SĀKUMS 2005-08-17
Pārdevu pavasarī savu Toyotu Corollu 1.3i un sāku meklēt kko spēcīgāku. Prasības bija 2 durvis, motors ap 2000cm2, el. logi, cena līdz 3t eiro, lai kāds var iesēsties arii aizmugurē un vel ziemā iebāzt dēli. Skatijos visas coupe, golfiņus, civicus, probes, celicas, mx6 un nonācu pie secinājuma, ka japāņi ir bišku lētāki, bet 2x dārgākas rez. daļas nekā vāciešiem, bet probes ir lētas un nojātas, vai arī aizmugurē neviens nevar ierāpties.
Ta nu sāku meklēt audi coupe, kas atbilda visām manām prasībām. Gribējās jau B4, bet secināju, ka par tādām naudiņām nedabūt man tādu. Jo tie ir tie paši vecie tikai šķilti un ar nomainītiem kapotiem!
Meklēju un atradu perfektu manām prasībām (tieši tāds, kā bildē, tikai ar smukākiem ļitakiem) (tas bildē nau manējais). Atradu reklama. lv sazvanijos, apstijos, izbraucu un secināju, ka tas ir mans autiņš. Varēja redzēet ka sāniem kkas ir darīts, jo uz gumijām bija vel nedaudz krāsas paliekas, bet visā visumā perfekts autiņš salīdzinot ar tiem kurus biju redzējis pirms tam. Audi itkā bija `tiko` (krasas pēdas) atdzīts no vācijas un bija bez numuriem. Mašīnai ir itkā tradicionālie 175t. km, par ko es sākumā nosmejos, bet pēc visām servisa grāmatiņu apskatēm, un kopējo nolietojumu secinu ka tiešām tāds viņš varētu būt.
Sākās iegādes proces. 2dien apstijos, 3dien iemaksāju uz godavārda 50Ls lai pārdevējs salīdzina nummurus,4dien no rīta reģistrējam uz manu vārdu (iedodu vel + 1350LS), pa dienu pārdevējs iziet TO ar 1 vieninieku stūres iekārtā un vakarā masīna ir manās rokās par ko es pārdevējam atdodo beidzamos 210Ls. Kopā 1610Ls vai 2300E
Apdrošināšana uz gadu 55Ls, signalizācija 80Ls, eļļa 15Ls, siksnas 30Ls, `apmazgāšana` 20ls
Gāja viss perfekti līdz drīz sāka lēkāt apgriezieni - aizvedu uz diagnostiku 20ls - tur pateica, ka mašīna sakruķīta aizdedze pirms pārdošanas - atkruķīja atpakaļ, vel sveces sūdīgas - nopirku jaunas 13LS un vel ieteica man izskalot dzinēju 25LS, ko es arī izdarīju. Pēc skalošanas mašīnai ir daudz labāks uzrāviens un masīna iet stipri vieglāk, kompresija arī palielinājās no 11 uz 14 uz katru stobru. (kkā tā - ceru nesameloju) Tāpēc stipri iesaku visiem izskalot dzelzszirga dvēseli.
Tagad braucu jau 1.5mēn un esmu ļoti apmierināts! Ātrumu vispār nejūt - atrāk pa 180 nau braukts, bet spiest vel var.
Benzīna patēriņš vidēji braucot pa taisni uz 135 un pa pilsētu 9litri
minusus - zūd miglinieki, zagļiem ļoti iecienīta, nau extru tikai pašrocīgi ielikti el. logi
plusi - laikam esmu vel starā, tapēc viss liekas ideāls, labi vadās, ērts, viss strādā, meitenēm arī patīk, utt
Autors: mrs [Labot aprakstu] Pievienots: 2005-08-17
Komentāri:
viesis (17.08.2005 14:51) :
komentārs vecs kā mūžība - nu nav reāls noskrējiens 175T km pa 14 gadiem... un vēl tādam dampītim. Bet ne jau tas ir galvenais.
a huļi (17.08.2005 15:00) :
Nu nu, smuks tu nēesi, bet dumjš gan, no sākuma šis apmaina eļļu&pēc tam skalo!!!
Galvenai ka meitenēm patīk!))))&tādi cirvji te mums pa tiem ceļiem braukā(((
Archie (17.08.2005 15:11) :
es bišku neiebraucu ko no sevis izsaka "dzinēja skalošana"un vēl par 25 LVL??? kā notiek skalošanas process???
Kamikadze (17.08.2005 15:47) :
man domaat, ka tie 25Ls par dzineeja skaloshanu bij shaadi salasiijushies:
lejam nost motoraa esosho ellju un taas vietaa spec skalojamo ellju, vareetu tieshaam buut ~10Ls ... paruucinam motoru laikam 20 minuutes vai tukshgaitaa un tad lejam skalojamo ellju nost ij vietaa normaalo ellju - > 15Ls i sjo : ) kopaa 25Ls
a mosh arii bij domaata shprices skaloshana, ar apmeeram tikpat maksaa
mrs (17.08.2005 16:31) :
2 kamikadze
Kad man jautaaja par to skalošanu es ar biju paarsteigts ka nau eļļa jālej aaraa! iespējams tiešām tika skalota šprice - no tām lietām neko daudz nesaprotu un negribu arī.
Tas vecis kko atvienoja, pielika to skalojamo aparātu un tad mees 2 stundas tur skalojāmies gāzējām un darbinājām...
Par tiem 175t. km - man po kāds tur nobraukums- ka tik autiņš labi kops! iespējams servo grāmatiņa arī blakus istabā uzdrukāta un saraxtīta
vietnieks (17.08.2005 17:42) :
Jā, cena jau ir zema. Tāpēc arī dabūji skalot motoru. Par ko tieši ielika 1?
M (17.08.2005 19:07) :
Neskatoties uz Aydi solīdo jaunumu, tā ir pieejamākā no ielas- sporta auto... Protams ir S, RS autiņi taču tie ir uztūnēti ielas auto... Tākā šī ir kupeja kas ir vienīgā audi. Protams nāca TT taču tas jau ir cits stāsts. Lielisks auto jaunietim, tas nu ir točna. Jauda, izmēri, dinamika apvienojumā ar sakarīgām izmaksām un degvielas patēriņu.
Kamikadze (18.08.2005 10:54) :
mrs, znachit shprici skaloja : D
M, ielas sporta auto?!?! : D 2.0 motoriic nav ne sporta ne tjuuneets, ne jaudiigs, ne dinamisks, vienkaarshi 2durvju audjiks studentinjam, lai buutu ko pastaipiit : )
aik (18.08.2005 10:57) :
2 M
Piekrī†u, vēl viens svarīgs faktors - coupe praktiski nerūsē atšķirībā no citiem tāda vecuma autiņjiem.
2 mrs
Cik ta ir stobri tavā gadījumā 2.0 motoram, 4 vai 5? Kur veici skalošanu, vai tā gadījumā nebija sprauslu tīrīšana ar ultraskaņu?
Kamikadze (18.08.2005 11:18) :
aik, kupeshkas ruusee, ja sistas ir un suudiigi sataisiitas : D bet domaat, ka shamas netiek regulaari sistas buutu muljkjiigi : )
taisniiba jau i, ka vispaariigi shamas neruusee saliidzinot ar esiishiem vai opeljiem : D bet ko tas dod, ka neruusee, ja nevari tik vecam auto panjemt KASKO par normaalu ciparu? ir taksh gana daudz variantu, ko njemt par 3000eur, kas nebuutu saruuseejushi, buutu gana jaudiigi, jaunaaki, ar extraam, etc : )
aik (18.08.2005 12:54) :
to Kamikadze
neesmu maniijis ka typ89 buutu probleemas ar koroziju, kad pats pirku, apskatiiju diezgan daudz , kraasa var buut nolobiijusies, bet taalaak nekas nenotiek, par to ka viņas visas ir sistas - piekriitu.
Neredzu jēgu 2000 EUR vērtam auto maksaat par KASKO, jaadraudzeejas ar galvu un viss buus ok. Labaak pa to naudu ieliet benzhu.
Izmaksas - 3000 EUR veertam, pāris gadus jaunākam, nebūs zemākas (tāds pats šrots jau kopumā vien ir), japānim – noteikti augstākas (ņemot vērā, ka pamatā jau jāiegulda ritošajā). Jaudas vai ekstru pietiekamība vai trūkums arī ir subjektīvi vērtējama. Man ar 2.3 pilnībā pietiek, citiem liekas par īsu S2.
mrs (18.08.2005 15:10) :
Pārkāpjot no 1.3 uz 2 jūtos stipri labāk - vismaz kalnā varu uzbraukt.... nemāku tik labi braukt lai pirktu vel jaudīgāku mašīnu, kgan bija iespēja nopirkt B4 coupe V6 2.8 lētu un ļoti labi koptu no pazīstamiem cilvēkiem.
Savējam rūsu vel neesu ieraudzījis, varbūt pēc ziemas parādīsies.
2 aik
Iespējams tiešām tā bija šprices tīrīšana (nebij tas ar ultraskaņu) Manējam ir 4 stobri, diagnosticēju un skaloju viņu servisā- tallinas 62 sētā iekšā pie gājēju pārejas. Izskatījās gudrs vecis un liekas ka zin ko dara - aļeg 9509017
pastijos manējam KASKO ap 150Ls - vai tas ir to vērts??
Kamikadze (18.08.2005 17:42) :
mrs, kasko vaig, it sevishkji ja tev ir audjiks ;) bet nu ja paziistami bandiiti ar labiem galiem, tad kasko nevaig : ) tik vien kaa ja pats iemauksi graavii, bandiiti naudinju nedos, bet kasko gan ... ja dziivo laukos, ta kasko vareetu buut mazsvariigaaks nekaa tad, ja dziivo riigaa
M (18.08.2005 18:25) :
Tik lēts Kasko??? Interesanti. Un starp citu ja iebrauksi grāvī savas vainas pēc iespējams ka naudu nedeabūsi vispār vai dabūsi nelielu summu...
aik (19.08.2005 08:23) :
150 Ls toch nav daudz, pieļauju, ka tas ir lētākais variants ar kaut kaadu 50 Ls pashrisku, mašinu jaatstaaj pa nakti staavietaa utt.. Ja taa, tad reekjinies, ka izplatiitaako probleemu gadiijumaa - izcelts magjis vai miglineeki, apskraapeets bamperis - naaksies pamataa maksaat pasham (pashrisks).
Labaak pa tiem 150 Ls nobrauc 3000 km.
Kozo (19.08.2005 10:18) :
jaa ... meemaakais spridzeklis ar 115 zirgiem : ) Tiirasinju sporta vagjis. Otrais aatraakais ikarusu klasee uzreiz aiz 47 marshruta ekspresha : )DDD
mrs (19.08.2005 11:00) :
2 vietnieks
TA slimības lapā vienīgias vieninieks bija par stūres mehānismu
kad man būs 4 gadus veca mašīna tad pirkšu KASKU, bet tagad labāk braukšu 3000 km
Kamikadze (19.08.2005 18:06) :
ta ka nopizdjiis kupeshku, tad toch vareesi braukt 3000km : D
M (19.08.2005 19:11) :
Nu kā lai students iegādājas tīrasiņu sporta auto? Vismaz labākā no butaforijām un vēl kas vairāk!!!
TURPINĀJUMS
Nu jau vairāk kā gads apkārt, nu varu pastāstīt tālāko pieredzi par šo oooo.
2 mēnešus braucu ar šo mašinu bēdu nezinādams, smaidīgs
un laimīgs (paspēju jau samīlēties)hah, un tad sākās.....
Pie minskas pēksņi pie luksafora noslāpa.... kautkā piedarbināju, nobraucu malā, aizvilku uz servisu.
Diagnoze - pilns motors ar tosolu - remonta kopējās izmaksas ar slīpēšanu un atiecīgo šķidrumu maiņu, diagnostiku, regulēšanu utt 267Ls
Nu neko salaboju... bish dēļ ūdens bākā raustijās, bet nu ar laiku pārgāja.
Pēc kāda laiciņa vajadzēja novērst tradicionālās ritošās audi problēmas (bukses, atsaites, pirkstu, savirze) 110ls
+ vel bija jāizrauj nobeidzies katalizators, līdzarto autiņš palika nedaudz nepatīkami skaļāks.
Braucu majās ziemā no laukiem un sākas atkal kautkādas problēmas - neiet.
Kautkā aizdabūnu līdz diagnostikai - degv. dozātors beigts.... taa nu es visu ziemu un pavasari mocijos.... nomainot 3 lietotus dozātorus (jauns450ls)+ diagnostikas.... kā vēlāk izrādijās pie visa vainīgs bija kautkāds neorginālais degvielas filtrs, kas laida garām netīrumus un bojāja visu sistēmu... kopā sanāca ar citiem papildus izdevumiem ap 220ls.
Tad nu atkal kautkas sāka raustīities - atkal diagnostika - diagnoze - motorā pirms kolektora iet iekšā gaiss - gofras un visu blīvju maiņa 120ls
+ man uz ielas vinju apskādēja + maza avārija = krāsošana kopā 200ls
pēc zimeas pazudas ABS - aukstie lodējumi 30ls
Tad pēkšņi sāka tosols zust - atkal kautkas saplīsa 15ls
Punktu tam visam pielika kad izdega spuldzīte - sapratu tā mašīna nau priekš manīm...
Gandrīz visi kopējie izdevumi ar eļļām, filtriem, logu šķidrumiem, riepām, apdr, sign. un bez benzīna , kopš pirkšanas brīža uz 10t. km gadā sanāca ap 1400ls
Lūk tāda piredze..... Vērtējums. Tiešām smuka un ērta mašīna tapēc par to paliek 9, bet pārējais nu kritiski - 1, ta nu vidējais sanāk 5.
Nekad nebiju domājis ka audi būs tik daudz jāiegrūž.