Tā nu sanācis, ka dzīve man ļauj pārliecināties par labu autiņu esamību : ))
Nemēdzu ilgi ieciklēties uz vienu konkrētu braucamo, arī šamais bija tikai kādam laikam. Bet patīkamam periodam..
Tātad AUDI A6 2,5 TDi V6 (180 zs), 2002. gada modelis, pēc neliela feislifta, ar jauno instrumentu paneli un pats galvenais – ar jauno, pašu niknāko132 kW (180 zs) dīzeļmotoru! Ticiet vai neticiet, taču nopirku Vācijā ar oriģinālajiem 380 000 km noskrējienu, ar gandrīz jaunu motoru un turbīnu (tikai 120 000 km nobrauktu) – viela pārdomām tiem, kas vēl cer nopirkt 10 gadīgu ar 175 000 km : ) Tajā pašā laikā pilnīgi nekas neliecināja ne par vizuālo, ne arī par salona nolietojumu. Izskatījās kā jauns. Acīmredzot, vācietis bija tikai pa bāni frēzējis.
Aprīkojums ļoti patīkams:
• 5 ātrumu TIPTRONIC automātiskā ātrumkārba,
• karbona salona apdare
• automātiskā 2 zonu klimatkontrole,
• 4 elektriskie logu pacēlāji,
• elektriski un apsildāmi spoguļi,
• paštumšojošs salona spogulis,
• paštumšojoši abi atpakaļskata spoguļi,
• elektriski regulējami sēdekļi,
• apsildāmi sēdekļi,
• sēdekļu masāžas funkcijas,
• sporta RECARO sēdekļi,
• kruīzkontrole,
• ar ādu apvilkta multifunkciju stūre,
• 6 x SRS gaisa spilveni,
• AUDI Chorus audiosistēma,
• BOSE subwoofer ar papildus skaļruņu instalāciju,
• navigācijas sistēma,
• oriģinālā NOKIA hands- free sistēma,
• ESP stabilitātes kontrole,
• ASR pretbuksēšanas sistēma,
• ABS pretbloķēšanas sistēma,
• lietie diski R16,
• oriģinālie Xenon lukturi,
• miglas lukturi,
• hromēti jumta reliņi,
• borta kompjūters,
• aizmugurējā loga saules aizkars,
• aizmugurējo sānu logu saules aizkari,
• elkoņa balsts u. c.
Viss, ko gribēju, arī bija. Varētu vēlēties arī ādas salonu, taču arī šis bija ļoti gaumīgs.
Par AUDI varu teikt vien to, ka braukt ar tādu ir bauda. Kopsummā nedaudz iespaidu.
Virsbūve.
Ļoti praktisks auto, ietilpīgs, vietas daudz arī aizmugurē sēdošajiem. Man aktuāls jautājums ir bērna sēdeklītis, ar to nekādu problēmu. Vizuāli autiņš neuzkrītošs, diezgan atturīgs – man patīk arī universālis. Pēc feislifta priekšējā daļa izskatās agresīvāka, sportiskāka.
Salons.
Apdare visaugstākajā līmenī, perfekta skaņas izolācija (viens no būtiskākajiem kritērijiem, kādēļ par autiņu esmu gatavs maksāt vairāk), nekas ne grab, ne čīkst.
Visi slēdži ērti izvietoti, klimata kontrole strādā vienkārši perfekti. Pašam personīgi patiktu tumšā salona koka apdare, taču arī šim nav ne vainas. Kā jau teicu, vietas ļoti daudz un sēdekļi patiešām ērti.
Aprīkojums.
Pats smejos, ka vidēji svērtajam latvietim nepieciešamas ekstras, jo vairāk, jo labāk : )
Priekš manām prasībām bija OK, vienkārši ideāla mūzika (tomēr BOSE ir līmenis), laikam labākais bāzes audio, ko esmu dzirdējis. Principā, neviena cita automarka šajā jomā līdzās nestāv, tas nu fakts. Multifunkciju stūre ir patīkama ekstra, apsildāmi sēdekļi tāpat. Automāts slēdzas perfekti. Ērtības, ērtības : D
Gaitas īpašības.
Spridzeklis! Visiem dīzeļu nīdējiem ieteiktu pamēģināt šo agregātu darbībā, ļoti ticams, ka domas strauji mainīsies. Nereāli ass, atsaucīgs uz gāzes pedāļa piespiešanu jebkuros režīmos, Tiptronic reaģē zibenīgi, bez jebkādiem rāvieniem. Absolūta bauda ar šādu autiņu pārvietoties.
Savai jaudai salīdzinoši ekonomisks, iekļāvos līdz 10 litriem ļoti nesaudzīgā režīmā, uz šosejas ne vairāk par 7 litriem. Tas nav daudz, manuprāt.
Skaņa – tas ir ko vērts. Kā riktīgam V8 dzinējam, vienīgais, kad dīzeli dzird, ir tukšgaita un arī tad tikai aukstam motoram.
Salīdzinoši cieta piekare (sporta amīši), toties izcila vadāmība līkumos un lielos ātrumos. Nu jā, 220 km/h šim aparātam nav nekādu problēmu...
Cena un ekspluatācijas izmaksas.
Dārgs prieks – pats tikko par 12 700 eiro pārdevu, Kasko >500 Ls gadā, zobsiksnu maiņa ap 500 Ls (ar visiem rullīšiem un ūdenssūkni), katrs servisa apmeklējums maksā bargu naudu. Arī zagļu iecienīts ir šis modelis, attiecīgi signalizācijas utt.
Man paveicās to visu neieguldīt, taču jaunajam saimniekam gan tiks prieks par pilnu programmu : )
Ar visu to, tomēr Latvijā šie Audi A6 ir ļoti iecienīti un cilvēki prot novērtēt kvalitāti, par ko vērts maksāt vairāk.
Kopsummā mani iespaidi un ieteikumi citiem:
+ izskats
+ dinamika
+ elastība visos režīmos
+ degvielas patēriņš ļoti adekvāts
+ salona apdare
+ bāzes audiosistēma
+ automāta darbība
- cena
- remontu izmaksas
- apdrošināšanas cipari
- zobsiksnu maiņas nepieciešamība
- Raiser elektriķa prieks par katru reizi, iebraucot pie viņa boksā : )
Tas uz doto brīdi viss. Joprojām uzskatu, ka V6 TDi ir ideāla jaudas un ekonomijas kombinācija, komplektā ar akustisku komfortu. Iesakāma izvēle. Lai visiem veicas!