Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Omega Caravan 2.5 2004 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Man ir bijušas jau vairākas Omegas. Šobrīs 2004. gada Omega Caravan 2,5 dīzelis. Par Omegām varu teikt tikai labus vārdus. Tikai ir kāda sīka problēma, ko esmu novērojis. Bukšķi/trokšņi mašīnas aizmugurējā daļā braucot pa bedrēm un šūpām. Kā lielāks svars mašīnā, jo troksnis pastiprinās. Bukses jaunas. Šādus pašu trokšņus esmu novērojis arī iepriekšējām Omegām. Vai kādam ir līdzīga problēma? Kas tā par vainu?
Rudis @ 18.maijs 2011 0:00
Mitsubishi Pajero GDI 2002 Novērtējums: 4 Komentēt
Kādu laiku bija iespēja pabraukt ar 3. ģenerācijas Pajero GDI 3.5L V6 nezvēru ar 5 pārnesumu automātu triptroniku. Šķiet, ka pati pilnīgākā komplektācija ar neizmantojamu lielu displeju, daļēju koka stūri, ādas salonu, elektrību beņķu regulēšanā utt.

Ja piever acis uz patēriņu (ārpus pilsētas var dabūt ap 10.5l/100km kruīzējot līdz 110km/h, pilsētā redzēts arī 23l/100km), tad auto ir ārkārtīgi ērts un patīkams lietošanā. Šāda izmēra, vecuma un jaudas autiņiem parasti lielākai mīnuss ir bremzes un to efektivitāte, bet konkrētajam eksemplāram viss bija izcili. Nedaudz gadījās pabūt bezceļā, lielākā sūdzība, ka purns un aizmugure samērā ātri duras zemē pie ne pārāk dziļu palu ūdeņu veidoti grāvju pārvarēšanas. Par laimi ir noņemams āķis, jo to bezceļos nolauztu pirmajā piegājienā. Lielus smieklus izraisa, kad instrumentu panelī iedegas zaļa GDI ECO lampiņa pie konstantu zemu apgriezienu turēšanas. Kāds tur eko ar 12 - 15l patēriņu???

Visu cieņu ražotājam, jo ne reizi nav gadījies netīšām nocūkot apģērbu iekāpjot/izkāpjot vai pie bagāžnieka. Ir braukts ar līdzīga gada Patrol, tam bija ļoti viegli nošmucēties iekāpjot un arī liekto mantas bagāžniekā. Dīvainas sajūtas izsauc interesantās formas virsbūves priekšdaļa, kura šķiet garāka nekā reāli ir.

Kā jau daudzām padzīvojušām mašīnām, arī šai problēmas rada rūsa - norūsējušas aizmugures durvis un sānu durvis zem plastmasas uzlikām. Faktiski nekas nav redzams, bet paraujot nost plastmasu paveras tiešām skumjš skats. Acīm redzot plastmasa noberž krāsu, aiz plastmasas esošai ūdens labi krājas un slinki žūst, līdz ar to krīt ārā pat gabali.

Godīgi jāatzīst, ka šādu auto neņemtu pat par brīvu dēļ ļoti augstām uzturēšanas un izmantošanas izmaksām. Viena lieta, ka jauda, ērtības un caurgājamība ir super, bet šāda vecuma un daudzu elektronisku brīnumu saturošs auto lūzt pārāk bieži. Šobrīd ir problēmas ar temperatūras dačiku, kuras nav novērstas. Ārprāta mokas rada riepu iegāde, jo dabonamas uz šodienu ir tikai 255/55 R18 vasaras riepas cenā 250Ls gab. Pilnīgs ārprāts.

Kamēr brauc - viss ir izcili, tur varētu likt 10. Tikko jāmaina kaut kas, tā gribās to auto iestumt Daugavā (atzīme 2 ar mīnusu). Remonta un uzturēšanas izmaksas ir pilnīgi un galīgi neadekvātas šāda gada mašīnai. Reālā dzīvē lietojot vairāk par 4 nevaru ielikt : ((
kliks @ 16.maijs 2011 0:00
Mazda 6 2004 Novērtējums: 7 Komentēt
Sadzīvoju ar Mazdu jau 3. gadu - 2.0 ar 4- pakāpju automātu. Ir nelielas ekstras kā ādas multistūre, ciešamas darbības kondiška, kruīzs un visi elektrologi. Auto nav galīgi pliks, bet tas viss vairs mūsdienās nav nekas īpašs.

Interjers ir šaušalīgi atbaidošs dēļ sudraba vidus konsoles, kurai ir tendence ļoti ātri saskrāpēties. Kaut kas nav labi arī paneļa virsdaļas materiālu izvēlē, jo saulainā laikā diezgan tiek atstarota gaisma (gluži kā papīra lapa atspīd, gan ne tik traki). Priekšējiem krēsliem ir tendence ik pa laikam čīkstēt un ir ļoti grūti atrast vainīgo vietu. Krūžu turētājam pie pārslēga ir tendence lekt vaļā. Lukturu augstuma regulētājs ir salūzis kopš neatminamiem laikiem. Salonā ir diezgan paskaļš. Kaut kas nav līdz galam izdomāts ar ventilāciju, jo lietus laikā vienmēr svīst logi un palīdz tikai kondicionieris.

Daudzus mīnusus atsver lielai salons un bagāžnieks. Ja priekšā sēd 190cm garš cilvēks, tad aiz viņa arī var mierīgi sēdēt 190cm garš. Šajā ziņā nedrīkst sūdzēties.

Trakākais mīnuss ir 4- pakāpju automāts. Lai arī auto sasniedzis tikai 90 nekruķītus tūkstošos, tomēr automāta nolietojums jau ir jūtams, slēdzoties 2. ātrumā pie zināma gāzes nospiediena ir jūtams rāviens. Vispār automāts ir kaprīzs reversa robā un nedodot gāzi rauj auto uz atpakaļu diezgan strauji, it īpaši kad ir auksts. 4- pakāpju automāts nodrošina 2500rpm pie ~94km/h spidometrā, kas atbilst apmēram reāliem 90km/h. Tikko kāpj pāri 2500rpm, tā parādās negausīgas degvielas rīšanas pazīmes. Patēriņš pa trasi ir ap 6.8;/100km (min sasniegtais 6.5l/100km pie 2500rpm kruīzā), pilsētā 8.5 līdz pat 12.5l/100km atkarībā no sastrēgumiem. Mašīnai ir diezgan nekāda spolēšanas kontrole, līdz ar to straujāk uzsākot paspolē. Protams, ar to var cīnīties ar labākām riepām un uzmanīgāk braucot, bet fakts paliek fakts. Nevienai citai mašīna neesmu tik švaku kontroli redzējis. Ziemā bez spolēšanas uzsākt ir ļoti grūti.

Ir braukts ar identisku auto ar manuālo 5- pakāpju. Sajūgs ir drausmīgi smags, šāda gada auto pat nepiedodams.

Jāpiekrīt pārējiem Mazda6 apskatniekiem - rūsē kā maita spārnos un sliekšņos. Tehniskas problēmas pēdējos 2 gados nav novērotas, ja neskaita stūres pastiprinātāja noplūdi, ko salaboja ātri un lēti.

+ liels salons
+ uzticams ekspluatācijā

- rūsa
- pārnesumkārba
- skaļš salons

Šādu auto var pirkt, bet ne ar konkrēto automātu.
kliks @ 16.maijs 2011 0:00
Rover 75 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [1]
baidijos dikti , bet nopirku.... grabažu nu ljoti skaistu..
unglaunu 1,8 dzineeju ar turbiinu...... tad samainiiju visas bukses jo izklausijaas ka braucu ar anglju karieti.. zobsiksnu , plauktus nu vairs pat nedzirdu ka braucu pa zeminieku... remontaa anglijaa aizgaaja 1026 funti ... nu esmu gandariits ... riktiigi feins limuziins... . degvielas pateerinjs nav liels 6 -8 litri uz 1 km.. varu teikt tikai labu ... brauksjana rada veeleesjanos atkal braukt.. jaa klasisks anglju limuziins... nedaudz liidziigs buldogam.....
ringo @ 28.aprīlis 2011 0:00
Chrysler 300c 2007 Novērtējums: 7 Komentēt
Kad šitas auto parādījās, uzreiz sapratu - baigi patīk! Vajag! Gāja laiks, bija citas vajadzības un "Chrysler 300c" arī nemaz nepietrūka, taču...... kā nu gadījās, kā ne, nokļuvu es Nigērijā un pirmais dienesta auto bija šī stāsta varonis.

Vizuāli man šī mašīna ļoti patīk joprojām - tāda liela, spēcīga, mazliet uzpūsta un pārliecinoša. Auto bija bezpersoniskā sudraba krāsā, kas man neizraisa ne sliktas, ne labas emocijas. Turklāt dāvinātam zirgam zobos neskatās....

Pirmā pieredze veidojās kā pasažierim, turklāt aizmugurē sēdošam, jo tā nu tas ir pieņemts, ka bosi sēž aizmugurē, kamēr šoferis stūrē. Viss ļoti labi un ērti.

Esmu ap 196 cm garumā un aizmugurējā beņķī reti kurā mašīnā jūtos tik labi. Protams, priekšā man sēdēja īsāki vīri un ja nu gadījās kāds "garais", tad ērtības mazliet saruka, bet kopumā - nekādu sūdzību. Auto darbojās klusi, audio sistēma darbojās skaļi.

Kad pienāca laiks pašam pārņemt kuģa vadību iezīmējās pāris mīnusiņi, kuri noteikti ietekmētu manu vēlmi par saviem līdzekļiem šādu auto iegādāties īpašumā.

Konkrētajam modelim zem kapota atrodas 2.7 litru dzinējs. Nezinu vai noguris (it kā nevajadzētu, jo rūca labi), bet, manuprāt, tam lielajam tankam biku par knapu. Strauji paātrināties ar autiņu nevarēja - tas gan ir relatīvs jēdziens, bet es to izjutu un gana bieži pasātrinājuma trūkums man traucēja baudīt braucienu.

Varbūt pat vēl lielāka problēma šim amerikāņu brīnumam ir pagriezina rādiuss. Tas ir nepiedodami liels un "U" veida pagriezienos nereti nākas braukāt turp un atpakaļ, kamēr ierasksties savā joslā..... Pie Nigērijas satiksmes īpatnībām tas ir ļoti pat apgrūtinoši un arī bīstami.

Kolēģis, kurš arī braukāja ar šo auto sūdzējās par šaurajiem sānu logiem, kas traucējot novērtēt situāciju uz ceļa, kaut gan es neko tādu īpašu neizjutu. Pieļauju, ka tas ir saistīts ar individuālu ieradumu un pieredzes īpatnibām.

Auto vidējais degvielas patēriņš bija 15 litri uz 100km, kas, manuprāt, tādam aparātam ir normāli.

Savukārt, pavisam nenormāli un nepiedodami ir nostrādāts interjers. Durvju apšuvums, plastmasas ap rādžiņu utt nāk vaļā. Auto nav vecs, bet tādi it kā mazi sīkumi dikti jau nu kaitina.

Auto ekspluatācijas laikā mums izdevās noorganizēt arī nelielu kraštestu. Kolēga sēdēja pie stūres un trakajā Nigērijas satiksmē, kur praktiski nav ceļa norāžu un zīmju (to ka šis ir vienvirziena ceļš cilvēki vienkārši zina, bet kā viņi to uzzināja grūti pateikt, jo zīmes nav... ), uz mirkli apjuka un apstājās ceļa vidū. Ilgi nebija jāgaida un šo iespēju izmantoja aizmugurē braucošā Toyota Carina.

Skaņa bija baisa, paldies drošības jostām es paliku savā beņķī un attiecīgi priekšējie stikli visi vesali. Kāpjam ārā. Vizuāli mūsu autiņam ir pakaļā mazliet nokasīta krāsa, buferī izsists neliels caurums un nedaudz locījuma pazīmes riteņu arkā.

Toyota izskatījās daudz iespaidīgāk. Priekšējā daļa bija kā tāda metāllūžņu kaudze no kuras tecēja visi iespējamie šķidrumi. Tāds liels bleķu murskulis. čalis ar pieri sadauzīja priekšējo stiklu un ar krītīm salauza stūri, taču pozitīvi ka spēja izdzīvot.

Tā vai citādi, bet šķīrāmies bez naida.

Vēlāk atklājās, ka mazliet pakaļa ir padzīta uz priekšu un attaisīt bagāžnieku prasa visnotaļ lielas piepūles, kuras vajag divkāršot lai to vēlāk dabūtu ciet.

Kopējais vērtējums - ja man kāds tādu auto dod braukāties, tad es to ņemu un nesūdzos. ja man pašam tāds auto jāpērk, tad tam ir jābūt ļoti lētam...
kraislerists @ 24.aprīlis 2011 0:00
Opel combo 2002 Novērtējums: 8 Komentēt
Sveiki!Iegādājos savu opel combo 1.6i benzīns(64kw-87zs)pirms 3,5 gadiem!Pirku pefektā stāvoklī ar ļoti mazu noskrējienu 21000km- pirku a2- autowelt placī uz krasta ielas!Auto 2002gada nu vienkārši mušiņu paņēmu pa šiem gadiem esmu nobraucis gandrīz 50000km- ieguldījumi niecīgi!Esmu nomainījis labo stūres pirkstu, kalodkas un protams regulāras eļļas un filtru maiņas, pagājušo ziem nomainīju akumulātoru- goda vārds vairāk neko!Esmu ļoti, ļoti apmierināts ar šo mašīnu- protams man tā ir tikai darbam mašīna!Ja iet runa par degvielas patēriņu, tad tas ir trase līdz 110km/h līdz 7litri, pa pilsētu līdz 10litriem!Nekāda lielā ekonomija jau nav, bet braucu bez bēdām!Vienīgais kad gāju tehnisko brīdināja, kad uz nākošo reizi vaidzēs mainīt izpūtējam aizmugurējo bunduli, jo sāk slāņoties!

Ar cienu,
Jānis
 
Janko @ 8.aprīlis 2011 0:00
Opel Astra H 2007 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
Nu taa – ir pagajushi precizi 4 gadi, kopsh iegadajos Opel Astra H (1.6l, 115hp) pie Opel dilera AdamAuto.
Nobraukums ir tikai 57000km. Auto ir pec dizaina smuks, musdienigs, salons ari – viduskonsole ir savdabiga, atshkjiras no visiem citiem lidzigas klases mahsinaam.. japanjiem, korejieshiem u. c. zveeriem. ; savdabiga pagriezienraditaju darbiba


Par plusiem un minusiem:
+ arejais un salona dizains
+ ekonomisks: vararaa (pilseta 7.8; shoseja 6.2 (ir bijushas reizes 5.7); skatoties cik noslogots autinjsh un kaads braukshanas stils; ziemaa (pilseta 9.0, shoseja 7.0).
+ Borta dators... ljoti precizi raada degvielas paterinju (lidz gramiem preciizi)
+ izcilas gaismas - lieli un specigi priekshejie lukturi
+ salidiznoshi viegli parkoties atpakaljgaitaa (tas laikam tapec, ka man iepkrieksh bija Sedana tipa a/m)

- nav salonaa neviena glazhu turetaaja (iznjemot cimdu nodalijumu). Atverot cimdu nodalijumu, tad cilveks blakus shoferim reali nemaz nevar seedet, nav kur likt kaajas + un tie turetaji ir drizak shkjivju turetaji lai neaizshljuc pa salonu
- slikta pārredzamība pie priekshejās durvju stoikas (abās pusēs)
- pasazhieriem aizmugure pamaz vietu, bet ko no tadas klases mahsinas vairak var gribet
- gariem auguma cilvekiem (virs 1.80m) varetu but problemas ar salona aizmugures skata spoguljiem, jo diezvai vinji ko redzetu. Mahsinas aizmugures dalja ir noshkjelta un virsbuve iet uz leju.
- maza stiklu mazgashanas shkjidruma tvertne (laikam 2l). Takaa mahsina ir hechbeka tipa, aizmugurejie logi ljoti aatri notashkjas ar netirumiem, biezhi skalojot atri beidzas shkjidrums.
- kreslu auduma apdare... ziemā vai lietus laikaa sezhoties a/m, pie durvju atvershanas salona iekritot dazhaam sniega paarslaam vai lietus pilēm – var redzet uz kresa pljekus
- skanjas izolacija braucot vairak par 100km/h

Tagad par remontiem:
1. pec 1- ma gada ekspluatacijas pie 14000km nacas mainit stures stieni, bija neparasti atri izljurkaajies. Paldies Dievam samainija par garantiju. Pat servisa vechi bija ljoti izbriniti un pat pie apskates - pirmo ko ieraudzija tas bija nomainitais stures stienis un vechi bija izbriniti
2. pie 50 000 km nacas mainit labas puses gultni
3. ~pie 40 000 km saakaas klakshkji priekshejaa panelii viduskonsolee. No sakuma tas bija reti un uz nerviem nekrita; tagad jau pie 56tk km tas ir gandriz nepacieshami. Servisaa bez prieksheja panelja izardishanas neko nevar pateikt no kaa tas ir. Bet pec kaada pusgada saku saprast ka tar ir no salona gaisa appuutes sistemas, acimredzot kaads zobratinjsh paarlec. Liekas ka mashina butu iemitinajies kaads ruukjitis
4. pie 55 000km - pie liels bija parsteigums ka braucot atpakaljgaitaa izkrita vaditaja puses atpakaljskata spogulja stiklinjsh – vnk njema un izkrita. Nedammju ka ta butu biezha paradiba mahsinaam. Pec zagljiem neizskatijaas...

Bet visa visumaa laba mashina!
romix @ 29.marts 2011 0:00
Opel Astra H 2007 Novērtējums: 8 Komentēt
Nu taa – ir pagajushi precizi 4 gadi, kopsh iegadajos Opel Astra H (1.6l, 115hp) pie Opel dilera AdamAuto.
Nobraukums ir tikai 57000km. Auto ir pec dizaina smuks, musdienigs, salons ari – viduskonsole ir savdabiga, atshkjiras no visiem citiem lidzigas klases mahsinaam.. japanjiem, korejieshiem u. c. zveeriem. ; savdabiga pagriezienraditaju darbiba


Par plusiem un minusiem:
+ arejais un salona dizains
+ ekonomisks: vararaa (pilseta 7.8; shoseja 6.2 (ir bijushas reizes 5.7); skatoties cik noslogots autinjsh un kaads braukshanas stils; ziemaa (pilseta 9.0, shoseja 7.0).
+ Borta dators... ljoti precizi raada degvielas paterinju (lidz gramiem preciizi)
+ izcilas gaismas - lieli un specigi priekshejie lukturi
+ salidiznoshi viegli parkoties atpakaljgaitaa (tas laikam tapec, ka man iepkrieksh bija Sedana tipa a/m)

- nav salonaa neviena glazhu turetaaja (iznjemot cimdu nodalijumu). Atverot cimdu nodalijumu, tad cilveks blakus shoferim reali nemaz nevar seedet, nav kur likt kaajas + un tie turetaji ir drizak shkjivju turetaji lai neaizshljuc pa salonu
- slikta pārredzamība pie priekshejās durvju stoikas (abās pusēs)
- pasazhieriem aizmugure pamaz vietu, bet ko no tadas klases mahsinas vairak var gribet
- gariem auguma cilvekiem (virs 1.80m) varetu but problemas ar salona aizmugures skata spoguljiem, jo diezvai vinji ko redzetu. Mahsinas aizmugures dalja ir noshkjelta un virsbuve iet uz leju.
- maza stiklu mazgashanas shkjidruma tvertne (laikam 2l). Takaa mahsina ir hechbeka tipa, aizmugurejie logi ljoti aatri notashkjas ar netirumiem, biezhi skalojot atri beidzas shkjidrums.
- kreslu auduma apdare... ziemā vai lietus laikaa sezhoties a/m, pie durvju atvershanas salona iekritot dazhaam sniega paarslaam vai lietus pilēm – var redzet uz kresa pljekus
- skanjas izolacija braucot vairak par 100km/h

Tagad par remontiem:
1. pec 1- ma gada ekspluatacijas pie 14000km nacas mainit stures stieni, bija neparasti atri izljurkaajies. Paldies Dievam samainija par garantiju. Pat servisa vechi bija ljoti izbriniti un pat pie apskates - pirmo ko ieraudzija tas bija nomainitais stures stienis un vechi bija izbriniti
2. pie 50 000 km nacas mainit labas puses gultni
3. ~pie 40 000 km saakaas klakshkji priekshejaa panelii viduskonsolee. No sakuma tas bija reti un uz nerviem nekrita; tagad jau pie 56tk km tas ir gandriz nepacieshami. Servisaa bez prieksheja panelja izardishanas neko nevar pateikt no kaa tas ir. Bet pec kaada pusgada saku saprast ka tar ir no salona gaisa appuutes sistemas, acimredzot kaads zobratinjsh paarlec. Liekas ka mashina butu iemitinajies kaads ruukjitis
4. pie 55 000km - pie liels bija parsteigums ka braucot atpakaljgaitaa izkrita vaditaja puses atpakaljskata spogulja stiklinjsh – vnk njema un izkrita. Nedammju ka ta butu biezha paradiba mahsinaam. Pec zagljiem neizskatijaas...
5. nu jau pie 62000 notika tas ko negaidiju nemaz - atlimeejaas otrs spogu;lja stiklinjsh, shoreiz labaas puses. Iebraucu Aadama servisaa, shi noplaatija rokas pateica ka plika pielimeshana maksaashot 5-7Ls. naacaas pirk superliimi un liimet pasham, izmaksaaja Ls 0.70. Taa luuk

Bet visa visumaa laba mashina!
romix @ 29.marts 2011 0:00
Opel Vectra 1,6 Ecotec 1997 Novērtējums: 6 Komentēt
nesen pārdevu savu vectru un tagad varu padalīties pieredzē. 1997 gada ar 1,6 motoru, kas bija diezgan žiperīgs, ja brauci viens, ja mašinā bija 4 cilvēki tad tā bija kā bija uz rīdzinieka apdzīt. Visus pārējos mīnusus attaisnoja mašīnas komforts un labā vadāmība. Protams arī dizains bija ļoti izdevies.
Bet tagad par mīnusiem
1 rusa kas izlīda pēc 2 gadiem, jo mašīna bija atdzīta no Vācu zemes
2 benzīna patērīņš. Un nevajag ticēt tiem kas saka 7 Litri pilsēta. Nezinu kā jabrauc laikam jāstumj, manēja ēda kā minimums 13 litri. bet tas ir loģiski mazais dzinējs un lielā masa, ko var gribēt.
3Eļļu ēda arī labi, no maiņas līdz maiņai 4 Litru kannas pietika, lai arī bija nomainīti blīvslēgi
4) elektronika sākuma pa retam bet tad ar vien biežāk iedegās dzinēja lampiņa, servisa neko nevareja pateikt!
5 regulāri saka siist arā drosinātāju, kas bija saistīts ar kondisku un termoregulāciju, izeja- ieliku automātisko!
6 parejie sikumi: nodega peckas reostats, ģenerators nobeidzas, šis tas piekarē mainīts,
Kopumā pa trīs gadiem ielikts apmēram 1500 Ls, mašīna nopirkta pa 2000 Ls un pārdota pa 1200 Ls nu tad var parēķināt cik aizgājis mīnusos!
Tas arī kopumā viss stāsts no manas kopdzīves ar šo mašīnu















Tas īsuma būtu viss stāsts no manas 3 gadu kopdzīves ar šo auto.
gunca12 @ 29.marts 2011 0:00
Subaru Forester 2008 Novērtējums: 9 Komentēt
Subaru Forester 2.5 turbo 2008 (230 ZS), automāts (4 ātrumi), priekšpēdējā labākā komplektācija
(viss izņemot ādu, kompi un lūku)
Priekšpēdējais modelis, pirkts tieši pirms modeļu nomaiņas Partnerī.
Tieši tāds kā bildē, bilde gan naf mana sorre.
Maksāja precīzi 30k EUR (pēc nelielas kaulēšanās)

Šķūnings:
1) 4mm alumīnija panna zem visa motora un ātrumkārbas priekš braukšanas mežā un bezceļa
2) turbotaimeris
3) noņemams piekabes āķis

Sliktās lietas:
1) pie 26tkst. km ļoti slapjdraņķī atteica uz brīdi kaut kāds dačiks pie motora vai ātrumkārbas un atslēdzās kruīzkontrole. Braukšanu tas nekādi neietekmēja, tik nestrādāja kruīzs. Partnerī par garantiju vienkārši nodzēsa no kompja kļūdu, vairāk nav atkārtojusies
2) nedaudz grab bagāžnieka štorka kreisajā pusē, izskatās pēc rūpnīcas brāķa; braucot pa granteni it sevišķi
3) lielākā aukstumā zem -13,14 grādiem ik pabrīdim neatlocās / nepielocās elektriskie spoguļi; problēma ir abās pusēs, pamīšus un reizē, kā gadās; spoguļos gan var atlocīt ar roku
4) riteņu arkās intensīvi krājas & blīvējas sniegs. ja mēnesi nav bijis atkustnis, uzmanīgi jātīra ārā, citādi var izspiest kādu plastmasu ar riteni
5) pēc stāvēšanas intensīvā lietū gadās ka startējot uz sekundi noraustās motors; ir aizdomas ka pa gaisa iesūcēju kapotā kaut kāds mitrums tiek iekšā tālāk nekā vajadzētu; braucot gan nav tādas problēmas, nekad nav slāpis vai raustījies
6) piekabes rozetes kontaktā tiek iekšā ūdens un kontakti ir appuvuši - bet vēl darbojas; kontakta kārbas skrūves gan nopuva pavisam, nācās mainīt
7) rūpnīcas rādžiņam uztveršana varētu būt labāka; šim antena logā, laikam tur tā vaina
8) nav pačota

Labās lietas:
1) nekādu defektu būtiskākajos mezglos, kas būtu bijuši jālabo, mašīna vienmēr braucamā kārtībā, vienmēr pielec
2) caurgājība - smiltīm, māliem, dubļiem, sniegam - nekad nav bijusi vajadzība pēc lāpstas; Rīgā ziemas laikā ideāli - parkojies kur gribi, vienmēr izbrauksi;
3) klīrenss 20 cm - apakša un vidus ne aiz kā neķeras, var droši braukt pa mežu ceļiem un tanku bedrēm
4) dinamika. Motora jauda pret mašīnas masu ideāla. 0-80 kmh Var izkost visus standarta benzīndīzeļbembjus no trešā uz augšu līdz 3 litriem. Ar 3 litrīgajiem iet aptuveni vienādi. Ziemas laikā var izkost visus kas nav xd
5) lieli un labi spoguļi, it sevišķi palīdz kad ar piekabi
6) piekabi 300-400kg braucot dinamikā praktiski vispār nejūt
7) minimālas sānsveres līkumos (salīdzinot ar priekšpēdējiem xtrailu un outlanderi ar kuriem ir vairāk braukts)

Čitas štelles:
1) stop- n- go pilsētas satiskmē labāk braukt uz 3 nevis D. Tad viņš normālāk bremzē ar motoru un braucot reāli slēdzas tikai starp 2 ātrumiem - 2. un 3., var dinamiskāk pabraukt, bet degvielu ar rij vairāk. manuālais šifts arī ir ok
2) ziemā uz šosejas 9-10 litri benžas aiziet, pa pilsētu 14-15
3) pie 20tkm gadā miksētā režīmā jārēķinās ar benzīna rēķinu 150-200 LVL mēnesī
4) apkopju cenas vidējas, nav kosmoss. Serviss Partnerī - lieku 8 no 10 (bet esmu korporatīvais klients). 9 nav tāpēc, ka vienu vadu uz piekabes āķi viņi man 2x vilka, tas gan bij 2arpus gadi atpakaļ. 10 es lieku tādiem servisiem, kuri bez maksas atved mašīnu tev pie ofisa atpakaļ
5) benzīns tiek liets tikai 95 tikai Statoilā.
6) man dikt patīk tās integrētās jumta bagāžas slieces

Rēzūmē:
Ļoti praktisks un sportisks drapaks lauku un pilsētas darbaļaužiem, kam nesāp akna par benzīna patēriņu.
 
Gruzis @ 11.marts 2011 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti