previa 2002 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
2,0 TDI (116 zs)āda, navigācija, visa elektronika... priekšā, aizmugurē parkingsensori. nopirku auto 2005. gada vasarā, nobraucis jau esmu 30 000 km, regulāras apkopes Wess servisā, pērkot bija jāizvēlās starp Chrysler Voyager vai Sharan. Savu izvēli neesmu nožēlojis ne mirkli. Vidējais degvielas patēriņš 7,5 l, tehniskās kļumes pa šo laiku nekādas. Braukšana, pārredzamība uz ceļa SUPER. Salonā otrajā rindā sēdēšana ērtāka nekā Chrysler.
 
Raivis72 @ 16.oktobris 2005 0:00
Toyota COROLLA 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
Vienkars auto, nav neka ipasa. Vins brauc tad kad vajag un apstajas tad kad vajag. Cilveki maz zin par so auto kuri nav braukusi ar vinju. Sobrid man rokas ir vienigais tad auto Rīgā.
Es barucu jau piekto gadu, mainu tikaj ellu motora. Pēc bildem vares redzēt kāds ir auto.
 
geda @ 27.septembris 2005 0:00
Toyota Celica 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Jau vairaakus gadus braucu ar Celica. Sakuma man bija 1993. gada Celica, ar paceljamajiem lukturiem, nu nopirku 2000. gada 1,8l 192 Zs. Nu ziniet, ja jus velaties superigu masinu, kas ne tikai labi iet, bet ari baigi labi izskatas, tad Celica jums bus ista. Lai ari sporta masina, Toyota ir padomajusi par komfortu. Brauksana patiesi erta. No sakuma likas, ka masina ir briesmigi zema, bet tad kad saku braukt, sapratu, ka nav tik traki. Tas tikai vizuali ta izskatas. Vieniga negativa ipasiba, kas manuprat ir jebkurai sporta masinai, ir tas ka vinja diezgan daudz eed degvielu (videji 10l/100km) un ir dargas rezerves daljas. Bet ja to visu var atljauties, tad uz prieksu.
Uzraviens ir lielisks, viena seta var parspet ielas masinas un ari jaudigus motociklus. Lai gan Toyota pazinjojusi, ka partrauks Celica razjoshanu, nupat tomer iznakusi jauna Celica GT versija.
zaa @ 16.jūnijs 2005 0:00
Toyota Corolla 1,6 Si 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Sveiki!Braucu ar so masiinu gandriiz jau gadu+ljoti labi pazinu iepriekseejo saimnieku kura ar so masiinu brauca 3 gadus!Masiinai so 4 gadu laikaa praktiski ir veikti tikai tekosie remonti(bremzu kluci, elja, filtri, siksnas)!Masiinu nopirku ar defektu, proti, grabosaam saaleem, iepriekseejais saimnieks bija nedaudz pabraucis bez eljas!Par cik man tobriid vecaa masiina bija nobirusi, cits nekas neatlika!Motors toyotai ljoti izturiigs, ar grabosaam saaleem nobraucu 10000km, mainot sapratu, kad taa veel vareeju nobraukt veel vismaz 20000km!Wess motors par saaleem un saalju nomainju prasiija 250Ls- kretiini sajaatie, saales dabuuju veikalaa par 40Ls, bet nomainiiju pac, daudz no zigulja neatskjiras, vieniigi gruutaak tikt klaat karterim!: )Ikdienaa benziinu pateeree maz, jauda pietiek (114Zs pie 1tonnas)uzraaviens ari normaa-10sek, max aatrums 195, ko pac arii esmu paarbaudiijis!Masiina diezgan sportiska -140KM/h peec tam atruma pieaugums nav vairs paaraak straujs!Balstiekaart cieta- sportiska- stabila, pa bedreem komforts nav tas pats labaakais, bet to kompensee sportiskaa dinamika pilseetaa!Salons: prieksaa seedosajiem erts, aizmugure zemi griesti un kaajaam nav paaraak eerti!Seedekljiem laba saanture, panelis labi paaredzams!Salons prieks divdurvju corollas ir apbriinjami ietilpiigs!Bagaznieks pietiekams!Vispaariibaa masiina ir izturiiga, daudz ir braukta par neceljiem, bet negrab un nekas VEEL nepliist, ceru kad tas taa ariipaliks: )!Motora dziesma ar konisko gaisa filtru arii ir patiikama!Siis Corollas modelis ir no 1992 uz augsu 1,6 16V Si!AA un veel par pateerinju- pilseeta 8-10litriem atkariibaa no brauksanas stila, bet pa trasi 90-110km/h apmeeram 6-7litriem uz 100km!Ruuseejusi pagaidaam nav un ceru kad tas taa arii paliks!
AK47 @ 13.jūnijs 2005 0:00
Toyota RAV 4 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Pirmais iespaids tiri simpatisks auto ar proporcionalu virsbuvi.
Salons ari pietiekami erts, laba parredzamiba labs stures pastiprinatajs ka jau japanim. Kad iedarbina dzineju to var labi dzirdet, tatad neparaklaba salona skanas izolacija, bet brauksanas stabilitate un komforts to aizeeno. ko var teikt tehniski vel problemu nav jo auto ir jauns pietam vel garantija. Neticami tas ka sada izmera auto ar 2.0L dzineju 4x4 nepartraukta rezima pietam vel automats tere 8-9 litrus.
Ziema ja ziema ideals auto ziema ar tam pasam standarta riepam nekadu problemu, jo vinam ir elektroniska pretslidesanas sistema kura tiesam strada loti labi. Meginaju uz ledus ar inerces palidzibu supinot novienas puses uz otru panakt sanslidi ar 180 gradu apgriezienu NEKAA jo ABS kopa ar apgriezienu reguletaju kas taja momenta vienkarsi strada pats no sevis to nekada veida nepielauj.
Secinajums ja kads ziema grib taisit klasiskos demonstrejumus uz ledus nekas nesanaks : )
 
GURU @ 28.maijs 2005 0:00
Toyota SURF HILUX 1992 Novērtējums: 4 Komentāri [2]
Atvainojos jau ieprieks par kludam, uz doto bridi nav pieejams Latviesu srifts.

Tatad par SURF. Ja autins ir jauns un brauc uzmanigi tad nav sudigs. Mana lietosana nonaca lietots ar 110000 km nobraukumu. Parasts dienesta lietosanas autins.

Pec divam nedelam intensivas lietosanas pirma padevas piekare, pec tam nomira turbina.

Ja velaties iegadatie, sis autins nav domats bezcelu sturmesanai.

3.00 turbo
automats
visas ekstras
lietots Afganistana
pielietotais atrums 0 - 140
Cels - Latvija tik sudigus celus mes nepıedzivosim, cerams.
Surfers @ 21.maijs 2005 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti