Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota corolla 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Braucu jau divi gadi ar Coroolu 2L. dīzeļdzinēju. Šajā laikā problēmu ar mašinu nebija nekādu. Tagad sāka aizmugurē kaut kas grabēt , konstatēju ka izdilusi aizmugures garenatsaites bukse. Toyta centrā tā ir tikai ar visu stieni un maksā ap 100ls. Tā kā dārgs prieks , varbūt var dabūt kur citur , nezinu.
Visumā būtu ideāla mašina, ja būtu klusāka salonā un apkures sistēma. Siltuma it kā pietiek , bet neatkausē pietiekami logus. Sāku arī uztraukties kā būs ar rezerves daļam ja viena buksīte jāpērk pa 100ls.
Janiss @ 23.februāris 2003 0:00
Toyota Avensis 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [29]
Nu ko par masiinu neko sliktu teikt nevaru: ) Normaali ripo, salonaa klusa kmforta pietiek!!! Bet mani interesee, vai kaads nav saskaaries ar taadu lietu kaa grabeesanu aizmuguree, it kaa amartizaators vai stabilizaatora stieni, amartizaatoru auksas grab un viss, nevar tikt skaidriibaa???
garinsh @ 29.janvāris 2003 0:00
Toyota Tercel 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Toyota Tercel, ražots 1990. g. man ir nu jau 4- trus gadus (pavasarī būs pieci). Īsto noskrējienu es varu tikai minēt, jo pats jau esmu nobraucis apm. 120tkm, un uz spidometra ir 255tkm. Šis ir diezgan rets modelis Latvijā. Atšķirība no Corollas Liftbacka: aizmugures daļa (pikaps) un ir pilnpiedziņa. Ziemā ar vieglo virsbūvi, ir vienkārši prieks braugt, kur lielie grimst nost tur viņš iet pāri, stabils uz ceļa. Bremzējās (bez ABS) jau gan tā pat kā visi : ) Mazais 1,6L16V motors ar saviem 105 Zs nav liels, bet ir pietiekami jaudīgs. Ekstru nekādu nav, standarta lietas: pastiprinātājs un citi sīkumi.
Vairākkārt ir mainīti priekšējie amortizātori. Sākumā liku gāzes Sachs, nomainot divus komplektus divu gadu laikā sapratu, ka nebūs labi, ieliku gāzes Monroe ar kuriem braucu nu jau trešo gadu. Katalizators un lambda tika mainīti pirmajā gadā pēc nopirkšanas. Tad vēl ir mainīts spilvens zem kārbas, bukses aizmugures tiltā, gumijas virs pakaļējām atsperēm, “saiļņiki”, ģenerātors labots. Eļļas, sveces un citi sīkumi ir tāpat kā citiem auto. Ar pilnpiedziņu nekādu problēmu nav bijis, viss strādā. Lielākais mīnus ir virsbūves nonoturība pret koroziju, pūst arkas, sliekšņi. Grab salons.
Patēriņš ir apm. 9L pilsētā, 7 ārpus.
Nekā jau īpaša šajā mašīnā nav, tomēr viņa strādā kā pulkstenis, iet ziemā un vasarā. Nēesmu saudzīgs braucējs, tamdēļ priecē, ka šī mašīna ir ļoti izturīga un ziemā silta. Par cik man ir otra mašīna tad šī ir definēta par ziemas mašīnu, vasarā stāv garāžā, bet tas jau ir cits stāsts. Ar šo mašīnu esmu apbraukājis Zviedriju, Norvēģiju, un vairākkārt uz Slovākijā slēpot braucis. Droši vien, ka arī šogad braugšu, bet nedaudz tālāk – uz Austriju. Tad jau manīs! : )
Bedigais @ 6.janvāris 2003 0:00
Toyota SUPRA 1987 Novērtējums: 8 Komentāri [28]
VIENVAARD SAKOT ISTS SHOSEJAS MONSTRS.,3.0 DZINEEJS AR 24V DARA SAVU, DIEMZHEEL APRIKOJUMAA NAV SUPRAI TIK PIESTAVOSHAS TURBINAS BET VISMAZ ATLIEK AR TO SAISTITAAS PROBLEEMAS, BENZIINA PATEERINS UZ 100 KM - APMERAM 12 LITRU, GODIGI!TA KA JA DOMAJAT IEGADATIES SHADU AUTO DARIET TO BEZ BAILEEM.
cory @ 23.decembris 2002 0:00
Toyota CRESSIDA 1984 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Viens no labaakajiem visu laiku TOYOTA razhotajiem vaagjiem. 2,8L 6 cilindri. Automobilis ar garu muuzhu. Visas manis sastaptaas CRESSIDAS kaa likums labi iet veel peec 230.000 + juudzeem (368.000km). Vieniigaa probleema- pie taada nobraukto juudzhu skaita bliives saak "uzdot" un ellja spiezhas aaraa. Nesen iznjeemu motoru un nomainiijis visas bliives ieliku to atpakalj. Vaagjis nav zaudeejis neko no savaam agraakajaam iipashiibaam. Sajuuta ka kompresija cilindros taada pati kaa bija jaunam. Pie visa shis modelis piedaavaaja par neuzskruuveetu cenu visas extras kaadas ap to laiku bija tikai luxus mashiinaam. Borta kompjuuters ar degvielas pateerinja analiizi pie attieciiga aatruma. Iespeeja paarsleegt spidometru no juudzeem uz KM. Iipashi preciizs baakas degvielas minimaalaa daudzuma raadiitaajs. Transmisijas elektroniskais paarsleegs - ekon/norm/power. Visa shii elektronika ir stabila un uzticama. Lieliska saanu un aizmugures paarskatamiiba. Aadas salons(vairumam modelju). 1984 gadaa shis modelis izpelniijaas iipashu ieveeriibu kaa razhotaaja veiksme un visas lielaas Ameerikas auto kompaanijas to ruupiigi izjauca pa skruuvei lai izanalizeetu kur sleepjas shii veiksme : ) Ljoti uzticams un izturiigs. Vaajaas vietas- faktiski tikai bliives kas jaamaina peec ilgaaka laika.
ReVoxB999 @ 1.decembris 2002 0:00
Toyota Corolla 1.8 D XL 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Manas ģimenes riiciiba shis auto nonaaca 1998. gada aprīlī! Shis modelis tika razots no 88-92 gadam, ar kodu EE 90.
4 gadus to lietoja mana māte, bet no vasaras tā ir pilnīgi zem manas kontroles! Pa shiem 4 gadiem tika nomainiiti pakaļējie amortizatori un atsperes, bet, kad es saaku lietot, tika veikta nopietna apkope ritoshajai un bremžu sisteemai! Kaut arii pashlaik spidometra ir 335 000 (un nezinu cik veel ir iisteniibaa) , uzskatu, ka motors kalpo ļoti labi! Automašina pielec vienmēr un visur, jebkaados laika apstākļos! Pat ja 30 grādu salaa tā nostāv nakti pie mājas, lec no rīta uz pus atsleegas grieziena!
Automašina ir universāls, taču atšķirībaa no citiem universāliem, vizuāli tā nav īpaši liela, tācu salons ir ļoti ietilpiigs! Šovasar, kad devaamies copēt uz Somiju, pāris dienas pirms braukšanas avarēja ceļojumam paredzētais auto, tāpēc ceļā devāmies ar manu Corolla! Varu teikt, ka 4 cilveekiem pilniigi pietika vietas un arii mantām, kas nebija maz! Ērti ir arī, ja kautkur aizbrauc pie dabas un jāpaliek pa nakti! Sēdeķljus var nolaist un ērti gulēt pat 2 cilvēki!
Plusi:
*Ekonomisks dīzelis 5-6l/100 km
*Ietilpīgs
*Pietiekami ērts
*Patīkams dizains(man personīgi)
*Ļoti izturīgs
*Laba caurejamība ziemā
*Ideāla roķene
Mīnusi:
*Korozija
*Samērā dārgas detaljas(amortizators 50 Ls, bet gāzes)


Extras: Sporta stūre(bet nav pastiprinātāja), CD Sony!

Ieteikumi: Ja doma ir pirkt diizeli, tad noetikti ieteiktu Toyota, jo motori, atskiriibaa no vaacu diizeliem, saglabaa augstu kompresiju ļoti ilgus gadus!

talibans @ 27.novembris 2002 0:00
Toyota Landcruiser 95 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Braucu ar sso massiinu pusgadu un kaifoju veel ssobriid! Lloti patiik ka var braukt bezcellos un parsleedzoties uz aizmugureejo piedzinnu (aatri un viegli) var frsi ruleet pa ssoseju vai pilseetu. Taa kaa ssai massinai ir jau 3.0l diizelis ar automaatu, tad pa pilseetu braukt arii ideaali, arii mana draudzene kas ar BMW manuaalo baidijaas braukaat tagad lloti labpraat brauc pa Riigu. Bez tam arii degvielas pateerinnss nav paaraak liels ~11 l/100km. Massiinai ir visas extras. Iesaku, nenozzeelosiet, lai gan 100 ir veel ceelaaks, tiessi brauksanaa pa bruggi un bedrainiem pilseetas celliem
kandzins @ 15.novembris 2002 0:00
Toyota Carina E XLi 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [59]
Mashiina ir laba - liela. Iznaaca gan saakuma mazliet iebraukt auzaas paarkot sho vaagji. Bija sista, un prieksheejie lukturi bija iebaazti ne pa teemu, nebija Eiro Sertificeeti. Samainiiju pa 30 Ls gabalaa - bija Eiropieshu Magnetti Marelli razjojums. Orgjinaalie bez augstuma reguleeshanas ir ~ 50 Ls un ar augstuma reguleshanu ~ 74 Ls. Godiigi sakot mazliet nozheeloju, ka nepanjeemu orgjinaalaas, jo shitaas iesakoja uz reguleshnanu, bet nu apskati vareeja iziet un probl. nekaadu. Auto bija daudz staaveejis ( alumiinija sakauseejuma bloka aareejaa korodeshana). Ruusa ir tikai tur kur ir bijushi lociiti blekji, un arii ne visur. Ekstru konkretajam auto nav vispaar, iznjemot droshibas spilvenu. Patreiz noskreejiens uz odometra ir 103'000, varetu but arii reaals, bet paarbaudiic nav. Pasha nobraukums pie 10'000 . Ripo ljoti labi, cik nu 1.6L 16 ( 80 ZS) vaarstnieks vispaar labi velk. Juutiigs uz degvielas kvalitaati. Riishanu neesmu meerijis, tachu pilniigi noteikti zem 8 L uz 100 km jauktajaa ciklaa.
Salons un bagazjnieks ljoti ietilpiigs, vedu izjauktaa veidaa 2 durvju skapi + divus rakstaamgaldus ( ne tik izjauktaa veidaa) ar visaam neizjauktaam "tumbochkaam" un veel 3 cilv. bija vieta sedeeshanai ar eertibaam. Gribeetos krietni vairaak ekstru, kas daljeeji ir sastopams jau shiem pashiem XLi tikai no kaada 1994 gada beigaam. Un ja nekljuudos tad GLi modifikaacija bija visnopietnaak apriikotaa. Mainiits iznjemot ellju veel pagaidaam tam vaagjim nav pilniigi nekas kopsh pirkshanas. Arii riepas veel neesmu uzlicis jaunas : ))
WALA @ 14.novembris 2002 0:00
Toyota Corolla Liftback 1.6 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [22]
Autiņš L- jā no kāda 1999. gada, bet tiek intensîvi lietots jau otro gadu. Iepērkot veicu daþas lietas lai pēc tam nebûtu pārsteigumu- nomainîju sveces, laikam arî riepas, akumulatoru, vadus, filtrus, šíidrumus, siksnas- tad konstatēju ka japāņu autiņiem detaļas ir dārgākas nekā eiropas. 1. -ā TA bija OK, arî 2. -ajā bija tikai nulles : )). Un tas ar visu manu braukšanas stilu : ))). Man protams labāk patîk lielāki autiņi ar lielākiem dzinējiem, bet katram pēc iespējām! Enerìijas šim 1.6 16 vārstniekam pietiek!
Salona ietilpîba arî OK, ziemā lîda iekšā 4 cilvēki, 3 slēpotāja ekipējumi (slēpes=nûjas=zābaki=apìērbs).
Nepatîk tas ka pečka regulējās tikai uz galējiem lîmeņiem, vidēju temperatûru nav! :/
Manam autiņam papildaprîkojuma maz- nākamajam gribētu i ABS i el. logus i tamlîdzîgas fîčas! Varbût arî automātu! Nākamais auto- japāņu???? Kāpēc gan ne!
cements @ 14.novembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti