Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota corolla 1.6 1999 Novērtējums: 8 Komentēt
samainiju pret audi a4 1997. varu pateikt ka uzturešanas ziņa automašina nemaksā neko. tikai eļas un filtri.
tad 1.6 dzinejs ar 110 ZS 3 durvis SPORT. no ekstram izjutu trukumu pec klimatu kontroles, pārejais viss ir atbilstoši ta gada autiņam. gaitas īpašībās neko ipaši neatškiras no A4 tikai nedaudz vairāk drebina uz bruģa, tas saistībā ar piekares īpatnibām. pati piekare ir izturīga viena puse sastāv no apkašējā plaukta ar maināmu šarnīri un augšu notur amartizātors. pie amartizātora pievienots stabilizators - vienkarši un lidzekļus neprasoša piekare, svētlaime pēc adui a4 vai A6 : ))). Aizmugurē tā pavairāk buksītes, bet tās arī nesagādā nekādas problēmas. par cenām. šarnīrs ap 12ls, stabilizatoru atsaites ap 8Ls, bukses 3 - 5 Ls. viens amartizātors 54 Ls japānā ražoti KYB amartizātori (ir piedāvāts arī par 90Ls - ........ jobcik). par pārējo neesmu intresējies. skati izgaju pa nullem. Autiņam esmu amputējis salona filtru, petējā gadījumā diezgan pašvaki ventilators pūta (filtrs atrodas zem bardačoka). ēļļu nepātērē, vismaz ne butiskos daudzumos, degvielas patēriņs vidēji 6,7 litri. normāli ceļ virs 4000 apgr. (atbilstoši dzinēja iespējām), tahometrā 8000 un iet ari visi 8000, kas mani parsteidza.
steriosistēma diezgan liels dranķis - nepieciešami uzlabojumi.
motora telpa pārredzama viegli piekļūt visur, kur vajag - nav janojauc priekša lai nomainītu zobesiksnu : ).

"- " nav klimatu kontroles, varēja būt labāka skaņas izolācija, itsevišķi ja apgriezieni pārsniedz 3500 ir paskaļs - A4 tipat skaļs bija. vidus konsole izskatās pēc pieliekamā. ir 3 zvaigzītes drošibā (gribētos vairāk, bet A4 ir tikai 2 līdz 00 gadam), aizmugurē sēdošiem pamaz vietas, bijis avārijā, sagrozīts odometrs,
"+" viegli parkoties, mazs degvielas pateriņš, prasa mazus ieguldījumus, lēta kasko, pietiekami dinamsks prekš 1.6, 3 zvaigznītes drošībā > nekā cityroen, fiat, pegeot, A4, hundai, opel, logan, dacia, utml ta gada autiņiem : ), labs stures pastiprinātājs, auto ātrums neitekmē stūrīti, liels bagāžnieks tada veida autiņam,

ja rodas kādi jautājumi sutiiet uz emailu.
ar autiņu braucu 3 menešos, nobraukti ap 15000km
autiņs nav jauns un iepriekšējais saimnieks arī neko daudz nav ielicis, tikai nomainijis priekšējos bremžu diskus.
maximuss @ 10.augusts 2008 0:00
Toyota corolla 1.6 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
samainiju pret audi a4 1997. varu pateikt ka uzturešanas ziņa automašina nemaksā neko. tikai eļas un filtri.
tad 1.6 dzinejs ar 110 ZS 3 durvis SPORT. no ekstram izjutu trukumu pec klimatu kontroles, pārejais viss ir atbilstoši ta gada autiņam. gaitas īpašībās neko ipaši neatškiras no A4 tikai nedaudz vairāk drebina uz bruģa, tas saistībā ar piekares īpatnibām. pati piekare ir izturīga viena puse sastāv no apkašējā plaukta ar maināmu šarnīri un augšu notur amartizātors. pie amartizātora pievienots stabilizators - vienkarši un lidzekļus neprasoša piekare, svētlaime pēc adui a4 vai A6 : ))). Aizmugurē tā pavairāk buksītes, bet tās arī nesagādā nekādas problēmas. par cenām. šarnīrs ap 12ls, stabilizatoru atsaites ap 8Ls, bukses 3 - 5 Ls. viens amartizātors 54 Ls japānā ražoti KYB amartizātori (ir piedāvāts arī par 90Ls - ........ jobcik). par pārējo neesmu intresējies. skati izgaju pa nullem. Autiņam esmu amputējis salona filtru, petējā gadījumā diezgan pašvaki ventilators pūta (filtrs atrodas zem bardačoka). ēļļu nepātērē, vismaz ne butiskos daudzumos, degvielas patēriņs vidēji 6,7 litri. normāli ceļ virs 4000 apgr. (atbilstoši dzinēja iespējām), tahometrā 8000 un iet ari visi 8000, kas mani parsteidza.
steriosistēma diezgan liels dranķis - nepieciešami uzlabojumi.
motora telpa pārredzama viegli piekļūt visur, kur vajag - nav janojauc priekša lai nomainītu zobesiksnu : ).

"- " nav klimatu kontroles, varēja būt labāka skaņas izolācija, itsevišķi ja apgriezieni pārsniedz 3500 ir paskaļs - A4 tipat skaļs bija. vidus konsole izskatās pēc pieliekamā. ir 3 zvaigzītes drošibā (gribētos vairāk, bet A4 ir tikai 2 līdz 00 gadam), aizmugurē sēdošiem pamaz vietas, bijis avārijā, sagrozīts odometrs,
"+" viegli parkoties, mazs degvielas pateriņš, prasa mazus ieguldījumus, lēta kasko, pietiekami dinamsks prekš 1.6, 3 zvaigznītes drošībā > nekā cityroen, fiat, pegeot, A4, hundai, opel, logan, dacia, utml ta gada autiņiem : ), labs stures pastiprinātājs, auto ātrums neitekmē stūrīti, liels bagāžnieks tada veida autiņam,

ja rodas kādi jautājumi sutiiet uz emailu.
ar autiņu braucu 3 menešos, nobraukti ap 15000km
autiņs nav jauns un iepriekšējais saimnieks arī neko daudz nav ielicis, tikai nomainijis priekšējos bremžu diskus.
maximuss @ 10.augusts 2008 0:00
Toyota Corolla 2007 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Sveiki, izsaku vertejumu par Corolla 1.6 vvt- i Linea Sol. Auto ir darba vajadzibam. Braukts ir vairak par gadu, nobraukums 32 000 km sobrid. ir veiktas 2 apkopes, nomainitas ellas.. un laikm viss. Bremzu kluci veel neprasot mainu, pec AMSERV uzskatiem... kapec izvele uz so auto- jo par attiecigo summu 17 000 eur, ta briza labakais piedavajums ar labako aprikojumu. Problema bija krasas izvele. Ja gribeja kadu no pierastajiem toniem(melna, balta, sudraba), bija jagaida 3 menesi, pec menesa bija pieejama zilzalja metalika, kas izskatas diezgan"jocigi", bet nu jau ir pierasts, un pat saak patikt. : ) Aprikojums pilniba apmierina, visas extras.. iznemot automatisko karbu, aizdedzes starta pogu un navigaciju, kas naca 1 limeni augstakaja komplektacija. bet sobrid nemaz nejutu vajadzibu pec ta visa. Par cik ieprieksejais auto bija WV Bora 1.6 automats, bija pierasts pie automatiskas karbas, un vel jo vairak jo parvietosanas pa pilseetu. Tad par Corollas manualo karbu esmu apmierinats, ir cits piesitiens brauksanai. Karba sledzas precizi, un viegli. Vienigi sajugs jaizspiez lidz galam, nevar halturet ar knapu pieskarsanos. Ir iespeja salidzinat ar WV Bora, tad pagaidam Corolla uzvar. Ar WV Boru furu apdzisana bija iespejam pec kartiga ieskrejiena, ar Corollu ir OK, ja nav 5 cilveki auto. Ir gan jutama ekonomija uz dzelzu biezumu, pa lauku celu braucot katru lielaku akmeni dzird, bet par cik pa tadiem braucu maz, var pieciest. Toties klirenss augstaks par Boru, un apmales nav skerslis. Borai reizi menesi lipinaju prieksejo bamperi atpakal pie korpusa. Corollai kaitinosa lieta- bagaznieku var atvert no salona ar kloki, vai ari no arpuses iebazot atslegu un atsledzot(nav nekadi sledzi) ziema ir pagruti, un ari tumsa pagruti, kamer atrod atslegas caurumu, un pareizi iedabu garo atslegu ieksaa. Saura sedesana 3 cilvekiem aizmugure, toties prieksas sedosiem ir loti erti. Auto erts brauksanai trijata. Diezgan liels bagaznieks. Jocigs spidometra dizains, bet kad pierod, diezgan logiski viss izkartots. Uzmaciga pikstesana ja nepiespradzejas, saak looti nelabi blaut, bet laikam jau sobriid tas ir visos kaut cik jaunos auto. Jutiga sture, un pie 160 km/h paliek nestabila brauksana, un motors ari saak mocities. Paterins pilseta ap 8 l;arpus pilsetas pat 6 l, ja neparsniedz 110 km/h. sedekli regulejas visos virzienos, bet vareja buut vairak kastites kur salikt sikumus. Pietruks kruiz kontroles uz garajiem gabaliem... bet tad janem nakamais limenis - Avensis. Dizains labs, bet aimugures izskatam vareja lielaku izdomu pielikt, un vizuali prasas lielaki riteni. Ir cd un MP3, bet paris reizes uz displeja ir skrejusas visadas sirsninas un citi hireoglifi, un tad vadiba iespejama tikai no stures. Bet kad auto iedarbina par jaunu, viss nostajas savas vietas. Laba parredzamiba un lieli spoguli, pat labaki neka klasi augstakajam Avensim. Praktisks auto, ikdienas lietosanai par sapratigu cenu un sapratigam apkopes izmaksam(pagaidam).

+
1)manuprat izdevies dizains
2)diezgan ziperigs dzinejs
3)labs aprikojums
4)liels bagaznieks prieks savas klases
5)degvielas paterins

-
1)plaani bleki
2)trijata sauri aizmugure
3)bagaznieka primitiva atversanas sistema
4)audio sistemas retie "gljuki"
juans @ 18.jūlijs 2008 0:00
Toyota auris 2007 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Ar Auris esmu nobraucis vienu gadu,27000km. Neko sliktu pateikt nevaru. Ja kāds saka , ka grab un tamlīdzīgi, tas droši vien aiz skaudības. Nepatīk , tad nebrauciet , bet nenīdiet uz citiem. Arī benzīna patēriņš ir vieņkārši ideāls. Un ja kas tad ģimenītei ar 4 cilvēkiem pilnīgi pietiek.
Toyota @ 4.jūlijs 2008 0:00
Toyota Corolla 2004 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
Hečbeks, 1,6 litri benzīns, modelis E12 pēc pēdēja feislifta, pirkts ar 80 tūkst. spidometrā, pašlaik 90 tūkst., braukts Latvijā, visas apkopes un remonti Rīgā 'Amserv Motors'.

Viens no iemesliem, kādēļ pirku korollu, bija tās izdaudzinātā kvalitāte un izturība. Pašlaik gan nepievienošos slavētāju pulciņam. Kāpēc? Oi, iemeslu pulka.
Grab. Plaukts virs bagāžnieka (nu labi, tā vispār ir hečbeku nelaime, bet cerēju, ka te būs izņēmums). Drošības jostu stiprinājumi. Salona griestu lampa. Ventilācijas reste pasažiera pusē. Priekšpaneļa dziļumā virs radio. Plastmasas, kas aizsedz miglas lukturu vietu priekšējā bamperī. Visai skumji.
Mainīju riteņa gultni priekšā, sāka gaudot. Pārāk ātri tomēr.
Aizmugurē sāka ķīlēties bremžu cilindrs, to laikam izdevās iekustināt.
Priekšlogu tīrītājam ass kustējās ne pa jokam, izrādījās, ka kaprona bukse nodilusi pa tīro un jau izēsts robs korpusā, pagaidām ieliku paštaisītu buksi, ja neturēs, jāmeklē jauna trapece. Maķ...
Durvis vadītāja pusē šķībi pieskrūvētas (vai varbūt eņģes nosēdušās, VVZ), stiprā lietū laida ūdeni, noregulēju. Nu labi, tas servisa lauciņā, tās durvis ir kaut kad mainītas.
Bagāžnieka atslēga tā sarūsējusi, ka nav izkustināma, tagad kalpo tikai par aizbāzni caurumam. Kurš idiots tur alumīniju ar tēraudu kopā salicis? Vietā, kur gribi negribi mitrums tomēr tiek klāt.
Skaņas izolācija varēja būt labāka, bet to jau zināju, tas neskaitās.

Ir jau arī plusi. Motors samērā kluss, kad piešaujas pie augstajiem apgriezieniem, tad arī pietiekami elastīgs. Tiesa, pie augstiem apgriezieniem vairs nemaz tik kluss nav.
Ātrumi slēdzas precīzi, nepateiksi, ka pievads uz trosēm.
Amortizatori strādā savdabīgi, no 70 uz augšu visi ceļi liekas gludi, bet zemāk diezgan smalki izdrebina katru grambiņu.
Stūres pastiprinātājs ar labu atgriezenisko saiti, patīkami arī, ka reakcija mainās atkarībā no ātruma.
Bremzes kā naži, tiesa, mazliet jāpierod, ka reakcija uz pedāļa gājienu stipri nevienmērīga.
Sēdekli un stūri var pieregulēt arī gara auguma cilvēkiem, žēl tikai, ka nav regulējama atbalsta krustiem.
Četros dažāda izmēra bardačokos vietas pietiek, vismaz pagaidām.
Radio ļoti jūtīgs, manos pāķos tam ir liela nozīme. Tiesa, spēlē tikai audio CD, mp3 nesaprot.

Kopumā, parasts transporta līdzeklis. Bez uguntiņas. Kravas un pasažieru pārvietošanai no punkta A uz punktu B derīgs. Kam arī tika iegādāts : )
Viļums A. @ 4.jūlijs 2008 0:00
Toyota Celica 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [7]
Iegādājos Toyotu Celicu dzeltena krāsā, katras meitenes sapnis. Ļoti patīk, tiešām labā stāvoklī, skati izgaju ar pirmo reizi vienigi bukses jānomaina. Bet ma tāds jautājums, man ir Toyotas Celicas oriģinālie diski virsū bet atslēgas nav(tada kā zvaigznīte), kur tādu varētu dabut, vai kāds to zina? : ) Mašīna ir ļoti laba, tiešām un iet uh...1.8, bet super.. : )
 
māriņa @ 2.jūnijs 2008 0:00
Toyota Hilux 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
Nesen kā iegādājos 93gada Toyota Hilux Xcab pikapu. Sanāca tā, ka pats to nopirku no samniekem, no kāda kantora Dānijā, kur šancēju, kas šo auto, ar visām bākugunīm, tā sakot norakstija. Iznāca lētāk nekā ja būtu pircis caur plačiem Latvijā... Izgāju uz to , jo šādu darba zirgu esmu gribējis visu laiku... Auto pēc savas uzbūves robusts , smagnējs un uzticams, tieši tā, jo jūlijā būs gads kopš iegādājos un tikai braukšanas vaina... Man jāsaka, paveicās, jo tas bija iestādes auto, kam tika veikti visi tekošie remonti un pārbaudes , servisa grāmata līdz 2006gadam piezīmogota... Kad paņēmu bija147k, tagad būs 11k vairāk. Nu esmu viņu diezgan lauzis pa bezceļiem, pļavām, meža ceļiem... nu nesūdzos , viņš iet un iet ar baudu, vienīgi kastē vajag drusku kādu svaru, lai aizmugurē labāka saķere. Kaut gan viņš man ir ar M/T riepām un ir rūpnīcas liftēts, drošībai , ja noslīkst, vadāju līdzi mehānisko rokas vinču. Nu, japāņi visi rūsē, šis nav izņēmums.. Jāsaka , ka šo auto iepazīstu un esmu gatavs pielikt savas rokas , ja kas notiks, jo no tā neizbēgsi un nekas nav mūžīgs...
dublis @ 13.aprīlis 2008 0:00
Toyota Camry 2003 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Skatijos foruma kādam ir interese par šādu auto, tad nu nolēmu neslinkot un biku pastāstīt par savu pierdzi par Toyotu Camry 2,4 a/t.
Auto iegādājos 2006. g. vasarā, kad likās, ka biju beidzot konkrēti nobriedis jauna auto, t. i. Hyundai Sonata iegādei, nejaušības pēc, pat neatceros kur pamaniju šī camry sludinajumu un nolēmu aplūkoties. Tad nu pēc apskates arguments 7k EUR pa labu 3 gadus vecam japānim, pret jaunu korejieti ņēma virsroku. Izveli nenožēloju, kaut gan, īsti nevaru novērtēt, jo ar to Hyundaju ta ari vairak pa testa braucienu nenonaca...
Tad nu mani iespaidi: dzinējs nav nekāds dinamikas šedevrs 152zs priekš 2,4l šķiet tā kā par maz 21 gs auto, pie tam 4 pakapju automats arī neveicina dinamiku, nepatik strauji paātrināties 70-90km/h, kas butu būtiski mūsu apstākļos, toties ātrumos 100-140 ar paatrinajumu nav problēmu, un pie visa šī anahronisma patēriņš ~9l uz šosejas, 12-13l pilsētā salīdzinoši mierīgi pārvietojoties šķiet diezgan padaudz, ar baku pietiek ~600km. Tomēr šim visam sviestam ir viens liels bonuss, pamatīgā izturība un vienkāršība, kas attiecas arī uz piekari. Godīgi, kopš iegādes izņemot elementāro izejmateriālu (eļļas (dzinejam nav siksna, bet ķēde, kas ir +) un akumulators atņirdzās) maiņu nekādi remonti nav bijuši nepieciešami. Tikai nupat sāk nedaudz uztraukt stabilizātora stienis priekšā, sāk trokšņot. Pie kaitinošiem sīkumiem var pieskaitīt reti stūlbo priekšējo dubļusargu stiprinajumus, kas viena seta da jebkam uzbraucot notrukst. Pie salīdzinoši augstā klirensa visbiežāk pa grunti tiek šļukts ar izpūtēja trubu, kas laikam ir zemākā vieta. Vispār jāsaka, ka ja Camry neceļos vai siegā sāk buksēt tad tupi ierokās momentāli, nezinu... varbut blīve vainīga : ), bet iepriekseja Mazda bija padevīgāka... Auto ir labi nopakots, līdz 140km/h par arējiem trokšņiem un dzinēju var tikai nojaust, vienīgi riteņu arkas ir paskaļas. Vēl pārbaudīta vērtība ir mīkstie un elastīgie bamperi, neluzt : ). Melomāniem varētu likties, ka oriģinālais audio neatbilst ne auto klasei ne cenai, bet ta ka es parsvarā šlagerus klausos tad ir ok : ). Jāsaka ka ļoti ok ir gaismas, īpaši tālās, kaut nav xenons. Jaatzīmē vienmērīgais klimats, salidzinot ar ieprksejo auto nekādu temperatūras svārstību nejūt ne karstā vasarā ne aukstā ziemā, pie tam salons uzsilst momentāli.
Tad nu resume: auto viennozīmīgi ir bez emocijām ne braukšanas, ne remontēšanas... domats tam, kam vajadzīgs maksimali ēri un bez ambīcijām pārvietot savu dē... no punkta a uz b, pie tam tas ir neuzkritošs, to neīenīst un nevēlās atstāt švīku uz sāniem.
+ērts, kluss, komfortabls
+vienkāršs
+reti izturīgs, Toyota kvalitāte nav tukši vārdi

- varētu vēlēties nedaudz jestrāku cēlienu
- patēriņš neatbilst jaudai
- daži sīkumi, kas neietekmē ātrumu : )
Romiqe @ 14.februāris 2008 0:00
Toyota Corolla Combi 1.6VVTi 2004 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Tā kā pienāca laiks mainīt automašīnu, tad tika izlemts, ka nākošā būs lielāka mar mazauto, bet ne vairāk. Jaunu pacelt nevarēju, tad nu tika meklēts kompaktnieks universālis dīzelis 3-4 gadus vecs. Taču saliekot iegādes+ekspluatācijas ciparus uz papīra, sanāca, ka benzīnieks mūsdienās izmaksā tikpat vai pat lētāk par dīzeli, tāpēc nu jau mana dīzeļu lietošanas ēra ir aiz muguras. Galu galā tika iepirkts 2004/12 Corolla universālis SOL komplektācijā ar 1.6 VVTi motorīti un svaigām ziemas riepām (starp citu, ar šo mašīnu laikam uz visiem laikiem ir beigusies arī mana ilgadējā šipu riepu lietošana.. Nu nav vairs tādu ziemu). Noskrējiens uz odometra 38000km, reālais ap 140000km. Paredzēts nobraukt 100000km un tad notirgot tālāk ar „reālu” 140000km noskrējienu, jo vizuāli auto ir labā stāvoklī un brutāli nojāt nav paredzēts.
Nu neko diži smuks auto nav, to godīgi jāatzīst. Ir gan arī pasaulē nesmukāki auto, taču šie Corollas universāļi un sedani ar savu izvalbīto „skatienu” izskatās diezgan tizli (Toyotai šīs paaudzes Corollām hečbeki ir krietni vien pievilcīgāki). Nu nav man šis sapņu auto. Labi, ka aizmugure izskatās vismaz ciešami, lai gan neizprotamā japāņu taupība piešķīrusi tikai vienu atpakaļgaitas lukturi, līdz ar ko tumšās rudens naktīs, kāpinot atpakaļ, nekas nav saskatāms. Tur Opel Astras vagons ir paraugs. Bet Opeli negribēju ticības dēļ. Pietiekami ir ar tiem braukts, šobrīd ir japāņu ēra.
Par aprīkojumu un salonu.
Ir SOL aprīkojums, kas automātiski nozīmē arī salona spoguļa automātisko aptumšošanos, klimatkontroli un lietus sensoru. Varbūt ir vēl kaut kas, kas atšķiras no Terras, bet šīs bija pamanāmākās lietas. Un tās krīt uz nerviem. Nu klimatkontrole vēl neko, bet tas spogulis un lietus sensors kaitina. Spogulim kaitina tas, ka aptumšošanās nenostrādā dienas laikā, kad kāds pajoliņš džipā aizmirsis tālos izslēgt vai vakara saule ir aiz muguras, bet lietus sensors normāli prot tikai dienā strādāt (un pat darbojas gaužām atzīstami), taču naktī laikam paliek akls un tā automātika sāk strādāt kā pagadās. Un, protams, manuālais logu tīrītāju režīms ar pārtraukto ciklu nav pieejams. Stulbi.
Ļoti labs ir padevies spidometra dizains. Labi nolasāms un labi arī izskatās. Taču nav pacentušies ielikt tur displeju ar āra temperatūras un patēriņa rādījumu, tas jāskatās radio displejā, kas man šķiet neērti, jo tajā brīdī radio informācija tad nav nolasāma. Un poga borta kompjūtera rādījumiem arī nezin kāpēc ir pie radio pogām, nevis pie stūres. Radiopogas gan beidzot ir vienkopus, nevis kā iepriekšējam yarim dalītas divās neloģiskās un neparocīgās grupās. Taču skaņa... Priekš oriģinālas rūpnīcas audiosistēmas (visticamāk, ka piegādātājs tas pats Panasonic, kas Yarim) skaņa ir vienkārši lieliska. Gan basi ir tīri un sulīgi, gan augšas ir smuki cikiciki, nevis šičišiči. Manai ausij pilnīgi un galīgi pieņemami. Un nekas no skaņas salonā negrab.
Un vēl besī tas, ka āra temperatūra nerādās pastāvīgi un pie tam tizlā vietā viduskonsoles apakšā. To gan varēja kaut vai radio displejā ielikt, kā bija yarim. Kāpēc man zināt, cik grādi ir salonā, ja braukšanai svarīgāk ir zināt grādus ārā. Ja pie +1 nopīkstētu, vispār būtu ideāli.
Mašīnai ir automātiskā tuvo gaismu ieslēgšanās funkcija, taču jocīgi liekas, ka pogu apgaismojums nedeg visu laiku, bet tikai, ja ieslēdz gaismas ar kloķi. Cik zinu, ir vēl arī citiem ražotājiem tāds pats gļuks ar automātiskajām gaismām un pogu apgaismojumu. Man tas šķiet ačgārni un nesaprotami. Lai taču deg visu laiku tās pogas. Un laikam tālie arī nedega, kad bija automātiskās gaismas. Gan jau kaut kāds funktieris tajā visā ir, tikai man tas nav zināms...
Salons vispār ir samērā kluss, nevarētu teikt, ka kaut kas īpaši grabētu vai čīkstētu, ja nu vienīgi klasiskā visu universāļu kaite ar brīžam grabošo bagāžnieka pārsegu. Arī motora troksnis vai citi ārējās skaņas atļautajos ātrumos ir labā slāpējuma līmenī, ja atceramies, ka tas ir kompaktklases pārstāvis.
No labajām lietām jāatzīmē arī lukturu mazgātāji, kurus ieslēdz ar atsevišķu pogu. Un tas nozīmē, ka nav nenormāls logu šķidruma patēriņš. Drauga civikam nācās drošinātāju izravēt, lai būtu izdevumi par logu šķidrumu saprāta robežās. Un nomazgā gluži ciešami. Nav vismaz slapjdraņķī ārā pa ceļam jākāpj.
Par sēdekļiem gan neesmu sajūsmā. Tizls, grūti tīrāms melns audums. Kur palicis vecais labais SOL versiju samts? Un sēdēšana... Nu labi, nav tas 206 peugeots ar saviem izcili neērtajiem un ļurīgajiem sēdekļiem, bet ērti jau nu arī nav. Pie visa gan pierod, taču garajos gabalos uz 200km mugura sāk smelgt. Tad jau Yaris samta „pūpēži” gluži vai ergonomikas etalons ir, ja kāds atļautos Corollas sēdekļus par ērtiem nosaukt.
Gaita.
Nu samērā ļurīga tā gaita ir. It kā taisni iet, it kā nezvārojas kā amerikānis, bet braukšanas kaifu nenoķert. Stūres pastiprinātājs ir , bet tas ir nevajadzīgi stingrs. Parasti sūdzas par „tukšu” stūri, tad te ir „cieta”, bet tik un tā ceļš tā forši nelasās. Droši vien arī tāpēc, ka stūre par garu „no gala līdz galam”. Yarim bija vēl „garāka”, bet šī arī nav nekāda dāvana. Būtu vismaz pusapgriezienu īsāka, būtu jau labāk. Ja vēl pēdas aiz pedāļiem neķertos, būtu pat ideāli. Kaut kur ar pedāļu savstarpējiem atstatumiem Toyotai ir nojucis. Droši vien japāņa kājiņai ir OK.
Un gaita ir nekomfortabli cieta. Vispār ir radies iespaids, ka ir radīts kaut kāds sportiskuma mīts un tad nu aizgūtnēm ražotāji cenšas viens otru pārspļaut. Kāda hrena pēc man 100km/h ātrumā man vajadzīga sportiska stila piekare, a? Nu negribu es savu pakaļu ikdienā drebināt!!! Man ir bijusi arī Corsa ar mega cietu piekari un 8cm klīrensu, es zinu, kas ir patiešām cieta mašīna. Bet tik un tā Corollai ir nepatīkami drebelīga tā gaita. Jācer vienīgi, ka vismaz toyotiski izturīga. Man šobrīd jau pavisam skaidrs, kā nākošo pirkšu mašīnu ar daudz mīkstāku piekari.
Motors nav īpaši ņiprs, bet nav arī nīkulis. Mīl apgriezienus. Apdzīt un sodus sapelnīt nav grūti. Taču pietrūkst dīzeļa cēliens no mazajiem apgriezieniem, taču Corollai tas dīzelis arī nav tik dzirkstīgs kā Yarim, laikam masa par lielu. Un attiecīgi nav vēlmes maksāt par to lielāku cenu. Ikdienas braucieniem uz Rīgu ir labi. Tikai kruīzs pietrūkst pilnīgai ikdienas laimei. Un automāts.
Patēriņš ir pilsētā ap 9-10, brīžam līdz 13L/100km (kad ir pilnīgie korķi), ārpilsēta ap 6-6.5, vidējais pēc datora ir 7.3, bet pēc bākas metodes 7L/100km. Ja lieto 98 bezīnu, tad ārpilsētā par kādiem 0.3L mazāk, pilsētā gan tikpat.

Plusi
+ izturība (ceru).
+normāls ikdienas aprīkojums.
+normāls degvielas patēriņš (nav pat doma uz gaži pāriet).
+lēni krīt cena.
+pietiekami daudz vietas mantām(universāls taču).
+stūre regulējas gan dziļumā, gan augstumā.
+atsevišķa poga lukturu mazgātājiem.
+automātiskās dienas gaismas (ar dažām iebildēm).
Mīnusi
- cieta, pareizāk, nekomfortabla gaita.
- „gara” stūre.
- ne pārāk ērti sēdekļi ar grūti tīrāmu melnu audumu.
- automātisko labumu ne vienmēr loģiska darbība.
- pavājas tuvās gaismas (tālie ir labi).
- neparocīgs borta datora displeja novietojums (radiodisplejā).
aviators @ 14.februāris 2008 0:00
Toyota Auris 2007 Novērtējums: 10 Komentāri [24]
Linea Sol 1.6 / 124zs
Meklējot jaunu auto ar sievu nolēmām, ka vajadzīgs auto kurā aiz priekšējiem krēsliem būtu pietiekoši vietas un bagāžas nodalījumā vieta ratiem. Mani savukārt interesēja drošs auto, lai būtu ietilpīgs, tai pat laikā nedaudz ar sportinieka piegaršu, un lai auto garantija attiektos uz šo auto visu to garantijas laiku, nevis kā dažai labai jāboksterē pa līgumu uz priekšu atpakaļ kas tad pa savu naudu jātaisa, un kas nē!
Biju braucis savu laik ar 97gada corolu pikapu, pārdevu, jo parādoties vēl vienam ģimenes loceklim auto aizmugurē sēdošajai sievai ar bērnu galīgi nebija kur apgriezties. Savādāk šis autiņš mani pat ļoti apmierināja. Tādēļ nolēmu turpināt ar toyotu. Kaut gan māca šaubas par to ka kāds no modeļiem varētu iepatikties, jo pēdējā laika dizains nesaista(tieši korolām un avenšiem).
Tā nu mēs piegājām pie Aurīša , saviem kritērijiem neatrasdami nevienu neatbilstību papildinājām savu prieku ar tiešam stilīgo gan ārējo , gan salona izskatu. Srunāju ar konsultantu lai atved auto man vēlamajā laikā un vietā uz testu un tad jau tik gaidīšanas svētki!
Vienīgais kas atgādina korolu ir aizmugure, no priekšas es auri vairāk pielīdzinātu selikai, kura nedaudz pārveidota par venu, jo iekāpjot autiņā uzreiz skaidrs ka ārā kāpjot pie jumta jāķeras nebūs! Braukšana pārredzama un lielais bonus sānu atpakaļskata spoguļiem uz kuriem ražotājs nav ekonomējis! Ātruma pārslēgs izvietots neiedomājami ērtri un vertikāli stāvošā rocene- tāpat. Smēķētājiem šī mašīna nav paredzēta!Braucu tieši nedēļu- apmierināts līdz ausīm! Varu ieteikt savu pārdošanas konsultantu!
10 liku , jo auto atbilda manām vēlmēm un pat vairāk, un jauns tomēr paliek jauns
 
tempra @ 13.februāris 2008 0:00
1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti