Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A8 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Nu nolēmu drusku parakstīt. Mans auto ir A8 2001. gads ar 2,8. litri benzīna motoru 30. vārstiem 193. zirgiem, priekšu velkošo automātiskā/triptronik kārba. Ir šādi tādi navaroti, metāliskie stikli visi, sānu pakešu, GPS, telefons, autonomka utt. Nopirku no vācieša bija 133. tūkstoši kilometru, tagad ir 156. t/km. Nu ko lai saka auto ļoti labs- šis man ir jau trešais Audiķis. Bija 100. ar 2,3. motoru, tad 100- C4 ar 2,8. motoru 174. zirgiem, un tagad šis. Salīdzinot ļoti liels konforts, -arī ziemā logi nesvīst utt. kā citos. Ļoti patīk automāts- ekonomisks- ārpus pilsēras ap 8. litri pilsētā 10-11. litri uz 100. km. Uzskatu kad remonti ar nau tomēr dārgi- ja ar galvu domā kur ko pērk un remontē. Kā piemērs visas siksnas un SKF ruļi ar darbu kopā 165. ls. Nopirku priekšējos bremžu diskus ar kalodkām- bet vel nevajag mainīt.2. CAR bremžu diski un četras kalodkas REMSA 85. ls. (priekšā) Aizmugurējās kalodkas abiem riteņiem kopā 12. Ls. -un nekāda vaina... Detaļas parasti pērku bāzēs- nevis servisos vai veikalos tur ļoti daudz lētāk. Transmisijai un motoram bez siksnas neko nēsmu darījis.
Nu ko tad mīnusus-
1. zems- paredzēts tikai šosejai...
2. nau domāts braukāt īsus attālumus....
Ikdienā braukāju uz darbu (ziemā)4,5. km. x4=ap 18. km dienā. Nu autonomka, siltie sēdekļi, gaismas, muzons ar pastiprinātāju, utt. Tas nozīmē kad aķis jāpalādē biežāk (110. AH 960. st/strāva)Vai arī jāpabraukā garāki gabali. Autiņš labs- esmu apmierināts!!! (vasarā tomēr ar moci vairāk)
Zigis @ 31.janvāris 2010 0:00
Audi TDI 2000 Novērtējums: 6 Komentāri [2]
Tā auto ir nekas, taču mašīnu kaut vai pie mīnus 5 pieciem grādiem jau palaist ir grūti. Ieslēdzot aizdedzi mirgo lampiņa "service oil". Īsti nevar saprast vai nestrādā eļļas sūknis un līdz ar to nodeldēts dzinējs, vai kas cits.
Tā jau auto tīri smuks, lietie diski, klimata kontrole, koka apdare. Šofera sēdeklis gan ir notrīts, bet saka ka tas audikiem ir raksturīgi.
Pozitīvās
izskats,
kluss salons,
laba braukšanas gaita
Negatīvās:
dzinēja iedarbināšanas problēma, lai gan spidometrs uzrāda 158000km nobraukumu.
iespējams jāskatās kvēlsveces, jāmaina akumlators, kā arī degvielas filtrs
Cena 3800 eiro. Iespējams par šāda cena ir par augstu
cubus @ 1.janvāris 2010 0:00
Audi 100 1.8 1986 Novērtējums: 6 Komentēt
Audi tika pirkts 15 gadu vecs. Kā pozitīvo varētu atzīmēt plašo, ērto salonu, kluso gaitu, cinkoto virsbūvi, samērā nelielo degvielas patēriņu priekš tāda kuģa – 8 līdz 8,5 litri.. Kā mīnusus: neizturīgo ritošo daļu, diezgan nemākulīgi izveidoto motoru, arī ne pārāk izturīgo (varbūt, ka tā laika progresam atbilstošs ??), vadu mudžeklis, dažādi datčiki, ka arī pārāk vājo motoru, pakalnā jabrauc ar trešo ātrumu. Visumā komfortabla, bet nedaudz par mazs zirgaspēku un samērā neizturīga mašīna.
Rons @ 20.novembris 2009 0:00
Audi A4 1994 Novērtējums: 8 Komentāri [1]
sveiki! visi lielas vairaak vai mazak.... nu tad es ar sho to- nu a4 94 g dec 1.8 (20v).. nopirku 2007 gada 25 nov. no treilja.... tiesham neka slikta nevaru teikt ideals auto.... nu, tad par slikto un ieguldijumiem, nomainits priekshejais gultnis (pasha vainas pec jo meeginaju ietaupiit uz riepam) gultnis nobira, gultnis + darbs 56 ls. ella maina pats par sevi nu bez taa jau neiztikt....... tuvo gaismu spuldzes mainiitas..... un bremzu kluchi uzlikti un novirpoti diski(kopa 36ls)..... apskate izieta pec gada ar pirmo reizi..... gada laika esu nobraucis 39 tk km tagad odo raada 245 tk.... takaa nav jau nekaads pirmaa svaiguma auto ir shur tur rusina paradijusies pie arkam... durvis priekshejas noseedushas..., bet paarejais jau ir okay!paredzetie ieguldijumi ir zobsiksnas maina, ella, un briiivgaitas raustiishanas novershana. nu spriezat pashi vai a4 slikts vai labs, es uzskatu ka labs!
noels @ 2.februāris 2009 0:00
Audi 80 1.6 CC 1986 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Skatījos Audi 80 aprakstus, bet tieši par Audi 80 b2 (pārejnieks) neviens nebija ielicis, tāpēc došu savas pozitīvās un negatīvās atziņas.
Auto vispirms piederēja mātei, kura nopirka viņu pēc tam, kad viņai Rīgā nozaga Audi 80 b3 un tā kā vajadzēja auto, tad par samērā lētu naudu 1998. gadā tika nopirkts šis. Tad auto tikko bija atdzīts no Vācijas un neticami labā stāvoklī, nebija gandrīz pat pie kā piesieties. Taču mammai šis auto nešķita pievilcīgs un gribējās ko jaunāku, tāpēc pēc pusgada tika nomainīts uz Audi 90 2.2 b3. Taču sarkano b2 pārdeva vectēvam, kurš viņu pārtaisīja par mācību auto. Tā nu viņa tika lauzta dien dienā kādus 7 vai 8 gadus. Tajā laikā gan 2 reizes viņa tika apskādēta, jo kā jau mācību auto īpaši neviens uz ceļa nerespektē un grib apdzīt un vēl visādi, rezultātā gan priekša, gan aizmugure ir taisīta, nelielu avāriju rezultātā. Bet samērā labi ir sataisīta. Kamēr viņa tika lauzta, pienāca mani 18, ieguvu autovadītāja apliecību un kāroju jau pēc auto. Pats nopirkt nespēju, taču sāku runāt ar vectēvu, viņš piekrita, ka Audiks jau ir krietni vecāks par 12 gadiem (tad autoskolām stājās spēkā likums, ka apmācāmais auto nedrīkst būt vecāks par 12 gadiem) un par palīdzību autoskolas uzturēšanā, viņš auto man uzdāvināja. Es, protams, no priekiem lecu ārā no biksēm un nosolīju, ka auto kopšu un rūpēšos. Tā nu es ar viņu braucu pa savu pilsētu, kamēr pabeidzu 12. klasi. Remontos šajā laikā netika ieguldīts nekas liels Vajadzēja sajūgam izspiedējgultni apmainīt, tad kāda gumija ritošajā, priekšējaās atsperes, jo vienai bija nolūzis viens gals nedaudz.
Taču, laiks bija darījis savu un man gribējās. lai pēc iespējas viss būtu kārtībā. Tā kā biju sācis mācīties RTU un 2 reizes nedēļā braukāju šurpu turpu gandrīz 200 km uz mājām, auto ne reizi nebija pievīlis. Degvielas patēriņš gan bija paliels, vidēji 9 litri uz 100 km, jo karburators gāja uz galu, diafragmas bija beigtas, nevērās vaļā viena no kamerām, karoče it nemaz negāja kā vajag. Bet paveicās un šrotā atradu samērā labu karburatoru priekš 1.6, motora kods DT, Pierburg 2E par 25 ls, uzliku un nu bija pavisam cita lieta. Patēriņš pilsētā 8 - 10 litri/uz 100km, ārpus 6,5 līdz 7. Braucu diezgan godīgi, reti, kad parsniedzu atļauto ātrumu, arī negāzēju pārāk.
Tad nākamais, ko izdomāju, ka vajag pārkrāsot, jo bija rūsa un sliekšni daudz kur bija izpuvuši. Sāku skatīties cenas, mute vaļā, servisos cenas ap 1000 ls nu lētākais, ko atradu bija 500 ls. Taču beigās atradu cilvēku, kas pārmetināja sliekšņus, (pirku par 15 ls gabalā jaunus) un pārkrāsoja visu par 300 ls. Nu prasīja gan tas mēnesi un nepacietīgi gaidīju, kas nu būs, saņēmu auto un esmu apmierināts. Par tādu naudu ļoti apmierina, sāļā ziema iet jau uz galu, nekas nerūsē un krāsa nost nelec. Saliekot salonu atpakaļ ieklāju vēl skaņas klusināšanai paredzētu materiālu, (2,50ls/m2). Jūtami klusāka palika, nut tas gan tāds no lētā gala, bet orģināli nāk, kas līdzīgs. Tā kā 2 reizes neveiksmīgi no mašīnas tika izzagta magnetola, biju spiests ievietot arī signalizāciju.
+ un –
+ lētas daļas, šrotos daudz ko var atrast, jo der daļas no Golf, Audi 80 vecā un b3.
+izturīga, neskatoties uz nobraukumu kas jau varētu būt 400000 vai pat vairāk, precīzi nezinu jo ir mainīts panelis.
+ ziemā ir ļoti silta, reizēm pat karsti.
+ jauda mani apmierina, pēc rūpnīcas viņai jābūt 75 ZS, gānāmpulks gan jau ir nedaudz apsprādzis, taču man pietiek.
+ aizmugurē sēdošie parasti saka, ka beņķi ērti un vietas arī daudz.
+ bagāžnieka ietilpība aptuveni 400 litri, tas ir pietiekami priekš hetčbeka.
+ diezgan stabila, līdz 110 km/h
Mīnusi –
- neērti sēdekļi priekšā, novietojums diezgan zems, ar vidēju augumu (180cm) sajūta it kā sēdētu uz zemes. Bet risinājums varētu būt ievietojot no Audi 80 b3.
- Tieši manam modelim Audi 80 CC (CC – Comfort Class) nav nekādu ekstru, vienīgi lūka, it kā jau man to ekstru arī nemaz nevajag, jo sarežģītaka mašīna, jo vairāk problēmu, bet vismaz centrāļa atslēga varēja būt.
- Kā visiem šāda veida Audi, tās ručkas nav tas labākais risinājums.
- Karburators varētu būt no tām lietām, kas visvairāk var kaitināt, jo noregulēt viņu servisos tā īsti neviens arī nemāk, esmu bijis kādos 10, visi tik tēlo gudors speciālistus, tad groza aizdedzi, tad uz aci saregulē apgrieizienus, tad cits vēl kaut ko, beigās gan atradu vienu, kur puslīdz māk un atgāzes arī saregulēja.
Secinājumi
Ar auto gadā nobraucu apmēram 35000 km, remontos vidēji 100 ls gadā, neskaitot šo gadu, kad tika pārkrāsots un dota otrā jaunība. Vienkāršs auto, vienkāršiem cilvēkiem. Tikpat vienkāršs kā žigulis, tikai labākā kvalitātē uzbūvēts, Tāpēc attiecīgi arī novērtējums 6 (gandrīz labi). Der ideāli priekš jauniešiem. Manam Audi jau 23 gads sācies, tā kā drīz jau varēs uz muzeju doties : D
 
Jakla @ 30.janvāris 2009 0:00
Audi audi 100 2.3 E 1987 Novērtējums: 6 Komentāri [7]
Audi 100 1987g. 2.3e 5 cilindri (motora kods KZ)
Nevaru saprast, kas par vainu manam audim, jo viņš vienkārši neiet! Problēma ir tāda: Pieņemsim tukšgaitā spiežot gāzi audis sāk raustīties, liekas takā nebūtu degvielas padeves. Viss čakars šākās pēc ģenerātora nomaiņas.
Pastāstīšu ko es audim esmu taisījis un bez rezultātiem:
1 Aizbraucu uz servisu tur man nomainīja auksta gaisa regulātoru krieviski saucās ""клапан стабилизатора холостого хода"", jo likās ka augsts motors iet sliktāk nekā silts, bet bez rezultātiem
2 Tad sāka skatīties vai vispār degvielas sūknis dod nepieciešamo spiedienu un filtrs nav ciet, ielika citu degvielas sūkni kurš attīsta 1litru 30 sekundēs jeb aptuveni 8-10 bar tas laikam ir pietiekams, tika nomainīts pilnīgi jauns degvielas un gaisa filtrs, bet atkal bez rezultātiem
3 Tad teica ka šprice vai degvielas spiediena regulātors(регулятор давления) vainīgs. Starp citu tie degvielas spiediena regulātori ir baigais deficīts un par jauniem prasa 100 lidz pat 200Ls. Es pamainīju lietotus spiediena regulātorus (vairākus gan 009 gan 005', man motora kods sākas ar KZ tātad motors ir 2.3 un spiediena regulātoram vajadzētu būt 009) Nomanīju, bet nekā labāka nav varbūt jāperk pilnīgi jauns bet ja tas arī neko nedod ko tad?. Servisā teica ka mainījuši arī šprici bet man īsti neticas.
4 Nomainīju kompi (блок управления КЕ- Jetronic) bet nekā
5 Tad nejauši pamanīju ka apakšā benzīna caurulēm ir neliela sūce, iedomājos varbūt, ka tāpat kā dīzelim špricei nepatīk ka gaisu rauj iekšā un tāpēc neiet, labi uzmaucu speciālas benzīna spediena šļūtenes un sažņaudzu ar žņaugiem. Itkā aizgāja nodomāju šitāds čakars tāda sīkuma dēļ. Kādu laiku braucu zvērā bet tagad atkal tas pats - NEIET!! Ar šļutenēm itkā viss kārtībā.
6 Nomainīju visas pamatlietas sveces, svečvadus, bet nekā. tad sāku skatīties visus devējus kas dod signālus uz kompi varbūt tie ir sačakarējušies. Un re kā norauju vadu no ""dzesēšanas šķidruma temperatūras devēja"" (датчик температуры охлаждающей жидкости) tā motors iet uzreiz labāk apgriezieni kāpj strauji un vienmērīgi nopriecājos ka atklāju vainu, bet nekā. Kā pabrauc kādus 15-20KM uzkāpj temperatūra un atkal tas pats - kā dod gāzi tā sāk raustīties, bet ar vienmērīgu gāzi iet normāli. Turklāt es skatos ka degvielas patēriņš arī ir paliels 20L/100km.
7 esmu paskatījies arī farsumkas smidzina ar normālu migliņu, tātad vis kārtībā.
8 varbūt motors vainīgs, bet nē jaudas zudumi nav, motors nedūmo, neēd eļļu, piestartējas normāli, var braukt kaut ar 40km/h ar 5 ātrumu, tātad kompresija ir, kaut kas nav kārtībā ar degvielas padevi, jo kā dod gāzi tā neiet, brauc ar vienmērīgu gāzi viss kārtībā.

Man nav vairs variantu ko tur darīt. man pašam liekas ka vaina varētu būt kompī, spiediena regulātorā vai sprices galvā (iespējams kāds no tiem periodiski gļuko).

Varbūt ir kādi varianti kā to pārbaudīt nevis uz dulo kaut ko mainīt pilnīgā bezsakarā?
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga vaina?

Protams dažs labs piedāvās nomainīt blīvi starp sēdekli un stūri bet šo variantu es izslēdzu!!!!!!!!!!!


Saku lielu "Paldies" atbildes sbiedzējiem!


Audists @ 12.oktobris 2008 0:00
Audi S4 2,7 biturbo 1999 Novērtējums: 8 Komentēt
Noskatīju sev šitādu. Patīk jau man no bērna kājas tie audi. Tagat ir sīči divi bet iepazīstināt akseleratora pedāli ar tepiķīti ik pa laikam tik un tā patīk. Tad nu meklēju ilgi auto kuram zem dzinēja pārsega ir zirdziņi un taipat laikā var arī ratus ielikt.
Liidz shim braucu ar visaadiem AUDI gan kupejas 80 2,3 gan B4 avants automaats 2,5TD bet par sho info neko daudz neatradu. Varbuut kaads zin vinja saapes un nesaapes?....
Cik pateeree? Cik izmaxaa nomainiit eljas un zobotaas u. t. t. Buutu ljoooti pateiciigs.
Ja kas mans meils k. lauris@inbox. lv
 
DNK @ 22.septembris 2008 0:00
Audi S4 2,7 biturbo 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Noskatīju sev šitādu. Patīk jau man no bērna kājas tie audi. Tagat ir sīči divi bet iepazīstināt akseleratora pedāli ar tepiķīti ik pa laikam tik un tā patīk. Tad nu meklēju ilgi auto kuram zem dzinēja pārsega ir zirdziņi un taipat laikā var arī ratus ielikt.
Liidz shim braucu ar visaadiem AUDI gan kupejas 80 2,3 gan B4 avants automaats 2,5TD bet par sho info neko daudz neatradu. Varbuut kaads zin vinja saapes un nesaapes?....
Cik pateeree? Cik izmaxaa nomainiit eljas un zobotaas u. t. t. Buutu ljoooti pateiciigs.
Ja kas mans meils k. lauris@inbox. lv
 
DNK @ 22.septembris 2008 0:00
Audi 80 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [19]
Labdien mīlīši. Sen te neviens nav atzīmējies ar Audi 80. Mašīna ir pārdota un tad nu var ar pilnu krūti varu nokrāmēt. Laikam jau ir ar pirmo auto jāiegrābjas, lai zin kā remontēt nākošo. Esmu nobraucis ar šo auto gadu un 27'000 km.

"+"
*Ērta vadītāja pozīcija pie stūres, arī sēdekļi ir gana ērti, patīkams audums. Kājām daudz brīvas vietas, man 1,80, vidusmēra garums. Ja kāds sūdzas, ka nav ērti, tad viņš pats nezin kas ir ērti, laikam mājās ādas dīvānā viņam ir vienīgi ērti. Jaunajiem VW vairs tā nav, zem stūras rata ir kaut kāds mistisks veidojums, kas spiež ceļus, ja gribi kājas kustināt pa labi, kreisi, un nekāds stūres lifts tur nepalīdz, cel cik augstu gribi : ).
*Avants, kaut ko var pakaļā ielikt. Divi riteņi iegāja, tiesa, ne iemetot, bet "ieņurcot". Bet īstenībā tas bagāžnieks ir baigi labā lieta, kas man vienmēr ir patikusi šai mašīnā.
*Neviena rūsas pleķīša mašīnas ārpusē. Šur tur rūsa bija manāma motortelpas iekšpusē. Bet visumā, konfekte.
*Detaļu cenas salīdzinoši ar visādiem japāņiem, bmw, mercedes u. tt. Spainī pārdodas. Nesalīdziniet tikai ar Gross Auto, Favorītiem u. tml. naudas kāsējiem. Pie "normāliem" tirgotājiem detaļas ir tiešām pa kapeikām.
*Elektriskā lūka, sīkums bet patīkami vasarā. Nu jā, centrālā atslēga arī bija. Elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi.
*Salons vienkārši konfekte, nekādi saplēsti vai izdedzināti sēdekļi viss kopts un labi saglabājies, nekas negrab un kluss kā kaps. Nekad nav patikuši japāņu auto ar saviem liekajiem pribambasiem, kaut kādām nevajadzīgām kabatiņām, slēdzīšiem, stilizētiem veidojumiem salona apdarē un tādā garā.
*Bremži ir tieši kā reizē, ne par asu, ne par švaku, ja vajag tad ar ABS noliekas kā pa nažiem.
*Stūre ir vienkārši ar vienu pirkstu grozāma, citi varbūt tieks ka pārlieku viegli pakļaujas, bet man patīk, dikti patīk. Kamdēļ man pierādīt, ka esmu svarcēlājs un ar lieliem atvēzieniem grozīt to. Stūres pastiprinātājs dara savu.
*Šoziem(tāda švaka ziema bija) nebija problēmas nevienu reizi, uz pirmo šķīlienu un uz priekšu. Braucu katru darba dienu.



"- "
*Benzīna patēriņš. Ēd kā lops pa pilsētu, 15 uz simts pie septembra korķiem, acis nepamirkšķinot. It kā man ir ABK motors ar "pilno" šprici, kustos kā pensionārs pa pilsētu. Fig viņ zin. Pavisam cita aina paveras uz šosejas, 7-8 uz simts, konstanti turot 110 ar visām apdzīšanām.
*Visu laiku kaut kas birst nost. Katru mēnesi kaut kas jālabo. Un tā kā servisa darba izmaksām ir tendence tikai pieaugt, tad šo lēto detaļu izmaksas vairs nespēj segt biežos remontus. Protams var pats visu labot, bet man nav ne laika, ne nervu, ne vēlēšanās līst mašīnas remontos iekšā. Strādāju 8 stundas dienā un savas brīvās dienas vēlos pavadīt sakarīgāk : ). Jā, mehāniķiem jau patiks šāds modelis savā īpašumā, jo viņi paši labo un ar lētām detaļām ir sakarīgi. Man kā parastam darbiniekam no punkta A uz punktu B tracina remonti.
*Grūti ir noturēt gāzes pedāli, tāds mīksts un ļurīgs, es nesaprotu kā tie paši vācieši par šādu lietu neiedomājas, jāpaliek klucis zem pedāļa, lai garajos gabalos varētu atslābināt pēdu. Nu jā, vai arī vajadzīga kruīzkontrole, kura manam B4 nebija.
*Plika bāzes komplektācija bez nekādām ekstrām. Ne kondiška, ne klima, ne ādas sēdekļi, elektriskie logi vai vēl tur sazin kas. Kas reizē varbūt arī plus, jo kas zin kā ir, ja tie vēl ir jālabo tik vecam modelim. Īstenībā pat karstajās vasaras dienās kaut kā neprasījās pēc kondiškām. Atveru logu, lūku, viss izventilējas un miers. Ne tā kā tagad jaunajos modeļos, mašīnas ir tā nopakotas, bezgaiss, ventilācija štruntīga, sēdekļu audums vienkārši drausmīga sintētika; bez kondiškas nu nekādi.
*Klasiskā vaina ar dzesēšanas sistēmu, nu tas ir murgs. Ja nesasprēgā gumijas trubas, tad nobeidzas termostats. Ja termostats nomainīts, tad laiž garām plastmasa kas savieno motoru ar trubām. Tosols visu ik pa mēnesi jāpielej klāt. Tad vēl ventilators neslēdzās vienmēr iekšā, nomainīju dačiku radiatorā.
*Dikti garšo eļļa, uz 2000 km litrs : ).
*Gan vadītāja, gan pasažiera pusē nosēdušās durvis. Klasiska vaina.
*Sajūgs, bija palicis jau pašā galā un 1 ātrums ar tā negribīgi reizēm slēdzās iekšā.
*Izpūtējs turas uz metinājumiem. Šai mašīnai pirmais nokritīs izputējs, bet virsbūve stāves vēl gadsimtu.
*Rocene jau bija jāvelk stāvus gaisā, lai uz kalna turētu, ja ņem ka pirms gada tā bija pilnīgā kaŗtībā.
*Laikam ģeneratora gultnis ar jau velk uz beigām, bet to lai taisa jau jaunais īpašnieks un iepazīstas ar remontiem.
*Pēc 2 nedēļu stāvēšanas sāka "peldēt" apgriezieni tukšgaitā, raustījās ka piedevu gāzi. Tur kaut kas bija ar mašīnas pielaišanas brīdi, pārsūcas, pēc benzīna smird u. tt. Dīvainākais, ka ne vienmēr, citreiz pielaiž un normāli aiziet apgriezieni bez rīstīšanām. Lai jau jaunais īpašnieks ņemās.
*Balti dūmi ziemā nāk, ne griezdamies ka būtu beigta galvas blīve, bet nu vairāk kā man priekšā stāvošajiem spēkratiem. Esmu ievērojis ka visiem B4 tāds dūmels. Stulbi, tā kā miskastnieks sajūtos.
*Kārba palikusi neciešami skaļa, ar jau velk uz beigām.

Gaitas īpašības šai mašīnai ir labas, līkumos stingri turas. Max ātrums ar ko braucu bija 150 km/h, bet varēju vēl griezt, viss kluss un mierīgs, vienkārši bail pa LV ceļiem nesties. Cita aina paveras, ja uzbrauc uz bedrainu ceļu, kā ar koka ratiem : (. Sit cauri katru mazāko bedrīti. Kur ir likts iekšā pa šo gadu? Priekšā jauni bremžu diski, kluči, bagāžnieka amartizatori, regulārie remonti ar filtriem eļļām, dažnedažādas izdegušas lampiņas panelī, izdeguši drošinātāji. Viss, 15 gadīgu lietotu mašīnu ēru vairs negribu piedzīvot. Es labāk braucu ar ne tik ekstrainu auto, maksāju konstantu maksu mēnesī kredītiestādei, nekā to pašu izgāžu remontos un savu nervu bendēšanā. Vecākais ko varētu pirkt ir mašīna ar 4 gadiem. Tas ir maksimums. Pēc tam vienkārši katrai detaļai nāk nolietojums un viss birst pa kārtu nost. Ko es varu ieteikt, nepērciet vecus vāciešus, ja nu vienīgi kopts Mercedes. Uz ceļa mašīna nav pievīlusi nekad, smiekli nāk par tām BMW žurciņām, kuras pa retam stāv ceļmalā ar atvērtiem kapotiem. Apdzīšanas manervi pie 100 km/h ir tādi nedaudz gausi iesākumā, nav rāviena un tā ka iespiež sēdekļos. Vienmērīgi aizcilpo garām.
Dikti jau bija pieķēries šim auto pa gadu. Kā nekā pirmais. Sists un lamāts, nīsts un paijāts, bet tehnika ir tehnika, jādod vien prom kamēr vēl kāds ņem, citādi metāllūžņu cenā. Es te nesen skatījos ss, sludinājumā bija rakstīts B4 benzīna patēriņš 7l uz simts, vienkārši rēka parāva. Pa trasi uz 100km/h, jā.
Principā mašīnu nebūtu pārdevis, ja nebūtu:
1) lielais benzīna patēriņš, pie tagadējām cenām 8)
2) nepārtrauktie remonti un galvenais, kas tad ir nobraukts? nieka 27'000 km.
Citiem iespējams, kas cits ceļams saulītē, bet mans galvenais uzstādījums, lai mašīna pildītu savas funkcijas, nebūtu jāsēž servisā. Pārējais ir tikai pakārtots.
Priekā!
niks @ 26.augusts 2008 0:00
Audi 80 1,8 1988 Novērtējums: 5 Komentāri [64]
Ekstras !: )
Centrālā atslēga
Lūka
No iekšpuses regulējami spoguļi
5 pakāpju ātrumkārba
Halogēni
Kad nopirku uz spidometra bija 169 000 km.
Šobrīd 269 000 km. Pa Latvijas ceļiem 100 000 km.
Kas ielikts? Uz ko jābūt gataviem?
Ja dabū šo auto ar 169 000 uz spidometra tad brauksiet bez bēdām diezgan ilgi. Nu ritošā daļa ir gan ik pēc trim gadiem jāatjauno. Bet tādu manāmu bojājumu šim autiņam neatradīsiet vismaz desmit gadus. Labs draugs kurš no rītiem Jūs nepievils. Vienīgi izpūtējs ļoti rūsē. Divas reizes mainīts.
Šogad sāka birt ne pa jokam.
Pirmkārt sāka tecēt salonā uz grīdas tosols. Izrādījās pečkai šļaukas pušu. Nomainīju pečku. Maksāju kopā 86Ls.
Nepagāja ilgs laiks kad sāka smirdēt salonā benzīns. Izrādās bāka izrūsējusi un pušu. Nomainīju . Izmaksāj 80 Ls. Ieliku lietotu no B4.
Nepagāj ilgs laiks kad nevarēja iedarbināt auto. Viss melns. Izrādās salūza pati iedarbināmā atslēgas ligzda. Nomainīja pret B4 IZMAKSĀJ 38 lS.
Šogad laikam ir pārgājusi biršana un jau no janvāra turpinā ripot klusi un ekonomiski. 7 l uz 100 km.
Nekas šim autiņam negrab. Uzrāviens pietiekams.
Ārpusē rūsas nemana. Vizuāli joprojām ir baudāms autiņš
PLUSI : ::
Kluss negraboš auto
Nevajag kasko.
Maz ēd benzīnu.
Motors eļlu nēēd. Tur visus 10 000 km
Ļoti lētas detaļas kuras uzreiz var dabūt
Mazs ceļa nodoklis
Uzticams auto
Mīnusi
Nav kondicionierVairāk šim modelim mīnusu nesaskatu.
Diezgan ietilpīgs. Atvedu dzīvoklim no Depo visu ko vajadzēja un saliku ka]ā nemetās.
Galvenais jau ka lētas detaļas.






 
Zita @ 7.jūlijs 2008 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti