Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen vento GL 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [13]
Masinu dabuju no sencha, lietoju to divus gadus, ta jau vagis labs pa asfaltu normali iet 110-120 km\h bet ka uzbrauc uz grants ta vairs neturas uz cela. divu gadu laika nomainiju prieksejo sailetblokus, pusass puteklu gumiju, bremzu uzlikas un diskus, pakaljaa probleemas ar trumulju bremzem, rokjenes trose dazkart ieedas un TA ir stavbremzes nevienmeeriba... ruse tikai tas vietas kur autinsh ir bijis sists, motoram nomainiju varstu vaka blivi, vel nomainiju passaprotamas lietas : tosolu, zobsiksnu, ellu, sveces, bremzu skidrumu, gaisa filtru...
noskreejiens vinam ir 223000 (apmeeram) motors 1.8 mono sprice, Ljoooooti liels bagaznieks!!!!. benzina paterinsh ap 8 litri uz simtu, elektriski spogulji, apkure, elektriska luka, stures pastiprinatajs, BET NAV ELIKTRISKI PACELAMI LOGI (ienistu TO)...
Secinajumi : Auto ar lielu bagaznieku, edeligu motoru, ertu salonu, piekare bus kaut kas jaremonte katru sezonu (Kadi sailentbloki un buksiites jo atri izdilst, toties ir loti viegli nomainamas un letas) Ljoti elementaara piekare
RE kur saits http://volkswagen. msk. ru/
Laba un mila masina, mani nav pievilusi... Mana pirma masina...
BailY @ 23.janvāris 2005 0:00
Volkswagen Golf II 1.6 1983 Novērtējums: 9 Komentāri [144]
Lasot par tiem visiem 1.8 GTi ar sliipeetaam galvaam un veel visaadiem briinumiem, pilniigi smiekli naak.
Pasham man ir VW Golf 1.6 '83 gada modelis, ko iegaadaaju pa 600 ls (ar nelielu tuningu: reste, sliekshnji u. c vizuaali siikumi) motoram nekas nav taisiits, ir noreguleets karbulis un aizdedze, pat standarta filtrs staav virsuu. 4 pakaapju manuaalaa kaarba.
Dinamika. Ar 2 paarnesumu var izspiest 130 km/h, liidz 100 ieskrienaas nedaudz vairaak kaa 8 sekundees, maximaalais pa Liepaajas apkaartnee esoshajaam shosejaam esmu braucis 200 km/h (jociigi izskataas, ka spidometra bultinja staav otraa galaa), uz grunts seguma naacies braukt 170 km/h.
Dragreisos neesmu piedaliijies, interesantaaki ir grunts celji.
Ir naacies nereti ieraadiit vietu dazhaadiem autinjiem, bet tas taa tikai pa shoseju.
Degvielas pateerinjsh videeji 7-8l, kad nebrauc vairaak pa 140km/h.
Remontus nekaadus iipashos neesmu veicis. Ir mainiitas bukses un riepas (priekshaa).
Tikai braucot mitros apstaakljos vienmeer pie rokas jaabuut WD 40 (liidzeklis, kas atgruuzh mitrumu un pilda veel simtiem f- jas), bet, ja svechvadi un daliitaajs ir pastraadaats, tad nav probleemu.
Tas arii iisumaa viss. Aaa, veel pievienoshu fo4eni, ja nu kaads atpaziist! Un, protams gaidiishu lielos kritizeetaajus, kuri to vien dara kaa gruuzh naudu savos 1.8 GTi DOHC motoros, seedinot galvas, liekot sporta filtrus un izpuuteejus!: )
 
Nauris @ 7.janvāris 2005 0:00
Volkswagen Golf 3 1.6L 1994 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
Vēlos pastāstīt par saviem piedzīvojumiem iegādājoties šo lielisko mašīnu.
94gada golfs ar mazo 1.6L dzinēju t. i. izskatās no āras tā kā 1.4L, bet pēc motora koda (ABU) tas ir 1.6L dzinējs. Šādu mašīnu izvēlējos zemās ekplotācijas izmaksas un degvielas patēriņa dēļ, ko lai saka īpaši apmierināts ar to nēsmu. 1) Braucot ar ātrumu 100km/h tahometra skalā rāda 3500 apgriezienus sajūtā tāda ka tu brauc ar trešo pārnesumu un mašīna tūlīt uzlidos gaisā.
2) Degvielas patēriņš pilsētā man nu nekādīgi nesanāca mazāks par 10L uz 100km bieži braucu sastrēguma stundās tad sanāk~12L uz 100km
Pagāja 2 mēneši kad nobira elektroniskais apgriezienu regulētājs špricei. Painteresējos pa servisiem, un noskaidroju, ka šā tipa dzinējiem ir tāda slimība un ka lietotu šādu ierīci nopirkt gandrīz nav iespējams, tas ir deficīts. Jauna šāda detaļa maksā ap 100Ls ļoti bēdīgi jo visu laiku autiņam raustās apgriezieni.
Bija problēmas ar finansēm tāpēc sanāca kādu laiku pabraukāt ar šo defektu. Braukšana ar šo defektu patīkama nebija visu laiku sanāca triecieni pa pārnesumkārbu, kā rezultātā viņa nobira tā ka paliku uz ielas bez neviena pārnesuma. Noskaidroju, ka ātrumkārba šim modelim maksā no 120-150Ls lietota un arī ir deficīts.
Pakonsultējos ar meistariem un viņi man ieteica nomainīt dzinēju. Tā arī nopirku 1.8L VW Passat dzinēju pilnā komplektācijā par 150Ls nomaiņa arī neizrādījās tik vienkārša, bija ļoti daudz kas jāpārtaisa. Beigās izrādījās, ka šprice no 1.8L neder jo tad ir jāmaina pravodka uzlika man atpakaļ veco 1.6L šprici un vienalga es dabūju mainīt šo elektromagnētisko slēdzi.
Visā visumā varu teikt, ka nēsmu apmierināts ar šo auto. Viss pārējais iet ideāli ritošā viss OK ripo ļoti labi.
Mīnusi:
Diezgan liels degvielas patēriņš priekš tāda tipa mašīnas
Nedaudz grab salons
Ieteikumi:
Nepērciet golfus ar šāda tipa motoriem viņi vienalga nav ekonomiski. Kad aizej uz autoplaci pārdevējs pārliecinoši stāsta ka šāds auto vairāk par 6,5L uz 100km nepatērē smiekli nāk par tādu apgalvojumu tad jau labāk braukt ar VR6.
IXUS @ 31.decembris 2004 0:00
Volkswagen Golf 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [6]
Golf 2 ... pati labaakais!!! Man jau otrais. Pirmais bija ar 1.3 parastu karbuziiti, bet nu smukinjsh pec velna, nevienas ruusinjas viss kaa bildee! Nekad nebutu no vinja shkjiiries, ja nebuutu sanaakusi maza shmuciite, bet tas jau cits staasts. Tgad ir taads pats, taada pasha gada ar 1.6, arii karbuuzis nu bet kautkaads diivains - divas riikliites un visaadi prichindaalji, taa smuki saak svilpt pie 4 tukst. apgriezieniem. Kad mirmoreiz ieseedos vinjaa, sajuutas neaprakstaamas, kad iespiezh gaazes pedaali griidaa - 140 pilniigi bez piepuules, pagaidaam aatraak neesmu meegjinaajis - bail : DD. Raavienaa audim 1.8i kabina bez probleemaam. Bet tur pie vainas svars. Un pats galvenais, remonts ir leets un degvielu eed ap 6,5 litri (videeji) pa asvaltu uz 90- apm. 5l. vieniigais miinus , tautas mashiina, tachu pieliekot shur tur kaadu plastmasas gabalinju, var arii tiiri labi izcelties. Kameer ies tikmeer braukshu ar vinju. Esmu ljoti apmierinaats
bils @ 29.decembris 2004 0:00
Volkswagen Passat 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [6]
nu tad. Dzinējs 1,9 TD, laikam ap 90Zs. pirms gada tika atdzīts no Vācijas. Krāsa sarkana, universāls, cena 2500 EUR
Plusi: ekonomisks dzinējs, ar vasaras riepām uz šosejas pie 95-100 km/h pat ap 5,5 l/100 km, pilsēta ap 7 l/100km, braucot diezgan dinamiski,
motors ar turbīnu ļoti labā stāvoklī,
pieņemama dinamika gan pilsētā, gan uz trases,
ietilpīgs looti, jo ir deformējamie aizmugures sēdekļi,
Pie normāla regulējuma labas tuvās un tālās gaismas,
liela bāka 70l, ar vienu noripo vasarā ap 1250 km režīmā 35%pilsēta, 70% trase.
Šeit nu plusi arī beidzas.
Mīnusi: reāli motora troksnis visu laiku atgādina, ka brauc traktorā,
no Vācijas atvests sists, virsbūves ģeometrija nav īsti kārtībā,
Ļoooti neerts vadītāja sēdeklis, pēc pārbrauciena Latvija - Horvātija un atpakaļ, dabūju meklēt masiera pakalpojumus kaklam un muguras lejasdaļai,
sliktas bremzes, priekšā diski, aizmugurē trumuļi, un tas viss mašīnai ar pašmasu 1290 kg, pie mazākā strauja pieskāriena bremžu pedālim tiek atstātas švīkas pat uz sausa asfalta, par ziemu paklusēšu, esmu meistars bremzēšanā ar motoru(pret savu gribu),
aizsalstošas atslēgas un to mehānismi vispār ir VW suuraa, bet patiesā klasika,
mūžīgi krakšķošais un negribīgais pirmais ātrums, kura vietā vismaz 4x dienā nākās izmantot 2. ātrumu uzsākšanai no vietas,
Remonti: izmaksas nezinu, jo par to gādā firmas autoserviss, bet nekā ekstrēma, tikai tekošās apkopes un šat tad normāla līmeņa investīcijas ritošajā daļā un piekarē, lai atkorektētu mūsu lielisko ceļu izdarītās piekares korekcijas.

Rezumē: pietiekami izturīga un ekonomiski izdevīga darba mašīna, kuras dīzeļdzinējs pie nobraukuma ap 1000 km nedēļā, joprojām kompensē paaugstinātās ekspluatācijas izmaksas un ļauj ietaupīt.
P. s. Labs dzinējs un sista virsbūve vēlreiz apstiprina aksiomu: labs dīzelis, sists dīzelis.
mincis @ 14.decembris 2004 0:00
Volkswagen Passat Variant 2.0 16v 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [4]
Šis auto man uzticami kalpo jau trešo gadu. Visumā esmu ar auto apmierināts, jo nekādus "pārsteigumus" šo gadu laikā tas nav sagādājis. Par salonu un tā komfortu neko īpaši jaunu nepateikšu(to var izlasīt citos komentāros), ja nu vienīgi to, ka dotajam auto ir gan klimatkontrole, gan arī elektriski vadāma lūka(šāds savienojums nav bieži novērojams). Klimatkontrole- tā ir baigi labā štelle.
Par dzinēju neko sliktu nevaru teikt. Priekš šī auto tas ir pietiekami jaudīgs(150 zs). Katrā ziņā vieglāks par VR6, kas attiecīgi atstāj zināmu(pozitīvu)iespaidu uz priekšējo piekari. Degvielas patēriņš arī diezgan sakarīgs: uz štrāses 7...8.5L/100 km, pilsētā 11...12L/100 km. Domāju, ka galvenais, ko vajadzētu ievērot, lai šis dzinējs labi kalpotu ir tas, ka regulāri tam vajag veikt tehniskās apkopes(šim auto teh. apkopju intervāli ir paredzēti ik pa 15 000 km, bet tā kā auto vairs nav jauns, tad es tās veicu ik pa 10 000 km). Šeit kapeikas nevajadzētu taupīt. Protams, daudz kas ir atkarīgs no tā, kādā stāvoklī šis auto nonāk pie jums. Nolaistu auto"pacelt"ir daudz grūtāk un sarežģītāk nekā koptu...
SEMSS @ 14.novembris 2004 0:00
Volkswagen Golf III 1.9TDi 1995 Novērtējums: 9 Komentāri [15]
Skatos, ka neviens līdz šim nav pastāstījis par šo konkrēto autiņu, tāpēc pievienoju savu pieredzi. Tātad, iegādāts tika pirms gada kā pirmais autiņš. Toreiz pat īsti nebiju pārliecināts, ka man vajag tdi - patiesībā bija pofig. Taču iesēžoties šajā konkrētajā autiņā, tas momentā iepatikās. Pat ļoti. Labs uzrāviens, vizuāli ietilpīgs salons un pat nedaudz patika ārējais izskats t. i. bija daudzmaz okeij. Tobrīd nemaz nebiju padomājis kādu motoru jāņem, taču par laimi biju paņēmis tdi - katru dienu braukājot vismaz 120 km šis motors izrādījās laimīgā biļete, jo patēriņš ir zem 6 litriem uz 100 km. Būtībā pat varētu teikt, ka braucot divatā tas pat ir 5,5l. Manuprāt ekonomiskāku automašīnu degvielas ziņā ir grūti atrast - atceroties ar par labu uzrāvienu.

Izmaksas. Nepiekritīšu, ka dīzelis esot dārgāks ikdienā. Apkopes ir tieši tādas pašas kā benzīna motoriem. Protams, jālūdzas onkuli debesīs, lai turbīna nenokautos - tad bez 400 ls kautko iesākt būs grūti. Šī gada laikā esmu gājis parastās apkopes (eļļa un filtri ik pēc 7 000 km), kā arī labojis kārbu - nelikās iekšā 5ajā ātrumā - bija jāpasūta kautkādi sūdiņi (neatceros kā saucas) kārbai par 20 ls. Kas vēl? Ak jā, bieži izdeg aizmugurējie gabarīti - reizi divos mēnešos...

Par aparāta mīnusu būtiskāko mīnusu var uzskatīt tā skaļumu - salonā ļoti labi dzirdams vai motors rūc vai nē... Arī grab šis tas - kautkas pie lūkas...
titaaniks @ 26.oktobris 2004 0:00
Volkswagen Golf 2 GTI 1988 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
. Kādu dienu braucu uz rīgu un ķemmēju maskavas ielas plačus. staigāju staigāju un skatos stāv viens tāds GOLF 2 GTI, el. iešprice , recaro salons, tumši zila metālika, signalizācija, centrālā atslēga, komjūters, lietie diski utt. Cipars arī logā nav no lētajiem 1450 zaļie(2000. gadā) ,200 nokaulēju un bliezu mājās. Ar laiku sāku auto mazliet pārbūvēt - nosēdināju, pārtaisīju izpūtēju, gaisa filtru, notonēju logus, saliku spoilerus un vēl šo to, galu galā auto sanāca tīri glīts.
Par motoru - tas gaja lopā, kā spied tā ir, vienalga ar kuru robu(pašlaik braucu ar jauno caupi 2.0, kā spied tā nekā tur nenotiek. )2 gadu laikā tā arī motoram nekas nopietns mainīts netika, izņemot protams siksnas, eļļu un citus sīkumus.
Ar piekari viss ir ok, vienīgi ja nosēdina prātīgak pa bedrēm jābrauc.
Salons gan tāds paskaļš, bet ja pa grunti visu laiku brauc ar ātrumu 40km stundā(par cik sēdināts) salons tik ātri neizgrab. Jāpiebilst ka auto visu laiku tika kopts un taupīts, jo bija iegrūsts paliels piķis. Nobraucu ar šo auto aptuveni 3 gadus un tas ne reizi nepievīla. Visumā par šo auto atmiņas ir pozitivas, lielu iespaidu atstāja auto dinamika, viegli manervēt, gazes pedālis daudz nedomā, tas reaģē momentāli. Puišeļus, kas paņēmuši tētuka lielo bembi, Golfs nokož pa vienam vien, daudz nedomājot. Nav jau tā ka esmu baigais golfa fans bet salīdzinot šo auto ar citiem analoga gada, klases auto golfs liekas tīri pieklājīgs. braucu ar šo auto 3. gadus, līdz braucot pa Juglu virzienā ārā no rīgas, kāda 600 merša īpašniece izdomāja pie stūres piepravīt savu matu sakārtojumu(blondīne) un ieblieza manam Golfam pakaļā. Sliekšņi saliekti, jumts ielocīts - visam beigas.
sparco @ 22.oktobris 2004 0:00
Volkswagen PASSAT VARIANT 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [8]
Nopirku sho mashinu 2000. gada. Shim modelim ir CL salons, 1.8 motors ar pilno iesprici (120 Zs), visu ritenju disku bremzes, jumta relinji, pakaleja bagaznieka dekorativa ermonjika, elektriska luka, akis

Uzreiz grigu teikt ka visiem siem PASAtiem ir groziti spidometri bet ja ir konkreti 1.8 Audi motors tad nevjag satraukties jo ta nogajiens ir iespejams 600 000 km bez ieverojama remonta, manan gadijuma uz spidometra bija 254 000 km motors biski dumoja un eda elja nomainiju varstu blivslegus un sobrid esmu nobraucis aptuveni 120 000 km un ar elju un kompresiju nav problemu.

Biski ielidoju ar izputeju - kas normala izpildijuma PASSATAM ir loti dargs un ja ir ta saucama 3 vadu lambdas zonde tad jo ipashi dargs. Mana varianta gan vacietis pirmo posmu bija nomainijis ta ka atlika tik dabut parejos - paveicas no sista 97. gada man meistars abus bunduljus uzlika kopa par 40 ls ar visiem starpposmiem.
Zonde sim modelim ir loti darga ja sanak mainit - 60 Ls.

Protams so gadu laika esmu mainijis pakalejos amortinjus, akumulatoru, gultnjus, siknas utt.

BET GALVENA VAJA VIETA siem modeljiem ir stures pastiprinataji - mana gadijuma ap 90 Ls ieguldiju kaut kada stienja atjaunoshana.

Tatad apkopojot domas pec 4 gadu lietosanas:
+ 1.8 motoram iespejams liels nogajiens bez liela remonta,
+ loti ekonomisks (mans uz trases 7 L, pilseta 9 L)
+ dinamisks - pilna iesprice tiesham ir loti dinamiska - salidzinot ar MONO sprici - ta lec pa gaisu
+ liels un kvalitativs salons
+ ziema loti labi turas uz celja un augsta caurgajamiba,
+ loti laba apkures krasninja,
+ lets remonts/detaljas
+ liela baka 70 L,
+ neruse

- zaglu iecienits (manam ir signalizacija, atslegtas durvju serdenes, mehaniska un magnetiska sekretka),
- priekseja reste zem bampera ir loti trausla - jauzmanas (nav izdevies vel atlauzt jo loti uzpasejos)
- svaks/trausls stures pastiprinatajs.

Kopuma iesaku bet bet - atcerieties ka tas ir zagtakais auto uz doto bridi..... tatad drosibas sistēmas un Kasko apdrosinashana obligata
Petro @ 23.septembris 2004 0:00
Volkswagen GOLF III 1.9D 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Kad bija izmēģināti vairāki autiņi, kādā Rumbulas autoplacī mans skatiens apstājās pie tumši zila GOLF III dīzeļaparāta ar 1.9l parasto dīzeļmotoru. Ārēji izskatījās ļoti glīti - lai arī, protams, varēja atšifrēt, ka auto bijis uzsists un pēc tam sataisīts tepat Latvijā. 5 durvis bija tieši tas, ko meklēju.
Iekāpjot salonā, priecēja komplektācija - visi 4 elektriskie logi, elektriskie spoguļi, elektriskā lūka un pats galvenais - ļoti kopts salons. Pirmo reizi pielaižot, kļuva skaidrs, ka arī motors ir labs. Par to arī pārliecinājos pēc tam pārbaudot. Bija reālais noskrējiens 180 tkm (tagad ticu, ka auto ar šādu kilometrāžu ir jāizskatās kā jaunam!). Vienu vārdu sakot, kļuvu par laba dīzeļgolfiņa īpašnieku.

Braucu daudz un regulāri - vidēji mēnesī ap 3000 - 6000 km. Pusgads un nobraukti 30 tkm...

Īsumā par iespaidiem - GOF III 1.9D ir ņiprs auto, vismaz es ne reizi īsti neizjutu diskomfortu attiecībā par apdzīšanu vai ātrumu. Tajā pašā laikā vidējais patēriņš nepārsniedza 6l/100 km, kas mani pilnībā apmierināja.

Pirmā gada laikā nācās apkopēs ieguldīt 600. - Ls ( visi amortizatori, visas bukses, sailentbloki, jaunas riepas, lietie diski, bremzes utt. )
Nevarētu sacīt, ka hroniskas kaites - vienkārši man "paveicās" : ) - gala rezultātā autiņš tika sataisīts un tehniski bija bez neviena defekta. Lai arī padārgi.

Pēc tam gadījās iekļūt avārijā, savas vainas dēļ saskrējos ar smago. Tik traki jau nebija, taču KASKO aprēķināja remontu uz 1000, - Ls ... Tika uzlikta jauna priekša ar visām no tā izrietošajām sekām - "mīksti" bleķi utt.
Servisā, šķiet, samainīja ABS bloku, kā rezultātā sieva gandrīz iekļuva avārijā - bremžu šķidrums vienkārši braucot iztecēja. Nestāstīšu, kā tiku ar to procesu galā ( B. A. N. apdrošināšana un "VEĢI AUTO" serviss), taču ilgu mocību rezultātā VOLKSAUTO nomainīju lietotu ABS bloku par 75, - Ls ... Atkal padārgi, tomēr.

Kopsummā raksturošu šādi:

PLUSI.

Uzticams;
dinamisks;
ekonomisks;
žiperīgs;
labi izskatās;
ērts.

MĪNUSI.

Nenormāli skaļš salons (vismaz ar platām riepām);
zagļu iekārots (atkal ir negatīvā pieredze).

Tas arī viss - autiņš ir iesakāms kā ikdienas darba rūķis.
Bet nekas vairāk!
 
Kasinsh @ 17.septembris 2004 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15