Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen passat 1.6 1995 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Nsen nopirku Passat universal 1,6 inžektoru, 1995 gada. Īsti nesaprotu vai labs, vai nē. Pēc motora tilpuma vajadzētu būt ļoti ekonomisks. Pilsētā benzīna rādītājs krītas acu priekšā, bet parēķinot pēc 500 km nobraukuma, sanāk 7,5l uz 100 km. Varbūt kādam ir tāds pats? Gribētos dzirdēt kādas atsauksmes. Uztrauc arī riepu platums-205, citiem esmu redzējis 185-195. pagaidām ripo tā neko, jāregulē laikam inžektors.
nepa @ 3.jūnijs 2006 0:00
Volkswagen Corrado G60 1989 Novērtējums: 10 Komentāri [1]
Baigi jestrs bet ēdeligs auto. Netieku galā ar uzsākot auto ratui nevis splē bet sāk lekt, amīši ir labi, bet sajūta kagalīgi neturētu. Es tik 4 mēnešus braucu ar g60 motoru, nevaru spriest par izturību, visi baida par kompresora remonta cenām. Vispār ja ir sajēga unprasme tik vieglā auto valdīt160 lopus tad droši var pirkt. [email protected] lv
Marčello @ 19.maijs 2006 0:00
Volkswagen Golf 3 Variant 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [7]
Esmu pārgājis pēc 9 gadiem no benzīnieka uz dīzeli un patīkami pārsteigts, 81 kw ar 110 zirgiem, TDI dzinējs ar 5 l patēriņu un dinamiku plus Edition salonu - visu cieņu. Par tehnisko pusi 9, salons 8, nu kulba 5 /rūzē tie Golfi, bet ar to var cīnīties.
Sandris @ 8.maijs 2006 0:00
Volkswagen PASSAT 1.9 D (Universal) 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [11]
Sveiki visiem sakus par savu masinu drusku pastastit nopirku savu passat 1.9 D 90. g 400 Ls izradijas loti labs kad jau biju panmis saku jau braukat pirmas dieninas skatos kad tosols zuda tad sapratu kad kautkas nau kartiba tad vedu uz servisu lai apskatas tad teica kad galva ira beikta tad nekas cits neatlika ka taisit visu motoru visu nomainija izdarija priecins izmaksaja 150 Ls motoru remonts nomainija Motoru siksnu, Ellu, Elasfiltru, degvielas filtru, Motoru padusku, Generators bija bojats bija japartin, pecka nestradaja ta ari tika sataisita atsperes bija plisusas abas prieksejas tas nomainija puteklu gumijas mironenei. Ta es sava masina esmu ustaisijis no 0 varianta kad var sesties un brukt esmu pats tagat nobraucis 6000 km Loti labs tagat ira auto patere 7 Lit 100 km tagat zel ira pardot . Lo nevar gan salidzinat ar bendzinieku kad dizels ira Ekonomisks un labs.

Jo Passat ira latvija nobraucis 3. gadus

jo velos pats citu Autinu nopirt esmu tik daudz salicis ieksa kad kurs nopirsks bus laimigs kad nekas nebus jaliek ieksa 2. g bez bedam jarbutas pat ilgat ies ja kas tad mani var sazvanit 9972612 Tel. ( Martins)
 
Martins ( Mazais) @ 27.aprīlis 2006 0:00
Volkswagen Passat Variant 2.0GT 1991 Novērtējums: 6 Komentāri [3]
Kādu laiku ar šitādu pabraucu...
Pa lielam - mašīna ir tīri laba, BET... : )

1. kart man ir liela aizdoma ka man bija gadījies "slīkonis" ... nu rūsēja takā traks... pie tam vietās kur parasti auto nerūsē.

2. Pasātiem ir lēta iekšējā apdare - izgrab viss nemēreni.

3. Jau lasīju citos rakstos ka ir problēmas as stūres pastūzi - man arī bija. Manā gadījumā tas taisīja troksni un strādāja diezgan švaki. Es teiktu par procentiem 70.
To es tā arī nelaboju. Pofig.

4. Tie burtiņi GT patiešām kaut ko nozīmē - manā gadījumā bija tīri labs borta kompis(rāda patēriņu, temp. un viskautko citu) vienīgais no extrām bija el. spoguļi un el. lūka. (kas atšķirībā no to pašu gadu Audi - NESASALST) Ļoti, ļoti labs dzinējs- dinamika pilnīgi normāla, un ekonomisks kā japānis. Reāli velkoties astē fūrei uz 90kmh patēriņš 5,2L, ja brauc ātrāk tad pie 120 uzkāpj līdz 8,0L
Pa pilsētu 100% atkarīgs no braukšānas stila. Ja brauc kā ar Ikarusu tad patēriņš 7,5L ja brauc kā 20gadīgs idiots - tad 14L.

5. Piezīme no pieredzes - šai mašīnai kā jau visiem VW ir pneimatiskā centrālā atslēga. Un nekad, nekādā gadījumā nedrīkst atvienot gaisa trubu no sūkņa un atstāt pieslēgtu elektrību, it sevišķi ja ir signalizācija. (neprasiet kapēc es tā darīju - bija vajadzība) Īsāk sakot pneimatiskajam blokam pret šādu rīcību nav aizsardzības. Tas mēģina aizvērt durvis, un par cik gaisa spiediens nepieaug. Bet tas tikai pumpē, pumpē, pumpē, un pārogļojas BURTISKI!!!! : )

6. Mašīna ir ļoti stabila uz ceļa - ar džekiem taisījām testus uz spilves lidlauka uz sniega, pie 70-80kmh lai mašīnu (speciāli) samestu šķērsām ir jāķeras pie rocenes, savādāk praktiski nereāli.

... un tad es vienā dienā mašīnu iznīcināju.
Bija tāds interesants gadījums .. :) īsāk sakot sāniski ieplēsu divos kokos vienlaicīgi apmēram pie 60-70kmh
Rezultātā purns nedaudz sašķiebās, lukturi un radiators lupatās. bet sitiens pa aizmugurējo stūri izrādījās daudz sāpīgāks. Lai gan fiziski sasists bija tikai bamperis - sašķiebās visa būda (pie aizvērta bagažnieka pa "spraugu" var kulaku iebāzt)

Tajā pašā laikā no notikuma vietas es apmēram 1,5 -2 km aizbraucu prom saviem spēkiem.
Kamēr radiators nebija vēl iztecējis - auto iet tīri labi. Un pats dīvainākais - pie šādiem bojājumiem - pilnīgi nekāda ietekme uz ritošo daļu...

Alles
ja kādam vajag detaļām - piesakās...
rere @ 30.marts 2006 0:00
Volkswagen New Jetta 2006 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Nopirku sievai uz 8. martu jauno Jettu, kā reiz vw centrā atlaidi deva 2000 oiro . 1.9 TDi ar 105 ZS iet labi, bet par cik vēl obkatka, tad maksimālos ātrumus vēl nebrauc. Patēriņš taupīgajā režīmā- 70-90 km/h 4.0 l/100km. Ņēmu 1.9 dīzelīti, jo tā ir pārbaudīta vērtība, 2 litru dīzelis vēl slimojot bērnu slimības. Lielākais Jetta pārsteigums ir lielais salons. Čomam ir 2003. gada pasāts un tā salons ir par 2 cm šaurāks. Vienīgi man ar saviem 1.98 nedaudz traucēja vidējās konsoles stūris, bet atbīdot beņķi un stūri atpakaļ viss ir kārtībā. Varētu būt labāka pārredzamība , bet varbūt man tikai tā liekas, jo pats braucu ar vw busiņu. Aprīkojums labs- klima, visi elektro , apsildāmie beņķi, CD, liels grabažnieks, nav tikai kruīzes, bet mums jau arī ceļu nav, kur to izmantot. Oktāvija ar analogu aprīkojumu maksā analogi- 18700 oiro.
opelis @ 29.marts 2006 0:00
Volkswagen Golf 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Golf 4motion 2,0TDI, 140 zs, četras durvis, visādi aņķini salonā, nobraukums 5500 km. Gads 2006. bet tādu reds nau paredzējis: )

Noejot 1 reizi garām, un 1 reizi izbraucot testu, uzreiz sirds izjūtas šito pieņēma kā manējo, lai gan ir drusku pa dārgu: (

Patīk jauda, vadība, komforts, klusums salonā, dusmīgais dīzeļtroksnis, ja iegriež dzinēju riktīgi!
Skaitās, ka defaultā 10% no griezes tiek novadīti uz aizmuguri, un elektronika to visu kontrolē. Tā arī ir, un elektronika ir tik gudra, ka pamanīt brīdi, kad uz aizmuguri pieliktais spēks ir lielāks, tikpatkā nevar. Viss notiek plūdeni. Kamēr nav atslēgts ESP, mašīnu slīdot dabūt nevar. Vismaz man nav izdevies. Arī iejaukšanās dzinēja vadībā šādas potenciālās slīdes gadījumā ir maiga, bez pārsteigumiem. Toties ja ESP izslēdz, tad tiek pamodināts zvērs... Sniegs vai dublis kilogramiem lido pa gaisu, un mašīna tiek stumtin stumta tajā virzienā, kur pagriezta stūre.
Kā mīnuss ir mazais klīrenss - laikam ap 10 cm. Un samazināta grabažnieka ietilpība, jo zem grīdas vairāk vietas aizņem transmisija. Arī salonā ir iespiedies kardāna tunelis, ko atceros no Volgu un žiguļu laikiem.
Vēl - dīzelis lēnu uzsilst. Un, kamēr viņš silst, degvielas patēriņš ir stipri lielāks, kā grāmatā. Laikam šim konkrētam modelim nekādi papildu elektriski dzinēja sildītāji nav ierīkoti, lai gan mašīna ir krietnu ziemeļu modelis - 5 pakāpju olu kaltētā... sēdekļa sildītājs (jau 3. pakāpe tā dedzina pakaļu, kam domāta piektā?), spoguļu apsilde (bez rūpīgas krietna romāna biezuma instrukcijas lasīšanas nevarēju atrast, kā to ieslēgt), uc verķīši.
Vēl mīnuss... nav. Pagaidām pie dīlera neko neesmu meklējis, nekādu sūdzību par to tāpēc nav. Degvielas patēriņš vidējais līdz šim - 6,7 litri.
 
smaidiigais @ 22.marts 2006 0:00
Volkswagen Pasat 1984 Novērtējums: 10 Komentēt

Man bija W Pasaads 84 gads 1,6D. tiessaam zveers. Saucu vinnu par motoru ar piekabi. Vadaaju visu ko. Paarvadaajamais svars ar piekabi 1,5 tonas. JA! neticami, bet taa bija. ?Vieniigii liikumos taa gruutaaki iekllauties, bet citaadim auto lloti idiaals priekss biznesa. Man taa liekaa ka Pasaats 84 gada ir viens no izdevussakajiem auto. Mainiijis esmu daudz auto, bet taadu vel neeesmu redzeejis. Ekstras nekaadas, bet kalpo uz 500%. Nopirku 1994 gadaa par 1200 USD. Atpelniija vinnss sevi ar godu un vel samainiiju. pret BMW arii 1984 gada. Nu nebija labais. Sakists peec taa laika meeroga, bet ne muusu celliem. Tiku vallaa jo viens dulais iepeera saanaa.
uldis @ 18.marts 2006 0:00
Volkswagen Transporter 2002 Novērtējums: 9 Komentāri [3]
Tieši gadu atpakaļ nopirku tautas vāģi ar 8+1 vietām darba vajadzībām. 2002. gads 2.5 TDI ar zilo I no Francijas ar nobraukumu 70 t. km no franču transporta firmas, kas auto lieto līdz garantijas beigām un tad pārdod. Trīsgadīgais buss bija apmuļļāts no ārpuse- skrambas sānos un briesmīgs iekšpusē- gaišie beņķi gaiši bija tikai sānos un izskatījās , ka salons ne reizi nav tīrīts. Nav centrālās atslēgas un tas ir lielākais mīnuss. Ir kondiška un neliels dīzeļa patēriņš- 7.5 līdz 8.5 l/100km. Vēl ir sieviešu pēdu nospiedumi griestos virs vidējās sēdekļu rindas, tas ļauj rosīties fantāzijai. Gada laikā nobraukti 80 t. km, no tiem apmēram trešā daļa pa grants ceļiem. Nomainīti priekšējie amīši un visas oporas. Šodien izgāju skati pa nullēm. Uzskatu, ka , ja nebūtu grants ceļu, tad arī oporas un amīši būtu izturējuši. Lieku deviņi tikai tāpēc, ka desmit liek tikai BMW RULZZZ.
opelis @ 15.februāris 2006 0:00
Volkswagen Golf IV TDI 1,9 1998 Novērtējums: 10 Komentāri [3]
Čau!
Kādus divus gadus(kopš 18 gadu vecuma) braucu ar trešo golfinju 1,4 benzīna motoriņš, 3 durvis! Mašīnītei nebija ne vainas izņemot to ka iepriekšējais saimnieks Vācijā vai kaut kur tanī galā, nebija saudzējis viņu - issāk sakot bija sasists, uzčiņīts un atvests uz latviju un piedevām ar palielu degvielas pateriņu... Un protams vajadzēja tikt no viņa vaļā...
Tā nu devos uz rumbulas plačiem un meklēju kaut ko svaigāku un acīs iekrita 4 golfiņš, 98gada 1,9 TDI, melns, 5durvīm, ABS, 4xAirbagi, elektopakete, klimatkontrole, u. c. nieki...
Ilgi domāju, bet beigās izlēmu - kā sacīt āķis lūpā!!! Man vairāk sanāk braukt pa grunts ceļiem, tāka salons nemaz tik traki negrab, kā citi te stāsta! degvielas patēriņš 6 l/100km, bāka tikai 40L! Itkā varēja būt lielāka, bet ja labi brauc tad var nobraukt 1000km! Dārgākais sanāca zobsiksnas maiņa ar visiem pričendāļiem - 180ls! Galvenais - erts salons!!!
/melnais VW/ @ 2.februāris 2006 0:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti