Audi 90 sport
1990
Novērtējums: 9
Nu jau pusgadu esmu šā autiņa īpašnieks. Motors 2.3 20v.
170zs. Ir aprīkots ar gāzes iekārtu kuru izmantoju tālākos gabalos. Ir bijuši visādi auto, bet šāds 1 x. Iet, kā saka jaunieši vnk zvērā. Apetīte pārbaudīta- ja līdz 100 tad 7.5-8litri. Ja virs tad no 8- padsmit. Tā kā sis autiņš ir labs kā ekonomiskai braukšanai tā arī tā saucamai zemai lidošanai ko nedaru. Šis auto vācu portālos tiek minēts kā B3.
Aprīkots viņš man ir ar ECC, apsildāmie priekšējie beņķi, priekšējie el logi, koka imitācijas apdare, rūpnīcas sporta stūre(koka) un alumīnija pedāļi. Sporta filtrs koniskais un pagr stikli(sarkanie)aizmugurējie gan ir pašlikti. Ir arī miglinieki orģinālie.
Mīnuss protams ir mūsu ceļi dēļ ko bieži jāmaina gumijas auto piekarei. Nobraucu gadā ap 60-70 tūkstoši. Tā jau viss būtu ok. Varu ieteikt iešpricu remontnieku pie Gaismas stacijas. Tur ir tāds mazs ūķītis, bet veči godīgi. Tur vēl laikam ir Reno centrs smagajiem. Tas ir kādus 300 metrus pirms Krustpils ielas ja brauc iekšā Rīgā no Ogres puses.
Visu labu visiem audistiem.
slegis
@ 5.maijs 2007 0:00
Audi Coupe Q
1985
Novērtējums: 10
Tātad apmēram pirms pusotra gada nopirku savu kupeju - bija apnicis braukt ar hondas nemotoru. Hondas nemotors gan drīz pēc tam pazuda pavisam - atdevu uz metināšanu, bet metinātāji ņēma un grāvī nošķīla. : (
Īsi sakot no Vidzemes uz Rīgu atceļoja 2.2 KV quattro brīnums. Pirmie iespaidi - smuks pēc suņa, iet lopā un rūc tā ka stikli mājām ielu malās laukā birst (spooorta taisnā truba un galā vēl piemetināts saksofons/skurstenis (tā man viņu servisā nodēvēja) : )
Sākumā ar viņu braucot bija tendence reizēm pēkšņi noslāpt, sevišķi drīz pēc uzpildīšanās, taču ar konsekventu nestes benzīna lietotšanu parādība kļuva ar vien retāka un pēc pāris mēnešiem pazuda pavisam. Attiecībā uz benzīnu - cik ēd - nezinu vēl joprojām : D Nav sanācis mērīt un mani pat neinteresē.
Pirmās trīs dienas pagāja mācoties trāpīt pirmajā ātrumā : ) Beigās jau bija ZB un no krusta sāku pa taisno ar otro braukt, jo tur vismaz varēja zināt, ka tas būs otras, nevis atkal ablomīties uz trešo. Jāpiebilst ka izjātā kulise ilgāku laiku sākumā traucēja "skrieties", jo pašā atbildīgākajā brīdī vairākkārt sanāca kā loham bakstīties, cenšoties pārslēgties starp ātrumiem. Abloms liels : )
Sākuma braukšanas iespaidi, izņemot ka "iet lopā" (sevišķi pēc hondas nemotora) pēc pāris nedēļu palietotšanas bija vidēji - visu laiku kaut kur kaut kas klabēja, lielā ātrumā gaita peldēja un līdzīgi gļuki.
Pirmā piegājiena darbi bija filtri, sveces, siksnas, vadi utml., tika korekti pāriets pāri visām gaisa trubām, salodēti šaubīgie vadi utml. Pēc šiem darbiem, komplektā ar vakuuma paātrinātāja savešanu kārtībā un regulēšanu uz kompja, tika uzrādīti vēl labāki rezultāti par "lopā iešanas" tēmu.
Kā noskaidrojās pēc ritošās daļas remonta, kur tika mainīta granāta un stūres pirksts, gultnis un pārlasīti aizmugurējie bremžu suporti, atklājās, ka pie iepriekšējiem vadāmības gļukiem vainīga bija savirze, kuru uztaisot, autiņa uzvedība izmainījas par 180 grādiem un až ārā kāpt negribējās - manā uztverē kvatra bija palikusi par perfektas uzvedības aparātu. Apmēram mēnesi vēlāk nobira starteris un par 36 latiem tiku pie pilnībā pārlasīta startera.
Tad atnāca ziema un priekus iztraucēja nosprādzis aizmugurējais amortizators. Tika uzliktas jaunas plazas un jaunas atsperes aizmugurē. Prieki gan ilga apmēram mēnesi, jo pieteicās sajūgs. Sadabūju pilnu SACHS komplektu un vēl pa kādu nedēļu servisā man viņu uzlika. Nedaudz vēlāk testējot jauno sajūgu uz Jūrmalas šosejas pie 180km/h sāka jūtami samazināties ātrums, motors sāka raustīties un pa "skursteni" sāka nākt zili dūmi. Nostāju malā, palūrēju zem kapota, viss bija vienā eļļā un trubas bija atrautas vaļā. Aizvilkos līdz Rīgai atpakaļ. Nekas neuzlabojās un kvatra tika atstāta servisā "rindā". Pēc nedēļas tika noņemta galva un nokonstatēts, ka virzulis viens izkusis. No servisa tika dots uzdevums atrast citu virzuli. Kad virzulis tika dabūts, vēl pēc nedēļas tika konstatēts, ka bloks arī čupā. Tad arī mans megarulzs tika izmests no servisa ar noņemtu galvu, jo neviens negribēja viņu taisīt.
Beigās sameklēju, kas man viņu sataisīs, tika iepirkti visādi remontloriņi - blīves, gredzeni, vadīklas, šāles. Bloks cits, galva cita. Kopā apmēram 2 mēneši pagāja. Pēc visas epopejas man uz šito tačku jau bija iestājies atstojs un pēc TA nobeigšanās kvatra nostāvēja "pie sētas" gandrīz pusgadu. Pāris mēnešus atpakaļ gan tika izvilkta no stāvēšanas, tika nomainīta stupica, gultnis, kārtīgi atrestaurēti pakaļējie suporti (kas iepriekš ik pēc pāris nedēļām bija jāatgaiso), uzlikti jauni bremžu diski + kluči, vecie izrūsējušie priekšējie lukturi un apšķaidītais "kupenu bamperis" tika nomainīti. Arī TA izieta. Tagad atkal maucu un priecājos par jauno motoru un bremzēm: ) Drīzumā paredzēts nomainīt priekšējo piekari un ielādēt jaunas virpotās bukses. Uz vasaru domāju aizdzīt uz krāsošanu.
Kopumā vērtējot, veco typ85 kvatru uzskatu par vienu no ideālākajām mašīnām, ja viss ir tehniskā kārtībā. Ja nav, tad tā lamata var tiešām uzkrist uz nerviem: ) Kopumā šito tačku negribu mainīt ne pret vienu plastmasas tabureti.
Ja būtu jāpērk cita mašīna, simt punktu, ka pirktu atkal veco kvatru. Ņemiet par labu : )
zhavoronoks
@ 20.marts 2007 0:00
Audi 100 2.4D
1989
Novērtējums: 7
Iegajados so auto puss gadu atpakal. visa visuma ar autinu esmu apmierinats gaitas ipasibas ir ok., man patik! gaita ir lidzena un prognozejama neatkarigi no cela seguma un stavokla. Sis auto ar dizel sirdi tere pilseta ap 10l, bet pa trasi 6,5 preks manis tas ir pienemami jo brauci ar auto varda tieskaja nozime, no ka ari izriet visi plusi, tas ir stabilitate, plasums, drosibas sajuta, nevis ar naglu kasti. Par auto varu teikt vairak plususa neka minusus, tas tiri objektivi! Ritosa dala sim modelim nebaidisos teikt bet ir tuvu izcilai, ja reiz saminiji visu apaksu (ritoso) tad tas ir uz ilgu ilgu lasiku- apm -100ls visa ritosa, bez darba un bez amortizatoriem! Domaju, ka tas ir loti demokratiski. Par virsbuvi sudzeties nevar, jo lidz pusei ir cinkota. Tatad rusas nav. Tiesam tik salidzinosi vecvam autinam, rusas nav. Gribetu ieteikt so auto, nav svarigi vai benzin vai dizel dzineju, jo tiem kas velas komfortu par sapratigam izmaksam tad tas ir istais. Par dizel dzineju vel spriest ipasi nevaru, jo maz vel ir nobraukts, bet varu teikt to, ka motors ir diezgan paskals, itseviski auksts. Bet ar jaudu ir ok. neskatoties uz to, ka nav turbinas. Ja kads var dalities padoma ar so dizel auto raksturigajam vajam vietam, ko vel neesmu konstatejis busu loti pateicigs. Aizmirsu piebilst pec auto iegades uzreiz nomainiju 3 folrsunkas kas kopa ar darbu izmaksaja-70ls
pancoo
@ 7.marts 2007 0:00
Audi A6 1.9TDI
2000
Novērtējums: 9
Tad nu man prispichila ka jaanjem jauns auto, jo ieprieksheejais VW Passat 97gada saaka chota likt maniit ka pienaacis laiks atvadiities un arii veiksmiigi tiku no vinja valjaa : ) Taa kaa sievai pagaajushaa gada saakumaa tika nopirkts 92. gada 100 audis 2.3 benziina motoru un automaatisko kaarbu (tagad censhos no vinja atvadiities), tad nu pasham acis ar metaas uz audi markas izstraadaajumu, turklaat prispichilo ka jaanjem diizelis un obligaati ar automaatu. No saakuma metu acis uz veco A4 (pat paaris benziinniekus biju apskatiijis), tad tomeer atmetu ar roku un iestaajos "Latvietis, videejais, krediteetais" biedru rindaas un panjeemu krediitaa santiimpiiii variantu Audi A6 1.9TDI 2000. g. ar automaatisko kaarbu.
Lai tiktu pie shii eksemplaara, protams pabraukaaju, apzvaniijos uz vairaakiem sludekljiem un tieshi shis, tajaa briidii likaas ir ok. Sazvanoties ar "saimnieku" izraadijaas, ka Audis buus Riigaa tikai peec 2 sutkaam, jo tiek vests no faaterlandes. Tad nu sarunaajaam ka tikliidz buus te, taa es braucu skatiit. Aizbraucu peec 2 dienaam no riita, a autinjsh jau izlaiziits (kjiimiskaa tiiriitava, virsbuuve un motors nomazgaats) Nepatika gan ka motors mazgaats, bet nu motoram vizuaali viss likaas shtokos. Iztesteejaam, paarbaudijaam, viss chikiniekaa. Tik vien kaa elljas jaanomaina. Kameer autinju testeejaam, "saimniekam" zvaniija veel dazji interesenti, turklaat viens bija jau ar mieru braukt un njemt neskatoties un tas tad nu piii man uzsita cenu un gaidiito 9900EUR vietaa samaksaaju saimniekam 10200 jo cenu liidz saakotneejai nolaist vinjsh ne pa kam negribeeja, pateica konkreeti, gribi njem, negribi, ir kas cits panjems (veelaak izraadiijaas ka vinjsh ir veel lielaaks zjiids nekaa saakotneeji tas shkjita, jo samaksaaju rokas naudu vinjam 200LVL ko vinjsh pats atzina kaa ekvivalentu 300EUR un kad aizvedu vinjam atlikumu 9900EUR, vinjsh man paluudza veel 10Ls jo redz 300EUR ir 210Ls a ar manu naudu atvesto taatad nepietiek). Kopumaa pagaidaam par to autinju esmu atdevis 10200EUR +190Ls par regjistraaciju CSDD +14Ls skate + 150Ls par signalizaaciju + 420Ls par KASKO (bez pashriska, maksaaju uz reiz visu summu) 24LS par Octu uz 3meeneshiem (naacaas panjemt tikai uz 3 meeneshiem jo tas bija mazaakais ko vareeju njemt kameer nebiju ticis liidz csdd, a taa man ir savs apdroshinaashanas brokeris, kas bik lielaakas skidkas taisa OCTAAM)
Tad nu siikaak par auto.
Taatad diizelis, automaatiskaa kaarba, klimatkontrole, gribeejaas jau aadas salonu bet skuju, apsildaami benkji, borta kompis un veel visaadi siikumi. Jau nobraukti pirmie 1000km (nedeeljas laikaa) paarsvaraa pa Riigu tachu tika aizbraukts arii liidz Valmierai. Ja reekjinaaju ka uz Valmieru braucot man eeda videeji 6.5-7L diizeli (nebraucu leeni, tureeju 140/150kmh) tad nu tas raadiijums mani tieshaam paarsteidza, bet sheit pa pilseetu tupot propkaas sanaak ka videejais pateerinjsh ir ap 9L diizeljzupas. Protams neesmu nekaads leenais brauceejs, taapeec arii droshvien to pateerinju vareetu samazinaat ja brauktu praatiigi.
No saakuma likaas ka autinjsh buus taads "miikstais" ar savu 1.9TDI un zem motora paarsega ir tikai 116Zs tachu ja godiigi, tad prieksh diizelja vinjsh iet labi un ir gana jestrs, vieniigaa probleema kas mani tomeer bik tracina ir motora troksnis. tomeer diezgan paskaljsh vinjsh ir (tad kad uznjem aatrumu), bet nu paareejais viss ir ljoti labi.
Taatad par pagaidaam ieveerotajiem +/-
+ manaa skatiijumaa ljoti eerts autinjsh, ja ilgu laiku jaapavada pie stuures, kaa arii seezjot paareejaas neshofera vietaas
+ aizmuguree seedoshajiem ir ljoti daudz briivas vietas
+ bagaazjnieks liels
+ degvielas pateerinjsh (nu kaados 7l videeji buushu iekljaavies ar savu braukshanas stilu.
+ lai arii 2000. gada mashiina, tomeer nekas negrab un viss ir chikiniekaa
+ shitajos lielajos miinusos, salons uzsila ljoti aatri un man tas ir ljoti svariigi, jo no riitiem meitu vedot uz daarzinju, vinjai taada mode tikliidz ieseedina seedeklii taa rauj cepuri nost un zaabakus.
+ ritoshaa ir labaa kaartiibaa
- motora skaljums dodot virsuu gaazi : ( Vareeja buut stipri klusaaks
- nav kruiizkontrole
- labais saanu spogulis : ( Mazais, bet nu jau saaku pierast.
- pagaidaam staav origjinaalais magjis kam ir nedaaudz kirdik. Nevar skanju noreguleet, jo skaljuma pogai kautkaada shaize (meegjinot pagriezt klusaak momentali skaljums ir tik liels ka tumbas spraagst aaraa) tachu naakamnedeelj ir doma ielikt kauktaadu muusdieniigaaku aparaatu, taapeec tas netraucee.
- ar sho autinju nejuut aatrumu. Itkaa pasham liekas ka pukshkjini uz 90-100, tachu reaali tajaa briidii brauc uz 130, taapeec cerams ka milichonkulji mani paaraak biezji netraucees.
Peksiic
@ 31.janvāris 2007 0:00
Audi A3
1998
Novērtējums: 7
Man ir šis, atdzina viena firma no Vācijas, aizdomīgi mazs nobraukums 107000 km. Skati ar pirmo neizgāju, abi priekšējie stūres pirksti bij jāmaina- Kemi 80 lv ar visu darbu.
Zobsiksna+ģeneratora siksna+motoreļla+ filtrs Kemi 200 lvl- gribējās paremontēt.
Pārējais ripo, klausa, liekās ka ir ok.
Dzinējs 1.6, manuālā kārba, degvielas patēriņš pa šoseja 6.5 l, pilsētā-9 l.
Veicot remontus šos, ko jau uzksaitīju secinu, ka apkope neko dārgāka nesanāk kā vecajai Honda Civic 1993 gada, ta kā varu teikt ka esmu apmierināts.
Zabers
@ 18.janvāris 2007 0:00
Audi 100 2.5 tdi
1970
Novērtējums: 4
Apmēram divi gadi atpakaļ tika iegādāts šis vācu zemes brīnums kas saucas AUDI. Pirms tam braucu ar MB w124 2. OD (lēna bet laba mašina bija) un tad samainīju pret BMW 524 td, kuru tad arī 2 gadus atpakaļ liku uz jumta. Tā kā autiņa vairs nebija, vajadzēja vietā citu. Turklāt vajadzēja lai tā būtu liela un ar dīzeli. Tā nu tiku pie audjika 2.5 tdi. Un kurais mani aplaimoja ar saviem remontiem gandrīz katru nedēļu. Bieži braukāju pa grunts ceļiem un tāpēc bieži bira ritošā(bmw un mb nebira nekas). Komforts salīdzinājumā ar MB VAI BMW nekāds. Uz ceļa arī neturas, plastmasas salonā grab. Tāds nu ir mans viedoklis pēc 1.5 gadu eksplotācijas. Nobraucu apmēram 70000 km.
Plusi: ekonomisks, un pārāk nerūsē
Mīnusi(gandrīz viss): ritošā netur mūsu ceļus, komforts priekš cenas un klases neatbilstošs, pārāk daudz grab pa grunts ceļiem, nestabils utt.
Secinājumi
Tās ir manas domas par šo mašīnu un varbūt kāds domā savādāk. Es nesaku ka tā ir pārāk slikta vienkārši salīdzinu ar tām kuras man ir bijušas. Jūs domājat ka man bija ticis kāds nokauts eksemplārs? Nezinu. Kad nopirku bija tāda paša kā pārējie audjiki kas braukā apkārt. Manām paziņām arī ir problēmas tieši ar šo marku auti'ņiem.
NOPĒRC AUDI, UN PĒC TAM RAUDI!!!!!!!
nikolass
@ 11.janvāris 2007 0:00
Audi 100 2.4D
1989
Novērtējums: 8
Iegadajos so autinu menessi atpakal, taka daudz vel spriest nevaru par + un -. kas attiecas uz ritoso dalu tad tur viss ok man patik 100 piekare miksta un izsturiga, cenas ar demokratiskas, to zinu jo pirms si dizelisa man bij tads pats parejnieks 100 tik ar 2.3 benzinieks. Pardevu jo sausmigi garsoja degviela pilseta 14. trase 8. Tagat iegadajos ta pasa gada 100 tik ar dizel sirsninu, nu jasaka, ka jaudas man pietiek neskatoties uz to, ka nav turbinas, paterins ar cilvecigs pilseta-9. trase-6. Pagaidam neko daudz nevaru komentet par so dizeli, jo maz vel nobraukts, tik japiemin , ka sis ir pirmais dizelis kas ir mana ipasuma starp daudziem benziniekiem kas ir bijusi. Tapec varbut kads kam ir bijis vai nu ir sads dizels 2.4 varetu sniegt kadus padomus, kas attiecas tiesi uz motoru, kam japievers pastiprinata uzmaniba utt. jau ieprieks saku paldies par atsaucibu!
janco
@ 8.janvāris 2007 0:00
Audi 100 quatro 2.3 1990g.
1990
Novērtējums: 10
Nopirku šo Audi nostaļģijas ietekmē, jo auto man jau bija un ievērojami jaunāks. Vienkārši atmiņas par vecajiem, labajiem ...... un tā "cigārs" un vēl pilnpiedziņas ar orģinālajām rūpnīcas izvalcētajām riteņu arkām, kruīza kontrole, piekabes āķis. Pirku to Vācijā, stāvoklis perfekts (78'000km - servisa grāmata un auto salona garantija, tāpēc cenu nerakstīšu - mani tāpat droši ka nesapratīs), bet tik un tā tiko noreģistrēju, tūliņ nomainīju tā saucamo standartu - eļļa, visi filtri, zobsiksna un ūdens sūknis, kopā ~ ls 70, vienkārši tā lai pie šiem jautājumiem nebūtu jāatgriežas un arī sirds mierīga. Uzliku apakšā motora aizsargu, lai tīrāka motortelpa. Ahā, vēl aizmugurējai piekarei divus "ābolus" un četras gumijas bukses ls ~ 80 pie reizes izpūtēja vidējo posmu ls 65. Degvielas patēriņš 10-12 L/100km, eļļu motors "neēd", vārstu kompensatori patīkami klusē. Tā nu liekas viss, tālāk varu teikt vislielākos, patiesākos slavinājuma un sajūsmas vārdus, jā ' 90 - jos gados nu bija Vācu mašīnām kvalitāte, tur nav vārdiem vietas. Par rūsēšanu nav ko uzrakstīt jeb cinkots paliek cinkots! Darbojas viss un vienmēr, kluss
( ne mazākā doma par grabēšanu), dinamisks, nesatricināma stabilitāte un plašums. Par caurgājamību - to grūti aprakstīt, tas jāredz vai labāk jāizjūt pašam un izjust vēlams kādā tumšā stipri puteņainā ziemas vakarā uz lauku ceļa kur tuvumā neviena nav! Aiz sajūsmas var balsī saukt AUDI 100 QUATTRO !!!
Audi 100 Q
@ 16.decembris 2006 0:00
Audi 100 (C4) 2,3 E
1992
Novērtējums: 8
Ar šo auto braucu jau sesto gadu un principā esmu apmierināts, vienīgi sāk jau mazliet apnikt un tādēļ drīz nopirkšu kādu jaunāku A 3. Sievai tagad ir jauns un liels auto, bērns liels un pašam tik lielu vairs nevajag.
Mans auto ir 2,3 E ar sporta automātu. Vispār jau es kādu trešo auto pēc kārtas izvēlos automātu, jo televīzijas programmas jau arī sen pārslēdzu ar pulti, nevis katrreiz skrienu klāt un spaidu pogas. Pērkot pirmo automātu( tas bija Passat) man arī bija tā kā nedrošība pēc parastās kārbas, ka nesaiet dēlī, nevar ievilkt, kā būs ziemā utt., bet tas ir galīgs bleķis. Jau iepriekšējie automāti gāja un tagadējais iet vēl labāk .
Patēriņš pilsētā ir ap 12- 13 l, bet uz ceļa kādi 8, braucot līdz 120. Ātrāk gan vairāk. Kad nopirku , auto bija noskrējis kādus 210 tkm, tā bija uz spidometra un arī servisa grāmatā( auto ir Šveices). Taisu to pamatā Audi servisā un pazīstamie mehāniķi visu pārbaudīja un teica , ka nobraukums ir reāls (arī pēc visiem sēdekļu nodilumiem utt. ), nevis pagriezts atpakaļ kā vairumam auto. Tagad ir nobraukti kādi 310 tkm un motors vēl var braukt droši tūkstošus 100 - 200. Labots ir maz , braucu pilnīgi katru dienu un tikai vienreiz tas ir negājis, kad laukos nomira benzīna sūknis. Pašā sākumā nomainīju zobsiksnu, eļļas leju sintētiku, ir mainīti priekšējie amortiņi un bremžu kluči, protams. Vienreiz termostats, automātam nomainīju eļļu, vēl šādi tādi sīkumi, bet principā auto ir uzticams. Manam pēc šiem gadiem gan nedaudz degvielas dozators pabojājies, no sakuma pārbliež un tad noraustās, bet nu tā braucot to vairs nejūt. Tas tikai uz silta motora, kad nedaudz nostāvējis, no rīta ir ideāls. Tā lieta ir dārga un mainīt nav jēga, šrotos nav labas kvalitātes. Aku esmu arī mainījis, jo iepriekšējais pēc marķējuma bija 7 gadus vecs jau un vienreiz vasarā knapi sāku pielaist no rītiem. Bet nu tā kopumā audi ir stabila un ērta mašīna, varēja nedaudz mazāk ēst benzīnu, bet nu tagad gāzi arī vairs negribu likt.
Logi ir parasti verami, lūka lielā un automātiskā, ABS , parastā apsilde, vārdu sakot vienkāršs un izturīgs, sēdekļi ērti un tīri, pats auto sudrabotā krāsā( iepriekš arī bija tāds pats). It īpaši audi uzvedas ziemā sniegā ar labām riepām( ziemā braucu ar Nokian Hakappelitu). Pats nerūsē, ja neskaita tās vietas, kur kāds ir piebakstījis, man tāda maza bija pie priekšējās arkas, bet nu to piekrāsoju. Vienu citu te palasījos - jā ir tāda maza problēma, ka panelī pa dažiem gadiem dažas lampiņas izdeg, pat būtībā ne izdeg, bet nav kontaktu sakratoties, izkustās no vietas un tad ir jāapmaina. Tur diezgan komplicēti noņemt to paneli un atkal uzlikt, lai visas lampas degtu, bet nu reizi divos gados tas jāizdara. Pašas lampiņas jau maksā ap latu, pusotru. Citādi auto ir ok, baru visiem ietikt un mehāniskā daļa vispār ideāla! Esmu sešus gadus pēc kārtas ar pirmo piegājienu izgājis TA un tur nebija par ko piesieties( vienreiz gan pirms apskates taisīju speciāli suportu un brezes, kā arī stāvbremzi, esmu vēl bremžu šļaukas mainījis ja ieplaisājušas, bet tas normāli). Tā kā varu ieteikt visiem braukt ar tādu.
Mekijs Nazis
@ 12.decembris 2006 0:00
Audi A4 1,9 TDI
2003
Novērtējums: 10
Sorry, profesionālie šoferīši, auto tjūnētāji u. c. lielie auto vīri. Es esmu šoferīte, bet - ar dabīgi tumšiem matiem. Sākšu ar to, ka mans mīļais vīrs mani vairākus gadus pēc kārtas "ēda brokastīs un vakariņās", lai taču aizejot un nokārtojot tiesības. Tad, ne īpaši gribot, bet diezgan ātri to arī izdarīju, jo bez autoskolas instruktora, īstais skolotājs bija mans vīrs. Un tad! Tad tikai es sapratu, cik LIELA muļķe esmu bijusi! Braukt ar auto TAS IR SUPERĪGI! Tie, kam nav tiesību, tie nekā no tā nesaprot! Tikko saņēmu tiesības, tā uzreiz arī cītīgi sāku mācīties braukt pa īstam. Pirmais auto man bija trešais VW Golf, Pink Floyd, 1,6, benzīns, 1994. Kā pirmais auto tas bija vairāk kā lielisks, lai pārvarētu visas tizlības ko iemāca un neiemāca autoskolā un kas iesācējiem ir „mantojumā”. Braucu katru dienu – gan ziemā, gan vasarā, gan gargabalus, gan katru darba dienu stumdoties pa Rīgas korķiem. Nobraucu vairāk kā divus gadus (tpu, tpu, pilnīgi bez jebkādiem piedzīvojumiem, ieskaitot arī sieviešu parkošanās problēmas). Paldies vīram! Tā kā viņaprāt pirmo klasi autobraukšanā biju veiksmīgi pabeigusi („par īstu šoferi varot palikt tikai, braucot 10 gadus”), tad vīrs piedāvāja izvēlēties jaunāku un man piemērotāku auto. Tā kā man nekādu īpašu iegribu nebija, sākām sērfot pa visiem Rīgas autosaloniem, vizinājāmies un testējām, un ... nekas man nelikās tāds, kas mani īpaši uzrunātu. Vienīgais, ko zināju skaidri, - obligāti jābūt ar četrām durvīm, nedrīkst būt ādas sēdekļi (vasarās kā riebīga teflona panna!), klimatkontrole (te manu pacietību Golfs bija pārbaudījis pilnā mērā), noteikti manuālo kārbu (jo, kā teica instruktors: „Sievietei ar tādu temperamentu, braucot ar automātu nav ko darīt!” Šai domai piekrītu pilnā mērā, jo braucot ar vīra auto, kas ir automāts, - man nepatīk. Es gribu pati šiverēties ar ātrumiem!). Nekādu citu īpašu izvēles kritēriju nebija, izņemot manu pirmo uzticīgo automīlestību – manu labo bezremonta Golfiņu ar Monro amortizatoriem.
Tā nu veselu mēnesi izdauzījušies pa saloniem un plačiem (Nissan, Honda, Mazda, Mitsubishi, Škoda, Hjundai, Lexus u. c. ), es stūrēju savu Golfiņu uz mājām un izdomājām, ka nākamo meklējumu atvieglošanai jāatceras teiciens: „Ka visus auto jau patiesībā mēra tieši ar vācu klasiku un ka viena no laika pārbaudi izturējušām „mērvienībām” ir Audi. ” Iegriezāmies Eizenšteina ielas Audi centrā, paskatījamies uz standartu, sapratām, ka mūsu kabatai tas ir par augstu un ... nolēmām, ka - labāk mazlietots standarts, nekā jauns nestandarts. Izgājām „zvēru dārzā” un tur skumīgs, bez numuriem, tāds nolijis un noputējis pie drāšu žoga stāvēja Audi A4, 2003, 1,9 TDI, manuālā kārba, klimats, kompjūters. Parūcinājām, pabraukājām, pasaucām savus autoremonta ekspertus, padomājām, pabraucām vēl citas dienas un vēl aizvien esot ar auto uz pilnīgo „Jūs”, tomēr.... NOPIRKĀM un es vienkārši sāku braukt ar Audi A4. TA izgājām pa „0”, jo: „Nu galīgi jauns, te viss kārtībā!” (bija 56 000 km). Tomēr mūsu tuvība veidojās ļoti, ļoti lēnām, uz „jūs”biju vairāk kā mēnesi.
Tagad, kad piecos mēnešos esmu nobraukusi vairāk kā 8000 km, esmu par to sajūsmā! Iemīlējusies savā Audi līdz neprātam! Degvielas patēriņš ārpus pilsētas – nenormāls!!! - tas ir 4,4 litri uz 100km. Aiz neticības testēts un apstiprinājies katru reizi, un ne jau pie 90 km; es braucu ap 120 -130 km/h. Nenormāls auto! Kamēr vīrs ar savu izbrauc trīs bākas, es, braucot vairāk, knapi vienu (65 l). Pielejot pilnu un paskatoties šosejas režīmā, kompis rāda 1450 km nobraukumu. Pilsētā garšo vairāk – max 7 litri. Ripo ideāli! Manevrīga! Īpašu sajūsmu man izraisa – lieliskais momentānais uzrāviens! Apdzīšana bez problēmām! Gan ar 4., gan – ar to pašu 5., ja vajag uz (Kolēģi saka: „Gončiks”). Vienīgais, ko varētu savai dāmai pārmest – ir mazliet skaļāka balss, kā jau dīzelim, bet mans Becker ar navigāciju ir lieliski dzirdams.
Gribu pajautāt citiem Audi īpašniekiem? Kā iet jums? Kādi pirmie remonti mani sagaida?
Atilo
@ 12.decembris 2006 0:00