Volkswagen Passat 1.6k
1983
Novērtējums: 10
Sveiki. Gribu jums pastāstīt par savu Tautas vāģi.
Auto tika nopirkts 1997 gadā ar kaut kādu 150 tūkst. km noskrējienu. Nevar īsti saprast, vai auto ir bijis sists. no augšas skatoties stūre ir nedaudz šķība attiecībā pret priekšējo paneli.
Autiņam ir 1.6 litru benzīnnieks ar karbūzi un 5 pak. ķesele.
Iesēžoties šajā auto, pirmajā mirklī rodas iespaids, kur tik kantains var būt viss šajā salonā. Spidometra panelis kretīniski kantains + vēl bonusā tas lielais pulkstenis. Visi rokturi, slēdži un pārējie elementi kā tādam Ikarusam. Īsi sakot, nekādas extras. Viss grab (aizm. bagāžnieka vāks it sevišķi), lēta un bezgala vienkārša apdare.
vietas gan tajā aparātā ir daudz
Tehniskajā ziņā gods un slava motoram un ātrumkārbai. Piekare gan ir kretīniski cieta, toties maz sanāk guldīt tajā bezgali vienkāršajā piekarē.
Kaut arī auto tagad būs noskrējis 300 000 km, motors strādā labi, kārba arī. Protams pēdējā laikā sāk nedaudz kristies eļļas līmenis karterī sakarā ar galvas blīves sulošanu. Lai arī šim motoram ir vecās šaibas nevis kompensātori vārstiem tas nedaudz ir skaļš. Laiku pa laikam, kad auto nav ilgi darbināts, piešķiļot, dzirdams nepatīkams toksnis, laikam šāles jāmaina (kamēr vēl eļļu izdzen). Ticiet vai nē vienreiz iegāzu molylatu "izdilušiem motoriem", spalgie toņi nedaudz samazinājās, protams dobjie nemazinājās. Arī karbulis ir vienkāršāks par vienkāršu - tikai 1'rīkle!!!
Degvilu ēd maz - ārpus pilsētas kādi 6-8l. Diezgan dramatiski patēriņš pieaug, ja autiņā sēž 5 sejas+bagāža - ja pat ne visi 10l ziemā. Pilsētā ap 9-10l grozās, atkarīgs, kā brauc.
Manuprāt, motori WV ir izcili savā ilgmūžībā.
Lai arī auto ir morāli un fiziski novecojis, tas vēl jo projām kalpo labi. Super dampis, ja jāpārvietojas no punkta A uz punktu B. Protams ērtības minimālas. Vienīgi uz cēļiem vairs nav respekta nekāda - vecs čemodāns vai taburete uz 4 riteņiem.
Tik augstu vērtējumu tādēļ, ka auto ir uzticams un ekonomisks, ka arī tehniski vienkāršs. detaļas maxā limonādi, ja pērc kaut ko šrotā, ņem 1 spaini ar detaļām, divus dos līdzi.
Modricimus
@ 2.februāris 2004 0:00
Volkswagen golf I 1.6d
1979
Novērtējums: 10
Nikogda ne dumal chto na takoj mashine mozhno voobshe peredvigatjsja, no okazalosj chto mozno da jeshjo kak!!!
Za 1.5 goda nagonjal 55000 km(sejchas na spidometre 355000km, no realjno raza v dvaboljshe) i do sih por gonjaju!
Problemi: starter (zamenil 15 Ls), generator (zamenil 25Ls)akkumuljator(27Ls), granata (novaja 30 Ls), Glushitelj (zadnjaja chastj 11Ls), dve svechi nakala(7Ls), odna sharovaja(5Ls), stupichnij podshipnik (9Ls) +filjtri, maslo, pokrishki, kolodki, antifriz.
Prijatnoje: cena tachki 400 Usd(leto 2003g, s uchotom ochenj horoshej stereosistemi Sony +JBL +signalizacija + centraljnij zamok+avtomaticheskij svet+5 kpp... ) , rashod soljari do 6litrov na 100km, rivok dlja takogo starichka- dizeljka PROSTO OFIGENNIJ, razgonajal do 155 km/h - letit, no po horoshej doroge, i shumnovato na takoj skorosti- shum glushu muzikoj! Strahovka i dorozhnij nalog deshevle ne sushestvujet!Polnaja massa mashini 1200kg (prichom dizelj!) Klasno po lesam gonjatj!
Vobshem, jesli kto znajet na chjom jezditj deshevle - napishite! A jeshjo mozhet u kogo jeshjo jestj takoje CHUDO napishite.
Abez
@ 17.janvāris 2004 0:00
Volkswagen Polo
1984
Novērtējums: 10
Ar polo braucu jau 3 gadus un nav nakaadu probleemu!!! Visi saka ka vajaga dizeli, bet esmu apmierinaats ariii ar benziina dzineeju (1,1l) jo 100 km apeep mazaak par 5 litri!!!!! Pilseetaa gan sanaak 5-6 litri bet uz sosejas braucaut ar atrumu 80-90 km/h sanaak 4 litri uz 100 km!!!!
PATIIKAMI
xtq
@ 15.janvāris 2004 0:00
Volkswagen Passat variant
1989
Novērtējums: 8
Iegādājos sho auta 2000. g augustā. Pastāstīšu par saviem novērojumiem trīs gadu griezumā.
Auto CL komplektācijā bet ar lūku, 1,8 mono inžektors, stūres pastiprinātājs, katalizators.
Pirmo kaujas pārbaudi auto izturēja jau otrajā dienā pēc iegādes. Lija šausmīgs lietus, centra ielas pludoja, taču bez problēmām nokļuvu darbā. Nekādas dzinēja slāpšanas vai raustīšanās, apsilde darbojās labi un logi aizsvīda tikai uz neilgu brīdi kad iesēdos auto ar salijušām drēbēm. Pirmais patīkamais iespaids...
Novērotie defekti: (neiztirzājot vienkāršas regulēšanas u. t. t)
1. Neilgi pēc iegādes nomainīts Kreisais aizmugurējais riteņa gultnis, jo bija iekļuvis mitrums, kas izsauca vieglu gaudošanu.
Aiz drošības apsvērumiem, nomainīta dzinējam zobsiksna.
2. Nākamā ziemā sācis grabēt (arī iekļuvis mitrums) kreisais stūres "ķagas" uzgalis. (track ball joint)
3. Pēc pirmās ziemas nomainīti priekšējie bremžu diski (viegla vibrācija labajā pusē bremzējot, sāls iedarbībā izveidojies nevienāds biezums pa aploci. )
4. Otrās ziemā nomainīts akumulators. (pirmo mierīgi nobraucu ar no vācijas atvesto)
5. Visādi sīkumi. (siksniņas, gaisa un eļas filtri, eļļa, sveces u. t. t)
Virsbūve, salons:
Esmu lasījis dažadus variantus -
1. virsbūvei esot vienkārši labs gruntējums un krāsojums,
2. cinkoti sliekšņi,
3. viscaur cinkota virsbūve.
Pēc savas pieredzes sķiet ka ir otrais variants. Jebkurā gadījumā virsbūvei un tās detaļām nav nosliece uz rūsēšanu. Pat vietās kur krāsa ar akmeņiem vai kā citādi notriekta līdz pat baltam metālam izveidojas tikai viegli brūngana rūsas plēvīte, taču tai nav nosliece līst tālāk zem krāsas un veidot tīklus un burbuļus. Atliek tikai nedaudz notīrīt un atjaunot krāsojumu. Citādi ir ar piekares detaļām kuras rūs vairāk nekā parastam opelītim. Taču tās vienmēr ir viegli nomainīt. Detaļas piestiprinātas visumā pārdomāti, spārni un priekša ar skrūvēm. Ja ir kaut nedaudz tehniskas iemaņas visumā viegli remontējams.
Salons CL versijai protams patukšs un vienkāršs taču ergonomisks. Viss ir viegli saprotami un viegli pieejami novietots. Liels bagāžas nodalījums, it sevišķi kad nolaiž krēslus, izveidojas 1,8 m garš līdzens laukums. (pats esmu vedis izjauktā veidā vienā paņēmienā trīsdurvju skapi ar antreesolu un padomjlaiku standarta dīvānu. Vienīgais krēsli bija nedaudz jāpadzen uz priekšu lai aizm. durvi var aizvērt un nav jārij atgāzes.
Dzinējs: 1,8 L monoinžektors. 90 zs- degviela 92E,95E (ja izgriež kataliz. var braukt arii ar etilēto jo skābekļa zonde ir izplūdes kolektorā)
Novietots sķērsvirzienā auto asij. Tā dēļ uz stūres reizumis nedaudz jūtama dzinēja vibrācija (tipiski ''sķērsvirziena dzinēja novietojumam) taču tā nav pātrāk uzkrītoša. 1,8 mono i ir vienkāršs, vispār nav regulējams(izņemot droseļvārsta sākuma stāvokli) (un arī nekad nav bijusi vajadzība regulēt)(visu nodrošina kompis, kas savac datus no Skābekļa zondes, droseļvārsta atvēruma devēja, apgriezieniem u. t. t) . Pie ātrumpārslēga izvietots servisa pieslēguma punkts kur var nolasīt dzinēja kompja piefiksētās kļudas (piem . nav signāla no kāda devēja u. t. t)
90 zs būtu pietiekami visumā enerģiskai braukšanai ja atrodies auto viens. Ja salonā 5 cilvēki un krava bagāžniekā tad labi mierīgai braukšanai, kaut arī apdzenot jaudas rezerve vienmēr ir bijusi pietiekama.
Degvielas patēriņš vidēji 3 gadu griezumā (esmu pierakstijis visas uzpildes paškontrolei) ir ap 7,6 L/100km
pilsētā 8-12 (var protams arī vairāk izspiest) , pa šoseju 6-7 L
Ātrumkārba mananuālā, 5 ātrumi. Nav bijuša problēmas, vienīgi ļoti reti slēdzot 3 ātrumu un neizspiežot sajūgu pilnīgi līdz galam (laikam padilušu sinhronizatoru dēļ) tiek piedzīvots neliels žļerkstiens.
Apkopojums:
Normāls auto, kura arējais veidols kaut arī jau diezgan novecojis, taču spilgti neizlec uz jaunu auto fona. Izskatās gana normāli. Nepūst, ir gana uzticams un viegli un lēti remontējams. Diez vai būs piemērots ambicioziem cilvēkiem kuriem vajag vai nu viss dārgāko vai viss ātrko auto, NEVIS UZTICAMU PĀRVIETOŠANĀS LĪDZEKLI.
Uz ceļa turas labi, arī uz iebrauktām risēm neļogās. Uz bedraina ceļa jūtama amortizatoru nepietiekamība, it sevišķi aizmugurējo, taču staigāt pa celju nesāk. Piekare pacieta (bet man tāda tīri labi patīk)
Šo 3 gadu laikā auto nekad nav mani pievīlis, apstājies.
Tehniskās apskates bez īpašas sagatavošanās un kukuļošanas izietas ar pirmo reizi atbilstoši 2001 - vērtējums 0, 2002, vērtējums 0, 2003, vērt 1. (rocene nevienāda).
Ja vēl kādi jautājumi uzsitiet uz e- mail, padalīšos iespaidos.
Visiem lai labi ripo - ARMANDS
Armands
@ 28.novembris 2003 0:00
Volkswagen Polo II 1.0
1989
Novērtējums: 7
Nopirku 6gadiigu ar noskreejienu 46.000 u nobraucu 7 gadus, noskrejiens 130.000, pavasar paardevu.
Plusi:
1) benziinu pateeree lloti maz 5-6l/100 uz ssosejas
pilseetaa no 7 - 10 (braucu strauji)
2) Leets ekspluataacijaa
3) izturiiga hadene - no ritoshaas tika nomainiitas 2 gumijas (!),
4) Eerts, iipassi sievieteem, lieli logi, viegli parkoties
5) loti viegls, par iebukseejot, vadiitajs pats var izstumt.
Miinusi:
1) Ssvaka aarumkarba - vismaz 2x tika jaukta, vienreiz nomainiita ar lietotu
2) karburators (!!!) kaut kaada perversija, tipa automaatiskais ccoks, bet ne ta kaa golfiem. Audi riga pat nejeedza to sataisiit. 7 gados savus 4 gadus braucu ar nesataisiiitu, kas izpaudaas taa, ka tas coks nestraada un uz aukstu motoru ggiipst nost.
Kameer atradu kaadu kruumu meistaru, kas to karbikki sataisiija un ikai tapeec, ka vinnam patika visu izjaukt - attieciigi izpeetiija, kaa karbikkis straadaa un sataisiija. (zzell, ka Auto Riga maak tikai pannemt 40Ls, bet taisiit nejeedz)
3) Pirmajos gados biezzi (2x ziemas laika) izdega pakalleejaas numura apgaismojuma lampinnas.
Kopumaa - normaals vaaggis. Tagad nopirku 3 golfu un no laimes kuustu : )
Edmunds
@ 26.oktobris 2003 0:00
Volkswagen Jetta
1991
Novērtējums: 6
Labs auto, ja ir vēlme braukt mierīgi, bez jestriem uzrāvieniem un dzinēja skaļuma pārbaudes! Motorīts 1,6 karb. ar elektronisko vadību (neesot mono šprice kā daudzi sakot!)... ja ir vēlme vairāk spiest, jādod lielāki apgirezieni, tad nāk ārā tie paslēptie daži ZS! Ir bijušas šaizītes ar dzinēja vadības bloku: korozija vadības bloka kontaktos- pats uztur augstus apgriezienus (tu stāvi pie luksofora, a tavs auto strādā uz pilniem apgriezieniem)... bet pa taisno gabalu var braukt kā ar kruīza kontroli! Vispār pilnīgs sviests! Parasti remonts maksāja 20-25Ls (2,5 gadu laikā 3 reizes)! Detaļas lētas!Ik pa laikam kautkas ieklabās: te stūres atbalsta gultnis jāmaina, pēc bremžu "kolodku" maiņas grab "kautkādi" tur turētāji- arī ar laiku pierod! Grabošš salons, plastmasas!
Degvielas patēriņš: vidēji7-7.5L, ziemā pār litru vairāk! Vēl sanākušas problēmas ar tosola teci (sūknis), ar laiku aiziet bojā atbalsta gumija karburatoram (saplaisā)!
Mazā klasīte- mazas detaļiņas- mazas ceniņas!
sOOn
@ 22.septembris 2003 0:00
Volkswagen Polo Fox
1984
Novērtējums: 6
Nopirku šo auto taalajaa 1995. gada pa 800 USD. Auto bija brīnišķi zilā vizbulīšu krāsā, 1,3 dzinējs. Kuzovs vietām bija sarūsējis, laikam auto bija trāpījies zem krusas. Tomēr nesošās konstrukcijas bija bez rūsas pazīmēm. Lielākajiem rūsas pleķiem uzlīmēju virsū uzlīmi, līdz ar to pēc tam skats palika gandrīz pieklājīgs.
Par defektiem. Ziemā pūta eļļu ārā motortelpā pa visām malām. Izrādās bija aizsalusi kartera ventilācijas truba.
Eļļa bija trāpījusi arī sadalītājā. To nācās iztirīt. Čakarējās karburators. Tikai ģēniji no volksburgas var izprojektēt tādu trubiņu un caurulīšu gūzmu ap šo iekārtu. Nācās nopirkt karburatora remkomplektu (10 lvl). Pēc tā instalācijas problēmas pazuda. Pēc 10K km nobraukuma sāka dūmot motors. To novērsu nomainot vārstu gumijas (0,7*8 Lvl). Sieva mācoties braukt nosvilināja sajūga izspiedēj gultni (remonts + gultnis 25 lvl)
Jāsaka ka citu defektu nebija.
Kopumā nobraucu ar šo auto ap 60K km. Gāja viņš līdz 150 km/h. Sajūta pārāk omulīga tik ātri braucot nebija, lai gan uz ceļa stāvēja gana stabīli. Degvielas patēriņš turējās ap 8 l uz 100km. Attieksme no citu satiksmes dalībnieku puses pret šo transporta līdzekli bija neviennozīmīga. Žigulisti un tml. centās pastumt malā vai citādi apbižot, it īpaši ja pie stūres bija mana sieva. Audisti un bembisti pastāvīgi pieteicās par "sponsoriem", jo nekādi nevarēja saprast kā tāda ute var turēties līdzi ātrumos vir 120 km/h. Toties policistu kungi par jebkādiem pārkāpumiem līdzcietīgi izrakstīja soda kvītis par 2,50 lvl.
Pārdevu šo auto 1997. gadā par 900 USD, un cik esmu dzirdējis kustās viņš vēl šodien.
Tātad kopsavilkums:
+ lēts;
+ mazs un ietilpīgs - bagāžniekā bez problēmām varēja ielikt televizoru ar 82 cm pa diognāli iepakojumā, arī es pats (augums 190cm) varēju ērti iekārtoties pie stūres;
+ gana labi iet;
+ laba caurgājība.
- nejēdzīgi sarežģīts un neērti remontējams dzinējs;
- liels degvielas patēriņš;
- audi - vw grupas ražojums : o)
UldisK
@ 11.septembris 2003 0:00
Volkswagen Polo
1987
Novērtējums: 3
Neticeesiet, bet tajaa gadaa razjoja arii Polo ar diizeljdzineeju. Dzineejs bij atmosferiskais, bez turbiinas, 1.4 litri. Neskatoties uz mazo tilpumu un dzineeja tipu braukt pa pilseetu un pa shoseju var normaali, vajag tikai laiciigi klokjus raustiit. Stuures pastiprinaataaja shkjiet, ka nav kaa sugas shim mazauto, tachu vinjsh ir pietiekami viegls, lai stuuri izgroziitu bez probleemaam arii, ja pie stuures seed sieviete. Man, ar savu 187cm augumu seezjot pie stuures galva duuraas griestos, tieshi pie prieksheejaa stikla, liidz ar to atpakaljskata spogulis netika lietots kaa suga. Braukt jau var ar taadu auto, bet ilgaaku gabalu braucot ljoti nogurst gan no motora radiitaa trokshnja, gan arii no neertaas seedeeshanas. Bundza uz ritenjiem. Paldies dievam, ka shis auto nebij maneejais.
Plusi
- Mazs degvielas pateerinjsh
- Viegli noparkot shauraas vietaas
Miinusi
- galiigi nestabils uz celja
- neerta seedeeshana
- maz vietas
- trokshnji no celja, kaa arii salonaa viss grab
Mareks
@ 15.augusts 2003 0:00
Volkswagen Golf 3
1994
Novērtējums: 8
Iepriekš nobraucu nepilnus septinus gadus ar 2 golfu, kurs kalpoja uzticami un lēti apkopē, bija 1,6 benzīnnieks, kuru nomainiju ar 1,8 karburatoru, tagad braucu ar 3 Golfu 1,6 benzīnnieku, kurs ir stabilaks, ar plasaku salonu. 3 Golfs ir ekonomisks, braucot ar 100 km/h ir 6 litri, ar 120 km/h ap 6,8 litri, turklāt ir diezgan dinamisks. Uzskatu, ka starp vācu mašīnām, ko atzīstu pārsvarā, Golfs ikdienai un 4 cilvēku gimenei ari svetkos ir ideāls auto, jo ir reizē gan liels, gan mazs - nav problemu noparkoties pilsētā, jo vienmer var kaut kur iespraukties.
sandris
@ 15.augusts 2003 0:00
Volkswagen Passat
1983
Novērtējums: 5
Vecs, kaa naave, apruuseejis, izgrabeejis bija shis VW Passat universaalis ar 1.6 litru diizeljsirdi.
Vieniigais, ko varu teikt par sho auto ir tas, ka shis auto bija kaa leets paarvietoshanaas liidzeklis no punkta A uz punktu B vajadziibas gadiijumaa liidzi panjemot tonnu ar mantaam. Iznjemot to, ka lai cik arii paarsteidzoshi neliktos prieksh tik nesportiska auto, bet shis auto ljoti stabili tureejaas uz grunts celjiem, taisnos posmos, kaa arii slaidos liikumos vareeja mieriigi braukt turot pedaali griidaa.
Plusi
- mazs degvielas pateerinjsh
- ljoti stabils uz grants celjiem
- daudz vietas bagazas nodalijumaa
- var ljoti viegli apgriezties shauraas vietaas
Miinusi
- aatraak par kaadiem 140km/h nepabrauksi
- uzraaviens galiigi nekaads
- neerta seedeeshana
Mareks
@ 13.augusts 2003 0:00