Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1992 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Nopirku autinju pirms apmēram 2 gadiem.
Sis modelis ir vienkārš kā pieckapeika.
vieniigo ko nacaas taisiit bija centraalaa atsleega...
motors duuc kaa bitiite un vienu reizi nacaas amortizātorus mainiit! bet masiina sameraa laba... es pirku par 2500 euro.
ES VEELOS IEGADAATIES MASIINU LIIDZ 5500 EURO UN NEVARU IZDOMAAT KADU ES GRIBU NEVARU IZSĶIRTIES SATARP LOTI DAUDZAAM "AUDI A6" "OPEL ASTRA" "vectra" "FORD GALXY" "A4"................. UN LUUDZU JA KADAM IR PIEREDZE UN VAI KADS VAREETU IETEEKT KADU AUTINJU PA SAADU CENU PIRKT!!!DALIEITES AR PIEREDZI LUUDZU PAR LIIDZIIGAM SADAAM MASINAAM raxtiiet !!!
 
audi @ 23.maijs 2006 0:00
Audi 200 Quattro 1986 Novērtējums: 9 Komentāri [1]

iet jau nu kaa zveers... iipashi ka turbina veel iesleedzas/.. pirku gadu atpakalj pa 300 ls... remontos aizgaaja kaadi veel 300... viss labaakajaa kaartiibaa tikai dazhas dienas atpakalj kaarba nojuka... nesaprotams kaut kas... ne no kaa peekshnji klokjis saaka uz visaam puseem staigaat un aatrumaa palicis a aaraa dabuut nevar... kkas laikam noluuza... kaads zinkadu labu servisu kur griesties shitajaa gadiijumaa???
 
o-u-t-l-a-w @ 22.maijs 2006 0:00
Audi A6 TDI Quattro Avant 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Padalīšos savās domās par audi quattro tdi, domāju, ka 1996 gadā nekas labāks par šito aparāt nebija izdomāts, pastāvīga pilnpiedziņa, 50/50 sadalījums pa asīm, automātiskie bloķi, sešpakāpju mehāniskā ātrumkārba, stabilitātes kontrole, borta kompis ar visiem iespējamiem rādijumiem, nu un protams visas lietas - klimatkontrole;el. logi;el. reg. un apsildāmi sēdekļi u. t. t.... salona apdarē izmantotie materiāli tik kvalitatīvi, ka pie pašreizējā noskrējiena ap 250 000 izskatās kā no rūpnīcas..., par auto rūsēšanu galīgi nav ko uztraukties - tas vienkārši nerūsē, auto ar saviem tehniskajiem rādītājiem arī pašreiz griež pogas stipri jaunākiem pilnpiedziņas brāļiem un ne tikai pilnpiedziņas... pēc motora chip tuninga jauda no 140z. s. tika palielināta uz 170, griezes moments no 280n. m. uz 330, jāatzīst, ka pēc smadzeņu pārregulēšanas "dodot virsū" bišku uzsit dūmu, bet, kas par dinamiku!!! Runājot par degvielas patēriņu ir tā, ka grūti saprast kā tas ir iespējams.... vid.7.2l/100km... 5,8 pa šoseju 8,6 pa pilsētu.... tāda lūk slavas dziesma par traktoru - audi avant quattro tdi....
 
forssi @ 4.aprīlis 2006 0:00
Audi 100 1987 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nu jau četrus gadus braukāju audi 100 1.8l motriņš, automāts un tākā taisos pirkt jaunu vāģi gribu izteikt domas parbšo autiņu. Kad viņu paņemu autiņš bija dzīts no fričiem un tiešām bija labā stāvoklī, nesists, salons kā jaunam, salīdzinoši mazs nobraukums nerūsējis. Pa šo laiku nekādi grandiozie remonti nav bijuši; mainīti vārsti, pakaļējie amīši, ātrum parslēga trose noplīsa, ziemā sala iekšā un bija minūtes desmit jāsilda autiņs kamēr draivā varēju ielikt, zobsiksna mainīta, kalodkas un vēl šadi tādi sīkumi, bet pats jautrākais ir stūres pasķūža sūknis. Kādu gadu braukāju bēdu nezinādams, bendžu rija salīdzinoši nedaudz pilsētā kādi 10l pa štrāsi 8l, stiepiena gan nekāda, uz apdzīšanu kārtīgi jānovērtē siča , jo var gadīties kavar nepaspēt aizšmaukt garām, nu rigtīgs opīšu autiņs. Pirmais kas sāka striekot bija stūres pastiprinātāja sūknis, a tas kautkā viltīgi izrādās saistīts ar bremžu sistēmu, un jok nestūri normāli pagriezt ne nobremz;et. Servisā ķipa nomainīja rem komplektu 35ls un aizgāja. Un kalpoja tas gadus divus un miers mājā, noklājās . Servī džeki saka remkoplektu nomainīt nevarot kautkas esot izdilis utt. Izmeklējos pa šrotiem nekā, rets modelis, no2l- iekim arī nepasot. Beigās servisa džeks kautkur vienu izraka restaurēja 50 ls pa pakaļu, un divus mēnešus braucu kā dievs. Servisā jauc vaļā paska manžete kautkāda saplīsusi. Nomain a , protams pa velti . Labi ja mēnesi nobrauc un mierā atkal. Aizdzenu uz citu servi vecci saka ka vajadzīgs cits sūknis. Tākā šrotos atrast nevaru painterēsējos cik maksā jauns.... dabūt var audi centrā bet tas prieceņš labi maksā pāri pa 300ls. bļin nospļavos liku vāģi pie sētas. varbūt kāds var pateikt kur var dabūt lietotu, būtu pateicīgs, jo gribās man to autiņu pārdot, kānekā viss pārējais kalpo uz goda.
fronis @ 7.februāris 2006 0:00
Audi 100 CD 1984 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Tālajā 2000- šā gadā par nelielām naudiņām no kantora nopirku 1984. gada cigāru, audi 100 CD 2.2. automātu, kurš pēdējos gadus bija kalpojis kā darba auto un redzējis pašu velnu, bet arī remontiem un apkopēm nauda nebija žēlota. Uzreiz pēc iegādes nomainīju abās pusēs stūres sviras (Ls 70 gab. Lētāk par Ls 50 jaunas nevarēja sameklēt), izpuuteeja pakaljeejo bunduli un vienu aizmugurējo supportu, izgāju TA un ar to arī auto vieglās dienas beidzās : )
Gada laikā ar to tika nobraukti ~ 54 000 km un tam netika darīts it nekas, pat eļļa netika nomainīta.
Par motoru: 2.2 5 podu WC motorīts gāja brīnišķīgi, ēda ~ 300 g eļļas uz 1000 km, tandēmā ar 3 robu automātu zem 10l/100 km varēja ielīst vienīgi braucot pa šoseju zem 100 km/h, bet tādu režīmu attiecīgais auto neredzēja, tāpēc beņņu lēju daudz.
Piekare: priekšējā piekarē bija jau iepriekš minētās dārgās stūres sviras, aizmugurējai piekarei neko nedarīju. Tā gan nav īpaši sarežģīta, cietais, tilts un pāris gumijas.
Bundža: tā nu reiz it izdevusies! Līdz pusei cinkota, tāpēc nepūst, viegla (pašmasa ~1220 km, pat mazda mx3 (tā, kurai 1.9 V6) ir smagāka), plašs salons, garās bāzes dēļ auto ir muļķu drošs, jo visas slīdes notiek lēnām un diezgan kontrolējami.
Transmisija: automātam bija taisīts kapremonts, beigās tas bija vienīgais, kas konkrētajā mašīnā strādāja brīnišķīgi, viss pārējais bija nojāts.
Bremzes: cigāriem ir hidroakumulators (tautā saukts par bumbieri), kurš lielākai daļai jau 2000. -šāja gadā bija izbeidzies, labu lietotu atrast neiespējami, jauns – dārgs, tāpēc bremzes „nu tādas”.
Elektrosistēma: zaļojoša : )
Remonti cigāriem neizceļas ar īpaši zemām cenām, ne visur var normāli piekļūt, tāpēc arī šis tas, kas būtu jādara, tika atliks. Lai nomainītu salona ventilatora motoriņu, jānojauc viss panelis (tā arī nenomainīju).
Cik atceros, tika veikti shaadi neatliekamie darbi:
sadaliitaaja vaacinja mainja;
peec iebraukshanas vienam aizmuguree lampu un restes mainja (~Ls 5 reste, Ls 20/gab lampa).
riepas, izsistais durvju stikls (~Ls 15), kaut kaada draza prieksheejo amortinju augsheejaa galaa pie glaazeem, veel shaadi taadi siikumi.
Pēc gada lietošanas beidzās TA, sāka tecēt radiators, kļūdījos ar tosola šķaidīšanu, aizsala sūknis, aprāvu zobsiksnu un salocīju 3 vārstus. Jā, jā, šitiem motoriem vārsti nelocoties. Labi ka pircējs, kurš iemainīja to pret vēl nojātāku bet vēl ejošu bembi, arī tā domāja : )
Secinājums: nojāt var visu, bet cigāru nojāt ir patīkamāk kā golfu : )
Peecis @ 3.februāris 2006 0:00
Audi A4 2.0 TDi 2005 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Bija iespēja kārtīgi notestēt jauno Audi A4 universāli ar 2.0 TDi 140 zs dzinēju : ) Domāju, ka 1500 km pa Vācijas bāņiem un pilsētām būs gana objektīvs spriedums par jaunu autiņu.
Kā nopratu, konkrētais autiņš gan nebija izcilā komplektācijā (lai arī klima un visas elektroekstras bija), paprasti melna auduma sēdekļi, karbona paneļa apdare utt.
Vietas aizmugurē sēdošajiem tomēr pamaz.

Mehāniskā 6 ātrumu kārba - īsts saldais ēdiens : ) Kā jau visiem Audi, ātrumi slēdzas ļoti viegli, precīzi un patīkami.

Piestartējot, protams, dīzeli dzird. Uzsilst ātri, turpmāk skaņa vairāk patīkama nekā nomācoša. Dinamika ir vienkārši neaprakstāma - pat ar četriem cilvēkiem salonā un pilnu bagāžnieku autiņš ceļ vienkārši ideāli! Patīkami, ka dzinējs ļoti elastīgs, pat ar 6. ātrumu var dinamiski paātrināties kaut vai no 100 km/h.
Uz bāņiem nav jājūtas liekam - 218 km/h bez problēmām (ak jā - citi brauc vēl ātrāk) ... Braucot uz 180 km/h, nepilni 3800 apgriezieni/min. Ekonomija acīmredzama.

Vidējais patēriņš sanāca nedaudz virs 7l/100 km, ļoti agresīvā braukšanas režīmā!!! Uzskatu, ka tā ir fantastika.

Garā braucienā priekšā sēdošajiem ir diezgan ērti, asi braucot tomēr jūt, ka autiņš nav nekāds sportwagen : )))
Taču var uz tāda statusu pretendēt.

Piekare pamīksta, nepatika sānveidīgā šūpošanās lielos ātrumos - ne īpaši komfortabla braukšana. Pilsētas satiksmē - ideāli.

Labais! Krājiet naudu, ir vērts : )
kasinsh @ 2.februāris 2006 0:00
Audi 80 b4 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [25]
AK ŠAUSMAS! Biju augstākās domās par šo auto. Par cik auto nebija un vajadzēja, kaut kādu pārvietošanās līdzekli, tad nācās nopirkt tādu, kuram nekristos vērtība strauji, lai nezaudētu daudz naudas. Bet tomēr, ko cilvēki atrod, tajā kurpju kastē, kas standartā nāk tikai ar diviem skaļruņiem, kas vēl pie tam iebūvēti PANELĪ!! aaaa. Un tā pelēcība un neergonomiskums, kas valda salonā.... yak. PAt centrālās atslēgas nav, bija jāliek iekšā. Protams var tiekt, ka var dabūt arī ar visām ekstrām utt. Bet arī bāzes aprīkojums ir svarīgs. Ja salīdizna ar 93. gada Mitsubishi Galant, kas man bija, tad tas bija auto arī ar standarta aprīkojumu tikai tur bija (elektriskie logi, lūka, centrālā atslēga, spoguļi ar apsildi un vadāmi utt. ) Ja runā par tehnisko pusi, tad nekādu lielo sūdu nav, salaboju piekari, palūdzu, lai nomaina ko vajag un ko drīzumā vajadzēs, samaksāju drusku zem simts Ls, nu tas vismaz ir ekonomiski. Kā saka - braukt jau var, bet baudu tas nekādu nesagādā.
 
netra @ 26.janvāris 2006 0:00
Audi A6 avant 2.5 Tdi 1996 Novērtējums: 9 Komentāri [8]
Nu chau visiem audi faniem!

Tik tikko esmu iegadajies Audi A6 avant 2.5Tdi! Nu mashina ir zvera, jo kad taisijos pirkt mashinu, tad ilgi domaju vai pirkt jau apalo pasatu vai A6! nu par laimi iegaajos audi! pagadijas tiri laba mashina! atvedu a taisno no vacijas par 6100Eur!

Lieta, ko visiem ieteiktu ir automatiska atrumkarba! zinu, ka tulit man bus daudz oponentu, kuri teiks, ka ta nav mashina ar automatu! kadreiz pats par viniem smejos, bet kad mans sencitis nopirka mashinu ar automatu, tad jau domas saka mainities!
Manai mashinai ir 140 zirgspejas: ) un automatiska karba, ideals salikums, jo mashinai dinamika ir loti laba, paterinjsh pienemas, es pat teiktu labs-6..7litri uz 100km, bet komforts ko dod automats, vienkarshi neizbaudams. Pie krusta, kad iemet grida, tad reti kurs tiek lidz.... :) ja negribat varat protams ari nepiekrist! bet kurs to pats nav pameginajis, tas isti nezin par ko runa!!!!!

Tikko gaju tehnisko apskati, viss ir ideali, bet izmeta mani ara tapec, ka nedega aizmugres miglas lampinja, stulbums kaut kads.. :)

Man ir jautajums, kadam shis mashinas lietpratejam! kad iesledz klimatkontroli un uzgriez lielu gaisa plusmu, tad tas ventilators ruc nepajokam, bet salona knapi kaut ko push. vai kads nezin kapec? vai tas nav tas salona filtrs? bet kur to meklet un cik tas maksa? par siltumu nesudzos, jo ari no rita atri uzsilst salons!

Nu katra gadijuma, mashina ir ideal un esmu laimigs, ka nenopirku passatu, jo audi ir audi!

Ta ka uzrakstiet, kadus komentarus, ja ir kadas idejas par to klimatkontroli.
Bet savadak, tik jamin!!!!
rudo @ 9.novembris 2005 0:00
Audi 80 2.0 16V 1991 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Šo auto iegādājos pirms gadiem ~5 un nobraucu ar viņu 2 gadus. Auto bija ievests no Vācijas. Tehniskais un vizuālais stāvoklis bija labs. Tajā laikā 2 litru DOCH motors bija reti sastopams. Tā man bija otrā mašīna, un pēc 1,6 323F Mazdas - Audi man likās, ka iet kā nezvērs. Ar saviem 136 Zs cēla vinš labi un ziņģe pie lielākiem apgrieziniem lika dvēselei gavilēt. Auto iegādājos par 2600$. Nekādas baigās extras jau nebija, tomēr tā gada autiņam el. logi, apsildāmi sēdekļi ABS likās gana. Patikās tumšais salons un galvas balsti(tipa skaitījās jaunais salons) un citi loriņi. Iepriekējais īpašnieks bija centies padarīt auto izskatu sportiskāku, bija uzlicis simpātiskus R16 Borbet diskus, priekšejais bamperis un spoguļi bija kaut kāda tuning ateljē likti(vai nu paša), izpūtēja bunduli bija licis ierpaidīgāku nekā nāk standartā, mainījis pagriezienus uz baltajiem, tonējis pakaļējos. Droši vien tas viss kaut kādā mērā atstāja iespaidu uz mani un visu citu auto vidū šis likās vissimpātiskākais.
Braukšana ar šito bija samērā cieta, tomēr ja ņem vērā motora svaru, kas ir krietni lielāks nekā 1.8s, ir ok. Salonu par plašu nenosauksi, bet 1-2 cilvēkiem pilnīgi pietiekoši, bagažnieks varēja būt lielāks. Salona apdare bija patīkama un nekādas grabēšanas. Viens no nepatīkamiem pārsteigumiem bija kādu nedēļu pēc iegādes- kad straujāk bremzējot mani pārsteidza auksta duša no lūkas, kas laida garām ūdeni. Katrā ziņā auto lielus ieguldijumus neprasīja- sākumā protams eļļas, filtri, siksnas... detaļas kas nav saistītas ar motoru viegli dabūt - pilni šroti un arī servisā cenas +/-
Kādu dienu auto sāka raustīties un aizbraucu uz servisu: paskatījās viens un otrs utt. droši vien tas vai tas vai tas. Beigās aizbraucu uz diagnostiku un veči noskaidroja kas par vainu. Diagnoze: beigts benzīna dozātors. "Jauns maksājot 500Ls" - šos vārdus izdzirdot man kļuva aukstas kājas un asaras acīs saskrēja. Taču pagāja apmēram mēnesis ilgas meklēšanas pa šrotiem un pa 30Ls tika sazīmēts lietots dozātors, kas atgrieza mani realitātē. Vēl pie ieguldijumiem auto var minēt radiātora maiņu, kas izmaksāja uz latiem 160, pārējais gāja kā smērēts.
Pāris reižu tiku arī mērījis auto max ātrumu un lielākais rekords, ko varēju ar šo zvēru izspiest ticiet vai nē bija 240km/h
Visā visumā esmu ar šo auto ļoti apmierināts un noteikti pie audi markas vēl atgriezīšos
midge @ 30.oktobris 2005 0:00
Audi 100 2.3 1994 Novērtējums: 7 Komentāri [5]
Iegādajos 2004 gada vasarā, jau ar gazes iekartu no Beļģijas. Pirmās sajūtas pārsēžoties no 80 bija kolusālas, liels kuģis. Protams ar 17 colu diskiem neko nepašikosi bet pabraukt jau varēja. 2.3 motors jau labs tikai ar laiku sāka gribēties jaudu palielināt. Starp citu kas ar gāzi kas ar benzīnu vienalga, jo cik prasīju stāvēja amerikāņu gāzes iekārta. Protmas pie autogāzes kvalitātes ātri aigāja ciet reduktors un izrādās ka pie mums vēl tad neviens īpaši ar amerikāņu iekārtām neņēmās, nācās pārlikt Itāļu iekārtu ar kompi. Jaudu un dinamiku autiņš nezaudēja. Piekare labi turas uz mūsu ceļiem neskatoties uz zemā profila riepām un lieliem dizkiem, bet amīši gan neiztureja. Skanstes ielas remonta laikā atradu bedri un uzreiz abus priekšējos amīšus apglabāju. ieliku gāziniekus. Pie reizes arī temostatu, lamdos zondi, kura nez kapēc mirst pēc katriem 6 mēnesiem (laikam tādeļ ka nelieku oriģinālo pa 80Ls) Patēriņs pa pilsētu ar gāzi 12L pa šoseju ap 9L, bendžu pārsvara lietoju tikai lai uzturētu benzīna sistēmu kārtībā, jo arī augsts iet uz gazes idiāli. Šim autiņam ar 2.3 nav iespējams ielikt tiešo iešprici tas gan žēl. Ziema turās stabili un labi uz ceļa. Stūres pastiprinātājs ļoti labs.
Kā viens no mīnusiem varu teikt sekojošo par cik mašīna pirmo reizi reģistrēta 1994 gada 20.07 bet no ražošanas noņēma šī paša mēneša beigās tad bieži vien detaļās kas jāpēr pēc kataloga neatbilst patiesībai jo autiņš sastāv puse no A6 un puse no 100. Priekšējais bamperi atrast ir samērā grūti. Kad iegadājos nepamanīju ka aizmugurējā stikla apsilde nedarbojas, tā arī līdz šodienai nevaram atrast vaijnu kādeļ!!!!!
Plusi
lētas detaļas
bieži nelūst
uzticams motors
labi izskatās
ērti sēdēkļi ja brauc tālāk
Mīnusi
aizmugurējie bremžu skavas rūsē
spidometru lampiņas izdeg bieži.
benzīna spiediena regulatori iziet no ierindas
priekš 2.3 vareja būt kadi 150 hp nevis 134hp
zzk @ 27.oktobris 2005 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti