Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi RS4 2001 Novērtējums: 9 Komentāri [28]
$o auto nopirku septembra beigas no pazistamiem cilvekiem, kuri to pirka jaunu. Iepriek$ejais saimnieks bija ists Audi fanats, tadelj to piekrameja ar visadiem labumiem, tas ir viens no beidzamajiem RS4 modeljiem (2001. gada novembra), samaksaju par to 21.000Ls, nobraukums sobrid spidometra 92.400..... km, nomainiju ellju, filtru, bremzu $kidrumu- siksnu esot virinj$ pats nesen mainijis, jo tas redzams ari servisa gramatinja. Motors nav ar standarta 380bhp vairs, jo motora vadibas bloks ir parprogramets+MILTEK sporta izputejs, rezultata 441zirdzinj$(tas pat tika parbaudits uz stenda servisa). Atruma ierobezotaja ari vairak nav, virinj$ teica kad esot izvilcis Vacija uz banja 290km/h, es vel neesmu riskejis to darit, jo plana ir nopirkt labu gumiju vispirms, lai ko tadu daritu. Ir doma ar laiku mainit sajugu pret sporta, uzlikt labakas Porsche bremzes un izdabut vel kadus 60zs no motora, $obrid autinj$ lidz rublim ieskrienas 4.4-4.5sek, lidz 160 ap 10sek, kas nav leni, bet nepietiekami lai piedalitos godam kadas dragreisa sacensibas, kuras es piedali$os, kad tik$u skaidriba ar niansem. Par ekstram runajot autinja ir satnav,6cd mainitajs(BOSE), tv, Recaro adas sedeklji,10airbag utt, pat kiegelveida telefons, kur$ bus jaampute. Degvielas paterinj$ gan nav mazaks par 10litriem uz simtu, nemaz nemine$u ekstremas brauk$anas laika, bet man tas nerup, jo zinaju uz ko parakstijos, kad pirku so. Ar celju polichiem ari ir jauzmanas, jo legalo atrumu var parsniegt pat neieverojot, kaut ari esmu sev uzdavinajis anti radarinju. Autinju es nelietoju katru dienu, jo ir ari darba transports, taka atliek ceret kad pietiks laika un lidzeklju, lai veiktu talakus parveidojumus...... -galvenais protams paciecibas. Kurjozs nesen bija tads, kad dzeks viens, kur$ vada zilu STI Subaru(nemine$u valsts numuru) meginaja mani pierunat paskrieties uz grunts, es vinjam atteicu, jo Audis ir nedaudz sedinats ar lielam $aibam utt- ne grunts rakete, ka STI un lidzigi- uz taisna gabala es vinjam iekabinaju viena seta, kaut ari tas lepojas ar savu PRODRIVE paketi un ja nemaldos 300+lopinjiem. Uzvaretaju nebija, jo atzinu potencialo sakavi uz grunts. Autinju iesaku cilvekiem, kuriem nav bail no lieliem iespejamiem ieguldijumiem, jo daljas ja butu japerk nebutu tas letakas, nemaz nerunajot par faktu, ja kas iet greizi ar 2.7 Bi- Turmo motoru. Painteresejos priek$tatam par atrumkarbu, ta maksa ap 2000Ls, kas liek aizdomaties, ja gribe$u izvilkt 500+zs, jo ir dzirdets kad pirmais robs dazkart beidzoties ar extra zirdzinjiem. Divos vardos esmu vel joprojam eiforija no auto un ceru tada palik$u, jo pagaidam neredzu ar ko es to aizvietotu par pienacigu samaksu- tas noteikti butu RS lielais bralis, vai jaunais modelis, kad tas nokritisies cena. Ta luk divos vardos......
 
Polarlacis @ 4.decembris 2006 0:00
Audi A6 Avant 2.6 1996 Novērtējums: 7 Komentāri [2]
Nedēļu atpakaļ nopirkts tumši zaļs Avants ar manuālo kārbu, klimatu, telefonu un protams el. ekstrām - "tikko no Vācijas", 184775km ;)))), audio - Audi Concerto ar 6CD mainītāju, oriģinālā signalizācija ar kustības sensoriem. Uzmetot acis - stāvoklis ideāls, ja neskaita raksturīgās šī modeļa iezīmes - eļļains motors, klima ar piecām ne fatālām kļūdām (skatīt klimata kontroles pašdiagnostiku!!!) un protams slapš amartizators (to piefiksēju, jo bija beigta viena priekšējā amartizatora putekļu gumija). TA uz gadu ar atzīmi tikai par eļļas noplūdi.
Par pozitīvajām īpašībām jau ir runāts daudz un neko jaunu nevaru piebilst - komforts ir un paliek komforts (viss protams ir salīdzinoši).
Negatīvās īpašības - nezinu, varbūt vēl neesmu piešāvies pareizi ieregulēt sēdekli, bet sāku ievērot, ka pēc šīs mašīnītes man sāk sāpēt mugura.
Negribu piekrist cilvēciņiem, kas saka, ka ekspluatācijas izdevumi ir pieskaitāmi pie negatīvajām īpašībām - tādi viņi ir un tādi viņi ir jāpieņem.
Salīdzināt ar citām mašīnām šajā klasē nevaru, jo ir bijušas tikai: Mazda 626, Mitsubishi Eclipse, Suzuki Ignis. Braukts ir protams arī ar citām mašīnām , bet salīdzināt negribu, jo tas ir bijis vienas dienas brauciens. Bet ja salīdzina ar manā īpašumā bijušajiem un esošajiem auto, tad protams Audi A6 nav Rīgas pilsētas auto.
Tālāk protams sekoja standarta ceļš uz servisu. (Jo vairāk, auto dziedāja pēc "Inspection2").
Tātad tas, ko citi sauc par negatīvo īpašību - apkopes/remonta tāmes izvilkums:
V. vāka blīve 2. gab – 12Ls
Zobsiksna – 24Ls
Spriegotājrullis 30Ls
Spriegotājrullis 21Ls
Ūdens sūknis – 36Ls
Gaisa filtrs – 4.75Ls
Eļļas filtrs – 6.5Ls
Lodbalsts kr. – 75Ls
Lodbalsts lab. – 70Ls
Pr. Pusrāmja spilvens kr., lab., - 16x2Ls
Atbalsta gultnis – 15Ls
Priekšējā bremžu caurules 9x2Ls
Rullītis – 25Ls
Sailenbloka bukse – 4.55x2Ls
Atbalsta gultnis – 15Ls
Pr. Amortizatori Audi A8 – 48.5x2Ls
Termostats – 12.50Ls
Rievsiksna – 11.50Ls
Eļļas spiediena devējs – 2.50Ls
Autoservisa pakalpojumi – 160Ls

Kopējā summa ar savirzi, eļļu, dzesēšanas šķidrumu un montāžas materiāliem 750Ls.

Šajā sarakstā tika minētas arī tādas daļas, kuras varēja arī nemainīt, bet kā Jūs zināt, ja tās nenomainīs, tad drīzumā būs jāmaina to ko varēja it kā namainīt un plus nomainītās, jo viss ir savstarpēji saistīts (it sevišķi "hadenej")
Šajā tāmes izvilkumā nav gan iekļauta signalizācijas uzstādīšana, jo to veicu pats.
Svarīga piebilde: šī atsauksme pilnīgi un galīgi nav domāta lai atturētu nākamos Audi pircējus no sapņu auto iegādes, bet gan, lai pieietu pirkšanas procesam ar galvu nevis tikai ar sirdi, t. i. kaulēties ar pārdevēju par auto cenu ņemot vērā servisa/remonta izmaksas, kas man arī izdevās. Tātad kopējā auto cena uz doto brīdi ir tāda, par kādu pārdevējs gribēja auto notirgot.
Tas protams ir pēc nedēļas ekspluatācijas - tālāk redzēsim.
Jā, vēl informācijai - servisa veči man visu dienu nelika mierā (protams pa telefonu), konstatējot un izskaidrojot detaļu nomaiņas nepieciešamību, jo kā zināms - nesaskaņots remonts ar klientu tiek veikts uz servisa rēķina!!!!!
danis11 @ 19.novembris 2006 0:00
Audi a4 avant,2.5tdi V6 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [17]
Ahoi tauta. Kaadu laicinu atpakal nomainiiju savu veco audi (skatiit aprakstu a4avant 1.9tdi, alexxis)pret jaunaaku , smukaaku un GALVENAIS jaudiigaaku a4 avantu. Nopirku izslaveeto 2.5tdi V6 ar nepilniem 200 zirgiem. Noskreejiens nedaudz paari 100 tuukstosiem, visi riteni it kaa vietaa, ar izolaacijas lenti nav pieetiiti, visa iespeejamaa elektronika sabaazta ieksaa, vilkmes kontrole u. t. t, it kaa kaadreiz sists , it ka nee, lai nu kaa tur bijis, ja servisa veci saubaas, taatad ja arii bijis , tad remonts bija veikts loti kvalitatiivi. Bet nu saakas labaakais, mazliet kaut kur no motora ella pil . bet protams, tas viss .. poh... j, kaa nospiez akseleratoru , smadzenes iespiezas pakalaa (kaut gan veel nav zinaams, varbuut man taas tikai tur ir bijusas no dzimsanas) un taadus siikumus nemaz namana))))))), spridzeklis, atsleedzot vilkmes kontroli, tresajaa robaa rauj ratus apkaart. Nu pil lai pil ellina, kuram autinam gan vina nepil, bet kad taa saaka pileet spainiisiem man piemetaas nelaba nojauta, nu buus suudi. Un taa protams arii bija. Izraadiijas , ka siem motoriem ir kaut kaads mistisks kartera gaazu filtrs kas jaamaina ik pa 30 tuukstosiem. Taa kaa man tas nebija mainiits, ellu naturaali spieda araa pa visaam iespeejamajaam malinaam, rezultaataa bija jaamaina n tie salniki un jaukaakais, vaarstu vaaki, kas protams ir nopeerkami tikai audi centraa un maksaa liidz nelabumam "leeti"147 Ls 1gabx2 plus salniki 36 Ls un rem izmaksas 120 Ls, un bl... d jo..... j m.... tj piiiii piiii piiii piiii , un tie tur ir divi maati tavu, bet sakozot zobus, paseezot dazas dienas stacijas tunelii ar izstieptu rocinu, naudu tomeer sagrabinaaju.
Viss paareejais, kaa jau parasti "gredzdzenu paveelniekiem", komforts un kaifs no brauksanas fantastisks, ieseezoties auto uzreiz juuti, ka padomaats tur ir par katru siikumu, auto piekare protams ir zem katras kritikas.
Viena loti buutiska V6 motora prieksrociiba, seezot salonaa, nav iespeejams pateikt , ka tas ir diizelis, nav raksturiigaas vibraacijas un skanas, bet degvielas pateerins ir palielaaks-8 litrija trakaak dresee to autinu, pacelaas liidz kaadiem 8.5, maks aatrums ko man izdevaas izspiest, ir 234 km/h, ekstreemaakai brauksanai mazliet traucee vilkmes kontrole, to var atsleegt, bet tas jadara katru reizi iedarbinot auto jo standart poziicija ir iesleegts.
Staasta motiivs: ja neesi gatavs maksaat, maksaat daudz, par komfortu un superiigu brauksanu, nepeerc audi, daargs prieks pat peec nopirksanas.



alexxis @ 19.novembris 2006 0:00
Audi coupe 2.0i 1991 Novērtējums: 5 Komentāri [6]
SĀKUMS 2005-08-17

Pārdevu pavasarī savu Toyotu Corollu 1.3i un sāku meklēt kko spēcīgāku. Prasības bija 2 durvis, motors ap 2000cm2, el. logi, cena līdz 3t eiro, lai kāds var iesēsties arii aizmugurē un vel ziemā iebāzt dēli. Skatijos visas coupe, golfiņus, civicus, probes, celicas, mx6 un nonācu pie secinājuma, ka japāņi ir bišku lētāki, bet 2x dārgākas rez. daļas nekā vāciešiem, bet probes ir lētas un nojātas, vai arī aizmugurē neviens nevar ierāpties.

Ta nu sāku meklēt audi coupe, kas atbilda visām manām prasībām. Gribējās jau B4, bet secināju, ka par tādām naudiņām nedabūt man tādu. Jo tie ir tie paši vecie tikai šķilti un ar nomainītiem kapotiem!

Meklēju un atradu perfektu manām prasībām (tieši tāds, kā bildē, tikai ar smukākiem ļitakiem) (tas bildē nau manējais). Atradu reklama. lv sazvanijos, apstijos, izbraucu un secināju, ka tas ir mans autiņš. Varēja redzēet ka sāniem kkas ir darīts, jo uz gumijām bija vel nedaudz krāsas paliekas, bet visā visumā perfekts autiņš salīdzinot ar tiem kurus biju redzējis pirms tam. Audi itkā bija `tiko` (krasas pēdas) atdzīts no vācijas un bija bez numuriem. Mašīnai ir itkā tradicionālie 175t. km, par ko es sākumā nosmejos, bet pēc visām servisa grāmatiņu apskatēm, un kopējo nolietojumu secinu ka tiešām tāds viņš varētu būt.

Sākās iegādes proces. 2dien apstijos, 3dien iemaksāju uz godavārda 50Ls lai pārdevējs salīdzina nummurus,4dien no rīta reģistrējam uz manu vārdu (iedodu vel + 1350LS), pa dienu pārdevējs iziet TO ar 1 vieninieku stūres iekārtā un vakarā masīna ir manās rokās par ko es pārdevējam atdodo beidzamos 210Ls. Kopā 1610Ls vai 2300E

Apdrošināšana uz gadu 55Ls, signalizācija 80Ls, eļļa 15Ls, siksnas 30Ls, `apmazgāšana` 20ls

Gāja viss perfekti līdz drīz sāka lēkāt apgriezieni - aizvedu uz diagnostiku 20ls - tur pateica, ka mašīna sakruķīta aizdedze pirms pārdošanas - atkruķīja atpakaļ, vel sveces sūdīgas - nopirku jaunas 13LS un vel ieteica man izskalot dzinēju 25LS, ko es arī izdarīju. Pēc skalošanas mašīnai ir daudz labāks uzrāviens un masīna iet stipri vieglāk, kompresija arī palielinājās no 11 uz 14 uz katru stobru. (kkā tā - ceru nesameloju) Tāpēc stipri iesaku visiem izskalot dzelzszirga dvēseli.

Tagad braucu jau 1.5mēn un esmu ļoti apmierināts! Ātrumu vispār nejūt - atrāk pa 180 nau braukts, bet spiest vel var.

Benzīna patēriņš vidēji braucot pa taisni uz 135 un pa pilsētu 9litri

minusus - zūd miglinieki, zagļiem ļoti iecienīta, nau extru tikai pašrocīgi ielikti el. logi
plusi - laikam esmu vel starā, tapēc viss liekas ideāls, labi vadās, ērts, viss strādā, meitenēm arī patīk, utt

Autors: mrs [Labot aprakstu] Pievienots: 2005-08-17

Komentāri:
viesis (17.08.2005 14:51) :
komentārs vecs kā mūžība - nu nav reāls noskrējiens 175T km pa 14 gadiem... un vēl tādam dampītim. Bet ne jau tas ir galvenais.
a huļi (17.08.2005 15:00) :
Nu nu, smuks tu nēesi, bet dumjš gan, no sākuma šis apmaina eļļu&pēc tam skalo!!!
Galvenai ka meitenēm patīk!))))&tādi cirvji te mums pa tiem ceļiem braukā(((
Archie (17.08.2005 15:11) :
es bišku neiebraucu ko no sevis izsaka "dzinēja skalošana"un vēl par 25 LVL??? kā notiek skalošanas process???
Kamikadze (17.08.2005 15:47) :
man domaat, ka tie 25Ls par dzineeja skaloshanu bij shaadi salasiijushies:
lejam nost motoraa esosho ellju un taas vietaa spec skalojamo ellju, vareetu tieshaam buut ~10Ls ... paruucinam motoru laikam 20 minuutes vai tukshgaitaa un tad lejam skalojamo ellju nost ij vietaa normaalo ellju - > 15Ls i sjo : ) kopaa 25Ls
a mosh arii bij domaata shprices skaloshana, ar apmeeram tikpat maksaa
mrs (17.08.2005 16:31) :
2 kamikadze

Kad man jautaaja par to skalošanu es ar biju paarsteigts ka nau eļļa jālej aaraa! iespējams tiešām tika skalota šprice - no tām lietām neko daudz nesaprotu un negribu arī.
Tas vecis kko atvienoja, pielika to skalojamo aparātu un tad mees 2 stundas tur skalojāmies gāzējām un darbinājām...

Par tiem 175t. km - man po kāds tur nobraukums- ka tik autiņš labi kops! iespējams servo grāmatiņa arī blakus istabā uzdrukāta un saraxtīta
vietnieks (17.08.2005 17:42) :
Jā, cena jau ir zema. Tāpēc arī dabūji skalot motoru. Par ko tieši ielika 1?
M (17.08.2005 19:07) :
Neskatoties uz Aydi solīdo jaunumu, tā ir pieejamākā no ielas- sporta auto... Protams ir S, RS autiņi taču tie ir uztūnēti ielas auto... Tākā šī ir kupeja kas ir vienīgā audi. Protams nāca TT taču tas jau ir cits stāsts. Lielisks auto jaunietim, tas nu ir točna. Jauda, izmēri, dinamika apvienojumā ar sakarīgām izmaksām un degvielas patēriņu.
Kamikadze (18.08.2005 10:54) :
mrs, znachit shprici skaloja : D
M, ielas sporta auto?!?! : D 2.0 motoriic nav ne sporta ne tjuuneets, ne jaudiigs, ne dinamisks, vienkaarshi 2durvju audjiks studentinjam, lai buutu ko pastaipiit : )
aik (18.08.2005 10:57) :
2 M
Piekrī†u, vēl viens svarīgs faktors - coupe praktiski nerūsē atšķirībā no citiem tāda vecuma autiņjiem.

2 mrs
Cik ta ir stobri tavā gadījumā 2.0 motoram, 4 vai 5? Kur veici skalošanu, vai tā gadījumā nebija sprauslu tīrīšana ar ultraskaņu?
Kamikadze (18.08.2005 11:18) :
aik, kupeshkas ruusee, ja sistas ir un suudiigi sataisiitas : D bet domaat, ka shamas netiek regulaari sistas buutu muljkjiigi : )
taisniiba jau i, ka vispaariigi shamas neruusee saliidzinot ar esiishiem vai opeljiem : D bet ko tas dod, ka neruusee, ja nevari tik vecam auto panjemt KASKO par normaalu ciparu? ir taksh gana daudz variantu, ko njemt par 3000eur, kas nebuutu saruuseejushi, buutu gana jaudiigi, jaunaaki, ar extraam, etc : )
aik (18.08.2005 12:54) :
to Kamikadze
neesmu maniijis ka typ89 buutu probleemas ar koroziju, kad pats pirku, apskatiiju diezgan daudz , kraasa var buut nolobiijusies, bet taalaak nekas nenotiek, par to ka viņas visas ir sistas - piekriitu.
Neredzu jēgu 2000 EUR vērtam auto maksaat par KASKO, jaadraudzeejas ar galvu un viss buus ok. Labaak pa to naudu ieliet benzhu.
Izmaksas - 3000 EUR veertam, pāris gadus jaunākam, nebūs zemākas (tāds pats šrots jau kopumā vien ir), japānim – noteikti augstākas (ņemot vērā, ka pamatā jau jāiegulda ritošajā). Jaudas vai ekstru pietiekamība vai trūkums arī ir subjektīvi vērtējama. Man ar 2.3 pilnībā pietiek, citiem liekas par īsu S2.

mrs (18.08.2005 15:10) :
Pārkāpjot no 1.3 uz 2 jūtos stipri labāk - vismaz kalnā varu uzbraukt.... nemāku tik labi braukt lai pirktu vel jaudīgāku mašīnu, kgan bija iespēja nopirkt B4 coupe V6 2.8 lētu un ļoti labi koptu no pazīstamiem cilvēkiem.

Savējam rūsu vel neesu ieraudzījis, varbūt pēc ziemas parādīsies.

2 aik
Iespējams tiešām tā bija šprices tīrīšana (nebij tas ar ultraskaņu) Manējam ir 4 stobri, diagnosticēju un skaloju viņu servisā- tallinas 62 sētā iekšā pie gājēju pārejas. Izskatījās gudrs vecis un liekas ka zin ko dara - aļeg 9509017

pastijos manējam KASKO ap 150Ls - vai tas ir to vērts??
Kamikadze (18.08.2005 17:42) :
mrs, kasko vaig, it sevishkji ja tev ir audjiks ;) bet nu ja paziistami bandiiti ar labiem galiem, tad kasko nevaig : ) tik vien kaa ja pats iemauksi graavii, bandiiti naudinju nedos, bet kasko gan ... ja dziivo laukos, ta kasko vareetu buut mazsvariigaaks nekaa tad, ja dziivo riigaa
M (18.08.2005 18:25) :
Tik lēts Kasko??? Interesanti. Un starp citu ja iebrauksi grāvī savas vainas pēc iespējams ka naudu nedeabūsi vispār vai dabūsi nelielu summu...
aik (19.08.2005 08:23) :
150 Ls toch nav daudz, pieļauju, ka tas ir lētākais variants ar kaut kaadu 50 Ls pashrisku, mašinu jaatstaaj pa nakti staavietaa utt.. Ja taa, tad reekjinies, ka izplatiitaako probleemu gadiijumaa - izcelts magjis vai miglineeki, apskraapeets bamperis - naaksies pamataa maksaat pasham (pashrisks).
Labaak pa tiem 150 Ls nobrauc 3000 km.

Kozo (19.08.2005 10:18) :
jaa ... meemaakais spridzeklis ar 115 zirgiem : ) Tiirasinju sporta vagjis. Otrais aatraakais ikarusu klasee uzreiz aiz 47 marshruta ekspresha : )DDD
mrs (19.08.2005 11:00) :
2 vietnieks
TA slimības lapā vienīgias vieninieks bija par stūres mehānismu

kad man būs 4 gadus veca mašīna tad pirkšu KASKU, bet tagad labāk braukšu 3000 km
Kamikadze (19.08.2005 18:06) :
ta ka nopizdjiis kupeshku, tad toch vareesi braukt 3000km : D
M (19.08.2005 19:11) :
Nu kā lai students iegādājas tīrasiņu sporta auto? Vismaz labākā no butaforijām un vēl kas vairāk!!!


TURPINĀJUMS

Nu jau vairāk kā gads apkārt, nu varu pastāstīt tālāko pieredzi par šo oooo.

2 mēnešus braucu ar šo mašinu bēdu nezinādams, smaidīgs
un laimīgs (paspēju jau samīlēties)hah, un tad sākās.....

Pie minskas pēksņi pie luksafora noslāpa.... kautkā piedarbināju, nobraucu malā, aizvilku uz servisu.
Diagnoze - pilns motors ar tosolu - remonta kopējās izmaksas ar slīpēšanu un atiecīgo šķidrumu maiņu, diagnostiku, regulēšanu utt 267Ls

Nu neko salaboju... bish dēļ ūdens bākā raustijās, bet nu ar laiku pārgāja.

Pēc kāda laiciņa vajadzēja novērst tradicionālās ritošās audi problēmas (bukses, atsaites, pirkstu, savirze) 110ls
+ vel bija jāizrauj nobeidzies katalizators, līdzarto autiņš palika nedaudz nepatīkami skaļāks.

Braucu majās ziemā no laukiem un sākas atkal kautkādas problēmas - neiet.

Kautkā aizdabūnu līdz diagnostikai - degv. dozātors beigts.... taa nu es visu ziemu un pavasari mocijos.... nomainot 3 lietotus dozātorus (jauns450ls)+ diagnostikas.... kā vēlāk izrādijās pie visa vainīgs bija kautkāds neorginālais degvielas filtrs, kas laida garām netīrumus un bojāja visu sistēmu... kopā sanāca ar citiem papildus izdevumiem ap 220ls.

Tad nu atkal kautkas sāka raustīities - atkal diagnostika - diagnoze - motorā pirms kolektora iet iekšā gaiss - gofras un visu blīvju maiņa 120ls

+ man uz ielas vinju apskādēja + maza avārija = krāsošana kopā 200ls

pēc zimeas pazudas ABS - aukstie lodējumi 30ls

Tad pēkšņi sāka tosols zust - atkal kautkas saplīsa 15ls

Punktu tam visam pielika kad izdega spuldzīte - sapratu tā mašīna nau priekš manīm...

Gandrīz visi kopējie izdevumi ar eļļām, filtriem, logu šķidrumiem, riepām, apdr, sign. un bez benzīna , kopš pirkšanas brīža uz 10t. km gadā sanāca ap 1400ls

Lūk tāda piredze..... Vērtējums. Tiešām smuka un ērta mašīna tapēc par to paliek 9, bet pārējais nu kritiski - 1, ta nu vidējais sanāk 5.

Nekad nebiju domājis ka audi būs tik daudz jāiegrūž.
 
mrs @ 19.oktobris 2006 0:00
Audi A6 1,9 TDi 1999 Novērtējums: 8 Komentāri [18]
Taatad.
Audi A6, 1,9 tdi diizeliitis, sedans, 5 aatrumu manuaalaa kaarba.
Apriikojums minimaalais nepiecieshamais: divjoslu klima, ar ventilaacijas izvadu uz aizmugureejiem seedekliem;
dzilumaa un augstumaa reguleejama stuure;
elektriskie seedekli bez apsildes priekshaa;
4 elektriskie logi;
ksenons taalajaam gaismaam;
Abs;
Originaalais Blaupunkt ar 10 cd mainiitaaju;
un protams stuures pastiprinaataajs : )

Auto attiista 110 zs pie 4500 rpm, un laikam 223 Nm, no kuriem 90% ir pieejami pie 2000 rpm.
Reziimaa 30% pilseeta, 70% straase ar 70 litru baaku var nobraukt ap 1300 km, pa soseju braucot ap 110-120 kmh, ar peec vajadziibas iesleegtu klimu.
Salons kluss, tomeer diizeli dzird, bet praktiski trokshnju liimenis nekad nesasniedz trauceejoshu liimeni.
Ceeliens paraadaas pie 2000 rpm, un ir konstants liidz 4000 rpm, peec kuriem pazuud veeleeshnaas griezt dzineeju taalaak, jo tas paliek diezgan skaljsh, un turpmaakais ceelins ir nosaciits. Tomeer ar sho praktiski izmantojamo apgriezienu diapazonu pilniibaa pietiek, jo visi paarnesumi, iznemot pirmo, ir looooti gari:
50 kmh.....4 robs.....1100 rpm,
120 kmh.....5 robs.....2500 rpm,
195 kmh.....5 robs......4000 rpm.
Turbiinas saspiestais gaiss tiek nodots dzineejam pie 2000 rpm.
Shii nu ir taa mashiina, kura jaakustina uz priekshu ar griezes momentu, nevis zs.
Mashiinas atsperojums ir miiksts, pilniiga komforta zona, kas prasa liidzenu asfaltu, pie maziem aatrumiem uz cela neliidzenumiem liek maniit ar shuupuushanos, kas nav noveeroja pie aatruma virs 80 kmh.
Braushanaa straujaakaas viraazaas savu ietekmi liek maniit pamatiigaa pashmasa.... ap 1500 km, gaazes pedaala atlaishana pagriezienaa strauji palielina pagrieshanaas raadiusu, taa kaa pedaalis ir jaatur piespiests liikumos.
Kompliceetaa piekare dara savu darbu labi, tomeer pie straujaakaam viraazam liek loti skaidri maniit uz savu iespeeju robezu.
Salona ir plash un labi paardomaats, netruukst siikkabatu, atvilkniishu un glaazju tureetaaju.

Iiss kopsavilkums:
Plusi:
degvielas pateerinsh;
rezerves dalu pieejamiiba,
eerts salons,
elastiigs un kluss dzineejs;
vadaamiiba lielos aatrumos un sapraatiigaas viraazaas;
labas bremzes;
Kluss salons;
Laba klimas vadiiba.

Miinusi:
rezerves dalu cenas.

Rezumee: izdevies, skaists gimenes sedans, lieliski piemeeroots taaliem paarbraucieniem un ikdienas lietoshanai.

Audi ir Audi.... jeb kaa saka vieteejie.... cars are from Germany



 
mincis @ 25.septembris 2006 0:00
Audi A4 1.9 TDI avant quattro 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Pusgadu atpakaļ iegādājos Audi A4 avant 1.9 TDI (110 Zs) ar quattro. Audi atnāca no Vācijas, bet līdzi bija visi čeki no auto iegādes dienas un Vācijā auto ir bijis tikai viens saimnieks. Par auto iztērēju 6300 EUR. No sākuma domāju, ja auto ir salīdzinoši lēts, noteikti būs problēmas. Tomēr pārbaudot ritošo un motoru, izrādījās beigtas tikai priekšējā kreisā riteņa abas sviras. Tās izmaksāja 52 Ls un 5 Ls par maiņu. Auto ir bagātīgi aprīkots, tāpēc visu pēc kārtas:
Salona dizains 9 punkti
Ir koka apdare, hromētas detaļas, jūras krāsas (zilgans) ādas salons. Par to maniem draugiem ir divejāds viedoklis - vai nu patīk, vai arī nepatīk.
Salona ērtums 8 punkti
Krēsli ir ērti, bet prasās labākas kvalitāes ādu. Sēdekļi ir apsildāmi, bet nav bijis iespējas to novērtēt. Starp priekšējiem sēdekļiem ir roku atbalsts un hand- free telefons. Laba ekstra, bet ne būtiska. Ir lūka, bet praktisku jēgu neredzu, ja ir klima.
Skaņas izolācija 9 punkti
Ļoti labi izolēts salons. Ja salonā skan mūzika, sirēnu, kas gaudo ārpusē var dzirdēt tikai pie pašas automašīnas.
Papildus ekstras 9,5 punkti
Ir visi četri logi uz pogām, klimats, kruīzkontrole, GPS navigācija (žēl ka Latvijā pagaidām nav izmantojama), elektrisks vadītāja sēdeklis, sēdekļu apsilde, stūres lifts. Viss kā Audi pienākas.
Mūzika 10 punkti
Concert Bose ar pastiprinātāju, 6CD changeris, 8 skaļruņi un subbuferis. Viss ir iebūvēts rūpnīcā un skan labi. Prasītos nedaudz jaudīgāku subbuferi, jo tas strādā uz pilnu slodzi.
Dzinējs 9 punkti
Dīzelis paliek dīzelis - nedaudz skaļāks kā benzīnnieks, bet dinamikas pietiek. Bija plānots čipot, jo no sākuma parametri 235 nM/110 Zs likās, ka būs par maz, tomēr ekspluatējot konstatēju, ka ar šiem parametriem man pilnībā pietiek. Patēriņš - 5l uz šosejas, 7 L pilsētā. Lai man nestāsta dažādi gudrinieki, ka quattro tērē pa 1 - 1,5 l vairāk. Tās ir pasakas bērniem.
Ritošā un gaitas īpašības 6 punkti
Auto uz ceļa stāv labi. Pa grunts segumu dažādi ceļa nelīdzenumi tiek kompensēti ar labu amortizāciju - bauda gan uz cietā, gan mīkstā seguma. Par visu izslavēto "vājo" ritošo. Varu piekrist, ka ritošajā ir daudz un dažādu sviru un dažādu gumijas sailenbloku un citu gumiju bukšu. BET, ja gribas baudīt komfortablu braukšanu pa gruntsceļu, par to ir jāmaksā. Par cenām - tirgus ir tā jau pielāgojies pieprasījumam, un šīs sviras, ko visi zākā, var nopirkt par 25 Ls/gab. Nav orģinālās, bet vismaz gadu turot bez problēmām. Ar citām problēmām gan neesmu saskāries. Vienu gan varu teikt - ja gribi pirkt A4 un triekt to pa zemes ceļiem - neesi izvēlējies pareizo automašīnu. Šī mašīna ir paredzēta cietā seguma ceļam un tikai reizēm izbraukšanai uz grunts ceļa. Quattro - nu ko tur teikt - labi un baudāmi.
Vizuālais 9 punkti
Auto ir atturīgi glīts un stalts, orģināli lietie diski, ir papildus hromēta priekšējā reste un papildus hroma detaļa uz bagāžas nodalījuma. Šīs hroma detaļas patiešām ir neuzbāzīgi gaumīgas.
Kopumā - pēc B4 2.8 quattro (nobraucu 3 gadus)
1) plusi - esmu aizmirsis, kas ir degvielas uzpildes stacija (ar bāku var nobraukt 1200 km), mīkstāk iet pa nelīdzenu ceļu, komfortablāks salons, lielāka ietilpība bagāžniekam, stiprākas bremzes;
2) mīnusi - ritošās neizturība, aizmugurē sēdošajiem ir grūti sēdēt (nav vietas kājām), blakus tādam auto zagļiem nagi sāk niezēt.
Jabba @ 11.septembris 2006 0:00
Audi Q7 2006 Novērtējums: 10 Komentāri [10]
Man bija tas gods vienam no pirmajiem iegādāties šo auto.
AUDI Q7 3.0 tdi dabuju vēl arī quattro. kad nopirku auto bija noskrējis 300 km ! par auto vācijā samaksāju 78000 euro. gribēju tadu kā nav katram tad arī nonācu pie šī par kaut kādām vainēm nevaru neko teikt auto praktiski jauns.
Vinjs skaitās džips itkā gribētos biški aukstāku...
 
Richiis @ 10.septembris 2006 0:00
Audi 80 1,6D 1988 Novērtējums: 6 Komentāri [11]

Plusi:
ekonomisks uzticams auto
5l/100km.. tas nav daudz
lēts ekspluatācijā
viegla vadāmība
auto ir labā braukšanas kārtībā: )

Mīnusi:
paskaļs salons, jo motors trokšņo
lēns ieskrējiens, grūti apdzīt citus auto
maximums esmu izspiedis tikai 150km/h
virs -25 grādiem ziemā var iesalt. Ziemā iesala uz nedēļu.
nav aukstā gaisa kondicionieris.

 
Dainis07 @ 9.augusts 2006 0:00
Audi 100(C4) 1992 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
Audi 100(C4) 1992 Novērtējums: 9 Komentēt
nu jau gads rinkjii kops vienu C4 nomainiijis otrs C4. iepriekseejaa apraksti ir zem mana nika. Kaapeec mainiiju? 3,5 gadi bija jau nobraukts apm 86 t km ar gaazi. ar gaazi var braukt, ir leetaak, bet jaamaak pasjam apkopt! un neticeesiet peec trim iepriekseejaam gaazes mashiiniiteem shim nav un nebuus gaazes iekartas. kaut abiem C4 motori ir identiski.

taatad.

1992 gada decembris, motors 2.0 115zs. uz paardosanas briibi spidometrs raadiija 72.000 km!!!! : ))))) (jidritvai). ja saliidzina ar iepriekseejaa staavokli... ticams... neticams... servisa graamatinja ORIGINAALAA!!! uzraada pavisam citu noskreejienu! : )) lai nu katrs min kadu... es reaalo nobraukumu zinu un mani tas apmierina: )

mainiiju jo shim ir elektro pakete.. un kondicionieris+LUUKA!!!???: )))) diivainie vaaciesji: )

mainiiti tika visi 4 amorizatori SACHS (eljas) 108 ls +pasja darbs (nav tas gruuti). eljas un filtri, sveces +termostats (un antifriizs) un aizmugureejaas bremzju uzlikas. VAIRAAK NEKAS!!!

laikam samelojos jo profilaksei biju parbaudiit "freona"daudzumu... viss oki.

mashiiniite konkreeti AUDI ir aarkaartiigi izturiigs auto, tie kas suudzas ka vinja birst... tad padomaajiet cik jau vinja nobraukusi: ((((tas auto sen ir autokapseetas kandidaats...

ja ir kopta, viss savlaiciigi mainiits mashiiniite kalpo ilgi un bez atteikumiem!

es gadaa nobraucu (kaa kuru reizi) videeji 26 t km, tiesa ka tas nav daudz...

Pateerinjs 30%pilseetas reziims ir ZEM 8/100. aatrumaa ieveeroju kaa jau visi...5 ls robezjaas: ) aatraak par 120 km/h pa muusu "liidzenajiem, bez bedru" celjiem man napatiik braukt....

vienvaard sakot "nenojaats" eksemplaars ir gana labs: )

Audi nav slikts auto, bet kaa likums nobraukts: (((



Autors: ursis Pievienots: 2005-07-06

Komentāri:
robijs (07.07.2005 10:37) :
Gribeeju tik piebilst- praktiski visi autinji ir labi!- ja vinjus cilveeciigi eksplotee un ja starp stuuri un seedekli ir normaala ""bliive""., vienkaarshi pirms peerk autinju vajag saprast ko katrs modelis piedaavaa.
Master_D (07.07.2005 11:57) :
A kas tev ar to gāzi salēcās?
ursis (07.07.2005 14:48) :
Pasham tev kaut kas saleecaas!
ursis (08.07.2005 07:59) :
ups iepriekseejais ursi??? kas tu esi?!

gaazi izkodu pilniibaa, viss jau buutu labi bet bija par daudz BET. jaa ir leetaak konkreeti manam auto 40% ekonomija, reaali ap 30% JO NEVIENS nereekjina apkopes izdevumus!!! un deelj 1 ls/100 km njemties... es uzskatu nav veerts... :(

gaze taupa dzineeju utt
visas saiziites pie iepriekseejaa C4 aprakstiits(arii gaazes)

iistais ursis!
ursis (08.07.2005 10:31) :
http://www. iauto. lv/users. php?u=ursis&numurs=7
Master_D (08.07.2005 11:31) :
Kaimiņam ir 2.0 c4 ar monošprici. Baigi slavē - ekonomisks priekš tās lielās bundžas esot. vidēji 7-8 litri uz 100, pa pilsētu ar neko daudz vairāk neēdot...
Gāzinieks (08.07.2005 11:41) :
Jaa tas tiesa, pats esu norulleejis ne vienu vien 100000km ar dazjaadiem gaazes auto, ekonomija 1 ls/100km ir ideaala. tagad braucu ar benziinu, un ir jau izveeles, nopirkt to pasho 2.8 motoru ar gaazi un teereet 13l/100, vai 1,8T un benziinam 8l/100km
ursis(iistais) (08.07.2005 12:12) :
monospricei gaaze ir ljoti okei, un veel dazjiem tipiem. galvenais ka shim sprices tipam... es uzskatu ka nevajag likt(likt jau var visu). shim ir ar meh sprauslaam - elektroniski reguleejama.

suukni nedriikst atsleegt!! bet tad ar laiku gazes reziimaa saak laizt garaam benziinu... saakas mekleesanaas pa srotiem... un peec kaada laika viss no gala...

un tiesji shii iemesla deelj... shim nebuus: ((( varnbuut pie citiem nosaciijumiem sen buutu uzlikta. monozprice man neder... jaudas deelj... taa jau niikulis un ja veel gaaze...
ursis (08.07.2005 12:17) :
un arii citiem shii veida barosanas sisteemaam es neliktu.

gaazes kantori apiet sho probzu - atsleedz suukni, atsleedz tuksgaitas regulatoru(tuksgaita 1000 - 1200 atkariga no ruupniicas iestatiijuma)... un brauc... mani tas galiigi neapmierina!

bet saliekot pareizi emulatorus(zonde+tuksgaitai)... netur integraalais spiediena regulators(vinjs straadaa reziims- piespiedu tuksgaita, jeb nosleegta degvelas padeve)... jo nav paredzeets shaadiem ilgstosjiem reziimiem....


Nu jau rinkjii GADS, shogad tika nobraukts ljoti maz... ap 21 t km, jo shogad tika maz sleepots vieteejos pauguros.

Ko varu jaunu pastaastiit?

vienaa vaardaa NEKO ! bet taa jau nu gluzji nav.

no raksta mirkla kas ir remonteets, izdariits.

1.87t km nomainiits tososla(plastmasas)daliitaajs, kas pie galvas skruuveets, nomainiitas aizmugureejaas bremzju uzlikas. remonteeti aizmugures bremzju suporti(izjaukti- sasmeereeti).

2.88t km . beidzot nonjeemu (pat nezinu nosaukt) droseles bloku, zem jura tuksgaitas sleedzis. jaunu nopirkt... tikai AR, noleemu pats izjaukt... sliktaak tak nebuus. blocinjaa kura ir sleedziitis un triis galu vads, bija aukstais lodeejums. taa arii izpaudaas ka paretam tuksgaita bija ap 450 apgr/min - lielaakoties bez probzaam- normaala.
nomeeriiju kompresiju cilindros... virs 14 ! (eljas spiediens ko raada paneli ideaals).

pa starpai eljas mainjas kaarta, lietoju tikai sinteetiku, konkreeti TOTAL, jo vinjai cena ALFA- RIMI toreiz bija ljoti laba(15ls/5litri).

3.96t km nomainits aizmugures gultnis(manaa pusee)- kaa secinaaju ... smeeres truukuma deelj iekseejam gultnim.

4.103 t km UN PATS nepatiikamaakais. ar kondicionieri tomeer bija probzas... un LIELAS. nu labi konstateeja izplesanaas radiators svilpo(aukstuma), labi nu kas jaamaina tas jaamaina. un te bija PAARSTEIGUMS kondicionieris(peec vinja markeejuma) ir likts 4 gadi veelaak. taada radiatora NAV. bet u labi kas labi beidzaas, veiksmigi tika nopirkts pilns komplekts no A6 klimat kontroles un uzlikts. tie arii bija lielaakie izdevumi. diagnostika, detaljas, uzstaadiisana 151 ls. POZITIIVAIS beidzot ir normaals(standarta) salona filtrs kuru VAR nopirkt. un te ir izskaidrojums kaapeec auto ir luuka+kondicionieris.

5.107.000 t km TA tests pa 0(bija jaanoreguleemiglas lukturi- bez atkaartotaas) CO 0,07 CH 117

videejais pateerinsh tas pats ap 8/100. ar kondicionieri shai karstaa laikaa ap 8,2/100.

P. S. viss noskreejiens ir reiz X : ) kaa jau ieprieksh rakstiits : )
 
ursis @ 27.jūnijs 2006 0:00
Audi A6 avant 2.5 Tdi 1997 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Sveicināti!
Ziemā nopirku minēto autiņu. Meklējumi ilga mēnešus piecus (pašam arī liekas, ka padaudz.. ), jo bija vesela rinda kritēriju un standartsituāciju, kurus gribējās ievērot un neiekrist...
Auto ir 97. gada vecais a6 140zs 5- cilindru rindas tdi ar automātisko 4- pakāpju kārbu (6cilindru V- motors ir problemātisks, sūknis ar elektroniku var nomirt nebrīdinot). Pirku Vācijā privāti no vācieša (viens no ilgās meklēšanas iemesliem), turki parasti nobēdzina auto vēsturi galvenokārt, lai pārgrieztu spidometra kilometrāžu. Mana auto iegādes brīdī uz spidometra bija 289K km. Piekrītu, padaudz, ja ņem vērā, ka SM reklāmā lielākā daļa auto ar šādu gadu ir ~167K, tomēr uz šādu kilometrāžu radās jautājums: "Kāpēc tik eleganti autiņi ir nostāvējuši garažā/servisā tik daudz un nav lietoti? Vācieši prot skaitīt naudu... " ;).. Tad nu lūk, 289K (īstie) ņemot vērā servisa grāmatas esamību, regulāras apkopes Audi(!) servisā, iskatījās labs papildus arguments..
Atvainojos par garo ievadu - pie lietas.. Autiņš kā jau Audi trdicionāli ir tiešām labs. Pēc pirkšanas nomainīju eļļu, siksnas, ūdens sūkni, dažas ieplaisājušās un sacietējušās gumijas trubiņas, stūres pirkstus. Servisā noregulēju savērsumu. Varēja jau sākt pārvietoties.. Tracināja daži sīkumi.. nedega apgaismes lampiņas automāta LCD indikātoram, kurš parāda, kurā robā ir ielikts, kā arī termometrām bija tā pati vaina. Saprotams, jāmaina.. atskūvēju, izņēmu in izārdiju abus blokus (spidometrā viņi ir pa blokim saskrūvēti) izrādījās, ka lampiņas (nevis diodes) ir 12V, ielodētas un ir jāmekē elektronikas veikalos - 35 santīmi/gb. Pāris dienas aizņēma samekēt un salikt visu vietās.. Braucamā vaina..
Pēc brīža parādījās aizdomas, ka kautkā par daudz "ēd" mans jaunais draugs 10l/100km šim izdaudzinātajam motoram pat ar automātu likās mazliet negodīgi.. Tomēr arī īsti vēl apvainoties nevarēju, jo precīzus mērījumus veicis nebiju... Domāts, darīts sākam mērījumus.. Brauciens līdz Berlīnei un atpakaļ būtu pašā laikā. Pēc nobrauktiem ~2500 km un izlietotiem litriem iznāca 6,9 l/100km. Tikai pēc tam es ieraudzīju servisa grāmatā (Audi Serviceplan) pirmjā lapā apdrukātu uzlīmi, kur zem mana auto vin koda ir ir trīs cipari 10,4 6,0 7,7 kas attiecīgi apzīmē rūpnīcas noteikto patēriņu konkrētajam dzinēja tipam ar konkrēto kārbu: pilsēta, šoseja pie 90 km/h un vidējais..
Paspēju arī ar visu šo degvielas taupīšanas ņemtni pāršūt čipu (tautā to laikam sauc par čiptjūningu) - doma ir vienkārša - nepalielinot dzinēja tilpumu un parametrus tiek palielināts dzinēja lietderības koeficients.. Līdz ar to iegūstam lielāku veiktspēju par tiem pašiem litriem braucot normāli, vai ātri nokautu motoru, daudz izlietotas devielas trakojot.. Pēc čipošanas autiņš kļuva stipri atsaucīgāks uz gāzes pedāļa nospiešanu. Pirmajā robā apgriezieni neuzlec līdz 3K pirms pārslēgties uz otro un nav vairs slīdošā sajūga sajūtas (varbūt ar šiem simptomiem man ir pusmirusi kārba?).. Lai arī "nelēju" čipā iekšā niknāko versiju, tomēr pie straujkas paātrināšanās tagad izsit dūmiņu. Pārējā ziņā.. pilnīga ejakulācija braucot..
Lieta, kura mani satrauc pašreiz ir mirgojošā bremžu lampiņa.. Vienkāršākais variants: bremžu uzlikas nomainīju visas četras vadus savienoju joprojām nekas.. Pie kam bremžu lampa mēdz iedegties reizēm uzreiz iedarbinot, reizēm tikai izbraucot cauri bedrēm un pēc aizdedzes iszlēgšanas/ieslēgšanas atkal lampa izslēdzas..
Ja kādam ir idejas/risinājumi lūdzu nokomentējiet - gaidīšu..
Ceru, ka nenogurdināju ar savu stāstu
Jānis @ 23.jūnijs 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti