Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Suzuki Grand vitara 2003 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Suzuki nopirku, ka otro masinu jo ar kaut ko vajadzeja braukt medibas un izvele uz suzuki krita vairaku iemeslu del galvenais no tiem cena, kas sim modelim ar mazo nobraukumu 8000 km bija 10000 Eur ar gandriz visam ekstram nav daudz, vel gribeju lai autins ir japanu jo ikdiena braucu ar Mitsubishi Evo VII un ar to esmu loti apmierinats. Nu tad par suzuki man ejais ir ar tris durvim un 1.6L motoru it ka jau motoritis mazs bet jaudas ir pietiekami pagaidam vel nekur ta pamatigi nesmu iesedies. Pirmie iespaidi par suzuki bija labi lidz pats dabuju tadu it ka jau iekapjot ieksa sajuta laba samera augstu sedi viss labi paredzams u. t. t. bet sakot braukt paradijasta ista seja atrumkarba tam ir ka nivai robi diezgan slikti parsledzas, sakere braucot pa asfaltu ir diezgan slikta un autins it ka visu laiku tiek metats pa celu bet pa mezu iet ka zvers. Paagaidam nekadi remonti nav bijusi tikai noperkot elu uzreiz nomainiju un ta pagaidam viss . Par auto plusiem un minusiem:
+
augsta sedvieta
lieli riteni R16
mazs degvielas paterins ap 8l/100km
laba caurejamiba
-
uz sosejas nestabils
maza ietilpiba
slikta atrumkarba

Rezumejums par auto visuma esmu apmierinats bet ka 1. masinu neieteiktu pabraukajo kadu laiku uz darbu pec tam
pareszoties Evo nevar salidzinat bet prieks meza gandriz izcils
jam @ 25.augusts 2005 0:00
Saab 9000 1990 Novērtējums: 10 Komentāri [21]
Šo brīnumu nopirku pirms 3 gadiem, un ... iemīlējos: ). Pirms tam braucu ar Opel kadett, BMW, Audi, Ford Probe, taču SAABam blakus nestāv neviens. Tā ir izturīgākā un komfortablākā mašīna, domāta cilvēkiem. Nu nezinu kā ar viņu jābrauc lai kautkas salūztu. Tehnisko apskati izeju bez problēmām.
Vienīgi, ja elektronikā(un tā tur ir nežēlīgi daudz!)kautkas nobirst, tad jāmeklē tiešām labs meistars, un tas nebūt nav lēti.
Taču neskatoties ne uz ko, es uzskatu, ka SAABiņš ekspluatācijā ir lētāks nekā citi auto. Benzīna patēriņš nepārsniedz 8l/100km, pa trasi, ja brauc ekonomiski-6l/100km.
Ideāli ir tas, ka viņš ir drošs avārijas gadījumā(bamperos un sānos titāna stieņi).
Diemžēl rūsa viņu nesaudzē: (
Betta @ 24.augusts 2005 0:00
Mitsubishi Galant 2.0Td 1993 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
pastāstīšu par savu pieredzi ar šo mašīnu. masīna ir 2.0 turbo dīzelis sedans, manuālā kārba. braucu divus ar pus gadus. gadā aptuveni nobraucu 70 000 - 80 000 km.

masīnas plusi
1. ļoti labs uzrāviens, dinamika apsveicama, nejūt ka tas ir dīzelis
2. priekš tik lielas mašīnas degvielas patēriņš ir ļoti mazs 6l- šoseja, 7,5l - pilsēta. ( protams ko ietaupīusi degvielā, to daudz vairāk iztērēsi remontā)
3. liels ērts salons, liels ietilpīgs bagāžnieks.
4. ja regulāri ik pēc 10 000 km maina degvielas filtru, tad arī ziemā nekādu problēmu, pat -30 salā lec no pus apgrieziena.
5. ļoti labi turas uz ceļa, gan asfalta, gan grants ceļa

masīnas mīnusi
1. visi remonti, kas ir jāveic salīdzinot ar audi cenām ir vismaz 3x dārgāki.
2. masīnas piekare latvijas ceļus neciena, gadā divas reizes vaidzēja mainīt: stūres pirkstus, stabilizatorus, bukses priekšā un aizmugurē
3. biezi jāmina vai jānovirpo prieksējie bremzu diski, jo sāk visnus mest.
4. kā jau biju dzirdējis ka sis masinas iet tikai līdz 300 000km, tad iestājas nāve tā arī ir.
. nobruka turbīna
. nobruka stūres pastiprinātājs
. nobruka ātrumkārba, sāka lekt no 5. ātrumā ārā
. salūza atspere aizmugurē, visi četri amortizatori bija jāmaina
. sabojājās ABS

kopumā varu teikt, ja ir iespējams nepērciet so masīnu, ja esat iegādājies, tad ja tuvojas 300 000 km tad steidzieties to pārdot, savādāk remonts izmaksās dārgāk nekā mašīna.

novērtējums, brauksanas ziņā 9
izturības 1
vidējā kopējā 5. Un vēl pa daudz.

tāda ir mana bēdīgā pieredze
Andrīc @ 24.augusts 2005 0:00
Audi a4 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [11]
Man arii ir audi a-4 2.6 automaats 5pakapju Visas exstras iznemot adas salonu un sedekļa apsildi Shorus muzika baigi apmierinaats ar autiņu. Braucu jau gandriz divus gadus nekadu lielu un neparedzetu remontu nav bijis šo to pa ritošo ellas maina un filtri.
Minus ir tads ka man tas autins laikam bija domats vairak brauksanai pa baniem un tapec tads paciets un vareja buut ari netik zems. Plus, ar to ka vins ir zems un paciets super turaas uz šoses.
Ziemaa pa sniegiem super man stav asr sistema un vinja tiesam dara savu darbu, Slapja laikaa ar brauksanu ari nav nekadu problemu ļoti stabils
Kopumaa esmu ļoti apmierinaats!
niko25 @ 19.augusts 2005 0:00
Audi coupe 2.0 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Pārdevu pavasarī savu Toyotu Corollu 1.3i un sāku meklēt kko spēcīgāku. Prasības bija 2 durvis, motors ap 2000cm2, el. logi, cena līdz 3t eiro, lai kāds var iesēsties arii aizmugurē un vel ziemā iebāzt dēli. Skatijos visas coupe, golfiņus, civicus, probes, celicas, mx6 un nonācu pie secinājuma , ka japāņi ir bišku lētāki, bet 2x dārgākas rez. daļas nekā vāciešiem, bet probes ir lētas un nojātas, vai arī aizmugurē neviens nevar ierāpties.

Ta nu sāku meklēt audi coupe, kas atbilda visām manām prasībām. Gribējās jau B4, bet secināju, ka par tādām naudiņām nedabūt man tādu. Jo tie ir tie paši vecie tikai šķilti un ar nomainītiem kapotiem!

Meklēju un atradu perfektu manām prasībām (tieši tāds, kā bildē, tikai ar smukākiem ļitakiem)(tas bildē nau manējais). Atradu reklama. lv sazvanijos, apstijos, izbraucu un secināju, ka tas ir mans autiņš. Varēja redzēet ka sāniem kkas ir darīts, jo uz gumijām bija vel nedaudz krāsas paliekas, bet visā visumā perfekts autiņš salīdzinot ar tiem kurus biju redzējis pirms tam. Audi itkā bija `tiko` (krasas pēdas) atdzīts no vācijas un bija bez numuriem. Mašīnai ir itkā tradicionālie 175t. km, par ko es sākumā nosmejos, bet pēc visām servisa grāmatiņu apskatēm, un kopējo nolietojumu secinu ka tiešām tāds viņš varētu būt.

Sākās iegādes proces. 2dien apstijos, 3dien iemaksāju uz godavārda 50Ls lai pārdevējs salīdzina nummurus,4dien no rīta reģistrējam uz manu vārdu (iedodu vel + 1350LS), pa dienu pārdevējs iziet TO ar 1 vieninieku stūres iekārtā un vakarā masīna ir manās rokās par ko es pārdevējam atdodo beidzamos 210Ls. Kopā 1610Ls vai 2300E

Apdrošināšana uz gadu 55Ls, signalizācija 80Ls, eļļa 15Ls, siksnas 30Ls, `apmazgāšana` 20ls

Gāja viss perfekti līdz drīz sāka lēkāt apgriezieni - aizvedu uz diagnostiku 20ls - tur pateica, ka mašīna sakruķīta aizdedze pirms pārdošanas - atkruķīja atpakaļ, vel sveces sūdīgas - nopirku jaunas 13LS un vel ieteica man izskalot dzinēju 25LS, ko es arī izdarīju. Pēc skalošanas mašīnai ir daudz labāks uzrāviens un masīna iet stipri vieglāk, kompresija arī palielinājās no 11 uz 14 uz katru stobru. (kkā tā - ceru nesameloju) Tāpēc stipri iesaku visiem izskalot dzelzszirga dvēseli.

Tagad braucu jau 1.5mēn un esmu ļoti apmierināts! Ātrumu vispār nejūt - atrāk pa 180 nau braukts, bet spiest vel var.

Benzīna patēriņš vidēji braucot pa taisni uz 135 un pa pilsētu 9litri

minusus - zūd miglinieki, zagļiem ļoti iecienīta, nau extru tikai pašrocīgi ielikti el. logi
plusi - laikam esmu vel starā, tapēc viss liekas ideāls, labi vadās, ērts, viss strādā, meitenēm arī patīk, utt
 
mrs @ 17.augusts 2005 0:00
Renault Safrane 1996 Novērtējums: 8 Komentāri [12]
Es nu reiz ar esmu nolēmis pārkāpt pāri saviem principiem un tautā iecienīto VW nomainīt pret Renault. Man Leišos ir tīri vilinošs piedāvājums - iegādāties 1996 gada Renault Safrane, 2,0l dzinējs. Ir jau Latvijā izveidojies mīts, ka Franču auto nav diez ko labi, bet esmu nolēmis noriskēt. Leišos gan Renault autiņi kļūst ar vien populārāki, jo Vācu un Japāņu autiņiem turas nepamatoti augstas cenas. Leišos jau ir lausts mīts par dārgajām detaļām, vājo elektroniku un ritošo.
Iedeva man pabraukt pāris dienas ar Safrane. Komforts jau baigi labais - limuzīna klases! Ar 2,0l dzinēju un tādiem gabarītiem jau ne ko ņipri pa pilsētu nepaskriesi, bet toties uz šosejas sajūta ir baigi laba. Dzinēju var sadzirdēt tikI pie 150 Km/h - manā uztverē baigi laba skaņas izolācija. Amortizācija tīri mīksta - laba komforta sajūta. Klimata kontrole arī papildina komforta sajūtu vasaras laikā. 5 personām vietas ir tik tiešām pietiekami daudz.
Var būt kāds varētu padalīties ar negatīvo vai pozitīvo pieredzi par Safrane?
Var būt pēc kāda mēneša vai diviem papildināšu šo rakstu jau ar paša pieredzi, kā Renault Safrane īpašnieks.
Man jo sevišķi vilina tas, ka šie auto nav tik bieži sastopami Latvijā.
Pegle @ 16.augusts 2005 0:00
VAZ 2103 1979 Novērtējums: 5 Komentāri [10]
Nu tad es arī pie reizes pastāstīšu par bijušo Vazmobīli.
Baltā krāsā 1.3l.
Nopirku 2005. gada janvārī pa 70 ls
Žiks bija sakarīgs, tikai riebās baltā krāsa, bet par tādu naudu krāsu neizvēlas. Motors nopuņkojies nebija, arī nebija izrūsējis.
Izdomāju, ka jāgatavo TA, jo tikko dabūju tiesības.

*nomainīju priekšējās riepas 0Ls
*sataisīju izpūtēju 0Ls

Dega eļļas spiediena lampa pie darba temperatūras, bet tas man bija pie kājas, jo tas ta4u ir žigulis!Dega, jo bija šķidra eļļa.
Nu tad braucu uz bauskas ielas TA. Nokārtoju formalitātes un iznāca 22Ls
Iedeva slimības lapu.

*Noregulēju tuvos 2Ls
*Nomainīju ābolu lietotu 0Ls
*Sametināju apakšā 1 caurumu 1Ls

Braucu 2. reizi. Pie TA atcerējos, ka neuzliku orģinālo stūri, jo biju nomainījis pret sporta. Bet tomēr mani izlaida.

tā es priecīgs braucu mājās. Un viens maita ar Reni ieplēsa žikam pakaļā. Vazam iemiiciija tā, ka arkas mazliet skārās pie ratiem, bet renim Izsistas lampas, mazliet ielociiti spārni un kapots. Džeks uz vietas noskaitāja man 150 Ls un devāmies katrs savu ceļu. Uzreiz iedevu meistaram autiņu un šis pa 70Ls izvilka autiņam dupsi. Aptuveni 20Ls ieguldīju, lai 'būtu kaut kāds vizuālais(krāsa, špaktels un vēl šis tas). Mazliet pašpaktelēju un nokrāsoju. Nu sūdīgi iznāca, jo nebija pacietība.
Pārdevu pa 190Ls. Pirmais klients paņēma.

Izspiedu 155km/h (buutu noderējušas austiņas)
Lecu trampalīnā, bet mašīna nesadalījās.
Paraļļoju pa zemesceļiem.
žiks ir priekš laušanas!

vidēji 8.5l/100km
mīnusi

- ļoti neērti pie stūres(Rīga- Jaunpiebalga galā baigais nogurums. )
- slikta skaņas un siltuma izolācija
- nestabils pa bedrēm

plusi

+var dabūt na haļavu rezerves daļas
+labi silda pe4ka
+nav žēl

Žēl, ka vairs nav ar ko patrakot, jo pašreizējais autiņs jāsaudzē
vietnieks @ 14.augusts 2005 0:00
Peugeot 405mono inž. 1991 Novērtējums: 9 Komentāri [13]
Šis nav gluži mans auto, bet gan tēva, bet ir braukts un šo to pastāstīt jau var gan!
91./92. gada izlaidums 1,6 motorits un nekāds sporta auto šis gan nav. lai iegūtu labu parāvienu apgriezieni ir janotur virs 2500, jo tikai tad motors "atverās"un tālāk jau iet lopā liidz pašam galam. Braukšana ir ļoti ērta un komforts ir liels ar šo auto var braukt ilgi un dikti!Beznzīnu ēd tā 7l/100km bet cik var izspiest nav mēģināts bet 150 nebija tochna gals.
Vājā vieta ir dzesēšana, jo trubas ir jātīra katru gadu pirms ziemas vai arii ir jālieto sintētiskā eļļa, bet ir jāuzmanās, lai neuzvārītu auto. Uz ceļa gan turas tā dīvaini un ziemā ir jāuzmanās, jo mīl stumt ārā priekšu. Vadīt ir jāpiešaujās, tas gan!Un elektronika dažkārt pieklibo... bet tā jau ērti un labi un lēti, jo 2 gadu laikā apskates ir izietas un pirmo neko neskatoties un neremontējot īpaši.
Quattro @ 13.augusts 2005 0:00
VAZ 2105 1984 Novērtējums: 9 Komentāri [20]
Vazs tiesham ir laba mashinu, tiesa gan seedeklji ir neerti, bet, ja ieliek no 405 Peugeot tad ir kaifs braukt!Paareejais ir okey un pie zigulja extraam ir vnk jaapierod!!!
Pats braucu ar 5 ziku 84. gada razojums, ko nopirku pirms gada. Esmu 2. saimnieks vinjam un uzturu tikpat labaa staavoklii kaa to bija dariijis pirmais. Ir amzliet sists, bet viss ir iztaisnots un paarkrasots, motors gan bija mistika, liidz neepaartaisiiju. Tagad zupu eed 6l/100km pie 90km/h, ja brauc viens un 8, ja 5 cilveeki un pilns bagaznieks. Bet normāli ir 7-8 km videejais gan pilseeta, gan shoseja. Problema sir tikai ar sleedzeneem, kas aizsalsts ziemaa, paareejais ir cikiniekaa un arii virs 120, kaa te dazi "gudriishi" filosofee, neizjuuk. Iet pagaidaam gan tikai 135 ar 1,3 motoru, bet veel viss ir priekshaa : ))))
Zigulim ir viena pozitiiva lieta, to var uzbuuveet zveeraa un tas neprasa lielas finanses vajag tikai zinaat kur un ko vajag darriit!
Man viens pazinja pastaaastiija kaads ziks 3. gan bija vinjam draugam. Paartaisiits bija tikai motors, tam bija ielikti lielaaki virzulji un gaajis vinjs bij 190 pilniigi veesaa mieraa un taa ikdienaa rijis tikai 8l uz sotaku, vnk vechi maaceeja apvienot ekonomiju ar sportu!!!
Nevajag dirst, ka ziks ir suudiiga mashiina visi Juusu buumeti un meerceetaasdesas Juuusu dziivi labaaku nepadariis nu tochna un diez vai Juus pa grunti speetu dabuuut gatavu, ko citi ar vaziem un pa taisnu celju un pikji jau nav liela maaxla braukt, tas taads plaano galdinju urbeeju sports(dragreiss domaats). Pameeginiet savus sniega sluupjus pa lauku celjiem palaist!!!
Nothing Private : )))
Katram savs un par to nestriidaas!!!
Quattro @ 13.augusts 2005 0:00
ZAZ 966 1970 Novērtējums: 9 Komentāri [9]
Nu beidzot tiku pie ilgi gaidītā - pirmā automobiļa.
Ar lepnumu saku - man pieder ZAZ 966 - ausainais brīnums. Skaists hromētu detaļu pārpilns auto, ar skaistu iekšu - sarkani dermantīna sēdekļi. Pats auto bija gaiši pelēkā krāsā. Skaisti, balti griesti pie kuriem stāv maza lampiņa - salona apgaismei. Pirkām Līvānos, un tā kā mājas bija 105 km attālajā Ogrē, nācās piedzīvoti, garu un ekstremālu braucienu ar ZAZ. Es jau noprātoju ja uzceļa neapstāsimies kaut vienu reizi, lai ko labotu - tad tas nav pilnvērtīgs ZAZ. Tomēr autiņš pierādīja, ka ir pilnvērtīgs savas markas pārstāvis - Jēkabpils centrā, tur kur notiek riņķveida kustība salūst kārba. Pēc 5 minūšu darba atkal esam zirgā. No Līvāniem līdz Ogrei tikām 1,5 stundā, braucot ar 80 km stundā. Kopumā auto ir tikai viena negatīva īpašība - stūres brīvgājiens 90 grādi, bet to es pielabošu. Autiņu kurš pārstāv retu modeli - 966, ļoti labā stāvoklī un ar Tehnisko apskati līdz 06.2006 iegādājāmies par nieka 150 Ls. Dzer jebkuru benzīnu, sākot ar 76,80 un beidzot ar 92. Ieteikums - brauciet ar Zaz!*Zaz tā ir slimība, slimība- tas ir lipīgi!* ;)
 
Tomzz @ 12.augusts 2005 0:00

Lasītākie raksti

Jaunie raksti