Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat Variant 1986 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Bezniinieks, 1.8 (7-8l/100km), nobraukums 280 000, pats braucu jau 6 gadus (120 000km), nekaada vaina, mazi kapitaalieguldiijumi remontiem. Galvenais, ka leets un eerts lietossanaa.
Varbuut kaads var ieteikt, jo nu jau pusgadu ik pa briizzam (neregulaari) kad beru virsuu gaazi ir taads ass klaksskjis (it kaa kaut kaads dzelzs gabasl sistos pa asfaltu: ) it kaa pr. kr. ritenii it kaa,,, , bet ne vienmeer, reizes 4 biju servisaa, bet tur dazzaadi meistari izraustiija visu kas izraustaams, un nevar pateikt kas taa pa skanju, teica lai brauc kameer vaina paraadiissies "uz aaru", taa nu braucu, kaa saak klabeet riktiigi taa uz servisu, bet tur atkal neklab (moss mistika),,, Varbuut kaadam passatistam arii ir bijis liidziigi, mekleeju padomu,,, zzeel taccu, labi kalpojis peleeciitis,,,
Miltu kode @ 11.jūlijs 2003 0:00
Volkswagen Vento 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [9]
1.8 l monopsrices motort?is, nobraukums iegdaaes briidii 226 450 km.

1. Izmaxas
Iegaade 3200 EUR
Ella + zobsiksna + signalizaacija + paarregjistraacija + apdroshinaashana + sekretka ~ 800 EUR
KOPAA 4000 EUR.
(Nav iipashi leeti, njemot veeraa, ka vieniigaas extras ir stuures pastiprinaataajs un lietie diski).
2. Ekspluataacija
Kopsh 08.05.2003. esmu nobraucis 4000 km, shajaa laikaa izteereeti ~300 l gaazes un 55 l benziina, kas kopaa izmaksaaja ~85 Ls t. i. 2.125 Ls/100 km. (Patiikami maz seviskji, njemot veeraa, ka ~ 60% nobrauktaa attaaluma veikti papilseetu).
3. Gaazes iekaarta
Dikti interesants exemplaars. Nav nepiecieshama ne reguleeshana ne apkope. Vismaz kaa man apgalvoja "Veiksme- A" servisaa, esot uzsstaadiita gandriiz ruupnieciski jau jaunam autinjam Holandee.
Pagaidaam straadaa bez probleemaam, jaudas zudumu, paarsleedzoties no benziina uz gaazi, vismaz man izjust nav izdevies. (Nezinu kaa veerteet jo, ja iekaarta, nedod Dievs, nobirs buus jaaliek jauna. Man apgalvoja, ka shaadaam iekaartaam rezerves daljas nerazhojot jau n gadus, tachu, pareizi ekspluateejot, taas praktiski nebojaajoties)
3. Diivainiibas
Ja autinjsh saulee pamatiigi sakarsis, nezinaamu iemeslu deelj gruuti pieskjilt ar benziinu, ar gaazi shajaa gadiijuma pielec uzreiz.
Varbuut kaads var paskaidrot kaapec taa notiek?
4. Bagaznieks
Gaazes balons nav novietots zapaskas vietaa, tachu tik un taa tajaa var ielikt visu, kas nepiecieshams gjimenes izbraukumam ar telti pat tad, ja gjimenee ir 2 mazi beerni, un veel arii paliek vieta kastei alinja.
(domaaju, ka ~ 2x gadaa man vareetu rasties probleemas ar nepietiekamu bagaaznieka ietilpiibu, bet kopumaa esmu apmierinaats).
5. Veerteejums
Diezgan labs auto gjimenei. Buutu patiikami, ja buutu kondicionieris. Citaadi O. K.
jv1965 @ 25.jūnijs 2003 0:00
Volkswagen Golf GTI 16V DOHC 1987 Novērtējums: 4 Komentāri [10]
Nu tagad, kad auto ir pārdots, nedaudz padalīšos, kāds tad īsti ir viens no ātrākajiem ielas golfiem. Manējais bija ar mehānisko šprici 139Zs. Nu it kā jau viss ir jauki un par ātrumu, vismaz pilsētā, sūdzēties nevar.
Tomēr kopumā ņemot diezgan sakains auto. Piedodiet, Golf fani... Pirmkārt jau tādēļ, ka pārnesumu kārba ir ļoti īsa. Lai ieskrietos līdz simtam var pat ar otro pārnesumu nepietikt, jo jau pie 80 tahometra bultiņa iebrauc sarkanajā zonā. Smieklīgākais tas, ka Golfiem montēja vienādas kārbas gan 1.3, gan šitādiem 1.8 16V dzinējiem, līdz ar to, vislaik baigi uzmanīgi jābrauc, lai kārba neaiziet pa gaisu (drīzāk jāpierod saudzīgi ar to apieties).
Sākumā nesaprotams pārsteigums bija tas, ka dzinējs tā īsti atverās virs 4000 rpm, bet, tā kā sarkanā līnija bija pie 7000, tad nebija traki, vienīgais, šādi vislaik braucot tas beznīna patēriņš ir diezgan nejēdzīgs, dažubrīd virs 20l/100km. Visekonomiskāk, cik es novēroju, ir braukt lielus gabalus bez apstāšanās vienā gaitā uz 120 - 140 km/h, tad tie ir tikai 7 litri uz 100 km. Pilsētā mēģināju "iemācīties braukt ekonomiski", bet vairāk pa kādām divām dienām nesanāca, jo nevar atturēties no normalas braukšanas nekādīgi : )))
Komforta līmenis - vispār nav un vienīgais prieks no šāda aparāta ir vislaik spiest grīdā, jo līdz tu sāc braukt vienmērīgi, garastāvoklis tiek bojāts no plastmasīgi kantainā paneļa. Labākais tas, ka tādus paneļus ražoja vēl 5 gadus kopš manējā (nekad nesapratīšu cilvēku, kas pērk 1992. gada otro golfu vienalga cik labā kārtībā). Ak, jā - vienīgais, kas man patika, bija fonti, kādos rakstīti cipariņi spidometrā VW un Audi.
Ārējais dizains - atbilstoš gadam, kad otros golfus sāka ražot, taču atbaidoš salīdzinājumā ar vēlāko gadu tādas pašas klases citu marku automašīnām.
Varbūt neliels plus ir tas, ka aizmugurē var nolaist sēdekļus, lai ieliktu kalnu divriteni nenoņemot nost pat priekšējo ratu! Bet to es tāpat tikai vienreiz izmantoju, lai mašīnu aizvestu uz servisu : )
Nu labi ir tas, ka šitās mašīnas maksimālais ātrums nav zemē metams (kaut virs 210km/h) un braucot lielā ātrumā sajūta nav smagi sliktāka, nekā braucot ar mazu ātrumu.

Principā, kopumā ņemot, šīs mašīnas motors galīgi nav piemērots Golfam un to izmantojot normālos režīmos sāk jukt ārā viss, kas iespējams.
Tā kā nebiju paredzējis neko daudz grūst iekšā mašīnas uzlabošanā, nekādu upgrade netaisīju, taču , lai normāli brauktu ir jātūnē pamatīgi viss, sākot no sporta sajūga, buksēm, kārbas utt.... Tad varbūt Golf kļūst par viduvēju DRIVER`S car, pretējā gadījumā šis 16V modelis vienkārši līdzinās SMAGAJAM metālam, kas tev ir jāklausās uz VIRTUVES radio! : D
ZigiZ @ 19.jūnijs 2003 0:00
Volkswagen passat limusine 1994 Novērtējums: 9 Komentāri [36]
Skaists, elegants auto , itsevišķi salidzinot ar ipriekšējo modeli.3 gadu 2,5 gādu atpakaļ bija atvēsts no Vācija ar originālo noskrejienu 69000km gandrīz jauns.
CL komplektacija ir diezgan bedīga, nav nekādu ekstru toties par plusiem var uzskatīt ABS un 2gaisa spilveni. Motors - 1,8l 90Zs - priekš tādas klases auto ir diezgav vajš motoriņs kad salonā ir 4 cilvēki un kåut kāda manta bagažniek, bet parasti braucu viens pats vai kopā ar 1 pasazieru un no dinamikas viedokļa automašīna man pilnīgi apmierina. Degvielas pateriņs ir ap 11l pilsētā un ap 7,5 ārpus tai.
Problemas- durvju rokturi;gandzīz uzreiz bija nomainīts galvenais sajūga cilindrs jo nebija savlaicīgi nomainīts bremžu škidrums un tās pagaidam viss!!!Nekādas problēmas. Tagadejs nobraukums ir 105t km.
Pērciet passat - laba masina priekš ģimenei un ari braukšanai vasarnicā, ka arī skaistā no dizaina viedokļa !!!
JFK @ 3.marts 2003 0:00
Volkswagen Polo 1999 Novērtējums: 4 Komentāri [4]
Vispār jau mašīnai nav nekādas vainas, maz ēd benzīnu, maza, tomēr sacīkstēs ar tādu nepiedalīsies. Braucot pa šoseju ar 110 km/h ir tāda sajūta, ka mašīna nav vadāma, un ja vēl pūš vējš, tad tikai ar varu var noturēt. Ja nu kas salūst, tad WV centrā, kas ir uz Krasta ielas, bez 100Ls cauri netikt. Vispār jau neieteiktu kaadam pirkt šī gada WV polo modeli, un vēl bez ekstrām, būs grūti, it īpaši Latvijas karstās vasarās, ja jaabrauc kāds tālāks ceļa gabals: logu valjā neatvērsi- ir liela iespēja nogaršot putekļu garšu, vienīgais, kas atliek braukt sakarsušā mašīnā pa reizei atverot vaļā logu, lai nenosmaktu!
zuze @ 2.marts 2003 0:00
Volkswagen Santana 1983 Novērtējums: 9 Komentāri [15]
ideāla mašīna, tikai nedaudz par vecu - vienkārši remontējama, samērā ekonomiska( uz ;sosejas 6-7l/ 100km, motors 1.8) sāk jau lūzt un rūsēt, bet, ja labi kopj, tad ar tādu var braukt pietiekoši ilgi. arī rezerves daļas var atrast visos šrotos. vispār jau folksvāgeni ir ideālas mašīnas!!!!!!1
sandrons @ 25.februāris 2003 0:00
Volkswagen Golf III 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [9]
Golfs ar 1,6 litru motoru un 75 ZS (iešprice), nobraukums 130000. Salīdzinot ar tāda paša tilpuma VW karburatormotoru - daudz dinamiskāka, pat ar 5 ātrumu pie 90 km/h jūt cēlienu. Uzskatu, ka mašīna ir ļoti stabila, taču arī salīdzinoši zema, it īpaši priekšējais spoilers, kas jāsaka gan ir smērā izturīgs, pret zemes aršanu. Rūsa ar nekur nav manīta. Ekstru nekādu (stūres pastiprinātājs ir), taču salona apdare kvalitatīva, nekas negrab kā arī pietiekoši kluss pat pie max. atļautiem ātrumiem (100 km/h). Pietiekoši ērts salons - vismaz priekšā sēdošajiem. Vidējais benzīna patēriņš varētu būt ap 8 l uz 100 km. Par remontiem gan neko nevaru pateikt. Es ar šo auto tikai braucu. Jāskatās lai nebūtu "aizaudzis" salona gaisa filtrs, tad vasarā braucot pa putekļainu ceļu mašīna darbojas putekļu sūcēja režīmā.
Taro @ 14.janvāris 2003 0:00
Volkswagen Golf IV TDI 2000 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Īss apraksts:
Motors: 1.9TDI (1.9 litri ar turbīnu, tā saucamais pumpe dise motors, tuvāk- uz katru cilindru ir pa sūknim, jauda 115 Zs)
Vidējais patēriņš: 6l/100 km
Kārba: 6 pārnesumi
Virsbūve: hečbeks, 5 durvis.
Extras: ABS, 2xAirbagi, ASR, servo, elektopakete, klimatkontrole, Highline salons, 4 durvis u. c. nieki...

Auto iegādājos 2001. gadā auto salonā kā demo modeli ar ptīkamu 15% atlaidi, kas noteica izvēli par labu VW. Izvēloties auto galvenais kritērijs bija dīzeļdzinējs, jo gadā bija paredzēts nobraukt ap 40000 km. Pēc izmēģinājuma brauciena nevarēju palikt vienaldzīgs pret šo auto - tas vairs nav trīcošais (tukšgaitā) Gof I vai Golf II dīzelis, bet sportiski dinamisks jaunās paaudzes dīzeļdzinējs ar pieticīgu apetīti (ja baigi nespīdzina, tad 6l/100 km var iekļauties). Auto ir stabils arī pie 200 km/h (dīzelis!), uz šosejas nav pie 120km/h jākomplekso, bet pat ar 6 pārnesumu elementāri, skaitītās sekundēs uzrauj līdz 160,170...
Nu jau aiz muguras ir pirmie 70000km, varu padalīties iespaidos:

Auto plusi: ekonomisks, dinamisks, ērti vadāms, stabils, jo liela masa un dažādas fīčas - pretizbuksēšanas sistēma un sānslīdes kontrole, labs ceļa izgaismojums naktī, patīk zilais paneļa apgaismojums.

Auto mīnusi: VW ir ļoti dārga automašīna!!!! Ne tikai cenas ziņā, bet arī remontos. Braucu 2 gadus, bet pēc garantijas jau pirmajā gadā mainīju aizmugurējos amortizatorus, priekšējā stabilizatora bukses, priekšējos bremžu diskus un remontēju logtīrītāja mehānismu. Regulāri izdeg tuvās gaismas spuldzes (jau kādas 5 gab., kuras esmu pircis visur - gan autorizētajā servisā, gan Statoilā, gan vienkārši auto veikalā).
Šim nelielās klases mobīlim nesamērīgi liela pilnā masa - 1830kg, kas dod pa kabatu ceļa nodokļa pozīcijā.
Lai normāli brauktu ziemā un pa grants ceļiem - jāliek kartera bruņa. To gan sapratu pēc pirmā kartera caursišanas uz šosejas(!)....
Paredzēts braukšanai pa labu asfaltu, jo piekare diezgan cieta un liekas ne pārāk atbilstoša masai.
Bieži sanāk aprunāties ar CP darbiniekiem, jo noturēt kāju 5 Ls robežās ir pagrūti.
Kaut arī 4- durvju versija, vieta, normāli izvietojoties, ir tikai diviem braucējiem, neliels bagāžas nodalījums.
Lielas KASKO apdrošināšanas izmaksas, jo riska kategorijas automašīna, plus sirdsmieram uzstādīju divas signalizācijas pie laba meistara un Autonama marķējumu.
Auto nākas remontēt tikai autorizētajā servisā, jo neoriģinālās rezerves daļas nav pieejamas, kas kopsummā sanāk dārgi.
Kā pēdējais šoka terapijas elements servisā bija paziņojums, ka pie 70000km šim modelim ir jāmaina zobsiksna, izmaksas - nieka 150Ls... utt.

Visā visumā ar auto esmu apmierināts, pagaidām labākais no tiem (vairāk kā 20) ar kuriem esmu braucis... : )
Bet pirms iegādājaties jaunu VW - izvērtējiet visus konkurentu piedāvājumus (manuprāt japāņi rullē) : )

Lai veicas!

janka @ 9.decembris 2002 0:00
Volkswagen Passat 1989 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
VW tika iegaadaats 1998. gadaa par 3950 USD (videejaa tirgus cena tajaa laikaa). Sarkanaa kraasaa, praktiski bez ekstraam, CL izpildiijums (tjipa- standartversija), 1.8 monoshprice, sedans. Kaut arii paardeveejs dievojaas un zveereeja, ka auto ir nesists, tikai peec kaada laika ieveerojaam, ka auto prieksheejais stikls ir Made in Lithuania : )). Nu bet tas nu taa, braukshanu neietekmee. Izejot TA paardeveeja klaatbuutnē, tika izbrāķēts dzinēja priekšējais dzinēja spilvens (nu tak bija sists, ko vinsh tur muldēja, nu bet tas po.., tipiskais gjimenes autinsh testa braucienaa stabili un patiikami uzvedaas uz apshnigushas shosejas pie 160 kmh, tāpēc - jāņem - riteņi nav sagriezušies katrs uz savu pusi, jauda arii OK, izskats ar). Un tā VW uzticami kalpo vēl šodien, lielus finansiālus ieguldījumus neprasot, nu tur riepas, eļļas, akjis, amorti, ritošā - tā tam jābūt. No ārpus kārtas remontiem jāatzīmē dzinēja spilvenu nomaiņa, sākumā bija arī problēmas ar dzesēšanas ventilatoru (nebija kontakts štekerī, ha), bendiksa čakarēšanās starterim, ā un pakaļējais bundulis izdeg. Nu bet tomēr 50 000 km nobraukti.
Plusi:
- noturīgs pret koroziju;
- ietilpīgs salons;
- lētas detaļas;
-1.8. mono 66 kW motors VW ir izdevies - uzticams, ekonomisks un pietiekami jaudiigs (ja stāv uz 3. golfa : )), faktiski 5 gadu laikā dzinējā nav nācies līst iekšā - tikai zobsiksnas nomaiņa.
Mīnusi:
- pārāk mīksta piekare (bedrēs sit cauri), a mozhka atsperes citas jaaliek?
- cieti benjkji (vēl vairāk bedres jūt);
- piekrautam autinjam švaka dinamika;
- iecienīts zaglju vidū;

Rezumē - labs, uzticams ģimenes auto. Var izvēlēties, ja nemeklē ekstras, lieliskas gaitas īpašības un negribas bieži apmeklēt servisu un domāt, kāds auto izskatīsies pēc kārtējās sāļaini- smilšainās ziemas.
aik @ 4.decembris 2002 0:00
Volkswagen Jetta II 1985 Novērtējums: 3 Komentāri [10]
Palasot komentus par VW, secinaaju, ka jaapauzh arii kaadam nedaudz cits viedoklis.

Ja par kriteeriju auto veerteejumam njem rez. dalju cenas un pieejamiibu, Jettai dodu 8 (10- kradett).

Par komfortu, gaitas iipashiibaam un degvielas pateerinju dodu -2 balles.

Kapeec- ?

Jaabuut mazohistam, lai teiktu, ka Jetta (arii passat, golf, polo, A80 ) seedeklji ir komfortabli. Ja daudz un taalu braucat - muguru sachakareesiet ar garantiju. Ietilpiigais bagaazhnieks ir absoluuti neerts lietoshanaa, Jo mala ir augsta un kaut arii aizm. benkji var iznjemt, neceriet ko iipashi lielaaku par sleepeem iebaazt - maisa 2 jauki shveileriishi krustaa salikti ar domu lai virsbuuve neljogaas.

Par gaitas iipashiibaam - ir man bijis arii nestabilaaks auto (A80 `84). Uzraaviens , saliidzinot ar jebkuru citu liidziiga svara un jaudas auto, ir stipri vaajaaks; benziina pateerinjsh, ja brauc ap 100 km/h manam eksemplaaram bija ap 9 litri(1,6 karb. motors un 4+E kaarba), toties pilseetu mieriigi vareeja izchunchinaat ar 8 litriem videeji.
Visvairaak besii salona un panelja grabeeshana, kaa arii ziemaa absoluuti neatveramaas durvis - piesalst maitas pie gumijas un Q. Ak Jaa, veel jau lieliskaa Kulise!

Toties auto (vismaz maneejais) apgaadaats ar reaalu ekstru - pak. bremzhu slogotaaju. Vareetu padomaat, ka diktaas kravas kaads ar Jettu vediis... Neticami bet tas verkjis arii darbojaas.

Rezumee - auto tiem, kam saveejais ir labaakais. Ja juusu riiciibaa ir rezerves riepa, domkrats, ritenjatsleega, Aamurs, Krustinja skruuvgrieznis un kaads draats gals - varat droshi doties kruiizaa pa Eiropu; uz celja nepaliksiet.

Veerteejums - ja uzskatat, ka Juusu golfs2/Jetta2 ir vairaak veerts, paluudziet, lai kaads iedod izmest lunkji ar jebkuru citu taada pasha izlaiduma gada nekrievu auto, varbuut paaries.



Janka @ 1.decembris 2002 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti