Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A4 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [2]
1997 gada Audi A4 1.8 (20V) gāze benzīns. Iegādājos 2006 gada setembrī ar nobraukumu 260 tkm pārdevu 2008. gada jūnijā ar nobraukumu 340 tkm. nepilu 2 gadu laikā nobraucu 80 tkm. a/m pirkta latvija no nullites un lietota latvijā. Lietošanas laikā esmu iegūldijis apmeram 1000Ls. Sākumā problēmas bija ar aluminijas svirām, līdz sapratu ka ķīniešu aluminija sviras nekam neder. divi meneši un mainiju augšējās sviras. apakšējās apmeram 6 menesi gaja - meneša laika nobraucu ap 3000 - 4000 km pa latvijas ceļeim. ķīniešu svira mazā 20Ls lielā 36 Ls, opel ražotās sviras m 24Ls lielā ap 40 Ls, orģinālās m 45Ls lielā 76 ls. Par svirām reāli aizmirsu, kad visas nomainīju uz opel ražotajām - pirms pārdevu biju jau nobraucis ap 30 tkm un sviras bez problemām - ķīniešu nenovilka pat 10 tkm.
par gazes iekartu, amerikāņu tipa no dārgā gala. braucot uz 110 gāzes pateriņš 10l pa pilsētu visi 13l. benzīna patēriņs vidēji 7,5 l . braucot ar gāzi ietaupiju ap 1 -1.50 ls uz 100km. bet reāli braucot ar gāzi ilgtermiņa ir tikai zaudējumi. gāzes iekārtas regulēšana + uzturēšana+ diegnostika (lai no kompja izdzestu erorus) = gāzes iekārta neatmaksājas. Lai autiņs ripotu man ik pēc 3mēnešiem bija jādzen uz diognostikulai izdzestu a/m kompjoterā saradušos erorus - kopš braucu tikai uz benzīnu tādas problēmas neradās.
tad vel automašīnai uz 330 tkm mēdz nodegt gan generātora oglītes, gan startera oglītes , ja ir kondicionieris, tad jarēķinās ka būs jāmaina kondicienra bukses.
tagad par izmaksām: tad sviras cenas nosaucu, parasti sviras mainīju pats, reiz gribēju mainīt servisā, tur gribēja 15 ls par sviru, jo esot jaņem nosta amartizators - nezinu kapēc? esmu nomainijis visas sviras amartizatoru nevajadzeja atskruvēt.
generatira oglītes maksā ap 25 ls, nomainīt var pats nav sarežģīti. servisā nomaiņa + materiāli 60Ls.
starteri gan uzticēju meistariem, tas man izmaksāja 70ls tais skaitā darbs 50ls.
riteņu gūltņi priekšējie: viens 36Ls + darbs 40Ls, iesaku stavēt klāt un pārbaudīt jauno gultni, manejais nojuka pēc 2 mēnešiem - vai brāķis vai nenomainija???? (mainīju ādažos netālu no jaunajām daudzstāvenēm)
zobsiksna sāpīga lieta - pats nomainiju. maināmie materiāli 80Ls (ūdens šuknītis, gūltņi, spriegotājs, siksna, termostats - pēdējais nav obligāti) neiesaku mainīt pašam ja neesi pārliecināts. servisā darbs vien uz 180 Ls (jelgavā). preikša turās uz četram skruvēm - par šo arī parasti servisos sukstās "priekša jājauc nost".
aizmugurē gultņi: parasti pietiek ar skrūves pievilkšanu, bet ja nē nav arī problēmas nomainīt. gultņu cena vienā pusē 13Ls.
tad par plusiem:
audi, komforts, klimatu kontrole, viegli vadāms, uz ceļa stabīls. viegli pieejamas daļas, nav arī dārgas.
mīnusi: lielāku dzinēju prasijas - autiņs prasa braukt sportiskāk, liels nobraukums, nebija spoguļu apsildes un sedekļa apsilde.

kopumā mašina laba, viss bīja paredzams un laikus novēršams un vairums lietas tika mainītas tāpēc kā mašīna ir ar lielu nobraukumu.

un ja lietos orģinālas sviras, tad arī ar piekari nekādas problēmas nebūs.
atbildēšu uz Jusu jautājumiem.

P. S. Kaut autiņam bija tāds nobraukums, tas tomēr negrabēja, kā arī elektronika darbojas nevainojami. Lampiņas autiņam vispār nevajag mainīt, tas izskatās ka kalpo mūzīgi: ) - esmu dzirdejis, ka šoferi sudzas.
maximuss @ 5.jūnijs 2008 0:00
Audi 80 1.9e mot.kods SD 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Sveiciens visiem.

Sodien pastastishu par savu AUDI 80 1.9 SD 87. gada razojums, benzins+addons- gaaze : D . Nu bet tas nu taa.
Auto tika iegadaats taalajaa 94 gadaa. Un ar to zigaaja opaps. Man tikai 6 gadi bija. BIju lielaa sajusma par sho auto. Un sapnoju, kad bushu liels man ar taads buus. Opis pabrauca tikai 3 meneshus un atvilka pedaaljus. Talak auto nonaaca maates rokaas. (pats brauc tikai 3 gadus, ) Auto vinja mociija (es arii protams) 14 gadus, tas bija murgs. Detljas mainiija kad bija nojaatas liidz pedejam, vai arii tad, kad auto nekusteejas uz priekshu ne atpakalj. Vienreiz braucot uz V- Pili, Tukuma sajuka cilindra stoks noluuza, braucu bez sajuuga : P
Apmeeram 3 gadus atpakalj tika ielikta gaaze. Ta vispaar ir AAARRRRPAAACCCCC! 1,5 gadu viss bija kartiiba. Bet tad sakas pekstinji. Saaka smirdeet, un kaa vel, nobraucot kaadus 50km galva sapeeja, reibonji u. t. t. Dazreiz gazes koncentracija salona bija tik liela ka bail pipeet ir. Gaaze protams saka shautiities, un sashava degvielas dozatora pulksteni ~ restaurets 360Ls, jauns no zviedrijas 750Ls : ) Bet nu... Tagad vispar uz bendzzu neiet. Spez griidaa, lejas ciet, nekust - un drausmiigi smird. Bet uz gaazi iists kaplis. auto izturiigs, pat ljoti - njemot veraa ka spiidzinaats muteres valdishanas laikaa. 1 riezi kartigi prieksha sista, viens merglis muterei celju nedeva. 2 pats bik sasitu - ziema uz solinja uzvilku(bik bamperi apskrapeju) - comaks atpakalj gaitaa sauli taisiija un aizmugurejo lukturi izsita, sparnu bik ielociija. Nu kopumaa cepuri nost.
Sajos 3 gados cik atceros nekas tragisks nav noticis.
Mainiiti:
Ella, filtri, zobsiksna, sarniri, pirksti, kluci, aizmugurejie bremzu diski, galvas bliive, varstu vaka bliive, akumulators, izputeja bundulis, prieksejais labais lukturis.
Sameraa leeti viss izmaksaajis. Tagad vieniigi kluci jamaina.

Plusi:
+samera ekonomisks
+Letas apkopes
+Kluss
+Ziemaa var pirti uztaisiit salonaa
+Dinamisks

Minusi:
- Gaazes iekaarta
- Kkads neizskaidrojams gljuks (motora laminja pie 2400 iesleedzas un deg, dazreiz nodziest)
- Nav stures pastiprinataja
 
ha4s @ 9.maijs 2008 0:00
Audi A3 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [2]
Braucu ar ar A3 2000. gada (1,6 litri dzinejs, 5 durvis, klimatkontrole, visas elektriskas ekstras, parkošanas sensori). Braucu jau otro gadu, neko slikto par auto pateikt nevaru. Pirms tehniskas apskates nacas mainit abus aizmugurejas sailentbukses, un vienu stures pirkstu (no kreisas puses) - kopejas izmaksas ap 120 LVL, noperkot nomainiju eļļu un zobsiksnu. Braucot mašina nekad man nesagadāja problemas - nekas nelūzt, negrabo utt., viss strada perfekti. Vienigais minuss - mazs salons, bērni sežot bērnu kreslos ar kajam sper priekša sedošos cilvēkus, a ta ļoti laba mašina. Vienigais iemeslis kapēc es viņu drizuma nomainišu - man viņa ir par mazu (perku sievai, lai brauc uz darbu, bet tegadsievai izsniedza dienesta mašinu un ar A3 tagād braucu es)
S.W.A.T. @ 28.aprīlis 2008 0:00
Audi A6 Quattro 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [35]
Tad nu tā, noskatīju fāterlandē un iegādājos Audi A6 2.5 sedanu TDi Quattro 8) kura īpašnieks to bija pircis no salona, bija čeki, papīri utt. Noskrējiens 260 kkm.
Nu to, ka šo auto jau sen gribēju, lieki teikt, bet iekš LV atrast 2.5 TDi Quattro SEDANU bija praktiski neiespējami.
Kādēļ izvēlējos šo auto, lieki bilst: 6 paziņām šādi un līdzīgi ir, piekare - vienkārša un izturīga, dzinējs - labākais no Audi dīzeļiem AEL (140 PS), izturīgs utt.
Bija šādi tādi kasjaki, kā jau 12 g. vecai mašīnai: suloja stūres reika, ritošā sen nemainīta, jo tika braukāts tikai pa autobāni, un nebija vajadzības mainīt.
Par auto: 2.5 AEL dzinējs 140 Zs, kurus uzreiz pēc atdzīšanas uz šejieni uzčipoju uz 170 Zs, 6 ātrumu manuālā kārba, aprīkojums bāzes - priekš. logu pacēlāji, klima un viss.
Par auto - pietiekoši dinamisks priekš tiks smaga auto, patēriņš 6 litri uz štrāses, pilsētā normāli griežot līdz 9 litri.
Mīnusi - paskaļš. Pēc čipošanas īpatnējs sajūga mehānisms - divmasu spararats, nodzied gulbja dziesmu (jo tā resurss ir 250 kkm), un jānomaina pret parastu sajūga komplektu. Gaismas nav īpaši labas (tuvās), klimas ekrāns nereti pusizdzisis.
Ziemā ar šādu auto braukt ir vienkārši bauda.
Uz ceļa turās stabili, ritošo pārlasi un aizmirsti par to uz dažiem gadiem - ļoti izturīga. Eļļu 5x40 manējais ēda 400 grami uz 12 000 km.
Ļoti labs auto, tiesa gan, ar uzskrūvētu cenu.
Ivarinators @ 3.aprīlis 2008 0:00
Audi 90 2,0 DOHC 16v 1986 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku 2004. gada par 500ls, pusgada laika nomainiju visus bremzu klucus un pakalejo bremzu disku, generatoru.
Gaja autins lopa, tresaja no vietas uz asvalta vareja izspolet, motors saka ,, rekt,, jau pie 1600 apgriezieniem.
Sver vins 950kg, ,, apsivkas,, salona nebija gandriz nekadas, tapec uzsitot ar plaukstu pa jumtu salona skana bija ka karalauka. Bija gruti ar vinu braukt, kad biju noguris, asa sajuga del, bija gandriz neiespejami neizspolet.
Es vinu protams ,, noscelu,, ta ka vairs nebija ko taisit. Beigas motors vairs negrieza, gais filtra saka triekt elu, ta protams bija mana vaina, jo gazeju rita, vakara.
+ekonomisks
+jaudigs

- primitiva hadene(visas bedres juta, medza islidet purns)
- gruti vadams(cieta sture, asas bremzes, cieta piekare)
- neerts un nepraktisks salons(maz vietas salona un bagaznieka, cieti benci, slikta skanas izolacija)
- sliktas fares
martsr @ 20.marts 2008 0:00
Audi 80 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nopirku pirs pusotra gada par 500ls, pirs gada pardevu par 440ls, jo bija jau nobraukts(358000km). Nepatika atrumkarba 4parnesuni. Masina bija parak assa prieks manis, nepatika asais sajugs, nepatika ari panelis, gaumes lieta. Parak primitiva hadene, man nepatika braukt ka ar lokmotivi, visas bedres vareja just.
Nomainiju pakalejos amisus, gultnus, stures iekartu, kontaktkopu, durvju trositi, kad bija vel sis tas jamaina, tad man pietika, pardevu.
masina nav slikta, bet nav prieks manis!
+izcila pretkorozijas aizsardziba
+laba ,, krasns,, (logi vispar neaizsvist)
+ekonomisks
+kvalitativs salons(uz bruga,,, trepes,, vispar negrab)

- neizturigs(jo ir daudz leto detalu,, krutku,, )
- sliktas fares(tuvas un talas gaismas)
- primitiva hadene(parak ciets, likumos gruti iegriest, parak sveras)
- parak ass sajugs
- maz vietas saloma un mazs bagaznieks.
- atrumkarba(4parnesumi)
martsr @ 20.marts 2008 0:00
Audi 100 2.0i automatic 1990 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Stāstu sākšu ar to, ka manā īpašumā bijuši nu jau 8 auto. Vaz2102 2104 2108, Mazda 626 2.0 coupe, Nissan Bluebird 2.0, Audi 200 2,3 automats, Audi 100 2.0 automats, parko būs šis stāsts un BMW530v8 automāts.

Tautā dēvētais ''cigārs'' tik tiešām ir pelnījis lai par to uzrakstītu. Un salīdzināšu to ar manā autoparkā bijušajiem auto.

Vaz jeb žiguļus metam nost uzreiz.

Pret japāņiem vienīgi ir vērts salīdzināt elektropaketes klāstu, kas šai Audi100 bija knapāks - tikai elektiskie logi priekšā un spoguļi. Tas protams japāņiem ir kā pluss, taču no otras puses, visu 8 gadu lietošanas laikā man šai automašīnai nekas no elektropaketes ''nenobira''.

Japāņi grabēja un salonos bija trokšņaini, braukšanas gaita riebīga, salīdzinot ar Audi100 līganumu un klusumu.
Tā kā motora remonti bija nepieciešami tikai VAZ automobiļiem, tad salīdzināšanas kērtā varētu pieminēt faktu, ka japāņiem - gan mazdai, gan nissanam nacas veikt nopietnus remontus - nissanam automātiskās kārbas remonts, mazdai sajūgs, kurvis. Motoros nav nācies iejaukties nevienai no minētajām ''inomarkām''

Salīdzinot gaitu un dinamiku japāņus noliksim sētas malā. (piedodiet japānu piekritēji)Te varam parunāt par AUDI 100 pret Audi200 un BMW530

Šajā kategorijā Audi100 gaita, līganums un komforts atpaliek no Audi200, taču iespējams tas tādēļ, ka salona un pārējā apdare tomēr tāds budžeta variants. Iespējams arī tādēļ, ka 200tajam tomēr ir turbomotors, kas rada citas braukšanas sajūtas. Runājot šajā kategorijā par BMW530 un Audi100 salīdzinājumu, jāsaka ka sarežģīti salīdzināt, jo šīs abas mašīnas ir idejiski katra savādāka. BMW ir nedaudz mīkstāka gaitā un klusāka, taču Audi ir labāk vadāms pateicoties priekšas piedziņai (vai pilnpiedziņai).
Attiecībā par dinamiku, jāsaka ka 2.0 dzinējs šim auto ir biški par mazu - salīdzinot ar 200to un BMW530V8, teikšu ka šim ''cigāram'', manuprāt vispiemērotākais tomēr ir 2,3 dzinējs. Vēl Audi ir labākas gaismas nekā BMW 5 sērijai, bet trūkums, ka nav roku balstu priekšā sēdošajiem.

Par remontiem. Ļoti iespējams man ar šo auto paveicās un visu šō 8 gadu laikā ir nomainītas kautkādas gumijas piekarē, abas granātas, ģenerātors, siksnas protams 3X, eļļa, filtri pats par sevi, 2X lodbalsti un 1X bendikss. Nu tas tad laikam arī viss... dzērāja izsistu stiklu un tirliņu izraisītu avārijas sekas šeit nepieminēsim.

Par avārijām - mans nabaga auto tika apskādēts gan saņemot triecienu dupsī, gan arī frontāla sadursme, kuras rezultātā no mašīnas nācās škirties uz visiem laikiem.
Abi triecieni sglabāja manu veselību un tādējādi raksturoju šo auto kā ļoti drošu. (piesprādzējieties!)Pirms trieciena aizmugurē auto nebija dauzīts un nevar salīdzināt sajūtas kādas ir braucot pēc - šur tur vējš iesvilpj lielākos ātrumos, šur tur kautkas nograb. Nesistam auto (AUDI100)tā nav jāuzvedas.

Par ietilpību. Kaut arī sedans, tomēr jāsaka, ka tas ir ļoti ietilpīgs auto. Ar BMW5 seriju nevar nemaz salīdzināt, ne salona ne bagāžnieka ziņā.

Par patēriņu. Pārsvarā mīcos pa pilsētu:
vasarā 11,5 -12/100 ziemā līdz 15, ja sanāk kādā labā korķī iedzīvoties un pēc tam agresīvi uzmīt. Manuprāt tik lielam auto tas ir ļoti labs rādītājs, jo žiguļi visi rija ap 10-12, tiesa toreiz nebija sastrēgumu. Mazda rija 9-12 un nisans 10-12. BMW, ja kādam interesē rij no 15-18.
Šoseju neapskatīsim, jo tur ar visiem var rekordus uzstādīt ap 8 litriem.

Eļļu nerija nemaz.

Jāvelk laikam rezumē.

plusi:

liels
ērts
komfortabls
ekonomisks
kluss
uzticams

mīnusi:
ļoti reti gadās pilni ''navaroti''
šis auto vienkārši ir morāli novecojis, kaut arī tajā pašā laikā noteikti ir labāks par 100 un 1 mūsdienu korejieti vai japāņu mazauto.


Tāda lūk slavas dziesma, piedodiet ka tik gari.
Pat tad kad bija jau pacelta uz apdrošinātāju evakuatora, dikti žēl bija no šīs mašinas škirties. Nebūtu liktenīgā avārija nebūtu mainījis. Draugi jau brīnijās, ko tik ilgi ar šo braucu.


 
gf @ 14.marts 2008 0:00
Audi A4 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [8]
SVEIKI! Gribētos pastāstīt par savu A4. Tātad manā īpašunā būs jau gadu, tika iegādāta no Beļģijas, motors 1.6 tika iegādāts par 5000EIRO, nu itkā ir nedaudz padārgi bet autiņa vizuālais, gan tehniskais stāvoklis pirkšanas brīdī bij nevainojams. Esmu ļoti daudz dzirdējis visādus mednieku stāstus, par neizturīgo priekšējo piekari. Nu kāds procents no tā stāstītā būs patiesība. Jo piekare galīgi nav domāta zemes ceļiem, tik pa piķi. Personīgi es nobraucot pa LV 10t. km. samainīju 2 šarnirus un 1stūres pirkstu, nu es neteiktu, ka tas ir baigi dārgi salīdzinot ar to, ko sniedz auiņa komforts un vadamība. Jo galu galā cik tad irgi brauks ar B4, un A100, kuriem piekare ir ilgmūžīga. Bet protams visu jau nosaka katra braukšanas stils, un manieres. Runājot par motoru, nav nekāds dižais bet tomēr savi (101 ZS) IR un man pietiek, toties , ja nu kas remontos nav jāizliek summas, jo motors ir bez turbīnas un ir vienkārš, kā pieckapeika. Runājot par degvielas pateriņu pilsētā zem 10l nav iesējams palist, esmu visādi eksperimentējis, tākā lai nestāsta tie kuriem pilsētā ir 7L. Vismaz par mazajiem motoriem. Bet tas nu tā. Par priekšējo ritošo varēsu pastāstīt vairāk kad būs tūlīt izieta TA, bet varu ieteikt labāk restaurēt priekšējo piekari neka pirkt veikala krutonus, ja vien nepērk oriģinālās audi daļas, bet savus 25Tk ar restauretu daļu autins noripo bez probl. Jāspriež jau katram pašam, bet varu teikt, ka šī autiņa uzturēšana nav no lētajām. Bet komfort to visu atsver. Par TEH. ST PĒC TO. Ziņosu
 
Jānis @ 8.marts 2008 0:00
Audi A4 1.9TDI 130zs 2001 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Turpinājums rakstiem no Mb 190E, Volvo S70 2.0, Volvo V70 D5.
Pagājušā gada pavasarī tika iepirkts pilsētas auto, ar kuru šad tad izbraukt zaļumos.
Pirms šī auto tika iztestēta Honda Civic (maza, graboņa), tā tāda jauniešu mašīna.
Autiņs no Beļģijas, trešais no četriem auto, kurš pirkts no drauga.
Pirmie iespaidi iesēžoties - mazs spridzeklis, ņiprs, ekonomisks, labi, klusi iet, labi manervē, nav Kasko riska grupā. Auto aprīkots nedaudz vairāk kā bāzes modelis. Protams, ir klimats, un visas nepieciešamās lietas.

Par pozitīvo:

Ekonomisks, stabils, jaudīgs, izturīgs, priekšā ļoti ērta sēdēšana. Vidējais patēriņš 7l(!!!) pilsētā, uz šosejas vispār kādi 5l uz 100km/h. Manuālā 5ātrumu kārba slēdzas ļoti precīzi, patīk pagriezienu režīmi.
Ar šo auto pilsētā ir diezgan ērti parkoties, uz ielas vairāk respektē, jo ātrumā skatoties var sajaukt ar lielāku Audi.
Salons kluss un negrab, arī pie lieliem ātrumiem samērā kluss.
Par drošību ar padomāts, ir gan ESP, gan gaisa spilvenu .
Uz šosejas apdzīt nav pilnīgi nekādu problēmu. Ar vienu bāku nobraucu ~1200-1300km.

Par negatīvo:

Vājas tuvās gaismas, braucot naktī pat priekšējo miglinieku ieslēgšana neko nelīdz.
Strauji uzsākot braukt, uz slapja asfalta, izspolē priekšējie riteņi, pat ar 2ātrumu.
Motors ir neharmonisks, no ~1700rpm sākās baigais uzrāviens līdz ~3300rpm. tas man nepatīk jo nav līgans, vienmērīgs uzrāviens.
Baigais čakars lai apmainītu priekšējo pagrieziena lampu. Ir jānoņem priekšējais ritenis, voiloks, un tād tur ir tāda ala pa kuru ir jābāž roka lai apmainītu spuldzīti.

Skaitļi:

1.9TDI
130zs
4cilindri
0-100km/h - 9.2... s. ar hronometru pārbaudīts
vidējais patēriņs - ~6l
nobraukums 220000. t. km.

Paldies.
 
Guntis @ 20.janvāris 2008 0:00
Audi 200 1985 Novērtējums: 9 Komentāri [5]
Nu ko pienāca laiks pastāstīt par manējo 200. Auto tika pirkts Rīgā 2000. gadā. Kaut gan ar rietumu mašīnām jau bija braukts neskaitāmas reizes, šī bija pirmā īpašumā. Nomainīja godam kalpojušu Moskwichu 2140, kurš bija lolots un vienīgā, nelielā rūsa bija uz aizmugurējām ritenu arkām. Saprašanas par tādu nebij nekādas. Jā dzinējs 2,2L 5 cilindri jābūt taču jaudīgam, bet gāja kā zābaks. Izrādās piedevām ir quattro, bet vienalga jaudai jābūt pietiekamai. Motora temperatūra sasniedza kaut kur 110 C . Likās motors ir nokauts. Aizbraucām uz diagnostiku un pārbaudījām kompresi, nē viss O. K. Tā kā nokulējamies uz 400 Ls bija jānem.
Sākās defektu "tīrīšana" neskaitot eļļas un siksnas mainu, tika pārbaudīts un nomainīts radiators. Uzreiz sāka temperatūra turēties ap 90 C. O. K. Nomainītas tika sveces, uzlabojās motora darbība un jauda. Hmm, vilkme kļuva pavisam citāda. Ielējām 98 oct benzīnu - gatavs nezvērs. Pat neskatoties ka nav visjaudīgākā motora sērija KG (185 ZS). 200- nieka atšķirība no 100- nieka bija jūtama. Borta kompis, elektriskie logi, klimats utt. radīja īstu dārga auto priekšstatu. Runājot par degvielas patērinju neskatoties pat uz quattro pa trasi varēja dabūt 8 L/ uz 100km, braucot asāk līdz 12L (nu ja grib protams var vairāk bet tas ir standarts). Pilsētas režīms uzsākas no 12L.
Kopumā mašīna man ļoti patīk, un kā tika izmēģinātas quattro priekšrocības vairāk negribas nekādu "klasiskās" piedzinjas veidus. Runājot par remonta izmaksām, neskatoties uz piedienīgo vecumu Audi nekad nav prasījis lielus ieguldījumus (nēesmu nekāds virsbraucējs, vienmēr rūpējos un cenšos , lai auto būtu maximāli labā kondīcijā). Braucot uz ceļa sajūta ir stabila un komfortabla, cīnīties pat var ar 80- jām Volvām un BMW, braukšana ar šādu vāģi īpaši nenogurdina. Un turbīnas svilpieni vienmēr uzmundrina. Ir jau arī savi mīnusi, bet nav tik traki, lai par item sūdzētos, galvenais ka pašam auto patīk. Ļoti labs auto, esmu apmierināts, kā nekā tas ir tā laika premium, vinja pēctecis V8 => A8.
Plānoju pirkt tādu pašu bet 1991. gada ražojumu (pēdejais gads , jubilejas versijas) ar v20 motoru 220ZS. Arī doma ir A6 iegāde, bet kopumā esmu meklējumos. Vienkārši vēlos tikpat uzticamu auto, kas manī radīja pārliecību par kvalitāti. Varbūt arī kāds tā nedomā un man ir vnk paveicies ar šo 200.
V-7 @ 5.janvāris 2008 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti