Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Carina II 1989 Novērtējums: 4 Komentāri [12]
Tika iegādāts labi lietots auto Toyota Carina II ar 1.6 motoru (benzīns) pa 450Ls. Tā kā auto ir draudzenes un vēl diezgan pavecs, tad īpašu vērību noskrējienam neesmu pieveersis. Žēl gan, ka pavizināties ar auto sanāca nepilnus 7 mēnešus, jo uzradās mistiska kaite, kuru izskaidrot neviens nespēj. Respektīvi aizsākās tas tā, ka aukstā un mitrā laikā sāka sliktāk lekt. Kad vaina progresēja, tad aizšķilt vispār nebija iespējams (pārsvarā). Pirmā doma, ko teica apkārtējie, ka droši vien vainīgi svečvadi, jo vēl oriģinālie stāvēja. Tie tad tika nomainīti + jaunas bosch sveces (52Ls). Protams, rezultāts nekāds. Nākošā versija, nu aizdedzes ķēdē, kaut kas ne tā. Vienā kaktu servisā Rumbulā tika piejūgta pie kompja, kur paziņoja, ka ar aizdedzi viss OK un strādā kā zvērs. Aizmirsu piebilst, ka dažreiz ar viņu var nobraukāt visu dienu, bet dažreiz nekā. Nu tāds variants diez vai kādu apmierinās. Tātad Rumbulā vecis saka, ka izskatās pēc signalizācijas, kas pārrauj kādu ķēdi. Aizvedu pie signalizācijas speciālista, kurš paziņo, ka signalizāciju vaino tikai tie, kas nerubī savas aizdedzes lietas, pārbaudīja signalizāciju, izņēma šoka sensoru, kurš bija pabojājies un palaida mani mājās (0Ls samaksāju!) Tā nu vairs nav atlikušas versijas par vainas cēloņiem. Viena gan vēl palikusi, kur tur viens saka, ka vainīgs varētu būt "koladatčiks". Nezinu, kas tas tāds ir, bet pēc vārda izklausās, ka nāksies izmest pāri 100 latiem.. : ) Tā nu mašīnīte stāv mājas pagalmā un lēnām pūst. Varbūt kādam ir kāds variants. Ir doma nodot to uz lūžņiem, jo ko citu darīt?! Negribās gan tās Carina's apvainot, bet nu šī gan bija tizla un neveiksmīga mašīna, kuru nevar saremontēt, kaut gan vaina izskatās ļoti niecīga.
NEeksperts @ 29.oktobris 2007 0:00
Toyota corolla liftback 1989 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Ideāls auto . Nelieli ieguldījumi un viss kārtībā. Salīdzinoši ar jaunas mašīnas ekspluatāciju iztieku pa lēto. Detaļas gan pagrūti dabūt, bet nav neiespējams. Iekabināt arī var kādam krutakam , tikai jāpierod pie autiņa. Ēd 7-8 uz simtu gāzējot, stipri agresīvi. Ko lai saku esmu apmierināts.
 
Dzinis @ 3.jūlijs 2007 0:00
Toyota Carina E 2.0 TD 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Pirms gada Lietuvā nopirku Carina E hečbeku. Tā teikt, nocēlu no treilera. Nobraukums - 250000 km, visticamāk oriģināls, jo, kā par brīnumu, bija pat servisa grāmatiņa. Auto nācis no Francijas, ar visām no tā izrietošajām sekām - abi pakaļējie spārni noskrāpēti. Aprīkojums - visas elektrības, 2SRS, ABS, ādas stūre, spoileris aizmugurē. Braucot mājās, atklājās probza - no 1. ātruma OK, bet no tukšgaitas un pārējiem pārnesumiem bez starpgāzes nevarēja ielikt 2. robā. Tā kā kārbu remontēt negribējās, atstāju, kā ir un piešāvos braukt kā ar "ziliņu" - ar starpgāzi. Pārsteidza degvielas patēriņš. Ar pilnu bāku (60l) normāli nobraucu 1000 km. Dzinējs labi "ceļ" līdz 140 km/h, pēc tam jau gausāk. Maksimāli var dabūt 178 km/h.
Aizdzinu uz servisu pirms skates pārbaudīt. Vajadzēja nomainīt pakaļējā stabilizatora 2 bukses un vienu atsaiti. Apskati izgāju ar 1. reizi. Tagad, pēc gada 25000 km ir aiz muguras. Pa šo laiku 3 reizes esmu mainījis eļļu, ir nomainīti visi filtri un zobsiksna. Vienīgā kaite parādījās janvārī, bija sācis sulot stūres pastiprinātāja sūknis - blīve izpuvusi. Jelgavas ielā 66 to novērsa. Samaksāju 25 Ls. Tikko bija jāiet apskate. Izgāju ar pirmo reizi, neko neremontēdams. Tikko nopirku citu auto, tāpēc šo tirgoju. Brauktu vēl, ja vien Toyotai būtu AC.

+ Ērtas sēdekļu un stūres regulēšanas iespējas
+ Elastīgs un taupīgs dzinējs
+ Izturīga ritošā daļa
+ Maz jāremontē
+ Labi "lec" pie -30 grādiem

- Tukšgaitā grab panelis
- Tukšgaitā skaļš dzinējs
- Nav AC
Japānis @ 20.jūnijs 2007 0:00
Toyota CELICA 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Nu tā. Pagājušā gada beigās iegādājos automašīnu Toyota Celica 1994. gada, 1.8 16V motors. Protams pirms iegādēs ļoti daudzi brīdināja par dārgo ekspluatāciju utt, bet ar to ir jārēķinās, ja pērk autiņu, kas ir daudz retāk redzams- sastopams uz ceļiem.
Sākotnēji nevarēju izvēlēties starp Honda Civic coupe 1.6 16V arī 94` gada, vai šo Celicu- izbraucu nedaudz ar abām un Toyota iepatikās vairak- dinamiskās īpašības īpaši neatšķīrās, bet Toyotas salons iepatikās daudz vairāk, Hondai tas likās par tukšu- kkas pietrūka...
Tad nu tā- pēc Ziemassvētkiem sanāca nedaudz avarēt, sākās arī pirmās problēmas- bija nepieciešams kreisais priekšējais plaukts- kamēr to sadabūju pagāja 3 nedēļas( protams, tas bija lietots- izmaksāja 50 Ls, jauns maksā trakas summas), vēl dēļ avārijas bija jāiztaisno priekšējais buferis un jāsametina karteris+ vēl eļļas maiņa- viss kopa ar detaļu remonts izmaksāja 250 Ls. Dēļ avārijas tika sasists lietais disks, nebija naudas, sanāca kādu laiku braukt ar zapasku.

Uz šo brīdi autiņam ir sekojošas problēmas- dēl zapaskas jāmaina vienam ritenim gultņi, tas varētu maksāt kādus 30-50 Ls, viena siksna jāmaina sākusi čīkstēt, nodilusi, tas nedārgi, sabirusi ir iekšējā miroņgalva, par tās izmaksām noskaidrošu tuvākajā laikā, un vēl ir neliels savērsums jāsaved kārtībā, tehniski motors un kārba kalpo lieliski, rokas bremze no pirkšanas brīža vienu riteni nebremzēja- tas ir savests kārtībā- rokasbremze tagad tiešām laba un parocīga( ir jau pa ziemu februārī izmēģināta;)) bremzes ļoti labā stāvoklī un vēl ilgu laiku tur naudiņa nebūs jāieliek. azmugurē nedaudz sāk klabēt viens amortizators- ir doma autinju nedaudz sēdināt, jo uzliku 17" diskus, tad arī šī problēma tiks novērsta.
Ir vēl viena problēma, pēc avārijas priekšējam tuvās gaismas lukturim ir nolauztas visas plastmasas ķepiņas un tas neturas kā nākas, pagaidām tikai pats esmu daļēji piestiprinājis lukturi, vedu uz servisiem - šie man saka lai nopērku citu vietā, tad viņi ielikšot, labot( nostiprināt un noregulēt augstumu) viņi nevēlās( nevar kāds varbūt palīdzēt šitajā lietā?) Interesējos pa šrotiem, pagaidām nekur nevaru vietā tādu dabūt, jauns maksā 220 Ls- domāju , ka tas nu gan ir bik par traku...

Par salonu runājot viss ir okey- ļot ērts, parocīgs- kondicionieris strādā, elektriskie logi un spoguļi arī, papīros ir rakstīts, ka autiņš skaitās 4 vietīgs, bet tā isti ērti ir tikai 2viem priekšā un viens vē var aizmugurē kaut cik normāli justies- nu kā jau sportiskā autiņā.
Salona lielākais mīnuss- diezgan skaļš, bet tā kā ir doma par ljoti jaudīgas mūzikas sistēmas izveidi, tad pakošanas un vibrācijas novēršanas darbi to visu griezīs par labu.

Dinamiskās īpašības- internetā skatījos pamata jauda bez nekādiem uzlabojumiem 130 ZS.
Līdz 100 km/h esmu ieskrējies pa 8,45 sek.
Maksimālo esmu izspiedies 195 km/h pie 5800 abarotiem, varēja jau vēl vairāk paspiest, bet bija žēl, un arī ceļš nebija tik labs. Tā kā nav nemaz tik slikti pe maza motoriņa- diezgan ekonomisks, ja njem tā vidēji tad
7L/100km, tikko ja brauc ātrāk par kkur 110 km/h, tad , protams, ēd daudz vairāk, pilsētā ļoti ekonomisks, lai gan tas viss ir atkarīgs no tā kā brauc- vai cik smaga pēda ir uz gāzes pedāļa : )

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar pirkumu, tās biedējošās cenas par japāņu detaļām nav nemaz tik biedējošas vismaz šim Toyotas modelim, (dazreiz, protams, ir kko grūti sadabūt). Pēc daudz gudrāku cilvēku spriedumiem, kad tiks sataisits viss, kas jasataisa, tad vairak pa servisiem nebūs ļoti ļoti ilgi jābraukā, ar problēmām, kas ir šobrīd ir jārēķinās, ja pērk lietotu auto, tas sākumā ir jāsaved kārtībā.
Pa šo brīdi kamēr man ir šis autiņš jau esmu nobraucis 4000 km un ne par ko nesūdzos, viss, kas ir jāremontē, tas ir pašsaprotami.

Tā kā prieks manis automašīna nekad nebūs tikai pārvietošanās līdzeklis, bet diezgan liela un svarīga dzīves vērtība, tad protams mans autiņš tiks tūnēts, lēnā garā, un sākšu es ar mūziku.

Šī Toyota Celica ir domāta vienam vai mīlošam pārītim, bet noteikti ne ģimenei, ja arī Tev nav otra pusīte- tad ar šāda autinja palīdzibu to ātri dabusi, meitenes vilina sportiski divdurvju autinju : ))
Šādu autinju pat netūnētu vienmēr uz ielas pamana, jo tādu nav daudz- personīgi man Tukumā tāds ir tikai vienam, tā kā cilvēki bieži tādus pamana un labrāt aplūko, un tas, man liekas ir ļoti patīkami. :)
Retas un dārgas automašīnas cilvēki pērk, lai izceltos, nu es arī nedaudz esmu to vēlejies, bet šis sportiskais autins ar reto un labi izveidoto dizainu, daudz ekstrām un degvielas ekonomiju ir ljoti labs auto manā skatījumā.
 
kochinsh @ 23.aprīlis 2007 0:00
Toyota Land cruiser 100 1999 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Ar 100. kruizeri esmu nobraucis nepilnus piecus gadus un apmēram 200 tūkstošus kilometru. Pirmais bija 1999. gada izlaidums (4,2 TD, mehāniskā kārba), otrais - 2003. gada izlaidums, arī 4,2 TD, tikai automāts. Kopumā pieredze ir pozitīva. Kopējais auto garums virs pieciem metriem un pārējie kuzava parametri jau paši par sevi nosaka salona plašumu (ietilpību un ērtību). 99' gada mašīnai no nopietniem remotniem - pie 280 000 nācās nomainīt sūkni (jauns oriģinālais maksāja ap EUR 3000. Izvēlējos ņemt no šrota - samaksāju ap LVL 700, pēc kā bez problēmām nobraucu vēl ap 60 000). 03' gada mašīnai ik pa laikam niķojas turbīna, taču pat ar niķojošos turbīnu esmu nobraucis jau ap 70 000 un jūtamāku seku tam nav. No savas un citu lietotāju pieredzes zinu, ka LC100 mēdz būt problēmas ar aktīvās piekares augstuma sensoriem. Šādas problēmas mēdz parādīties ziemā un izpaužas nepatīkami - automašīna kuzavu (vai, kā manā gadījumā, tikai aizmuguri) var pati "izdomāt" pacelt vai nolaist un neļauties vairs nolikt vietā. Autorizētie servisi šajā gadījumā maina sensorus, kas kopumā nav īpaši dārga procedūra (ja ņem vērā mašīnas cenu). Ja par auto saka īsi - iegādē dārgs, taču ārkārtīgi izturīgs auto. Patēriņš - mehānikai - pa Rīgu un pierīgu braukājot - ap 12 L/100km. 4 pakāpju automātam - ap 13,5. 5 pakāpju automātam - ap 12 L. Tiem, kas uzskata, ka ar šādu auto pilsētā nav ko darīt - pa Rīgas ielu bedrēm braucot ir patīkami par tām nedomāt. Es personīgi saskatu lielu plusu tajā, ka redzu daudz tālāk satiksmes plūsmā par vieglajiem auto, tāpēc savlaicīgāk varu pārkārtoties un sagatvoties situācijai. Ir arī citi plusi, bet par tiem - ja kādu interesēs.
Nūģis @ 13.aprīlis 2007 0:00
Toyota Corrola 2003 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Sveiks
pēc manas pieredzes ar peugeot šis ir pavisam cits stāsts>
Tātad auto ir 2 l dīzelis. 3 durvis. Reģistrēst 2003. gada augustā. Braucis esmu vienīgi es. Latvijā bija ekspluatēta līdz 2004. g. beigām, tagad pārsvarā vizinos pa Vācija. Nobraucis esmu 140 000 km.
pa visu šo laiku auto ir mainīts viens elements, pie 90 000 km - bremzes (diski un uzlikas). Pie tam kuriozs - vācu toyotisti nevarēja savā datu bāzē atrast manu auto. nebija šāds šasijas numurs. respektīvi, pagāja laiks, kamēr šie piemeklēja man bremzītes. nezinu, kaut kā interesanti. paši teica ka mans auto atšķiras no tiem, kas tiek pārdoti vācijā. : ) ??
nu bet bremzītes gan savādākas, drusku - man liekas, ka uzlikas nosedz tikai 60% no diska? nav ne jausmas, kapēc tā... bet nu neko.
bet tā - patiešām, vairāk nekas nav mainīts. jāsaka, ka auto netiek taupīts, braukts tiek intensīvi, jautri un dažādi. vispār, atkal ne tā ka vajadzētu braukt ar dīzeļauto. : )
auto ir burvīgs uzrāviens, ja apgreizieni tiek turēti ap- virs 2500 rpm. ja zem 2000 - tāda paslinka... tātad 2-3 ātrumi..
uz bāņa - iet eleganti, apdzīšana pilnīgi pietiekama (gan kad ir 1-2 cilvēki auto). pie 90km stunda ar 5 ātrumu uz 110-120 uzceļ vienā mirklī. (protams, piezīme sportistiem, ja salīdzina ar parastiem ielas auto). max ;atrumu esmu dabūjis 185 km/h.
vispār auto varu rekomendēt pilnīgi droši visiem, kam patīk izturīgi un droši auto. plus, degvielas patēriņš patiešām ir niecīgs... pat pie manas braukšanas 6,5 l dīzelis. normāli vasarā braucot - 5,5 l!
- tomēr, tomēr, viena lieta, - skaņas sistēma - pilnīgs mēsls, ieliku jaunus DSL skaļruņus, cita lieta uzreiz.
- un, kaut kā tagad, tumsā, kad aiz muguras brauc auto, redzu, uzgāzējot, aiz sevis tādu migliņu!???!! agrāk nebiju ievērojis. kaut arī, pašam skatoties no ārpuses, citam gāzejot uz vietas, neko tādu nemana. vells viņu zina.
tad vēl, sajūgs sākt palikt mīkstāks, bet..... njaaa, ja visu laiku mēģina iesākt drusku pieslīdinot sajūgu, ko ta var gribēt...
- salons liekas ok un saglabājies (negrab) - grūti gan to vāčos izgrabināt
- priekšējās lampas labāk uzticēt mainīt savam draugam, un tumsā. pats var kasti alu tikmēr izdzert. izskatās, ka paši auto dizaineri lampas nemaina... bet tomēr neizdeg tik bieži kā peugot 307
- pa granti - kā jau kādreiz iepriekš teicu - iet sliktāk, pamīksta liekas, mētājas

bet kas vēl? hmmm, patiešām, nav daudz ko vairāk teikt, tātad garlaicīgs auto... (vai citi teiktu, labs? : ) )
šobrīd jau tomēr skatos uz citu auto.... imprezu (beidzot!)

protams, šo auto atstāšu - kas gan vēl var būt labāks priekš sievas, kā drošs un izturīgs auto : )

9 lieku tikai dēļ auto garlaicīguma, nevis aiz auto defektiem.

Priekā!
G

papildināts 25/06/09
Interesanti, ka saņēmu paroli no iauto lai labotu šo aprakstu. Diez kurš to ir pieprasījis?
Tik un tā, varu nobeigt savu stāstu par manu Corollu. Pagājušā gadā pārdevu šo auto, un varu tikai teikt ka līdz 180 000 km šīm auto tā arī nekas būtisks nenotika. Pēdējos 40 000 km nobraucu pa Latvia. Protams, uz mūsu ceļiem sāka izlekt visādas vainas, vibrācijas, skaņas, sēdēkļu mehānismi, eļlas noplūdes (dabūju nomainīt blīves, kas bija vesela epopeja - toyotisti un pārējie servisu meistari tikai blisināja acis par šādu problēmu, pirmo reizi tā notiek), kas sākā kaitināt. Mani secinājumi ir ka ar šo auto var braukt līdz 160 000 km, ja negrib remontēt. pēc tam tomēr parādās vajadzība pēc nepārtrauktām, kaut arī nelielām investīcijām. Tik un tā, auto nokalpoja ļoti labi, un varu teikt tikai to labāko.

jā, iegādājos citu auto, kā jau minēju, imprezu, tagad jau 25 000 km esmu ar to nobraucis, tā ka par to citreiz pastāstīšu.
priekā!
Guntars
Guntarins @ 1.februāris 2007 0:00
Toyota Corolla 1.6 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
3 durvju hetcbeks ar 1.6 16W motoriti. Mums ģimenē jau 4gadus, pats lietoju 3 mēnešus. Manuprāt auto tiri simpātisks, taču vairāk gan piestāv daiļajam dzimumam. Auto ir liels noskrējiens 380k, bet savu funkciju veic normāli. Laba dinamika - > esmu noskrejis pat '89 saab 9000 ar 2.0 16W. Ar remontiem saskaros reti - tikai viss, kas dabīgi iekvienam auto (bremzes, eļļas, siksnas utml. ) Corollas slimība - aizmugurē grab šarnīrveida bukses, bet to veikli novērsu ieliekot parastās bukses (12Ls) un motors ēd nedaudz eļļu. Eļļas ēšana gan esot pat pilnīgi jaunām tā gada Toyotām normāla lieta. Itkā bambālis un mazlitrāža, bet gan svars (1190/1595) ir bišk neatbilstošs, gan arī degvielas patēriņš (7-12L). piem '92 1.6 impreza ar AWD sver mazāk!!! arī citiem mazlitrāžniekiem degvielas patēriņš parasti 10 nesasniedz normāli braucot. Bet parakņājoties netā atradu, ka manējam norma pa pilsētu ir 10.4 L/100km un tamdēļ samierinos un vienkārši par to vairs cenšos nedomāt. Izbrīnīja, ka kuzavā diezgan pamatīgi dzīvo brālēns rūsiņš. Līdz caurumiem vēl gluži nav, bet nu pazīstamiem cilvēkiem necenstos auto pārdot. Salons samērā plašs. Ērti arī aizmugurē (vēl ērtāk būtu, ja būtu 5 durvis). Virs 110km/h ceļa troksnis un vēja šņākoņa samērā liela. Pečka pašvaka, ir nācies arī ziemā pat ilgāk braucot pasalt. Šofera drošības jostas mehānisms slikti velk atpakaļ. Vēl dažreiz nedaudz pietrūkst tahometrs. Dīvaini, ka Toyota atstājusi logu smidzinātāja funkciju neapvienotu ar automātisku slotiņu darbošanos (slotiņas jāieslēdz manuāli). Ekonometrs ir kā divas gaismiņas - zaļa un oranža. Extrēmi bremzēt nav patīkami - priekša šļūc un pakaļa šķiet aizmigusi, pietrūkst ABS. Ja auto samet - tad grūti savākt (pakaļējām riepām jābūt labām).
Visā visumā auto mani apmierina, jo tiku pie tā bez pirkšanas prieka, bet ja būtu jāpērk, tad gan laikam izvēlētos ko citu. Bet varbūt mans exemplārs ir vienkārši jau savu nobraucis un citiem Corollas šos mīnusus nesastop. Vismaz remontus šis auto neprasa un tas jau arī ir daudz.

Manējai no extrām: ::
- -> automātiski tuvie uguņi
- -> stūres pastiprinātājs
- -> priekšējo sēdekļu apsilde
- -> stūres lifts
- -> uguņu mazgāšana
- -> ekonometrs.

Plusi: ::
- -> jaudīgs mazlitrāžas dzinējs - laba dinamika (pilsētā)
- -> manuprāt tam gadam izskatīgs auto
- -> samērā plašs salons priekš bambāļa.
- -> reti lūzt
- -> negrab panelis
- -> kluss un ilgspēlējošs motors (380k kā nekā)
- -> ātri uzsilst motors
- -> augstākminētās dažas extras : )


Mīnusi: ::
- -> Degvielas patēriņš 7š-12p L/100km ir paliels
- -> Neliels eļļas patēriņš
- -> šarnīrveida bukses aizmugurē grab (jāaizstāj ar parastajām)
- -> Rūsē maita : (
- -> virs 110 ceļa troksnis
- -> grūti savākt, ja samet.

būs arī foto

komentējiet, salīdziniet ar līdzīgiem utt. tikai objektīvi lūdzu : )
Moskis @ 1.decembris 2006 0:00
Toyota Avensis MC Wagon 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [15]
Neesmu liels spečuks mašīnās, tādēļ šis apraksts nepretendē uz mega guru statusu. Drīzāk gan - mazajiem par zvēriņiem.

Beidzot pēc ilgiem un gariem gadiem nonācu pie secinājuma, ka draugiem rodas saistošākas blakus intereses nekā mana nogādāšana no viena punkta otrā, kad tas nepieciešams. Līdz šim ļoti eleganti to izmantoju, tādējādi visos pasākumos neķerot kreņķi, kas būs pie stūres un kāpēc es nevarētu nedaudz atlaist stīgu. Taču "sic transit gloria mundes" [tā paiet pasaules godība]. Nācās vien savākt ķepiņā savu nožēlojamo gribasspēku un iestāties autoskolā. Par autoskolu varbūt neizplūdīšu šeit, bet ja būs iekāriens - tad citā rakstā padalīšos ar pieredzi, novērojumiem un ieteikumiem : )
Tātad autoskola ir "piebeigta" un labs iemesls sākt jaunu dzīvi būtu jauns autiņš. Līdz šim ģimenē (2+2) iztikām ar samērā mazu, bet ņipru japānīti Nissan Sunny (92. g). Secinājums - jāpānīši rullz, lai arī kā būtu ar pārējo šai autiņā, bet motoriņš iet kā pulkstenis ar visiem saviem 1.4. Nu lūk, skatījos sākumā uz lietotām 3-5 gadus vecām mašīnām - pārsvarā ģimenes autiņiem (VW Touran, Volvo V40, VW Passat Variant, SAAB universāļi).
Tomēr pēc kāda laika izpīpēju, ka ja, tad jau - starpība cenā starp jaunu un šādu lietotu nebija pārāk liela, kā arī izdevās izbrīvēt nedaudz papildus resursus. Bez tā visa uzpeldēja pāris gali.

No sākuma skatījos VW virzienā (Touran vai jaunais Passat Variant). Tomēr pēc konsultācijām ar zinošiem cilvēkiem nosliecos uz Toyota - tipo par to pašu cenu var dabūt labi pakotu un mašīnu ar labu aprīkojumu. Draugam ir Corolla Verso - taču mani nepiedūra dizains. Precīzāk - kaut kas nedefinējams nepatika tā priekšgalā. Pazondēju web'u un še tev - Avensim reankarnācija. Aizbraucu uz salonu pasavērties, kas un kā. Iespaidi - dikti jau pozitīvi. Ņēmu un pasūtīju jaunu, smuku un spīzdīgu pelēcīti Avensis MC Wagon, 1.8 VVT- i A/T Sol komplektācijā (Technical).

Tātad automāts (komentārus skip) - esmu atklausījies, ka tā nav braukšana, bet datorspēle (man jau datori un spēles patīk), ka tas ir priekš kaķiem un iesācējiem un citus bla bla bla. Kas bija incants no tehniskās puses - Vidējais solītais patēriņs 7.8l/100km. Uz doto brīdi, kad nav nobraukta vēl pirmā bāka (svētdienas braucējs) vidējais patēriņš ir noslīdējis līdz 8.2l/100km, kas man kā pilnīgam dum- dum liekas ļoti labs rādītājs.

Tālāk jau par savrīgākām lietām : ) - fīčām, kas mašīnu padara par rotaļlietu lielajiem puikām.

1) Audio sistēma ar 8 skaļruņiem - nu esmu es izlepis un nedaudz orientējos skaņu pasaulē. CD/RADIO ar MP3 un WMA atbalstu ir ļooooti ok. Ir pāris trūkumi - piemēram, ka nevaru uz stūres "nomutēt" un ka vēl neesmu izlasījis visu manuāli. Vērtējums 8/10
2) Divzonu automātiskais gaisa kondicionētājs - wot tā ir manta. it sevišķi pēc šī gada vasaras un nožēlojamas kvalitātes pūtēja iekš vecā vāģa. 9/10
3) Sasverama un teleskopiska stūre - droši vien smieklīgi liksies, bet tā ir fīča pa visiem 100. 10/10
4) Jumta spoilers un jumta reliņi - izskatās ļoti labi, man jau patīk tādas niansītes. Bez tam citiem modeļiem nemaz nenāk standarta komplektācijā. Un tā kā sievai patīk slēpot, tad būs kur slēpes uzlikt. 10/10
5) Atpakaļskata spoguļi (milzonīgi) - pagrieziena rādītāji uz tiem, kā arī pielokāmi elektroniski. Ja nu neaizmirstas nospiest podziņu, tad var izsargāties no nevajadzīgiem brīnumiem ar noraušanu blīvās stāvietās. Dizainiski arī feini. 10/10
6) Aizmugurējais sēdeklis ar sadalījumu 60:40 (nolokāms). eu - šitajā taču var veselu seksadromu uztaisīt. Eh būs jāgaida atkal vasara, lai "notestētu". Vērtējums: ??/10 : )
7) Drošība - gan bloķētāji bērnu druvīm, gan ērta vietiņa sēdeklīšiem. Kā arī ck skatījos tad šamajam ir augsts reitings drošības testos - kas man kā papucītim ir ļoti svarīgi.
8) Cits - Titāna durvju un paneļa ielaidumi. Vārds - titāna jau vien izsauc respektu, laiarī nezinu, kas tas par mārrutku ir : )

Braukšana:

It kā jau nav daudz nobraukts - tikai 600 km, tomēr ir pāris piezīmes. Labi turās uz ceļa, kā arī ērti apieties ar stūri. nebija pat ilgs laiks, lai piešautos pēc braukšanas bez pastiprinātāja. Kluss salons, labi pakots. Iet kā laiva - viegli un līgani. Uz laba seguma vispār nesaproti vai brauc vai tomēr stāvi. Ātrumu no 0 uzņem labi, ir nedaudz jāpiešaujās uz apdzīšanām, jo tur aparāts prasa laiku pārdomām līdz pieslēdz apmetienus. Šai ziņā laba papildfīča ir iespēja pārslēgties uz triptronic veidīgo un nomest ātrumu uz zemāku pārslēgumu.

Vietas autiņā ir daudz. Pat aiz maniem "necilajiem" 1.91 paliek vieta kājām, rumpim un astei vēl vienam tādam hipopotamam. Par bagāžas nodalījumu jau pieminēju - seksodroms in- action : P. Var nosēdināt pat nelielu repsīša helikopteru, nemaz nerunājot, ka var sasēsties 2-3 cilvji lietus laikā un raut zoli, griezt pudeli un citādi izpildīties.

In General:

Plusi (+)

+ Liela, skaista rotaļlietiņa lielajiem puikām (dizains)
+ Ērta un droša braukšana
+ Labs papildaprīkojums
+ Toyota kvalitāte + japāņu motoriņš (komplektēta UK)
+ Audio sistēma (MP3 supports) - nu ir kur beidzot iegrūst savu 1.5 TB ar mp3

Mīnusi (- )

- Cena (uhh, nedaudz pāri Ls 200 mēnesī uz operatīvo)
- KASKO (bez komentāriem ~ 700 Ls)
- [joks] mp3 atbalsts (skat plusu) - a kuru no visiem mp3 CD likt. un steidzami jāiepērk matricas, lai sarakstītu kompi diskos ;)

Kā jau minēju sākumā - šis apraksts nepretendē uz pilnību no tehniskā viedokļa. Domāju, ka tādiem advancētiem lasītājiem, kuri ir spējuši atrast labāku auto portālu iekš LV neradīs grūtības sameklēt Toyota mājas lapu un papētīt parējos ķiņķus.

Paldies par uzmanību, uz tikšanos nākamajās sērijās.
 
lapsiz @ 5.septembris 2006 0:00
Toyota Avensis 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Sveiki visiem!
Pavisam nesen nopirku Avensi - 2001 gada ražojums, 1,8 vvti benzīna motors, bet sajūtas ir dalītas. Kad domāju, vai pirkt šo modeli, vinnēja komforts un patiešām paliekošā vērtība - braucot jūties, kā pie jaunas automašīnas stūres. Varu to salīdzināt, jo darbā nākas braukāt ar jaunu automašīnu.
Avensis ir ekonomisks, tas tiešām. Vienu brīdi notestēju braucot no Daugavpils uz Jelgavu. Dabūju 5,7 litri uz 100 km, protams, nepārsniedzot 90 km/h. Ja brauc daudz nerūpejoties par ekonomiskumu (100-130 km/h - apmēram 6,3-7 litri).
Bet tad nāca mana lielā vilšanās - eļļas patēriņš. 4000 km robežās eļļa sadeg no augšējās eļļas līmeņa atzīmes līdz apakšējai, apmēram 1 litrs. Tad vēl uzgāju internetā forumu par Toyota markas automobīļiem. Tur tika apgalvots, ka visiem Toyotas modeļiem 2000-2002g, kuri aprīkoti ar vvti dzinējiem ir līdzīga problēma. It kā projektēšanas kļūda. Tāpēc Toyotai Eiropā uz šo modeļu dzinējiem bija neoficiāla garantija 5 gadi. Un daudzi tos nomainīja. Pats tagad štukoju ko darīt, jo ar tādu eļļas patēriņu braukāt nav normāli. Krievu interneta lapās šī problēma tika risināta ar specilām ķīmijām, tās ielejot cilindros, jo it kā tur piedeg eļļas gredzeni un skābe tos attīra. Bet citur nekur tas netiek minēts kā risinājums. Tagad lietoju piedevas benzīnam. Eļļas patēriņš liekas nedaudz mazinās, bet tomēr vēl arvien augsts. Varbūt ka'ds var ko ieteikt?
Citādi, ja nāktos atkal pirkt autiņu, pirktu Avensi, tikai ar d4d dīzeļdzinēju.
+komforts
+klimakontrole baigi labā lieta
+plašs (aizmugurē pat ar bērna krēsliņu brīvi jūtas vēl divi cilvēki)
+Samērā labas braukšanas īpašības
+Liels, ietilpīgs un ekonomisks.
+mīksta gaita.
+ ļoti ātri uzsilsts (ziemās laika pluss)

- nedaudz varēja būt ērtāki priekšējie sēdekļi. Tālos braucienos kaut kas tomēr pietrūkst pilnīgam sēdēšanas komfortam.
- Varēja būt vēl klusāks (bet nu skaļš arī nav)
- Eļļas patēriņš
Es @ 9.jūnijs 2006 0:00
Toyota Avensis 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
TOYOTA AVENSIS D4D, 2003g., 2.0 turbo dīzelis. 100000km. nobraukums - oriģināls. Pilnīgi visas ekstras, bez TV, navigācijas, sēdekļu ventilācijas, 4x4 un automātiskās pārnesumkārbas. Nobraucu ~12000km. Lietoju kā darba mašīnu. Jāsaka ka ļoti laba mašīna un ļoti ekonomiska. Vidējais degvielas patēriņš pilsētā bija 6.5l/100km., ārpus pilsētas 5.3l/100km. Pie 190 km/h. = 8.3l/100km. Tas viss braucot ātri un strauji. Bet prātīgi braucot 3.8l/100km. ārpus pilsētas!!!! D4D motori ir vienkārši super. Nenormāli ekonomiska un arī pietiekoši komfortabla mašīna. Mazliet nepatika uzvedība pie liela ātruma - šūpojās. Kā arī nevar atslēgt pretizslīdēšanas funkciju, kas ir ļoti slikta. Tā lūk. Iesaku šādu mašīnu. Lai veicas.

P. S. bildē nav šī mašīna, bet līdzīga.
 
Markus @ 18.maijs 2006 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti