Volkswagen golf 2 1.8
1988
Novērtējums: 10
Pirms apmēram 3 gadiem tika iegādāts otrais golfs labā stāvoklī par nieka 350 latiem. Protams kad autiņam šur, tur bija rūsa, bet mani pārsteidz tas, ka nereizi vēl nekas nav ticis metināts, durvis par brīnumu vērās ciet klusi un viegli, ko nevar teikt par lielako daļu otro golfu, salons var teikt bija pat ideālā stāvoklī. Autiņam liels + ir tas, kad viņš ir diezgan augsts, kas ļauj ar viņu droši pārvietoties pa mežiem un pļavam, brauct medībās. Auto gadu ripoja bez problemām, tad pienāca skate, bija problemas ar co limeni un rūsu, kas vienas dienas laikā tika novērsts, pēc kāda laika nācās mainīt ari mirongalvas. Uz nakosam 2 skatem auto ieguldijumus neprasija, izgaja ar pirmo reizi. Nenožēloju auto pirkumu, jo auto tiek lietots ikdiena, pat pa dubļiem, kupenam, bezceļiem, kas nesagada nekadas problemas, protams ka jau tada gada gajuma auto krasa sakusi lobities nost, bet tas ir sikums. Par auto labo stāvokli es varu pateikties iepriekšējam īpašniekam pensionāriem. Joprojām esmu par auto sajūsmā: ).
Plusi:
+ Priekš 1.8 dzinēja ļoti dinamisks
+ Maza pašmasa
+ Viegli remontējams
+ mazais nodoklis
+ Samerā augsts
+ Iet cauri dubļiem
+ Nekad nav pievīlis
+ Sēdies un brauc, bez ieguldijumiem
Mīnusi:
- Ilgi brucot salons kļūst neērt
- Mazliet čīkst panelis
- Nav elektrisko logu pacēlāju
- Varēja būt ekonomiskāks
Ideāls auto studentiem vai iesācējiem, jo gana dinamisks, mazi izmaksās, būs viegli parkoties, ies pa dziļu sniegu kā zvērs : ), varēs bez problēmām mellenēs aizbraukt, būs tev uzticams draugs, protams ja pirksi viņu labā stāvoklī.
robels
@ 25.jūnijs 2015 0:00
Volkswagen T4 Caravelle
2000
Novērtējums: 7
Tātad. Pavasarī līdz ar kārtējo ģimenes pieaugumu, tās locekļu skaits sasniedza 6, 4 no kuriem tagad ir bērni. Līdz ar to nācās ieplānot transportlīdzekļa ar 6+ vietām un liela bagāžas nodalījuma iegādi. Doma jau sen bija par VW T4 ar 9 sēdvietām un benzīna dzinēju. Tā kā darba darīšanās esmu Zviedrijā vismaz 1x nedēļā, nolēmu auto meklēt tur. Kāpēc? Tāpēc, ka Zviedrijā netin auto spidometrus, un nodokļu politikas dēļ, auto ar benzīna dzinējiem ir nospiedošā vairākumā. Rezultātā pēc 30 min apskates kādā sniegotā vakarā 2000. gada T4 Caravelle ar 2,5 (115 Ps, 200 Nm) nonāca manā īpašumā. Apskambāts, ar kādu rūsas pleķīti, uzlauztām durvīm, un pusnobrukušu automātisko kārbu. Nācās atdot 1000 Eur par pirkumu. LV standarta procedūras: logu tonēšana, automāta remonts, siksnas, abas pusasis un lodveida balsti, eļlas, piekrāsošana un salona tīrīšana. Visam pa virsu gāzes iekārta. Kopējās izmaksas kā busam ar piezīmi tikko no Vācijas, bet ar 100% nobraukumu un absolūtu skaidrību par tehnisko stāvokli. Nobraukums iegādes brīdī 280 t km. Ekspluatācijas izdevumus sastāda gāze: ap 5,5 Ls/100 km, vai 6,0 Ls kopā ar benzīnu. Dinamika priekš busa ekselenta, 13 sek/100 km/h. Kārba īsa: 100 km/h 3000 rpm, 110 km/h 3200 utt. Motors ir ļoti kluss un darbojas ļoti vienmērīgi, tāpēc līdz 130 km/h neērtības nerada vispār. Auto ir garā bāze, AC, 2 pečkas.
mincis
@ 13.septembris 2013 0:00
Volkswagen Golf 4 V5
1999
Novērtējums: 10
gribetu vairak zinat par so modeli vinam ir 2L benzina dzinejs un automats varbut ir kads kas var pastastit vairak par so modeli man piedavaja iegadaties sadu auto vinam ir bijusi 2 saimnieki un latvija ar vinu ir maz braukts tacu pajautajot daziem draugiem vini teica ka ar ritoso bus problemas jo visa ritosa dala ir nestabila salidzinosi ar krietni vecakiem modeliem no golfa turklat automatiska karba. paterins ari esot diezgan ieverojami liels zinot ka benzina cenas aug tad vel nevaru izlemt vai iegadaties vai ne cena itka apmierina ari sists vins nav nezinu ka man rikoties varbut ir kads kas var izstastit kautko vairak par so modeli
Baucha
@ 4.jūnijs 2011 0:00
Volkswagen Golf III GTI 2.0 8V
1996
Novērtējums: 3
Tas gan notika pirms 2 gadiem, kad nācās, ar steigu, atbrīvoties no opel astra (universālis, elegnace komplektācija, 2000. g. 2.0 benzīns 16v), bet ne par to stāsts. Notika maiņa uz VW golf III GTI 1996. g., nepilnus 2 mēnešus atpakaļ atdzīts no vācijas, jaunā apskate, kas mani izbrīnīja, el. logi, el. lūka, sēdekļu apsilde, el. spoguļi, jo astrai, kas bija jaunāka nebija sēdekļu apsilde, kaut arī elegance versija un jaunāka gada.
Lai nu kā sākumā auto mani pārsteidza pa lielam viss bija ideāli, neatskaitot pāris sīkumus, kas braukšanai netraucē, negrabēja nekas, nebija nekur sarūsējis, viss strādāja un slēdzās, vismaz uz primo brīdi tā likās. Pirmo gadu nobraucu, izgāju skati bez nekādiem remontiem, ielika tikai 1 pie rūsas, cik tas pamatoti, spriežiet paši, lielāko ties csdd darbinieki to liek defaultā. Bet gāja laiks un Golf III pamazām pārvērtās necilā pārvietošanās līdzeklī.
Tātad mīnusi:
- kārtīgi izgrabēja salons (droši vien jāpasaka paldies arī mūsu ceļiem)
- rūsē viss, kas var rūsēt
- sāka svilt slēdzis (borta datora, kopā ar logu tīrītāju, nomainīju)
- verot logus, pamanīju, ka mainās tuvo gaismu spilgtums : )
- aizmugures logu tīrītāju slēdzis aktivizē slotiņu, pašam kā patīk
- ūn vēl daudzas visādas nianses, kuras pusotra gada laikā uzradās.
- zemprofila riepas, es teiktu vienīgās iespējamās 15", 14" riteņus nevar uzlikt, bremžu diski ar supertiem nepieļauj (arī pateicoties 3burtiem GTI)
- kārba sāka tarkšķēt (pašā kārbā zobrati varbūt, kulise izjuka (bukse/ābols))
Protams taisāmas lietas, bet neuzskatu par vajadzību tērēt un ieguldīt viņā naudu, tas būtu kā 100 gadīgu vīru mēģināt visu laiku ar tebletēm uzprišināt, nu nedzīvos viņš ilgi, laiks ir pienācis un jāļauj....
Plusi:
+lētas detaļas (nosacīti, jo GTI specifikācija tomēr savu lomu uz cenām arī nospēlē)
+mazs nodoklis
Teikšu tā, pārvietošanās līdzeklis, jauniešiem, kas grib lepoties ar to, ka ir 3 burti GTI, uztaisīt necilu šķūningu un dižoties savu paziņu lokā. Subjektīvs vērtējums!
Tagad braucot ar šo auto, nekādu komfortu un gandarījumu neizjūtu, pilda savu funkciju un neko vairāk. Bet esmu arī guvis savu mācību, nekad vairs nepirkšu sporta modifikācijas, jo sākumā varbūt tas priecē, bet pēc tam nožēlo, neprikšu vairs tik vecas un tādas paaudzes auto, tas nav to vērts krāmēties gar tādiem auto. Protams katrs auto atrod savu publiku, bet labāk tad pirkt vecu gada gājuma mercedesu, izturīgāks un neizgrabēs tik traki, uzticamāks. Jo braucot ar III golfu mani nepārņem drošības sajūta, liekas, ka jebkurā momentā viņš pats kādu joku izspēlēs. Pašam ir bijušas 8 mašīnas tapēc varu salīdzināt, pirmā bija mercedes e190, teikšu kā ir 2/3 labāks kā golfs, tad jau labāk tādu. tagad skatos uz vācu auto, kas grozās ap 2004 gadu, lai nebūtu jaunais nodoklis, lai gan arī tas ir jāizsver, jo var sagadīties, ka jaunais nodoklis sanāk pat lētāk nekā pēc vecā, ja balstās tikai uz masu.
Arturs
@ 11.marts 2011 0:00
Volkswagen Golf III GTI 2.0 8V
1996
Novērtējums: 3
Tas gan notika pirms 2 gadiem, kad nācās, ar steigu, atbrīvoties no opel astra (universālis, elegnace komplektācija, 2000. g. 2.0 benzīns 16v), bet ne par to stāsts. Notika maiņa uz VW golf III GTI 1996. g., nepilnus 2 mēnešus atpakaļ atdzīts no vācijas, jaunā apskate, kas mani izbrīnīja, el. logi, el. lūka, sēdekļu apsilde, el. spoguļi, jo astrai, kas bija jaunāka nebija sēdekļu apsilde, kaut arī elegance versija un jaunāka gada.
Lai nu kā sākumā auto mani pārsteidza pa lielam viss bija ideāli, neatskaitot pāris sīkumus, kas braukšanai netraucē, negrabēja nekas, nebija nekur sarūsējis, viss strādāja un slēdzās, vismaz uz primo brīdi tā likās. Pirmo gadu nobraucu, izgāju skati bez nekādiem remontiem, ielika tikai 1 pie rūsas, cik tas pamatoti, spriežiet paši, lielāko ties csdd darbinieki to liek defaultā. Bet gāja laiks un Golf III pamazām pārvērtās necilā pārvietošanās līdzeklī.
Tātad mīnusi:
- kārtīgi izgrabēja salons (droši vien jāpasaka paldies arī mūsu ceļiem)
- rūsē viss, kas var rūsēt
- sāka svilt slēdzis (borta datora, kopā ar logu tīrītāju, nomainīju)
- verot logus, pamanīju, ka mainās tuvo gaismu spilgtums : )
- aizmugures logu tīrītāju slēdzis aktivizē slotiņu, pašam kā patīk
- ūn vēl daudzas visādas nianses, kuras pusotra gada laikā uzradās.
- zemprofila riepas, es teiktu vienīgās iespējamās 15", 14" riteņus nevar uzlikt, bremžu diski ar supertiem nepieļauj (arī pateicoties 3burtiem GTI)
- kārba sāka tarkšķēt (pašā kārbā zobrati varbūt, kulise izjuka (bukse/ābols))
Protams taisāmas lietas, bet neuzskatu par vajadzību tērēt un ieguldīt viņā naudu, tas būtu kā 100 gadīgu vīru mēģināt visu laiku ar tebletēm uzprišināt, nu nedzīvos viņš ilgi, laiks ir pienācis un jāļauj....
Plusi:
+lētas detaļas (nosacīti, jo GTI specifikācija tomēr savu lomu uz cenām arī nospēlē)
+mazs nodoklis
Teikšu tā, pārvietošanās līdzeklis, jauniešiem, kas grib lepoties ar to, ka ir 3 burti GTI, uztaisīt necilu šķūningu un dižoties savu paziņu lokā. Subjektīvs vērtējums!
Tagad braucot ar šo auto, nekādu komfortu un gandarījumu neizjūtu, pilda savu funkciju un neko vairāk. Bet esmu arī guvis savu mācību, nekad vairs nepirkšu sporta modifikācijas, jo sākumā varbūt tas priecē, bet pēc tam nožēlo, neprikšu vairs tik vecas un tādas paaudzes auto, tas nav to vērts krāmēties gar tādiem auto. Protams katrs auto atrod savu publiku, bet labāk tad pirkt vecu gada gājuma mercedesu, izturīgāks un neizgrabēs tik traki, uzticamāks. Jo braucot ar III golfu mani nepārņem drošības sajūta, liekas, ka jebkurā momentā viņš pats kādu joku izspēlēs. Pašam ir bijušas 8 mašīnas tapēc varu salīdzināt, pirmā bija mercedes e190, teikšu kā ir 2/3 labāks kā golfs, tad jau labāk tādu. tagad skatos uz vācu auto, kas grozās ap 2004 gadu, lai nebūtu jaunais nodoklis, lai gan arī tas ir jāizsver, jo var sagadīties, ka jaunais nodoklis sanāk pat lētāk nekā pēc vecā, ja balstās tikai uz masu.
Arturs
@ 11.marts 2011 0:00
Volkswagen Passat VR6 2.8 DOHC
1994
Novērtējums: 9
Kad nu biju nedaudz iekrājis naudas un tiku vaļā no sava šrota 2.0 dohc passata, paņēmu delfīnu 2.8 dohc. Pārsēžoties šitajā autiņā likās, ka tūlīt aizlidošu. dinamika bija laba. korozija bija tikai drusku aizmugurējām arkām. komplektācija vr6 vienmēr bijusi labāka nekā mazāka tilpuma passatiem. Man aprīkojuā ietilpa ABS, klimatkontrole, gaismu regulators, elektriskie sēdekļi, elektriskie spoguļi, el. lūka, velūra salons.
Ar autiņu pārvietojos 2.5 gadus, tāpēc tā plusus un mīnusus varēšu nosaukt diezgan labi. Pirmais, kas cilvēkiem šķiet - 2.8? nu pizdec! benzīnu liesi spaiņiem! Bet nu nekā nebija. pa trasi braucot ap 100 - 8.5 litri. Pa pilsētu (Rīgu) ap 11.5l, ja nesēž pa korķiem. vidēji ap 10l arī sanāca. Ja pa pilsētu sāc braukt agresīvāk - 13.5l. Pa trasi lielakais, ko man bij izdevies dabūt bij 14l/100. Toreis nobraucu ap 100 km pie vidējā ātruma ap 160 km/h. Motors tā pa īstam atvērās tikai pēc 140 km/h, kad bij 3.5 tkst apgriezienu, tā ka līdz 200 km/h cēla bez problēmām un uz ceļa stāvēja stabili. Pa mūsu ceļiem gan ar max ātruma izspiešanu neaizrāvos, tos pašus 200 tik dažas reizes braucu, bet spriežot pēc rezerves pie 200, tahometra un spidometra attiecības, tad max ātrums bij ap 240 km/h.
Kad ar patēriņu noskaidrots, nākamā baile dažiem ir V6. Dārgaks remonts, sarežģītāks apkopē, vairāk eļļas un vel nezin kas. Ja motors nokauts, tad visdrīzāk tā arī ir. Man šajā ziņā gan paveicās, motors bij labs. Mainīju tik eļļu, siksnas. kondicioniera gultni (ap 20ls), ģeneratora gultni (ap 15ls). Pa dzinēju tas arī laikam bij viss. Pa virsbūvei, tad piekare ir noturīga. pa visu laiku nomainīju tik stūres pirkstu (ap 8ls), priekšējo ripuļu gultņus abus, tie gan bij dārgi, jo bremzes un pārējais tur nav kā standarta passatos (katrs ar darbu ap 28ls), bremžu caurulīti uz aizmugurējo suportu (ap 7ls) Jāpiebilst gan, ka gadā nobraucu tikai ap 12-15 tkst km. Mainīju arī dažus svečvadus laika gaitā (šrotā pa 1-2 ls gabalā) Tapat nācies 2x mainīt benzīna sūkni, jo benzīna rādītājs nerādīja un tā arī netiku līdz labošanai, rēķināju pēcnoskrējiena rezultāta gadījās, ka beidzas bendža, ņēmu bagāžniekā rezervētos litrus, bet sūknim jau tas par labu negāja.
Visas ekspluotācijas laikā nekādu lielu problēmu nav bijis, autiņš mani nepievīla. Remonta izmaksas bij vidēji dārgas, taču ar to jārēķinās, ja nebrauc ar 1.8 monjiku. Degvielas patēriņš normāls. Ietilpība laba. Ja nepieciešams ietilpīgs, nedārgs auto, ar labu dinamiku un esat gatavi ieliet nedaudz vairāk kā priekš 1.8, tad šito var nemt. Tikai tādu ir diezgan maz un lielākā daļa jau laikam ir pakauti.
Cobalt
@ 28.janvāris 2011 0:00
Volkswagen Passat 2.0 DOHC
1990
Novērtējums: 4
šito autiņu iegādājos 2007. gadā kā pirmo savā mūžā. Toreiz bija vajadzīgs ietilpīgs auto darbam un arī tāpēc lai viņš būtu. Domāju daudzi sapratīs kāda liela vēlme kaut kad pašam bija tikt pie pirmā auto. Tā kā gribējās dinamiku, bet liet benzīnu spaiņiem nebiju gatavs, paņēmu 2.0 passat DOHC ar gāzi. Sākumā likās tīri OK, bet tad tik sākās. Motors baigi kaprīzs, atliek kaut kam kaut kur bišku nojukt un mašīna vairs nebrauc. Bija jāmaina svečvadi, bija problēmas ar aizdedzi, kuru nekā nevarēja noregulēt. Plus pie visa notrinās gredzeni un eļļu sāka ēst vnk nenormāli. šodien tas autiņš man uzreiz aizietu pa taisno uz šrotu un es ar viņu nemaz neņemtos.
Kā plusu varu minēt ietilpību, ka par brīnumu nebija korozijas. Ekonomiju, jo ar gāzi neko daudz toreiz nemaksāja. Arī dinamika bija daudz maz laba, tikai jāpiebilst, ka to maz izbaudīju, jo lielāko ekspluotācijas laiku tā mašīna nebrauca. Jāskatās patiesībai acīs - ar to gāzi un aiz vecuma to jau vnk nokāva.
Pie mīnusiem te gan būtu ko pastāstīt, taču atmiņā vairs nav tik svaigi cik daudz es tur remontēju, visu neatcerēties. Noteikti mīnuss ir kaprīzs motors. Tas bij ne tikai man, to dzirdēju no daudziem, arī servisa večiem.
Tādu autiņu var ņemt, ja dabū par metāllūžņu cenu un pa derevņu vajag tikai tikt no punkta A līdz punktam B ar padsmit kartupeļu maisiem. Nekam citam neiesaku!!!
Cobalt
@ 28.janvāris 2011 0:00
Volkswagen polo 86c 2f 1.0 mono
1970
Novērtējums: 5
Man ļoti patīk šeit palasīt citu pieredzi par saviem auto un tapēc nolēmu uzrakstīt par savu auto.
Manā īpašumā ir 92 gada VW polo. Šis man pieder jau 1.5 gadi. Nepirku sev tādu, uzdāvināja, bet nacās vel labot. Aizdzinu uz skati un tur mani izdrāza ar 10 divniekiem (gaismas, korozija, bremzes, izpūtējs) Nācās aizmetināt paris caurumus grīdā, salabot izpūtēju, jaunas sveces un vadi, filtri, eļļa. visu izņemot metināšanu daru pats, kaut arī mehāniķis gan neesmu. Vis ir vienkārš un elementārs. kopā par šo visu kādi 60ls + vel pārrakstīšana, skate nodokļi, octa. Es ka teikt, tipa uzcēlu, izglābu no nodošanas šrotā. Tika izieta skate.
Mašīna nekad vel nelika vilties, janu vienīgi paša vainas pēc. Aizsala durvis. Vajadzēja iztīrīt saeļļot un sasmērēt gumijas ar silikonu. Vairs neaisalst. Un vienreiz beidzās beņa : D smieklīgi bet patēriņu gandrīz nejūtu. brauc tikpat ka uz gaisa. Savus 5l uz 100km tomēr ēd. Ja brauc tukšā mašīnā uzmanīgi ap 85km/h tad ap 4l verētu būt. Es arī zemāk par 1/3 gāzi nekad nespiežu. 50 zirgu bet jēgas nav, bet savādāk patēriņš uzlec debesīs.
No ekstrām šajā autiņā nav nekā izņemot sēdekļi un lūka. stūres pastiprinātājs- nav, abs- nav, mūzikas- nav (vainīgs : D). visi logi un spoguļi regulējas mehāniski. Respektīvi, nav nekā, kas traucētu braukt
Par trokšņiem. Braucot dzinēju praktiski nedzird, vienīgi riepu skaņa, bet salonā grab viskautkas. grab lūka, visādi štekerīši panelī, pats panelis džīgā kautkur, grab beņķi (tas daudzos autiņos... nav labojams, jo tāda ir tā sliežu konstrukcija) nekādas īpašās skaņas izolācijas nav. bet ja piestrādā tad mašīna būtu nosacīti ļoti klusa.
Pa šo laiku nekādus ieguldījumus neprasa, tik lej beņu un brauc.
+ maza, ērta, 5 sēdvietas. mans augums 180
+ ekonomiska
+ viegla 700 kg
+ nosacīti klusa
+ lēta
+ elementāra labošanā, pieejama instrukcija angl val
+ simpātiska sarkana, patīk meitenēm.
+ ar lietajiem 15' 6j diskiem visiem žokļi atkarās. neliekas ka 1.0 motors. lielākus labāk nelikt, jo jāpārtaisa arkas un smagi mainās slodzes radītāji. oriģinālie ripuļi 13 colas 145/80
- priekšpiedziņa
- nav īpaši dinamiska
- man liekas nestabila pie 90. pie 110 stabilitāte labāka
- nav tahometra
narjiks17
@ 11.novembris 2010 0:00
Volkswagen Bora
2000
Novērtējums: 7
VW Bora sedans. 1.9TDI pumpe duse. nopirku ar 200.000km noskreejienu
+ ekonomisks, ātrs (6 pakapju kārba), ritošā daļa remonti nekādi (2 gadu laikā). nedaudz ēda eļļu (1 litrs uz 10.000km) obligāti iesaku lietot pumpe duse eļļu nevis ekonomēt uz šo poziciju.
- nojuka turbīna (remonc izmaksāja 200ls) tagad braucu bez problēmām.
VW marka sevi attaisno- tautas mašīna.
sad
@ 15.jūlijs 2010 0:00
Volkswagen Passat Variant 1,9TDI B4
1995
Novērtējums: 4
Šito drezīnu lietoju nu nu jau 3,5 gadus. Par cenu runājot, pērkot bija 2800 EUR. Šobrīd tā nokritusies līdz ~1200, nu nav pilnīga katastrofa, bet tukšiniekos arī itkā neesmu. Ja skatās vispārēji , šimais auto der cilvēkiem kam pilnīgi pie vienas vietas kā viņš tiek no punkta A līdz B, galvenais lai ir pa lēto, domāju vēl trakāks varētu būt vienīgi golfs vai kāds. Uzskaitīšu kas manuprāt ir lielākie mīnusi šamējam mobīlim:
*salona izolācija. Dzirdams viss pēdējais kam pārbrauc pāri, kad ārā ir - tad salons atdziest uzreiz pēc dzinēja noslāpēšanas. Nav jau nekāds brīnums jumta izolācijā ir kartons. Un protams visos stūros kautkas grab.
*sēdekļi nav domāti ilgākiem pārbraucieniem, pēc 100km jau esi izveidojies par C burtu.
*salā, it sevišķi pēc atkušņa vai mazgāšanas, gandrīz vienmēr aizsalst priekšējās durvju atslēgas (tās kas notur durvis ciet) , vaļā atvērsi, bet ciet turēsi ar roku kamēr uzsils salons. Eļošana palīdz uz neilgu laiku.
*šitam vāģim ir nepietiekama pagriežamība, jāuzmanās slidenā laikā var aizšļūkt taisni
*priekšējā piekarē diezgan bieži jāmaina bukses, man sanāk vismaz 2x gadā.
* daudziem hroniska slimība, stūres pastiprinātāja sūknis tek vai mēdz iesprūst pārplūdes vārsts kad pārber ogles.
*nenormāli nabadzīgs aprīkojums vairumam šo modeļu.
*dzinējs jaudas ziņā diezgan pašvaks, bundža par lielu.
*virsbūve nav no stingrajām, paceļot uz domkrata durvis atveras ar grūtībām.
*Variant modeļiem bieži lūzt aimugures atsperes.
Ticat vai nē bet šai pederdroškai ir arī savi plusi , šajos krīzes laikos tie pat spēj aizmiglot vienu daļu no mīnusiem:
*vidējais patēriņš man nav pārsniedzis 6 l/100km.
*lētas detaļas. Mēnesī nobraucu vismaz 2000km, detaļās naudas izteiksmē par 3,5 gadiem esmu ielicis apmēram kādus 500ls ieskaitot jaunas riepas, jaunu AKB, jaunu radiatoru (vecajā kaķis ieskrēja uz 120) u. c. loriņus
*salonā vietas kājām nenormāli daudz, līdzvērtīgi kā A8.
*nu tad tas laikam arī viss.
Ja nu kādam joprojām cepī šī fāterlandes tautas klases drezīna, ieteiktu pērkot nelolot cerības ka dīzeli nopirksiet ar tikai 220 000km noskrējienu kādu piedāvā vairums pārdevēji. Labākajā gadījumā sapņojiet par 400 000, mazāk nemēdz būt. Izejot no tā arī viss pārējais ir attiecīgi palietots.
1.9tdi
@ 16.aprīlis 2010 0:00