Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

ZAZ 965 1970 Novērtējums: 7 Komentāri [3]
Mans pirmais AUTO bija un IR ZAZ-965. Forša oraņža vabolīte, ražota 1965 gadā. Braucu reti, tkai kad uznāk luste pažūžot pa pagastu, lai izvējojās putekļi. Piekombinēju "BOCH" 45 ampēru ģenerātoru, nomainīju slēdžus pret VAZ-2106 protams caur relejiem. Prikšējie sēdekļi no "IKARUSS" salona, sāna spoguļi no "ROVER-110" (sanāca baigais ausainis). Siltuma salonā nav, jo pečku izņēmu. Protams, niķi šiem autiņiem ir daudz, bet ja gribās SIRSNĪGI paķimerēties, tad ir kur dvēseli ielikt.

Lasīju komentārus. Žēl ka ir tādi cilvēki, kas nejūt savu auto, katrai no viņām ir sava dvēsele, kaut arī nodzelzs.
..... Ieklausieties VIŅĀ.... !
Kārlis @ 21.jūnijs 2005 0:00
Volkswagen Passat Varaint 1.8T 20V 1998 Novērtējums: 9 Komentāri [14]
Auto esmu iegādākies šā mēneša sākumā, tā kā neko daudz nevarēšu pastāstīt. Iepriekš bija audi a62.5tdi 115 zs nu šis auto daudz ņiprāks. Protams pie zemajiem apgriezieniem nav tā kā, ka min, tā mauc bet nu dinamikas man pilnīgi pietiek. Esmu ļoti apmierināts tā kopumā, auto ir ar servisa grāmatiņu, protams serviss nav iets līdz pat 2005. gadam, bet kaut kur 2003. gadā beidzās, bet nu tomēr. Nobraukums 150tk, domāju, ka ir arī īstais. Par kaut kādām detaļu maiņām pagaidām nedomāju, jo pie tehniskās vienīgi, kur ielika 1 bija putekļu gumija, to pārdevēji nomainīja. Venīgais par ko vēl īsti neesmu skaidrībā ir par patēriņu, man kaut kā neticas te visur esošie apraksti par 8 litriem, man kompis rāda stabilus 10.5-11. Principā braukāju tikaipa pilsētu. Vakar bija ārpus Rīgas izbrauciens tad kompus rādīja 7.5-8.5. Varbūt kāds zin, vai kompis rāda tā kā kopējo patēriņu nu ņem vērā arī klimatu vai tas tā kā atrauti rāda kaut ko savu a vot klimata lietošana vēl pašam prātā jāpluso klāt. Kā jau tomēr benzīnniekam šis ir daudz labāk aprīkots kā bija audi, 4 el. logi, kompis, oriģ. radio ar 8 skaļruņiem (4 pīkstuļi un 4 "zemie"), vadītājam roku balsts, benzīnbākai poga salonā. Ak jā tā laikam fīča, ka radio skaļums atrkarīgs no braukšanas ātruma, nu tā pilnībā neesmu pieradis, drusku kaitinoši tas ir stāvot sastrēgumos, kā uzgāzē, tā pieaug skaļums, kā nomet ātrumu tā atpakaļ.
Kopumā esmu apmierināts, vēlāk vēl padalīšos pieredzē. pagaidām tas ir pirmais iespaids.
Jēkabs @ 20.jūnijs 2005 0:00
Mitsubishi Colt 1993 Novērtējums: 7 Komentāri [51]
AUTO POZITĪVĀS ĪPAŠĪBAS

+ Jaudīgs, izturīgs un dinamisks dzinējs;
+ Laba dinamika ar 5 pārnesumu apdzenot;
+ Labas tuvās/tālās gaismas
+ Stingra un stabila ritošā daļa;
+ Patīkama stūres pastiprinātāja darbība;
+ Pārredzama auto aizmugure dzenoties atpakaļgaitā;
+ Kvalitatīvas un gaišas auto atpakaļgaitas ugunis;
+ Rezerves daļas pieejamas, cenas varētu teikt pat lētas;
+ Gaumīgs interjers un eksterjers;
+ Ziemā ļoti ātri uzsilst, nesvīst logi ciet;
+ Ekonomisks (Pilsēta ~8l, Šoseja ~6L) Vidēji ap 7l;
+ Ziemā laba sniega caurejamība;
+ Ļoti pardomāts salons, viss pa rokai un nekas nekam netraucē;
+ Daudz visādu kabatu un nodalījumu kur ko ievietot;
+ Ietilpīgs bagāžas nodalījums

MĪNUSI
- Sīkas hroniskas šī modeļa elektrovainas;
- Augsts degvielas patēriņš virs 120km/h-9l (3300rpm) ;
- Oriģinālās detaļas tikai SKANDI/AURA AUTO;
- Skaņas izolācija ļoti vāja;
- Nav vietas kājām gariem cilvēkiem aizmugurē




 
er673 @ 14.septembris 2005 0:00
Toyota Celica 2000 Novērtējums: 9 Komentāri [4]
Jau vairaakus gadus braucu ar Celica. Sakuma man bija 1993. gada Celica, ar paceljamajiem lukturiem, nu nopirku 2000. gada 1,8l 192 Zs. Nu ziniet, ja jus velaties superigu masinu, kas ne tikai labi iet, bet ari baigi labi izskatas, tad Celica jums bus ista. Lai ari sporta masina, Toyota ir padomajusi par komfortu. Brauksana patiesi erta. No sakuma likas, ka masina ir briesmigi zema, bet tad kad saku braukt, sapratu, ka nav tik traki. Tas tikai vizuali ta izskatas. Vieniga negativa ipasiba, kas manuprat ir jebkurai sporta masinai, ir tas ka vinja diezgan daudz eed degvielu (videji 10l/100km) un ir dargas rezerves daljas. Bet ja to visu var atljauties, tad uz prieksu.
Uzraviens ir lielisks, viena seta var parspet ielas masinas un ari jaudigus motociklus. Lai gan Toyota pazinjojusi, ka partrauks Celica razjoshanu, nupat tomer iznakusi jauna Celica GT versija.
zaa @ 16.jūnijs 2005 0:00
Mitsubishi Colt 1.6 GTI 16V 1988 Novērtējums: 8 Komentāri [25]
Kaut arī tehniskajā pasē stāv rakstīts, ka šis Colts ir ražots 1988. gadā, pēc VIN koda tas ir '89. Savukārt, pēc ierakstiem garantijas grāmatiņā, tas sākts lietot 1990. gada aprīlī.

Ilgi meklēju auto, kas būtu ar mazu motoriņu līdz 1600cm3, bet tomēr nikns. Gandrīz biju atmetis cerības, ka tādu atradīšu, tomēr izdevās. Andis Neikšāns (tas pats) bija nolēmis pārdot savu auto par ~800Ls. Nekādās īpašās sacensībās ar to braukts nav, tomēr spriežot pēc pannas izskata, kas nenormāli nodauzīta, auto ir gājis caur uguni un ūdeni.

Auto izskatās nedaudz citādāk kā citi brāļi - nedaudz "tūnēts". Bet tas man nebija svarīgi - galvenais ir tas, lai ar šo auto varētu startēt standartniekos (rallijā).

Pārbaudot ritošo uz kratītāja, izrādījās, ka tā ir ļoti cieta un stabila. To pašu varēja pārliecināties pirmajā rallijā, kurā ar to piedalījāmies (Rīdze 2005). Tā kā nebiju pārbaudījis Colta gaitas īpašības, sākumā braucu samērā uzmanīgi.

Pēc pirmā dopa pamanīju, ka motora temperatūra kāpj. Pēc kāda laika arī sāka nākt tvaiki... Izrādījās, ka iepriekšējā saimnieka mehāniķi pēc galvas noņemšanas bija aizmirsuši noslīpēt galvu un pie lielas slodzes tā sāka "laist garām" un izpūta no radiatora visu ūdeni.

Izjaucām dzinēju. Nomainījām eļļas gredzenus, dažus puslocītus vārstus un citas svarīgas detaļas. Salikām atpakaļ. Liepājas rallijs tika nobraukts bez problēmām, neskatoties uz to, ka tas bija samērā liels "izdzīvošanas" brauciens pa dziļām risēm (braucām sešdesmitie). Nolauzām zemo buferi, bet bez paliekošām sekām.

Un tad sākās. Auto sāka dūmot kā traktors. Pēc rallija - atkal uz izjaukšanu. Tikko auto atgriezies no servisa, dūms ir pazudis, bet tā īsti redzēsim pēc nākošā rallija posma.

Pēc 3 ralliju nobraukšanas auto ritošā ir saglabājusies ideālā kārtībā - tikko pārbaudīju. Lēnām sāk beigties aizmugurējie amortizatori, bet tas notiek ar katru auto.

Auto salons ir vienkāršs, priekšā vietas pietiek. Pat ar ķiverēm galvās. Aizmugurē gan vietas ir mazāk, bet tas jau nav limuzīns. Salons nedaudz grab - bet ar tik cietu piekari, kā šim Coltam, tas ir normāli. Visas ekstras, cik nu to ir - darbojas ideāli. Šim eksemplāram ir "Super Top" jumts - ar divām izņemamām lūkām. Gandrīz kabriolets.

Dzinējs. Jauda (~130Zs) šai massai ir pilnīgi pietiekama - vēl jāmācās ar to tikt galā. Protams, šim motoriņam patīk apgriezieni. Ne velti sarkanā zona sākās no 7k un beidzas pie 9k. Pēc dzinēja pārjaukšanas ir pagriezta otrā sadalene par vienu robu vēlāk - cēliens sākas pēc 3,5k apgriezieniem, bet kāds! Pagaidām mani apmierina. Gribēju, lai servisā pārbūvē izplūdes sistēmu, bet mehi paziņoja, ka tur viss ir pilnīgi pareizi uztaisīts un neko vairs darīt nevajag. Skaņas līmenis (ar pārbūvētu bunduli) - 91dB.

Ritošā, kā jau rakstīju - ideāla un izturīga.

Dizains - man šo gadu modelis patīk labāk par "apaļajiem" sekotājiem.

+ stabils uz ceļa
+ cieta piekare (citiem tas ir mīnuss)
- maz izplatīts modelis Latvijā

Patēriņš:
7,1 litrs ar 95 km/h ārpus pilsētas
8,5 litri ar 130km/h ārpus pilsētas
9,5 litri pilsētā sēņojot
11 litri nesēņojot
~13 litri, ja brauc sacensību režīmā līdz 7krpm

Pievienots:

Auto nobraucis 5 rallijus, bet ritošā vēl ir ideālā stāvoklī!

Auto nobraucis 6 rallijus - nomainītas 2 buksītes...

Pirms 6. rallija trešo reizi pārjaucām motoru un A5 MOTORS speciālisti atrada problēmu - viens vārsta 'saļņiks'. Vēl dzirdēju brīdinājumus - ja pēc dopa iedegas eļļas spiediena lampiņa - hana. Nu Gulbenē iedegās, bet pēc pāris minūšu mierīgas braukšanas - pārgāja un neesmu to vairs redzējis.
Jautāju spečokiem, kas par vainu - šoreiz pie vainas bija ADDINOL pilnīgi sintētiskā eļļa, kas bija paspējusi pārkarst un nespēj uzturēt īstu spiedienu. Acīimredzot, jālej pussintētika - tā labāk dzesējoties un nekļūst tik mežonīgi šķidra.

Pēc Cēsu rallija, kuru braucu saudzējošā režīmā, jāvalcē divi kaltie diski, jāmaina viena rallija riepa - kords pārsists.

Ritošā - OK.

Lai būtu drošāka braukšana - SPORTECH veikalā iegādājos AUTO GAUGE papildus tahometru, ko novietoju blakus panelim - tagad es redzu apgriezienus, kurus caur sporta stūri neredzēju un vēl arī varu noregulēt apgriezienus, pie kuriem iedegas sarkans signāls, ka max apgriezieni ir sasniegti.

Lai fotogrāfi/līdzjutēji labāk mani pamanītu, uzliku RACTIVE izpūtēja bunduli (arī no SPORTECH).
 
redaktors @ 26.septembris 2005 0:00
Toyota Corolla 1,6 Si 1992 Novērtējums: 8 Komentāri [5]
Sveiki!Braucu ar so masiinu gandriiz jau gadu+ljoti labi pazinu iepriekseejo saimnieku kura ar so masiinu brauca 3 gadus!Masiinai so 4 gadu laikaa praktiski ir veikti tikai tekosie remonti(bremzu kluci, elja, filtri, siksnas)!Masiinu nopirku ar defektu, proti, grabosaam saaleem, iepriekseejais saimnieks bija nedaudz pabraucis bez eljas!Par cik man tobriid vecaa masiina bija nobirusi, cits nekas neatlika!Motors toyotai ljoti izturiigs, ar grabosaam saaleem nobraucu 10000km, mainot sapratu, kad taa veel vareeju nobraukt veel vismaz 20000km!Wess motors par saaleem un saalju nomainju prasiija 250Ls- kretiini sajaatie, saales dabuuju veikalaa par 40Ls, bet nomainiiju pac, daudz no zigulja neatskjiras, vieniigi gruutaak tikt klaat karterim!: )Ikdienaa benziinu pateeree maz, jauda pietiek (114Zs pie 1tonnas)uzraaviens ari normaa-10sek, max aatrums 195, ko pac arii esmu paarbaudiijis!Masiina diezgan sportiska -140KM/h peec tam atruma pieaugums nav vairs paaraak straujs!Balstiekaart cieta- sportiska- stabila, pa bedreem komforts nav tas pats labaakais, bet to kompensee sportiskaa dinamika pilseetaa!Salons: prieksaa seedosajiem erts, aizmugure zemi griesti un kaajaam nav paaraak eerti!Seedekljiem laba saanture, panelis labi paaredzams!Salons prieks divdurvju corollas ir apbriinjami ietilpiigs!Bagaznieks pietiekams!Vispaariibaa masiina ir izturiiga, daudz ir braukta par neceljiem, bet negrab un nekas VEEL nepliist, ceru kad tas taa ariipaliks: )!Motora dziesma ar konisko gaisa filtru arii ir patiikama!Siis Corollas modelis ir no 1992 uz augsu 1,6 16V Si!AA un veel par pateerinju- pilseeta 8-10litriem atkariibaa no brauksanas stila, bet pa trasi 90-110km/h apmeeram 6-7litriem uz 100km!Ruuseejusi pagaidaam nav un ceru kad tas taa arii paliks!
AK47 @ 13.jūnijs 2005 0:00
Renault kangoo 1999 Novērtējums: 2 Komentāri [3]
Nopirka šo Ķengu pagājušā gada martā, ar nobraukumu - 136000. Kopš tā laika nobraukti 35000 km. Auto tiek izmantots, kā dienesta mašīna, bet vadītājs ir tikai viens, ekspluatācijas apstākļi nav tie paši skarbākie. parasti tiek pārvadāti ne vairāk, kā 400kg lai gan atļautais svars ir 700kg. Remontu veicu kemi servisā Kr. Valdemāra ielā. Šajā laikā ķengā ieguldīti aptuveni 1400Ls, neskaitot sīkus remontus (zem 10Ls) un ja grib ieguldīt piķi - nav problēmu - jebkurā laikā, jāmaina aizmugurējie bremžu trumuļi (olas) kalotkas u. t. t. Pārsvarā viss guldīts piekarē. Vienīgais pluss šim "auto" ir augstais klīrenss. Ziemā ar kupenām nav problēmu - caurgājamība ļoti laba.
Pēcis @ 13.jūnijs 2005 0:00
Mitsubishi cOLT 1998 Novērtējums: 8 Komentāri [6]
Colts tika iepirkts š. g. februārī, ir nobraukti jau kādi ~ 8kkm, līdz ar to pirmie iespaidi, plusi un mīnusi : )
Auto patiešām neliels gan pēc ārējiem gan iekšējiem izmēriem, ne ta īsti kompaktklase, ne mazā klase, ja braukā 2- atā ir OK gan priekš pilsētas gan arī ārpus. Šis modelis manuprāt ir vizuāli daudz labāks izdevies kā iepriekšējais('92- '96). Motors 1.3i,12V 75HP. Nekāds skrējējs nav bet ikdienas braukāšanai uz/no darba pa Rīgu pietiek. Kaut kur dzirdēju frāzi: "nav mazu motoru, ir tikai pārāk mazi apgriezieni" - uz šo agregātu tas tiešām attiecas par 100%, turklāt zem slodzes parādās tāds sportiskāks rūcieniņš : ). Motorīc priecē ar labu ekonomiju, pa visu ekspluatācijas laiku rēķinot pēc čekiem sanāca 7,1 l/100km, pie tam noteikti vairāk kā puse noskrējiena ir pa Rīgas korķiem. Motors kā tāds vienkāršs, z- siksnas nomaiņa tika veikta paša spēkiem bez jebkādām problēmām, pati zobsiksna maxā tikpat cik golfam. Aprīkots ar veselām 2 L- zondēm un lērumu visādu datčiku u. c. pričendāļu, tomēr šķiet japāņu izpildījumā šīs "mantiņas" reti rada problēmas
Vispār laikam projektējot vairāk orientēts uz skaistā dzimuma auditoriju, jo viss spaidās, grozās un slēdzās ļoti viegli, turklāt spogulītis ir uz abiem saulessargiem : ), ritošā daļa ļoti cieta, vienkārša, bet klusa, šķiet ka arī LV ceļi tai ilgi neko nespēs kaitēt. Vadītāja vieta no redzeslauka viedokļa es teiktu tā ne visai, lielākiem cilvēkiem par 185 cm neiesaku, man ar saviem 187 cm kreisā "stoika" un jumta mala pārāk aizsedz skatu, tomēr sēdekļa un stūres(augstumā) regulēšanas iespējas ļauj justies ērti pie stūres. Aizmugurē vietas stipri mazāk, reāli tur var puslīdz ērti justies tikai bērni, jo vietas kājām ir maz un griesti ir zemi. Bagāžnieks mazs, precīzāk sakot īss un augsts, jo rezerves ritenis ir pilnizmēra. Arī pats auto līdz ar to īsāks, un var iemanevrēt visādās mazās kabatās, kur ar "normālu" auto būtu jābrauc garām. Extru gandrīz nekādu, tikai elektriskie logi, kas turklāt strādā patīkami ātri. Salons skaļš, skaņu izolācija ir lieta uz ko japāņiem diemžēl patīk ietaupīt, bet problēma ir risināma paša spēkiem, kaut vai ar tādiem "tradicionāliem" materiāliem kā pašlīpošā bitume lente u. c. Kopumā ņemot esmu apmierināts, ja vēl ņem vērā ka šādu salīdzinoši jaunu auto var iegūt pa diezgan nelieliem $..
Galvenie +si:

+ vizuāli pievilcīgs
+ tehniski vienkāršs un pietiekoši uzticams
+ laba cenas/kvalitātes attiecība
+ ērts no vadītāja viedokļa
+ ar 1.6 16V motorīti pieņemu ka patīkami žiperīgs
+ ekonomisks

Mīnusi:

- maz vietas aizmugurē un bagāžniekā
- diezgan s. ūdīga redzamība ja vadītājs augumā padevies
- zema un pārāk cieta balstiekārta
- pagaidām šķiet vēl ir problēmas ar atsevišķu neoriģinālo ejošo detaļu iegādi, jo modelis vēl salīdzinoši jauns

Tas īsumā viss
Archie @ 10.jūnijs 2005 0:00
Alfa Romeo 147 2005 Novērtējums: 9 Komentāri [11]
Viss sākās gada sākumā, kad izdomāju, ka jārullē apskatīt Spānijas un Portugāles āres. Ar auto. Divatā. Un tas otrs ir izteikti nepieredzējis šoferis. Tā kā nebiju tik mazohistiski noskaņots, lai 2x triektos cauri visai Eiropai un tad vēl izbrauktu Spāniju un Portugāli, atlika viens variants – “fly and rent”.
Izmantojot Easyjet un Ryanair pakalpojumus, iegādājos aviobiļetes apmēram uz turieni (Easyjet uz Madridi, kura mani 100 gadu neinteresē) un apmēram no turienes (Ryanair no Santander). Atlika tikai aizpildīt viduci.
Neuzticoties nezināmiem vietējiem kantoriem, pētīju labi zināmos – Eurocar, Hertz, Avis, Budget. Cenas nelikās pievilcīgās, kamēr neatradu “sētas durvis” – Eurocar for Easyjet (www. eurocar4easyjet. com). Ideja tā pati, kas Easyjet – pērc laicīgi, maksā uzreiz un mazāk. Noriskēju. Atnāca konfirmācija pa pusei angļu, pa pusei franču un vēl nedaudz arī citā valodā, ka uz 11 dienām par EUR400, - esmu norezervējis (un iemaksājis 100%) kaut ko Seat Toledo Stella 110 zirgu TDI analogu.
Kad nākošajā rītā pēc ielidošanas atgriezos Madrides lidostā, Eurocar paziņoja, ka par šādu naudu viņi ir gatavi dot pat glaunāku auto. Tā nu es kļuvu par 5- durvju Alfa Romeo 147 100 zirgu JTD lietotāju. Nomas auto lietošanas sākums, protams, ir švīku čekošana, lai pēc tam nepiestāda rēķinu. Pie reizes ievērtēju vāgenu kā tādu:
+) Nu smuks maita. Patīk man Alfu dizains
- ) Izteikti pliks aprīkojums. Man pietrūka kastes starp priekšējiem sēdekļiem, kur elkoni atbalstīt.
+) Kondicionieris ir, radio+CD ir. Un 215/45 R17 (arī smuki) arī nez kāpēc ir.
+) Sēdekļi ērti. Stūre parocīga. Vietas priekšā 2iem pietiek.
- ) 4atā būt krietni mazāk ērti un arī bagāžai vietas varētu nepietikt.
+) Dīzelis. Paredzami bija 3’500km pa bāņiem, pa normāliem un arī pa kalnu ceļiem. Pie EUR0.85 (Portugālē EUR0.89) par litru dīzeļa un EUR1.00 (Portugālē EUR1.04) par litru benzīna dīzelis ir neapšaubāms pluss.
Reportēju Eurocar pārstāvim, ka un kur švīkas ir, ka pie emblēmas krāsa ir bikiņ palobījusies (vāgenam 15kkm nobraukums!!!) un diski no cītīgas parkošanās ir pamatīgi apskādēti. Laiks doties ceļā. Protams, uzreiz izrādās, ka dators (ar absolūti beigtiem akumulatoriem) pie ceļa negludumiem sāk slēgties ārā. Cerības izmantot AutoRoute izgaist momentā. Nāksies braukt pēc ceļu atlanta. Viss jau forši, norādes spāņi un portugāļi ir salikuši ievērojami produktīvāk nekā pie mums. Bet iedomājoties to murgu, kas sagaidāms bez kartes meklējot hoteļus (kurus visus es centīgi esmu rezervējis ja ne vecpilsētās tad tuvu centram noteikti) Granādā, Kordovā, Seviļā, Lisabonā, Porto un citur, kļūstu mēreni grūtsirdīgs. Nav laika skumt, jādodas ceļā. Daudz ir muldēts, tagad īsi, pa punktiem:
Ceļi:
1) Gan Spānijā, gan Portugālē nesalīdzināmi labāki nekā Latvijā. Spānijā tīri labi var iztikt nerullējot pa maksas ceļiem (Autopistas). Portugālē bieži maksas ceļu alternatīvas ir palēnas (apdzīvotas vietas, līkumi, satiksme), tāpēc lielāku gabalu pārvarēšanai, vai orientēšanās labad ir vērts izmantot maksas ceļus. Cenas kapā nedzen – pēdējie 150km līdz Porta zem EUR9.00, kādi 40km pie La Coruna EUR2.00, pārbraukšana pār 11km garo Vasco de Gama tiltu Lisabonā EUR2.00.
2) Norādes, norādes, norādes. Brīžiem lamājos, ka neko nevar saprast, ka norādes te parādās, te pazūd, tomēr visu agrāk vai vēlāk atrodu. Rīgā, braucot tikai pēc norādēm, apmaldītos kā likts.
Braukšanas kultūra:
1) Brauc savādāk nekā pie mums. Kā kaut kas nepatīk, tā visapkārt taurē, mētā rokas pa gaisu. Bet īstenībā nekāda ļaunuma. Temperaments vienkārši tāds.
2) Brauc ātri un ar mazu distanci. +20kmh ir norma.
3) Ļoti daudz riņķveida krustojumu. Ja ir vairākas joslas, tad pa pirmo uz apli nemēdz rullēt. Pirmajā joslā griež iekšā tikai tie, kuriem pirmajā izbrauktuvē ir jātiek ārā.
4) Ja Tu redzi priekšā braucošā auto numuru, tātad tur ir vieta, kur iespraukties vienam auto un 2 motorolleriem
5) Lai cik ātri kāds lidotu pa bāņiem (Autovias un Autopistas), viņš noteikti centīsies maksimāli braukt pa labo joslu. Pat tad, ja redz, ka pēc pāris sekundēm atkal būs jāpārkārtojas pa kreisi.
Auto (lūdzu neiebilstiet, ka salīdzinu ar Mazda6 2.3, kas ir gan citas klases, gan citas mērķauditorijas auto, bet man nav ar ko citu salīdzināt):
1) Manam ceļojumam pašā laikā. I paši (2) salīdām iekšā, i bagāžai vieta pietika, i manevrējot pa izcili šaurām vecpilsētu ielām īpaši daudz lieku bleķu nebija.
2) Nu neiet īpaši 100zs dīzelis (ikdienā braucu ar 166Zs benzīna “kapsētu”). Bet, ja labi izgriež līdz 4krpm, tad arī apdzīt var bez problēmām. Pie 5% kāpuma un konstantiem 140kmh 5. robā gāzes pedālis ir jātur grīdā.
3) Skaļš traktors pie maziem ātrumiem. Toties pie 140kmh (2.8krpm) motors ir ticis komfortablā apgriezienu diapazonā un apklust. Paliek tikai vēja un riepu troksnis. Aber Mazda tieši pie 140kmh paliek nepatīkami skaļa.
4) Neveselīgos režīmos – bāņi 140kmh, kalnu ceļi, kuros nevar tikt augstāk par 2. o robu, maldīšanās pa lielpilsētām sastrēgumstundās - auto nenoēda vairāk par 6.3l/100km (Piemetu, ka manējais benzīnieks, kuru uzskatu par gana ekonomisku, zem 10l/100km neiekļautos)
5) Sēdekļi točna ir komfortabli. Labāki (dziļāki) kā Mazda6.
6) Īss apgriezienu diapazons. Tā īsti komfortabli tas dīzelis uzvedās tikai 2 – 3 krpm. Pirms tam tā īsti nevelk, pēc tam paliek skaļš. Pie slodzes pie maziem apgriezieniem mēdz bez brīdināšanas noslāpt. Mans benzīnnieks vismaz kādu brīdi neapmierināti paņurd un tad tikai slāpst nost.
7) Piekare nedaudz mīkstāka un komfortablāka nekā manai Mazda6, bet uz ceļiem manos režīmos (neesmu nekāds “gonščiks”) turās ne sliktāk.
8) Salonā ir mīkstākas un ir cietākas plastmasas. Šis tas tomēr pagrab. Pie ātrumiem virs 100kmh nez kāpēc dikti sāk gaudot logu tīrītāji. Tā ka nevaru pateikt, ka šai Alfai salons un skaņas izolācija ir galvas tiesu pārāki par Mazda6. Varbūt bikiņ ir, bet ne galvas tiesu.
Daži padomi ļaužiem, kas arī domā par “fly and rent”, bet pieredzes vēl trūkst:
1) Dikti rūpīgi pārbaudiet auto ārējo vizuālo stāvokli pie saņemšanas. Savādāk auto nomas izmaksas var pieaugt. Tā man kādreiz gadījās ar Budget. Šoreiz ar Eurocar viss bija štokos.
2) Eurocar for Easyjet der. Pieejams visās vietās, kur lido Easyjet (un tādu ir daudz). Ar ko šajā vietā reāli nokļūstiet, nevienam nerūp.
3) Vai nu vajag auto ar navigācijas iekārtu, vai pašam ir jābūt kaut kādai navigācijas iekārtai, vai arī jābūt pilsētas kartei. Pilsētās orientēšanās ir pagrūta. Pat ar karti. Jo ir vienvirziena ieliņas, ir ieliņas, kuras atvēlētas tikai sab. tr. Porto bija vienīgā vieta, kur es nopirku pilsētas karti un ar visu to hoteli atradu tikai pēc 3h. Jo vajadzīgās ielas kartē nebija vispār. Toties divas bija ar līdzīgiem nosaukumiem, katra maksimāli tālu viena no otras un arī no man vajadzīgās vietas. Protams, pastāv variants neizvēlēties hoteļus pilsētu centros.
Sorry, ka daudz ne par pašu Alfu, bet par pārējo. Ikdienas lietošanai šādas komplektācija Alfu neizvēlētos, bet ceļojumam gandrīz ideāli. Vēl tikai 150Zs M- Jet dīzelīti un būtu 10.
 
Gasjs @ 9.jūnijs 2005 0:00
Volkswagen Passat 1997 Novērtējums: 9 Komentāri [10]
VW Passat Variant 18T.
Nopirku shaadu auto, jo pats nezinaaju ko gribu.
Taa vienkaarshi iepatikaas un nopirku.
Pashlaik esu nobraucis 60 000km ar sho autinju, gribeetu ko pastaastiit arii citiem.
ērts salons, bagaazjas nodaliijums perfekts, katram sava vieta, nekas negrab. Salons melns, bet to varu pieciest.
Daudz dazjaadu kabatinju, kur salikt vajadziigos siikumus.
Salons diezgan kluss, arii braucot uz 150km/h.
Lielaakaas izmaksas man ir bijushas zobsiksnas mainja, jo jaanjem nost visa prieksha.
ritoshajaa daljaa samainiju vienu sviru 25Ls.
rezumee:
+ērts
+kluss
+ekonomisks (videeji 8,5l/100km)
+jaudiigs
+daudz extru, el logi, spogulji, apsildaamie seedeklji, spogulji, klimatkontrole, luuka utt.
+detaljas pieejamas
+nav riska grupaa apdroshinaataajiem.
- vareetu buut pagaidaam neesu taadus izjutis.
Bambucha @ 9.jūnijs 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti