Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1.6D 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [5]
Gribu pastāstīt par savu Audi. Nopirku šā gada aprīļa sākumā pēc sludinājuma internetā (tepat iekš I Auto). Tātad 88 gads, tumši zilā krāsā, 1.6 dīzelītis, stūres pastiprinātājs, lūka, centrālā atslēga (likta ar signalizāciju), daudz maz normālas M+S riepas un lietie diski. Man gan viņi nepatika un es tos iemainīju pret Audi orģinālajiem. Cena varēja būt arī nedaudz zemāka - 1600 Eiro. Parastais neturbo motorītis, labā vizuālā un tehniskā kārtībā. Spidometrā 232 250 km. Esmu reālists un saprotu, ka tas nav ne tuvu reālais noskrējiens 17 gadus vecai dīzeļmašīnai. Nummuri EF - tātad +/- 5 gadi Latvijā. Auto tika iegādāts, lai brauktu uz darbu Rīgā. Turp atpakaļ - 110 km. Tā kā šis bija pirmais dīzelis dzīvē, meklēju tieši D nevis TD, lai būtu pēc iespējas vienkāršāks. Uz Audi izvēle krita tāpēc, ka tam ir viens liels pluss - cinkota virsbūve. Uzreiz pēc pirkšanas nomainīju eļļu, visus filtrus, termostatu, tosolu, vārstu vāka blīvi un logu tīrītāju slotiņas. Precīzi neatceros, bet tas prieks izmaksāja apmēram 20 Ls (ar atlaidēm). Pēc tam vajadzēja nomainīt arī divas gumijas un plastmasas pie stūres stieņa salonā. Audi centrs - 10 Ls. Autiņš kalpoja godam, līdz apm. pēc divām nedēļām braucot no darba pēkšņi sajutu stipru degvielas smaku salonā. Apstājoties krustojumā, ieraudzīju, ka no motora priekšas ceļas mazi balti dūmiņi. Uzreiz apstājos un atverot haubi, ieraudzīju, ka uz motora galvas ir degviela, kura lēnām tvaiko un rada dūmus. Arī degvielas sūknis bija slapjšs. Domāju vot ir d.. sā. Aizbraucu uz servisu, meistars apskatījās un teica, ka nekas traks un ka vecām mašīnām šitā esot parasta lieta. Tas esot labākais kas var saplīst sūknim. Precīzi nepateikšu, kas bija par vainu, bet lieta tāda, ka tur viens stienis, kas savienots ar gāzes pedāli bija nedaudz izdilis un laida garām degvielu. Jo vairāk spaida pedāli, jo vairāk nodilst. Tā kā tiešām veciem auto - nekādi brīnumi. 29.50 Ls un pusstunda darba. Kopš tās reizes līdz apskatei nobraucu bez problēmām (3 mēnešus). Uz apskati nomainīju eļļu, filtrus (bija nobraukti jau 8 000) un nomazgāju motoru, jo bija nedaudz eļļains. Biju jau sabijies, ka atgāzes nebūs riktīgas, jo auto diezgan daudz dūmo, bet apskatei tiku cauri diezgan viegli - aizmugurējo darba bremžu nevienmērība un pusass putekļu gumija. Atgāzes bija uz pusi mazākas nekā pieļaujams - 1.25 Nomainīju aizmugurējās kolotkas un servisā samainīju pusass gumiju. Gribēju atgaisot arī bremzes, bet nolauzu cilindriņa gaisošanas skrūvi - cilindriņš 5 Ls. Kopējā summa - 27 Ls un jaunā skate logā. Kopš pirkšanas ir pagājis jau vairāk nekā pusgads, nobraukti jau 18 500. Vairāk arī nekas mašīnai nav darīts, ja neskaita vēl vienu eļļas maiņu. Esmu pabraukājis gan pa Latviju, gan arī bijis Tallinā. Drīzumā jāsataisa čoks, jo tas nepilda savas funkcijas un jānomaina zobsiksna (jāmaina ik pēc 60 000 km). Un tad jāgaida bargā ziema, lai redzētu uz ko ir spējīgs mans Audi. Parēķinot auto remontu izdevumus (ja nebūs jāmaina aķis) pusgada laikā un nobraucot 18 500 km, būšu investējis aptuveni 150 Ls (čoka remonts var pavilkt uz kādiem 30 - 40 Ls, jo jāņem nost sūknis).

Tagad par tehnisko pusi. Kā jau vairums pabrauktu dīzeļdzinēju, arī manam nedaudz garšo eļļa - apm. 250 g uz 3000 km. Un pa šo laiku esmu pielējis 1 l tosolu. Motors ir tieši tāds pats kā visiem neturbo II golfiem un pasātiem. Citu motoru var nopirkt pa 100 - 150 Ls. Nezinu cik tieši zirgi, bet varu teikt ka ļoti maz. Uzrāviens nekāds, apdzenot ir ļoti ''jādomā līdzi. '' Lai arī salons ir labi nopakots, tomēr motors ir paskaļš. It īpaši tas ir attiecināms uz aukstu motoru - īsts traktors. Bet to visu atspēko patēriņš. Tā kā 70% sanāk braukt ārpus pilsētas un vienam, godīgi uz 95 - 100 braucot patēriņš ir zem 5 l/100 km. Pilsētā apm. 5.5 l/100 km. Ja mašīna ir pilna, tad pa pilsētu var apēst arī visus 6. Piekare ir diezgan vienkārša un ļoti lēta (tādam benzīna Audi ir mainīta visa piekare, izņemot amortizatorus un 3 pirkstus. Tas viss ar darbu izmaksāja 85 Ls: -)). Salons negrab, nečīkst, ir diezgan tīrs.

Mīnusi:
ļoti vārgs motorītis
ļoti skaļš motorītis
mazs bagāžas nodalījums
nelokās aizmugurējie beņķi
diezgan vecs
gaišs salons (dotajam eksemplāram)

Plusi
lēts eksplutācijā
ļoti ekonomisks
loti vienkāršs
liela bāka
cinkota virsbūve
tas tomēr ir Audi: -)

Varbūt mans stāsts kādam izliksies pēc kapeiku p... ja stāsta, bet šobrīd man šis auto ir kā pārvietošanās līdzeklis no punkta A uz punktu B maksimāli lēti. Man ir citas prioritātes, kur patreiz ieguldīt naudu. Netaisos to atstāt kāda benzīntanka īpašnieka kabatā, un pagaidām man tas izdodas. Un zinu noteikti, ka nākamais autiņš noteikti arī būs Gredzenu Pavēlnieks.
 
Milicists @ 16.oktobris 2005 0:00
Audi 80 1987 Novērtējums: 4 Komentāri [6]
Taak nedaudz pastaastiissu par savu auto. Pirms gada iegaadaajos auto audi 80 tautaa saukts par bucinu, pelnutrauku utt. Motora tilpums 1.8 monoinzektors, automaatiskaa atrumkaarba. Taa kaa auto tika pirkts lietuvaa vins man izmaksaaja ar atdziisanu apmeeram 500ls protams nummmuri netikai mainiiti es pa Latviju braucu ar lietivas nummuriem apskate uz diviem gadiem veel gadu manam auto ir apskate un ja baigi grib var aizbraukt un ieziet Lietuvaa nav probleemu, bet es to nedariissu ssis auto nonaaks vai nu kapseetaa vai nu tiks paardots pa leetu naudu. Sis konkreetais auto nav slikts vieniigais kraasa ir suudiiga gan, bet atkal salons taads kaa nevienam audi 80. Braucu gadu un paarvietojos ikgdienaa pa Riigu principaa ritossai neko iipassi mainiijis neesmu, esmu nomainiji priekssa kalotkas, pakalejo gultni un tagad pirms nedelas nomainiju pusasi. Taa kaa auto nav cinkots bez priskkikiem neiztikt jo itsevisski, ja auto ikdienaa tiek braukts pa pilseetu. Degvielas pateerins ir liels kad pirku auto peec nostaastiem vajadzeeja automatam est videeji 7 - 9 litri. Bet maneejai eed pa pilseetu nemazaak kaa 10 litrus. Nu pa soseju var izbraukt ar 7 ja neskrien. Par praktisku so auto nenosauks gan loti liels minus ir taads ka kravas nodaliijums ir loti mazs un veel lielaaks ir minus taads, ka nevar transformeet pakallejos sedeklus. Man kaa 191 garam cilveekam vietas arii nav daudz priekssaa seedot traucee durvju stoika jo vina ir paaraak sliipa. Aizmuguree esu ieseedies vienu reizi un vairaak tur negribu seedeet. Ziemaa ir probleemas ar karboraatoru tad raustaas, slaapst nost. Bet auto ar kuru var braukt no punkta a liidz punktam b ir normaals. Lieliit so auto netaisos, jo ipasi nav par ko.
 
MARCO @ 6.oktobris 2005 0:00
Audi A8 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [4]
Auto tapa aizlienēts uz pāris dienām kāda svinīga gadījuma vajadzībām.

V8 4.2 quattro tiptronic ar kožu rožu un xenoniem. Nezinu, vai tas bija ar veco motoru, vai jau ar 40v, jo haubi atvērt tā arī neizdevās un ar spēku plēst vaļā negribējās.
Bet nu sliecos domāt, ka drīzāk 2. variants, jo auto bij` xenona lukturi, kas nāca jaunajam modelim un pirmo reizi auto reģistrēts 98. gada beigās, kad vecos motorus itkā vairs nelika.

Rūpnīcas dati:
0- >100 = 6.9s
Vmax=250
šoseja = 9.1
pilsēta = 19.5
vidējais kompī = 13.8

Pirmais iespaids - milzu govs. Kamēr izgrozījos no vecpilsētas, nācās papīlēties - auto ir plats un garš. Arī braucot iekš automazgātuvē atālums starp spoguļiem un stenderēm bija tikai pāris cm. Auto saimnieks arī apgalvoja, ka šo auto velk ārā tikai tad, jābrauc uz kādu svarīgu tikšanos un ikdienā pa vārturūmēm ar viņu neložņā.

Uz krasta ielas tīģeris parāda raksturu. Es nerunāšu par koka apdari un ādas sēdekļiem, klimas podziņām, vai arhaisko audi kasetnieku. Es gribu tikai pastāstīt par ņurdienu kādu auto klusi izdveš, kad akseleratoru nospiež nedaudz stingrāk.

Sistēma ir ļoti interesanta - paiet pusotra sekunde, kuras laikā nekas nenotiek - tikai kluss ņurdiens, tahometra bultiņa sasniedz atzīmi tuvu kritiskajai un tad seko triecienvilnis, kas ne tikai iesviež braucēju sēdeklī, bet arī rada pamatotas pārdomas par CSN ātruma limitu piemērotību šim auto.

Augstākminētā parādība izbaudāma pie jebkura sākotnējā ātruma. Neatkarīgi no pasažieru skaita 2tonnīgais milzenis saglabā lielisku sporta auto dinamiku un vadāmību. Piekare ir cieta, bet reizē arī ļoti komfortabla. Iespaids ko atstāj dinamiskie rādītāji rada ilūziju, ka apdzīt var dajebko dajebkur un dajebkad.

Auto kas indivīdam liek justies nedaudz svarīgākam par pārējiem, tomēr mašīna saglabā arī iespēju pārvietoties lēnām, pēc noteikumiem un cienīgi. Bet ja steigties - tad efektīvi un ar granci. Tāds lūk gaaaaarš pagarinātājs : )

Salīdzinājumam - pirms nepilna mēneša sanāca pavizināties (tiesa pasažiera lomā) ar S500 (to kas mauzolejs). Salīdzinājumā ar A8 tāds švuncīgs, kūtrs...

Manuprāt A8 tiptroniks ir diezgan lieks. Es nezinu, kādam jābūt maniakam, lai šim auto, kura automāts darbojas tik nevainojami slēgātu vēl ātrumus - lai ietaupītu to pusotru sekundi? Varbūt...

Patēriņš? Kurš te runā par patēriņu - manuprāt adekvāts sniegtajai jaudai un baudai : )
 
Master_D @ 30.septembris 2005 0:00
Audi a4 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Man arii ir audi a-4 2.6 automaats 5pakapju Visas exstras iznemot adas salonu un sedekļa apsildi Shorus muzika baigi apmierinaats ar autiņu. Braucu jau gandriz divus gadus nekadu lielu un neparedzetu remontu nav bijis šo to pa ritošo ellas maina un filtri.
Minus ir tads ka man tas autins laikam bija domats vairak brauksanai pa baniem un tapec tads paciets un vareja buut ari netik zems. Plus, ar to ka vins ir zems un paciets super turaas uz šoses.
Ziemaa pa sniegiem super man stav asr sistema un vinja tiesam dara savu darbu, Slapja laikaa ar brauksanu ari nav nekadu problemu ļoti stabils
Kopumaa esmu ļoti apmierinaats!
niko25 @ 19.augusts 2005 0:00
Audi coupe 2.0 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Pārdevu pavasarī savu Toyotu Corollu 1.3i un sāku meklēt kko spēcīgāku. Prasības bija 2 durvis, motors ap 2000cm2, el. logi, cena līdz 3t eiro, lai kāds var iesēsties arii aizmugurē un vel ziemā iebāzt dēli. Skatijos visas coupe, golfiņus, civicus, probes, celicas, mx6 un nonācu pie secinājuma , ka japāņi ir bišku lētāki, bet 2x dārgākas rez. daļas nekā vāciešiem, bet probes ir lētas un nojātas, vai arī aizmugurē neviens nevar ierāpties.

Ta nu sāku meklēt audi coupe, kas atbilda visām manām prasībām. Gribējās jau B4, bet secināju, ka par tādām naudiņām nedabūt man tādu. Jo tie ir tie paši vecie tikai šķilti un ar nomainītiem kapotiem!

Meklēju un atradu perfektu manām prasībām (tieši tāds, kā bildē, tikai ar smukākiem ļitakiem)(tas bildē nau manējais). Atradu reklama. lv sazvanijos, apstijos, izbraucu un secināju, ka tas ir mans autiņš. Varēja redzēet ka sāniem kkas ir darīts, jo uz gumijām bija vel nedaudz krāsas paliekas, bet visā visumā perfekts autiņš salīdzinot ar tiem kurus biju redzējis pirms tam. Audi itkā bija `tiko` (krasas pēdas) atdzīts no vācijas un bija bez numuriem. Mašīnai ir itkā tradicionālie 175t. km, par ko es sākumā nosmejos, bet pēc visām servisa grāmatiņu apskatēm, un kopējo nolietojumu secinu ka tiešām tāds viņš varētu būt.

Sākās iegādes proces. 2dien apstijos, 3dien iemaksāju uz godavārda 50Ls lai pārdevējs salīdzina nummurus,4dien no rīta reģistrējam uz manu vārdu (iedodu vel + 1350LS), pa dienu pārdevējs iziet TO ar 1 vieninieku stūres iekārtā un vakarā masīna ir manās rokās par ko es pārdevējam atdodo beidzamos 210Ls. Kopā 1610Ls vai 2300E

Apdrošināšana uz gadu 55Ls, signalizācija 80Ls, eļļa 15Ls, siksnas 30Ls, `apmazgāšana` 20ls

Gāja viss perfekti līdz drīz sāka lēkāt apgriezieni - aizvedu uz diagnostiku 20ls - tur pateica, ka mašīna sakruķīta aizdedze pirms pārdošanas - atkruķīja atpakaļ, vel sveces sūdīgas - nopirku jaunas 13LS un vel ieteica man izskalot dzinēju 25LS, ko es arī izdarīju. Pēc skalošanas mašīnai ir daudz labāks uzrāviens un masīna iet stipri vieglāk, kompresija arī palielinājās no 11 uz 14 uz katru stobru. (kkā tā - ceru nesameloju) Tāpēc stipri iesaku visiem izskalot dzelzszirga dvēseli.

Tagad braucu jau 1.5mēn un esmu ļoti apmierināts! Ātrumu vispār nejūt - atrāk pa 180 nau braukts, bet spiest vel var.

Benzīna patēriņš vidēji braucot pa taisni uz 135 un pa pilsētu 9litri

minusus - zūd miglinieki, zagļiem ļoti iecienīta, nau extru tikai pašrocīgi ielikti el. logi
plusi - laikam esmu vel starā, tapēc viss liekas ideāls, labi vadās, ērts, viss strādā, meitenēm arī patīk, utt
 
mrs @ 17.augusts 2005 0:00
Audi 100 Avant 2.5 TDi (6 pārnesumi) 1994 Novērtējums: 10 Komentāri [10]
Nopirku pirms pāris dienām no vaacijas! izgāju pirmajā dienā ar pirmo reizi apskati! motors ir ideālā stāvokli, ritošā daļa arī idealā stāvoklī! Mašīnai vienīgā negatīvā puse ir tā ka ārpuse varētu būt bišķiņ koptāka- bet to visu vēl var uzčinīt normāli! salons ir kā oga! braukšana ir ļoti ērta! un ekonomisks viņš ir kapitāli 4-6 litri uz 100! ar 2000apgr. ar 6 robu var gāzt uz 150! jebkuram iesaku iegaadaaties shaadu auto!
Andrejs @ 6.augusts 2005 0:00
Audi 100(C4) 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
nu jau gads rinkjii kops vienu C4 nomainiijis otrs C4. iepriekseejaa apraksti ir zem mana nika. Kaapeec mainiiju? 3,5 gadi bija jau nobraukts apm 86 t km ar gaazi. ar gaazi var braukt, ir leetaak, bet jaamaak pasjam apkopt! un neticeesiet peec trim iepriekseejaam gaazes mashiiniiteem shim nav un nebuus gaazes iekartas. kaut abiem C4 motori ir identiski.

taatad.

1992 gada decembris, motors 2.0 115zs. uz paardosanas briibi spidometrs raadiija 72.000 km!!!! : )))))(jidritvai). ja saliidzina ar iepriekseejaa staavokli... ticams... neticams... servisa graamatinja ORIGINAALAA!!! uzraada pavisam citu noskreejienu! : )) lai nu katrs min kadu... es reaalo nobraukumu zinu un mani tas apmierina: )

mainiiju jo shim ir elektro pakete.. un kondicionieris+LUUKA!!!???: )))) diivainie vaaciesji: )

mainiiti tika visi 4 amorizatori SACHS (eljas) 108 ls +pasja darbs(nav tas gruuti). eljas un filtri , sveces +termostats (un antifriizs) un aizmugureejaas bremzju uzlikas. VAIRAAK NEKAS!!!

laikam samelojos jo profilaksei biju parbaudiit "freona"daudzumu... viss oki.

mashiiniite konkreeti AUDI ir aarkaartiigi izturiigs auto, tie kas suudzas ka vinja birst... tad padomaajiet cik jau vinja nobraukusi: (((( tas auto sen ir autokapseetas kandidaats...

ja ir kopta , viss savlaiciigi mainiits mashiiniite kalpo ilgi un bez atteikumiem!

es gadaa nobraucu(kaa kuru reizi)videeji 26 t km, tiesa ka tas nav daudz...

Pateerinjs 30%pilseetas reziims ir ZEM 8/100. aatrumaa ieveeroju kaa jau visi...5 ls robezjaas: ) aatraak par 120 km/h pa muusu "liidzenajiem , bez bedru" celjiem man napatiik braukt....

vienvaard sakot "nenojaats" eksemplaars ir gana labs: )

Audi nav slikts auto, bet kaa likums nobraukts: (((

ursis @ 6.jūlijs 2005 0:00
Audi A4 V6 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Soo iegādājos šo auto pērnajā vasarā, Vācijā. Auto mani apbūra no pirmā acu uzmetiena, kaut arī tikai bildēs. Un tā es arī pieteicos par šī auto pircēju nelolodams lielas cerības to iegūt jo rindā bija jau ap 10 cilvēku, tacu pēkšņi man uzsmaidīja veiksme un pēc diezgan komplicēta procesa auto bija manās rokās. Tātad tiko to ieraudzīju tas man iepatikās vēl vairāk gan ārienes gan motora dēļ.
Par auto- Audi A4, 1997 gads, V6 193zs(sākotnēji dokumentos), 2.8l 30V, Tiptronic (piecpakāpju). Auto tiko pēc atdzīšanas manās rokās nonāca ar palielu švīku zem vadītāja durvīm, tāpēc tika nolemts to pulēt kādā darbnīcā un pēc rezultāta aplūkošanas es biju šokā, izskatijās gluži kā jauna (metāliskā krāsa spiedās acīs)... Tātad ar tādu braucu līdz ziemā ar bamperi aizķēru sniega vai ledus kupenu un izskatīgais spoileris bija lupatās. atjaunot vairs nevarēja tādēļ meklēju kur var pasūtīt jaunu. Līdz pavisam netīšām atradu paketi ar visiem Audi spoileriem un par 890eur tie bija mani+ 80eur uzstādīšana. Mans Audi nu bija neatvairāms, tas izskatās lieliski, tieši tā kā vajag. Tā kā Audi pa ziemu noripoja tikai +/- 90km nolēmu laiku iztērēt lietderīgi un sāku iedziļināties šī auto tūninga iespējās arī motoram. Sākās viss pamazām, Remus izplūdes sistēma(gala bundulis), gais filtrs no Green un regulējami Koni Amortizatori. Viss izmaksāja ap1500eur jo šim V6 ir 2 gala bunduļi un tas sanāca 190x2 tikai par izplūdes sistēmu... ( Vēlāk arī Chiptuning=ap25zs un -500eur... ) lielāko daļu protams nosūca koni amortizatori. Pēc to uzstādīšanas audi standarta 15 collu diski izskatijās kā mazas tabletītes tāpēc nolēmu likt lielākus. Uzliku 17'' O. Z| racing diskus ar pirelli riepām. Nu auto riepu gumijas daļa praktiski nav saredzama jo ir ap 45mm. Auto tikai nesen ieraudzīja mainīgo vasaru Latvijā un es šajā manā atpūtas auto jūtos lieliski. Protams pēdējais bija mūzikas iekārta- izvēlējos Sony X- ployd magnetolu, 500w sabvūferi, un 500w pastiprinātāju no Blaupunkt, protams tīrākai skaņai bija arī pīkstuļi un citas iekārtas un visbeidzot 2DVD (Necerēti lēti) no Sony. Jūtos lieliski!!!
Visbeidzot auto zs ir ap 220 pēc visām pārbūvēm un dzinēja tūnēšanas.
0-100km/h zem 7 sek. Ap 6.3- 6.4sek.
maks ātrums precīzi nezinu bet varētu bīdīties ap 250km/h.
Degvielas patŗiņš? Laikam ne tur...
Nebūtu korekti šādam auto pārspriest degvielas patēriņu uz 100km un to cik bieži jāmaina eļļas filtrs.
P. S- Sorry par bildi tā ir ar telefonu uz ātru roku fotogrāfēta un ja ko piemirsu jautājiet komentāros...


varētu jau arī 10 bet nekad nekas nav pilnība...
Matīss @ 4.jūlijs 2005 0:00
Audi 80 1.8S uz gaazes 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [12]
jau 4.5 gadus pārvietojos ar Audi 80 1.8S. Patlaban spidomertrā noksreejiens ir apm. 400000km. Vairaak kaa paarliecienaats, ka tas cipars ir vismaz par 150-200k lielāks. Noteikti atgriezts atpakalj. Mashiina LV nu jau 9 gadus. Palasot citu komentaarus, izskataas, ka baigaa miskaste taa mashiina. Tik traki jau nav, viss atkariigs, kaadas detaljas tiek liktas. Pirms manis mans sencis ar to brauca tikai pa grunts celjiem. 3 gadus praktiski nekas netika mainiits ne ritoshajai, ne motoram. Mashiina bija iepirkta no paziistamiem cilveekiem, kas bija, ja nemaldos, kraameejushi tur ieksjaa tikai oriģinālās Audi detaļas par lielu kaapostu. To es taa nosecinu, jo tikai pēc 3 gadiem sāka birt piekare. Peec 3 gadu ekspluateeshanas mashiina tika atdota man. Pirms tam izpuuta galvas bliivi un to mainot pie reizes tika uztaisīts daļējs kapitālais remonts motoram. Tajaa laikaa tas izmaksaajaa kaadus 120 Ls. Peec visa taa saakaas viena probza peec otras. Tajaa laikaa ar liidzekljiem bija pashvaki, taapeec liku to leetaako, jo bira viss iespeejamais ritoshajaa. Pirmajos divos gados naacaas nomainiit pa 2 reizeem visas bukses un stures pirkstus. Naacaas nomainiit arii motora spilvenus. Nomainiiti 2 termostati. Beigaas uzliku lietotu originaalo audi termostatu, jau 2 gadus iet. Nomainiiti 2 uudens suuknji, bremžu galvenais cilindrs, aizmugurē bremžu cilindi, sajuuga cilindrs, rocenes abas troses, sajuuga disks un kurvis, priekšā viens gultnis, aizmuguree abi gultnji, divas reizes iegraabos ar nekvalitatiiviem ellas amortinjiem. Nerekomendeeju pirkt spaanijaa razhotas KYB. Nomainiiti atbalsta gultnji, nomainiitie izrādījās vēl sliktāk par iepriekšējiem. Nomainīju zobsiksnu 2 reizes. Pēdējos 2 gadus sāku krāmēt dārgākas un laikam arī kvalitatīvākas detaļas. Pašam jau šķiet, ka būšu pārkrāmējis visu, ko vien var pārkrāmēt. remonta izmaksas ar katru gadu samazinās. Ja pirmajā gadā ieskaitot gāzes iekārtu ieliku kādus 650 Ls varbūt arī vairāk, tad pēc tam bija ap 300 Ls un pēdējos gados tas cipars svārstās ap 150 - 200 Ls gadā. Protams, varēja jau pārdot, bet es parēķināju, ka ņemot uz līzinga mēnesī sanāk vairāk atdot nekā es atdodu remontos. Nu ko tad neliels rezumē:
- vājāka vieta ir piekare
- motoram resurs laikam ap 350000km
- ekstru šamajam nav praktiski nekādu, lai neteiktu vairāk
- mazs bagazhnieks
- pavājš uzrāviens, laikam kādas 14sek lidz 100 km
- cieta piekare, bet taapat liikumos nav stabila
+viegli vadāms (ja nav pilna mashiina)
+ gana kluss salonaa. Ljoti labi var just starpiibu pabraucot ar 94. gada 626 mazdu vai mitsubishi Galantu
+ekonomisks, lai gan liela starpiiba starp pilseetas un shosejas režīmu. pa šoseju no 5.5l/100km (braucot ar 90km/h) liidz 9l/100km (160km/h). Pilseetaa zem 11l netieku. Neiesaku pirk taadu, ja jaapaarvietojas tikai par pilseetu. Ar gaazi tiem cipariem var pielikt klāt kādus 1- 2 litrus
+izpuuteejs vispaar nerusee
+bundza ir cinkota, taapeec taa arii neruusee
+seedeklji, kaut arii nav neko daudz reguleejami, ir pietiekami eerti un var ilgi braukt nenogurstot - ir braukts 1000 km gandriiz neapstaajoties.
+ stingra virsbuuve. Saliidzinota ar tādas klases mašīnām, protamas. Piemēram 90. gada opel vectra, braucot pa tādu kārtīgu trepi, šķiet, izjuks. Paŗ 80 tā nevarētu teikt.

ja buutu stuures pastiprinaataajs, varbuut veel kaadu laiku brauktu. Ir doma mainiit. apnicis tas autinjsh, bet nu pierasts gan baigi.

Pēc plusiem un miinusiem varētu likt 5, bet tomēr likšu 6, jo tāda gada gājuma mašīnai šādi veiktais remonts laikam jau ir OK. Cerams, ka nenobiedeeju potenciaalos šadas mašīnas pircējus. ja gadīsies labā stāvoklī, tad nebūs tik daudz naudas jāizmet. Maneeja tagad noteikti kādu laiku kalpos bez problēmām.
Piebildīšu, ka uz ceļa gan nekur neesmu palicis.
Vilko @ 30.jūnijs 2005 0:00
Audi A6 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Iegādājos audi a6 2,5 TDI automātu ar lūku lietajiem autonomo apsildi, jumta reliņiem viss elektrificēts, apsildāmie sēdekļi (recaro) u. c. fīčas, pagaidām nav nekādu problēmu tikai jāmaina standarts kas visiem siksnas rullīši. Bija sporta atsperes, pārāk cietas nomainīju, kluss gan uz asfalta, gan uz zemes ceļa. Par jaudu nesūdzos, jo iet no krustiem gandrīz nevienam ceļu negriežot, kā arī max ātrums ir 195km/h būtu vairāk, bet nostrādā elektriskais ierobežotājs. Apskati ejot bija sīkas problēmas ar pagrieziena lampiņām tā kā uzmanieties tās bija pārāk gaišas labāk nomainiet pirms skates ja pērkat šādu auto, savādāk iznāks kā man kad neizlaiž skati. Pārējais viss ok atgāzes normās. Ziemā kad bija -25 lec kā bitīte. Degvielas patēriņš vidēji 8l/100km normāli, esmu apmierināts, jo braucu visai šerpi, vajadzētu antiradaru tikai nezinu kur dabūt, varbūt kāds var ieteikt? Tikai normālu, kas visu dara ok nevis ups noķēra. Gribētu noskaidrot vai manam autiņam ir tas čips vai nav?
RUCHNIKS @ 30.marts 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti