Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen PASSAT 1.6 TD(universal) 1989 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki. Iegaadaajos savu autinju gadu atpakal, Lietuvaa. Arii sobriid braucu ar Lietuvas numuriem un esu apmierinaats(vismaz par apskashu biezumu un neesosho celu nodokli). Esu nobraucis 32000 km. Man tik ir dazi iebildumu pret manu masiinu.1. Atruma paarsleegshana nepreciiza. Gada laikaa esu reguleejis to kaadas 5 reizes, bet peec laika atkal aatrumi sleedzaas gruuti, bija pat notruukusi aatrum klokja trose : ( 2. Durvju rokturi aarpus kritikas, gruuti veraas(jaatrennee iikskis lai viegli attaisiitu), sievieeteem vienmeer ir probleemas : ) 3. Starp spoguljiem un durviim un ir kaut kaada skirba, caurums, kaa rezultaataa braucot pa netiiru celu logam tiek sasmeereeta tiesi taa vieta kur jaaskataas uz spoguli. Kopumaa ar autinu probleemu nav bijis. Nopeerkot servisaa nomainiiju motora galvas un aatrumkaarbas bliives, paaris bukses, bremzu uzlikas un viss. Detaljas nav paaraak daargas saliidzinot ar japaanu auto!Tiko mainiiju priekseejos amortizatorus 10 lati nomaina+13 ls katrs amortizators+10 lati par abaam atbalsta gumijaam. Ja vajadzees mainiit PILNIKUS, komplekts maksaas ap 13 ls. Nepatiikams atgadiijums man gadiijaas ar MIRONGALVAS nomainu, peec kataloga neviena passaata mirongalva nedereeja, jo kaut kaadi GUDRIISI bija uzlikushi 1 golfa pusasi!!!Izraadaas ka taa der. Naacaas paskraidiit kameer saprataam ka taa ir no golfa : ( Vispaar masiina ir ekonomiska tuksa masiina aarpus pilseetas eed zem 5 litriem direlja, pilseetaa ap 6-6.5. Ellu par apbriinu daudziem need. Uz 10000 nav jaapielej ne cik. Ja kaadi jautaajumi rakstiet
 
a.lap @ 23.maijs 2005 0:00
Volkswagen Passat Variant 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [4]
Tikko nopirku šo mašīnu, jāpiebilst, ka 1.9 turbo dīzelis.
Atbraucu mājās, un tad sākās. Ventilators strādā visu laiku,
temperatūra normāla. Servisā veči saka, ka tā nedrīkst būt, paskatījās, esot beigts kaut kādsdatčiks. Nu nomainīja to, paņēmu mašīnu, nobraucu 12 km, temperatūra 100 un
ventilators neslēdzas iekšā. Atdevu atpakaļ, nu jau trīs dienas stāv, šie saka, pamēģinās uzlikt citu radiatoru. Nezin vai palīdzēs. Bet vispār ir tā: uzkarst līdz 110, pēc tam ieslēdzas ventilators, nokrītās temperatūra uz 100, un sākas viss no gala!Neesmu spečuks, bet palīdziet, veči ar padomu!Tā temperatūra taču nav normāla, nokaus dzinēju, cik tad dīzelim vajag!
Guntis @ 21.maijs 2005 0:00
Volkswagen Passat 1982 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Tiku es padziits no Dzimtenes 12 gadus atpakalj. Dzimis biju sarkans.. kaa Ferrari, bet turki mani partaisiija par zalji/peleeku metaaliku. Viss jau buutu labi ja sur tur kur atleca/atsita kraasu nespiidetu sarkana cauri. motoriits man atbraucot pie jums bija 1,6 karburators. no ekstraam varu mineet ka bija visi 4 logu paceelaaji un durvis bij aizsleedzamas.

Dziives laikaa tika mainiitas nodilusjaas detaljas. kaa arii vienreiz tiku ne pajokam laapiits- metinaats un kraasots.

Savaa dziivee esmu saticies ar stirnu uz celja... stirna izsita man abas acis... un nedaudz saociija motora paarsegu. Saimnieks teica ka galja bija garsiiga...

un tad kaadu laiku atpakalj manaa motoraa vairs nemainiija ne elju, ne filtru... laikam taapeec ka man saaka ljoti garsjot elja un aatraak par 80 km/h vairs nespeeju paskriet... nebija man vairs jauniibas speeka. taa es dziivoju 2 gadi, gods kam gods ar elju gan vienmeer biju apgaadaats un nekad man vinjas netruuka. gadaa caurmeeraa mani nodzina saimnieks par 60. ooo vecaaku vismaz. preciizi nepateiksju jo extraas nebija spidometrs kas darbojaas...

visu savu muuzju esmu bijis noslogots par 150%. ir bijis uz slidena lauku celja ka pret kalnu neesmu speejis raapties, jo aizmugure taa piekrauta... ka priekseejie ritenji knapi skaras pie celja... un bija laiks kad veel ziemas riepas nebija obligaatas... tiesa bij reiz jaamaina viss aizmugures tilts.. laikam biju paarlaadeets... bijis.

2 gadi atpakalj ieguvu jaunu dveeseliiti 1.8 litri monosprici(pa 50 ls)... kuras vietaa uzlika karburatoru no vecaa motora.

un nu jau pusgadu kaa man atkal motoraa nemaina ne elju ne filtru. visu laiku TA izgaaju bez aizkjersanaas, ar nelieliem aizraadiijumiem. Sogad noleema vairs TA neiet, bet vest uz maaju no meza malku...

esmu bijis saimniekam pabeerna lomaa, bet kalpoju gods godam. Saimnieks mans zemnieks un maiziite vinjam ir smaga un es vinjam centos paliidzeet kaa speeju.

nu mana vietaa ir cits , drosji ka mans braalis. un no exxtraam ir spidometrs kas darbojas un stuures pastiprinaataajs un pagaidaam straadaa visi logu paceelaaji un sleedzenes. vinjam noveelu kalpot tik pat uzciitigi.

staats nav izdomaats, par visu pat nav pastaastiits. avaarijaas nekad nebiju iekljuvies... es neskaitu nabaga stirninju...
artv @ 15.maijs 2005 0:00
Volkswagen GOLF2 1984 Novērtējums: 10 Komentāri [18]
Sveiki,
Gribu pastaastiit par savu auto.
Nopirku par 150 ls, no krusteeva.
Dzineejs 1,6 zveers, iet lopaa. Benziinu teeree ap 6 l/100km. Tas ir feini, chomam teeree veel mazaak.
taa kaa braucu daudz, tad degvielas pateerinjsh ir buutisks.
Braucu tikai par zemes celjiem, jo asfaltu pie mums neviens nekad nav leejis. Ritoshaa dalja super. Vienreis iekraavaam 3 cuukas, un vispaar gaaja super. Vedaam uz Viljaku nodot. tad arii paproveeju atstiept pa shoseju. Bljaaviens, kaut kas vienreizeejs. kas par uzraavienu, dziesma kaa Zjorzjam Siksnam. Izpuuteejs jau sen bija nokritis.
Detalju cenas arii man apmierina. Nopirku 3 spainjus ar bukseem pa leeto, bet mainijis jau veel neko neesu, jo nekas iipashi negrab. Iipashi man patiik dizains, gandriiz kaa dzipis. Iet arii lopaa. Mani chomi mani apskauzj.
Visas ciema vecenes maneejaas.
Iesaku jums arii shaadu superauto nogaadaat. Tas ir reaals, Nu vienkaarshi kaifs ar taadu braukt.
Peec shiis skalas liktu vairaak, bet 10 tik pieljaujaas.

Uģis Kuģis

Uģis @ 11.aprīlis 2005 0:00
Volkswagen golf 1.6 E 1988 Novērtējums: 5 Komentāri [7]
2002 mekleeju sev pirmo"nopietno" mašiinu peec žiguļa. Naudas daudz nebija, gribeejaas braukt ekonomiski taapeec izveele krita uz VW GolfII. Izskatiijos aviizes, paneemu liidzi divus "spechukus"un braucu pa autoplačiem. Atradu to nelaimiigo golfu. Maksaaja 1350, paneemu pa1200 zalajiem. Paardeveejs iestaastiija ka mono shprice "spechuki" piekrita un es iegraabos. Pirmaas probleemas saakaas peec nedeeļas. Golfs saaka slaapt nost pats no sevis, raustīities, braukšanas prieks pazuda. Iebraucu vienaa kruumu servii, otraa mehaniki tikai raada garus giimjus un saka, ka nenemsies taisiit. Beidzot atradu vienu. vecis paskatiijaas, noneema karbuuzi pateica, ka jaamaina, krieviski- servoprivod droselnoj zaslonki. Uzzinaaju, ka Volksauto taa fiška maksaa lietota 40ls. Nopirku, sīe man uzlika, bet nekaa. Aizbraucu veelreiz pie tiem kruumu dakteriem, paskatiijas, paskruuveeja, nopleesa 30ls, pateica, ka viss buus shtokos. Bet nekaa. Taa kaadu laiku pabraukaaju, liidz aizbraucu uz Volksauto. Tur jau viiriem ponja ir, bet piki nopelniit arii gribas. Pirmais remonts tam pašam karbuuzim beidzaas neveiksmiigi. Piebildiishu, ka lambda zonde ar bija mainiita pa vidu-20ls, un pateerins ap 10l. Mans meers bija pilns(beidzot: )). Tai pašaa Volksauto manam golfam to visu kropliigo ECOTRONIC padariišanu noneema nost. Atstaaju to viniem, dabuuju atlaidi. Uzlika man parastu karbuuzi. Nomainiija iepluudes kolektoru un "podushku" trubinas. Kopaa ar darbu 80ls, saaliiti prieks golfa, bet ko padariisi. Tagad braucu kaa kungs, ja taa vispaar var teikt par golfu. Pateerins šoseja+pilseeta 7,5l uz simts/km. Taa luuk. Rezumeejums golf ECOTRONIC 80. gadu izpildiijumaa galiigi nerulle.
burciniex @ 24.marts 2005 0:00
Volkswagen golf2 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [16]
Braucu ar šo autiņu nu jau gandrīz 2,5 gadus. kopā noripināti 80000km. Pa šo laiku nekādi dižie brīnumi nav notikuši. Uz ceļa turas labi, ja viss +/- ir savests puslīdz jedzīgā kārtībā un rati ir labi. Man pašam konkrēti 1,6l benzīnieks ECOTEC. Pa šiem gadiem karburatoru 2x nācās labot. pirmajā reizē galus atdeva potenciometrs otrajā kaut kads tur sūknis, kurš regulē apgriezienus tukšgaitā. Protams tika apmainīta apsildes krāsniņa, jo negribēju palikt uz ceļa, ja tā būtu plīsusi. Eļļu nav jāpielej ne grama no vienas apkopes līdz otrai. Salons salīdzinoši skaļš (var dzirdēt gan kā vējš gaudo, gan kā rati ripo). Rūsa gan neko sevišķi nemīl golfa dzelzi. Ceļā pa šiem daudzajiem kilometriem mani nevienu reizi nav pievīlis.

+lētas detaļas
+puslīdz labi turās uz ceļa
+nav rijīgs, ja baigi negāž
+uzticams

- skaļš salons
Kārlītis @ 22.marts 2005 0:00
Volkswagen Passat 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [16]
Tā nu sanāca, pārvarēju psiholoģisko robežu un nopirku Passatu. Universāls, benzīns 1,8 turbo. Ripo labi. Salons ērts, kluss.
Par cik auto tika iepirkts placī, nekādu acīmredzamu defektu nebija, viss bija vai okey, vai aizmālēts.
Pagaidām tikai braucu, jo nekas arī neatgadās.
Par cenām rezerves daļām arī nevaru spriest, jo vēl nekas nav jāmaina.
Gaitas īpašības labas. Uz ceļa turas daudz labāk kā kantainais pasāts
tātad +
+ ērts salons,
+daudz extru - praktiski ir viss: klima el logi, el beņķi, utt.
+ekonomisks,
+moderns dizains.
mīnusi
- zagļiem patīk
tontons @ 15.marts 2005 0:00
Volkswagen Jetta mk'1 1982 Novērtējums: 7 Komentāri [4]
aiz neko darīt iedomajos, ka japastasta par savu ''auto'': ), ja auto varda dzetsons bija kaut kas, mana pirma nopietna automashina ar TA , tad nu ta shis auto man ljava apceljot Latvijas āres tuvākās un ne tik tuvas par minimāliem izdevumiem , un arī attiecigu komfortu: ) ja to vispar ta var nosaukt, tais laikos, kad degviela maksaja vel tikai 0.33ls par litru es tieskham vareju talu tikt: ) , jo mana dzetta piedevus tam ka bija ZALJA vel bija arī 1.6D, ka man par 1ls ljāva noripināt 50km, diezgan iespaidigi prieksh musu tagadejiem apstakljiem : D , jettu nopirku par 300$ , ieguldiju vel 50ls un kaut kur gadu, cik man vinja bija (bez turpmakiem remontiem) vizinajos pa latviju un prieceju publiku: ) , jaa smiekligs auto, ta var raksti ilgi un dikti kopa, aa un kopa noripinaju ap 15 000km bez ieguldijumiem (iznjomot ziemas ratus un degvielu), neslikti 1982 gada 1.6D/ , : ) un tika piedzivots pirmais kresh, līkumā pie suntazu stacijas, pa kreisi aizgaju taisni- ziemaa, rezultaata prieksheja piekare lupatasun maza bukte aizmugutē/ grāvis 3m /, atjaunots auto tika 3dienu laika, un vel nobraukts 1.5 meneshi, jettu pardevu par 320ls. pirms gada neslikti : ),
sviests

tehniskie parametri:
vw Jetta 1.6D
'1982
54zs
0-100/ ~20sek
max./ 135km/h
vid. pat/ ~6 /brauc ka gribi: )
pashmasa/ ~860kg /ja atminja nevilj
pilna/ ~1200kg
krāsa / ZALJA

[- ]
- nekadas dinamikas
- komforts 0
- pie 100km/h sajuta ka pacelsies gaisaa

tads nu ir auto zalja krasa, bet tagad vel uz ielas tadus redzem neviljus parnjem nostaljgija, bet atdzistu pirmais auto bija neslikts tadelj lieku 7
tā lūk!




 
zviedrs @ 20.februāris 2005 0:00
Volkswagen Golf II 1,8 1986 Novērtējums: 6 Komentāri [9]
Viens no Mērfija likumu krājuma papildinātājiem ir teicis "Nav nekā pastāvīgāka par pagaidu pasākumiem!"
Šis stāsts sākas 2003. gada jūlijā, kad ļauni ļauži aizveda neceļos manu bīmeri. Tā kā darbs saistīts ar zibenīgu pārvietošanos ievērojamos attālumos, kā pagaidu variants tika paņemts lētākais 1,8 golfs, kāds bija pieejams ar teh. apskati. Pēc īsas un konstruktīvas sarunas braucamā cena bija nodzīta līdz pieņemamiem Ls 210 (vairāk rocība uz sitiena neļāva).
Pēc 5- tā BMW (1990 ar pilnu elektru) pārkāpjot spartiskajā golfā nekādu pirkuma prieku neizjutu, taču padomju cilvēks pie visa pierod! Patīkamās izjūtas neizpalika! Pāris dienas vēlāk laidos avantūrā- golfs tika piekrāmēts ar 5 cilvēku ķermeņiem + viss augšminētajiem ķermeņiem nepieciešamais izdzīvošanai uz nedēļu mežā. Rezultātā pakaļa draudīgi pieplaka zemei, kas radīja ievērojamu psiholoģisku spriedzi, jo ceļš priekšā virs 300 Km- uz tālāko Latgales kaktu. Rumbulā bāka tika pielieta līdz ūkai un Rīga atstāta aiz muguras. Braucamais lēnam iedrošināja ātrumu kāpināt līdz 115 Km/h. Kad galapunktā bāka atkal tika piepildīta līdz klikšķim es nespēju apvaldīt sajūsmu: uz 300+ Km, pārkrautā režīmā, un ne jau velkoties ar 80Km/h bija noēsti nedaudz virs 18l !!! Pārbaudījumu Golfs izturēja godam!
Otrs patīkamais moments: klīrenss! Ar radagabalu pabraucot laukos pa vecajiem apkārtnes ceļiem, viņa Bembuks (arī 5- ais '92) ne visur tika cauri.
Trešais: Masa! Bija probzas ar iedarbināšanu bet mazā pašmasa dod iespēju iestumt arī vienam pašam, ne sevišķi jaudīgam vīrelim! Otrs aspekts: Masa + 1,8 motorīts. Ne vienreiz vien izpelnījos ļaunus skatus un vārdus (arī ar surdotulkojumu) no stipri jaunāku autiņu vadītājiem, kas nekaunīgi līda gar rindu lai pie zaļā aizlīstu garām! Var jau teikt- avārijas situācijas izraisīšana, bet nu neciešu es nagļakus! Cita lieta- es pat nekaunīgu mikriņu palaidīšu, bet biezo vai bļauri- nekad!
Pirmajos 30 metros var iekabināt 90%+ autiņu, taču tālāk jauda sāk zust un, piemēram, BMW aiziet pa priekšu.
Tagad par negācijām: Minimālisko askētismu es pie mīnusiem neskaitīšu- golfs ir golfs un askētisms pats par sevi nav mīnuss!
Mīts ir lētās un pieejamās rezerves daļas. Ja kas nobirst, ir jāpapūlas, lai šrotos ko atrastu. Ne viss ir pasakaini lēts: Ja kas atgadīsies karbūzim, tie nebūs 5 un ne 10 lati! (bija probza ar karbūža termostatu) Ja jums kādu iemeslu dēļ sanāk pirkt Golfu II- piekatiet lai durvis nebūtu nosēdušās! Pat neliela nosēde ir ātri progresējoša un dārga pie labošanas (PS- ir lēts variants: nomainīt bolti, bet pieredze (ne tikai mana) rāda, ka tas ir īslaicīgs pagaidu pasākums)
Tika novērota arī tradicionālā VW nelaime- benzīna līmeņrādim ticēt nevar! Probzu tradīcijās ierakstāma pečka. Vainas mēdz būt daudz un dažādas, pārsvarā parādās ziemā.
Vēl kā raksturparādība: uz klusāka ceļa izmēģināju "nu, cik ta' velk?". Ieskrējos līdz 170, vēl biš rezerve palika, bet neriskēju- ceļš nebija no labajiem, bet gaita golfam ir diezgan lecīga.
Skaņas izolācija (hoppā) labāka nekā Galantam '93!!!
Tagad, pēc 1 1/2 gada expluatācijas varu teikt: Tu biji uzticams ieročnesējs! Sit tibi šrots levis*!"
REZUMĒ:
+Uzticams (ja kas atgadīsies, līdz mājai tiksi 97% gadījumu)
+Ekonomisks
+Caureja (Caurgājība =))
+Jaudas&Masas kombinācija
+Pagrieziena rādiuss (tagad, pārsēdies uz Galantu saprotu- tas IR svarīgi)
+Skaņas izolācija
+Biezi bleķi
- Gaitas īpašības (ciets, lēkājošs (relatīvi, protams))
- Tradicionālie defekti (Sk. aprakstu, rūsa, vecuma kaites)
- Estētika&Komforts
Atzīmes:
Gaita: 5
Rāviens: 8
Uzticamība: 9
Komforts: 4 (3+skaņas izolācija)
Izmaksas: 8 (Taupīgs+nekas liels nav mainīts)
Videsspēja**: 8
Dizains: 4 (Ext:4, Int:3, Ergo:6)
Vecums: 2

* Sit tibi terra levis (lat. )- Lai tev vieglas smiltis! Šrots ir un paliek šrots.
**Videsspēja- Termins ko HVZ kur nofiksēju: Piemērotība dažādām vidēm; t. i. lauki, pilsēta, šoseja, lauku ceļš, bezceļš utt.
Dawsons @ 13.februāris 2005 0:00
Volkswagen Passat 1990 Novērtējums: 6 Komentāri [12]
Nu taa lai jau komentaaros nesaaktu nolikt opereesim konkreeti ar skaitljiem bez liekaam subjektiivaam izjuutaam.
Nobraukti kops iegaades ir 33000 km pa visdažādākajiem celjiem.
Vid patērins ilgterminja testā- 7,5 litri benziina - tas 70% soseja 30% pilseeta
vai 11 litri gaazes ziemaa 9-10 vasaraa starp pilseetu un soseju buutiskas atskiriibas nav.
Detalju cenas ir patiesaam smiegliigas, tas gan vairaak deelj taa ka ir liela izveele un vienmeer var atrast visleetaako( kas nebuut nepretendee uz labaa) detalju.
Taatad(ja nu kaadam interesee):
termostats -4 ls
Bremzu kluci- 6.5
Bremzu diski- neventileejamie -12.5 gab
Zobsiksna 4 ls(BOSCH)!!!
Priekseejie gultni no 7-14 gb (peedeejais SKF)
Elljas filtrs 2 Ls
Gaisa filtr -4.5
Zobsiksnas spriegotaajs-9.9
Svecvadi(silikons)-19
Bendikss-14
Bremzu loki-13.5
pirksti, 'oporas', bukses- tas viss 2.5-5.0 ls gab

Tas arii viss kas mainiits sajaa laikaa.
Konkreetaa masiina 1.8 monosprice CL izpildiijumaa. kaa rezultaataa ir galiigi pliks bez jebkaadaam ekstraam(vismaz nav kam nobirt)
+/-

+plass (200 cm indiviids)
+leets daljas
+gandriiz visu var izdariit pats
+ljoti produktiiva apkure
+patiikami atturiigs salona divains

- grab
- zog (kasko 80 ls gadaa)
- nepaaraak laba vadaamiiba
- ljoti neeerti seedeklji

Atziiem 6 bet nu tas nav objektiivi:
pareizi buutu -
ekspluataacijas izmaksas- 8
komforts-6
vadaamiiba- 5


Garaisjanka @ 31.janvāris 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15