Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A6 2.5TDI 132kw 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [19]
Nopirku 2007. gada februārī. Pie temp. -20 izrakām no kupenas auto placī un pēc piepīpēšanas pielaidām momentā, izbraucām, pēc neilga laiciņa salons uzsila, hadene normāla. Salons- gaiša āda, koks, lielā navigācija- super, kārba- automāts, multistūre, arī ātrumus var slēgt uz stūres. Braukšana teicama-132kw kā nekā- uz šosejas apdzīt nekādu problēmu, patēriņs braucot ap 100km/h- apmēram 6 litri, pilsētā enerģiski braucot - ap 12 litri. Nomainīju tikai filtrus un eļļas. Braukšanas ziņā ļoti, ļoti patīkami, nogurums minimāls. Pusgada laikā nobraucu 40 000 pa Latvijas ceļiem, nomainīju aizmugurējos amortizatorus, šo to priekšā hadenei par 150 ls un priekšējos bremžu klučus, kā arī iztīŗiju spraugas starp radiatoriem- bija aizaugušas ar putekļiem, kā razultātā pe gaisa temp. +25 bišku cēlās temp.
Kopsummā biju ļooooooti apmierināts.
Līdz!
Decembra sākumā nobira motors. Lamāju sevi, jo domāju siksna plīsusi. Bet izrādas šiem V6 dzinējiem problēmu ir daudz. Neesmu speciālists neko daudz paskaidrot nevaru (atvainojos par terminiem un detaļu nosaukumiem) - sadalenes(abas) nodilušas konkrēti, kulačoki nodiluši un daži iebiruši dziļāk un ieķērušies zobratos kas arī apstādināja motoru, viens virzulis sakusis, forsunkas beigtas utt., viena bēdu ieleja.
Risinājumi:
1) ielikt lietotu motoru ( kur garantija, ka neatkārtojas );
izmaksas: lietots motors-900-1300 ls
siksnu un rullīšu komplekts-350 ls
eļļas uc. -50-100 ls
darbs 350-500 Ls
2) veikt kapitālo remontu ar jaunām detaļām;
izmaksas: detaļas - ap 1400 ls
siksnu un rullīšu kompl. -350
eļļas uc. -50-100 ls
darbs 350-500 Ls.
Izvēlējos 2. variantu.

Varbūt kāds var ko pakomentēt?
P. S. gribētos vēl braukt ar šo auto, jo ļoti patika.
marchiks @ 2.janvāris 2008 0:00
Audi S4 1993 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Redzēju, ka tāda te nav. Vienu gadu lietots. No Holandes, speedo 243t. k, reāli apt.400. Nomainīti visi filtri, zobene, vairāki zobrati, visa ritošā daļa, amortiņī, aķīs, ielikta laba sign. un imo. Kopumā uz apt. 2000 Ls. Moto 2.2 turbo un čipi. Kopā 300 zs. Ā kaste 6- mehānika. Tehniski ideāla, visas detaļas ritošai tāpat kā Audi 100. Motors tikai Auto Riga un cenas labas. Bet ar to rēķinās, ja grib ne tikai Opel Astra.
dew @ 17.decembris 2007 0:00
Audi 100 1987 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Nopirku Audi 100 87 gads 2,3E 600Ls . nopirku tāpec ka saročna steidzami vajadzeja autinu darba darīsanam. pagaidām kopuma nemot kopejais vertējums varētu būt kādas 8 balles.
pirmās problēmas vajadzēja nomainīt 1priekšējo un 1aizmugurējo gultni kā arī vienu stūres pirkstu kas radīja vienkārši pretīgi sīku vibrāciju kas uz lieliem attālumiem vienkārši nebija izturams
attiecībā uz degvielas patēriņu vidēji ir kādi 8,7 l/100km bet var reiķināties uz kādiem 9,5l/100 šādam motoram
plusi;
stabils, laba pārgajamība pa sliktiem un bedrainiem ceļiem, komfortabls, liels un ērts salons, pagaidām man nav bijušas problēmas ar rezerves daļām un to cenām - sakarīgas ( gultņi 15Lsstūres pirksts 6ls) daudz ko var dabūt šrotos, fanāri 5ls
mīnusi
spidometrs kad grib tad rāda kad negrib nerāda, uz degvielas ekonomiju var necerēt, dizains no priekšas izkatās vienkārši pretīgi, nu un protams ritīgs penšu vāģis
bet kopumā esmu apmierināts un iesaku arī citiem iegādāties šitos penšu vāģus pašam man ir 22gadi
janis22 @ 6.novembris 2007 0:00
Audi A4 1.9 TDI 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [3]
Jau gandriiz 2 gadi braucu ar sho aparaatu , un esmu apmierinaats , eerts , taupiigs pilseetaa 7 litri , aarpus 5.5 kaut kur . 100 nem pa 13.3 sekundeem : ) detaljas teikshu nav sevishki daargas arii ne paaraak leetas , gadu nomochiiju neieguldot , nu iznemot visas elljas siksnas utt. viss obligaataiss. peec gada nobruka amartini pakaleejie 60 ls ja nemaldos, veelaak sharovajas mainiijaam 2 likaam originaalu 188Ls iznaaca ar darbu , nojaajaam kaarbu 250 Ls ar darbu. auto labi vadaams stabils max aatrums 184 km/h eerta kaarba , vareeja buut vietas drusku vairaak, kuzovs cinkots,
Vitalijs @ 4.novembris 2007 0:00
Audi 80 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Sākšu ar to, ka esmu daiļā dzimuma pārstāve un šis ir mans pirmais auto : ))
Audi 80, '88, 5 pakāpju manuālā, 2.0 l motors. Sporta variants.
Pirms pirkšanas ļoti ilgi skatījos un pētīju lietotus auto, gan plačos, gan sludinājumos netā. Zināju tikai to, ka vēlos ekonomisku, vizuāli pievilcīgu un lētu apkopi. Nevarēju izšķirties starp audi un renoltiem, bet liekas, ka esmu izšķīrusies par labāko variantu. Pirku par 800 Ls, sākumā likās, ka ir par daudz šī gada modelim, bet īpašnieks apgalvoja, ka auto pilnībā atbilst cenai. Ar tikko oficiāli izietu TA. Braucu 6 mēnešus un pagaidām neesmu pilnīgi neko mainījusi, vienīgi eļļu pielējusi. Sūdzības nekādas.
Man patīk, ka audi ir cinkotā virsbūve, nav nekādu rūsas pazīmju, kā arī lietie diski, ka labi saskan ar melno krāsu : )
Mīnuss varētu būt, ka nav nekādu ekstru, kā piem. lūka, signalizācija un centrālā atslēga, bet nu jau esmu piešāvusies un tas vairs netraucē.
Varbūt kāds var pastāstīt par šo modeļu raksturīgākajām tehniskajām problēmām, kas varētu drīzumā parādīties?
Lai nu kā, esmu apmierinata ar pirkumu : ))
vientule @ 3.novembris 2007 0:00
Audi 90 1990 Novērtējums: 7 Komentāri [1]
2.0 l, 5 "katlu", cinkotā virsbūve, ar rūsēšanu nav nekādu problēmu, patēriņš 7.5 - 10 l/100 km, kā braukt, rāviens ar labs. erts garos braucienos. nopirku pa 2000 eiro (ar tuningu, lietie uz 15, visi bamperi, rekaro sēdekļi... smuķiņš) nobraucu ~ gadu, īpaši nesūdzos. Tīri sakarīgs auto, vienīgi tā hadene, pa grunteni paskaļa. apkalpošana samērā lēta. Tikai priekšējie lukturi dārgi, šrotos nevar dabūt, jauns 80 -90 Ls, pirku stiklu lukturim 40 Ls, un vēl mainīju benzīna padeves regulētāju ar dārgs 40 Ls, TA izgāju bez problēmām.... gribēj pajautāt pa Audi 100... labs , vai arī neatbilst tai summmai ko par viņu prasa.. vispārībā pašreiz ir ~ 3000 eiro nevarētu ietekt ko iegādāties.. paldies jau iepriekš.
Tālis @ 14.oktobris 2007 0:00
Audi A6 Avant 1.8 T Quatro 2002 Novērtējums: 7 Komentāri [7]
Gribeeju padaliities pieredzee sis te ir man pirmaisAudi autinsh vairaak esmu honda piekriteejs... bet ne jau par to iet runa... ir smagaaka teema sakshu jau ar to ka nezinu vinjaam cenu seit LV ( nopirku Anglijaa par 3990 LS +visas taas parbaudes caur mentiem utt mashinas doku parrakstishana un visi nodokli.. nu kopaa izgaaja uz 4500 aptuveni ) mashinai divi iipashnieki - abi radinieki braaleeni pensionaari ... mani kaiminji starp citu... :) bet bagaati peec velna... : ) aa par nobraukumu nu nevairak ne mazaak ka 133 546 (uz sodienu)
Veel japiebilst ka visas ekstras- klimatkontrole signalizaacija gaisa spilveni, pilna elektro pakete + navigaacija un utt jaa un automaats kas tomer ir laba lieta pa londonas korkiem...
Tad nu par galveno... cik varetu izmaksat sii auto pieregistreshana LV ar visaam panelja stuures un pedaalju mainjaam - kaada vareetu buut aptuvenaa cena un vai man maz atmaksaajas to darit???? jo decembrii ir doma ar so autinju ripinaat uz Latviju. vai vinu seit taadu kads vareetu nopirkt ja nu baigi saliiti sanaak partaisiit.... jebkuraa gadiijumaa paldies...
PS jau ieprieksh atvainojos par LV gramatiku bet man seit nav uz kompa iespeejams salikt ne mikstinaajuma ziimes ne garumziimes... : (
 
aigars @ 10.oktobris 2007 0:00
Audi A4 2.5 TDi Multitronic 2003 Novērtējums: 5 Komentāri [24]
Sveiki, tauta!

Pastāstīšu par savu ne tik optimistisko pieredzi ar salīdzinoši svaigu (2003. gads) AUDI A4 2.5 TDi ar Multitronic automātisko kārbu (variatoru). Jā, tagad varu atzīt savu kļūdu - izvēlējos AUDI "kvalitāti" un smagi iekritu, varētu sacīt, ka tas bija pirmais autiņš, kurš manā autovadītāja mūžā sagādāja tik lielu vilšanos.
Līdz šim pirkumam braucu ar jaunu Avensi, tad apnika (man tas ir normāli) un izdomāju, ka pārsēdīšos uz mazlietotu premium klases izstrādājumu (tomēr prasības pret komfortu aug). Lai arī pats dzenu autiņus no Vācijas, nolēmu lieki neriskēt un ieraudzīju Autowelt A2 placī savu nākamo sudraba brīnumu - AUDI A4 Avant 2.5 TDi V6. Īpaši meklējām automātu (primārā prasība), tad nu arī atradām īsto... Februāra aukstumos pieleca ideāli, lai arī bija nostāvējis placī vismaz pāris mēnešus. Vizuāli, protams, ļoti svaigs auto, ticu arī pārdevēja garantētajam 145000 km noskrējienam (visu apkopju uzskaite servisa grāmatā, oriģinālās uzlīmes utt. ) Tā kā zobsiksnu maiņa tikusi veikta vēl Vācijā un šī lielā investīcija man atkrita, izlēmu iegādāties šo braucamo par 15 770 euro (ar PVN). Nu ko - cena atbilstoša mazlietotam autiņam, it kā ar garantiju ;) Formēju uz firmu un viss OK.

Uzreiz problēma - nav numuru, izbraukt var tikai pa to pašu ielu, kur placis. Nu labi - vēl arī pa stāvvietu. Pirmais iespaids - oho, kas par jaudu. Šim jau jaunais dzinējs ar 163 zs, ceļ ļoti labi. Viss strādā, ņemam ciet. Pirmā eiforija, dīzelis un automāts, kluss un dinamisks, tajā pašā laikā ļoti ekonomisks, būs īstais ...

Pagāja mēnesis.
Pirmie secinājumi:

Izjūtas - salons nereāli šaurs (tāda sajūta, ka vietas tur nav vispār). Ieliku bērna sēdeklīti aizmugurējā beņķī, priekšā sēdošajam ceļgali atduras pret bardačoku... Pirmā kļūda - nepārbaudīju pirms pirkuma. Sēdekļi paši diezgan cieti, taču nav Recaro - tātad nav arī noturības asos līkumos. Nav sēdekļu apsildes - pierasta un izrādās - pārāk laba lieta no iepriekšējiem autiņiem. Paši vainīgi, taču vilšanās paliek.
Ekstras it kā daudz, taču kaut kas ne tā. Ir lielais Navi Plus (skaisti un tas arī viss), taču TV nerāda. Izrādās, var ielikt bloku par nieka 450 Ls Auto Rīgā... Nu paldies, nevajag. Klima, visas elektrības ir AUDI standartā, fantastiska lieta - Webasto autonomā apsilde. Pāris iestatījumi un nākamajā rītā vari sēsties siltā mašīnā ar atkusušiem stikliem. Labais!

Tajā pašā laikā nav xenon, nav lietus sensora, aptumšojošā spoguļa... Bet Avensī liela daļa no tā bija bāzīte Linea Sol ... Atkal nedaudz škrobe.
Tajā pašā laikā, izcila audiosistēma, CD changer bardačokā, pats autiņš izcili nopakots, negrab pilnīgi nekas ne panelī, ne aizmugurē.

Gaitas īpašības. Atkārtošos par V6 TDi - kamēr svaigs, tikmēr fantastisks dzinējs. Patīkamu skaņu, ļoti jaudīgs un arī fantastiski ekonomisks.
Komplekts ar Multitronic kārbu - pirmie iespaidi - ļoti ņiprs trolejbuss : ) Spied grīdā cik gribi, nekas ne slēdzas, ne notiek, tikai konkrēts paātrinājums. Variators neļauj uzcelt vairāk par 4000 apgriezieniem, tajā pašā laikā mierīgi paātrinoties (pilsētā, piemēram) apgriezieni stāv uz 1200 - 1400... Tur arī tā ekonomija.
Pirms pirku, šaubījos par šo kārbu (Karlsones bēdīgi slavenā pieredze ar mega investīcijām tomēr biedēja), nolēmu riskēt, bet iekritu.
Kārbai uzsilstot, parādījās gļuki - raustīšanās paātrinoties. Iesākumā tikai šādi simptomi, vēlāk - izkustēšanās no vietas ar sitienu sēriju : ( Mistiskākais, ka aukstam tādu pazīmju nekad nebija. Tātad - nopirku ar defektu (ļoti iespējams). Gāju uz Autowelt A2 sūdzēt bēdas, viņi piedāvāja segt pusi no remontizmaksām, iesakot vienīgo servisu Latvijā, kur remontē Multitronic kārbas - Ģertrūdes ielā 111, Rīgā. Servisa boss - lāga cilvēks, taču reāli solījumi nesakrīt ar darbiem. Man taču nepietiek vien ar to, ka "Multitronic - samaja gemorojnaja korobka iz vseh shto vidal... " Vienojāmies, ka maksās tas remonts 1500 Ls + PVN (man vajadzēja uz firmu). Ar Autowelt A2 tiku galā operatīvi, pusi apmaksāja zibenīgi - paldies par to pašu.
Apmaksāju arī kārbu servisa piestādīto rēķinu, kā jau pieklājas. Tātad, no manis ieinvestēti 1500 Ls.

Atstāju savu Audi servisā. Pēc mēneša (!!!) savācu jau sataisītu (???) un priecīgs braucu projām. Nobraucu precīzi 30 km un sākas viss no gala. Vienojos, ka atstāšu autiņu vēlreiz, lai skatās, kur vaina. Vaina tika novelta uz kārbas pārprogrammmēšanu Auto Rīgā - pēc nedēļas varēju no turienes savu premium klases braucamo savākt. It kā sataisītu. Kārtējie 50 km un visu gaišu : ( Gļuki atkārtojas.
Zvanu un saku, lai savāc to autiņu un nemaz nezvana, pirms nav uztaisīts. Skumjās izlēmis to nelaimīgo auto pārdot, salieku sludinājumus, cilvēki zvana, bet es parādīt nevaru...

Pa to laiku saslima servisa boss, citi neko nezin utt. Vēl pēc mēneša (!!!) paņēmu mašīnu, kurai it kā tagad nomainīts vadības bloks (laikam būšot bijis pie vainas). Jau neticu, ka viss var būt OK. Par laimi šoreiz izdevās nobraukt kādus 100 km... Un atkal tieši tas pats.
Atdevu atpakaļ servisā kārtējo reizi, atjaucot manu kārbu (pats redzēju) atklāja diezgan konkrētu mehānisku zobrata defektu (kā to varēja nepamanīt, nesaprotu). Tad nu viss, nu BEIDZOOOT braukšu un varēšu vismaz pārdot. Taisnība, gļuki neatkārtojas, taču... Pēc brauciena noslāpējot un pielaižot, Multitronic uzrāda kļūdu un nekust no vietas. Reizes 10 mēģinot, iespējams, ka aizies. Pretējā gadījumā jāgaida, līdz kārba atdziest, tad atkal pirmais brauciens bez problēmām. Nu ko, kā jums tas viss patīk?...

Aaaaaa, pat izstāstīt nevaru, cik nervu patērēts ar šo autiņu, piedevām tagad moraļņiks moca, ka tādu pārdevu citam. Tiesa gan, atklāti pateicu, kurš serviss apņēmās par manu samaksāto naudu lietu novest līdz galam. Vismaz cilvēkam savu naudu nebūs jāiegulda. Ak jā - tagad Auto Rīga par jaunu Multitronic kārbu prasa jau 7000 euro : ((

Ko lai pasaku, mācieties no citu kļūdām, nevis savējām. Reizēm interneta forumos tomēr ļoti noderīgu info var atrast... Pēc visas šīs epopejas esam vīlušies Audi markā kā tādā un nozvērējušies nekad vairs nedraudzēties ar variatora tipa ātrumkārbām : )

Tāda viela pārdomām...
 
Kasinsh @ 31.jūlijs 2007 0:00
Audi A6 2.5TDi V6 180 zs 2002 Novērtējums: 8 Komentāri [26]
Tā nu sanācis, ka dzīve man ļauj pārliecināties par labu autiņu esamību : ))
Nemēdzu ilgi ieciklēties uz vienu konkrētu braucamo, arī šamais bija tikai kādam laikam. Bet patīkamam periodam..

Tātad AUDI A6 2,5 TDi V6 (180 zs), 2002. gada modelis, pēc neliela feislifta, ar jauno instrumentu paneli un pats galvenais – ar jauno, pašu niknāko132 kW (180 zs) dīzeļmotoru! Ticiet vai neticiet, taču nopirku Vācijā ar oriģinālajiem 380 000 km noskrējienu, ar gandrīz jaunu motoru un turbīnu (tikai 120 000 km nobrauktu) – viela pārdomām tiem, kas vēl cer nopirkt 10 gadīgu ar 175 000 km : ) Tajā pašā laikā pilnīgi nekas neliecināja ne par vizuālo, ne arī par salona nolietojumu. Izskatījās kā jauns. Acīmredzot, vācietis bija tikai pa bāni frēzējis.

Aprīkojums ļoti patīkams:

• 5 ātrumu TIPTRONIC automātiskā ātrumkārba,
• karbona salona apdare
• automātiskā 2 zonu klimatkontrole,
• 4 elektriskie logu pacēlāji,
• elektriski un apsildāmi spoguļi,
• paštumšojošs salona spogulis,
• paštumšojoši abi atpakaļskata spoguļi,
• elektriski regulējami sēdekļi,
• apsildāmi sēdekļi,
• sēdekļu masāžas funkcijas,
• sporta RECARO sēdekļi,
• kruīzkontrole,
• ar ādu apvilkta multifunkciju stūre,
• 6 x SRS gaisa spilveni,
• AUDI Chorus audiosistēma,
• BOSE subwoofer ar papildus skaļruņu instalāciju,
• navigācijas sistēma,
• oriģinālā NOKIA hands- free sistēma,
• ESP stabilitātes kontrole,
• ASR pretbuksēšanas sistēma,
• ABS pretbloķēšanas sistēma,
• lietie diski R16,
• oriģinālie Xenon lukturi,
• miglas lukturi,
• hromēti jumta reliņi,
• borta kompjūters,
• aizmugurējā loga saules aizkars,
• aizmugurējo sānu logu saules aizkari,
• elkoņa balsts u. c.

Viss, ko gribēju, arī bija. Varētu vēlēties arī ādas salonu, taču arī šis bija ļoti gaumīgs.
Par AUDI varu teikt vien to, ka braukt ar tādu ir bauda. Kopsummā nedaudz iespaidu.

Virsbūve.
Ļoti praktisks auto, ietilpīgs, vietas daudz arī aizmugurē sēdošajiem. Man aktuāls jautājums ir bērna sēdeklītis, ar to nekādu problēmu. Vizuāli autiņš neuzkrītošs, diezgan atturīgs – man patīk arī universālis. Pēc feislifta priekšējā daļa izskatās agresīvāka, sportiskāka.


Salons.
Apdare visaugstākajā līmenī, perfekta skaņas izolācija (viens no būtiskākajiem kritērijiem, kādēļ par autiņu esmu gatavs maksāt vairāk), nekas ne grab, ne čīkst.
Visi slēdži ērti izvietoti, klimata kontrole strādā vienkārši perfekti. Pašam personīgi patiktu tumšā salona koka apdare, taču arī šim nav ne vainas. Kā jau teicu, vietas ļoti daudz un sēdekļi patiešām ērti.

Aprīkojums.
Pats smejos, ka vidēji svērtajam latvietim nepieciešamas ekstras, jo vairāk, jo labāk : )
Priekš manām prasībām bija OK, vienkārši ideāla mūzika (tomēr BOSE ir līmenis), laikam labākais bāzes audio, ko esmu dzirdējis. Principā, neviena cita automarka šajā jomā līdzās nestāv, tas nu fakts. Multifunkciju stūre ir patīkama ekstra, apsildāmi sēdekļi tāpat. Automāts slēdzas perfekti. Ērtības, ērtības : D

Gaitas īpašības.
Spridzeklis! Visiem dīzeļu nīdējiem ieteiktu pamēģināt šo agregātu darbībā, ļoti ticams, ka domas strauji mainīsies. Nereāli ass, atsaucīgs uz gāzes pedāļa piespiešanu jebkuros režīmos, Tiptronic reaģē zibenīgi, bez jebkādiem rāvieniem. Absolūta bauda ar šādu autiņu pārvietoties.
Savai jaudai salīdzinoši ekonomisks, iekļāvos līdz 10 litriem ļoti nesaudzīgā režīmā, uz šosejas ne vairāk par 7 litriem. Tas nav daudz, manuprāt.
Skaņa – tas ir ko vērts. Kā riktīgam V8 dzinējam, vienīgais, kad dīzeli dzird, ir tukšgaita un arī tad tikai aukstam motoram.
Salīdzinoši cieta piekare (sporta amīši), toties izcila vadāmība līkumos un lielos ātrumos. Nu jā, 220 km/h šim aparātam nav nekādu problēmu...

Cena un ekspluatācijas izmaksas.
Dārgs prieks – pats tikko par 12 700 eiro pārdevu, Kasko >500 Ls gadā, zobsiksnu maiņa ap 500 Ls (ar visiem rullīšiem un ūdenssūkni), katrs servisa apmeklējums maksā bargu naudu. Arī zagļu iecienīts ir šis modelis, attiecīgi signalizācijas utt.
Man paveicās to visu neieguldīt, taču jaunajam saimniekam gan tiks prieks par pilnu programmu : )
Ar visu to, tomēr Latvijā šie Audi A6 ir ļoti iecienīti un cilvēki prot novērtēt kvalitāti, par ko vērts maksāt vairāk.


Kopsummā mani iespaidi un ieteikumi citiem:

+ izskats
+ dinamika
+ elastība visos režīmos
+ degvielas patēriņš ļoti adekvāts
+ salona apdare
+ bāzes audiosistēma
+ automāta darbība

- cena
- remontu izmaksas
- apdrošināšanas cipari
- zobsiksnu maiņas nepieciešamība
- Raiser elektriķa prieks par katru reizi, iebraucot pie viņa boksā : )

Tas uz doto brīdi viss. Joprojām uzskatu, ka V6 TDi ir ideāla jaudas un ekonomijas kombinācija, komplektā ar akustisku komfortu. Iesakāma izvēle. Lai visiem veicas!
 
Kasinsh @ 2.jūlijs 2007 0:00
Audi A6 avant 2.5tdi 85kw 1995 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
sveiki! ilgi domaju par autinja pirksanu, galvenais lai butu dizeli!nesen nopirku autinju... bij doma pirkt golfu... staigajot pa plachiem kautka pardomaju- kapec pirkt golfu, ja nedaudz pieliekot varu braukt ar audi un vel A6.. ar mashinu esmu apmierinats, nav lielu extru(adas, klimata) bet nu standarts ir(el logi, el spogulji, el luka, apsild kresli utt) ir divas problemas, varbut siastitas, velos zinat jusu viedokli- mashina no ritiem lec tik ar otro vai tresho reizi un galig nav jaudas.... turbina strada, tika iznjemts katalizators... varbut kkas ar aizdedzes reguleshanu??
archii @ 27.maijs 2007 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15