Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Golf Mk4 1999 Novērtējums: 7 Komentāri [11]
Nu, nedaudz par 4. paaudzes golfinju! Iegadaajos 2005. gada maijaa pa 5650 eerikiem.
1.4 litru motorinjsh ar 16 vaarstiem un 75 zs jaudiigs! Itkaa daudziem vareetu shkjist, ka nekaadu ekstru, bet taa nemaz nav. Ir 4 el logi, 4 airbag, el. luuka, origjinaalais radio (ja neveelaas dikti ziimeeties, tad skanjas kvalitaate peec manaam domaa ir ljoti laba =)) ar kaseti, st. past., kaa arii visi 4 bremzhu diski!!! Taa tiktieshaam ir lieta, kas manam autinjam ir tik laba cik vien var buut, kopaa ar ABS nu vnk. ideaali, nedaudz nospied un mashiiniite jau strauji samazina aatrumu. Un noteikti, ka ir vel kautkas, ko esmu aizmirsis piemineet.

Bet tas nu taa! Kad nopirku, bija baigais troksnis labajaa pusee priekshaa, domaaju, ka tas vareetu buut izsists vai izjucis amortizators, bet, izraadiijaas, ka parasta bukse! Nomainiiju par kaadiem ~15 ls. Tagad salonaa patiikams klusums. Taa kaa ieprieksh braucu ar golf Mk2, tad nebriinieties, ka esmu sajuusmaa par, manupraat, daudzajaam extraam un kluso salonu. Piemineeshu veel, ka panelis prieksheejais ir no taada interesanta materiaala, gandriiz kaa gumijas. Tiiraas ljoti labi un arii saule nespiid aciis, kaa tas meedz buut mk2 vai a100!
Bet, dikti nepatiikami mani paarsteidza, kad, nomainot akumulatoru, iedegaas lampinja, kuraa paraadiits cilveecinjsh ar bumbuli (airbag) noleemu atpleest valjaa un apskatiities, vai ir tur spilvens, vai nav. Nemaz pleest nevajadzeeja, pietika ar vieglu kustiibu un vaacinjsh blakusseedeetaaja puses panelii bija nost un, kaa izraadaas, pilns ar tukshumu! =( zheel! Autnjsh bijis sists, veeleek, taa kaartiigi ieskatoties, vareeja arii pamaniit, ka motora paarsegs ir bijis shpakteleets un sliipeets. Ai nu, kaa ir taa ir! Bet, veel vairaak mani apbeedinaaja tas, ka lietus laikaa pa gar blakusseedeetaaja durvju augshpusi suucaas garaam uudens, kas tek virsuu pasazhierim. Varbuut kaads vareetu pastaastiit, vai sho probleemu ir iespeejams atrisinat. Netiik taa uz servisu iet un klausiities taas muljkjiibas: aaai da ko tu te mums raadi, tur pus mashiinu vajag paarmetinaat! utt. utjp. utml!
Aaa nu jaa degvielas pateerinjsh arii taads diezgan nepatiikams- 7- 9 litri lielaakoties pa pilseetu braucot. Iisteniibaa saaku nozheelot, ka njeemu tik mazu motorinju, tagad, kaa minimums buutu 1.8 benziins, vai 1.9 TDi. Ir veel viena nelaaga lietinja, jamais man eed ellju un tas jau arii nav normaali, kad '99. gada motors apeec kaadus 0.5 l uz 10 000 km, vecais Mk2 pat uz 10 000 neapeeda 0,3 l. Varbuut, ka ir noseedushies gredzeni, bet, labaak pastaastiet juus, lasiitaaji, kas tur vareetu buut pa probleemu!
Bet nu visaa visumaa automashiina brauc labi, klusi un pie stuures arii juutos diezgan eerti. Nu jaa, varbuut tas degvielas pateerinjsh ir arii tik liels, jo mashiiniitei virsuu staav r14 riepas ar pilno augstumu (80), un pa pilseetu braucu ne augstaak kaa ar 3. paarnesumu, jo mazajiem motorinjiem patiik augsti apgriezieni!
Nu jaa, vienreiz pameegjinaaju, cik var izspiest ar jamo, un sanaaca 170 km/h, varbuut buutu veel par kaadu km aatraak, bet pedaalis jau bija liidz pasham galam un dikti aatri naaca pretii liikums =).
Taa nu, iesakiet, padalieties ar informaaciju, kas jums pieejama un tikai luudzu respect arii pret kompaktklases auto!
Un ieteikums citiem, kas peerk kaadu automashiinu, dariet to praatiigi, paaraak nesapriecaajieties un pieveersiet uzmaniibu katram siikumam! Var gadiities, ka tas siikums, piemeeram nedaudz atshkjiraas atstarpe prieksheejam buferim t. i. vienaa vietaa taa ir nedaudz lielaaka, citaa mazaaka, vai arii buferis saiet kopaa ar virsbuui saskaroties. Uzreiz uzdodiet sev jautaajumu: Kaapeec ir bijusi vajadziiba to njemt nost un pielikt klaat shkjiibi? Visticamaak ir noticis, kaa manaa gadiijumaa- auto ir dabuujis pa purninju! =)
 
Compact @ 4.janvāris 2006 0:00
Volkswagen Golf 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [15]
VW Golfs III CL, 1992. gads, 1.8 mono, 55kw. Tumši zils metāliks, 5 durvis, 14" metāla diski, orģinālais stereo autoradio (pat bez kasešu atskaņošanas). Ir āķis un lūka.
Tika iegādāts "uz fikso un pa lēto", jo negaidīti radās nepieciešamība tikt pāris stundās pie sākotnēji un uzturēšanā lēta auto.
Cena - 400 līdz 500 EUR zem vidējās tirgus vērtības itkā labi koptiem, tā paša gada, markas, motora un durvju skaita auto (informācijas avots ss. lv un autonet. lv).

Trūkumi pirkšanas brīdī:
- bijusī darba mašīna,
- n- tie saimnieki,
- Latvijā n- tos gadus, km rādītājs atgriezts tieši par 80.000 km (tik auto ir nogājis pa Latvijas neceļiem),
- nojāta ātrumkārbas kulise,
- sajāti pakaļējie amortizatori
- ne gluži orģinālais bāgāžnieka plaukts,
- rūsa, kā jau tumši zilas krāsas pārstāvim (tā ir slimība šīs krāsas auto - jau sākotnēji s***ga laka).

Trūkumi, kas atklājās pēctam:
- termostats aizgājis savās darīšanās, temperatūra necēlās virs 70 grādiem. (Ha, un es pērkot braukāju pa centru, pārbaudot, vai neuzkarsīs;- ))
- sajāts viens aizmugurējais gultnis,
- riepām nekomplekts, ir viens pāris un divas, lai arī līdzīgas, tomēr dažādas.
Trūkumus novērsu, izņemot rūsu, kurai laiks vēl nav pienācis un riepas, kurām tā arī bija pēdējā sezona.

Pozitīvās īpašības:
- degvielas patēriņš. Bākā iet 44L degvielas, ar tiem nobraucu 700km "ar astīti". Nav slikti priekš 1,8L trula vācieša.
- izskats. Kautkas visā tajā ir. Ar 5 durvīm golfs ir baudāms, ko neteiktu par 3durvju versiju. Bet tas subjektīvi.
- rezerves daļu un darbu pieejamība un cenas. Nomainot amīšus (Bilstein 2 gb), kulisi, pakaļējo gultni, kā arī termostatu, bankrotējis neesmu un joprojām plusos.
- sākuma cena. Līdzīga izskata, (ne)komforta, taču varbūt pāris gadus jaunāki VW ir jau divreiz dārgāki. Jautājums par ko, jo cik esmu salasījies, nekādi būtiskie uzlabojumi nav bijuši to gadu laikā.

Negatīvās īpašības:
- nekomfortabli sēdekļi. Sēdekļi maniem 190cm galīgi garām, meklēju par saprātīgu cenu vismaz priekšējo komplektu no VR6 vai GTi.
- bezuzrāviena auto. Kavalieru starti ar spolējošiem riteņiem laikam šoreiz izpaliks, auto drīzāk aizrīsies, nevis nospolēs.
- uz lauku ceļa uzbraucis, sapratu, ko nozīmē grabēšana. Grab viss un visur. Taču - nekas nenolūzt, kā to varētu gaidīt.

Rezumējums:
Labs auto, ja rāmā garā jāpārvietojas pa pilsētu un Jūrmalas šoseju atļauto ātrumu + 10km/h robežās.
Pērkot jāskatās, lai noteikti būtu radio (nedod dievs uzbraugt uz lauku ceļa, nebūs ko pagriezt skaļāk!).
Pilnīgi bezjēdzīgi meklēt ideālā stāvoklī, tādu nav, ir slēptie trūkumi. Pie esošajām rezerves daļu cenām, labāk sameklēt lētu, bet ar trūkumiem, kurus par ietaupīto naudu var novērst īsā laika posmā. Neņemt jaunāku gadu, ja par to prasa divtik, cik par 92. gada auto.
Golperis @ 31.oktobris 2005 0:00
Volkswagen GOLF5 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Cau , bija man taada sagadiishanaas vadiit mana prikshnieka auto. jaasaka peec izskata tas golfs diezgan labs. un man patika . vieniigais mans shefs man nepaaraak lielu algu maksaa. tad nu es arii kad tiku pie vina auto izmantoshanas . visu arii paraadiiju. sak , lai nu tiek . ja citaadi nevaru iegriezt shefam , tad vismaz vina mantiibai. :)
nu taa nu es seedos pie taa autina stuures . izmeeginaaju visu ko tas autins speej.
otrajaa robaa izspiedu 140km stundaa. nu nav slikti priks 1.6 litri dzineeja. Atrumu arii uznem diezgan labi.
ja buutu nauda tad noteikti iegaadaatos taadu vaagi. par benziina pateerinu varu teikt vieniigi to , ka nu ir taa : kaa brauc taads arii pateerins . es domaaju , ka ar jebkuru autinu taa riktiigi braukaajot pa pilseetu pateerins buus virs 10litriem.
coms @ 30.oktobris 2005 0:00
Volkswagen ILTIS 1978 Novērtējums: 10 Komentāri [21]
Vācu armijas džipiņš. Iegādājos pirms 5 gadiem galīgi nojātu, saremontēju un nu ir ideāls auto medībām, copei un saimnieciskām aktivitātēm. Tūkumi:1.6 WW motoru nomainīju pret 1.8, bija par vārgu, gadā reizi uz apskati jānomaina kāds šenkelis vai kāda bukse. Dažas rezerves daļas specifiski tikai šim modelim , bet pamatā der no WW, Merša, Audi. Labumi: viss pārējais- ne pārāk smags-1500 kg, ja tomēr iestrieg, divi pensionāri var izstumt, vasarā kabriolets. bleķi biezi, izturīgi, laba caurgājība bezceļos, liela kravnesība.
 
mednieks @ 23.septembris 2005 0:00
Volkswagen Golf III 1993 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
1,8 mono, 90 ZS. Apvieno gan dinamiku (nekādas īpašas sajūtas nerada, bet no kustības neatpaliks nekādā gadījumā), gan ekonomiskumu (vid. 7 l/100 km). Griezes moments pie ~ 2500 apgriezieniem minūtē ļauj normāli braukt ar 5. ātrumu jau no 55-60 km/h (īpaši labi pilsētā, nevajag bieži slēgt ātrumus. Uz 50 normāli var braukt gan ar 3., gan 4., gan 5. ātrumiem). Uz slikta ceļa, bruģa ne īpaši komfortabls. Laba pārredzamība, netraucē jumta statnes, pilsētā var ērti noparkot, labi, lieli spoguļi (sfēriskie). Ārpus pilsētas apdzenot nav jāpārslēdzas uz 4. pārnesumu, jaudas pietiek. Līkumos stabils, laba ceļa izjūta. Ergonomika šim auto ir laba - pat 1. reizi braucot viss ir ērti pārskatāms un aizsniedzams. Ņemot vērā auto izmērus, Golfs pārsteidz ar plašumu salonā, kas nav raksturīgi šadas klases auto. Esmu braucis ar VW Golf II, Volvo 740, 940, V 40, BMW 325, Mercedes Benz E250 un citām a/m. Salīdzinājumā ar tām Golf III sniedz komfortu par zemu cenu (ekonomisks, lētas uzturēšanas izmaksas un rezerves daļas, kuras ir plaši pieejamas u. c., turklāt lietots Golf III ir diezgan lēti nopērkams. ). Pie mīnusiem: Pa Latvijas ceļiem sitas ārā ritošā, zema priekša, vāji tuvo gaismu lukturi.
Mr Expert @ 3.septembris 2005 0:00
Volkswagen golf 3 variant 1996 Novērtējums: 5 Komentāri [12]
Nav man nekādas lielās pieredzes ne braukšanā, ne auto iegaadē. Pirms gada, nokārtojot autovadītāja eksāmenus, iegaadaajos Golf3 variant 95 gada izlaidumu, pārdeveejs to rekomendēja kā tehniski labā stāvoklī. Nelielās konsultācijās arpaziņām, nolēmu ar to braukt. Motors 1,8, benzīna patēriņš vidēji 7 litri uz 100 km. Ģimenei ērts braukšanai pa pilsētu un uz dārzu, kā arī pa Ltvijas ceļiem.
Problēmas sākās pēc uzrādīšanas servisā. Vispirms kolektora metināšana, meistars teica, ka tā esot šo modeļu vājā vieta. Nākošais aizdedze: ziemā nepielec, kad ļoti vajag; dalītājā krājas mitrums; meistars saka, atkal raksturīgas ķibeles šiem modeļiem. Tālāk sekoja vislielākās nepatikšanas - sāka birt elektronika (vadi, kā teica meistars). Braucot pēkšņi krītās ātrums, brīvgaitā rādītājs tahometrā lēkā, mašīna "žagojas un rīstās, rūc briesmīgi". Atrādot servisā pirmajā reizē neatrada neko, otrajā nomainīja "datčiku" monošpricei (lietotu), trešajā brīvgaitas regulētāju. Meistars atkal saka: raksturīgs shiem modeļiem.
Griestu lūkas elektronika arī salūza, kas arī esot raksturīga shiem modeļiem. Kad prasīju, kas tad nav tiem raksturīgs, tad atbildēja, ka shie modeļi esot vislētākie, tāpēc arī shtruntīgākie, motors, lai arī 1,8, esot slikts.
Iekritu?! Radinieki jau sāk teikt, vai tik mani nemuļķo servisā!
sieviete @ 23.jūlijs 2005 0:00
Volkswagen Passat Varaint 1.8T 20V 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Auto esmu iegādākies šā mēneša sākumā, tā kā neko daudz nevarēšu pastāstīt. Iepriekš bija audi a62.5tdi 115 zs nu šis auto daudz ņiprāks. Protams pie zemajiem apgriezieniem nav tā kā, ka min, tā mauc bet nu dinamikas man pilnīgi pietiek. Esmu ļoti apmierināts tā kopumā, auto ir ar servisa grāmatiņu, protams serviss nav iets līdz pat 2005. gadam, bet kaut kur 2003. gadā beidzās, bet nu tomēr. Nobraukums 150tk, domāju, ka ir arī īstais. Par kaut kādām detaļu maiņām pagaidām nedomāju, jo pie tehniskās vienīgi, kur ielika 1 bija putekļu gumija, to pārdevēji nomainīja. Venīgais par ko vēl īsti neesmu skaidrībā ir par patēriņu, man kaut kā neticas te visur esošie apraksti par 8 litriem, man kompis rāda stabilus 10.5-11. Principā braukāju tikaipa pilsētu. Vakar bija ārpus Rīgas izbrauciens tad kompus rādīja 7.5-8.5. Varbūt kāds zin, vai kompis rāda tā kā kopējo patēriņu nu ņem vērā arī klimatu vai tas tā kā atrauti rāda kaut ko savu a vot klimata lietošana vēl pašam prātā jāpluso klāt. Kā jau tomēr benzīnniekam šis ir daudz labāk aprīkots kā bija audi, 4 el. logi, kompis, oriģ. radio ar 8 skaļruņiem (4 pīkstuļi un 4 "zemie"), vadītājam roku balsts, benzīnbākai poga salonā. Ak jā tā laikam fīča, ka radio skaļums atrkarīgs no braukšanas ātruma, nu tā pilnībā neesmu pieradis, drusku kaitinoši tas ir stāvot sastrēgumos, kā uzgāzē, tā pieaug skaļums, kā nomet ātrumu tā atpakaļ.
Kopumā esmu apmierināts, vēlāk vēl padalīšos pieredzē. pagaidām tas ir pirmais iespaids.
Jēkabs @ 20.jūnijs 2005 0:00
Volkswagen Passat 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
VW Passat Variant 18T.
Nopirku shaadu auto, jo pats nezinaaju ko gribu.
Taa vienkaarshi iepatikaas un nopirku.
Pashlaik esu nobraucis 60 000km ar sho autinju, gribeetu ko pastaastiit arii citiem.
ērts salons, bagaazjas nodaliijums perfekts, katram sava vieta, nekas negrab. Salons melns, bet to varu pieciest.
Daudz dazjaadu kabatinju, kur salikt vajadziigos siikumus.
Salons diezgan kluss, arii braucot uz 150km/h.
Lielaakaas izmaksas man ir bijushas zobsiksnas mainja, jo jaanjem nost visa prieksha.
ritoshajaa daljaa samainiju vienu sviru 25Ls.
rezumee:
+ērts
+kluss
+ekonomisks (videeji 8,5l/100km)
+jaudiigs
+daudz extru, el logi, spogulji, apsildaamie seedeklji, spogulji, klimatkontrole, luuka utt.
+detaljas pieejamas
+nav riska grupaa apdroshinaataajiem.
- vareetu buut pagaidaam neesu taadus izjutis.
Bambucha @ 9.jūnijs 2005 0:00
Volkswagen GOLF5 2004 Novērtējums: 5 Komentāri [16]
Labdien,
Gribeetu pastaastiit savas izjuutas braucot ar sho mashiiniiti.
Paneemaam Berliinee auto nomaa uz divaam dienaam. Nomaa pateica, ka vinjiem esot tikai GOLFI, bet man tie asocieejas ar kartupelju kasteem, taa kaa plaanots nobraukt pa divaam dienaam bija daudz, bija svariigi, lai mashiina ripotu godam. Nomaa beidzot nomierinaaja, ka vecaakas mashiinas par 6 meeneshiem vinjiem neesot.
Nu taa, kad dabuuju papiirus un atsleegas, devos mekleet savu braucamriiku.
Kad atradu, pieskreeja apkalpotaaja, kaut ko stulbi nobreeca un nonjeema pleeves no prieksheejiem seedekljiem.
Taatad mashiina bija 0000008,0 km noskreejusi.
Motors 1,6 tiptronic kaarba.
Salona apdare- ljoti leeta plastmasa,
skalsh salons, ja aatraak brauc,
ljot, ljoti ciets- arii pa vaacijas baanjiem.
Max aatrums, ko vareeja izspiest - skatiit spidometraa.
Lielaakais shoks bija, kad jau pie kaadiem 350km iedegaas degvielas lampinja. Kad nodevu auto, saskaitiiju degvielas chekus, un biju shokaa-17,0 l/100km.
kaa plusus vareeja pieskaitiit tikai to, ka mashiina nav maneejaa.
 
tontons @ 9.jūnijs 2005 0:00
Volkswagen Passat Variant 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [10]
Passat Variant cienītājiem!
Varu diezgan objektīvi pastāstit par šo modeli, jo braucu ar 1995g. modeli no"" nullītes"- tas tika iegādāts uzņēmumam.
Pašlaik nobraukts 330 000 km- gandrīz 10 gadi. Noskrējiens nav pārāk liels tāpēc, ka auto tika izmantots apkalpošanas darbiem.
Tātad-1,6 benzīns,100zs, no ekstrām var pieminēt elektrisko lūku: )))
Sajos 330 000 km dzinējs kalpo bez problēmām- regulāra eļļas un sveču maiņa. Pie 300tk nodila ģeņeratora oglītes, pie 330tk- nobeidzās" bendiks"- un tas ir viss!
Par pārejiem bojājumiem-
60tk- nobeidzās zonde- nekvalitatīva degviela,
180tk- bremžu kluču maiņa,
220tk - priekšējie amortizatori,
220tk- viens no priekšējiem gultņiem(otrs vēl kalpo šodien)
280tk- aizmugurējie amortizatori,
320tk- tika mainīts viens izpūtēja posms.
Tie ir lielākie tekošie bojājumi.
Mašīna ļoti stabila ziemā, gaita līgana- komfortabla.
Mīnusi- slikti vēdinās salons ziemā- vasarā, durvju rokturis ar laiku"nogurst"- bet tas labojams bez ieguldījumiem, aizmugurējie gultņi beidzas 50tk, tur vainojami mūsu ceļi.
Mašīna tiek kopta- ziemā 2-3 reizes nedēļā tiek mazgāta, turēta siltā garažā(+20 C),2 reizes gadā tiek vaskots. Mašīna kalpos vēl tādu pašu laiku!
 
pits @ 24.maijs 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti